Onko kukaan kokeillut kyseistä deittisivustoa? minkälaisia kokemuksia teillä on?
Itse tapasin päälle vuosi sitten siellä erään 26-vuotiaan yksinhuoltajaäidin (ei mikään kaunotar, Runsaasti ylipainoinen ja fyysisesti erittäin kömpelö). Ensimmäinen tapaamis-ilta päättyi siihen, että join itseni kovaan humalaan ja harrastettiin seksiä. Tapailin häntä muutamia kertoja sen jälkeen ja tämä nainen tosissaan luuli, että olen hänestä jotenkin rakastunut, vaikka halusin tutustua ihan vaan "kaveripohjalta" joka kuitenkin kävi hänelle alusta alkaen.
Hän kertoi omista henkilökohtaisista asioistaan jonkin verran, että oli pitkäaikaisella masennuslääkityksellä, skipannut kaksi ammattitutkintoa, vailla minkäänlaista koulutusta/työtä. Roikku minussa koko aika lähetellen tekstiviestejä, tyyliin: "mä kuolaan sun kuvia täällä kotona.." ja jos annoin pienenkin vihjaisun etten ole hänestä kiinnostunut, hän loukkaantui verisesti.
Että semmonen tarina.
Kyllä somen imeellisestä maailmasta voi löytyäkkin kaikennäköistä hiihtäjää. Ja miten joillakin oikein siipeensä saaneilla ja syrjäytyneellä ihmisellä ei ole juurikaan minkäänlaista itsesuojeluvaistoa, vaan pystytään spontaanisti lähtemään ventovieraan kanssa satunnaiseen seksisuhteeseen kuvitellen että siitä kehkeytyisi muka jotain vakavaa.. vaikka mitään sen kummempaa kipinää ei olisi havaittavissa.
Voi huh-huh ja hyvää päivää.
Suomi24 deittisivusto.
14
310
Vastaukset
- yksikkolin
miehet etsivät seksiä
Yleisesti ottaen oma näkemykseni suomi24 trffeistä on, että tuo on paras näistä ilmaisista deittisivustoista. Tuolla on syntynyt eniten keskusteluja ja treffeille asti päädytty useammin kuin muualla. Tosin tämä saattapi johtua osiltaan myös siitä, että verrattuna muihin deittisivustoihin, olen tuolla viettänyt n.2 kertaa pidemmän ajan.
Onhan toki tuolla omat huonot puolensakkin. Ilmaiskäyttäjänä viestien määrää on rajattu kolmeen miestittelykymppaniin per 24h ajanjaksona, et näe ketkä ovat suosikkilistanneet sinut, kuvia voi lisätä vain 3 kappaletta, viimeisimmän uudistuksen myötä et enään näe ollenkaan ketkä on käynyt katsomassa profiiliasi ja sivuston toiminnallisuus ja käytettävyys vaihtelee mitä selainta käytät. Kännykällä esimerkiksi viestien kirjoittaminen on turhauttavan hankalaa, sillä viestinkirjoituskenttä rohmuaa näyttötilaa siten että pidempi viesti täyttää koko ruudun.
Syy miksi olen tuolla s24 treffeillä päätynyt olemaan on pääasiassa sivuston miellyttävämpi ylkonäkö, hakutoiminnon miellyttävämpi käytettävyys(vaikkakin hakutyökalussa on omat vikansa).
Mitä tulee naisiin joita olen tuota kautta tavannut; Ihan normaali tallaajia ovatten olleet. Ei vain ole tullut vastaan sitä naista, jonka kanssa olisi ollut sitä "kemiaa" ja molemminpuolista kiinnostusta katsoa mitä hommasta tulee, pidemmälle kuin yhdet treffit.
Negatiiviset asiat yleensä jäävät muistiin herkemmin ja onhan noita ollut useampikin että on sovittu treffit paikka ja aika, sitten ei kuulukkaan naisesta mitään eikä saavu paikalle. Arvioisin tosin näitä olevan molemmissa sukupuolissa.Mielenkiintoinen yksityiskohta tuosta s24 treffi sivustosta; Näyttäisi olevan viimeisimmän uudistuksen myötä, että mikäli olet ostanut aiemmin Plus omineisuuden ja noita megafoni huutoja on jäänyt käyttämättä kun tilausjakso loppuu, niin voit käyttää nyo huudot vaikka olet jo palannut "ilmaiskäyttäjäksi".
Tämä oli ainoa henkilö, joka ylipäätänsä edes vastasi minun viesteihin siellä.. kukaan muu ei reagoinut milläänlailla mihinkään viesteihin siellä.
- deittailua
http://www.nettideittailu.com/suomi24-treffit-arvostelu/
Tuolta löytyy hyvää perustietoa Suomi24 Treffeistä ja vertailua muihin sivustoihin.
Jos netistä yleisesti lukee kokemuksia Suomi24 Treffeistä, niin aika vaihtelevia ne näyttävät olevan. Jotkut löytävät heti elämänsä rakkauden, toiset taas päätyvät erikoisille ja oudoille treffeille ja kolmannet turhautuvat, kun eivät saa viesteihinsä koskaan keneltäkään vastausta.- sykymys
Tyhmä kysymys, miten ymmärrätte mitä tarkoittaa kohdassa Kiikarissa "ystävä", hmm esimerkiksi ettei välttämättä tavata vaan halutaan pelkästään viestitellään.
sykymys kirjoitti:
Tyhmä kysymys, miten ymmärrätte mitä tarkoittaa kohdassa Kiikarissa "ystävä", hmm esimerkiksi ettei välttämättä tavata vaan halutaan pelkästään viestitellään.
Kirje-, harrastus-, ajatuksenvaihtokaveri..... Mitä näitä nyt on ja mitä kullekkin tuo tarkoittaa. Itse tulkitsisin tuon siten että haetaan hankilöä jonka kanssa viettää aikaa ja keskustela niitä näitä, ehkä käydä lenkillä taikka harrastuksissa yhdessä, mutta ei haeta seksikumppania, parisuhdetta tai muutakaan.
Esimerkiksi tilanne, jossa olet muuttanut kumppanisi luokse, itsellesi aivan uuteen paikkakuntaan, ja et tunnu saavan muuten ystäviä taikka tuttuja joiden kanssa veittäisi aikaa. Eli tunnet olevasi yksinäinen uudela paikkakunnalla. Ei ole muuta kuin kumppanisi ja mahdollisesti kumppanisi perhe sekä kaverit ystävinäsi.- sykymys
Lähinnä kirjoittelukaveria hain ja sellaisen löysinkin yllättävän helposti.
- seksihullut
hei aloittaja - Sitä saa mitä tilaa
- ikuinen-sinkku
Tavis naisia on suomi24 treffeissä jotka haluaa sellaisia axl smithin näköisiä komeita miehiä. Naiset haluaa julkkiksen joka on komea ja pitkä.
- sinkkumä
Tavis aloittaja etsii kaunotarta, mut sänkyyn - ketä vaan
- pelletneo
siis kuvattomat ovat suhteessa, naimisissa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432946- 502432
- 1072391
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382101- 981627
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2341614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141478Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4101472Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81449R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi191251