Tulevaisuudessa naiset joutuu vähän miettimään...

Ikis__M

...kelle ne tekee lapsia. Ennenhän on ollut aikalailla niin että nainen on voinut pullauttaa lapsen kenen kanssa tahansa kun yhteiskunta kuitenkin tukee ja miehet on olleet etupäässä melkoisen kilttejä naista kohtaan kuitenkin.

Monikulttuurisuuden myötä joutuu naisetkin vähän miettimään ja varautumaan kun isäehdokkaat noissa muissa uskonnoissa voi olla vähän kiihkempää sorttia, niille ei välttämättä riitä perusmeininki kun jo pelkkä uskonnon harjoittaminen voi saada miehen katsomaan että nainen on kelvoton kasvattajaksi hänen lapsilleen:

http://mvlehti.net/2016/06/13/basheir-osama-surmasi-ex-vaimonsa-nainen-ei-ollut-tarpeeksi-harras-muslimi/

103

1774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös nainen voi olla sitä mieltä että uskonnon harjoittaminen tekee miehestä kelvottoman. ;)

• Ikis__M

Hyvinkin voi olla niinkin mutta jos nainen on erehtynyt sille uskonnonharjoittajamiehelle lapsen tekemään se ei välttämättä vain tyydy kohtaloonsa kun sille osoitetaan ovea, senhän tuo juttu todistaa.

• Ikis__M kirjoitti:

Hyvinkin voi olla niinkin mutta jos nainen on erehtynyt sille uskonnonharjoittajamiehelle lapsen tekemään se ei välttämättä vain tyydy kohtaloonsa kun sille osoitetaan ovea, senhän tuo juttu todistaa.

Ei ketään saa satuttaa tietenkään, mutta henk.koht. en ymmärrä alkuunkaan esim. muslimiksi kääntymistä miehen takia. Tässä tietystikään ei ole kyse siitä. (Kartan myös liian hartaita kristittyjä.)

• Ikis__M

Minäpä veikkaan että usein nuo kääntymykset on semmoisia ettei ole paljon vaihtoehtoja enää siinä vaiheessa, hyvinkin rennosti länsimaalaisuuteen suhtautuva saattaa muuttua paallutettuaan naisen omistukseensa, niin olen kuullut. Vähän sama juttu kuin mistä palstan naisen perusteettomasti syyttää palstan kilttejä & kunnollisia miehiä, niillä vaan ei ole näyttöä väitteidensä tueksi.

• 220
        Ikis__M kirjoitti:

Minäpä veikkaan että usein nuo kääntymykset on semmoisia ettei ole paljon vaihtoehtoja enää siinä vaiheessa, hyvinkin rennosti länsimaalaisuuteen suhtautuva saattaa muuttua paallutettuaan naisen omistukseensa, niin olen kuullut. Vähän sama juttu kuin mistä palstan naisen perusteettomasti syyttää palstan kilttejä & kunnollisia miehiä, niillä vaan ei ole näyttöä väitteidensä tueksi.

Tikäläisten kirjoitukset (vittumaiset ja väkivaltaiset) tällä palstalla ovat aivan riittävä näyttö.

• Ikis__M kirjoitti:

Mä olen sen verran allerginen kaikille uskonnollisille jutuille että jos yhtään alkaa vaikuttaa että uskonto menee järjen edelle niin otan hatkat. Vaikea siis kuvitella että se minään kamalana yllätyksenä tulee jos yhtään pitää silmiä auki.

Meinaatko että nainen pakotetaan muslimiksi ja pitämään huntua tms? Mä olen aina ajatellut että joku tekis sen rakkaudesta ja sitoumuksesta ;)

• 220 kirjoitti:

Tikäläisten kirjoitukset (vittumaiset ja väkivaltaiset) tällä palstalla ovat aivan riittävä näyttö.

Ei kai täällä kaikki äijät fantasioi naisten polttamisesta elävältä? Eks niitä ole vain about joka toinen...... :D

• SinuakinVältellään
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei ketään saa satuttaa tietenkään, mutta henk.koht. en ymmärrä alkuunkaan esim. muslimiksi kääntymistä miehen takia. Tässä tietystikään ei ole kyse siitä. (Kartan myös liian hartaita kristittyjä.)

Syytä onkin karttaa syvästi uskovaisia henkilöitä, jos tausta on epämääräisen kirjava ja täynnä moraalittomia tekoja. Syvästi kristityt karttavat sinua jo luonnostaan, joten sinun ei tarvitse huolehtia omasta kristittyjen välttelystäsi. Mutta muslimeiden kanssa joudut ehkä miettimään tekojasi, joten heidän kohdallaan sinun on osattava oikea tapa vältellä. Sillä islamissa sinun pitää alistua sekä Allahille että miehelle tai mieskumppanillesi ja totella häntä.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä olen sen verran allerginen kaikille uskonnollisille jutuille että jos yhtään alkaa vaikuttaa että uskonto menee järjen edelle niin otan hatkat. Vaikea siis kuvitella että se minään kamalana yllätyksenä tulee jos yhtään pitää silmiä auki.

Meinaatko että nainen pakotetaan muslimiksi ja pitämään huntua tms? Mä olen aina ajatellut että joku tekis sen rakkaudesta ja sitoumuksesta ;)

Niin se vain tuokin oli "hauska hurmuri" aluksi mutta naimisiin menon jälkeen meno muuttui:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016061321721819_ul.shtml

• SinuakinVältellään kirjoitti:

Syytä onkin karttaa syvästi uskovaisia henkilöitä, jos tausta on epämääräisen kirjava ja täynnä moraalittomia tekoja. Syvästi kristityt karttavat sinua jo luonnostaan, joten sinun ei tarvitse huolehtia omasta kristittyjen välttelystäsi. Mutta muslimeiden kanssa joudut ehkä miettimään tekojasi, joten heidän kohdallaan sinun on osattava oikea tapa vältellä. Sillä islamissa sinun pitää alistua sekä Allahille että miehelle tai mieskumppanillesi ja totella häntä.

Täynnä moraalittomia tekoja. xD

Kiss my ass!

Varastaminen on moraalitonta. Pettäminen on moraalitonta. Valehtelu on moraalitonta yms. En harrasta mitään sellaista.

Ja se on täysin win - win. En kuulu kirkkoon enkä usko oikein mihinkään paitsi hyviin tekoihin. Mitä tekisin miehen kanssa joka vaikka juoksisi ripillä joka päivä? Täysin absurdi ajatus. Ei ole edes kyse moraalista vaan koko maailmankuvasta.

• TeatteriMaailmankuva
        Nainen_28v kirjoitti:

Kiss my ass!

Varastaminen on moraalitonta. Pettäminen on moraalitonta. Valehtelu on moraalitonta yms. En harrasta mitään sellaista.

Ja se on täysin win - win. En kuulu kirkkoon enkä usko oikein mihinkään paitsi hyviin tekoihin. Mitä tekisin miehen kanssa joka vaikka juoksisi ripillä joka päivä? Täysin absurdi ajatus. Ei ole edes kyse moraalista vaan koko maailmankuvasta.

Olet siis loppujen lopuksi moraalin tuolla puolen kaikista kirjoittamista sanoistasi huolimatta. Siis pelkkää vihervasemmistolaista teatteriesitystä.

• 220
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei kai täällä kaikki äijät fantasioi naisten polttamisesta elävältä? Eks niitä ole vain about joka toinen...... :D

Silti se antaa riittäävästi näyttöä palstapoikien vittumaisesta ja väkivaltaisesta luonteesta joka varmasti realisoituis parisuhteessa.

• moraalinalamäki
        Nainen_28v kirjoitti:

Kiss my ass!

Moraalitonta ovat monet muutkin asiat, kuten esimerkiksi haureus.

• moraalinalamäki kirjoitti:

Moraalitonta ovat monet muutkin asiat, kuten esimerkiksi haureus.

Myöskään se ei ole ikinä ollut ongelma täällä päässä.

• TeatteriMaailmankuva kirjoitti:

Olet siis loppujen lopuksi moraalin tuolla puolen kaikista kirjoittamista sanoistasi huolimatta. Siis pelkkää vihervasemmistolaista teatteriesitystä.

En ole vihreä enkä vasemmistolainen.

En vain kuulu kirkkoon.

Kulttuuriperimä vaikuttaa moraaliin, ei se maksanko kirkollisveroa vai en. Ei sitä makselemalla taivaaseen pääse kukaan.

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Kuten feminismille ja multikulturismille, ne kun ovat aikamme tuhoisimpia uskontoja länsimaissa.

• haista.hanska kirjoitti:

Kuten feminismille ja multikulturismille, ne kun ovat aikamme tuhoisimpia uskontoja länsimaissa.

Ei ne taida ihan uskonnon kriteerejä täyttää.

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei ne taida ihan uskonnon kriteerejä täyttää.

Kyllä ne vaan täyttää, niihin uskovat pitää mielipiteistään dogmaattisesti kiinni, vaikka mitä päinvastaista puhdasta faktaa esittäisi.

Kyllä ne vaan täyttää, niihin uskovat pitää mielipiteistään dogmaattisesti kiinni, vaikka mitä päinvastaista puhdasta faktaa esittäisi.

Miksi pitää omaksua joku valmis aate ja pitää siitä kiinni kynsin hampain?
        Miksi kaikille mielipiteille pitää etsiä joku määritelmä?

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Miksi pitää omaksua joku valmis aate ja pitää siitä kiinni kynsin hampain?
        Miksi kaikille mielipiteille pitää etsiä joku määritelmä?

No, sitä pitää kysyä feministeiltä ja monikulttuuriuskovaisilta, ja tietysti myös muilta uskovaisilta. Minua itseäni kiinnostaa vain faktat ja terveen järjen pohjalta muodostetut mielipiteet.

No, sitä pitää kysyä feministeiltä ja monikulttuuriuskovaisilta, ja tietysti myös muilta uskovaisilta. Minua itseäni kiinnostaa vain faktat ja terveen järjen pohjalta muodostetut mielipiteet.

Tietysti myös se mikä koetaan ns. Terveeksi järjeksi on kulttuurisidonnaista ^^

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Tietysti myös se mikä koetaan ns. Terveeksi järjeksi on kulttuurisidonnaista ^^

Terve järki ehkä onkin huono ilmaus, analyyttinen ja kriittinen ajattelu parempia.

Terve järki ehkä onkin huono ilmaus, analyyttinen ja kriittinen ajattelu parempia.

Tottakai!!

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Tottakai!!

Ja kuten huomaat, käytän sitä koko ajan. >8)

Ja kuten huomaat, käytän sitä koko ajan. >8)

Niin minäkin.

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Niin minäkin.

Hyvä, länsimaisella sivilisaatiolla on ehkä sittenkin vielä toivoa, kun meillä on myös kriittisesti ajattelevia naisia!

Hyvä, länsimaisella sivilisaatiolla on ehkä sittenkin vielä toivoa, kun meillä on myös kriittisesti ajattelevia naisia!

:D

Kyllähän niitä riittää!

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Kyllähän niitä riittää!

Valitettavasti niitä ei vaan oikein ole poliitikoissa, jotka tekevät Suomen kannalta elintärkeitä päätöksiä. Naispoliitikot tuppaa olemaan angelamerkelmäisiä, mitä tulee niihin tärkeimpiin päätöksiin. 8/

Valitettavasti niitä ei vaan oikein ole poliitikoissa, jotka tekevät Suomen kannalta elintärkeitä päätöksiä. Naispoliitikot tuppaa olemaan angelamerkelmäisiä, mitä tulee niihin tärkeimpiin päätöksiin. 8/

Mä mieluummin pyrin pelastamaan oman elämäni ihmiset kuin kokonaisia kansoja. ;)

• haista.hanska
        Nainen_28v kirjoitti:

Mä mieluummin pyrin pelastamaan oman elämäni ihmiset kuin kokonaisia kansoja. ;)

Sun oman elämän ihmiset ei pelastu, jos Suomi ei pelastu, siinä se pointti onkin. Jos Suomesta tulee kalifaatti, niin kuin Ruotsista on tulossa, niin se on game over meille kaikille suomalaisille.

Sun oman elämän ihmiset ei pelastu, jos Suomi ei pelastu, siinä se pointti onkin. Jos Suomesta tulee kalifaatti, niin kuin Ruotsista on tulossa, niin se on game over meille kaikille suomalaisille.

Hihi! Mut mulla ei riitä rahkeet siihen. ;)

• Oon kyllä samaa mieltä.😑

• Kyllä naiset tekee kaikille paskoille lapsia myös tulevaisuudessa eikä naiset edes välitä elämästä eikä lapsistaan joita tekevät.

• 618

Puhutko nyt äidistäsi vai?

• Eräkettu

Lähtee nuo sossun tuet pois niin eiköhän niille järki tule päähän..

Ja vähemmän mamuja "sattumalta" tulee Suomeen.

• rdfligvuk

Mitä se auttaa? Roskaväki porsii ku puput sellasissakin maissa joissa mitään sossutukia ei edes ole olemassakaan.

• edfrghgfd

Nainen murhattiin uskonnon vuoksi, mutta väkivallalla ei ole mitään tekemistä Islamin kanssa. Jepjep

• Panee_funtsiin

Kyllä meillä on turvakoteja täällä ollut jo ennen maahanmuuttajiakin ja paljon.

...kirves ja perhe...lumihanki poliisi ja viimeinen perSu...

• Oletpas älykäs. Jos turvakoteja on ollut jo ennestään, niin helpostihan niitä tietysti perustetaan kymmeniä lisää.

Samalla logiikalla naista saa potkia ja hakata, jos sitä on ennenkin jo kertaalleen lyöty.

• 204
        super-atm kirjoitti:

Oletpas älykäs. Jos turvakoteja on ollut jo ennestään, niin helpostihan niitä tietysti perustetaan kymmeniä lisää.

Samalla logiikalla naista saa potkia ja hakata, jos sitä on ennenkin jo kertaalleen lyöty.

Naisten hakkaamistahan sinä olet täällä monesti ennenkin suositellut.

• 204 kirjoitti:

Naisten hakkaamistahan sinä olet täällä monesti ennenkin suositellut.

Naisia ei kiinnosta minun asiat, joten ei minuakaan kiinnosta naisten asiat. En ole kenellekään mikään ilmainen suojelija.

• Forex666

Ette tyhmät ätmit ansaitse naista kun olette niin tyhmiä ja katkeroituneita! Sekä rasisteja!

• Kaikki on niin kauan hyvin, kun isäehdokkaan saa valita vapaasti. Ei ole pakko siis ottaa liian kiihkomielistä. :)

Ei mua enää oma asemani naisena yhteiskunnassa juurikaan mietitytä(veronmaksaja ja äiti, kumppani), enemmänkin lapsieni ja itseäni nuorempien naisten ja miesten elämä. Millaiseksi se muuttuu ja on jo muuttunut omasta nuoruudesta tähän päivään.

Välillä tulee tunne, että millä täällä sekopäisessä maailmassa voi pärjätä enää pysyen suhtkoht täysipäisenä...ihmiset on ihan mahdottomia. Pitää olla kaikenlaista niin ihmisenä, kun omistuksessakin. Kipeetä menoa. :)

• "Välillä tulee tunne, että millä täällä sekopäisessä maailmassa voi pärjätä enää pysyen suhtkoht täysipäisenä.."

IrtiSanoutumalla Siitä SekoPäisestä mennosta.. ;P

..Tosin ei se helppoa ole.. Se on helppo sanoa.. mutta..mutta.. Sen toteuttaminen onkin sitten ihan toinen asia.. ;P

Hyvin kommentoitu jälleen kerran.. Siis minun mielestäni.. =)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Välillä tulee tunne, että millä täällä sekopäisessä maailmassa voi pärjätä enää pysyen suhtkoht täysipäisenä.."

IrtiSanoutumalla Siitä SekoPäisestä mennosta.. ;P

..Tosin ei se helppoa ole.. Se on helppo sanoa.. mutta..mutta.. Sen toteuttaminen onkin sitten ihan toinen asia.. ;P

Hyvin kommentoitu jälleen kerran.. Siis minun mielestäni.. =)

Niinpä, siksi monesti olenkin sanonut kun syrjäytymisestä puhutaan aika paljon. Ettei me kaikki ihmiset syrjäydytä pakon sanelemana, vaan vetäydytään syrjään omasta halusta. Halusta olla jossain muualla ja jotain muuta, kuin kaoottisen manian ja juoksukisan keskellä. Olla olematta osa sitä, mihin ei itse usko tai halua kuulua. :)

Ihan kokonaan on aika hankalaa irroittautua yhteiskunnasta ja sen normeista, mutta aika pitkälle voi ainakin valita mihin osallistuu ja mihin ei. Kuin myös mahdollisen seuransa. Onneksi.

Kyllä sitä ihan tarpeeksi vielä jää sellaista nk. pakko osallistua juttuja jäljelle, vaikka kuinka vetäytyy. :)

Verot esimerkiksi. ;D

• Eräkettu

Jotku ihmiset nyt vaan haluaa olla omissa oloissa... Yksinäinen susi..

Ainakin meikäläisen kohalla sellanen tietynlainen seura kuppaa mun energiavaroja.

Oon niin saatanan tökerö että kyllä möläytän mielipiteeni jostaki ärsyttävästä apinasta..
        Monesti ihmiset on samaa mieltä.. Ne ei vaan ite kehtaa sanoa mitään.

• Eräkettu kirjoitti:

Jotku ihmiset nyt vaan haluaa olla omissa oloissa... Yksinäinen susi..

Ainakin meikäläisen kohalla sellanen tietynlainen seura kuppaa mun energiavaroja.

Oon niin saatanan tökerö että kyllä möläytän mielipiteeni jostaki ärsyttävästä apinasta..
        Monesti ihmiset on samaa mieltä.. Ne ei vaan ite kehtaa sanoa mitään.

Näin on. Ei kaikki tarvitse jatkuvaa hulabaloota ja läjäpäin kavereitakaan ollakseen oikein tyytyväisiä elämäänsä. Mä olen myös sellainen luonteeltani. Tarvittaessa kyllä saan ihan takuulla kavereita ja pystyn hillumaan siinä missä muutkin, mutta kun ei vaan nappaa niin ei nappaa. :)

Sama homma, hetken jaksaa olla sosiaalinen ja seurustella, mutta sitten onkin jo ihan kuitti. Tekee mieli vetäytyä omaan kuoreensa ja lymyillä omassa rauhassa. Pitää kaikki energiasyöpöt loitolla.

Heh, mun miehelläni on tuo ongelma myös, että sanoo rehellisesti mielipiteensä ja joidenkin mielestä loukkaavan rehellisesti. Ei osaa miellyttää eikä puhua liirum laarumia, mielummin on hiljaa kun jauhaa /kuten itse sanoo) paskaa. :)

"Monesti ihmiset on samaa mieltä.. Ne ei vaan ite kehtaa sanoa mitään."

Näin se mun mieskin usein sanoo. Ihmiset ei kehtaa vaikka mielessään ajattelee.

• Mitenkähän minä en ole nähnyt mitään sellaista erityisen ihmeellistä, joka vaikuttaisi mielenterveyteen jollain tapa nykymaailmassa. Käyt päivät töissä, harrastelet, syöt ja paskannat. Sitähän se on ollut samaa kautta aikain. Ihmiset luo jotain hysteeriaa ikäänkuin olisi maailman loppu tulossa huomenna. Se tulee vasta tuhansien vuosien kuluttua, kun asteroidi törmää maapalloon.

• stone81 kirjoitti:

Mitenkähän minä en ole nähnyt mitään sellaista erityisen ihmeellistä, joka vaikuttaisi mielenterveyteen jollain tapa nykymaailmassa. Käyt päivät töissä, harrastelet, syöt ja paskannat. Sitähän se on ollut samaa kautta aikain. Ihmiset luo jotain hysteeriaa ikäänkuin olisi maailman loppu tulossa huomenna. Se tulee vasta tuhansien vuosien kuluttua, kun asteroidi törmää maapalloon.

Ehkä sä kiinnität eri asioihin huomiota tai olet vaan erilainen? En hysteerinen ole, mutta välillä kyllä mietin että ei enää hullummaksi voi mennä. Olen siis saanut aika kauan elää kuplassani, ihmiset on kivoja jne. :D

Ehkä se on tämä tiedonkulku yksi syy, miksi ihmiset on tietoisempia kaikesta kurasta mitä ennen. Aina on kuraa ollut, mutta ei se ole roiskunut kaikkien silmille, kuten nykyään.

• sönkkö kirjoitti:

Ehkä sä kiinnität eri asioihin huomiota tai olet vaan erilainen? En hysteerinen ole, mutta välillä kyllä mietin että ei enää hullummaksi voi mennä. Olen siis saanut aika kauan elää kuplassani, ihmiset on kivoja jne. :D

Ehkä se on tämä tiedonkulku yksi syy, miksi ihmiset on tietoisempia kaikesta kurasta mitä ennen. Aina on kuraa ollut, mutta ei se ole roiskunut kaikkien silmille, kuten nykyään.

Ei minun silmille vaan roisku yhtään mitään kuraa yhtään mistään..Juuri leikasin nurmikon päältä ajettavalla, sauna on päällä, sitten syön ja jälkkäriksi pala jätskiä...Missä se kura on? Käännä lehteä jos näet jonkin ikävän kuvan jossain, tai jos törmäät erkki-tädin tavoin eroottiseen tv-mainokseen?? ,niin eikös aina voi vaihtaa kanavaa pikaisesti moisen ihmeen nähdessään?? . ihmiset ovat turhan pessimistisiä ja keksivät itse itselleen ongelmia.

• stone81 kirjoitti:

Ei minun silmille vaan roisku yhtään mitään kuraa yhtään mistään..Juuri leikasin nurmikon päältä ajettavalla, sauna on päällä, sitten syön ja jälkkäriksi pala jätskiä...Missä se kura on? Käännä lehteä jos näet jonkin ikävän kuvan jossain, tai jos törmäät erkki-tädin tavoin eroottiseen tv-mainokseen?? ,niin eikös aina voi vaihtaa kanavaa pikaisesti moisen ihmeen nähdessään?? . ihmiset ovat turhan pessimistisiä ja keksivät itse itselleen ongelmia.

Noi ei kirjaimellisesti roisku, mutta kaikella paskalla mässäillään ja pakostihan sen näkee jos ei ole umpisokea. :)

En mä ota henkilökohtaisesti näitä maailman ongelmia, mähän elän omassa kivassa kuplassani. Niin kun säkin. Ehkä sä ymmärsit vähän liian negatiivisesti kommenttini? Vaikutanko mä kauheasti stressaavan näitä maailman asioita? ;)

Mutta kyllä silti joskus tulee mieleen, että on tää maailma kuitenkin aika päljä vaikka se pöljyys välistä naurattaakin.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Näin on. Ei kaikki tarvitse jatkuvaa hulabaloota ja läjäpäin kavereitakaan ollakseen oikein tyytyväisiä elämäänsä. Mä olen myös sellainen luonteeltani. Tarvittaessa kyllä saan ihan takuulla kavereita ja pystyn hillumaan siinä missä muutkin, mutta kun ei vaan nappaa niin ei nappaa. :)

Sama homma, hetken jaksaa olla sosiaalinen ja seurustella, mutta sitten onkin jo ihan kuitti. Tekee mieli vetäytyä omaan kuoreensa ja lymyillä omassa rauhassa. Pitää kaikki energiasyöpöt loitolla.

Heh, mun miehelläni on tuo ongelma myös, että sanoo rehellisesti mielipiteensä ja joidenkin mielestä loukkaavan rehellisesti. Ei osaa miellyttää eikä puhua liirum laarumia, mielummin on hiljaa kun jauhaa /kuten itse sanoo) paskaa. :)

"Monesti ihmiset on samaa mieltä.. Ne ei vaan ite kehtaa sanoa mitään."

Näin se mun mieskin usein sanoo. Ihmiset ei kehtaa vaikka mielessään ajattelee.

Mulla on jonku verran ystäviä ja se riittää ihan hyvin..

Ei viitti pyörittää mitään hirveää sosiaalista piiriä.. Puhelin sois koko ajan.

On mulla sana hallussa jne. mutta en siltikään jaksa ihan koko ajan pälpättää..

Monet pitää meikäläistä hienona ihmisenä ja jotku pitää täytenä kusipäänä. :D
        Ei haittaa.

Tollaset isot tapahtumat vie voimia.. Mun introvertti energiat loppuu..

En mie ihan syyttä rupea ketään arvostelemaan.. Joskus vaan tulee möläytettyä kun muuten se ahistais mun pääkoppaa. ;D

• Eräkettu kirjoitti:

Mulla on jonku verran ystäviä ja se riittää ihan hyvin..

Ei viitti pyörittää mitään hirveää sosiaalista piiriä.. Puhelin sois koko ajan.

On mulla sana hallussa jne. mutta en siltikään jaksa ihan koko ajan pälpättää..

Monet pitää meikäläistä hienona ihmisenä ja jotku pitää täytenä kusipäänä. :D
        Ei haittaa.

Tollaset isot tapahtumat vie voimia.. Mun introvertti energiat loppuu..

En mie ihan syyttä rupea ketään arvostelemaan.. Joskus vaan tulee möläytettyä kun muuten se ahistais mun pääkoppaa. ;D

Jostain syystä uskon, että sulla on sana hallussa. Ja varmasti olet persoona joka jakaa mielipiteitä. Ainakin suorapuheiset ja vahvoja omia mielipiteitä omaavat ihmiset nopeasti ajatellaan kusipäiksi, vastaavasti taas saman kaltaiset tykkää siitä rehellisen suorasta tyylistä. :)

Ja olen luonut susta mielikuvan, että sä olet vahva luonne jolla on omia mielipiteitä eikä sua hirvitä niitä ääneen sanoa. Osaathan sä kuitenkin selvästi maltillisestikin jutustella. Niin kun nyt minunkin kanssa tässä teet. Mua ei suorapuheisuus haittaa, olen ehkä itte vähän hienotunteinen monesti asioita puhellessa. Mutta pidän kyllä rehellisestä suorasta puheesta. Kotonakin sitä suoraa rehellistä puhetta kun olen oppinut ikäni kuulemaan. :)

Nojuu, jokainen tai melkein jokainen joskus möläyttelee. Toiset enempi ja toiset vähempi mutta kuitenkin. Mullakin pääsee sammakoita suusta, varsinkin tutussa seurassa helposti.

Hiljaakin on kiva olla, ei aina tarvi puhua. Se on hyvä, jos ihmiset seurassakin osaa joskus olla vaan hiljaa.

• Eräkettu

Joo meheviä vitsejä tulee.. :D

Luulen että meikäläiseen pitää vähän aikaa totutella että ymmärtää sen perusidean mun mielipiteiden takana. :D

Ei se paheksunta saa mun oloa mitenkään epämukavaksi. :D

Suorapuheisuus on hieno asia.. Jos se on positiivista niin se myöskin tarkottaa sitä.

Jotkut henkilöt kiusaantuu hiljaisuudesta ja alkaa sitten hermostuneena pölpöttämään..

Joskus bussissa on ruvennu viereinen kaveri höpöttämään vaikka meikä yrittää nukkua.

• Eräkettu kirjoitti:

Joo meheviä vitsejä tulee.. :D

Luulen että meikäläiseen pitää vähän aikaa totutella että ymmärtää sen perusidean mun mielipiteiden takana. :D

Ei se paheksunta saa mun oloa mitenkään epämukavaksi. :D

Suorapuheisuus on hieno asia.. Jos se on positiivista niin se myöskin tarkottaa sitä.

Jotkut henkilöt kiusaantuu hiljaisuudesta ja alkaa sitten hermostuneena pölpöttämään..

Joskus bussissa on ruvennu viereinen kaveri höpöttämään vaikka meikä yrittää nukkua.

Oot varmaan oikeassa tuon totuttelun suhteenkin. Niin, veikkaan että sua vähän huvittaa kun joku menee hämilleen tai koittaa loukata sua paheksunnallaan? Olenko oikeassa?

Olen joskus nuorempana ja ujona ollut vähän sellainen, että olen koittanut puhua hermostuksissani. Ja vieläkin jos on joku työhaastattelu tms. edessä mitä vähän hermoilee, niin puhun että saisin ajatukset johonkin muualle tai valmistaudun koitokseen asiaa prosessoimalla puhuen. :)

Bussit, lentokoneet, junat ylipäänsä julkiset on vähän semmoisia paikkoja, missä nukkuminen on jokseenkin mahdotonta, jos sattuu istumaan hölpöttäjän vieressä.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Oot varmaan oikeassa tuon totuttelun suhteenkin. Niin, veikkaan että sua vähän huvittaa kun joku menee hämilleen tai koittaa loukata sua paheksunnallaan? Olenko oikeassa?

Olen joskus nuorempana ja ujona ollut vähän sellainen, että olen koittanut puhua hermostuksissani. Ja vieläkin jos on joku työhaastattelu tms. edessä mitä vähän hermoilee, niin puhun että saisin ajatukset johonkin muualle tai valmistaudun koitokseen asiaa prosessoimalla puhuen. :)

Bussit, lentokoneet, junat ylipäänsä julkiset on vähän semmoisia paikkoja, missä nukkuminen on jokseenkin mahdotonta, jos sattuu istumaan hölpöttäjän vieressä.

Kieltämättä saatan vähän hymähtää..

Hermostunu höpöttäjä.. :D Aika monet naiset on sellasia.

Japskitki osaa olla aika ärsyttäviä busseissa..
        Ei voi laittaa niitä kuulokkeita kun näpyttää sitä peliä tai kattoo leffaa..

Ranskalaiset haisee pahalle. Ei ole kivaa niidenkään kanssa olla samassa tilassa.

• Minä jos saisin päättää, niin harkitsisin vakavasti kaikenlaisen uskonnon kieltämistä yhteiskunnassa...Näen asiassa ihan liikaa pahaa ja kärsimystä, mitä se nimittäin aiheuttaa. On suorastaan surullista ja käsittämätöntä, että pikkulapsia aivopestään jo lapsuudesta saakka ja kasvatetaan valheeseen. Kun on syntymästä saakka jotain hulluuden tavoin iskostettu viattoman päähän, niin siitä on hyvin vaikea enää kasvaa ulos aikuisenakaan.
      Se tiedetään mitä hulluutta on ulkomailla uskonnon ja allahin nimissä, mutta kyllä meidän kotimaan uskonnotkin tekee monenlaista pahaa elämässä. Esim. Lestadiolaisuus on täyttä hulluutta. Ehkäisy kielletään, tv on kielletty ym. tehdään omasta elämästä tieten tahtoen helvetin tylsä ja virikkeetön. Naisista tehään lapsenteko koneita ym. Ei tätä voi käsittää normaalit ihmiset.

• No tässä nyt yksi sellainen aihe, jota tuossa tarkoitan ylempänä maailman hulluudella. Uskonnot. Aivopesu.

Ongelmiahan niistä kaikista uskonnoista tahtoo tulla. Joku on onnellinen uskossaan, mutta aika iso osa ihmisistä ei ole, vaan elää suuressa ristiriidassa uskonsa ja muun maailman kanssa.

• sönkkö kirjoitti:

No tässä nyt yksi sellainen aihe, jota tuossa tarkoitan ylempänä maailman hulluudella. Uskonnot. Aivopesu.

Ongelmiahan niistä kaikista uskonnoista tahtoo tulla. Joku on onnellinen uskossaan, mutta aika iso osa ihmisistä ei ole, vaan elää suuressa ristiriidassa uskonsa ja muun maailman kanssa.

Okei, mietin vähän lisää ja ei tuo uskonnon kieltäminen ole ratkaisu, mutta ainakin voisi herättää ajattelemaan jo silläkin, että jokaiselta kolmen lapsen ylittävältä taloudelta leikattaisiin edes lapsilisät kokonaan 3:en lapsen ylittävältä osalta...
        Joku tolkku saada tähänkin hommaan ja akat töihin sieltä! Ei se kymmenien vuosien kotiäitinä eläminen tätä yhteuskuntaa pyöritä.

• stone81 kirjoitti:

Okei, mietin vähän lisää ja ei tuo uskonnon kieltäminen ole ratkaisu, mutta ainakin voisi herättää ajattelemaan jo silläkin, että jokaiselta kolmen lapsen ylittävältä taloudelta leikattaisiin edes lapsilisät kokonaan 3:en lapsen ylittävältä osalta...
        Joku tolkku saada tähänkin hommaan ja akat töihin sieltä! Ei se kymmenien vuosien kotiäitinä eläminen tätä yhteuskuntaa pyöritä.

Ei se kieltäminen mitään auta, pontikkaakin keitetään vaikka se olisi kuinka kiellettyä. Aina joku tekee, kieltää tai ei.

Kaikki aikanaan. Kukaan jaksais kymmentäkään vuotta kotona olla, tää 4-5 vuottakin on välillä hermoja raastavaa. :)

• sönkkö kirjoitti:

Ei se kieltäminen mitään auta, pontikkaakin keitetään vaikka se olisi kuinka kiellettyä. Aina joku tekee, kieltää tai ei.

Kaikki aikanaan. Kukaan jaksais kymmentäkään vuotta kotona olla, tää 4-5 vuottakin on välillä hermoja raastavaa. :)

Omasta puolestani voisin luopua lapsilisästä, eikä se estäisi elämästä kuten nytkin. Se on niin pieni hyttysenpaska itämeressä rahallisesti, ettei tekisi tiukaa luopua kokonaan. Jos se jotenkin maailman pelastaa. :)

Nyt iltoja.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Kyllä se kieltäminen auttaa kun rangaistuksena on hirttäminen, kyrvän katkasu, nylkeminen jne.

Joku kuiskaaki "Allah" niin heti tulee kuohinta päällensä..

Symboliikka, islamisti rytkyt olis kans kiellettyjä...

Vois rakentaa sellasen 1000megatonnin vetypommin ja lasauttaa suurin osa islamisti maista taivaan tuuliin näin heti alkutekijöiksi..

• Eräkettu kirjoitti:

Kyllä se kieltäminen auttaa kun rangaistuksena on hirttäminen, kyrvän katkasu, nylkeminen jne.

Vois rakentaa sellasen 1000megatonnin vetypommin ja lasauttaa suurin osa islamisti maista taivaan tuuliin näin heti alkutekijöiksi..

Kyllä mä luulen, että jos ei itsemurhapommit, elävältä polttaminen, lapsiensa uhraaminen jne. tunnu missään, kun usko on vahva.. niin ei nuokaan. :)

• 1019
        Eräkettu kirjoitti:

Sinulla on näköjään samanlaiset "lääkkeet" ja ajatukset kuin noilla ääri-islamisteilla. Olette kuin veljeksiä. Yhtä kammottava olisi sekin maailma, jossa sinä saisit hallita.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Kyllä mä luulen, että jos ei itsemurhapommit, elävältä polttaminen, lapsiensa uhraaminen jne. tunnu missään, kun usko on vahva.. niin ei nuokaan. :)

Nuohan on niin nopeita...

Eihän ne itteään polta... Ja sitä paitsi se on tosi kivuton lähtö... Keho on shokissa jo parissa sekunnissa..

Ei ne arvosta lapsiaan samanlailla kuin me...
        Lähes poikkeuksetta noista välimereen hukkumisista pelastuu se kulttuurinrikastaja isä...
        Käyttää vaimoa lauttana ja lapsia meloina.

• Eräkettu
        1019 kirjoitti:

Sinulla on näköjään samanlaiset "lääkkeet" ja ajatukset kuin noilla ääri-islamisteilla. Olette kuin veljeksiä. Yhtä kammottava olisi sekin maailma, jossa sinä saisit hallita.

Ja paskat...

Toki hiljentäisin kaikki ekstra kohinat ja pysyttäisiin käytännöllisissä asioissa.

Kaikki Mikko Alatalon kaltaset poliitikot saa lähteä leireille.
        Vihreät lakkautetaan..

Suurin osa "sotalapsista" potkitaan takas kotimaahansa..
        Perheen yhdistämis politiikkaa lakkautetaan.
        Kaikki mamut jotka muiluuttanu läskin perseensä tänne jollain lume avioliitolla johonki mamupatja horoon, potkitaan takas kotimaahansa.

Islamin harjoittaminen kielletään..

Tollasta.. :D

Tuo on jo iso säästö Suomelle.

• KovatRangaistuksetTehoaa
        sönkkö kirjoitti:

Kyllä kieltäminen auttaa suuriin ihmismassoihin ja siksihän sitä lainsäädäntöäkin on olemassa. Jos rangaistukset ovat lieviä, niin aina löytyy heikkomoraalisia ihmisiä, jotka haluavat rikkoa sovittuja sääntöjä. Ja kovatkaan rangaistukset eivät vaikuta tiettyihin luonnehäiriöisiin ihmisiin, jotka haluavat elää omilla säännöillään välittämättä muista ihmisistä.

• Eräkettu kirjoitti:

Nuohan on niin nopeita...

Eihän ne itteään polta... Ja sitä paitsi se on tosi kivuton lähtö... Keho on shokissa jo parissa sekunnissa..

Ei ne arvosta lapsiaan samanlailla kuin me...
        Lähes poikkeuksetta noista välimereen hukkumisista pelastuu se kulttuurinrikastaja isä...
        Käyttää vaimoa lauttana ja lapsia meloina.

Nojoo, ei kai ne itseään usein elävältä polta, vaikka jostain joskus luin että mies oli sytyttänyt talon palamaan ja jäi itse palavaan taloon varmistumaan, että palaa. Voihan se pommituskin mennä mönkään ja kärvistelee kituen sitten. Täytyy aika vankka usko olla, jos uskon takia kuitenkin uhraa itsensä tai nk. rakkaitaan.

Ei kykene ihan ymmärtämään...siis noita tekoja.

• KovatRangaistuksetTehoaa kirjoitti:

Kyllä kieltäminen auttaa suuriin ihmismassoihin ja siksihän sitä lainsäädäntöäkin on olemassa. Jos rangaistukset ovat lieviä, niin aina löytyy heikkomoraalisia ihmisiä, jotka haluavat rikkoa sovittuja sääntöjä. Ja kovatkaan rangaistukset eivät vaikuta tiettyihin luonnehäiriöisiin ihmisiin, jotka haluavat elää omilla säännöillään välittämättä muista ihmisistä.

Toki, niin kauan kun massat pelkää nousta vastaan. Ainahan porukoita löytyy joita ei kiinnosta säännöt ja mennään vaikka riskillä. Mikään kieltäminen ei ikinä tule poistamaan vastustajien olemassa oloa. Kaikki ei halua elää yhteisien sääntöjen mukaan. Niinhän se on.

Onko ne luonnehäiriöisiä vai älykköjä, paha sanoa. Joskus tuntuu, että älykkäimmät yksilöt elää laumasta poiketen.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Nojoo, ei kai ne itseään usein elävältä polta, vaikka jostain joskus luin että mies oli sytyttänyt talon palamaan ja jäi itse palavaan taloon varmistumaan, että palaa. Voihan se pommituskin mennä mönkään ja kärvistelee kituen sitten. Täytyy aika vankka usko olla, jos uskon takia kuitenkin uhraa itsensä tai nk. rakkaitaan.

Ei kykene ihan ymmärtämään...siis noita tekoja.

Se on niille iskostettu päähän että se täysikänen sälli on arvokkaampi kuin naiset ja lapset..

Ne voi suoltaa vaikka mitä paskaa suustaan mutta tuo fakta ei muutu...
        Valehtelu, kaikenlainen vilunkipeli kuuluu niiden kulttuuriin.

• haista.hanska

Joo kannatan, ensimmäisenä pitäisi kieltää feminismi ja multikulturismi.

• Eräkettu kirjoitti:

Se on niille iskostettu päähän että se täysikänen sälli on arvokkaampi kuin naiset ja lapset..

Ne voi suoltaa vaikka mitä paskaa suustaan mutta tuo fakta ei muutu...
        Valehtelu, kaikenlainen vilunkipeli kuuluu niiden kulttuuriin.

Pakko sanoa, että mulla on aikalailla samanlainen käsitys. Toki uskon, että joukossa kuten kaikissa joukoissa on aina muutama positiivinen poikkeuskin, joka osaa ajatella itse eikä mene laumansa mukana.

Mutta pikkasen mitä tuossa nyt katsellut näitä Irakista tulleita nuoria miehiä kaupalla käydessä, olen huomannut että kun heitä katsoo päin tai kohti he alkavat joko virnuilemaan tai katsovat melko ylevästi, kuin huonompaa ihmistä.

Tai sellaiselta se ilmeen ja kehon kielien mukaan tuntuu.

Mahdollisesti olen rasisti, mutta tulee tunne etten tahdo sellaista väkeä tänne.

• haista.hanska
        sönkkö kirjoitti:

Pakko sanoa, että mulla on aikalailla samanlainen käsitys. Toki uskon, että joukossa kuten kaikissa joukoissa on aina muutama positiivinen poikkeuskin, joka osaa ajatella itse eikä mene laumansa mukana.

Mutta pikkasen mitä tuossa nyt katsellut näitä Irakista tulleita nuoria miehiä kaupalla käydessä, olen huomannut että kun heitä katsoo päin tai kohti he alkavat joko virnuilemaan tai katsovat melko ylevästi, kuin huonompaa ihmistä.

Mahdollisesti olen rasisti, mutta tulee tunne etten tahdo sellaista väkeä tänne.

Olet siis eheytymässä monikulttuuriuskonnosta, tervetuloa voiman valoisalle puolelle! :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Epäilen että poikkeuksia on kovinkaan paljon..

Niillä on tuo koko arvomaailma aivan erilainen.

Pelkureitahan ne on kaikki.. Niiden puolustuksethan hajos heti kun amerikkalaiset tuli maihin..
        Ne siviilejä terrorisoivat paskahousut pakeni.

Nehän tulee Suomeenkin valehtelemalla olevansa alaikäsiä.. Pelkkiä miehiä pakenee sodan jaloista... Naiset ja lapset jää sinne.

Menevät naimisiin jonku epätoivosen ämmän kanssa eikä niillä ole mitään ongelmaa sen kanssa että eukko elättää..

Jos mie saisin päättää niin näitä sankareita ei jumaliste kutsuta miehiksi...
        Arvoton mato olis parempi nimike näille..

Ne on ylimielisiä sua kohtaan koska olet heikko nainen..
        Mua ne taas sivu silmällä mulkoilee ja kiertää kaukaa.

• Eräkettu

Ainoastaan tynnyrissä kasvatettu idiootti luulee että muslimit on yhtään samanlaisia kuin me..

Käsitys oikeasta ja väärästä on kulttuurin tuotos..

Paha alkaa enää jollekki täysikäselle opettaan perusasioita..

• Eräkettu

Kattokaapa tuo... Monikulttuurisuuden ja suvaitsevaisuuden keulakuva hörökorva Obama sallii tollasen...

Kyllähän ne muslimit on kivoja kun siedetään niiden vittumaisuuksia..

https://www.youtube.com/watch?v=hHykUYsb5I4

• Eräkettu kirjoitti:

Epäilen että poikkeuksia on kovinkaan paljon..

Niillä on tuo koko arvomaailma aivan erilainen.

Pelkureitahan ne on kaikki.. Niiden puolustuksethan hajos heti kun amerikkalaiset tuli maihin..
        Ne siviilejä terrorisoivat paskahousut pakeni.

Nehän tulee Suomeenkin valehtelemalla olevansa alaikäsiä.. Pelkkiä miehiä pakenee sodan jaloista... Naiset ja lapset jää sinne.

Menevät naimisiin jonku epätoivosen ämmän kanssa eikä niillä ole mitään ongelmaa sen kanssa että eukko elättää..

Jos mie saisin päättää niin näitä sankareita ei jumaliste kutsuta miehiksi...
        Arvoton mato olis parempi nimike näille..

Ne on ylimielisiä sua kohtaan koska olet heikko nainen..
        Mua ne taas sivu silmällä mulkoilee ja kiertää kaukaa.

En kanssa ymmärrä mitä ne miehet karkuun pötkii ja jättää naiset ja lapset sodan jalkoihin, pärjäilkää. Mutta jos kerran nainen ja lapsi ei ole aikuisen miehen arvoinen, niin sittenhän sen silleen tajuaa, että siitä on silloin kyse. Pidetään arvokkaampana, että ne miehet pelastuu. On ihan erilainen ajatusmaailma kuin Suomessa.

Miehet voi jatkaa sikiämistä muualla maailmassa, vaikka omassa maassa kaikki jäljelle jääneet kuolisivat. :(

Näinhän tää käy järkeen.

Joo, sitä se varmasti on että meikäläinen ei naisena ole kuin *piip* arvoinen ja sellainen tunne ainakin tuli siitä ilmeilystä ja olemuksesta mieleen. Nimenomaan näiden tyyppien, jotka äijäporukalla parveilee. Perheellisiltä en ole semmosta ilmeilyä ja elehtimistä saanut osakseni.

Harmi vaan, jos yskittäinen mies niistäkään päälle alkaa käymään, niin tulee saamaan vastuksen meikäläisestäkin. Vaikka kuinka nainen olenkin ja luultavasti montaa mistä heikompi, mutta en kuitenkaan pelokas hiiri joka jähmettyy ottamaan selkäänsä. :)

Saletisti saa kyllä takaisin tuta, niin kauan kun älyissäni ja tolpillani pysyn.

Olet siis eheytymässä monikulttuuriuskonnosta, tervetuloa voiman valoisalle puolelle! :)

En ole koskaan ollut uskonnollinen enkä uskontojen puolesta puhuja. En nyt tiedä sitten miten eheytyisi, jostain mihin ei ole koskaan uskonutkaan. :)

• haista.hanska
        sönkkö kirjoitti:

En ole koskaan ollut uskonnollinen enkä uskontojen puolesta puhuja. En nyt tiedä sitten miten eheytyisi, jostain mihin ei ole koskaan uskonutkaan. :)

No, harvassa on ne naiset, jotka ei monikulttuurisuuteen usko, mutta hyvä, jos on poikkeustapauksia, kuten sinä. :)

No, harvassa on ne naiset, jotka ei monikulttuurisuuteen usko, mutta hyvä, jos on poikkeustapauksia, kuten sinä. :)

Uskontoja olen joskus silkasta uteliaisuudesta hiukan tutkiskellut. En kovin syvälle ja syvällisesti. Pintaraapaisulta.

Niin, no mä voisi uskoa jopa monikulttuurillisuuteen, mutta en uskontojen sekametelisoppaan. Uskonnot tahtoo olla sellaisia, että ne vaan sotkee ja sekottaa ihmisen loogisen ajattelun. Aiheuttaa turhaa epätoivoa, valheellista oikeuskäistystä, kaikenlaista sotkua, kädet voi pestä vastuusta kun herra armahtaa jne. Yksinkertaisesti sekoittaa ihmisen pään ja aiheuttaa vastuuntunnottomuutta monissa.

Yksilö voi toki uskoa, vaikka tiskirättiin jos haluaa. Mutta kun aletaan puhumaan mittavemmista asioista, kuten uskonto eikä vain henkilökohtainen usko aletaan mennä tielle, joka on huolestuttavaa kuultavaa ja nähtävää. Toki tämäkin henkilökohtainen näkemykseni voidaan tulkita pakanalliseksi tai asteismi uskoksi. :D

• sönkkö kirjoitti:

Uskontoja olen joskus silkasta uteliaisuudesta hiukan tutkiskellut. En kovin syvälle ja syvällisesti. Pintaraapaisulta.

Niin, no mä voisi uskoa jopa monikulttuurillisuuteen, mutta en uskontojen sekametelisoppaan. Uskonnot tahtoo olla sellaisia, että ne vaan sotkee ja sekottaa ihmisen loogisen ajattelun. Aiheuttaa turhaa epätoivoa, valheellista oikeuskäistystä, kaikenlaista sotkua, kädet voi pestä vastuusta kun herra armahtaa jne. Yksinkertaisesti sekoittaa ihmisen pään ja aiheuttaa vastuuntunnottomuutta monissa.

Yksilö voi toki uskoa, vaikka tiskirättiin jos haluaa. Mutta kun aletaan puhumaan mittavemmista asioista, kuten uskonto eikä vain henkilökohtainen usko aletaan mennä tielle, joka on huolestuttavaa kuultavaa ja nähtävää. Toki tämäkin henkilökohtainen näkemykseni voidaan tulkita pakanalliseksi tai asteismi uskoksi. :D

Komppi tuohon.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

En kanssa ymmärrä mitä ne miehet karkuun pötkii ja jättää naiset ja lapset sodan jalkoihin, pärjäilkää. Mutta jos kerran nainen ja lapsi ei ole aikuisen miehen arvoinen, niin sittenhän sen silleen tajuaa, että siitä on silloin kyse. Pidetään arvokkaampana, että ne miehet pelastuu. On ihan erilainen ajatusmaailma kuin Suomessa.

Miehet voi jatkaa sikiämistä muualla maailmassa, vaikka omassa maassa kaikki jäljelle jääneet kuolisivat. :(

Näinhän tää käy järkeen.

Joo, sitä se varmasti on että meikäläinen ei naisena ole kuin *piip* arvoinen ja sellainen tunne ainakin tuli siitä ilmeilystä ja olemuksesta mieleen. Nimenomaan näiden tyyppien, jotka äijäporukalla parveilee. Perheellisiltä en ole semmosta ilmeilyä ja elehtimistä saanut osakseni.

Harmi vaan, jos yskittäinen mies niistäkään päälle alkaa käymään, niin tulee saamaan vastuksen meikäläisestäkin. Vaikka kuinka nainen olenkin ja luultavasti montaa mistä heikompi, mutta en kuitenkaan pelokas hiiri joka jähmettyy ottamaan selkäänsä. :)

Saletisti saa kyllä takaisin tuta, niin kauan kun älyissäni ja tolpillani pysyn.

Niin no nyt on nämä vasemmistolaiset alkanu selittään että "miehelläki on oikeus turvattuun ympäristöön"...
        Voi helevetti... Ääni on kellossa muuttunu.

Ne pakolaiset väittää että ne lapset ja naiset ei muka selviäis sitä matkaa..
        Eihän niiden tarvi ees paljoa matkata että kukkikset on auttamassa.

Eikös siellä kotimaassa kumminki pommit lentele koko ajan.. Ite en ainakaan jättäis lasta tai vaimoa sinne hetkeksikään että kyllä ne lähtis mukaan.

Toki ite liittyisin hallituksen joukkoihin.

Sie oot valkoinen ei-muslimi nainen... Niille opetetaan että sun raiskaaminen ei ole niin paha asia kuin musliminaisen raiskaaminen..
        Jos joutusit raiskatuksi muslimimaassa niin sie joutusit linnaan ja ne äijät saa vain sakot.

Niillä on tapana porukassa tulla ahistelemaan heikompia..

• Eräkettu

Mitä oon tuossa kattellu niin näiden jihadisti sankareiden luonne vaihtelee vitun kusipäästä täys-kusipää terroristiin..

Perseennuolijat ei vaan huomaa sitä vittumaista käyttäytymistä... Myönnytyksiä..

Jos vaikka suomalainen sälli käyttäytys samanlailla niin aika nopeesti tulis kehotus painua vittuun..

• Eräkettu kirjoitti:

Niin no nyt on nämä vasemmistolaiset alkanu selittään että "miehelläki on oikeus turvattuun ympäristöön"...
        Voi helevetti... Ääni on kellossa muuttunu.

Ne pakolaiset väittää että ne lapset ja naiset ei muka selviäis sitä matkaa..
        Eihän niiden tarvi ees paljoa matkata että kukkikset on auttamassa.

Eikös siellä kotimaassa kumminki pommit lentele koko ajan.. Ite en ainakaan jättäis lasta tai vaimoa sinne hetkeksikään että kyllä ne lähtis mukaan.

Toki ite liittyisin hallituksen joukkoihin.

Sie oot valkoinen ei-muslimi nainen... Niille opetetaan että sun raiskaaminen ei ole niin paha asia kuin musliminaisen raiskaaminen..
        Jos joutusit raiskatuksi muslimimaassa niin sie joutusit linnaan ja ne äijät saa vain sakot.

Niillä on tapana porukassa tulla ahistelemaan heikompia..

On se kyllä merkillistä, että ne varakkaimmat muutenkin sieltä helpoiten pääsee pois, eikö sillä varakkuudella voisi kustantaa ne perheenjäsenetkin pois. Tottahan matka voi olla kivinen, mutta kai se on yrittämisen arvoinen sen sijaan, että jää odottamaan kidutuskuolemaa ja perheen riepottelua.

Välimeressähän niitä pyrkijöitä killuu, on siinä riskinsä.

En vaan käsitä miten voi itse lähteä perustamaan elämää muualla ja jättää perheensä, rakkaansa muiden armoille sodan keskelle. En pysty ymmärtämään. Itse kun ajattelen, ettei semmoista mahtia olisikaan ettenkö kaikkeni yrittäisi tehdä rakkaimpieni eteen ja hyväksi. En pystyisi loikomaan jossain tietäen, että hylkäsin ne ihmiset joista aina olen luvannut huolta pitää, vaikka oman henkeni menettämisen uhalla.

Jos ei päästäis koko porukalla pois, niin jäisin sitten itsekin sinne kurjuuden keskelle. Jos kerran jonkun pitää kärsiä ja kuolla, niin yhdessä sitten.

Joo, tiedän että mun kohtaloni noiden tyyppien käsissä ei olisi kaksinen. Toisaalta en ole yhtä alisteisissa oloissa kasvatettu, joten ajattelen etten naisenakaan ole kyvytön puolustautumaan tai puolustamaan, jos pakko on. Yksin tietysti on heikoilla, jos joukolla päälle käyvät, mutta mulla on myös läheisiä jotka ei jättäisi kostamatta, jos mua satutettaisiin.

Olisi ainakin syytä painua hiekkaan piiloon sen jälkeen. :)

Kyseisiin muslimi maihin ei ole mitään halua lähteä.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

On se kyllä merkillistä, että ne varakkaimmat muutenkin sieltä helpoiten pääsee pois, eikö sillä varakkuudella voisi kustantaa ne perheenjäsenetkin pois. Tottahan matka voi olla kivinen, mutta kai se on yrittämisen arvoinen sen sijaan, että jää odottamaan kidutuskuolemaa ja perheen riepottelua.

Välimeressähän niitä pyrkijöitä killuu, on siinä riskinsä.

En vaan käsitä miten voi itse lähteä perustamaan elämää muualla ja jättää perheensä, rakkaansa muiden armoille sodan keskelle. En pysty ymmärtämään. Itse kun ajattelen, ettei semmoista mahtia olisikaan ettenkö kaikkeni yrittäisi tehdä rakkaimpieni eteen ja hyväksi. En pystyisi loikomaan jossain tietäen, että hylkäsin ne ihmiset joista aina olen luvannut huolta pitää, vaikka oman henkeni menettämisen uhalla.

Jos ei päästäis koko porukalla pois, niin jäisin sitten itsekin sinne kurjuuden keskelle. Jos kerran jonkun pitää kärsiä ja kuolla, niin yhdessä sitten.

Joo, tiedän että mun kohtaloni noiden tyyppien käsissä ei olisi kaksinen. Toisaalta en ole yhtä alisteisissa oloissa kasvatettu, joten ajattelen etten naisenakaan ole kyvytön puolustautumaan tai puolustamaan, jos pakko on. Yksin tietysti on heikoilla, jos joukolla päälle käyvät, mutta mulla on myös läheisiä jotka ei jättäisi kostamatta, jos mua satutettaisiin.

Olisi ainakin syytä painua hiekkaan piiloon sen jälkeen. :)

Kyseisiin muslimi maihin ei ole mitään halua lähteä.

No onhan seki fakta että meille itsestäänselvät kulkuyhteydet ei varmasti toimi sodan repimässä maassa...

Ei lähe bussia, junaa tai lentsikkaa...

Mitä sie voit ostaa kun mitään ei ole ostettavissa.
        Pittää lähteä vetämään apostolin kyydillä.

Kyllä nainen ja lapsi pysyy persjalkasen, ylipainosen muslimi pakolaislapsen mukana.
        Ja ruokaa ja vettäki riittää..

• Eräkettu kirjoitti:

No onhan seki fakta että meille itsestäänselvät kulkuyhteydet ei varmasti toimi sodan repimässä maassa...

Ei lähe bussia, junaa tai lentsikkaa...

Mitä sie voit ostaa kun mitään ei ole ostettavissa.
        Pittää lähteä vetämään apostolin kyydillä.

Kyllä nainen ja lapsi pysyy persjalkasen, ylipainosen muslimi pakolaislapsen mukana.
        Ja ruokaa ja vettäki riittää..

Totta turiset. Sitten on ne trokarit jotka trokaa niitä matkoja muihin maihin ja ne maksaa. Eikä ole takuita siitä mihin päätyy...

Kai sitä yrittäs vaikka jalkapatikalla. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Totta turiset. Sitten on ne trokarit jotka trokaa niitä matkoja muihin maihin ja ne maksaa. Eikä ole takuita siitä mihin päätyy...

Kai sitä yrittäs vaikka jalkapatikalla. :)

Helvetinmoinen pisnes...

Nää pakolaiset kantaa isoa rahasummaa...

• Eräkettu kirjoitti:

Helvetinmoinen pisnes...

Nää pakolaiset kantaa isoa rahasummaa...

Kyllä. Eikä toisia pal hävetä tehdä bisnestä toisen hädällä. Ei kyllä hävetä niitäkään, jotka turistina tulee nostamaan rahaa ja elintasoa vailla oikeaa hätää. Mutta Suomi on tehnyt sen mahdolliseksi, tottahan joku on aina niin fiksu että lypsää järjestelmää, joka on huonosti suunniteltu. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Kyllä. Eikä toisia pal hävetä tehdä bisnestä toisen hädällä. Ei kyllä hävetä niitäkään, jotka turistina tulee nostamaan rahaa ja elintasoa vailla oikeaa hätää. Mutta Suomi on tehnyt sen mahdolliseksi, tottahan joku on aina niin fiksu että lypsää järjestelmää, joka on huonosti suunniteltu. :)

Kun kattoo niiden haastatteluita niin ne sanoo että ne vaan sattu tulemaan Suomeen tai Ruotsiin...

On sen verran pitkä tuo matka että kyllä siinä pitää olla ihan missio..

Ne valehtelee heti alkujansa...

• ettänäinkin

Lapsia on nytkin sijoitettuna kodin ulkopuolelle kymmeniä tuhansia ,jos naiset miettisivät seurauksia ei tilanne näin hullu olisikaan. Eikös Oulussakin löydetty lapsia pakastettuna puolitusinaa . On vaikea romantisoida naisen suunnitelmallisuutta kun katselee juopuneita äitejä ja heidän vaurioituneita lapsiaan.

• 1113

Mutta vastuuntunnottomat miehet sen kun saavat siittää mukuloita sinne tänne välittämättä niistä ja niiden hyvinvoinnista tippaakaan. Eihän miehiltä nyt toki sellaista asiaa kuin VASTUU voi vaatia. Eihän?

• Ikis__M
        1113 kirjoitti:

Mutta vastuuntunnottomat miehet sen kun saavat siittää mukuloita sinne tänne välittämättä niistä ja niiden hyvinvoinnista tippaakaan. Eihän miehiltä nyt toki sellaista asiaa kuin VASTUU voi vaatia. Eihän?

Eipä tietenkään eikä naisilta sitä että valikoisivat lastensa isiä mieluummin turvallisuuden kuin jännittävyyden mukaan:

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/herasin-siihen-etta-hanen-katensa-olivat-kurkullani-alkoholisti-isien-kasvattamat-suomalaiset-kertovat-tarinansa/5943596

• mielenkiintoistaaa
        1113 kirjoitti:

Kaksikymppinen nulikka ei ole mies, moni vanhempikin "mies" on jäänyt kaksikymppisen natiaisen tasolle.

Ja moni nainen on vielä kolmekymppisenäkin joku vitun siideripissis.

Miksi lapset tekevät lapsia?

Miksi whitetrash porukka sikiää niin herkästi?

• 2322
        Ikis__M kirjoitti:

Eipä tietenkään eikä naisilta sitä että valikoisivat lastensa isiä mieluummin turvallisuuden kuin jännittävyyden mukaan:

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/herasin-siihen-etta-hanen-katensa-olivat-kurkullani-alkoholisti-isien-kasvattamat-suomalaiset-kertovat-tarinansa/5943596

Samalla tavalla niistä lastenmurhaajaäideistäkin voi syyttää miehiä, kun menivät mokomaan sekopäänaiseen ruikkimaan ilman kumia. Vai olisko sittenkin mahdollista, että aikuiset ihmiset olisivat ensisijaisesti itse vastuussa omasta käytöksestään..?

• ääliötasialla

Kyllä näitä näitä monen miehen siemensieppareita riittää teille holtittomille miehille.Useita raskauksia keskeyttäneelle nuorelle naiselle joka pitää ehkäisynä aborttia ja jo yhden lapsensa toisten hoidettavaksi jättäneelle ja taas raskaana uudelle miehelle,kyllä on ääliä asialla.Ei ihme että huostaanottot lisääntyvät?

• hyiiii

Kyllä ne vois miehetkin vähän katsoa minkälaisten akkojen kanssa tekee lapsia. Niin kauheiden pirihuorien kanssa en ite edes uskaltais panna vaikka olis kokovartalokortsu. Yks hyvä esimerkki se raadon näköinen huumemamma Jonna Susanna Serttilä.
      Helkkari ku kunnollisia siistejä naisia parkuu yksinäisyyttään vuodesta toiseen ja sit on tällasia etovia tapauksia joilla on 7 kakaraa ja exmiehiä liuta ja aina löytyy uus ottaja. Jotain on kyllä pahasti vialla täs maailmassa..

http://www.vauva.fi/keskustelu/4551246/ketju/serttila_saanu_lapsen

https://www.youtube.com/watch?v=DU2n4NnL7Y4

• ainaväärinpäin

Kirjoitin johonkin avaukseen, että valitsin itselleni komean ja älykkään miehen, josta tiesin, että hänessä on ainesta loistavaksi aviomieheksi ja mahdollisille lapsillemme rakastavaksi isäksi. Mielestäni kannatti valita tarkkaan kenen kanssa elämän viettää ja kenelle lapsia synnyttää. Liitto on hyvä ja lapsista tuli sekä kauniita että älykkäitä.
      Palstalla sain kuitenkin kuulla olevani hirveä ja laskelmoiva ihminen.
      Siis aivan sama hyppääkö jonkun ääliön alle mitään miettimättä, vai valitseeko lapsilleen hyvän isän ja itselleen kunnon puolison. Tämän palstan miesten mielestä nainen ei voi tehdä mitään oikein. Joko on kiimavittunsa vietävissä oleva elukka, tai laskelmoiva narttu.

• drgxdxdg

Eihän mies voi olla kiltti ja kunnollinen, jos hän on päässyt naimisiin :D

• KristitynKurdinVaimo

Kyllä sitä naisten esineellistämistä ja hakkaamista on ollu kautta aikojen ihan KANTASUOMALAISTENKIN taholta jo ennen ku näitä pakolaisia ees tänne tuli mut siitä ei vaan puhuttu eikä sille tehty mitään 😉

• Eli esineellistämisen ja hakkaamisen lisääntyminen ei haittaa, koska sitä on ollut kautta aikojen?

Asia selvä!

• 4321
        super-atm kirjoitti:

Eli esineellistämisen ja hakkaamisen lisääntyminen ei haittaa, koska sitä on ollut kautta aikojen?

Asia selvä!

No sullehan tuon pitäis olla ilouutinen. Itse kun olet vähän väliä suosittelemassa miehille naisten hakkaamista ja ylpeilemässä kuinka raa-asti itse sen tekisit.

• 4321 kirjoitti:

No sullehan tuon pitäis olla ilouutinen. Itse kun olet vähän väliä suosittelemassa miehille naisten hakkaamista ja ylpeilemässä kuinka raa-asti itse sen tekisit.

Lähinnä neutraali uutinen. Ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      199
      6110
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1425
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe