Tuo itsesi Jumalan eteen

seeioleväärinn

Tuo kaikki mielikuvasi, koko identiteettisi Jumalan tietoon, niin saat tulla uskoon ja pelastut.

43

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahveonsatua

      Jokainen järjellä varustettu ymmärtää että raamattu on paimentolaismiehen keksimä satukirja. Valitan :)

      20. Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä, silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi

      Paimentolaismies ei tiennyt että 67% naisista ei vuoda verta menettäessään neitsyytensä. Typeryydessään paimentolaismies meni sitten jumalan väittämään verta neitsyyden merkiksi. Keksitty jumala on keksitty :)

    • Se on kuule semmonen juttu, että mielikuvitusjumalasi mielenterveys ei kestäisi mun tarinaa.

      Ehkä se sen takia ei puutu rienaukseeni, vaan hänen tahdostaan saan riekkua, nauraa uskonharhaisille ja pöräytellä pyhää henkeä suolestani aina niin halutessani.

      • seeioleväärinnn

        Aijaa, millanen tarina se on?


      • seeioleväärinnn kirjoitti:

        Aijaa, millanen tarina se on?

        Pidän harhaista jännityksessä, mutta lupaan kertoa huomenna, jos luet tämän vastauksen taas huomenna.


      • seeioleväärinnn
        he-ma kirjoitti:

        Pidän harhaista jännityksessä, mutta lupaan kertoa huomenna, jos luet tämän vastauksen taas huomenna.

        Luuk. 11:"33 Ei kukaan, joka sytyttää lampun, pane sitä kätköön eikä vakan alle, vaan panee sen lampunjalkaan, että sisälletulijat näkisivät valon.
        34 Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
        35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.
        36 Jos siis koko sinun ruumiisi on valoisa eikä miltään osaltaan pimeä, on se oleva kokonaan valoisa, niinkuin lampun valaistessa sinua kirkkaalla loisteellaan."


      • seeioleväärinnn kirjoitti:

        Luuk. 11:"33 Ei kukaan, joka sytyttää lampun, pane sitä kätköön eikä vakan alle, vaan panee sen lampunjalkaan, että sisälletulijat näkisivät valon.
        34 Sinun silmäsi on ruumiin lamppu. Kun silmäsi on terve, on koko sinun ruumiisi valaistu, mutta kun se on viallinen, on myös sinun ruumiisi pimeä.
        35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.
        36 Jos siis koko sinun ruumiisi on valoisa eikä miltään osaltaan pimeä, on se oleva kokonaan valoisa, niinkuin lampun valaistessa sinua kirkkaalla loisteellaan."

        Älykkyytesi ja ajatustesi juoksu on suorastaan ihailtavaa.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ihaa


    • ftghgfhg

      "Tuo kaikki mielikuvasi, koko identiteettisi Jumalan tietoon...."

      Miksi? Jumalan pitäisi olla kaikkitietävä arvon sekopää.

      • seeioleväärinnn

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita. Kun me kerrotaan meidän mielikuvat Hänelle, niin Hän antaa niiden mukaan. Jos me sen sijaan ei kerrota eikä niin ollen anota, niin ei Jumala silloin myöskään anna.


      • ftghgfhg
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita. Kun me kerrotaan meidän mielikuvat Hänelle, niin Hän antaa niiden mukaan. Jos me sen sijaan ei kerrota eikä niin ollen anota, niin ei Jumala silloin myöskään anna.

        "Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita."

        Jumalasi siis haluaa että luodut kieriskelevät ja nöyryyttävät itseään hänen edessään, hieroen hänen egoansa.


      • seeioleväärinnn
        ftghgfhg kirjoitti:

        "Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita."

        Jumalasi siis haluaa että luodut kieriskelevät ja nöyryyttävät itseään hänen edessään, hieroen hänen egoansa.

        no en kyllä ymmärrä miten päättelet tuollaista. Puhuin anomisesta ja sinä kieriskelystä ja hieromisesta.. Jumalan edessä on turha nöyristellä. Jumala haluu että oot oma itses hänen edessään. Jos nöyristelet niin miten Jumala vois puhua sun kieltä kun et oo oma itses Hänen edessään.


    • KunhanKysäisen

      Miltä pitää pelastua?

      • seeioleväärinnn

        Jeesuksen uskon hirveydeltä ja Hänen hulluilta hihhuleilta
        Kuulostaa ihan b-luokan leffalta, jossa Tukiainen on pääsankari, muttei ole

        Kannattaa ottaa Malak vastaan Jumalaksi ja pelastua kiveskääreisestä
        Jeesuspääkupasta.


      • seeioleväärinnn

        Helvetiltä, jonka Jumala loi langenneille enkeleille ja johon päätyy myös kaikki ne jotka ei usko Jeesukseen.


      • seeioleväärinnn

        Aijaa, sellanen tarina se on!


      • naururaikaaaaa
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        Helvetiltä, jonka Jumala loi langenneille enkeleille ja johon päätyy myös kaikki ne jotka ei usko Jeesukseen.

        Ja uskot noin lapselliseen satuun jossa on noin typerä jumala? Oletko edes aikuinen?


      • seeioleväärinnn
        naururaikaaaaa kirjoitti:

        Ja uskot noin lapselliseen satuun jossa on noin typerä jumala? Oletko edes aikuinen?

        Uskon Raamattuun ja Jumala siunaa mua mun elämässä. Oon aikuinen. Ei Jumala oo typerä vaan paras.


      • naururaikaa
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        Uskon Raamattuun ja Jumala siunaa mua mun elämässä. Oon aikuinen. Ei Jumala oo typerä vaan paras.

        Jumalasi on paimentolaismiehen keksimä mielikuvitusolento. Satu jossa jumala heittelee enkeleitä tulimereen on käsittämättömän typerä. Taidat olla oikein kunnolla aivopesty kun kykenet uskomaan noin lapselliseen tarinaan.


      • seeioleväärinnn
        naururaikaa kirjoitti:

        Jumalasi on paimentolaismiehen keksimä mielikuvitusolento. Satu jossa jumala heittelee enkeleitä tulimereen on käsittämättömän typerä. Taidat olla oikein kunnolla aivopesty kun kykenet uskomaan noin lapselliseen tarinaan.

        no mikä sun ongelma nyt on? Tietysti uskon siihen. Usko säkin tai joudut helvettiin.


      • naururaikaa
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        no mikä sun ongelma nyt on? Tietysti uskon siihen. Usko säkin tai joudut helvettiin.

        Lapsellinen helvettisatusi lähinnä naurattaa minua :) Sinä olet tosin vapaa tuhlaamaan elämäsi mielikuvitusjumalan perseen nuolentaan. Pidä hauskaa :)


      • seeioleväärinnn
        naururaikaa kirjoitti:

        Lapsellinen helvettisatusi lähinnä naurattaa minua :) Sinä olet tosin vapaa tuhlaamaan elämäsi mielikuvitusjumalan perseen nuolentaan. Pidä hauskaa :)

        Jumalan eteen ei voi tulla nöyristelemällä vaan ainoastaan omana itsenään. Jumala haluu käyttää juuri identiteettiäsi ja mielikuviasi. Nöyristelystä ei ole siinä mitään apua. Ole oma itsesi.


      • voi.hallelujaatia.sentäs
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        Jumalan eteen ei voi tulla nöyristelemällä vaan ainoastaan omana itsenään. Jumala haluu käyttää juuri identiteettiäsi ja mielikuviasi. Nöyristelystä ei ole siinä mitään apua. Ole oma itsesi.

        Jumalan eteen on mahdotonta tulla, koska ei ole mitään Jumalaa, jonka eteen voisi tulla. Olen kyllä ajatellut pystyttää toteemin olohuoneeseen ja kirjoittaa siihen Jumala. Keskelle toteemia vuolen perseen. Sitten voin aitoon kristittyyn tapaan kumarrella Jumalaa ja nuolla hänen persettään. Kätevää :)


      • seeioleväärinnn
        voi.hallelujaatia.sentäs kirjoitti:

        Jumalan eteen on mahdotonta tulla, koska ei ole mitään Jumalaa, jonka eteen voisi tulla. Olen kyllä ajatellut pystyttää toteemin olohuoneeseen ja kirjoittaa siihen Jumala. Keskelle toteemia vuolen perseen. Sitten voin aitoon kristittyyn tapaan kumarrella Jumalaa ja nuolla hänen persettään. Kätevää :)

        En ymmärrä mistä oot saanu sellasen käsityksen että voisit nöyristelemällä lähestyä Jumalaa! Jumala ei kelpuuta nöyristelijää koska Jumala haluaa koskettaa ihmisen identiteettiä ja kenenkään ihmisen identiteetissä ei oo nöyristelyä koska nöyristely on toimintamalli ja identiteetti ei pidä sisällään toimintamalleja vaan mielikuvia. Kaikki toimintamallit tulee ihmiseen ulkopuolelta erilaisina ääninä. Jumala haluu kohdata nimenomaan sun identiteetin ja mielikuvat, eikä niitä ääniä joita oot elämässäsi kuullut. Miksi ne äänet Jumalaa kiinnostais ku ei ne oo osa sua. Älä siis nöyristele vaan tuo mielikuvas Jumalan kasvojen eteen.


      • voi.hallelujaatia.sentäs
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        En ymmärrä mistä oot saanu sellasen käsityksen että voisit nöyristelemällä lähestyä Jumalaa! Jumala ei kelpuuta nöyristelijää koska Jumala haluaa koskettaa ihmisen identiteettiä ja kenenkään ihmisen identiteetissä ei oo nöyristelyä koska nöyristely on toimintamalli ja identiteetti ei pidä sisällään toimintamalleja vaan mielikuvia. Kaikki toimintamallit tulee ihmiseen ulkopuolelta erilaisina ääninä. Jumala haluu kohdata nimenomaan sun identiteetin ja mielikuvat, eikä niitä ääniä joita oot elämässäsi kuullut. Miksi ne äänet Jumalaa kiinnostais ku ei ne oo osa sua. Älä siis nöyristele vaan tuo mielikuvas Jumalan kasvojen eteen.

        Kyllä perseen kosketus on Jumalalle hyvin tärkeää. Hän on sanonut sen minulle ääneen. Tässä muun pastori näyttää käytännössä, miten Jumala puhuu ja mistä: https://www.youtube.com/watch?v=me2H7Ja93Wg


      • seeioleväärinnn

        Se on pallien kostaus PH, ei pyllyn.


      • voi.hallelujaatia.sentäs
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        Se on pallien kostaus PH, ei pyllyn.

        Perseenpä!!!!


    • pelastuspaskaa

      Aloitus on todella ristiriitainen: eihän ihmisen tarvitse tuoda mitään jumalan eteen koska jumala näkee ja tietää kaiken ihmisestä. Ja raamattukin sanoo, että jumala on jo ennalta tuominnut ihmiset oman mielensä mukaan taivaaseen ja kadotukseen, ei ihmisen teoilla ole merkitystä.
      Tai sitten koko raamatun jumala on ihmisen keksimä olento omaksi pelastuksekseen. On täysin turhaa edes ko pelastuksia miettiä, kun taivaat/helvetit/jumalat ovat kaikki ihmisen keksimää satua.
      Uskiksen elämä perustuu täysin itsepetokseen ja tosiasioiden kieltämiseen, kun jopa aikuiset ihmiset pitävät satu totena, sairasta.

      • seeioleväärinnn

        no sä et ystäväni varmaan ymmärrä raamattua vielä ihan oikein.

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita. Kun me kerrotaan meidän mielikuvat Hänelle, niin Hän antaa niiden mukaan. Jos me sen sijaan ei kerrota eikä niin ollen anota, niin ei Jumala silloin myöskään anna.

        Kyllä Jumala siis tietää kaiken, ei ole nyt siitä kysymys etteikö tietäisi.

        Ja se on tosiaankin ennaltamäärättyä kuka pelastuu ja kuka ei. Johan ihmisen identiteettikin on sellainen, että kun siihen muodostuu yksi tahra, niin se pysyy aina ja alkaa vetää puoleensa lisää tahroja.


      • uskoonsairaus
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        no sä et ystäväni varmaan ymmärrä raamattua vielä ihan oikein.

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita. Kun me kerrotaan meidän mielikuvat Hänelle, niin Hän antaa niiden mukaan. Jos me sen sijaan ei kerrota eikä niin ollen anota, niin ei Jumala silloin myöskään anna.

        Kyllä Jumala siis tietää kaiken, ei ole nyt siitä kysymys etteikö tietäisi.

        Ja se on tosiaankin ennaltamäärättyä kuka pelastuu ja kuka ei. Johan ihmisen identiteettikin on sellainen, että kun siihen muodostuu yksi tahra, niin se pysyy aina ja alkaa vetää puoleensa lisää tahroja.

        Sinä hyvä ystävä luet sitä raamattua juuri niin kuin itse haluat ja tulkitset juuri niin kuin itse haluat itselle edullisesti.
        Kirjoitat sekavasti: kun me kerrotaan jumalalle...ja kuitenkin jumala tietää kaiken(?).
        Tämä sinun koko identiteetti juttu on itse tai uskonlahkosi keksintöä. Sinunkaan ymmärrys raamatusta ei ole sen parempi tai huonompi kuin minun, se on vain sinun tulkinta.


      • seeioleväärinnnn
        uskoonsairaus kirjoitti:

        Sinä hyvä ystävä luet sitä raamattua juuri niin kuin itse haluat ja tulkitset juuri niin kuin itse haluat itselle edullisesti.
        Kirjoitat sekavasti: kun me kerrotaan jumalalle...ja kuitenkin jumala tietää kaiken(?).
        Tämä sinun koko identiteetti juttu on itse tai uskonlahkosi keksintöä. Sinunkaan ymmärrys raamatusta ei ole sen parempi tai huonompi kuin minun, se on vain sinun tulkinta.

        Jumala haluaa puhua just sulle eikä sille Matille, joka ehkä yrität olla. Jos et tuu OMANA ITSENÄSI Jumalan kasvojen eteen, niin Jumala ei vastaa vaikka tietääkin susta kaiken. Tää on erittäin tärkeetä ymmärtää. Moni tuntuu tänä päivänä kuvittelevan, että Jumala lähestyy ihmisen ELÄMÄÄ eli sitä millaisia KÄYTTÄYTYMISMALLEJA ihmisellä on. Se on todella paha väärinymmärrys. Jumala ei nimittäin ole kiinnostunu kohtaaman ihmisen ELÄMÄÄ ja KÄYTTÄYTYMISMALLEJA vaan Jumala on kiinnostunu kohtaamaan sun identiteetin eli sielun eli mielikuvat. Jumala kuuntelee vaan jos ihminen ITSE lähestyy Jumalaa, ja kun kirjotan itse, niin tarkoitan että omana itsenään(omalla identiteetillään ja omilla mielikuvillaan) eikä jonakin toisena, soveltaen erilaisia ympärillä havaittuja KÄYTTÄYTYMISMALLEJA.


      • Hmmmmm
        seeioleväärinnn kirjoitti:

        no sä et ystäväni varmaan ymmärrä raamattua vielä ihan oikein.

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Jumala odottaa että me anotaan Häneltä asioita. Kun me kerrotaan meidän mielikuvat Hänelle, niin Hän antaa niiden mukaan. Jos me sen sijaan ei kerrota eikä niin ollen anota, niin ei Jumala silloin myöskään anna.

        Kyllä Jumala siis tietää kaiken, ei ole nyt siitä kysymys etteikö tietäisi.

        Ja se on tosiaankin ennaltamäärättyä kuka pelastuu ja kuka ei. Johan ihmisen identiteettikin on sellainen, että kun siihen muodostuu yksi tahra, niin se pysyy aina ja alkaa vetää puoleensa lisää tahroja.

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Kuvailit todella hyvin miten "Jumala" toimii kun tarpeessa olevat ihmiset rukoilevat häneltä apua.


      • seeioleväärinnnn
        Hmmmmm kirjoitti:

        "9 Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää,
        10 taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?
        11 Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Kuvailit todella hyvin miten "Jumala" toimii kun tarpeessa olevat ihmiset rukoilevat häneltä apua.

        Olin hieman epäselvä. Tossa Raamatun paikassa Isä, joka on taivaissa, tarkottaa just Jumalaa.


      • Hmmmmm

        Ja mikäli viimeinen viestini oli liian epäselvä sinulle, juuri hän (Jumala) on se joka antaa ihmiselle kiven, kun ihminen tarvitsee ja pyytää leipää.


      • seeioleväärinnnn
        Hmmmmm kirjoitti:

        Ja mikäli viimeinen viestini oli liian epäselvä sinulle, juuri hän (Jumala) on se joka antaa ihmiselle kiven, kun ihminen tarvitsee ja pyytää leipää.

        Sotket nyt kaks asiaa keskenään: rukouksen joka on kuultu ja rukouksen jota ei oo kuultu. Jumala antaa ihmiselle sitä mitä ihminen pyytää omana ITSENÄÄN(omalle identiteetilleen ja siitä käsin, omilla mielikuvillaan), mutta jos ihminen ei tule omana ITSENÄÄN Jumalan kasvojen eteen, niin silloin Jumala ei tietenkään kuuntele tämän ihmisen rukouksia.


      • seeioleväärinnnn kirjoitti:

        Jumala haluaa puhua just sulle eikä sille Matille, joka ehkä yrität olla. Jos et tuu OMANA ITSENÄSI Jumalan kasvojen eteen, niin Jumala ei vastaa vaikka tietääkin susta kaiken. Tää on erittäin tärkeetä ymmärtää. Moni tuntuu tänä päivänä kuvittelevan, että Jumala lähestyy ihmisen ELÄMÄÄ eli sitä millaisia KÄYTTÄYTYMISMALLEJA ihmisellä on. Se on todella paha väärinymmärrys. Jumala ei nimittäin ole kiinnostunu kohtaaman ihmisen ELÄMÄÄ ja KÄYTTÄYTYMISMALLEJA vaan Jumala on kiinnostunu kohtaamaan sun identiteetin eli sielun eli mielikuvat. Jumala kuuntelee vaan jos ihminen ITSE lähestyy Jumalaa, ja kun kirjotan itse, niin tarkoitan että omana itsenään(omalla identiteetillään ja omilla mielikuvillaan) eikä jonakin toisena, soveltaen erilaisia ympärillä havaittuja KÄYTTÄYTYMISMALLEJA.

        Se on kuule sillä lailla, että sinunlaisesi pajattajat ovat uskonnolle huonointa mahdollista mainosta. Tai sanoakseni asian toisin, sinunlaisesi pajattajat ovat ateismille parasta mahdollista mainosta. Tuolla tavalla et kerta kaikkiaan pysty käännyttämään ketään mihinkään muualle kuin poispäin.


      • seeioleväärinnnnnn
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Se on kuule sillä lailla, että sinunlaisesi pajattajat ovat uskonnolle huonointa mahdollista mainosta. Tai sanoakseni asian toisin, sinunlaisesi pajattajat ovat ateismille parasta mahdollista mainosta. Tuolla tavalla et kerta kaikkiaan pysty käännyttämään ketään mihinkään muualle kuin poispäin.

        Mä en oo mikään mainos. Mä kerron nää asiat ja se on siinä. Jos se ei miellytä jotakuta niin se on toki ikävää mutta mä en sille voi mitään tehdä.


      • seeioleväärinnnnnn kirjoitti:

        Mä en oo mikään mainos. Mä kerron nää asiat ja se on siinä. Jos se ei miellytä jotakuta niin se on toki ikävää mutta mä en sille voi mitään tehdä.

        Ateisteille saarnaaminen on pelkkää ajanhukkaa. Jos usko tekee ihmisen tuollaiseksi kuin sinä, siitä on paras pysytellä mahdollisimman kaukana. Mene siis muualle saarnaamaan äläkä tuki tätä palstaa idioottimaisella pälpätykselläsi.


      • uskoonsairaus
        seeioleväärinnnn kirjoitti:

        Jumala haluaa puhua just sulle eikä sille Matille, joka ehkä yrität olla. Jos et tuu OMANA ITSENÄSI Jumalan kasvojen eteen, niin Jumala ei vastaa vaikka tietääkin susta kaiken. Tää on erittäin tärkeetä ymmärtää. Moni tuntuu tänä päivänä kuvittelevan, että Jumala lähestyy ihmisen ELÄMÄÄ eli sitä millaisia KÄYTTÄYTYMISMALLEJA ihmisellä on. Se on todella paha väärinymmärrys. Jumala ei nimittäin ole kiinnostunu kohtaaman ihmisen ELÄMÄÄ ja KÄYTTÄYTYMISMALLEJA vaan Jumala on kiinnostunu kohtaamaan sun identiteetin eli sielun eli mielikuvat. Jumala kuuntelee vaan jos ihminen ITSE lähestyy Jumalaa, ja kun kirjotan itse, niin tarkoitan että omana itsenään(omalla identiteetillään ja omilla mielikuvillaan) eikä jonakin toisena, soveltaen erilaisia ympärillä havaittuja KÄYTTÄYTYMISMALLEJA.

        Sinun jumalasi on kuvauksesi perusteella todella narsistinen. Vaatii, että häneen uskotaan ja palvotaan ja vielä anellaan armoa, muuten uhkaa kadotus.
        Tulkintasi raamatusta on omituinen, identiteetteineen kaikkineen. Olet luonut oman jumalasi omia tarpeitasi varten ja yrität epätoivoisesti keksimääsi jumalaa puolustella ja selittää, juuri niin, että sinä itse pelastuisit.
        Voi tulla järkytyksenä: olet itse luonut jumalasi, jumalasi ei ole totta. Herää jo jumalharhastasi, ja katso ja lue tosiasioita.


      • seeioleväärinnnnnnnnnn
        uskoonsairaus kirjoitti:

        Sinun jumalasi on kuvauksesi perusteella todella narsistinen. Vaatii, että häneen uskotaan ja palvotaan ja vielä anellaan armoa, muuten uhkaa kadotus.
        Tulkintasi raamatusta on omituinen, identiteetteineen kaikkineen. Olet luonut oman jumalasi omia tarpeitasi varten ja yrität epätoivoisesti keksimääsi jumalaa puolustella ja selittää, juuri niin, että sinä itse pelastuisit.
        Voi tulla järkytyksenä: olet itse luonut jumalasi, jumalasi ei ole totta. Herää jo jumalharhastasi, ja katso ja lue tosiasioita.

        Joo, tällanen mä oon, mutta Jumala rakastaa mua siitä huolimatta.


      • uskoonsairaus
        seeioleväärinnnnnnnnnn kirjoitti:

        Joo, tällanen mä oon, mutta Jumala rakastaa mua siitä huolimatta.

        Onhan se varmaankin hirveän lohdullista ajatella noin.
        Mutta kun...sitä jumalaasi ei ole oikeasti olemassa, ei vaikka huutaisit joka päivä jumalaasi kurkku suorana, ei vaikka rukoilisit, ei vaikka lukisit raamattusi sata kertaa läpi jne ei se jumala todeksi muutu eikä vastaa eikä ilmesty, jumalasi on olematon (mykkä/näkymätön)=ei ole olemassa.


      • seeioleväärinnnnnnnnnn
        uskoonsairaus kirjoitti:

        Onhan se varmaankin hirveän lohdullista ajatella noin.
        Mutta kun...sitä jumalaasi ei ole oikeasti olemassa, ei vaikka huutaisit joka päivä jumalaasi kurkku suorana, ei vaikka rukoilisit, ei vaikka lukisit raamattusi sata kertaa läpi jne ei se jumala todeksi muutu eikä vastaa eikä ilmesty, jumalasi on olematon (mykkä/näkymätön)=ei ole olemassa.

        niin, totta, se pitää ite kokea. voit saada Jumalan sun elämään ku meet Jumalan kasvojen eteen kaikkine mielikuvinesi.


      • uskoonsairaus
        seeioleväärinnnnnnnnnn kirjoitti:

        niin, totta, se pitää ite kokea. voit saada Jumalan sun elämään ku meet Jumalan kasvojen eteen kaikkine mielikuvinesi.

        Voi,voi kun olet hukassa jumalharhasi kanssa mutta olepa vaan.


      • seeioleväärinnnnnnnnnn
        seeioleväärinnnnnnnnnn kirjoitti:

        niin, totta, se pitää ite kokea. voit saada Jumalan sun elämään ku meet Jumalan kasvojen eteen kaikkine mielikuvinesi.

        Voit,muttet saa:

        Helvetiltä, jonka Jumala loi kaikille, päätyy kaikki ne jotka uskovat Jeesukseen.ei muut.


      • seeioleväärinnnnnnnnnn
        seeioleväärinnnnnnnnnn kirjoitti:

        Voit,muttet saa:

        Helvetiltä, jonka Jumala loi kaikille, päätyy kaikki ne jotka uskovat Jeesukseen.ei muut.

        On selvää, ettei täydellinen Jumala kelpuuta ketään ihmistä eteensä muuten kuin Jeesuksen veren kautta. Ainoa keino ylipäätään mennä omana itsenään Jumalan kasvojen eteen on Jeesus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe