Laadukkaita yli 35 v naisia on vähän

Sad-But-true

Nelikymmpisenä miehenä täytyy todeta että ei naista löydy ihan tuosta vaan. Useimmat on lihavia ja toiset on vaan jonkun hullun exiä joita ei kannata pelastaa parempaan elämään. Miksi naiset tekivät itsestään kelvottomia?

35

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markeriita

No kuule sinä siellä jossakin - olen ajatellut aivan samaa teistä miehistä :). En ymmärrä, miksi 30-vuotiaat miehet näyttävät jo niin "kuluneille".

• Neitonen30

Laadukkaita miehiä ei ole. Pitää tyytyä dildoon.

• 12121212

Naisten hedelmällinen ikä on lyhyt, joten kaikki paukut ladataan siihen. On juostava juoksuja, hankittava lapsia ja ehkä fuckbuddyiltävä sen jälkeen kun on erottu betaelättäjästä.

Loppuelämä voidaankin olla "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa", keskittyen Ihanaan Arkeen ja koira/kissa-armeijan hoitamiseen.

Toinen sy on siinä että nainen aloittaa parisuhdetoiminnan kaikki valtit käsissään, saaden tasokkaita miehiä vain olemalla nainen. 35 ikäinen taas joutuisi toimimaan kuin miehet eli tekemään töitä haluttavuutensa eteen, joutuen silti tyytymään vähemmän tasokkaaseen (komeus, raha, status) kuin nuorempana. Eikä rimaa lasketa vaikka omat hyppytaidot olisivat rapistuneet iän myötä. Niinpä lakataan mieluummin yrittämästä.

• Rumanahelppoa

Ei kai se ole mikään ongelma, jos kurppaikäiset ja rupsahtaneet naiset jättäytyy omasta halustaan pois markkinoilta. Sen pitäisi olla enemmänkin helpotus miehille, kun ei tarvitse potkia pois punteissa roikkuvia suohirviöitä. Ja miksi nähdä vaivaa oman haluttavuuden eteen, kun ei siitä ole mitään hyötyä eikä kukaan kiinnostu kuitenkaan? Palstan miehet ovat tämän oivaltaneet, joten miksei naisetkin.

• Kuulesssss

Ootko ite laadukkaampi

• noenpäuskoisi

Mistä aloittaja on etsinyt naisia? Kaikkia ei baaripokat kiinnosta eikä usein tule baareissa käytyä. Ja mikä ihme kommentti oli tuo jonkun hullun ex:iä. Minusta ihmiset harvemmin ovat hulluja, vaikka eroaisivatkin.

• pitää.paikkansa

mut silti ne syö mieliala lääkkeitä tai syönyt jo pienestä asti ja käy mielisairaus lääkärillä moni on nuori eläkeläinen kun päästä vippaa käytös ja jutut sen mukaisia

• ätminki

Naiset on mielenvikaisia. Kyllähän sen tietää ketä ne nussii

• KaunisNainen30

Jospa se onkin miehissä vika että fiksuja miehiä on liian vähän. Juoppoja ja pelimiehiä on aivan liikaa.

• Ex----------PUA

Kuten palstalla eräs lainaus sanoi: Jos nainen ei anna sinulle parhaita vuosiaan, ei hän ansaitse sinua huonoinakaan vuosinaan.

• Aamunhämärä

On se hiukan hassua kun lähes aina selviää millaisista naisista lopulta on kyse.. Ns.jännäjennoista. Niistä voi löytyäkin enempi vähempi sekopäitä exiä ja vahva lähiöbaarikulttuurin tuoma tasokkuus. :P
      Todellisuudessa ne naiset edustavat pientä osaa 35 ikäluokan naisista. Mutta miesten silmät ja halut kohdistuu niihin kovin usein.

En minäkään mene kompostista tonkimaan löytääkseni ketokukkia.. Ja ihmettele kun ei niitä löydy. ;)

Ei ole hulluja exiä tai ylipainoa. Naamasta toki näkee jo ettei enää kakskymppinen ole mutta takaapäin voi erehtyä. Eikä lapsiakaan.
      Vielä ei "puumailu" innosta mutta harkinnassa. Jätän suosiolla ikäiseni toki nuoremmille.. Onhan noita hyvin säilyneitä ikämiehiäkin olemassa.

• 1916

Surkea häpäisy yritys koska kaikissa yhteiskuntaluokissa on sama touhu. Ja miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat status ja resurssit, josta nainen hyötyy mahdollisimman paljon ja mahdollisimman monella tavalla.

• NNnnnnnnN

Ei ole oikein selvinnyt mitä miehet haluavat. En ole nähtävästi ollut "laadukas" nuorena tai ennen kolmeakymppiäkään, kun en ole löytänyt sopivaa miestä (vaikkei yksikään laaduttoman naisen kriteereistäsi koske minua). Onko tuo sitten ihme, että pidetään laaduttomana myös kolmevitosen jälkeen, kun mikään ei ole muuttunut, ainoastaan ikää tullut lisää.
      Ehkä sekin vaikuttaa, että edustan sitä koulukuntaa, joka ei tuijottele tasoja ja kriteereitä, vaan muunlaista yhteensopivuutta ja keskinäistä vetovoimaa (ei ainoastaan fyysistä). Ei se ole helppoa missään iässä, jollei osu siihen ryhmään, joka miellyttää monilta ominaisuuksiltaan suurinta osaa vastakkaisesta sukupuolesta ja joka ihastuu itse helposti monenlaisiin ihmisiin.

• 12121212

Niin.

Jos ei kuulu siihen ryhmään joka miellyttää ominaisuuksiltaan monia "mutta nyt vain sattuu haluamaan" niitä samoja ominaisuuksia joita muutkin naiset haluavat, niin eipä sitä sopivaa löydy.

Se "keskinäinen vetovoima" kun sisältää tasoon liittyvät ominaisuudet.

• NNnnnnnnN

Ymmärrän pointtisi. Kukapa ei joskus olisi ihastunut johonkuhun, johon ei ole mahkuja.
        Ei kuitenkaan ole niin, että vapaat, samantasoiset mies ja nainen olisivat automaattisesti toisiaan viehättävä hyvä pari, vaan pariutuminen on monimutkaisempi tapahtuma kuin tasoteorian mukainen 1 1=2. Eivät yksin jääneet naiset ja miehet ole välttämättä pitäneet vain rimaa liian korkealla, vaan voi oikeasti olla niin ettei sopivaa kantta ole vaan tullut vastaan.
        Uskon, että tasoteorianne ulkopuolella toiset ihmiset tasostaan riippumatta ovat kiinnostavampia parisuhdemarkkinoilla kuin toiset. Kaikilla ei parisuhdeflaksi vaan käy, vaikka temmeltäisikin "samantasoistensa tai alempiensa" kanssa.
        OIkeassa elämässä myös vetovoimaiset, eritasoiset ihmiset voivat löytää toisensa ja löytävätkin.
        Vetovoimaa voi kokea myös tasoteorioan vastaisesti. Etkö itse ole koskaan tuntenut vetovoimaa johonkuhun sellaiseen persoonaan, joka ei ole klassisen kaunis tai edes hyväkroppainentai tai edes rikas tai kuuluisa, jostain syystä jota et voi selittää? Lähinnä tätä yritin kommentissani selittää, toiset ihmiset vain ovat äärimmäisen valloittavia ja viehättäviä, vaikka omaisivatkin ei-perinteisiä, ei-ihannoituja ominaisuuksia. Sitten on niitä toisia, jotka omaavat perinteisiä ihannoituja ominaisuuksia ja siten menestyvät parisuhdemarkkinoilla.
        Itse en ole tarpeeksi kaikkea enkä ole löytänyt sopivaa niistä miehistäkään, jotka eivät ole tarpeeksi kaikkea.

• NNnnnnnnN kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi. Kukapa ei joskus olisi ihastunut johonkuhun, johon ei ole mahkuja.
        Ei kuitenkaan ole niin, että vapaat, samantasoiset mies ja nainen olisivat automaattisesti toisiaan viehättävä hyvä pari, vaan pariutuminen on monimutkaisempi tapahtuma kuin tasoteorian mukainen 1 1=2. Eivät yksin jääneet naiset ja miehet ole välttämättä pitäneet vain rimaa liian korkealla, vaan voi oikeasti olla niin ettei sopivaa kantta ole vaan tullut vastaan.
        Uskon, että tasoteorianne ulkopuolella toiset ihmiset tasostaan riippumatta ovat kiinnostavampia parisuhdemarkkinoilla kuin toiset. Kaikilla ei parisuhdeflaksi vaan käy, vaikka temmeltäisikin "samantasoistensa tai alempiensa" kanssa.
        OIkeassa elämässä myös vetovoimaiset, eritasoiset ihmiset voivat löytää toisensa ja löytävätkin.
        Vetovoimaa voi kokea myös tasoteorioan vastaisesti. Etkö itse ole koskaan tuntenut vetovoimaa johonkuhun sellaiseen persoonaan, joka ei ole klassisen kaunis tai edes hyväkroppainentai tai edes rikas tai kuuluisa, jostain syystä jota et voi selittää? Lähinnä tätä yritin kommentissani selittää, toiset ihmiset vain ovat äärimmäisen valloittavia ja viehättäviä, vaikka omaisivatkin ei-perinteisiä, ei-ihannoituja ominaisuuksia. Sitten on niitä toisia, jotka omaavat perinteisiä ihannoituja ominaisuuksia ja siten menestyvät parisuhdemarkkinoilla.
        Itse en ole tarpeeksi kaikkea enkä ole löytänyt sopivaa niistä miehistäkään, jotka eivät ole tarpeeksi kaikkea.

"Etkö itse ole koskaan tuntenut vetovoimaa johonkuhun sellaiseen persoonaan, joka ei ole klassisen kaunis tai edes hyväkroppainentai tai edes rikas tai kuuluisa, jostain syystä jota et voi selittää?"

Kyllähän näin varmasti käy useastikin puolin ja toisin, mutta epäilisin, että nainen on useimmissa tapauksissa se, joka pakittaa, jos ei miehellä ole riittävästi sitä sun tätä......näin ainakin itse asian näen ja koen......loppupäätelmä muodostuu useasta eri asiasta....niin oikean elämän kokemuksista, sekä omien, että muiden, kuin myös esimerkiksi tarkkailemalla ympäristöä eri paikoissa.....ulkomaailmassa, mediassa, somessa jne..jne..

• NNnnnnnnN
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Etkö itse ole koskaan tuntenut vetovoimaa johonkuhun sellaiseen persoonaan, joka ei ole klassisen kaunis tai edes hyväkroppainentai tai edes rikas tai kuuluisa, jostain syystä jota et voi selittää?"

Kyllähän näin varmasti käy useastikin puolin ja toisin, mutta epäilisin, että nainen on useimmissa tapauksissa se, joka pakittaa, jos ei miehellä ole riittävästi sitä sun tätä......näin ainakin itse asian näen ja koen......loppupäätelmä muodostuu useasta eri asiasta....niin oikean elämän kokemuksista, sekä omien, että muiden, kuin myös esimerkiksi tarkkailemalla ympäristöä eri paikoissa.....ulkomaailmassa, mediassa, somessa jne..jne..

Ei kai sitä olla yleistämisen kapealla tiellä...? ;) Olen yllättynyt.

• NNnnnnnnN kirjoitti:

Ei kai sitä olla yleistämisen kapealla tiellä...? ;) Olen yllättynyt.

Sanoin "useimmissa".....onko se yleistämistä?.... ;P

Yritän olla mahdollisimman puolueeton ja rehellinen, sekä pysyä totuudessa......ja tälläinen MuTu minulle on ainakin muodostunut....

Olenko mielestäsi väärässä ja onko sinun vastaavista asioista kerääntynyt MuTu eri mieltä?.... ;P

• 12121212
        NNnnnnnnN kirjoitti:

"Ymmärrän pointtisi. Kukapa ei joskus olisi ihastunut johonkuhun, johon ei ole mahkuja."

Naisille tämä onkin tyypillistä. Miehet yleensä tajuavat että nainen X on tasokas, eikä mahdollisuuksia ole. Nainen kuvittelee että juuri hän nyt vain sattui ihastumaan mieheen jonka muutkin naiset haluavat.

Mitä tulee naisten rakastaman vain-sanan viljelyyn:

"Toiset vain ovat vetovoimaisempia".
        "Aurinko se vain kiertää maapalloa".

Ei mikään "vain" ole. Kaikkeen löytyy selitys. Se ettet sinä ole sitä löytänyt ei tarkoita etteikö selitystä olisi.

"Uskon, että tasoteorianne ulkopuolella toiset ihmiset tasostaan riippumatta ovat kiinnostavampia parisuhdemarkkinoilla kuin toiset."

Mahdotonta. Jos joku on vetovoimaisempi eli suositumpi, on hän tasokkaampi. Miesten tapauksessa kyseessä on usein sosiaalinen status, eli mies ei ole rikas tai kuuluisa mutta omaa laajan kaveripiirin jossa muut reagoivat hänen käytökseensä.

Eikä tasoteoria sano että 1 1=2. Tasoteoria on kuin kerrostalo. Kaikki samassa kerroksessa olevat eivät pidä toisistaan, mutta yksikään alempien kerroksien asukkaista ei sytytä eikä ylemmän kerroksien asukkaisiin ole mahdollisuuksia.

• Ikis__M

Tuo on ihan totta ja vaikka naiset väittää ettei menneisyydellä ole väliä juurikin se on joka merkitsee yhä vain enemmän mitä enemmän sitä menneisyyttä kertyy. Jos et saanut kaunista naista parikymppisenä ja tehnyt sen kanssa lapsia niin jo kolmekymppisen kohdalla se alkaa olla myöhäistä koska historia ja menneisyyden taakat vaikka olisi ihan hyväkin nainen muuten.

30 iässä naisella alkaa olla jo niin paljon erilaisia kokemuksia erilaisten miesten kanssa ettei siihen oikein kannata enää lähteä kisaamaan kun ei niitä menneitä miehiä voi kaikilla tasoilla millään voittaa tylsässä arjessa. Sitten kun se arki tulee nainen vertaa sinua jokaisena päivänä menneisiin seurustelukumppaneihinsa joilla ei olllut mitään tarkoitusta edes sitoutua, ne vietti naisen kanssa jännittävää laatuaikaa joka naisen muistoissa on kultaantunut mahtavaksi ajaksi etkä siis voi pärjätä vertailussa kun et jatkuvasti kuitenkaan voi tarjota elämyksiä. Jos teet naiselle lapselle se saattaa toki muutamaksi vuodeksi tyytyä sinuun jo ihan hyötynäkököhtien vuoksi mutta sitten kun lapsen/lasten kanssa pärjää jo omillaan tulee aika monessa perheessä aika jutella, näin luulen.

• Poikamies45

Miksi ihmeessä haluaisitkaan mitään vanhaa naista? Laadukkaita alle 20v naisia on paljonkin. Ja vaikka olisitkin jo ehtinyt kokea teinirakkauden ja ensimmäisen sukupuoliyhdynnän, toisin kuin minä, niin ei se uusinta koskaan pahasta ole ja varmaan haluat mieluummin päästä viemään neitsyyden, kuin tyytyä katkerana äheltämään muiden miesten pilaamien naisten päällä. Unohda ne mummot ja suuntaa kohti teininaisia.

• kjlkjlkjlkjlkj

Varmaan johtuu sellaisesta luonnollisesta asiasta, kuin vanheneminen???! ettei ole sun silmääsi sopivaa seuraa tyrkyllä.

Tällä palstalla sitten jaksetaan jankuttaa ulkonäöstä puolin toisin, en yhtään ihmettele, ettei ole tuuri käynytkään, kyllä pinnallinen paskapää saa vanheta yksin, kuka sellaisen kans viitsii aikaansa viettää, kysyn vaan?

Ihminen voi olla ihan viehättävä ja eroottinen, kunhan on siisti ja alkoholiongelmaton ylkonäöllisesti tällä on mielestäni suurin merkitys. Muutama kilo sinne tai tänne kuuluu elämään ja jos jonkun libido järkkyy pienestä, niin ei voi kuin sääliä, kyllä on varmaan vaikeata!

Uimahallissa, kun on melkein alasti jennat ja jannet, niin näkee todellisuuden loisteputkivalossa kaiki ovat jo nuorena ihan ruumiin näköisiä.

• atännä

"Uimahallissa, kun on melkein alasti jennat ja jannet, niin näkee todellisuuden loisteputkivalossa kaiki ovat jo nuorena ihan ruumiin näköisiä."

Heh ;) En ole kovin montaa ruumista nähnyt, joten en voi tehdä laajempaa vertailua.
        Uimahalli on parempi paikka katsella normaaleja ihmisiä kuin netti. Netti vääristää kuvaa normaalista, kun kuvat ovat usein ammattimalleista ja kuvia on vielä käsitelty rankasti. Yhden onnistuneen julkaistun kuvan ottamiseen ja käsittelyyn on voinut mennä päivä. Ja kauemminkin.
        Mulle on tullut sellainen käsitys, että nämä toisten ulkonäöstä valittavat ovat vieraantuneet todellisuudesta. Hyväkroppaisia ja hyvin säilyneitä ihmisiä tapaa sellaisissa piireissä, missä itsestään huolen pitäminen on normaalia. Siellä näitä valittajia ei taida näkyä, joten itse taitavat roikkua (kirjaimellisesti) tietokoneen edessä arvostelemassa mallien vartaloita ja kasvoja sen sijaan, että harrastaisivat jotain, omaisivat muutenkin terveet elämäntavat ja tutustuisivat mukaviin ja aitoihin ihmisiin oikeasti. Muutenkin mun mielestäni ihminen on hyvän näköinen, kun sen pääkoppa on kunnossa. Sisäpuolelta. Se näkyy ulospäin.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

"Uimahallissa, kun on melkein alasti jennat ja jannet, niin näkee todellisuuden loisteputkivalossa kaiki ovat jo nuorena ihan ruumiin näköisiä."

Heh ;) En ole kovin montaa ruumista nähnyt, joten en voi tehdä laajempaa vertailua.
        Uimahalli on parempi paikka katsella normaaleja ihmisiä kuin netti. Netti vääristää kuvaa normaalista, kun kuvat ovat usein ammattimalleista ja kuvia on vielä käsitelty rankasti. Yhden onnistuneen julkaistun kuvan ottamiseen ja käsittelyyn on voinut mennä päivä. Ja kauemminkin.
        Mulle on tullut sellainen käsitys, että nämä toisten ulkonäöstä valittavat ovat vieraantuneet todellisuudesta. Hyväkroppaisia ja hyvin säilyneitä ihmisiä tapaa sellaisissa piireissä, missä itsestään huolen pitäminen on normaalia. Siellä näitä valittajia ei taida näkyä, joten itse taitavat roikkua (kirjaimellisesti) tietokoneen edessä arvostelemassa mallien vartaloita ja kasvoja sen sijaan, että harrastaisivat jotain, omaisivat muutenkin terveet elämäntavat ja tutustuisivat mukaviin ja aitoihin ihmisiin oikeasti. Muutenkin mun mielestäni ihminen on hyvän näköinen, kun sen pääkoppa on kunnossa. Sisäpuolelta. Se näkyy ulospäin.

Asiassa on pari ongelmaa. Ensinnäkin, kun naisella on ikää sanotaanko 35 tjsp, melkoisen harva on niin aktiivinen että vartalo pysyy kunnossa. Ja niistä harvalla on hyvät geenit ja sopivat lajit että vartalo on naisellinen eikä samanlainen kuin 25v kestävyysjuoksijamiehellä. Ja nyt vertailukohteena on tavallinen nuori nainen, joka näyttää hotilta vähän pulleanakin. Ne sinun bodauspiirisi ovat marginaalia, ei normi.

Toinen ongelma on siinä että koska miehillä ja naisilla on erilaiset parinvalintakriteerit, kun ei katsota ulkonäköä itse asiassa pyydetään miehiä laskemaan rimaa. Samaan aikaan naiset eivät laske omia kriteerejään milliäkään. Se että mies saa olla vähän pullea ei ole kriteerien laskemista, koska suuri osa 30 naisista pitää nallekarhumiehistä.

Tämä menee liiankin sopivasti naisten kannalta. Nuorena otetaan ulkonäöstä kaikki irti, ja sitten vanhana lässytetään siitä kuinka ei pitäisi katsoa ulkonäköä.

Jos nainen ei ole yhtä seksikäs kuin 22-vuotiaana, sopiiko sitten että mies on vähemmän menestyvä, itsevarma, määrätietoinen, jne kuin 22-vuotiaana?

• 12121212

Siinä muuten kuva epärealistisista kauneusihanteista. Barbie vs keskiverto 19v nainen barbienukkena :D

http://furthr.co.uk/wp-content/uploads/2013/05/barbie-isnt-just-a-thin-woman-her-waist-is-almost-half-the-size-of-an-average-womans-just-18-inches.jpg

Tavistytöltä ei puutu kylkiluita, mutta näyttää silti vallan kivalta. Jos 35 nainen yltää vartalon osalta suurin piirtein tuohon, minusta asia on täysin ok. Miehet ovat tehneet osansa nuorempana hankkimalla keskimäärin isommat ansiot, enemmän itsevarmuutta, enemmän määrätietoisuutta, olemalla aloitteellisempia, jne.

Eikös ole ihan reilua että naiset tekevät vuorostaan osansa, sen sijaan että nyrpistellään "minähän en laske rimaa, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"? ;)

• 12121212 kirjoitti:

Asiassa on pari ongelmaa. Ensinnäkin, kun naisella on ikää sanotaanko 35 tjsp, melkoisen harva on niin aktiivinen että vartalo pysyy kunnossa. Ja niistä harvalla on hyvät geenit ja sopivat lajit että vartalo on naisellinen eikä samanlainen kuin 25v kestävyysjuoksijamiehellä. Ja nyt vertailukohteena on tavallinen nuori nainen, joka näyttää hotilta vähän pulleanakin. Ne sinun bodauspiirisi ovat marginaalia, ei normi.

Toinen ongelma on siinä että koska miehillä ja naisilla on erilaiset parinvalintakriteerit, kun ei katsota ulkonäköä itse asiassa pyydetään miehiä laskemaan rimaa. Samaan aikaan naiset eivät laske omia kriteerejään milliäkään. Se että mies saa olla vähän pullea ei ole kriteerien laskemista, koska suuri osa 30 naisista pitää nallekarhumiehistä.

Tämä menee liiankin sopivasti naisten kannalta. Nuorena otetaan ulkonäöstä kaikki irti, ja sitten vanhana lässytetään siitä kuinka ei pitäisi katsoa ulkonäköä.

Jos nainen ei ole yhtä seksikäs kuin 22-vuotiaana, sopiiko sitten että mies on vähemmän menestyvä, itsevarma, määrätietoinen, jne kuin 22-vuotiaana?

"Jos nainen ei ole yhtä seksikäs kuin 22-vuotiaana, sopiiko sitten että mies on vähemmän menestyvä, itsevarma, määrätietoinen, jne kuin 22-vuotiaana?"

Haha :D Ei taida tässä tapauksessa naisten paljon vaatiman tasa-arvon toteutuminen kelvata.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

"Tämä menee liiankin sopivasti naisten kannalta. Nuorena otetaan ulkonäöstä kaikki irti, ja sitten vanhana lässytetään siitä kuinka ei pitäisi katsoa ulkonäköä."
        Ymmärrät tahallasi väärin. Ei ole väärin arvostaa ulkonäköä, siitä vaan pokailemaan kauniita naisia ja komeita miehiä! Se ei ole keneltäkään sellaiselta pois, joka arvostaa enemmän henkisiä arvoja. Ei varmasti.

"Eikös ole ihan reilua että naiset tekevät vuorostaan osansa, sen sijaan että nyrpistellään "minähän en laske rimaa, mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"? ;)"
        Minkä osansa? Kai nyt jokainen saa ihan itse päättää (onneksi), miten elämänsä haluaa elää? Minä haluan elää hyväa elämää, en huonoa.

• sinkkumies--

Se riippuu lompakon paksuudesta millaisen naisen saa. Kyllä laatu naiset tulee esiin kun alat leveile rahoillasi.

• sataseitsemän

Tuo on niin totta.

Varsinkin jos laadukkuus mitataan esimerkiksi:
      - tasapainoinen luonne ilman psyyken ongelmia 80%
      - kohtuullinen tai hyvä koulutus ja yleissivistys 30%
      - keskimääräistä älykkäämpi 50%
      - fyysisesti puoleensavetävä, terve 10%
      - elää ilman elämän korvikkeita kuten koiria tai liiallista työntekoa 70%
      - seksuaalisesti sinut itsensä kanssa, avoin ja seksi ei ole vallankäytön väline 50%

Tietysti voidaan kysyä vaaditaanko tuossa listassa liikaa, minun mielestäni ei. Em. kriteerit täyttäviä naisia on aika vähän vapailla markkinoilla.

Heitin tuohon perään aivan hatusta arviot siitä miten iso osuus naisista täyttää kyseisen kriteerin ja kun tuosta edellisestä laskee suoraviivaisesti lopputuleman, niin neljä naista tuhannesta mahtuu kriteereihin.

• hohhhoijjaa

Tuon ikäiset naiset ovat jo olleet pitkässä parisuhteessa tai avioliitossa, jonka aikana nämä antavat itsensä kurppuuntua täydellisesti. Itsensä hoikkana pitäneet ovat pääosin jo synnyttäneitä, raskauden repimällä ryppyisellä nahkasäkillä varustettuja, joten parempi vain kun suosiolla haet ulkomailta nuoremman - niin tuo vastakkaisen sukupuolen ylijäämätkin hakevat turkkilaisia pikkupoikia tai gambialaisia viisumirakastajia.

• "Miksi naiset tekivät itsestään kelvottomia? "

Naiset tuskin ajattelevat asiaa niin, että heistä voisi tulla kelvottomia. Näin ollen kysymys ei ole tietoisesta valinnasta ja miksi-kysymys on aika turha.

• Luolamadonna

Minäpä kerron sinulle yhden jutun, koska se avaa sotkujasi helpoiten.

Istuinta tuossa muutaman 35 sinkkunaisen kanssa iltaa. Siinä vaan lätistiin niitä ja näitä. Jossain vaiheessa joku huomautti, että mies on sellainen juttu himassa, joka istuu siinä sohvalla, ja jos ei istu siinä sohvalla, niin jollain toisella sohvalla. Sitten se menee aamulla töihin. Mitään se ei harrasta. Ja jos harrastaa, niin se dokaa. Mitä tällaisella tyypillä tekee? Jos kaveri taas ei dokaa ja harrastaa jotain juttua, niin ei siihen akkoja mukaan kaivata. Eli mies on miesten parissa viihtyvä olento, joka haluaa olla yksin. Paitsi pannessa.

(Hihitystä)

• Koti voi olla sellainen paikka, että ainoa mitä mies siellä saa tehdä, ilman että asiasta nousee helvetillinen meteli, on istua sohvalla. Tämä ei koske sinkkumiehiä, jotka saa kotonaan tehdä mitä vaan.

• Luolamadonna

Lisäksi huomauttaisin, että naiset olivat aika hauskaa seuraa. Naiset vain osaavat jollain oudolla tavalla välttää vitutuksen aiheuttamia sielunpainumia.

Ja mitä heidän ulkonäkönsä tuli, niin kieltämättä naisilta näyttivät.

(Naurua)

• leivotaan

Sitten kannattaa etsiä niitä 25v naisia. Niiltä saa sitten muuten sitä pesää jotta raikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      60
      6868
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      134
      4834
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      22
      3269
    4. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      45
      2926
    5. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      2511
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      155
      2145
    7. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1995
    8. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      108
      1986
    9. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1659
    10. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      117