Kysymyksiä miehen tason määräytymisestä

epätasoinen

Haluaisin vähän tarkennusta.

Mitä eroa on ätmillä ja HC-ätmillä?
Onko niin että jos saa keneltä tahansa naiselta maksamatta, ei ole ATM/HC-ATM?
Onko tason määräytymisen kannalta eria sillä saako seksiä suhteen kautta vai halutessaan ilman suhdettakin?
Onko pelkästään saamisella merkitystä, vai lasketaanko sitä jos nainen olisi halukas mutta ätmi ei halua seksiä, esim. koska nainen on varattu tai ei ole haluttava?

Kiitos.

5

120

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM ja HC-ATM ovat kuin katolinen ja protestantti. ATM uskoo, että hyvillä teoilla saa seksiä, kun taas HC-ATM uskoo, että teoilla ei ole väliä, vaan pelkkä harras toive auttaa.

• Eikös katolisista ollut joku sanontakin: "kun ane kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.." tai joku semmoinen.. Substantiivit voi toki halutessaan korvata toisilla, asiayhteyteen paremmin sopivilla.

• 12121212

"Mitä eroa on ätmillä ja HC-ätmillä?"

Laasasella on näistä vallan pätevä luokittelu. ATM on sellainen potentiaalinen KTM, kovalla vaivalla on mahdollista saada nainen. Ehkä. Ätmien kärkikaarti on "varmasti hyvä mies jollekin naiselle"-osastoa.

"Onko niin että jos saa keneltä tahansa naiselta maksamatta, ei ole ATM/HC-ATM?"

En ottaisi tuota kirjaimellisesti. Jos oletetaan että naiset ovat suurin piirtein normaalin näköisiä ja oikeustoimikelpoisessa tilassa, voitaneen sanoa ettei kyseessä ole ATM. "Naiset" monikossa, once in a lifetime-tapaukset ovat ihan oma lukunsa.

"Onko tason määräytymisen kannalta eria sillä saako seksiä suhteen kautta vai halutessaan ilman suhdettakin?"

On. Synnyinpaikkakunnaltani tiedän ainakin kaksi vanhempaa ätmiä jotka pääsivät elättämään juopon yhärin lapsia. Rakkaudesta ei liitoissa ole kyse.

"Onko pelkästään saamisella merkitystä, vai lasketaanko sitä jos nainen olisi halukas mutta ätmi ei halua seksiä, esim. koska nainen on varattu tai ei ole haluttava?"

Vähän riippuu. Mikään ei ole varmaa kunnes ollaan sänkyhommissa, ja ei-haluttava voi tarkoittaa montaakin asiaa. Jos varatut lähentelevät, kyseessä tuskin on ATM.

• Naisasialooseri1

Konkreettisella panolla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä onko mahdollisuus panna eli tilanne jossa nainen on halukas, mutta ATM ei halua seksiä todellakin lasketaan, itselle on käynyt näin kaksi kertaa, nainen ehdotti suoraan rajua seksiä, mutta naisen ylipainon takia hylkäsin tarjouksen, nainen oli toki myös lähellä viimeistä käyttöpäiväänsä eli 34 vuotias, itse olin tuolloin 27, mutta jos olisi ollut hoikka niin olisin yhden yön panoksi kelpuuttanut. Tämän lisäksi on muutamia kertoja, jolloin olisin ehkä saanut, vaikka nainen ei sitä noin suoraan ilmaissutkaan. Kamunaisilta saisin jos haluaisin, viimeistään syyllistämällä jossa me narsistit olemme mestareita, yksi kamunainen vielä näytti heikkoutensa eli sen että syyllistyy todella helposti(pullea kamupoika haistatti paskat puhelimessa mikä oli ihan oikein naiselle ja nainen itki surullisena ja kysyi minulta että onko hän todellakin niin paska ihminen)

"Onko niin että jos saa keneltä tahansa naiselta maksamatta, ei ole ATM/HC-ATM?"

Ei ole. Jos saat vanhalta pubiruusulta niin olet edelleen et edes ATM vaan HC-ATM, jos saat itseäsi nuoremmilta tai korkeintaan samanikäisiltä, mutta rumilta/läskeiltä naisilta niin nouset HC-ATM luokasta ATM kastiin, siis puhutaan perusrumista, hieman pulleista naisista, ei niistä pahimmista suohirviöistä.

"Onko tason määräytymisen kannalta eria sillä saako seksiä suhteen kautta vai halutessaan ilman suhdettakin?"

On. Jos saat irtoseksiä rumilta naisilta, ilman tarvetta sitoutua, olet tasokkaampi kuin jos joutuisit sitoutumaan saadaksesi.

KTM luokkaan pääsee kuitenkin vain jos KT-nainen kelpuuttaa sinut parisuhteeseen,

• ätmivaiketmi
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Konkreettisella panolla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä onko mahdollisuus panna eli tilanne jossa nainen on halukas, mutta ATM ei halua seksiä todellakin lasketaan, itselle on käynyt näin kaksi kertaa, nainen ehdotti suoraan rajua seksiä, mutta naisen ylipainon takia hylkäsin tarjouksen, nainen oli toki myös lähellä viimeistä käyttöpäiväänsä eli 34 vuotias, itse olin tuolloin 27, mutta jos olisi ollut hoikka niin olisin yhden yön panoksi kelpuuttanut. Tämän lisäksi on muutamia kertoja, jolloin olisin ehkä saanut, vaikka nainen ei sitä noin suoraan ilmaissutkaan. Kamunaisilta saisin jos haluaisin, viimeistään syyllistämällä jossa me narsistit olemme mestareita, yksi kamunainen vielä näytti heikkoutensa eli sen että syyllistyy todella helposti(pullea kamupoika haistatti paskat puhelimessa mikä oli ihan oikein naiselle ja nainen itki surullisena ja kysyi minulta että onko hän todellakin niin paska ihminen)

Ei ole. Jos saat vanhalta pubiruusulta niin olet edelleen et edes ATM vaan HC-ATM, jos saat itseäsi nuoremmilta tai korkeintaan samanikäisiltä, mutta rumilta/läskeiltä naisilta niin nouset HC-ATM luokasta ATM kastiin, siis puhutaan perusrumista, hieman pulleista naisista, ei niistä pahimmista suohirviöistä.

On. Jos saat irtoseksiä rumilta naisilta, ilman tarvetta sitoutua, olet tasokkaampi kuin jos joutuisit sitoutumaan saadaksesi.

KTM luokkaan pääsee kuitenkin vain jos KT-nainen kelpuuttaa sinut parisuhteeseen,

Voisitko postata kuvia naisista jotka ovat KTN-tasoa, jotta tietäisin minkä näköiseltä pitää saada ollakseen KTM?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      99
      715
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      460
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe