BREAKING: Kurppaantuminen todistettu (tissi)kuvin!

Ex----------PUA

Arvoisat palstalaiset!

Nyt kun kurpparaivoa on taas esiintynyt palstalla, koska totuus on sattunut, on meidän sen kunniaksi muistutettava kurpista että heidän raivoamisensa ei tapahdu vailla syytä, vaan heillä on syytäkin potea ikäkriisiä.

Tässä se miten kurppaantuminen näkyy rinnoissa:

http://likes.com/facts/this-is-what-happens-to-your-breasts-during-20s-30s-40s

Jos siis miehet ikääntyessään pistävät rukkaset naulaan mennessään saunaan, nostelevat kurpat rukkaset olkapäilleen pestessään itsensä. :D

47

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnonlaki

No entäs sitten? Kyllä ne miehilläkin alkaa paikat roikkumaan vanhetessa ja kutistuu myös... Näähän on ihan perus -juttuja ihmisen elämässä, miksi niistä kenenkään pitäisi suuttua tai mieltänsä pahoittaa... Saati ihmetellä enempäänsä.

• Panoringinparoni

Raskaus, imettäminen ja painon vaihtelu niihin tisseihin lähinnä vaikuttaa. Jos nainen ei tee lapsia eikä jojoile painonsa kanssa, niin eipä ne daisarit muutu... Tosi isot tietysti vähän koska maanvetovoima, mutta pienet ja keskikokoiset ei juurikaan. Lapsettomilla ja painossaan pysyvillä tissit ei pahemmin muutu.

• NoNiimpä

Mullakin on edelleen samanlaiset, kuin 30v sitten tuohon ilmaantuessaan. Ja joillain teineillä voi olla jo riippuvat, ikävä kyllä.
        Huomaa tästäkin, ettei Pullis oikein naisista ymmärrä.

• Ryssänmorsian

Kyllä me kaikki olemme tietoisia vanhenemisesta. Enemmän pelottaa sairaudet kuin tämä kurppaantuminen mikä tässä joidenkin vuosien päästä on edessä. Mutta miksi te luulette, että miehet ei rupsahda? Minulle tulee jotenkin näistä palstan miehistä, jotka väittävät komistuvansa ikääntyessään, mieleen lähinnä Johanna Tukiainen. Yhtä harhaisia kuvitelmia molemmilla oman rupsahtamisensa suhteen.

• kuivakurppa

Tuolla yöelämässä vasta noita harhaisia "komistuvia" miehiä tapaakin. Oli vaikka minkälaiset kaljut ja vatsamakkarat niin nuorta on saatava. Miehet luulee että naiset saavat jonkun "kurpparaivon" vanhetessaan, vaikka asia on niin että vasta vanhempana naiset uskaltavat sanoa asiat niin kuin ne on. Nuorempana yritetään vielä olla ystävällisiä ja kainoja vaikkei mieli tekisi.

• Ryssänmorsian
        kuivakurppa kirjoitti:

Tuolla yöelämässä vasta noita harhaisia "komistuvia" miehiä tapaakin. Oli vaikka minkälaiset kaljut ja vatsamakkarat niin nuorta on saatava. Miehet luulee että naiset saavat jonkun "kurpparaivon" vanhetessaan, vaikka asia on niin että vasta vanhempana naiset uskaltavat sanoa asiat niin kuin ne on. Nuorempana yritetään vielä olla ystävällisiä ja kainoja vaikkei mieli tekisi.

Kiitos vinkistä, uskon tuon täysin. Käyn hyvin harvoin yöelämässä, eikä kyllä tee yhtään mieli enää mennäkään sen jälkeen, mitä olen tätä palstaa lukenut. Siellä ätmit miettii, että keneltäköhän sais helpoiten pillua ja tulevat tänne sitten jälkeenpäin mesoamaan, että kaikki naiset on lutkia kun eivät anna minulle pillua. Sitten vanhat miehet siellä roikkuvat nuorissa naisissa, kun ovat jostain keksineet, että he ovat nyt komeampia kuin nuo kaksi- ja kolmekymppiset pojanklopit. Sitten hekin tulevat tänne mesoamaan jälkeenpäin, että omanikäiset naiset ovat kurppia ja kyllä nuorten naisten pitäisi ymmärtää heille pillua antaa, kun mies on komeimmillaan 40-60-vuotiaana.

• Ryssänmorsian kirjoitti:

Kiitos vinkistä, uskon tuon täysin. Käyn hyvin harvoin yöelämässä, eikä kyllä tee yhtään mieli enää mennäkään sen jälkeen, mitä olen tätä palstaa lukenut. Siellä ätmit miettii, että keneltäköhän sais helpoiten pillua ja tulevat tänne sitten jälkeenpäin mesoamaan, että kaikki naiset on lutkia kun eivät anna minulle pillua. Sitten vanhat miehet siellä roikkuvat nuorissa naisissa, kun ovat jostain keksineet, että he ovat nyt komeampia kuin nuo kaksi- ja kolmekymppiset pojanklopit. Sitten hekin tulevat tänne mesoamaan jälkeenpäin, että omanikäiset naiset ovat kurppia ja kyllä nuorten naisten pitäisi ymmärtää heille pillua antaa, kun mies on komeimmillaan 40-60-vuotiaana.

Eiköhän se ole kaikkien kannalta win-win tilanne jos jätät baariin menemättä.

• Ryssänmorsian
        super-atm kirjoitti:

Eiköhän se ole kaikkien kannalta win-win tilanne jos jätät baariin menemättä.

Joo on varmasti, olen siis melko nuori vielä niin lähinnä ne pelimiehet tulee yleensä ympärille pyörimään. Ja en ota tosissani niitä miesten ulkonäkökehuja baarissa, en ole imarreltu siitä kun känniläiset tulee lirkuttelemaan. Haluan rakkautta, en imartelua. Ätmejä en halua, koska he eivät haaveile muusta, että edes joku nainen kerran elämässä levittäisi haarat niin pääsisi koklaamaan mikä se legendaarinen pillu nyt on. Heitä ei edes haittaisi, että se pillunomistaja pitäisi heitä rumina ja vastenmielisinä. Itse haluaisin miehen, joka haluaa muutakin. Tykkään kovasti halaamisesta, sitä teen paljon. Onneksi tavalliset miehet tykkäävät myös seksin lisäksi paljon muusta hellyydestä, jota on kiva antaa. Exäni ainakin kovasti piti, hänen hiuksia silitti pitkään. Katsoi vain lempeästi takaisin isoilla vihreillä silmillä ja sanoi usein siinä vaiheessa "horosho s toboj". Kiinnostaako palstan ätmejä tällainen? No ei tietenkään, heidän mukaan rakkaus kuulemma alkaa siitä kun nainen ottaa pillun esiin ja mitä ilmeisimmin päättyy siihen kun nainen laittaa taas alushousut jalkaan.

Joo on varmasti, olen siis melko nuori vielä niin lähinnä ne pelimiehet tulee yleensä ympärille pyörimään. Ja en ota tosissani niitä miesten ulkonäkökehuja baarissa, en ole imarreltu siitä kun känniläiset tulee lirkuttelemaan. Haluan rakkautta, en imartelua. Ätmejä en halua, koska he eivät haaveile muusta, että edes joku nainen kerran elämässä levittäisi haarat niin pääsisi koklaamaan mikä se legendaarinen pillu nyt on. Heitä ei edes haittaisi, että se pillunomistaja pitäisi heitä rumina ja vastenmielisinä. Itse haluaisin miehen, joka haluaa muutakin. Tykkään kovasti halaamisesta, sitä teen paljon. Onneksi tavalliset miehet tykkäävät myös seksin lisäksi paljon muusta hellyydestä, jota on kiva antaa. Exäni ainakin kovasti piti, hänen hiuksia silitti pitkään. Katsoi vain lempeästi takaisin isoilla vihreillä silmillä ja sanoi usein siinä vaiheessa "horosho s toboj". Kiinnostaako palstan ätmejä tällainen? No ei tietenkään, heidän mukaan rakkaus kuulemma alkaa siitä kun nainen ottaa pillun esiin ja mitä ilmeisimmin päättyy siihen kun nainen laittaa taas alushousut jalkaan.

"olen siis melko nuori vielä"

Huomaan sen kyllä juttujesi perusteella. Koita aikuistua, niin ehkä sitten ymmärrätkin jotain.

• Ryssänmorsian
        super-atm kirjoitti:

"olen siis melko nuori vielä"

Huomaan sen kyllä juttujesi perusteella. Koita aikuistua, niin ehkä sitten ymmärrätkin jotain.

No mitähän minun pitää mielestäsi ymmärtää? Ihan mielenkiinnolla kuuntelen.

No mitähän minun pitää mielestäsi ymmärtää? Ihan mielenkiinnolla kuuntelen.

Ymmärtää elämää. Juttusi on lapsellista lällättelyä vailla mitään sisältöä: ätmi on tyhmä, ätmi on ruma, lällällieru.

Laita tutti suuhun ja sulje silmät. Lasten nukkumaanmenoaika meni jo ajat sitten.

• Ryssänmorsian
        super-atm kirjoitti:

Ymmärtää elämää. Juttusi on lapsellista lällättelyä vailla mitään sisältöä: ätmi on tyhmä, ätmi on ruma, lällällieru.

Laita tutti suuhun ja sulje silmät. Lasten nukkumaanmenoaika meni jo ajat sitten.

Eipä omissa jutuissasikaan paljon sisältöä ole. Minua ihan oikeasti olisi kiinnostanut mitä minun tulee ymmärtää. Käytin tätä ätmitermiä, kun sen olen täältä oppinut. Muita yleisiä termejä on ainakin kurppa, kiimavittu ja spermaviemäri. Näitä tämä palsta on täynnä. Tuskin voit kieltää, että tällä palstalla miehet kirjoittelee ja kaipailee nimenomaan siitä pillua, eivät parisuhdetta.

Eipä omissa jutuissasikaan paljon sisältöä ole. Minua ihan oikeasti olisi kiinnostanut mitä minun tulee ymmärtää. Käytin tätä ätmitermiä, kun sen olen täältä oppinut. Muita yleisiä termejä on ainakin kurppa, kiimavittu ja spermaviemäri. Näitä tämä palsta on täynnä. Tuskin voit kieltää, että tällä palstalla miehet kirjoittelee ja kaipailee nimenomaan siitä pillua, eivät parisuhdetta.

"Käytin tätä ätmitermiä, kun sen olen täältä oppinut."

Täytyyhän nuoren feministin tietysti toistaa asioita kuin papukaija kun vanhat mammat vittuilee sinkkumiehille.

• Ryssänmorsian
        super-atm kirjoitti:

"Käytin tätä ätmitermiä, kun sen olen täältä oppinut."

Täytyyhän nuoren feministin tietysti toistaa asioita kuin papukaija kun vanhat mammat vittuilee sinkkumiehille.

Извини, но я не феминистка.. En ole itseasiassa feministi, ainakaan silloin, kun puhe on Suomesta. Pahoittelen, jos olen vittuilut sinkkumiehille, siis sellaisille jotka eivät huorittele ja kutsu spermaviemäriksi muita.

Извини, но я не феминистка.. En ole itseasiassa feministi, ainakaan silloin, kun puhe on Suomesta. Pahoittelen, jos olen vittuilut sinkkumiehille, siis sellaisille jotka eivät huorittele ja kutsu spermaviemäriksi muita.

"Извини, но я не феминистка"

Anteeksi vaan slobo, mutta juttujesi perusteella olet miehiä vihaava feministi.

Kannattaisi varmaan ymmärtää, että huoraa ja spermaviemäriä saa kutsua juuri sellaiseksi kuin hän on. Miksi asioista ei saisi puhua niiden omilla nimillä? Myös nainen on vastuussa omista teoistaan.

• Ryssänmorsian
        super-atm kirjoitti:

"Извини, но я не феминистка"

Anteeksi vaan slobo, mutta juttujesi perusteella olet miehiä vihaava feministi.

Kannattaisi varmaan ymmärtää, että huoraa ja spermaviemäriä saa kutsua juuri sellaiseksi kuin hän on. Miksi asioista ei saisi puhua niiden omilla nimillä? Myös nainen on vastuussa omista teoistaan.

Olen ihan samaa mieltä, että myös nainen on vastuussa omista teoistaan. En ollenkaan kannata ajatusta, että nainen joka haaveilee parisuhteesta harrastaa irtosuhteita. Meinasin sinusta jo saada ihan positiivisin kuvan yhden toisen ketjun perusteella. Yleensä ihmiset tietävät aika vähän muiden ihmisten seksielämästä, niin ei kannata nimitellä ketään spermaviemäreiksi. Ja en miehiä ollenkaan. Eivät miehet oikeasti ole yhtään niin kamalia, kuin tämä palsta antaa ymmärtää.

Olen ihan samaa mieltä, että myös nainen on vastuussa omista teoistaan. En ollenkaan kannata ajatusta, että nainen joka haaveilee parisuhteesta harrastaa irtosuhteita. Meinasin sinusta jo saada ihan positiivisin kuvan yhden toisen ketjun perusteella. Yleensä ihmiset tietävät aika vähän muiden ihmisten seksielämästä, niin ei kannata nimitellä ketään spermaviemäreiksi. Ja en miehiä ollenkaan. Eivät miehet oikeasti ole yhtään niin kamalia, kuin tämä palsta antaa ymmärtää.

"Meinasin sinusta jo saada ihan positiivisin kuvan yhden toisen ketjun perusteella."

Sinusta en ole ehtinyt saada positiivista kuvaa vielä kertaakaan.

• Jep. Ei se ikä miehiäkään kaunista. Päin vastoin. Tukka lähtee. Perse roikkuu. Lihakset ei oo enää ku parhaina vuosina.

Ja kyllä se kroppa roikkuu 20v. Synnyttäneelläkin. ja roikkui se mullakin kun olin hädin tuskin 24v. Ei se ole vain iästä kiinni. Mutta myös palautumista tapahtuu niin alapäässä kuin mahassa ja tisseissäkin. Onneksi ulkomuoto ei pysy sellaisena kuin synnäriltä lähdön jälkeen! XD

• Ex----------PUA

Osu ja uppos! :D Kyllähän miehet-defenssi napsahti, mutta en kyllä iihmettele, sillä olet näitä eräitä suurimpia ikäkriisiulvahtajia, joidenmielestä suojaikärajan on syytä olla siinä 30 ikävuodessa, mutta nyt ensin pari vuotta vielä 28 ikävuodessa.

Naisen kukoistuskausi on erittäin lyhyt ja jos hän yrittää sinä aikana saada syötyä kakun ja pidettyä sen, niin ei onnistu!

• Ex----------PUA kirjoitti:

Osu ja uppos! :D Kyllähän miehet-defenssi napsahti, mutta en kyllä iihmettele, sillä olet näitä eräitä suurimpia ikäkriisiulvahtajia, joidenmielestä suojaikärajan on syytä olla siinä 30 ikävuodessa, mutta nyt ensin pari vuotta vielä 28 ikävuodessa.

Naisen kukoistuskausi on erittäin lyhyt ja jos hän yrittää sinä aikana saada syötyä kakun ja pidettyä sen, niin ei onnistu!

Suojaikäraja kaikilta pervoilta vois olla vaikka sata vuotta.

Se on vähän eri asia mitä äijät pitää naisen kukoistuskautena kuin se mitä nainen asiasta ajattelee koska nainen pääsee naisen kehityksessä naisen pään sisään.

Voisin esittää tässä muutaman vastakysymyksen, mutta en oleta saavani yhtään asiallista vastausta, joten skippaan.

• Ex----------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Suojaikäraja kaikilta pervoilta vois olla vaikka sata vuotta.

Se on vähän eri asia mitä äijät pitää naisen kukoistuskautena kuin se mitä nainen asiasta ajattelee koska nainen pääsee naisen kehityksessä naisen pään sisään.

Voisin esittää tässä muutaman vastakysymyksen, mutta en oleta saavani yhtään asiallista vastausta, joten skippaan.

Noin, tulihan se sieltä.

Ikäkriiisin ollessa tuo, sinä haluat kieltää korkean MA:n pariutumisen, eli paritumisen nuorten naisten ja vanhempien miesten kanssa, koska itse olet kurppa.

Tuo on pelkkää tekopyhää paskaa ja sinä tiedät sen itsekin.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Noin, tulihan se sieltä.

Ikäkriiisin ollessa tuo, sinä haluat kieltää korkean MA:n pariutumisen, eli paritumisen nuorten naisten ja vanhempien miesten kanssa, koska itse olet kurppa.

Tuo on pelkkää tekopyhää paskaa ja sinä tiedät sen itsekin.

Mun elämässä paras ikä on ollut 24v . Noin ulkonäöllisesti kuin päänkin sisältä.

Ei noi sun h.p. teoriat ole multa pois tai vaikuta ajatteluun yhtään. :)

Sun ikäkriisistä en lähde ees puhumaan. ;)

• pullatar

Jaa, tuossa on vissiin sun äitisi tissit.

• pullatar

ihan nätit tissit

• Ex----------PUA

Osu ja uppos! :D

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käytellyt sinua?

• pullatar
        Ex----------PUA kirjoitti:

Osu ja uppos! :D

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käytellyt sinua?

oon 65v ja yksi mies on ollut

• Ex----------PUA
        pullatar kirjoitti:

oon 65v ja yksi mies on ollut

Ilmankos se älähdys tuli siis! :D

• pullatar
        Ex----------PUA kirjoitti:

Ilmankos se älähdys tuli siis! :D

Siis olen ollut yhden miehen kanssa aviossa 45vuotta. Niin mikä älähdys?

• Warrella.Virran
        pullatar kirjoitti:

Siis olen ollut yhden miehen kanssa aviossa 45vuotta. Niin mikä älähdys?

Kalahduksesta aiheutunut. :D

• pullatar

No mainitsin tuossa äitinsä tissit, tarkoitin noita nelikymppisen tissejä, ovat mielestäni nätit. Eikös ex-puan äiti kuitenkin ole kurppaikäinen, joten tunnen syvää myötätuntoa hänen äitiänsä kohtaan, kun poika täällä syvästi halveksii ihan nättejä tissejä.

• tisseistä.tykkään

kuvien mukaan 30v oli parhaimmat tissit ja 40v ei näkynyt kuin vähän liiviä mutta ei se ikää katso kenellä on nätit tisut olen nähnyt yli 50v on todella nättejä tissejä ja isoja tissit on kauniita kaikilla naisilla tykkään tisseistä tissit on ihania

• Onneksi on sentään vahvat olkapäät jolle nostella. Ne painaa. ;)

• Ex----------PUA

:D HAH! Tämä oli hyvä.

• riippuu_rinnoista

Olen 45v., tissit on samanlaiset kuin kaksikymppisenä. Näin myöskin muiden kuin itseni mielestä. Kaksi lasta imetetty, mutta ainoastaan nännit vähän enemmän koholla, ei muuta eroa. Pienistä tisseistä on tämä etu, ei riipu tms.

• 12121212

Ei lakkaa hämmästyttämästä palstan miehet ja erityisesti naiset.

Kaikki palstamiehet ovat tietysti rumia, mutta kaikki 30 40 ja 50 naiset timmissä kunnossa olevia superhottiksia.

Jos verrokiksi otetaan _tänään_ kauppakeskuksessa ostoksilla pyörinyt n. 17v teiniporukka ja iltalenkillä vastaan tulleet nätit parikymppiset opiskelijatytyt, en muista koska viimeksi näin 35 naisen joka pärjäisi vertailussa. Ja ilman vaatteita nuorempien etu yleensä kasvaa.

Yritin hakea Googlella käyttäen ylisanoja tyyliin "hottest women forties" jne, ja tulos oli tämä:

http://img3.rnkr-static.com/list_img_v2/19379/939379/full/the-hottest-women-over-40-in-2013-u1.jpg

Nätti ikäisekseen, mutta että pärjäisi niille parikymppisille opiskelijatytöille joita näkee kaupungilla joka päivä? Ei todellakaan. Ilman meikkiä ja seksisymbolin statusta tämä nainen on 7 tai korkeintaan 8.

Nyt aletaan jo vaatimaan kuvia todisteeksi, minusta tuntuu että palstanaiset arvioivat iän vaikutusta eri tavalla kuin miehet.

• Ryssänmorsian

Olen naisena ihan samaa mieltä, että kaksikymppiset naiset ovat yleensä paremmannäkösiä kuin vanhemmat. En kiellä ollekaan. Mutta ihmettelen suuresti miksi täällä miehet ihan pokkana väittävät, että mies on "komeimmillaan" 40-50-vuotiaana. Johnny Deppkin kuulemma on nykyisin komeampi kuin 90-luvulla. Ei pidä paikkaansa. Oma ikäni alkaa vielä numerolla kaksi ja en kuvittele kaunistuvani vuosien myötä niin että nelikymppisenä pärjäisin kaksikymppisille, mutta miksi pitäisikään? Eipä se onnelliseksi tee parikymppisenä, että tulee paljon miehiä kehumaan ulkonäköä, niin miksi tekisi onnelliseksi nelikymppisenäkään?

• Sellaisia ne kaikki naiset aina ovat.... ;P

• 12121212
        Ryssänmorsian kirjoitti:

Olen naisena ihan samaa mieltä, että kaksikymppiset naiset ovat yleensä paremmannäkösiä kuin vanhemmat. En kiellä ollekaan. Mutta ihmettelen suuresti miksi täällä miehet ihan pokkana väittävät, että mies on "komeimmillaan" 40-50-vuotiaana. Johnny Deppkin kuulemma on nykyisin komeampi kuin 90-luvulla. Ei pidä paikkaansa. Oma ikäni alkaa vielä numerolla kaksi ja en kuvittele kaunistuvani vuosien myötä niin että nelikymppisenä pärjäisin kaksikymppisille, mutta miksi pitäisikään? Eipä se onnelliseksi tee parikymppisenä, että tulee paljon miehiä kehumaan ulkonäköä, niin miksi tekisi onnelliseksi nelikymppisenäkään?

Tuo on vähemmistön mielipide.

Useimmat tajuavat että ilman huomattavaa määrää rahaa ja statusta harva mies parantaa ulkonäön osalta n. 35v jälkeen. Ulkonäöllisesti naisen huippu on 16-22v, miehen 25-35v.

• KysyntäJaTarjonta
        12121212 kirjoitti:

Tuo on vähemmistön mielipide.

Useimmat tajuavat että ilman huomattavaa määrää rahaa ja statusta harva mies parantaa ulkonäön osalta n. 35v jälkeen. Ulkonäöllisesti naisen huippu on 16-22v, miehen 25-35v.

Kyllä itse ainakin olen ollut parhaimmillani nelikymppisenä, aiemmin olin babyface, vähän sellainen söpö. Nyt kun on lapsen pyöreys hävinnyt kasvoista, poskipäät ovat korkeammat, silmät suuremmat, nenäkin näyttää suoremmalta ja kapeammalta. Jenniferillä ei esim. ole noista mitään. Ja jos verrataan ihan huomion perusteella mitä saan, myös nuorilta parikymppisiltä kuumilta, niin ikinä en ole saanut niin paljon kuin viime vuosina.
        Myös oma tyyli löytyy näin aikuisena, osaa korostaa parhaita puoliaan sekä persoonaansa, tyylikkäästi.
        Ja kun joku päivä tulee se tilanne, etten enää huomiota saa, se on aivan fine, olen saanut jo oman osani, ja on mukava olla vain rauhassa, ilman huomiota, tuntemattomana.

• KysyntäJaTarjonta kirjoitti:

Kyllä itse ainakin olen ollut parhaimmillani nelikymppisenä, aiemmin olin babyface, vähän sellainen söpö. Nyt kun on lapsen pyöreys hävinnyt kasvoista, poskipäät ovat korkeammat, silmät suuremmat, nenäkin näyttää suoremmalta ja kapeammalta. Jenniferillä ei esim. ole noista mitään. Ja jos verrataan ihan huomion perusteella mitä saan, myös nuorilta parikymppisiltä kuumilta, niin ikinä en ole saanut niin paljon kuin viime vuosina.
        Myös oma tyyli löytyy näin aikuisena, osaa korostaa parhaita puoliaan sekä persoonaansa, tyylikkäästi.
        Ja kun joku päivä tulee se tilanne, etten enää huomiota saa, se on aivan fine, olen saanut jo oman osani, ja on mukava olla vain rauhassa, ilman huomiota, tuntemattomana.

Moneskohan pastakurppa olet, joka väittää olevansa ulkonäöllisesti parhaimmillaan keski-ikäisenä. Enimmäkseen huvittavaa.

• Ex----------PUA

Juurikin näin.

Ei ihme että noin harhaisilta kurpilta irtoaa niin paljon kurpparaivoa, kun totuus kerta toisensa jälkeen sattuu.

Täällähän oli jokin aika sitten se linki, jossa nettiradion vetäjä oli kertonut joutuneensa palauttamaan 40v. exänsä maanpinnalle, kun tämä oli oikeasti kuvitellut että on vielä ihan samaa tasoa kuin 20 vuotiaana.

• Ex----------PUA
        super-atm kirjoitti:

Moneskohan pastakurppa olet, joka väittää olevansa ulkonäöllisesti parhaimmillaan keski-ikäisenä. Enimmäkseen huvittavaa.

Joo pitää sanoa, että on kyllä itsepetos tasolla 9000lv kun oikeasti väittää, että on parhaimmillaan 40 vuotiaana. :D

Lisäksi kuka helkkarin mies vastustaisi ajatusta esim. naisen söpöstä babyfacesta, eli nuoren naisen kasvoista? :D

• Ex----------PUA
        KysyntäJaTarjonta kirjoitti:

" Ja jos verrataan ihan huomion perusteella mitä saan, myös nuorilta parikymppisiltä kuumilta, niin ikinä en ole saanut niin paljon kuin viime vuosina."

Sinä nyt olet täysin harhautunut kurppa.

Mutta tuo todistaa vain palstatotuuden; parikymppiset, finninaamaiset pojanklopit ovat niitä joiden MA on yhtä matalalla kuin kaksikertaa itsensä ikäisten kurppien.

• ulkonäköjatissitön

ulkonäöllä ei ole väliä. Riittöö kunhan kykenee äänestämään tulevissa kunnallisvaaleissa sitoutumattomia ehdokkaita, jotta koko nykyinen vääristynyt valtarakenne saadaan kumottua.

• Mehukatri

No nyt heitit pahan! :'D

• Paras :D

• Faktatkehiin

Niin ja mitä sitten?

Kaikki vanhenevat ja ulkonäkö muuttuu ihan jokaisella.

Montako vanhempien naisten haukkumisketjua aiot vielä aloittaa tämän kesän aikana? Veikkaan että lukemattomia.

Nelikymppinen ei ole vielä vanha kahdeksankymppinen on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      93
      950
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      767
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      668
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe