Nainen einle paljon muuttunut sitten luolamiesajoista. Nainen hakee edelleen siittäjäksi sitä urosta joka tekee huimia telppuja ja jolla on ulkoiset puitteet kunnossa. Kivikaudella tämä tarkoitti sitä että mies pystyi hankkimaan ruokaa metsästämällä ja jälkikasvulle siirtyivät geenit jotka tekivät yksilöstä seksuaalisesti kiinnostavan. Sillä mitä miehen korvien välissä liikkui einollut merkitystä, kuten einile edelleenkään. Nainen ei ole kehittynyt tuhansien vuosien saatossa tippaakaan. Siittäjiksi hyväksytään edelleen vain jännämiehet, aisuriksi, siis toisen miehen lapsen elättäjäksi voidaan sitten ottaa alemman tason mies jolle houdutaan vastahakoisesti antamaan pillua mutta siittäjäksi nainen ei tätä hyväksy, aisurin pitää elättää jännämiehen perillinen.
Kenet nainen hväksyy siittäjäksi?
52
642
Vastaukset
- 1882
Kyllä aisuri voi päästä siittämään juoksunsa juosseen lapsettoman naisen. Tosin silloin täytyy pystyä tarjoamaan naiselle hänen haluamat puitteet ja tarvittavat resurssit naisen käyttöön.
Muuten ihan hauska juttu sulla, mutta kun nimenomaan se mitä korvienvälissä liikkuu tekee sen miehen seksikkyyden. Ei komea ulkokuori riitä saati pelasta, jos päässä liikkuu suurinpiirtein vain silmät ja ollaan ihan eri atsmosfääreissä muutenkin ajatuksen juoksussa. :)
Itse ainakaan en ole niin visuaalinen, että ottaisin (olisin ottanut) mielummin kauhian komean ja tyhmän, sen sijaan että ottaisin sen jonka järjenjuoksusta tykkään vaikkei se olisi komea. Se nimittäin mun silmissäni muuttuu hetkessä komeaksi, kun tykkään miehen ajatusmaailmoista. :)
Se että onnistuu saamaan sekä komian, että fiksun onkin jo uskomatonta. Jopa niin uskomatonta ettei sitä usko kukaan. :)- Suaeilasketasori
Joo mutta sinä oletkin nuoruutesi hehkun jo menettänyt vanha läski ämmä.
- 12121212
Noin kaikki naiset sanovat.
Luokkakaverini, joka on missitasoinen hottis, löysi miehen jonka älyyn rakastui. Tämä mies nyt vain sattui olemaan ulkomailla asuva komea monimiljonääri.
Toisiksi hoteimman luokkakaverini miehessä sytytti hänen hymynsä ja älynsä, ja mies nyt vain sattui olemaan työelämässä menestyvä.
Kohtalo nyt vain on jostain oikusta tuonut naisille MAT:n perusteella tasokkaimman jonka he ovat pystyneet saamaan. Joskus se mies on ollut oman tasoinen, joskus itseä tasokkaammpi.
Mutta outoa kyllä, vaikka tavistylleröt ovat syttyneet ketmien älystä ja kiltteydestä, kauneimmat naiset ovat syttyneet komeiden/menestyvien älystä ja kiltteydestä.
Ihanaa tämä sattuma, koska ei tiedä millaisen miehen saa. Mutt oih kemia toikin juuri minulle sen komean miehen ja kivitalon, voi kuinka ihana bonus kaupan päälle. - Jbgbxkkjg
12121212 kirjoitti:
Luokkakaverini, joka on missitasoinen hottis, löysi miehen jonka älyyn rakastui. Tämä mies nyt vain sattui olemaan ulkomailla asuva komea monimiljonääri.
Toisiksi hoteimman luokkakaverini miehessä sytytti hänen hymynsä ja älynsä, ja mies nyt vain sattui olemaan työelämässä menestyvä.
Kohtalo nyt vain on jostain oikusta tuonut naisille MAT:n perusteella tasokkaimman jonka he ovat pystyneet saamaan. Joskus se mies on ollut oman tasoinen, joskus itseä tasokkaammpi.
Mutta outoa kyllä, vaikka tavistylleröt ovat syttyneet ketmien älystä ja kiltteydestä, kauneimmat naiset ovat syttyneet komeiden/menestyvien älystä ja kiltteydestä.
Ihanaa tämä sattuma, koska ei tiedä millaisen miehen saa. Mutt oih kemia toikin juuri minulle sen komean miehen ja kivitalon, voi kuinka ihana bonus kaupan päälle.Luettelepa ne loputkin luokkalaisesi ja heidän kohtalonsa, niin saadaan vähän perspektiiviä asioihin.
- 12121212
Jbgbxkkjg kirjoitti:
Luettelepa ne loputkin luokkalaisesi ja heidän kohtalonsa, niin saadaan vähän perspektiiviä asioihin.
Tasoteorian mukaisesti ovat menneet hyvin pitkälti.
Tavallisen näköisillä naisilla on tavallisen näköisiä perusduunareita, komeita renttuja miehiä tai jossain määrin menestyneitä rumia miehiä. Eli kokonaisuutena miehiä luokkaa KTM.
Ja nyt siis tarkoitetaan tasoja pariutumishetkellä. Toki esim. yhdellä fiksusti naineella tavisnaisella on komeahko lääkärimies, koska naimisiin mennessä mies oli ujo opiskelija ja nainen itse parhaassa iässään (20 ). Avioitumisen jälkeen rupsahtaneita naisia on toki jo muutama, vaikka puhutaan ikäluokasta n. 30v.
Ainuttakaan merkittävää poikkeusta tasoteoriasta ei tule mieleen, etenkään niin päin että nainen olisi nainut vähemmän tasokkaan (komeus, raha, status ml. ammatti/koulutus, kaverien määrä jne) kuin mitä saatavilla oli. - 12121212
Ai niin, unohtui listata ATN-osasto.
Luokan ehkä luonteeltaan kiltein ja mukavin tyttö, jolla oli ikävä kyllä epäedullinen vartalotyyppi, on naimisissa puolialkkisrentun kanssa (ei jännämies, vaan enemmänkin sellainen reppana). Tyttöparka ei käynyt missään vuosiin, ja kun viimein uskaltautui "markkinoille", ei saanut muita...tai ehkä hoivavietti voitti.
En ole varma paljonko yhteistä hänellä ja miehellään on, varmaan yhtä vähän kuin noilla YTN/YTM-pareilla joissa toisessa mies on älyllisesti ihan eri levelillä ja toisessa yhteistä puhuttavaa ei ole varmaan ollenkaan, miehen ollessa SuperÄijä kun taas nainen on pehmeiden ja tyttömäisten juttujen parissa viihtyvä.
Mutta tasot kohtaavat, se ratkaisee eniten. Luonnetta katsotaan sen jälkeen kun ollaan varmistuttu että saadaan niin hyvä kuin mahdollista. Suaeilasketasori kirjoitti:
Joo mutta sinä oletkin nuoruutesi hehkun jo menettänyt vanha läski ämmä.
Mitäs sillä on väliä, en minä niin radikaalisti silti luonteeltani ole muuttunut. :)
12121212 kirjoitti:
Ihanaa tämä sattuma, koska ei tiedä millaisen miehen saa. Mutt oih kemia toikin juuri minulle sen komean miehen ja kivitalon, voi kuinka ihana bonus kaupan päälle.Mulla ei ollut miehen suhteen muita odotuksia, kuin että ajatusmaailmat kohtaa ja hän rakastaa minua ja menee joskus töihin. Ei ollut muuta tietoa, kuin että yhdessä katsotaan onko meistä yhdessä olemaan. Kuten olen ennenkin sanonut, hänen ulkonäkönsä ei ollut aluksi mulle mikään wow. Olin tottunut tykkäämään aivan eri näköisistä. Varsinkin kasvoista.
Kivitaloa en haaveillut saavani(enkä saanutkaan), koska oletin ettei sellaista koskaan edes hankita. Mullahan oli oma ostamani osake, jonka luulin riittävän jos ei ikuisesti ainakin kauan. En osannut odottaa, että saamme lapsiakaan, koska minun ei pitänyt saada.
No sitten yllätys, lapsia tuli ja asunto alkoi jäädä pieneksi. Mies päätti ettei ainakaan huonompaan mennä, joten omakotitalo oli se mitä hän piti parempana. Mulle olisi riittänyt isompi osake, jonka olisin mieluusti voinut kustantaa tai ainakin edes puoliksi. Nyt kustannan osan ostoksista remppakohteeseen ja kämpän jossa asumme.
Se ulkonäkö, YTM josta täällä aina meuhkataan on todennäköisesti enemmän lukijoiden mielikuvitusta, kuin todellisuutta. :)
Mä en muiden naisten aikeista tiedä, omani kyllä tiedän. Hottiksista on mun kohdallani turha puhua, en ole hottis enkä ole koskaan ollut enkä tule koskaan olemaan. Olen tavallinen nainen, joka antaa itsestään kaiken suhteessaan, myös rahani. Muuta mulla ei ole tarjota. :)Nainen_28v kirjoitti:
Sama homma että komean ja tyhmän miehen kiinnostavuus pätee niin kauan ku se on hiljaa.
Jep. En tajua, kuinka osa miehistä ei pysty käsittämään näin yksinkertaista asiaa. :)
Vertauskuvallisesti, komea upea unelmien talo. Läpi mätä, mitä sillä tekee, kuoret ei korvaa puuttuvaa sisältöä.12121212 kirjoitti:
Ai niin, unohtui listata ATN-osasto.
Luokan ehkä luonteeltaan kiltein ja mukavin tyttö, jolla oli ikävä kyllä epäedullinen vartalotyyppi, on naimisissa puolialkkisrentun kanssa (ei jännämies, vaan enemmänkin sellainen reppana). Tyttöparka ei käynyt missään vuosiin, ja kun viimein uskaltautui "markkinoille", ei saanut muita...tai ehkä hoivavietti voitti.
En ole varma paljonko yhteistä hänellä ja miehellään on, varmaan yhtä vähän kuin noilla YTN/YTM-pareilla joissa toisessa mies on älyllisesti ihan eri levelillä ja toisessa yhteistä puhuttavaa ei ole varmaan ollenkaan, miehen ollessa SuperÄijä kun taas nainen on pehmeiden ja tyttömäisten juttujen parissa viihtyvä.
Mutta tasot kohtaavat, se ratkaisee eniten. Luonnetta katsotaan sen jälkeen kun ollaan varmistuttu että saadaan niin hyvä kuin mahdollista."Luonnetta katsotaan sen jälkeen kun ollaan varmistuttu että saadaan niin hyvä kuin mahdollista."
Höpsis, luonne on se kaikista tärkeistä asioista tärkein. Mä tutustuin 6kk aikana mieheen netissä ja puhelimessa. Näin ekan kerran irl 6kk päästä. Valokuvista toki jotain, mutta se mitä hän asioista mulle kirjoitti ja kertoi oli ne seikat minkä perusteella ihastuin. Kun sitten nähtyämme hän osoitti, että todennäköisesti on sellainen mitä puhuukin, päätin olla rohkea ja antaa tilaisuuden meille. Ilman mitään valatisia odotuksia tai minkäänlaisia suunnitelmia. Täysin loikka tuntemattomaan.
Jos jollain omaisuudella tms. olisi ollut väliä miksi olisin ottanut työttömän, tavallisen duunarin (3000 kk/brutto lisien kanssa) jolla ei ole perintöäkään eikä rikasta sukua? Olisinhan voinut ottaa sen jolla ne kaikki on, kerran valinnanvaraa olisi ollut. :)
Mä olen tottunut pärjäämään itse, joten mulle on aina ollut helppoa nähdä asioideni eteen itse vaivaa. Ei varmistella, että toinen tekee. Mä en tajua näitä höpinöitä, että mies mies mies ja mies...ihan kun ilman miestä maailma loppuisi. :)sönkkö kirjoitti:
"Luonnetta katsotaan sen jälkeen kun ollaan varmistuttu että saadaan niin hyvä kuin mahdollista."
Höpsis, luonne on se kaikista tärkeistä asioista tärkein. Mä tutustuin 6kk aikana mieheen netissä ja puhelimessa. Näin ekan kerran irl 6kk päästä. Valokuvista toki jotain, mutta se mitä hän asioista mulle kirjoitti ja kertoi oli ne seikat minkä perusteella ihastuin. Kun sitten nähtyämme hän osoitti, että todennäköisesti on sellainen mitä puhuukin, päätin olla rohkea ja antaa tilaisuuden meille. Ilman mitään valatisia odotuksia tai minkäänlaisia suunnitelmia. Täysin loikka tuntemattomaan.
Jos jollain omaisuudella tms. olisi ollut väliä miksi olisin ottanut työttömän, tavallisen duunarin (3000 kk/brutto lisien kanssa) jolla ei ole perintöäkään eikä rikasta sukua? Olisinhan voinut ottaa sen jolla ne kaikki on, kerran valinnanvaraa olisi ollut. :)
Mä olen tottunut pärjäämään itse, joten mulle on aina ollut helppoa nähdä asioideni eteen itse vaivaa. Ei varmistella, että toinen tekee. Mä en tajua näitä höpinöitä, että mies mies mies ja mies...ihan kun ilman miestä maailma loppuisi. :)Jos jollain omaisuudella tms. olisi ollut väliä miksi olisin ottanut työttömän, nyt tavallisen duunarin (3000 kk/brutto lisien kanssa)...
Miksikä sanotaan miestä joka tulee valmiiseen taloon/kotiin? :)
Ts. tuo mukanaan vain itsensä ja vaatteensa, ehkä pari henkilökohtaista tavaraansa tai vanhan autonsa? Niin, tiedän sitten koska mulla on aina ollut VAIN sellaisia miehiä. Onnekseni pari viimeisintä on halunnut maksaa puokkiin kuluja joita heistä itsestäänkin toki tulee. Minua ei silti ole vapautettu velvollisuuksista maksaa kuluja.- 12121212
Olisitko saanut komean JA menestyneen, suositun ytmin?
Tuon tarinan kuulee aina että oli valittavana rikkaitakin, mutta yleensä ne ovatkin olleet rumia ukkoja tai perintöä saaneita peräkammarin poikia, joissain tapauksissa täysin kummallisia kapealla osa-alueella taitavia Aspergereita vailla sosiaalista statusta.
Komeus, raha ja status. Siinä on kolme osa-aluetta. 12121212 kirjoitti:
Olisitko saanut komean JA menestyneen, suositun ytmin?
Tuon tarinan kuulee aina että oli valittavana rikkaitakin, mutta yleensä ne ovatkin olleet rumia ukkoja tai perintöä saaneita peräkammarin poikia, joissain tapauksissa täysin kummallisia kapealla osa-alueella taitavia Aspergereita vailla sosiaalista statusta.
Komeus, raha ja status. Siinä on kolme osa-aluetta.Luultavasti olisin, naisethan saa kenet vaan haluaa. :)
Itse olen kyllä sanonut miljoona kertaa, että ei naisetkaan saa ketä haluaa. Pojat vaan luulee niin.
Todellisuus on juurikin päinvastainen. Ihmisen ja sen edeltäjien lihakset ovat pienentyneet jo miljoonia vuosia samalla kun aivojen koko on kasvanut. Syytä ei täysin tiedetä, mutta seksuaalivalinta voi olla yksi selitys. Vain 50 000 vuotta sitten miesten testosteronipitoisuus väheni nopeasti, mikä oli yhteydessä kulttuurin nopeaan kehittymiseen.
- Ex----------PUA
Ongelmana on se, että naisilla myös on lihakset pienentyneet, mutta aivojen koko ei ole kasvanut.
Ex----------PUA kirjoitti:
Ongelmana on se, että naisilla myös on lihakset pienentyneet, mutta aivojen koko ei ole kasvanut.
Ai väitätkö että olet fiksumpi kuin vaikka naisydinfyysikko?
- Getthefuckoutlittleahole
outsider1 kirjoitti:
Ai väitätkö että olet fiksumpi kuin vaikka naisydinfyysikko?
Äly ei ole sama kuin fiksuun.
Naisilla ei ole fiksuutta tehdä ratkaisuja tunneasioissa.
Ydinfyysikko tarvitsee vain laskukykyä, ei fiksuutta.
Mutta kaltaisesi vittupää jonka pää on edelleen äitisi vitussa niin outsider1 tätä koskaan ymmärtäne. Jos kirjoittaa tuollaista tekstiä, niin ei kannattaisi kyllä syytellä muita tunteiden valtaan joutumisesta.
- Jnndnnkc
Silti kaikki naiset ovat fiksumpia kuin puolet miehistä ;)
(Kun nyt pitää ala-astetasoisesti riidellä.) - Ex----------PUA
Jnndnnkc kirjoitti:
Silti kaikki naiset ovat fiksumpia kuin puolet miehistä ;)
(Kun nyt pitää ala-astetasoisesti riidellä.)Osu ja uppos! :D
"Kun nyt pitää ala-astetasoisesti riidellä."
Sinun pitää. ;)
Mikä onkin erinomainen tapa osoittaa että naiset ovat "fiksumpia kuin miehet", ainakin jos fiksuudella tarkoitetaan 5 vuotiaiden nokittelukiukuttelua. - Jnndnnkc
Osu ja uppos! :D
"Kun nyt pitää ala-astetasoisesti riidellä."
Sinun pitää. ;)
Mikä onkin erinomainen tapa osoittaa että naiset ovat "fiksumpia kuin miehet", ainakin jos fiksuudella tarkoitetaan 5 vuotiaiden nokittelukiukuttelua.Ei kun sinun ;)
Mutjoo, rauha rauha vaan sinullekin, hyviä päivänjatkoja ja sivupöydällä on kaffetta..... - Ex----------PUA
Jnndnnkc kirjoitti:
Ei kun sinun ;)
Mutjoo, rauha rauha vaan sinullekin, hyviä päivänjatkoja ja sivupöydällä on kaffetta.....Pointti todistettu ja kiitos samoin. ;)
Ei naiset osaa ajatella. Muutenhan ne ei antais jonkun paskan hakata. Naislle hyvä ulkonäkö on sama kuin korkea älykkyys
- realismia
Otin komean ja älykkään miehen. Sain kauniita ja älykkäitä lapsia. Kyllä nainen miettii tulevia lapsiaankin, ettei niitä ihan minkä tahansa neanderthalilaisen kanssa ryhdy tekemään.
- Ex----------PUA
Ne eivät ole kauniita ja älykkäitä, vaan tyhmiä ja rumia kuten sinä ja apinamiehesi.
- JaSeOlisiAivanOikein
Toivottavasti miehesi on tarpeeksi älykäs ja viisas, että osaa jättää tuollaisen kylmän ja laskelmoivan naisen juuri oikeassa kohtaa silloin kuin osaat sitä vähiten odottaa.
- realismia
Ne eivät ole kauniita ja älykkäitä, vaan tyhmiä ja rumia kuten sinä ja apinamiehesi.
Osui ja upposi. Kateellisuus nostaa rumaa päätään. Sinulle ei ole ilmeisesti kukaan halunnut synnyttää lasta. Luonnon valinta se on mikä jyllää.
- SukutaulujenÄärellä
Jännästi omissa miesihanteissani olen kaikkein joustamattomin niissä ominaisuuksissa, joissa katson itseni vajavaiseksi :D
Esimerkiksi ruumiinrakenteella ei ole väliä, kunhan se on terveeeeeehkö. Kumara skinnyfat - no problemo! Monivuotinen exäni oli itse asiassa pehmeä löllykkä (vrt itse säännöstelen syömisiäni ja liikun ahkerasti, toinen saa syödä niitä chicken wingsejään niin että napa paukkuu; perimässä lukee kuitenkin "normaalipainoinen".
Vastaavasti alapurenta on valtava turn-off, sillä itselläni oli sellainen muksuna (leikattiin) enkä halua moisen ominaisuuden vahvistuvan.
Ja sitten suvun sairaudet... :D Niistäkin on jostain syystä hirveän kiinnostunut. "Ai teillä on pienet korvakäytävät ja alttius korvatulehduksiin? Oooooh!" :D - Ex----------PUA
realismia kirjoitti:
Osui ja upposi. Kateellisuus nostaa rumaa päätään. Sinulle ei ole ilmeisesti kukaan halunnut synnyttää lasta. Luonnon valinta se on mikä jyllää.
Osu ja uppos: Matkiminen on suurinta ihailua. ;)
Lisäksi kateus-kortti käytetty, mikä kertoo naisten lapsellisesta ajatusmaailmasta.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Näin saamme selville olinko oikeassa, ja aika varmasti olin sillä hypergaminen parisuhdehuora ei ole koskaan älykäs ja kaunis. - Ex----------PUA
Lisäksi kateus-kortti käytetty, mikä kertoo naisten lapsellisesta ajatusmaailmasta.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Näin saamme selville olinko oikeassa, ja aika varmasti olin sillä hypergaminen parisuhdehuora ei ole koskaan älykäs ja kaunis.Ja kyllä, luonnonvalinta jyllää - sinä olet YH-vanhapiika ja minulla on useita SYNNYTTÄMÄTTÖMIÄ naisia. (JA kyllä 20v säätö on halukas tekemään lapsiakanssani, mutta kukaan mies ei ole halukas elättämään sinua ja äpäröitäsi)
Taisi taas kolahtaa omaan nilkkaan. :D - realismia
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua? Näin saamme selville olinko oikeassa, ja aika varmasti olin sillä hypergaminen parisuhdehuora ei ole koskaan älykäs ja kaunis.Osui ja upposi on ihan sinulle varta vasten laitettua selkokieltä, kun sitä tunnut täällä toistelevan. Et ilmeisesti muuta ymmärrä.
Riittävän älykäs olin ottaakseni laatumiehen ja riittävän kaunis jotta sain valita mieleiseni.
Turha vollottaa hypergamiasta. Se on vain rumien valitusta kun eivät itse pääse valitsemaan. - Naisia.muillekin
Ja kyllä, luonnonvalinta jyllää - sinä olet YH-vanhapiika ja minulla on useita SYNNYTTÄMÄTTÖMIÄ naisia. (JA kyllä 20v säätö on halukas tekemään lapsiakanssani, mutta kukaan mies ei ole halukas elättämään sinua ja äpäröitäsi)
Taisi taas kolahtaa omaan nilkkaan. :DMenepäs pois sinkkupalstalta ahne mieslutka saatana. Niistä on tarkoitus VALITA etkä kuulu sinkkupalstalle lesoamaan edes lerssi
- Ex----------PUA
realismia kirjoitti:
Osui ja upposi on ihan sinulle varta vasten laitettua selkokieltä, kun sitä tunnut täällä toistelevan. Et ilmeisesti muuta ymmärrä.
Riittävän älykäs olin ottaakseni laatumiehen ja riittävän kaunis jotta sain valita mieleiseni.
Turha vollottaa hypergamiasta. Se on vain rumien valitusta kun eivät itse pääse valitsemaan.Osu ja uppos! :D
"Turha vollottaa hypergamiasta. Se on vain rumien valitusta kun eivät itse pääse valitsemaan."
Rumakin nainen saa seksiä eli voi olla hypergaminen huora, joten ei ihme että olet ruma parisuhdehuora, jolla on kusi noussut päähän oman etuoikeutensa vuoksi.
Olin siis oikeassa, se osui ja upposi. - T5gf
Ex pua taas vaeltelee pilvilinnassaan! Vai 20 v säätö haluaa tehdä jo pikku pua-lapsia!
- factsoflife
Kyllä ruma aisuri voi päästä siittämään juoksunsa juosseen lapsettoman naisen. Tosin silloin täytyy pystyä tarjoamaan naiselle hänen haluamat puitteet ja tarvittavat resurssit naisen käyttöön.
- Niyuu
Naisella on täysi oikeus valita lastensa isän sillä hän on loppujen lopuksi vastuussa lapsista. Vastuullinen nainen jo etukäteen suunnittelee ja ennakoi millainen lasten elämä tulee olemaan.
Ja naisella on myös täysi oikeus juosta juoksunsa, käyttää mieshuoria, sitä varten ne ovat ja rooliinsa ovat halunneet. Mutta mieshuorat ovat yhden yön juttuja, kuka nainen sellaisen kanssa lapsia tekee! Kyllä lapset tehdään kilttien ja kunnollisten kanssa.- vakat.ja.kannet
Lutkat perustakoot perheensä mies lutkien kanssa.
- 12121212
vakat.ja.kannet kirjoitti:
Lutkat perustakoot perheensä mies lutkien kanssa.
Paitsi että "mieslutka" on pelimies, ja toisin kuin naisella, miehellä suuri määrä kaatoja yleensä nostaa tasoa.
Mikä tarkoittaakin sitä ettei pelimies haluakaan perustaa perhettä lutkan kanssa, vaan siihen tarkoitukseen valitaan erilainen nainen. Minunkin pelimieskaverini - jolla on 100 kaatoa joihin sisältyy tyttöystävän pikkusisko, 16v teini (mies itse 30 ), jne - meinasi antaa tulevalle vaimolleen pakit kuullessaan että tämä oli tullut hänen kaverinsa pokaamaksi. 12121212 kirjoitti:
Paitsi että "mieslutka" on pelimies, ja toisin kuin naisella, miehellä suuri määrä kaatoja yleensä nostaa tasoa.
Mikä tarkoittaakin sitä ettei pelimies haluakaan perustaa perhettä lutkan kanssa, vaan siihen tarkoitukseen valitaan erilainen nainen. Minunkin pelimieskaverini - jolla on 100 kaatoa joihin sisältyy tyttöystävän pikkusisko, 16v teini (mies itse 30 ), jne - meinasi antaa tulevalle vaimolleen pakit kuullessaan että tämä oli tullut hänen kaverinsa pokaamaksi.Sehän tässä naurattaakin, kun eivät toisilleen kelpaa kumppaniksi.....vaikka kovin kehuvat touhunsa olevan normaalia ja toisenlaisen käyttäytymisen he leimaavat täällä epänormaaliksi ja haukkuvat minkä ehtivät..... ;P
Luulisi olevan normaalia, että ottaisivat omanlaisensa "normaalin" kumppaniksikin.....mutta kun ei.....sinä ja @Niyuu puhuitte juuri siitä miten moni irtosuhteilija oikeasti toimii.......varsinkin irtosuhteilevat miehet.... ;P- Fewkjksdfsdfsdfsdf
Jos nainen on vastuussa lapsista hänellä ei ole oikeutta valita "ketä tahansa miestä" vaan hänellä on velvollisuus katsoa että siittäjä ja lasten isä on sellainen joka tekee osansa.
Asiallinen vastuunkanto ei todellakaan tarkoita oikeastaan minkääntasoista "vapautta" vaikka kuinka asiaa väännetään, vaan nimenomaan vapauksista luopumista jotta siitä ydinajatuksesta ja tarpeesta voidaan huolehtia asiallisesti.
Lapsiinsa vastuuttomasti suhtautuva nainen voi puolestaan valita - ja valitseekin - "kenet tahansa", mutta totuus on se että kakkua ei voi syödä ja säästää samanaikaisesti.
- kaksinaamaistasakkia
Älkää vain uskoko tätä paskaa mitä naiset on täällä puhuneet, että päänsisältö tekee miehestä komean ja kiinnostavan. Minulla on treffipalstalla kuvaton profiili ja on tullut flirttiä naisilta ja on keskustelut sujuneet hyvin, mutta annas olla kun päästään kuvien vaihtoon. Useimmiten keskustelut loppuu kun laitan kuvan tai latistuu. Ulkonäkö on naisille kaikki kaikessa ja ei auta vaikka kroppa on sporttinen jos naama on perus kuraa. Vain naamalla on väliä naisille. Täällä naiset puhuu, että heille käy vaikka jalaton mies ja vammainen ym paskaa, mutta kun se totuus on jotain kertakaikkiaan aivan muuta. Puhutaan sitä ja tätä, mutta teot on jotain aivan päinvastoin. Minulla on mennyt usko naisiin. En luota enää kehenkään.
- Mehukatri
No silloinhan nimenomaan pään sisältö on tehnyt sinusta komean ja kiinnostavan, ei suinkaan lärvisi? Lärvisi vain sattuu olemaan turn-off.
Tee toinen koe. Lataa treffipalstalle jokin hottiksen kuva ja kun naisilta alkaa tulla viestejä, vastaa vain "saako pildee ?" tai "mitä mieltä olet ihmis rotu jalostuk sesta ? alatko kanta nartukseni ?"
Varmasti tulee vielä hiljaisempaa :-D
(Tämä koe olisi oikeasti mielenkiintoista tehdä... pieni sisäinen trollini herää :P)
Kyllä, on olemassa niin sietämättömän kamalannäköisiä ihmisiä, ettei heidän kanssaan halua kokea intiimejä hetkiä tai saada lapsia.
Ne kehut on tarkoitettu perusjampoille, jotka luulevat olevansa rumia, mutta ovat oikeasti perusjamppoja. Netissä on vaikea lähteä erottelemaan pelkkien kirjoitusten perusteella kroonisesti karsean näköisiä ja pelkästään rohkaisua kaipaavia ihmisiä toisistaan.
Osaanpahan jatkossa lisätä kommentteihini pienen präntin, ettei kukaan vain ala syyttää minua harhaanjohtavasta mainostuksesta. - 12121212
Mehukatri kirjoitti:
No silloinhan nimenomaan pään sisältö on tehnyt sinusta komean ja kiinnostavan, ei suinkaan lärvisi? Lärvisi vain sattuu olemaan turn-off.
Tee toinen koe. Lataa treffipalstalle jokin hottiksen kuva ja kun naisilta alkaa tulla viestejä, vastaa vain "saako pildee ?" tai "mitä mieltä olet ihmis rotu jalostuk sesta ? alatko kanta nartukseni ?"
Varmasti tulee vielä hiljaisempaa :-D
(Tämä koe olisi oikeasti mielenkiintoista tehdä... pieni sisäinen trollini herää :P)
Kyllä, on olemassa niin sietämättömän kamalannäköisiä ihmisiä, ettei heidän kanssaan halua kokea intiimejä hetkiä tai saada lapsia.
Ne kehut on tarkoitettu perusjampoille, jotka luulevat olevansa rumia, mutta ovat oikeasti perusjamppoja. Netissä on vaikea lähteä erottelemaan pelkkien kirjoitusten perusteella kroonisesti karsean näköisiä ja pelkästään rohkaisua kaipaavia ihmisiä toisistaan.
Osaanpahan jatkossa lisätä kommentteihini pienen präntin, ettei kukaan vain ala syyttää minua harhaanjohtavasta mainostuksesta.Siinä mehukatrille faktaa naisten tavasta arvioida ulkonäköä:
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png - Mehukatri
Tiesin tuon jo valmiiksi, enkä ala inttää vastaankaan ;P Taustalla vaikuttavat syyt olisivat kuitenkin mielenkiintoisempia kuin yksittäinen fakta. Tuon saa helposti näyttämään rumalta. Varmasti kolhii yhden jos toisenkin itsetuntoa moinen.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksei naiselle ole kehittynyt kykyä luokitella miehiä ulkonäön perusteella. Ehkä ulkonäkö on miehessä kiehtovien ominaisuuspiirteiden listauksen häntäpäässä, tai omaansa on helpompi olla tyytyväinen kun on sokea vaihtoehdoille?
Dunno.
(Silti koe olisi mielenkiintoista toteuttaa.) - crux
Naiset ovat saanet muokattua yhteiskunnastamme sellaisen että pinnallisuus on täysin hyväksyttyä ja jopa normaalia. Hiljalleen on ujutettu selfie-kulttuuria ja ihan vitsillä oltu pinnallisia. Riittävän kauan kun on vitsillä pinnallinen niin siitä muodostuu normi ja siinä me nyt elämme. Kaiken syvällisimmätkin naiset ovat täysillä mukana tässä - ainoastaan sillä erotuksella että heidän miehestä miehellä tulee olla henkevyyttä huokuva parta.
- 12121212
Mehukatri kirjoitti:
Tiesin tuon jo valmiiksi, enkä ala inttää vastaankaan ;P Taustalla vaikuttavat syyt olisivat kuitenkin mielenkiintoisempia kuin yksittäinen fakta. Tuon saa helposti näyttämään rumalta. Varmasti kolhii yhden jos toisenkin itsetuntoa moinen.
Olisi mielenkiintoista tietää, miksei naiselle ole kehittynyt kykyä luokitella miehiä ulkonäön perusteella. Ehkä ulkonäkö on miehessä kiehtovien ominaisuuspiirteiden listauksen häntäpäässä, tai omaansa on helpompi olla tyytyväinen kun on sokea vaihtoehdoille?
Dunno.
(Silti koe olisi mielenkiintoista toteuttaa.)Toisessa kokeessa havaittiin että miesten ulkonäkö parani heittämällä kun kuvan alalaidassa näkyvä ammatti ja vuositulot vaihdettiin luokkaa paremmiksi. Keskimäärin kutosen hoitajasta tuli kasin lääkäri, jne.
12121212 kirjoitti:
Toisessa kokeessa havaittiin että miesten ulkonäkö parani heittämällä kun kuvan alalaidassa näkyvä ammatti ja vuositulot vaihdettiin luokkaa paremmiksi. Keskimäärin kutosen hoitajasta tuli kasin lääkäri, jne.
Miten se on mahdollista????... ;P
JuuriTuollaisiaKaikkiNaisetAinaOvat.......(ei kaikki mutta todella moni)... ;D- Mehukatri
12121212 kirjoitti:
Toisessa kokeessa havaittiin että miesten ulkonäkö parani heittämällä kun kuvan alalaidassa näkyvä ammatti ja vuositulot vaihdettiin luokkaa paremmiksi. Keskimäärin kutosen hoitajasta tuli kasin lääkäri, jne.
Doddi, eli naisten kyky arvioida ulkonäköä on surkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573