Su ei tavannut ketään ätmiä

Hymytön_ätmi

10

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samalla tavalla suomilortot ajattelevat ulkomaista. Ihan yhtä väärässä ovat.

• Luonto antaa paljon, niin kuin tämäkin neitokainen huomasi.......siis aito luonto, eikä BetoniViidakko & sen KuNmalliset jutut... ;P

• että.silleen

Moikka! Olen karkuteillä, Faijan luokse lähdin kalaan. Soitin myöhään illalla jos hän hakisi minut aamulla veneellään mökille.
        Kerroin aamulla yökölle ett mulle tuli nyt äkkilähtö Faijan luo, enkä palaa tänään kotiin.
        Saavat pärjätä, tänään on listanmukaan täys`miehitys ja kakkonenkin paikalla. Multa meni eilinen vapaa päivä aamuleipomiseen, kaupungilla asiointiin, apteekkiin ja tukussa käyntiin ja yhteen lynffaan ja teippaukseen jonka tein.
        Otin vahingon nyt takaisin extempore... oltiin jo kalastamassa saaden saalistakin.
        Ihan itse olen saanut 5 kuhaa ja 1½ kg hauen, pitää perata ne. Hauen tapoin ja laskin veren sekä suomustin sen, on vielä fileroimatta... kuhat on sumpussa odottamassa.

Faijalla on verkko vedessä ja menee kokemaan sen, kun mä valmistan myöhästyneen lounaan meille sillä aikaa. Mulla oli eväät mukana kun aamulla lähdettiin merelle kalaan, ett eväillä pärjättiin näin pitkälle.
        Suosittelen kaikille joilla on mahdollisuus käydä kalassa... menkää ihmeessä, nyt nousee kalaa. Me oltiin ulkosaaristossa... liian syvillä vesillä... kuhat löytyy lähempänä rannikkoa ja rantoja...kutuaikaan.
        Odottelen nyt malttamattomana onko Faijan verkossa siikaa... graavattavaksi!

Nyt on pakko tehdä jo se ruoka, tai saan huutia kun annan toisen nääntyä nälkään...
        Hauskaa aurinkoista päivää sulle.

• että.silleen kirjoitti:

Moikka! Olen karkuteillä, Faijan luokse lähdin kalaan. Soitin myöhään illalla jos hän hakisi minut aamulla veneellään mökille.
        Kerroin aamulla yökölle ett mulle tuli nyt äkkilähtö Faijan luo, enkä palaa tänään kotiin.
        Saavat pärjätä, tänään on listanmukaan täys`miehitys ja kakkonenkin paikalla. Multa meni eilinen vapaa päivä aamuleipomiseen, kaupungilla asiointiin, apteekkiin ja tukussa käyntiin ja yhteen lynffaan ja teippaukseen jonka tein.
        Otin vahingon nyt takaisin extempore... oltiin jo kalastamassa saaden saalistakin.
        Ihan itse olen saanut 5 kuhaa ja 1½ kg hauen, pitää perata ne. Hauen tapoin ja laskin veren sekä suomustin sen, on vielä fileroimatta... kuhat on sumpussa odottamassa.

Faijalla on verkko vedessä ja menee kokemaan sen, kun mä valmistan myöhästyneen lounaan meille sillä aikaa. Mulla oli eväät mukana kun aamulla lähdettiin merelle kalaan, ett eväillä pärjättiin näin pitkälle.
        Suosittelen kaikille joilla on mahdollisuus käydä kalassa... menkää ihmeessä, nyt nousee kalaa. Me oltiin ulkosaaristossa... liian syvillä vesillä... kuhat löytyy lähempänä rannikkoa ja rantoja...kutuaikaan.
        Odottelen nyt malttamattomana onko Faijan verkossa siikaa... graavattavaksi!

Nyt on pakko tehdä jo se ruoka, tai saan huutia kun annan toisen nääntyä nälkään...
        Hauskaa aurinkoista päivää sulle.

Voi Veljet....oisimpa ollut mukana....ja hyvä, että toimit noin nyt ja osaat antaa, sekä ottaa itsellesi aikaa, etkä elä vain sille työlle ja firmalle.... ;P

Ostin taas eilen pari uutta uistinta heräte ostoksena, kun oli kaupan käytävälle laitettu jotain tarjoukseen tyrkyksi.....pari RuohoLusikkaa.... ;P

Quala valuu taas....kun kuuntelee sun KalaHerkkuJuttuja... ;P`

Pitäis alkaa joo liikkumaan ja viettämään luonnossa enemmän aikaa taas......kai se tästä....... ;D

Aurinkoista ja VallattomanLoistavaa päivän jatkoa myös Sulle.... =)

• "Parempi olla pelkuri ja antaa itselleen aikaa rauhoittua,"

Et sinä mitään pelkuri ollut....vaan kuuntelit itseäsi ja teit niin kuin kuuluukin....jo pelkästään herkkyys tekee sen, että sun on niin tehtävä....ei sulla ole muuta vaihtoehtoa....tai siis aina on vaihtoehto, mutta se vaan ei ole sulle hyväksi, eikä oikea vaihtoehto JustSulle... ;P

Oli kyllä muuten ihan mukava tarina ja hyvin kerrottu......pystyi hyvin eläytymään ja näkemään, kuin omilla SiniSilmillään vierestä seuraten sitä Tohinaa&Touhua.... ;P

En ostanut mitään erikoista vain pari halpaa RuohoLusikkaa lisää, eli niitä lusikka uistimia, missä on koukut suojattu, etteivät tartu niin helpolla vesi ruohoihin....eipähän harmita niin paljon jos jää kaislikkoon....

En ole kauheasti käynyt nyt pariin vuoteen kalassa.....jonkun verran kiertänyt järvien rantoja ja ihan huvikseen ja rentoutumisen takia vain silloin tällöin käynyt heittelemässä..

Ongella ja erillaisilla jigeillä saa parhaiten kalaa.......muilla vieheillä se on enemmänkin yleensä vaan rentoutumista ja haukien kiusaamista... ;P

Leppoisaa ja rentouttavaa saunomista.... =)

• m-i-e-s

Mitäköhän pahaa olisi nuorelle Eteläkorealaiselle naiselle tapahtunut, jos hän olisikin päättänyt surffata jonkun stereotyyppisen ätmin luona? (Saattaa niillä ulkomaalaisillakin olla itsesuojeluvaistoa.)

• Eimotäänjännää

Ätmi ei pane väkisin toisin kuin jännämies

• m-i-e-s
        Eimotäänjännää kirjoitti:

Ätmi ei pane väkisin toisin kuin jännämies

Väärin, kaikki analysoitu data osoittaa, että juuri ätmi syylistyisi väkisinmakaamiseen. Ensimmäinen aukoton data on, että jännämiehet saa. Toinen aukoton data on, että jännämiehet vain pahoinpitelee tai tappaa. Kolmas data, ei niin aukoton: Nainen on kiimaisen aukkonsa vietävissä oleva elukka. Neljäs data: Nainen antaa aina jännämiehelle, mutta ei kiltille ja kunnolliselle / ätmille.

Kaikki edellä mainitut ja mainitsemattomat datat todistaa, ettei jännämies pane väkisin, vaan aina suostuvaisen naisen kanssa, koska nainen aina suostuu jännämiehelle. Ätmi ei ikinä saa ja on tämän vuoksi seksuaalisesti turhautunut, näin ollen ätmi profiloituu väkisinmakaajaksi. Tuollainen surffaaja ätmin luona, motiivit on jo ilmiselviä.

• Ne hymyilevät ketkä saavat rakkautta ja ne kellä on kumppani joka hyväksyy.

• Tuommoinen korealainen olis mukava nainen kun ne on sellasii suvaitsevaisii ja ennakkoluulottomii ja ne hmymyilee ja juttelee tälläselle atm miehellekkin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe