Ja naisen iskemista. Miksi naiset ei vaan voi olla yhden miehen kanssa koko elämää niin kenenkään ei tarttis iskeä jatkuvasti uutta naista. Naiset ei osaa sitoutua vaan parin vuoden välein vaihtavat miestä. Minutkin vaihdettiin kolme kertaa 6 vuodessa.
Elämä on jatkuvaa pillun vonkaamista
31
463
Vastaukset
Naisten mielestä elämä on parempaa kun miehen vaihtaa sopivaan elämäntilanteen mukaan.
- ytmeli
Uusi pillu aina kun vanha on kulunut loppuun
- asioistatietävätaho
Elämä on täynnä kyyneleitä.
https://www.youtube.com/watch?v=0dtUDuhNIRE - Sad-But-true
Harva mies osaa vonkata pillua naiselta. Miehet käyttää kiertoilmaisuja kuten että "tuletko kahville".
- pillujen-asiantuntija
Vonkaan pillua jatkuvasti ja aina naiset antaa.
- pillun_vonkamies
Minäkin vonkaan mutta mulle ei kukaan anna.
- jännämies-
Naisille pitää aina todistaa että on jännämies , muuten ne ei anna pillua jos niitä ei lyö pari kertaa.
- sanonvaan-
ätmit ei vonkaa eikä ne sitten saa.
- säälionsairautta
Voio herran jumala, millainen joidenkin maailma oikein on. Täälläkö ne kunnollisten miesten kokoontumisajot järjestetään? Vai oliko se sitten "naiset on kapisia huoria ja miehet viattomia resseukoita" yhdistyksen kokous?
- liian.älykäs.tänne
Miehet ovat ressukoita. Miehen kärsimys on korkeintaan säälin arvoista.
Nainen ei sen sijaan koskaan ole ressukka, vaikka jatkuvasti kyvytön uhri onkin. Kysykää vaikka feministeiltä. - säälionsairautta
liian.älykäs.tänne kirjoitti:
Miehet ovat ressukoita. Miehen kärsimys on korkeintaan säälin arvoista.
Nainen ei sen sijaan koskaan ole ressukka, vaikka jatkuvasti kyvytön uhri onkin. Kysykää vaikka feministeiltä.uhriutumisen maailman ennätys. Mä oon niin ressukka.
- sanoitpa.pahasti.hehh
säälionsairautta kirjoitti:
uhriutumisen maailman ennätys. Mä oon niin ressukka.
No sitäkin varmasti olet.
Maailmanennätys on yhdyssana. - säälionsairautta
sanoitpa.pahasti.hehh kirjoitti:
No sitäkin varmasti olet.
Maailmanennätys on yhdyssana.kiitoz ohjeistuksesta.
- KukaViittiiOllaOrjaHeh
Terveet kädet :)
Elämä on jatkuvaa rumana olemista.
- ffdsbvcbvfvc
Ei naisia kiinnosta, koska se on heille niin helppoa. Vaikka olisi kuinka ruma, niin ei tarvitse kuin haarat levittää, niin jo on penistä jonossa.
Miehen pitää olla huomattavasti paremman näköinen, että vastaava ilmiö tapahtuu.
Minua kyllä naiset lähestyvät toisinaan, mutta harvoin sellaiset, joista olen kiinnostunut. Sitten kun itse lähestyn, niin nainen hymyilee ja vastailee, mutta ei osaa yhtään ylläpitää keskustelua ja minä joudun tekemään kaiken. Poikkeuksiakin on, mutta pääsääntöisesti se menee näin.- erkki-täti
Hmm..olisikohan tavallaan ihan perusbiologiaa?
Aattelepas semmoista, että miehet tulisivatkin tiineiksi ja synnyttäisivät, mitenkäs sitten?
Saattaisi olla paneskelut vielä harvinaisempia kuin nykyään, miehet ei oikein kestä semmoisia riskejä...
Voi kuule oisin mieluusti ollut sen yhden kanssa, jos olis vaan heti löytynyt oikeanlainen. On se parisuhteiden luominen niin puuduttavaa ja työlästä, että ei sitä ihan huvikseen miestä vaihda. Laiskanakin mielummin yrittää kaikkensa, kun lähtee heti vaihtamaan ellei ole jostain tosi vakavasta kyse. Kuten satuttaminen ja semmoinen katala touhu.
Kyllä se mukavempaa on olla yhden sopivan ihmisen kanssa, kun tutustua aina uusiin ja uusiin.- 12121212
...mutta kun sitä kemiaa "vain on" pelimiesten, renttujen ja jännämiesten kanssa. Vasta kun ikää alkaa olemaan niin paljon että lasten hankkimisella alkaa olemaan kiire, naisen elämänvaihekello sanoo että nyt se luotettava mies kiinnostaisi. Näinhän sinullekin kävi.
Äläkä nyt vain heitä vakiovastausta "kaikki mieheni olivat kilttejä ja kunnollisia mutta muuttuivat yllättäen pelimiehiksi, rentuiksi ja jännämiehiksi". 12121212 kirjoitti:
...mutta kun sitä kemiaa "vain on" pelimiesten, renttujen ja jännämiesten kanssa. Vasta kun ikää alkaa olemaan niin paljon että lasten hankkimisella alkaa olemaan kiire, naisen elämänvaihekello sanoo että nyt se luotettava mies kiinnostaisi. Näinhän sinullekin kävi.
Äläkä nyt vain heitä vakiovastausta "kaikki mieheni olivat kilttejä ja kunnollisia mutta muuttuivat yllättäen pelimiehiksi, rentuiksi ja jännämiehiksi".Lapsettomuudesta kärsinelle naiselle on vähän huono mennä sanomaan noin. Tuli kiire tehdä lapsia, kun sen ei lapsia lääkärien mukaan pitänyt edes saada. Eli eihän sitä suhdetta olla pystyyn lyöty lasten saamisen takia silloin, kun oletetaan ettei niitä lapsia saada edes. Et ole vissiin lukenut mun viestejä kovin usein?
Kun et tätä tiennyt. Eipä se mitään. Olen käynyt vuosia lapsettomuushoidoissa exän kanssa ja saanut yhden kohdun ulkoisen. Lopputulos, ette te niitä tule saamaan koeputkillakaan. Ok, elämä jatkuu.
Mulla on ennen tätä nykyistä suhdettani takana 2 kpl niitä 7-vuoden mittaisia suhteita. Eli se 21-vuotiaana ( jo tällöin lääkärit sanoi, ettet ehkä saa lapsia koskaan) solmittu epäonninen suhde, josta pidin kiinni liian tiukasti kun ajattelin että itse olen valinnut, eikä periksi kehtaa antaa. Koska kaikki suhteet sitä ennen oli menny ihan metsään, ei olisi halunnut enää yhtään metsään mennyttä. Vaan kun mies elämäntavakseen pettää, se menee metsään. Ylpeys pisti kestämään yhden uusinta eränkin.
Sitten oli se suhde jossa menin avioonkin ja olin jokusen vuoden naimisissa, mutta yhdessä kuitenkin 2003-2010 välin. Se sitten olisi voinut jatkua, jos vaan olisi haluttu kituuttaa kaverina loppuelämä. :)
Ja ne kaikki muut (4kpl) suhteet ovat olleet lyhyitä ja loppuneet nopeasti, ennen näitä pidempiä. Voit laskea, kun 16-vuotiaana alkaa ja 21-vuotiaana on eka pitkä suhde, että tuossa 16 ja 21 välillä on ne 4 miestä ehtinyt olemaan.
Pidätkö kovinkin ihmeellisenä, että nuori tyttö ikähaarukalla 16-21-vuotta ei onnistu oitis suhteissaan?sönkkö kirjoitti:
Lapsettomuudesta kärsinelle naiselle on vähän huono mennä sanomaan noin. Tuli kiire tehdä lapsia, kun sen ei lapsia lääkärien mukaan pitänyt edes saada. Eli eihän sitä suhdetta olla pystyyn lyöty lasten saamisen takia silloin, kun oletetaan ettei niitä lapsia saada edes. Et ole vissiin lukenut mun viestejä kovin usein?
Kun et tätä tiennyt. Eipä se mitään. Olen käynyt vuosia lapsettomuushoidoissa exän kanssa ja saanut yhden kohdun ulkoisen. Lopputulos, ette te niitä tule saamaan koeputkillakaan. Ok, elämä jatkuu.
Mulla on ennen tätä nykyistä suhdettani takana 2 kpl niitä 7-vuoden mittaisia suhteita. Eli se 21-vuotiaana ( jo tällöin lääkärit sanoi, ettet ehkä saa lapsia koskaan) solmittu epäonninen suhde, josta pidin kiinni liian tiukasti kun ajattelin että itse olen valinnut, eikä periksi kehtaa antaa. Koska kaikki suhteet sitä ennen oli menny ihan metsään, ei olisi halunnut enää yhtään metsään mennyttä. Vaan kun mies elämäntavakseen pettää, se menee metsään. Ylpeys pisti kestämään yhden uusinta eränkin.
Sitten oli se suhde jossa menin avioonkin ja olin jokusen vuoden naimisissa, mutta yhdessä kuitenkin 2003-2010 välin. Se sitten olisi voinut jatkua, jos vaan olisi haluttu kituuttaa kaverina loppuelämä. :)
Ja ne kaikki muut (4kpl) suhteet ovat olleet lyhyitä ja loppuneet nopeasti, ennen näitä pidempiä. Voit laskea, kun 16-vuotiaana alkaa ja 21-vuotiaana on eka pitkä suhde, että tuossa 16 ja 21 välillä on ne 4 miestä ehtinyt olemaan.
Pidätkö kovinkin ihmeellisenä, että nuori tyttö ikähaarukalla 16-21-vuotta ei onnistu oitis suhteissaan?Toki, jos olisin pätkäissyt tuon ekan pidemmän suhteeni jo heti, kun mies jäi kiinni pettämisestä ekan kerran. olisin jäänyt markkinoille 25-vuotiaana enkä vasta 27-vuotiaana. Olen nyt 40. :)
Tuolla jossain ketjussa jo kommentoinkin, etteä kaveripoikien kanssa seurustelemaan ryhtyminen voi olla huono juttu. Jos nojaa siihen luuloon, että kun se kaverinakin on kiva ja lojaali, se olisi sitä poikakaverinakin seurustelusuhteessa.
Vaan kantapään kautta sain opin, ettei se mene niin jos ei ole mennäkseen. Ettei siihen kannata nojailla, että tuntee toisen kaverina vuosien ajalta. On joskus vaan parempi pitää kaverit kaverina ja etsiä ne kumppanit ihan muista ihmisistä. Näin säilyy edes se kaveruus.
Ja viittaan nyt naapurin poikaan, kaveriin ja ex poikakaveriin/avomieheen. Eli tuohon 21-vuotiaana kyhättyyn suhteeseen. :)
Jos olisinkin tavannut nykyisen jo tuolloin 16-vuotiaana, vaan kun se olisi vielä ollut eka luokkalainen ala-asteella. Eihän se olis käynyt päinsä. Tää matka on nyt kuljettu, ne miehet nähty ja tähän päädytty. Näin on hyvä, tähän ne mun miesseikkailut päättyy.
vaikka tääkin suhde joskus loppuis, mitä iki maailmassa en haluaisi. Niin en minä uutta miestään ottaisi. Ei jaksa, ei pysty, ei halua. Mun rakkauskortti on käytyetty loppuun.sönkkö kirjoitti:
Tuolla jossain ketjussa jo kommentoinkin, etteä kaveripoikien kanssa seurustelemaan ryhtyminen voi olla huono juttu. Jos nojaa siihen luuloon, että kun se kaverinakin on kiva ja lojaali, se olisi sitä poikakaverinakin seurustelusuhteessa.
Vaan kantapään kautta sain opin, ettei se mene niin jos ei ole mennäkseen. Ettei siihen kannata nojailla, että tuntee toisen kaverina vuosien ajalta. On joskus vaan parempi pitää kaverit kaverina ja etsiä ne kumppanit ihan muista ihmisistä. Näin säilyy edes se kaveruus.
Ja viittaan nyt naapurin poikaan, kaveriin ja ex poikakaveriin/avomieheen. Eli tuohon 21-vuotiaana kyhättyyn suhteeseen. :)
Jos olisinkin tavannut nykyisen jo tuolloin 16-vuotiaana, vaan kun se olisi vielä ollut eka luokkalainen ala-asteella. Eihän se olis käynyt päinsä. Tää matka on nyt kuljettu, ne miehet nähty ja tähän päädytty. Näin on hyvä, tähän ne mun miesseikkailut päättyy.
vaikka tääkin suhde joskus loppuis, mitä iki maailmassa en haluaisi. Niin en minä uutta miestään ottaisi. Ei jaksa, ei pysty, ei halua. Mun rakkauskortti on käytyetty loppuun.Ja kun nyt avaudun, niin siksihän se ok-talokin tuli ostettua kuukautta vaille 22-vuotiaana, kun miespuoliselle oli kova paikka maalaismiehenä asua vuokralla. Oli jopa puhe, että perhekin joskus ehkä olisi, jolloin ok-talo on ihan hyvä vaihtoehto. Että kyllä mä olen haaveillut nuoresta jo sitä pysyvää parisuhdetta ja lapsia. :)
Mistä tunnistaa kunnollisen naisen joka haluaa kunnollisen miehen?
- muut-haluu-jännän
Se täytyy olla kehitysvammainen nainen, tai sokea nainen.
- kiltti-ja-kunnollinen
Naisille riittää ihan perus jännämies panoksi ja aviomieheksi perhettä perustamanaa. Nainen on kuitenkin se joka siivoo, kokkaa ja hoitaa lasta ja mies ryyppää, pettää ja hakkaa naistaan.
- elämäänähnytmies
Näin se nykymaailmassa menee ikävä kyllä :(
- palstallanytainakaan
ei miehet tunnu arvostavan sitoutumiskykyisiä naisia
- eimullamuuta
Naisten on jotenkin vaikeaa tai häveliästä vonkata miestä seksiä harrastamaan. Tyttöystävä on kerran puolessa vuodessa tehnyt aloitteen joten jäisin ilman jos en vonkaisi.
- onnellisinmiesikinä
Meillä vaimo tekee aloitteita kivasti ja muistuttaa aina, että pitäisikö meidän lähteä panemaan. Ihana nainen! Ja on kaikin puolin muutenkin mahtava tapaus. Todella ihana elämänkumppani, joka todella rakastaa minua. Että minä rakastan häntä!
- Omituinen.otus
Elämä on... Siis oikeasti tuollaista?!? Olen luultavasti sitten asekauaali, koska seksuaalisuus ei omassa elämässä saa tuollaista asemaa. Ja vaikka silloin tällöin kun näen jonkun hyvännäköisen, ei se herätä seksihaluja. Freak of the weak, here!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39508
- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100504