Teflon pannussa ilman öljyjä/rasvaa? Meinaan että palaako helposti? Paistelen vain kanaa eri muodoissa. Ostin uuden pannun ja en haluaisi käyttää mitään rasvaa. Tähän asti olen rypsiöljyä/oliiviöljyä käyttänyt. Mutta ne aiheuttavat erinäisiä ongelmia ihoon. Nyt jos äijä saisi vastauksia niin olisin tyytyväinen.
Vastaukset 3
- hoit_su
No ehdottaisin että lisäät vettä, ihan tilkan kerrallaan. Sillä tavalla olen ainakin kasviksia kypsytellyt pannulla. Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä iho-ongelmaa olet saanut öljyistä? Ajattelin vaan, että jospa kokeilisit jotain muita öljytyyppejä, hyvää rasvaa pitäisi kuitenkin kuulua ruokavalioon.
- kokeiltuon
50 v äijä ja nuo mainitut öljyt tekevät/aiheuttaa finnejä päänahkaan ja kasvoihin. Enemmän päänahkaan. Kun on viikon käyttämättä päänahka on ok. Nyt on ollu jatkuva murrosikä.. Terveellisyyden takia olen öljyjä käyttänyt.
- kyllä_voi
Nehän voi tehdä myös uunissa. Onnistuu kyllä teflon pannullakin ilman rasvaa.
Nopeasti helppoa : kanakiusaus , eli perunasipulisekoitus, kanasuikaleet ja kermamaito sekaisin ja uuniin.
Tai sitten vaikka mikrossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712273Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351834- 1001181
- 47945
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26817- 87803
- 29690
- 41675
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,142667Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56588