Missä kaikki ovat?
Miksi niin hiljainen palsta
34
437
Vastaukset
Kaikki on varmaan rakkaittsensa kanssa viettämässä juhannusta. Halailette ja pussailette ja pidätte hauskaa
- aeeaaeaea
Palsta olisi vilkkaampi jos tämänkin ketjun sijasta olisit tehnyt jonkun kiinnostavamman keskustelunaloituksen.
- ätmi-
Naiset ei halua keskustella rumien kanssa.
Naiset ovat varmaan jännämiesten alla tekemässä juhannustaikoja.
- pihtarihuora
minä ainakin menen nukkumaan,aamulla herätys 4,30 työpäivä,samoin koko viikonloppu.
- Hämärän_rajoilta
Tulin sisälle sadekuuroa pakoon, mutta olin viihdyttämässä kissaa mato-onkimalla mökkilaiturin päästä. Yhteisessä kalastuksessamme on kaksi vaihetta. Ykkösvaiheessa minä ongin ja kissa seuraa tarkkaavaisena jalkojeni vieressä kohon pomppimista. Kun sitten saan jonkin pikkusintin, laitan sen vesiämpäriin polskimaan. Tässä toisessa vaiheessa kalastajan ja katsojan roolit vaihtuvat: minä katselen, miten innokas ja lajinsa edustajaksi kastumiseen varsin välinpitämättömästi suhtautuva kumppanini tunkee tassujaan ja välillä kuonoaankin veteen ja yrittää napata särkeä ämpäristä.
- seksi.seuraa.hakevat
kaikki on nyt tinderissä hakemassa viikonlopuksi hetken seuraa nyt ei ehditä oleen täällä
Kipeenä. Ei tule Jussina jussittua.
- kelmiä.vioille
Eikä naituia ? :(
- ätmiseksi
Nainen_28v kirjoitti:
Ei tule nussittua Jussia eikä ketään muutakaan.
Ihana seksimisu panetko mun kaa?
- NouseeLaskee
Nainen_28v kirjoitti:
Ei tule nussittua Jussia eikä ketään muutakaan.
On se kaamea pettymys kun noinkin seksuaalinen ihminen ei pääse nussimaan :(
Noo, kunhan tervehdyt niin nussit kostoksi niin paljon että perse repeää sperman paineesta. NouseeLaskee kirjoitti:
On se kaamea pettymys kun noinkin seksuaalinen ihminen ei pääse nussimaan :(
Noo, kunhan tervehdyt niin nussit kostoksi niin paljon että perse repeää sperman paineesta.Mul on vähän erilaiset lomasuunnitelmat. ^^
- atännä
Koitan nyt alkuun nukkua ja levätä. Sen jälkeen en tiedä missä olen.
- helmiä.sioille
Vielä himassa. Jossain vaiheessa kai pienimuotoisia Juhannustansseja järjestämään ja vetämään...
- aikuinenmies-
Olen festareilla. Täällä on vitusti kauniita naisia.
- vihatipunen
Mää ole bussis. Koht mää ole maal.
- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Bussissa taitaa olla siinä satakunta matkustajaa??
Määrällisesti ei, muuten kyllä.
vihatipunen kirjoitti:
Määrällisesti ei, muuten kyllä.
Forssa on varmaan se paikka, josta lähtiessä on valittava puheensa stadin, turkkusen, nääsvillen tai pori välillä? Idän junissa vastaava hetki on Kouvolan asemalla, jossa pendoliinot kytketään kohti pääkaupunkia tai irrotetaan kohti Savoa tai Karjalaa. Savon junan konnarikin muuttuu siinä hetkessä lupsakaksi severisuhoseksi.
- vihatipunen
scrg kirjoitti:
Forssa on varmaan se paikka, josta lähtiessä on valittava puheensa stadin, turkkusen, nääsvillen tai pori välillä? Idän junissa vastaava hetki on Kouvolan asemalla, jossa pendoliinot kytketään kohti pääkaupunkia tai irrotetaan kohti Savoa tai Karjalaa. Savon junan konnarikin muuttuu siinä hetkessä lupsakaksi severisuhoseksi.
Tai sit viimeistää Huittisis.
- eimullamuuta
Olen mökillä. Nyt on hellettä ilmassa.
- palsta.lakkautettakoon
Ei tätä palstaa jaksa kukaan lukea
genio.menten monologiaa vain - että.silleen
IndianTonic pullo pöydässä ja mulla kaks suurta juuri savustettua lämmintä ahventa paperilautasella, juomalasi ja rulla talouspaperia edessäni. Nuo syötyäni lähden saunaan...
Pari mukulaa tuossa vieressä norkoilee maistiaisia kalasta myös, ovat vielä niin pieniä pentuja; ettei heille anneta lautaselle kalaa itse ruodittavaksi. On tässä kalaa meille kaikille kolmelle, kun minä söin päivällä jo paellaa vatsani täyteen.
Nämät kalat on pelkästään herkutteluun. =)- Ikis__M
Selvisit sitten sinne möksälle esteistä huolimatta, hienoa :)
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
Selvisit sitten sinne möksälle esteistä huolimatta, hienoa :)
Jouduin kuitenkin heittämään 40km ylimääräisen lenkin, jotta mä pääsin yllätysvieraastani kunniallisesti eroon. Sain miehen hereille, mutt hän kieltäytyi lähtemästä taxilla heidän vuokraamalle mökille takaisin. Silleen itsepäinenkin!
Ihan rehellisesti se ei sitt kyllä käynyt, jouduin vähän vedättämään... sanoin ett; "Minä nyt ainakin lähden katsoon Tinttiä & Artsia muita sinne mökille.
Käy sinä sitt suihkussa ennen kuin menet nukkumaan tuonne vierashuoneeseen ja huomenna lähtiessäs muista laittaa ovi varmasti kiinni. Hauskaa Juhannusta!"
Jo tuli äijään liikettä ja änkeytyi kiltisti mun autooni, laitoin laukkuni tavaratilaan ja ajoin 20km vieden miehen siskonsa luo... kävelin mökkiin sisälle ja moikkasin juhlijoita. Kysyin ett voinko saada mukillisen kahvia, ja pullon "mellania", jonka sitt hetimiten tyrkkäsin murheenkryynilleni sanoen haluavani ensin sen KAHVIN.
Kahvimukin kanssa kävelin ulos, join sen mukin tyhjäksi ja jätin terassille. Kävelin autolle ja kaasuttelin takaisin 20km ja suunnistin Faijan mökille. Perillä olin klo 17.
Kännystäni otin akun pois! Sisaren kännyllä soitin työpaikalle ja pyysin soittamaan kyseiseen numeroon, jos on kiireellistä (työpaikkaa koskevaa) asiaa mulle.
Numeroa ei saa antaa kellekään vieraalle, ei missään tapauksessa!
Terveiset saunasta! Menen tikkakisaan mukaan, systeri nukuttaa pienempiä mukulia kohta pirtin lattialle siskonpetiin, siellä on mullekin paikka varattuna.
Lupasin nukkua jälleen pirtissä mukujen kanssa, on kokemusta siitä jo ennestään.
Vietän siis rauhallisen juhannuksen!
- Luolasukeltaja
Itse olen niinkin ihmeellisessä vempeleessä kuin taksissa helvetillisen skumppasäkin kanssa.
(Reps ) - Ex-----PUA
Panohommissa tietenkin! ;D
Ainakin me joilla on patja....- Äitisi
Voisitko rakas olla sotkematta sitä uutta patjaa, jonka isin kanssa sinulle juuri ostimme?!
- ikuinen-sinkku
ei tietenkää nii ku ollaan sovittu. Pelokkaat ei uskallla.
- matkaaja---
t-ä
Tää on kuh olis panohommissa - kokenutmies--
Se on vaikeeta saada nainen jos naisella on muuta tekemistä. Ei kannata olla käärme ja majoittua jonnekkin jos ei halua.
- Totuudenkertojatar
Töissä. En ole hoitsu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570