Tikapuuteoria

12121212

Mitäs olette mieltä tästä?

Mielestäni kyseessä on yksi parhaista johdatuksista miesten vs naisten tapaan ajatella. Tämä selittää miksi...
- Kaija Kurppaantuva saa Tinderistä paljon sytyttäviä miehiä jotka vaikuttavat kiinnostuneilta, mutta häipyvät kuvioista siinä vaiheessa kun tulee puhe vakavasta suhteesta
- kaikkien tykkäämällä Keijo Kiltillä on paljon naisia kavereina muttei ainuttakaan tyttöystävänä / panona, kun taas moni vihaa Petteri Peluria joka toisaalta saa naisia tyttöystäviksi / panoiksi

http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm

20

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apinamiesss

Tämä oli itse asiassa hyvä.

• aapeecee
    • voinäitäitkuätmejä

Kaija Kurppaantuva on nainen. Eli hän hyvin yksinkertaisesti haluaa jotain mieheltä. Keijo Kiltti on nimensä mukaisesti ihan kiva. Mutta muuta hänestä ei heru. Siispä vaikka olisi se Janne Jännämies, mikä vaan ryyppäis ja vetäis Kaijaa kakkoseen ja kaatais kaljankuohut Kaijan selkään ja pyyhkis terskan ikkunaverhoihin lähtiessään, niin sentään jotain Kaija sai... Mutta Keijo vaan hymeksisi ja viikkaisi kahviservietin ja oikoisi viiksiään.

• voinäitäitkuätmejä

Niin ja otsikkoon... Janne Jännämies nai niitä tikarappusiakin ja potkuria...kaikki kaksjalkaset käyp. :D

• flowersreally

Tästä tuli mieleen Tuomari Nurmion Lasten mehuhetki.

• Neitsytsetä
        flowersreally kirjoitti:

Tästä tuli mieleen Tuomari Nurmion Lasten mehuhetki.

Se mehuhetki kylläkin päättyi ikävästi.

• flowersreally
        Neitsytsetä kirjoitti:

Se mehuhetki kylläkin päättyi ikävästi.

No aika ikävältä ja makaaberilta tuo yllä olevakin kuulosti.

• flowersreally kirjoitti:

No aika ikävältä ja makaaberilta tuo yllä olevakin kuulosti.

Mulla on jotenkin aavistus että ei mehuhetki niin helposti päätykään, kun täytekakkua vaan riittää ja riittää ja paholaisen pannu kuumenee tyhjillään.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Mulla on jotenkin aavistus että ei mehuhetki niin helposti päätykään, kun täytekakkua vaan riittää ja riittää ja paholaisen pannu kuumenee tyhjillään.

Bileistä kannattaa aina lähteä silloin kun on vielä hauskaa.

• Blogistien omissa päissään kehittämät teoriat eivät ole päteviä kuvauksia todellisuudesta. Ks. esim. https://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_bias
      Tiede pyrkii eliminoimaan nämä psykologiset harhat ja sillekin se on vaikeaa.

• Osaat kiritisoida ilman mitään argumentteja. Kritisoit kaikkea ja kirjoittajien lähdetietoja. Et kuitenkaan ikinä pysty etkä edes yritä kumota väitteitä millään mielestäsi järkevämmillä tiedoilla.

• Ex----------PUA
        super-atm kirjoitti:

Osaat kiritisoida ilman mitään argumentteja. Kritisoit kaikkea ja kirjoittajien lähdetietoja. Et kuitenkaan ikinä pysty etkä edes yritä kumota väitteitä millään mielestäsi järkevämmillä tiedoilla.

Jep, tästä syystä outsider on oikeutettu valittamaan asiasta muille. Feministien autistisessa maailmankuvassa.

• Minusta tikapuut on outo termi selittää asiaa. Tikupuita pitkin kävellään johonkin: kaivoon, katolle tai taivaaseen, mutta kävellään myös takaisin. Ja tässä teoriassa tikupuita pikemminkin käytetään lajitteluun eikä kuljeta mihinkään.

Asiaan. Teoriasta: naisten osalta varmaan aika lailla noin. Mutta onhan miehillä naisillekin vähintään kahdet tikapuut: on yhdet naisille, jotka vastaa naisten oikeita tikapuita, jollain ehkä yhdet "vain ystäville" ja sitten vielä yhdet, jotka on pantaville, joille ei kuitenkaan ole suurempia odotuksia.

• Ex----------PUA

Mielestäni eräs parhaimpia teorioita.

Olen joskus ehkä vuosi sitten, ylikin muistaakseni sen tuonut esille palstalla, mutta onhan tästä hyvä tehdä muistutus.

Itse törmäsin tähän joskus PUA-aikojen lopulla, ex-PUA-piireissä, vai olisinko jo PUA-aikana törmännnyt en ole ihan varma, teoria on ollut todella pitkään verkossa.

Hyvin se selittää sen, miten naisella on eri käyttötarkkoituksia miehille, miten naiset lokeroi ja luokitellee miehiä, ja miten naiset antaa toisten miesten tehdä mitä toiset eivät saa tehdä.

• gfdsgfdsgfds

Ai siis silloin, kun vonkasit täällä kaikkia naisia -etkä kelvannut kenellekään? :)

• luuseriteoria

Blaablaablaa. Ainoa asia mitä tuo teoria selittää on se että kuulut tuonne tikkaiden alapäähän jos tarvitsee tuollaisia teorioita ymmärtääkseen naisia.

• naisellistakäytöstä

naisten perusluonne ilkeä häpäisijä :/

• Ex----------PUA
        naisellistakäytöstä kirjoitti:

naisten perusluonne ilkeä häpäisijä :/

Huomaa ettei sen tikkaille ole tunkua. :D

• Kyllähän miehetkin lokeroi naisia...On neljänlaisia vähintään:
      A:) Kaverinaisia
      B:) Panokavereita
      C:)Ne jotka ovat potentiaalisia parisuhteeseen
      D:)Ne jotka ei kelpaa mihinkään tarkoitukseen.
      Luonnollisesti osa näistä voi kelvata myöskin tuohon ryhmään C , vaikka ovatkin sillä hetkellä jotain muuta, kuten panokavereita tai kavereita.

Jos ollaan rehellisiä, niin ei tässä kyllä isoja eroja ole miesten ja naisten välillä.

• tarralenkkari666

Seksismi on innoittanut liialliseen stereotypioilla pelaamiseen.

Itseäni jäi mietityttämään, että olenko tämän mallin mukaan aina deittaillut ns. saman tai alemman tasoisia, vaikka olenkin arvellut heidät liian hyviksi minulle. En nimittäin ole koskaan hyväksynyt esim. tunnekylmyyttä, huonoa kohtelua, pettämistä tai maksanut kenenkään vuokraa. Olen saanut hyvin mietittyjä lahjoja ja hyvää kohtelua kaikilta.

Onneksi tämä vaikuttaa pikaisella tarkastelulla misogynistien näppäimistölle runkkaukselta, joten ei tarvitse huolestua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3846
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3230
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      296
      3205
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2040
    5. 254
      1891
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1838
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1452
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1395
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1204
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe