Elämän kudoksen pikku gäppejä

Luolamadonna

Heti herättyään tajuaa, että jokin fundamentaali ja kaupunkiin olennaisesti kuuluva osatekijä puuttuu. Liikenne. Äänet ovat vaimentuneet satunnaisiksi. Metakohina on poissa ja tilalla on katkonainen ja randomi nytkytys, nitkutus ja nikottelu. Aivan kuin kaupunki ei saisi ilmaa.

Minulla ei ole mitään käsitystä siitä mikä ja miksi tämä pyhäpäivä on olemassa.

Lapsellisimmat katsovat Googlesta.

(Naurua)

15

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

Olipas kömpelö aamulause.

(Hihitystä)

• Luolamadonna

Tällaiset "yhdentekevät" seikat elämän kudoksessa ovat kummallisia halkeamia tai reikiä. Niihin kun katsoo, katsoo kuin tyhjään kuiluun. Edessä ei ole mitään. Aukon voi täyttää triviaalitiedolla, mutta täyttyykö se niine hyvineenkään.

En tiedä.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Tällaiset "yhdentekevät" seikat elämän kudoksessa ovat kummallisia halkeamia tai reikiä. Niihin kun katsoo, katsoo kuin tyhjään kuiluun. Edessä ei ole mitään. Aukon voi täyttää triviaalitiedolla, mutta täyttyykö se niine hyvineenkään.

En tiedä.

(Naurua)

Sama pätee moneen seikkaan elämässä. Mitä tupatumpi ja tilkitympi todellisuuskäsitys, sitä huterampi lähtötilanne.

Huomaan itsessäni raivostuttavan näpertelijän taas nostavan kätensä pystyyn kuin menneiden aikojen pikkuoppilaan. Hänellä on jotain asiaa. Hän huitoo raajallaan kuin olisi merihädässä ja hukkumaisillaan.

Ignooraan tyypin.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Sama pätee moneen seikkaan elämässä. Mitä tupatumpi ja tilkitympi todellisuuskäsitys, sitä huterampi lähtötilanne.

Huomaan itsessäni raivostuttavan näpertelijän taas nostavan kätensä pystyyn kuin menneiden aikojen pikkuoppilaan. Hänellä on jotain asiaa. Hän huitoo raajallaan kuin olisi merihädässä ja hukkumaisillaan.

Ignooraan tyypin.

(Hihitystä)

Seksuaalisen olon tai olemuksen vaihtuminen pedanttiin militanttimimmiin on verbaalisista taidonnäytteistäni ehkä taidokkaimpia.

Huolimatta siitä, että olen mies.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Seksuaalisen olon tai olemuksen vaihtuminen pedanttiin militanttimimmiin on verbaalisista taidonnäytteistäni ehkä taidokkaimpia.

Huolimatta siitä, että olen mies.

(Naurua)

Samaan aikaan kun oudot tyypit lusikoivat ilmaa tankkeihini syvällä kaupungin alla, minä hipelöin metallista ja muovista valmistettua hirviötä autotallissa. Se on kuin lyhyt torpedo, musta ja painava järkäle elektroniikkaa ja akkuja, iskemättömiä tunnustarroja. Jaksan tuskin nostaa sitä. Pyörittele hajamielisen oloisena sen potkuria.

Se on vedenalainen menopeli, mopoksikin kutsuttu.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Samaan aikaan kun oudot tyypit lusikoivat ilmaa tankkeihini syvällä kaupungin alla, minä hipelöin metallista ja muovista valmistettua hirviötä autotallissa. Se on kuin lyhyt torpedo, musta ja painava järkäle elektroniikkaa ja akkuja, iskemättömiä tunnustarroja. Jaksan tuskin nostaa sitä. Pyörittele hajamielisen oloisena sen potkuria.

Se on vedenalainen menopeli, mopoksikin kutsuttu.

(Hihitystä)

Tämä lähes tuomiopäivän lasten vetypommilta näyttävä kapine käsissäni on satelliitin rakentamisen jälkeen todellisuustajuni paras gäpin tilke. Tällaisen kun uittaa veteen ja painaa kaasua ja antaa sen vetää ja tehdä työt, niin aikaa ja arvokasta polttoainetta, happea, riittää vielä äidiltä tyttärelle. Tai ehkä vielä isoäidiksi asti.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Tämä lähes tuomiopäivän lasten vetypommilta näyttävä kapine käsissäni on satelliitin rakentamisen jälkeen todellisuustajuni paras gäpin tilke. Tällaisen kun uittaa veteen ja painaa kaasua ja antaa sen vetää ja tehdä työt, niin aikaa ja arvokasta polttoainetta, happea, riittää vielä äidiltä tyttärelle. Tai ehkä vielä isoäidiksi asti.

(Reps)

Eli tällaiset mulkun näköiset, koneelliset härvelit ovat tarkoitettu töihin vetojuhdaksi.

Muuten niillä ei tee mitään.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Eli tällaiset mulkun näköiset, koneelliset härvelit ovat tarkoitettu töihin vetojuhdaksi.

Muuten niillä ei tee mitään.

(Reps)

Itsekriittisenä puolena voidaan mainita, että tästä kulmasta ja tässä valossa kun katsoo, niin seinä näyttää huonosti maalatulta. Joku tyyppi joskus sanoi minulle, että kun maalataan telalla, niin siinä pitää olla nussimisen meininki.

En heti tajunnut tätä, koska olin kesätöissä ja kuusitoista.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Itsekriittisenä puolena voidaan mainita, että tästä kulmasta ja tässä valossa kun katsoo, niin seinä näyttää huonosti maalatulta. Joku tyyppi joskus sanoi minulle, että kun maalataan telalla, niin siinä pitää olla nussimisen meininki.

En heti tajunnut tätä, koska olin kesätöissä ja kuusitoista.

(Naurua)

Palatakseni vielä hetkeksi tästä litinästä vesileikkeihin, niin on mainittava että kukaan ei näytä järin seksuaaliselta täysissä varusteissa ei rantsulla kuin ei vedessäkään.

Minusta tuntuu, että henkilökohtainen pointtini on juuri tässä: minä en oikeasti ole ihminen. Olen sammakko.

(Reps)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Palatakseni vielä hetkeksi tästä litinästä vesileikkeihin, niin on mainittava että kukaan ei näytä järin seksuaaliselta täysissä varusteissa ei rantsulla kuin ei vedessäkään.

Minusta tuntuu, että henkilökohtainen pointtini on juuri tässä: minä en oikeasti ole ihminen. Olen sammakko.

(Reps)

Mielestäni ihmisten pitäisi löytää oma sisäinen sammakkonsa. Minulla siihen on kulunut hirveästi rahaa ja aikaa. Toivottavasti muut luoviutuvat helpommille uomille.

(Naurua)

• Uskon että pyhäpäivä on olemassa torstaille itselleen. Perjantaita odottavat aina kaikki ja keskiviikkkokin kutsutaan pikku lauantaiksi, mutta torstai on väliinputoaja. No niin on tietysti tiistaikin, mutta tiistaita olisi irvokasta juhlistaa erikseen, korkeintaan sellaista voisi ajatella keskellä synkkää marraskuuta. Mutta yksi torstai aikana kun koivu saa lehdet ja .... noh toivottavasti joku muukin saa jotain.... menköön, ei tämä eriskummallisuus kaikkien maailman muiden eriskummallisuuksien joukossa niin paha ole.

• Luolamadonna

Ei torstai putoa hyllyriveiltä. Torstai on sekä Stenbeckin että Thorin juhlaa.

Torstai on saaga.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Ei torstai putoa hyllyriveiltä. Torstai on sekä Stenbeckin että Thorin juhlaa.

Torstai on saaga.

(Hihitystä)

Korealaiset kielenoppineet ne eivät tiedä mitä Steinbeckiläisyys on.

Juottaa he osaavat.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Korealaiset kielenoppineet ne eivät tiedä mitä Steinbeckiläisyys on.

Juottaa he osaavat.

(Naurua)

Vielä päivä, niin Helsingin poppelit pullahtavat lehteen. Itse joudun televisioon. Lammessa kelluva musta varustehirviö näyttää omasta mielestäni naurettavalta, kun taas pikkupoikana mielestä viileeltä ja aikuisten naisten mielestä lähes käsittämättömältä. Norjan luolaonnettomuuksien jälkeen minulta on kysytty heti ensimmäiseksi, että et kai SINÄ sukella luolissa.

No miten sen nyt ottaa.

(Hihitystä)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

Vielä päivä, niin Helsingin poppelit pullahtavat lehteen. Itse joudun televisioon. Lammessa kelluva musta varustehirviö näyttää omasta mielestäni naurettavalta, kun taas pikkupoikana mielestä viileeltä ja aikuisten naisten mielestä lähes käsittämättömältä. Norjan luolaonnettomuuksien jälkeen minulta on kysytty heti ensimmäiseksi, että et kai SINÄ sukella luolissa.

No miten sen nyt ottaa.

(Hihitystä)

Juuri näillä lämpimiä hetkillä lähes kuulen sen, kun elämän vehreys on räjähtämäisillään käsiin. Hetki on kuin hidastettu räjähdys ilmeettömiksi ja liikkumattomiksi muuttuneen kasvojen edessä.

(Reps)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      12
      3846
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      31
      3230
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      296
      3205
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2040
    5. 254
      1891
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      8
      1838
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1452
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      80
      1395
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      43
      1204
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1133
    Aihe