http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305675123434
Nyt kaikki nussimaan ja ryyppäämään niin olette onnellisia. Minä en voi olla onnellinen koska en saa pillua.
Seksi ja viina tekevät onnelliseksi
17
299
Vastaukset
Rppuu ihan yksilöistä ja tuossa tutkimuksessa on näämmä ollut suurin osa sellaisia, kuin tutkimustulokset antavat ymmärtää....voihan se olla, että näin on suurimmalla osalla tai sitten ei... ;P
Suurin osa voi saada enemmän tai vähemmän tunteettomasta seksistä onnea, mutta eivät toki kaikki.... ;DMitenkähän maailma muuttuisi, jos miehet keskimäärin kytkisivät seksin ja tunteet samoin yhteen kuin naiset?
-Voi ei, olen lihonut kilon, en tunne itseäni seksikkääksi, meni halut.
-Kuukauden tässä kohtaa minua ei haluta.
-Jenna arvosteli hauistani ja se kaivelee minua niin, ettei meinaa ottaa eteen.
-Jenna ei ole tiskannut tänään eikä likaisessa kodissa tee mieli seksiä.
-Tarvitsen pitkän esileikin, mieluiten helliä sanoja ja tekoja aamusta alkaen, että voin virittyä oikeaan tunnelmaan illalla. Mutta tuolla se vaan on naamakirjassa.
Luulen, että maailmasta olisi jo seksi loppunut...Ratikkakuski kirjoitti:
Mitenkähän maailma muuttuisi, jos miehet keskimäärin kytkisivät seksin ja tunteet samoin yhteen kuin naiset?
-Voi ei, olen lihonut kilon, en tunne itseäni seksikkääksi, meni halut.
-Kuukauden tässä kohtaa minua ei haluta.
-Jenna arvosteli hauistani ja se kaivelee minua niin, ettei meinaa ottaa eteen.
-Jenna ei ole tiskannut tänään eikä likaisessa kodissa tee mieli seksiä.
-Tarvitsen pitkän esileikin, mieluiten helliä sanoja ja tekoja aamusta alkaen, että voin virittyä oikeaan tunnelmaan illalla. Mutta tuolla se vaan on naamakirjassa.
Luulen, että maailmasta olisi jo seksi loppunut...Voi Pyhää Yksinkertaisuutta..... ;P
Eiköhän ääripäiden väliin mahdu taas paljon Tallustajia.....ei pidä aina olla, niin MustaValkoinen....ei ainakaan tosissaan....joskus ehkä, jos hieman Provoo&Trollaa....tietenkin, jos on PuuSilmä, niin Sitten on LappionPuun tasolla, eikä sille mitään voi.... ;P
Ei naisetkaan ole kaikki juuri sinun luettelemasi ääripään tapauksia......eikä miehetkään.... ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
Voi Pyhää Yksinkertaisuutta..... ;P
Eiköhän ääripäiden väliin mahdu taas paljon Tallustajia.....ei pidä aina olla, niin MustaValkoinen....ei ainakaan tosissaan....joskus ehkä, jos hieman Provoo&Trollaa....tietenkin, jos on PuuSilmä, niin Sitten on LappionPuun tasolla, eikä sille mitään voi.... ;P
Ei naisetkaan ole kaikki juuri sinun luettelemasi ääripään tapauksia......eikä miehetkään.... ;PNo eivät tietenkään ole pelkkiä ääripäitä. Kunhan vain halusin kärjistyksellä osoittaa, että usein oma, oikeammaksi määritelty tapa ei välttämättä tuokaan parasta lopputulosta vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan. Se tahtoo usein unohtua.
Ratikkakuski kirjoitti:
No eivät tietenkään ole pelkkiä ääripäitä. Kunhan vain halusin kärjistyksellä osoittaa, että usein oma, oikeammaksi määritelty tapa ei välttämättä tuokaan parasta lopputulosta vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan. Se tahtoo usein unohtua.
"vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan."
Riippuu ihan täysin vastakohdista....ja osalle ne vastakohdat eivät sovi ollenkaan ja joillekin taas vallan mainiosti.... ;P
Alkoholisti ei varmasti ole esimerkiksi oikeastaan kenellekään hyvä kumppani - Paitsi ehkä toiselle alkkikselle ja silloinkin vain EHKÄ......tai narsisti (tai pahempi), ehkä joillekin kylmemmille ihmisille, mutta ei muille...jne...jne...NuuskaMuikkune kirjoitti:
"vaan että vastakohdat saattavat jopa täydentää toisiaan."
Riippuu ihan täysin vastakohdista....ja osalle ne vastakohdat eivät sovi ollenkaan ja joillekin taas vallan mainiosti.... ;P
Alkoholisti ei varmasti ole esimerkiksi oikeastaan kenellekään hyvä kumppani - Paitsi ehkä toiselle alkkikselle ja silloinkin vain EHKÄ......tai narsisti (tai pahempi), ehkä joillekin kylmemmille ihmisille, mutta ei muille...jne...jne...Joo ja moni kohtuukäyttäjä (etenkään nainen) ei kestä skumppalasille nenäänsä nyrpistelevää absolutistimiestä.
Ei vaan, toki on yleisesti tuomittavia luonteenpiirteitä tai tekoja, kuten väkivalta, pettäminen jne...
Tyhmyys ja ymmärtämättömyys myös tekevät ihmisen onnelliseksi.
- vaineläimenelämää
Totta puhut heille riittää omien eläimellisten tarpeiden ja himojen tyydytys muista välittämättä.
Olen tuon tutkimuksen kanssa samaa mieltä. Tosin ensimmäinen artikkelia kommentoinut oli heti ilonpilaaja ja väitti terveyden menevän noiden kahden edelle. Vaan kun terveys sinänsä ei juuri tuo onnea, vaikka sen menettäminen tuokin onnettomuutta.
- ggfgfgff
Veikkaan kuitenkin että miesten ja naisten vastauksissa oli eroja?
- asioistatietävätaho
Meidän pillua saamattomien pitää vaan ryypätä enemmän.
- aikuinenmies-
Jos ei saa pilluu, ei voi olla onnelinen
- ytm-panomies
Paljon alkoholia käyttävillä on aina tyttöystävä.
- kukavälittää
Ketä kiinnostaa patjat?
- eimullamuuta
Kaveri ryyppää joka viikonloppu ja sillä on nainen ja kaksi lasta. Näyttää olevan onnellinen.
- ktm28
Minä ryyppään kanssa joka viikonloppu ja baarista tulee vain panoja ja eikä mitää niistä tule enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594