kummasta pidät enemmän
kumpi pepsi vai coca-cola
25
471
Vastaukset
- mielipiteeni
Pepsi max voittaa cola lightin maussa selkeästi.
- Alko.Holisti
Parhaiten maistuu viina.
- niih
Kossukola ilman kolaa.
- Pikkunenkurppa
Pepsi Max.
Mut joskus nautiskelen sitä Coca-colan kirsikkaa, millon nyt hyllystä löytyy.
Mutta janojuomana & piristäjänä menee alas Rainbown light Colakin :D Saunassa sitten täytyy olla Omenalimua..- Pikkunenkurppa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
"Omenalimua"....MeinaaKKo oikeaa mehua vai SiiDeriiiiii?... ;P
En kumpaakaan vaan oikeasti sitä virvoitusjuomaa, jota penskana sai pienessä lasipullossa.
Nykyään löytyy 1,5l muovipullossa limuhyllystä :) Muuten en syö usein karkkia mutta sokeri uppoaa limujen muodossa, heh. Ei o viel alkanut "tarttumaan kiinni" onneks.
Ei saunaan kuulu siideri. Alko puskee nahan läpi niin eihän silloin jää puhdas olo. En o absolutisti mut herkkänenu. :D Unohdan vaan et pitäis joskus kai vähän ottaakin mut ykskin tumma olut voi riittää jotta voi kehua ettei ole liian raitis.
- tarralenkkari666
En käytä virvoitusjuomia.
- Vohog7f6
On ilmeisesti vaikeaa olla kommentoimatta ketjuun, jonka aihe ei kohdistu suhun?
- Eräkettu
Normi punasella etiketillä varustettu Coca-Cola..
Täys mustana... Niinkuin mun miehetki.. Juon vain kevytjuomia. Pepsi Max on minulle selkeästi liian makea, joten Kokiksen puolelle menee.
- 1säpappa
En kummastakaan. Colajuomat maistuvat samalta kuin näyttävätkin: ripuliliemeltä.
- Eräkettu
Meikä ei ymmärrä näitä laitti sankareita...
Jos on laihiksella niin silloin pittää jättää pois juustot, kokikset, paska ruoka, suklaa, jäätelö jne...
Kohtuudella.. - Etälamautin
Molemmosta tykkään mutta cocacola vie voiton, mun mielestä siinä on enemmän hiilihappoa. Pepsi taas on hyvä juoma pizzan kanssa.
- hmmmmmmm
En oo koskaan ymmärtänyt miten joku voi juodaa limsaa ruokajuomana.
- kokeiles.joskus
hmmmmmmm kirjoitti:
En oo koskaan ymmärtänyt miten joku voi juodaa limsaa ruokajuomana.
sopiihan esim coca-cola grilliruokien kanssa tai makkaraperunoiden kera tai bratwurstin kanssa ja kyllä se välillä sopii makaroonilaatikonkin kanssa yms että kyllä se sopii
- bua-ha-haa
kokeiles.joskus kirjoitti:
sopiihan esim coca-cola grilliruokien kanssa tai makkaraperunoiden kera tai bratwurstin kanssa ja kyllä se välillä sopii makaroonilaatikonkin kanssa yms että kyllä se sopii
Sopii sopii, yhtä hyvin kuin ketsuppi kaurapuuroon.
Juon jaffaa. Jaffaa sai halvalla 24 tölkkiä 10.99 joten ostin 6 koppaa
- että.silleen
Jos kahdesta huonosta on pakko valita... niin tavallinen sokerilla makeutettu Coca-cola sitten ja pieni lasillinen!
Pepsi on aivan liian makeaa, siitä jano vaan yltyy...kuten Coca-colastakin mutt vähemmän. Ruuan kanssa en taatusti käytä makeaa limpparia se sotkis vaan ruuan maut.
Ne maustetut kolajuomat, salmiakki, sitruuna, kirsikka...mitä niitä nyt on; maistuvat mun suussani aivan kammottavilta. Tiedä sitten, onko suussani vikaa, kun hampurilaispaikoissa on ruokajuomana yleisesti kolajuomaa t. kraanavettä. - PulloPäivässä
Zero-kokista mulle, kiitos!
- FreewayOnParasta
Minä juon nykyisin Lidlin Freeway colaa. Se on parempaa kuin kokis. Joskus ostan kokista kun en jaksa Lidliin mennä.
Cokis on parasta limua, mutta senkin hohto on alkanut vähän hälvetä. Oon katsonut liikaa niitä "mitä tapahtuu, jos Coca-Colaa keittää"-videoita.
- Pitkätukka-68
Mulle lava kaljaa kiitos. Merkillä ei niin väliä.
- Luolamadonna
Fanta.
Fantassa on fantsu Zero -vaihtoehto. Mutta sen pitää olla niin kylmää ja niin pirtsakkaa, että silmistä valuu onnenkyyneleet.
Samaan aikaan kun hoksasin "opittujen sanojen" deletointinäppäimen, niin Piritorin Ässä oli jälleen saanut uuden sukkahoususankarinsa katupuhuttelijaan.
Mirri oli niin kateissa, että piti soittaa tsirra.
Voe voitettuja.
(Osaa ottavaa naurua) Pepsi ehkä, tärkeintä limuissa on sokeri, light litkut on ällöttäviä
Pepsi Max, ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731