tiivistettynä, en siis ikinä saa pyydystettyä sitä henkilöä jonka *haluaisin* enkä taas halua *häntä* jotka ihan varmasti saisin, mikä avuksi??
En saa kenet haluaisin, en halua sitä jonka saisin
42
2635
Vastaukset
"Parempi yksin kuin huonossa tai väärässä suhteessa".... ;P
- anusperskarva
Ongelma of the century!
- mieki
Pyydystä itsesi ensin äläkä etsi pakonomaisesti jotakin. Sitten kun sinulla on hyvä olo itsesi kanssa ei sinun tarvitse enää ''saada''ketään vaan osaat rakentaa omaa elämää etkä tarvitse jotakuta kenen kautta elää. Omassa elämässä voit sitten tavata ihmisiä, ystävystyä ja ehkä ihastua hyvällä tavalla.
- että.silleen
Jepp, minä taidankin allekirjoittaa tämän, tässä on järkeä. Hyvä neuvo sulta, kiitos aforismistasi!
Hyvää yötä kaikille palstalaisille, nukkukaa hyvin. - atännä
Tuossa on viisautta.
Tätä komppaan minäkin, tää on nimittäin käytännössä itsekin kokeiltu ja koettu. Ja voin sanoa, että hyvä neuvo. :)
Ainakin itsellä on toiminut, kun oivalsin tuon. Moni turha itku on sen myötä jäänyt kokonaan pois.- crux
Hyvä neuvo naisille. Miehen rooli on hieman ankeampi, mutta ei nyt pilata sillä tunnelmaa.
Näin se menee erittäin usein itsellä ja monella muullakin.
- Sinunomatehtäväsi
Normaalipainoiset lapsettomat eivät tahdo läskejä tai yhäreitä.
Yritä oppia se. Sinunomatehtäväsi kirjoitti:
Normaalipainoiset lapsettomat eivät tahdo läskejä tai yhäreitä.
Yritä oppia se.Hahaha. Et tiedä mitä muut ihmiset haluavat. Yritä sinä oppia se, ettet kaadu omaan tyhmyyteesi.
Kyllä kummasti tuntuu että kelpaa kun saa olla hätyyttelemässä. Ja nimenomaan niitä normaalipainoisia ja lapsettomia. Mutta jos ei nappaa niin ei nappaa. Mielummin olen yksin.- bkhhj
Nainen_28v kirjoitti:
Hahaha. Et tiedä mitä muut ihmiset haluavat. Yritä sinä oppia se, ettet kaadu omaan tyhmyyteesi.
Kyllä kummasti tuntuu että kelpaa kun saa olla hätyyttelemässä. Ja nimenomaan niitä normaalipainoisia ja lapsettomia. Mutta jos ei nappaa niin ei nappaa. Mielummin olen yksin.Laihuta jo vitun läski yyyhooo
Nainen_28v kirjoitti:
Hahaha. Et tiedä mitä muut ihmiset haluavat. Yritä sinä oppia se, ettet kaadu omaan tyhmyyteesi.
Kyllä kummasti tuntuu että kelpaa kun saa olla hätyyttelemässä. Ja nimenomaan niitä normaalipainoisia ja lapsettomia. Mutta jos ei nappaa niin ei nappaa. Mielummin olen yksin.Mielummin yksin kuin huonossa suteessa. Hypergamia bongattu.
- tarralenkkari161
Millä perusteella on hypergamiaa olla ryhtymättä suhteeseemn ihmisen kanssa, joka ei itselle sovi? Tällä logiikalla olen hypergaminen, sillä en ottanut erästä hyvätuloista, komeaa ja pitkää miestä(teidän päiväunienne kohdetta siis) XD
bkhhj kirjoitti:
Laihuta jo vitun läski yyyhooo
Tarkista faktasi niin osaat edes haukkua, läskipää. :P
tarralenkkari161 kirjoitti:
Millä perusteella on hypergamiaa olla ryhtymättä suhteeseemn ihmisen kanssa, joka ei itselle sovi? Tällä logiikalla olen hypergaminen, sillä en ottanut erästä hyvätuloista, komeaa ja pitkää miestä(teidän päiväunienne kohdetta siis) XD
Se vasta oliskin horomaista jos hyppäisi suhteeseen koska mies on kiinnostunut. Huhhuh. Ilmeisesti se jos ei pidä jostain miehestä on automaattisesti hypergamiaa. :D
- selvä-ratkaisu
Ole yksin.
- pimpelipomm
Kuulostaa dramaattiselle tuo ole yksin.Nej nej nej...ei yksin saa jäädä. Pointti on siinä että alkaa kantamaan vastuuta itsestään ja teoistaan, eikä etsi jotakuta kenen kautta elää ja joka ottaa vastuun sinun asioista. Silloin kun kantaa vastuun itsestään ja teoistaan on myös vapaus elämässä.
- giigc
Naiset varsinkin etsii miestä joka olisi heitä parempi joka osa-alueella. Ihmettelen kyllä kun naisilla on niin paljon valinnanvaraa että miten eivät löydä miestä.
Yllätysmomentti on ihan kiva myöskin, kun ei etsi mitään eikä odota mitään. Sitten yllättyykin positiivisesti. Toisesta löytyy vaikka ja mitä ihmeellistä ja monenmoista. :)
Hauskinta on kun mieskään ei tiennyt osaavansa jotain (ei ole koskaan ennen edes ajatellut asiaa tai kokeillut) sitten kerran ryhtyy ja onkin suorastaan luonnonlahjakkuus. Voi sitä iloa ja riemua minkä se mieskin siitä saa. :)
Vaikkei toki myöntäisi, mutta näkeehän sen kuinka mies osaa olla itseensä positiivisesti tyytyväinen. Ja kyllä onnistumisista saakin olla. Parasta kaikessa on kuitenkin se miehen onnistumisen ilo.Minä en ole parisuhteeseen liittyvissä asioissa kovin monesta asiasta palstan miesten kanssa samaa mieltä. Mutta tästä yllätysmomentista olen. Ei ne aiheetta ihmettele, että naiset löytävät miehet etsimättä tai että kaikki vain tapahtuu.
Miehille kun hyvin harvoin vain tapahtuu parisuhderintamalla. Johtuu pitkälti sukupuolten rooleista, jossa mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen objekti. Vaikka jotkut naiset satunnaisesti aktiivisesti ottavatkin kontaktia, havaintojeni mukaan vain harvat suhteet ovat alkaneet naisen aloitteesta.- 12121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä en ole parisuhteeseen liittyvissä asioissa kovin monesta asiasta palstan miesten kanssa samaa mieltä. Mutta tästä yllätysmomentista olen. Ei ne aiheetta ihmettele, että naiset löytävät miehet etsimättä tai että kaikki vain tapahtuu.
Miehille kun hyvin harvoin vain tapahtuu parisuhderintamalla. Johtuu pitkälti sukupuolten rooleista, jossa mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen objekti. Vaikka jotkut naiset satunnaisesti aktiivisesti ottavatkin kontaktia, havaintojeni mukaan vain harvat suhteet ovat alkaneet naisen aloitteesta.Jep. Ja kun nainen ottaa sen riskin että tekee aloitteen, yleensä mielessä on sitten ykköspokaali eli rankasti omaa tasoa ylempänä oleva mies. Lähes poikkeuksetta baariporukassa on yksi Mies joka nousee muiden yläpuolelle, ja se on se ainoa mies porukasta joka saa naisilta aloitteita.
12121212 kirjoitti:
Jep. Ja kun nainen ottaa sen riskin että tekee aloitteen, yleensä mielessä on sitten ykköspokaali eli rankasti omaa tasoa ylempänä oleva mies. Lähes poikkeuksetta baariporukassa on yksi Mies joka nousee muiden yläpuolelle, ja se on se ainoa mies porukasta joka saa naisilta aloitteita.
Noinhan se vähän tahtoo olla.
- naiset.ei.ota.riskejä
Juuri tuon takia jos syntyy rumaksi ja ujoksi niin se on game over tässä elämässä miehenä. Jos ei synny täydellisen näköiseksi pitkäksi mieheksi niin ei saa aloitteita naisilta.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä en ole parisuhteeseen liittyvissä asioissa kovin monesta asiasta palstan miesten kanssa samaa mieltä. Mutta tästä yllätysmomentista olen. Ei ne aiheetta ihmettele, että naiset löytävät miehet etsimättä tai että kaikki vain tapahtuu.
Miehille kun hyvin harvoin vain tapahtuu parisuhderintamalla. Johtuu pitkälti sukupuolten rooleista, jossa mies on aktiivinen toimija ja nainen passiivinen objekti. Vaikka jotkut naiset satunnaisesti aktiivisesti ottavatkin kontaktia, havaintojeni mukaan vain harvat suhteet ovat alkaneet naisen aloitteesta.Niin, kaikki vaan tapahtuu mielestäni ei käsittele toisen ihmisen avuja tai kykyjä. :)
Pikemminkin tutustumista? Kun minä taas puhun ihmisestä joka ei itsekään tiedä omaavansa jotain ominaisukksia tai kykyjä, kunnes joksu tulee hetki että päättää kokeilla. Eihän kaikki miehetkään mitään osaa. :)
Sekin on monta kertaa nähty ja todettu, että neuvoa pitää.12121212 kirjoitti:
Jep. Ja kun nainen ottaa sen riskin että tekee aloitteen, yleensä mielessä on sitten ykköspokaali eli rankasti omaa tasoa ylempänä oleva mies. Lähes poikkeuksetta baariporukassa on yksi Mies joka nousee muiden yläpuolelle, ja se on se ainoa mies porukasta joka saa naisilta aloitteita.
Baarista en ole koskaan miestä edes etsinyt, joten en osaa anoa onko noin. :)
Ehkä, ehkä ei.sönkkö kirjoitti:
Baarista en ole koskaan miestä edes etsinyt, joten en osaa anoa onko noin. :)
Ehkä, ehkä ei.Harva nainen on miestä baarista etsinyt, mutta moni on silti löytänyt. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Harva nainen on miestä baarista etsinyt, mutta moni on silti löytänyt. :-)
En ole kyllä edes löytänyt, paitsi yhden (ex) poikakaverin, joka suorastaan asui aina baarissa. Kun lähti etsimään mistä sen löytäis, niin varmasti löysi paikallisesta baarista. Tän löysin kuitenkin kirjeenvaihdossa, mutta en olis kyllä tutustunut jos olisin tiennyt mimmoinen viinanimijä se on. Tai oli, jo kuollut.
Ja että kun lähtee sitä kotoaan hakemaan, baarista aina löytää. :)
- Sananlasku
Jos et saa häntä ketä rakastat, ota hänet jonka saat ja rakasta häntä niinkuin rakastaisit häntä jota et saa
- 53seniori
Hienosti sanottu!
- jokunainen_vaan
Olen vähän samanlainen. Ihastun aina niihin joita en voi saada ja ne jotka ihastuvat minuun eivät kiinnosta mua... Mut toisaalta kyllä tykkään jahdata.. Oon jotenkin koukussa siihen tunteeseen että tuntuu helvetin pahalta kun en voi saada haluamaani miestä. En haluaisi, mutta sitten taas haluan kärsiä ja tuntea pahaa oloa kun en saa haluamaani miestä. Huhhuh kuulostaa ihan hullulta.
- Kplän
R-strategikko, syntynyt nauttiakseen draamasta vaikka voi satuttaa itsensä samalla.
- Nainenvaillamenneisyyttä
Mulla on vähän sama juttu! Draaman kaipuun vuoksi ajaudun usein jopa todella pelkäämini tilanteisiin ja sitten jos/kun käy huonosti niin kärsitään. Hullua.
- 12121212
Haluat sen parhaan ykköspokaalimiehen jonka kaikki muutkin naiset haluavat, mutta...
1. tasosi ei riitä
2. maskuliininen mies haluaa feminiinisen naisen, eikä maskuliinista naista joka haluaa kilpailla ja jahdata
Keskity uraan ja hanki pari isoa koiraa joiden kanssa voit leikkiä alfanaista talossa.
- Hukassa2016
Itse en ole mikään ykköspokaali mies. Mutta parisuhde ei tule itselläni toimimaan kenenkään kanssa jos oma sosiaalinen elämäni ei ole ihan kunnossa. Vielä vähemmän se suhde toimisi jos nainenkin olisi samanlainen. Eli ei kavereita, ei elämää, ei mitään. Yhden illan jutut on asia erikseen.
Tästä syystä otin eronkin hyvin kauniista naisesta. Hänellä oli sosiaalinen elämä kunnossa. Minun ei. En ole miekään aina saanut sitä, jonka oisin tahtonnu saaha. Mutta kyllä siitä hengissä selviää, vaikka jonninaikaa sattuukin. :)
Myöhemmin sitten tein päätöksen, että lakkaan haluamasta ja katon kelle annan tilaisuuden ja mahdollisuuden tulla tutuksi. :)
Kai se siitä aikanaan selviää tupii or not tupii...- ongelmallista
pariutumisen ongelma on se että kaikki tietävät täsmälleen mitä haluavat mutta yhtään ei mietitä että mihin olisi mahdollisuuksia.
Rumat ja lihavat naiset viehättyvät pitkistä komeista miehistä ihan yhtä paljon kuin ytnit mutta tyytyvät siihen tavismieheen. - höh1
Todella keskenkasvusen ihmisen kommentti. Eikö sitä pitäs ensin tutustua, että voi tuollaisen asian tietää?
- Courtneylove
en minäkään saa sitä kenet oikeasti haluan.enkä halua tyytyä, joten olen mieluummin yksin..
- miehet ovat kuin viinit, huonot muuttuvat vanhoina happamiksi,
hyvät tulevat vanhentuessaan yhä paremmiksi -
:)"hyvät tulevat vanhentuessaan yhä paremmiksi"
Naisilla käy noin kun hyvä nainen vanhenee suhteessa ollessaan....ei kaikkien mielestä, mutta ainakin joidenkin.. ;P
Btw. Se on oikea ratkaisu, ettei tyydy...ainakin joidenkin mielestä...se on väärin toista kohtaan ja olisi Todella....todella Sontanen juttu, jos itse joutuisi sellaiseen suhteeseen, että toinen on tyytynyt... ;P
- Ljtghjggvjj
Kannattaa miettii onko niin että saisi/ei saisi mitä haluaa ja onko se todella sitä mitä tarvitsee. Ei voi elää toisen kautta vaan tehdä itsensä ensin ehjäksi. Ei kannata pettää itseään ja huijata toista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573