Jyri se vaan homouttaan vahvistaa

DRHouse

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14357742/jyri-se-vaan-vahtaa-homoja#comment-85310831

Kuten tuon ketjun vastauksista näkee, jyri on kovassa denialistiseesa tilassa homoutensa suhteen ja siksi ovat defenssit ylhäällä kuin raivostuneella sarvikuonolla. Kaikkihan jo tietävät että jyri on paitsi umpihomo, myös se antava osapuoli ja hän itsekin kehuu käyneensä läpi jokaisne kotikylänsä homon sängyn oikein perusteellisesti. Jyrin homous vain vahvistuu hänen epätoivoisella reflektoinnillaan.

10

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosvaan

      Mitä kummaa? Onkos homoissa antava ja ottava osapuoli?
      Ai niin, evoluutiohan teki tietenkin homot sellaisiksi että se vanhempi varakas herra on se joka sitä nuorempaa pökkii.
      Kiitos valistuksesta herra homusasiantuntija DrHomo.

      • DRHouse

        Kyllähän sinä sen antavan osapuolen jyri tiedät, kun sellainen itse olet. Pakotatko käyttämään kumia vai annatko vetää paljaalla?


      • hjuyhjkikjuyh
        DRHouse kirjoitti:

        Kyllähän sinä sen antavan osapuolen jyri tiedät, kun sellainen itse olet. Pakotatko käyttämään kumia vai annatko vetää paljaalla?

        Älä ehdottele, tyhmä.
        Minulla on näet ollut lapsesta saakka, jolloin vedin lähentelevää homoäijää turpaan, taipumus vetää ahdistelevilta homoilta nenät vinoon.


      • DRHouse
        hjuyhjkikjuyh kirjoitti:

        Älä ehdottele, tyhmä.
        Minulla on näet ollut lapsesta saakka, jolloin vedin lähentelevää homoäijää turpaan, taipumus vetää ahdistelevilta homoilta nenät vinoon.

        Enhän minä mitään ehdottele. Ja totuushan on että sinä homppeli olet kiltisti antanut jokaiselle homolle joka tulee ehdottelemaan. Kunhan uhoat.


    • nytalkaaselvitätaisitten

      Tästä juolahtikin mieleeni se kysymys että mitenkähän se mahtaakaan homonaisilla eli lesboilla olla se ottavan ja antavan homma noin niinkuin teknisesti? Miten se evoluutio on tämän asian järjestänyt?
      Kerrohan DrHouse kun tunnut olevan homoudesta kaikentietävä.

      • Olen kuullut kerrottavan, että lesboilla on kädet ja huulet ja kieli. Mutta tämä on salassapidettävää tietoa. :-D

        Ylellä on muuten ensi viikolla dokumentti "Eheytyykö homo?"

        http://areena.yle.fi/1-2610620


      • Taaskoteitähuijataan
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Olen kuullut kerrottavan, että lesboilla on kädet ja huulet ja kieli. Mutta tämä on salassapidettävää tietoa. :-D

        Ylellä on muuten ensi viikolla dokumentti "Eheytyykö homo?"

        http://areena.yle.fi/1-2610620

        Vastaisitko kysymykseen?

        Ylen dokumentti siitä että eheytyykö homo on ilmmeisesti Ylen homon tekemä setahenkinen eheytyshaluisten homojen vainoamiseen suunniteltu tämän seksuaalivähemmistön sortamisen väline.

        Netistä jokainen voi kuitenkin helposti nykyään googlaamalla saada sselville sen että kuinka tuhannet homot ovat onnistuneet eheytymään, jotkut kompuroiden mutta kuitenkin lopulta he ovat perustaneet normiperheen ja ovat eläneet onnellisina elämänsä loppuun asti.


        Toki ymmärrän että nyt tämän palstan homot ovat anturit herkimmilleen säädettyinä valmiina vastaanottamaan totena jokaisen homomyönteisen ilmaisun tuosta ohjelmasta jos se vain edes vähän rauhoittaa heidän kolkuttavaa omaatuntoaan eikä silloin kysy kukaan että olikohan esitys todenmukainen vaiko ei.

        Mielenkiintoista katsoa että miten tässä käy. Siis osuiko Jyrin ennuste oikeaan vaiko ei.

        Hehehehe.


      • DRHouse
        Taaskoteitähuijataan kirjoitti:

        Vastaisitko kysymykseen?

        Ylen dokumentti siitä että eheytyykö homo on ilmmeisesti Ylen homon tekemä setahenkinen eheytyshaluisten homojen vainoamiseen suunniteltu tämän seksuaalivähemmistön sortamisen väline.

        Netistä jokainen voi kuitenkin helposti nykyään googlaamalla saada sselville sen että kuinka tuhannet homot ovat onnistuneet eheytymään, jotkut kompuroiden mutta kuitenkin lopulta he ovat perustaneet normiperheen ja ovat eläneet onnellisina elämänsä loppuun asti.


        Toki ymmärrän että nyt tämän palstan homot ovat anturit herkimmilleen säädettyinä valmiina vastaanottamaan totena jokaisen homomyönteisen ilmaisun tuosta ohjelmasta jos se vain edes vähän rauhoittaa heidän kolkuttavaa omaatuntoaan eikä silloin kysy kukaan että olikohan esitys todenmukainen vaiko ei.

        Mielenkiintoista katsoa että miten tässä käy. Siis osuiko Jyrin ennuste oikeaan vaiko ei.

        Hehehehe.

        Niin. Ja jyri yrittää epätoivoisesti itseinhossaan "eheytyä" mutta ina viiden minuutin jälkeen tie vie homobaariin yleiseksi patjaksi... XD


      • kjhyujhyujhji
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Olen kuullut kerrottavan, että lesboilla on kädet ja huulet ja kieli. Mutta tämä on salassapidettävää tietoa. :-D

        Ylellä on muuten ensi viikolla dokumentti "Eheytyykö homo?"

        http://areena.yle.fi/1-2610620

        Itse asiassa, kun katsoin tuon ohjelman esittelyn niin siinähän ilmeisesti ruoditaan vain vain näitä eheyttämispuoskareiden toimia jotka on syytäkin tuomita lähinnä pakottamisena ja henkisenä väkivaltana.

        Itse olen edelleenkin uskomusvapaan kunnallisen eheyttämisen suosittelija koska olen havainnut sen tehokkaaksi eikä siinä loukata ketään vaan annetaan potilaan eheytyä ohjauksen saatuaan omaan tahtiinsa.

        Törkeät uskomusrituaaliset puoskaroinnit pitäisi lailla kieltää.


      • DRHouse
        kjhyujhyujhji kirjoitti:

        Itse asiassa, kun katsoin tuon ohjelman esittelyn niin siinähän ilmeisesti ruoditaan vain vain näitä eheyttämispuoskareiden toimia jotka on syytäkin tuomita lähinnä pakottamisena ja henkisenä väkivaltana.

        Itse olen edelleenkin uskomusvapaan kunnallisen eheyttämisen suosittelija koska olen havainnut sen tehokkaaksi eikä siinä loukata ketään vaan annetaan potilaan eheytyä ohjauksen saatuaan omaan tahtiinsa.

        Törkeät uskomusrituaaliset puoskaroinnit pitäisi lailla kieltää.

        Niin, sinä kannatat sitä että homot tulevat luoksesi saamaan sinulta persettä. Kyllä tuo tiedetään... XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe