PAHEMPI KUIN HUORA!

Jutes79

Pitkästä aikaa kävin treffeillä ja kaikki tuntui menevänn ihan hyvin. Tavattiin keskustassa ja sitten mentiin johonki melko kalliiseen kahvilaan. Otettiin kahvit ja leivokset ja sitten koitettiin tutustua ja jutella. No eka tää muija kävi melkein heti vessassa ja sitten tuli takas juomaan kahviaan ja alko puhuun säästä ja vesisateesta ?? Sit se oli vähän aikaa hiljaa ja nousi ylös alko lähteen menee.Kun kysyin että mihin se menee niin se sano että hän lähtee eikä meidän kannata nähdä enää. Vittu että kiehahti päässä! Piti oikein sanoo sille että se on PAHEMPI KUIN HUORA kun ei tuukkaan paneen vaikka mää oon jumalauta ensin maksanu kaiken! Sen jälkeen ämmä saikin jo mennä matkoihinsa .

99

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi maksoit kaiken?

• Koska ajatteli että nainen antaa, kun maksaa?

• eijaksakattoa

Buahahahahahahahahahahaha.,,,,,mene nyt vittu lääkäriin

• erakkoM_

Viihteellä käydessä pääsin todistaan itekkin tuollaisia treffejä, kun istuin absilla pitsalla ja viereiseen pöytään tuli nuoripari kahville. Koko sen ajan kun söin ison pitsan, niin he vaihtoi muutaman kiusaantuneen ja väkinäisen keskustelu yritelmän kekenään. Se vaikutti olevan niin kiusallista, että meinas ihan naurattaa ja toisaalta ajattelin, et kyllä nää oli paljo yksinäisempiä siinä hetkessä kuin minä, joka söin yksin. Minulla oli helppo olla ja hengittää. Ei kiitos minulle kahvila treffejä....Ikinä.
      Menkää vaikka kävelylle, oluelle tai jotain, mutta ei kahvilaan.

• suositeltavaa

Kävelylle meno ehkä paras.

• Hyvä ohje naisille olisi se että älä ota sellaiselta mieheltä mitään "lahjoja" kenelle et halua jäädä velkaa. Kukin hoitaa omat kulunsa niin mies ei yritä rahalla kontrolloida.

• Epäloogisuudenhuipentuma

Siis mitä vittua?

Kun mies maksaa ja nainen vähän kuin odottaa sitä niin SINUN VITUN IDIOOTIN MIELESTÄ "MIES YRITTÄÄ KONTROLLOIDA RAHALLA"?

oot sä vähän niinkuin tyhmä?

• Epäloogisuudenhuipentuma kirjoitti:

Siis mitä vittua?

Kun mies maksaa ja nainen vähän kuin odottaa sitä niin SINUN VITUN IDIOOTIN MIELESTÄ "MIES YRITTÄÄ KONTROLLOIDA RAHALLA"?

oot sä vähän niinkuin tyhmä?

Sulla taitaa olla ymmärryksen kanssa ongelmaa. Miksi nainen olettaa miehen maksavan yhtääb mitään? Nykynainen ei yleensä ole muutenkaan rahaton.

• joojooooooooooo

"Nykynainen"

"Deittailu"

Tinder, insta, face, salkkarit ja huoraamisen vapaus.

• joojooooooooooo kirjoitti:

"Nykynainen"

"Deittailu"

Tinder, insta, face, salkkarit ja huoraamisen vapaus.

Jos viittaat seksuaaliseen vapauteen niin lain puitteissa taitaapi kuulua perusihmisoikeuksiin. Ja kyllä. Kuuluvat myös naisille.

Joudun tuottamaan pettymyksen. Ei ole tinderiä eikä instaa ja salkkarit on ihan jaskaa.

• omatrahatmolemmilla

Näinhän se on. Itse olen sitä mieltä, et maksaminen kuuluu vakituiseen parisuhteeseen. Että sit enemmän tienaava voi maksaa toisenkin kuluja jos rahat on käytännössä yhteisiä ja muuten ei olis varaa tehdä jotain juttuja yhdessä.

• omatrahatmolemmilla kirjoitti:

Näinhän se on. Itse olen sitä mieltä, et maksaminen kuuluu vakituiseen parisuhteeseen. Että sit enemmän tienaava voi maksaa toisenkin kuluja jos rahat on käytännössä yhteisiä ja muuten ei olis varaa tehdä jotain juttuja yhdessä.

En tiedä mihin se kuuluu.

Tunnen oloni epämukavaksi jos mies maksaa / maksaa enemmän. Toki sekin vaikuttaa miten mies asiaan suhtautuu. "Mä maksoin tämän, mä omistan sut." Jos tarjoaminen on oikeasti kohteliaisuus eikä sisällä velvoitteita, niin asia erikseen, mutta rahalla ei voi hallita eikä velvoittaa mihinkään.

"Tarjosin juoman, niin nyt sä makaat mun kanssa." Ei...

Pitäisi kokeilla tuota miesten kanssa: "Tarjoan tuon kaljan, vedät sen huiviis, ja sen jälkeen lähetään panemaan."

• palstailija

Luultavasti naisilla on just silloin suurempi tarve sanoa, että maksetaan erikseen, kun ovat huomanneet etteivät ole kiinnostuneet miehestä. Siinä kohtaa mies voi sanoa heipat, mutta kohteliaisuudesta voi pari sanaa vielä vaihtaa.

• nainenkertootämän
        palstailija kirjoitti:

Luultavasti naisilla on just silloin suurempi tarve sanoa, että maksetaan erikseen, kun ovat huomanneet etteivät ole kiinnostuneet miehestä. Siinä kohtaa mies voi sanoa heipat, mutta kohteliaisuudesta voi pari sanaa vielä vaihtaa.

Kyllä. Jos toinen on hyvää seuraa, tykkään siitä ja haluan nähdä uudelleen, niin silloin on ok että mies maksaa. Voin sitten itse tarjota vastineeksi vaikka kotona laitettua ruokaa myöhemmin. Mutta jos mies ei ole kiinnostava, niin miehen maksaminen vaan ahdistaa.

• Bfnxkxnx
        nainenkertootämän kirjoitti:

Kyllä. Jos toinen on hyvää seuraa, tykkään siitä ja haluan nähdä uudelleen, niin silloin on ok että mies maksaa. Voin sitten itse tarjota vastineeksi vaikka kotona laitettua ruokaa myöhemmin. Mutta jos mies ei ole kiinnostava, niin miehen maksaminen vaan ahdistaa.

Juuri näin. Mies pääsee tarjoamaan vain erityistapauksissa tai sitten, kun parisuhde on jo muotoutumassa.

• palstailija
        nainenkertootämän kirjoitti:

Perinteinen ajattelutapa lienee tämä, ettei haluta jäädä "velkaa". On myös niitä naisia, jotka odottavat miehen maksavan. Jonkinlainen piheystesti. Se on myös ok. Treffeihin ei tarvitse törsätä suuria summia. Kahvilatreffit tms. jäykistelytreffit on perseestä muutenkin.

Tarjoaminen on vapaaehtoista ja tapahtuu ilman taka-ajatuksia tai odotuksia yhtään mistään.

• palstailija kirjoitti:

Perinteinen ajattelutapa lienee tämä, ettei haluta jäädä "velkaa". On myös niitä naisia, jotka odottavat miehen maksavan. Jonkinlainen piheystesti. Se on myös ok. Treffeihin ei tarvitse törsätä suuria summia. Kahvilatreffit tms. jäykistelytreffit on perseestä muutenkin.

Tarjoaminen on vapaaehtoista ja tapahtuu ilman taka-ajatuksia tai odotuksia yhtään mistään.

Minusta on hyvin edullista maksaa ne ensimmäiset kahvit. Se on halpa hinta siitä, että naisella ei sitten jatkossakaan ole sananvaltaa raha-asioihin.

• Ex----------PUA

Tämä oli järkevä kommentti N28!

• Ex----------PUA
        Ex----------PUA kirjoitti:

Tämä oli järkevä kommentti N28!

Paitsi tuo viimeinen feministipropagandainen lisäys tuohon.

Jos nainen itse on vallanhimoinen kontrollifriikki, se näkee kaikki muut samanlaisina.

• palstailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos oon hulluna mieheen niin saatan jopa antaa tarjota, koska ajattelen, että tarjoan itse myöhemmin. Se että ehdotan että maksan omani on kaiken lähtökohta ja ehdotan sitä aina. Ei liity mitenkään siihen olenko kiinnostunut.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Paitsi tuo viimeinen feministipropagandainen lisäys tuohon.

Jos nainen itse on vallanhimoinen kontrollifriikki, se näkee kaikki muut samanlaisina.

Ei vaan kokemuksen syvä rintaääni (muuten hentoinen) kontrolloivista miehistä.

• Ex----------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Jos viittaat seksuaaliseen vapauteen niin lain puitteissa taitaapi kuulua perusihmisoikeuksiin. Ja kyllä. Kuuluvat myös naisille.

Joudun tuottamaan pettymyksen. Ei ole tinderiä eikä instaa ja salkkarit on ihan jaskaa.

"Jos viittaat seksuaaliseen vapauteen niin lain puitteissa taitaapi kuulua perusihmisoikeuksiin. "

Eli myönnät että seksi on ihmisoikeus?

• Ex----------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei vaan kokemuksen syvä rintaääni (muuten hentoinen) kontrolloivista miehistä.

Eli myönnät että yleistät oman suppean kuvasi kautta, ja että se on muodostunut miesvalinnoista jotka ovat olleet jännämiehiä?

"Jos viittaat seksuaaliseen vapauteen niin lain puitteissa taitaapi kuulua perusihmisoikeuksiin. "

Miksi ei olisi?

Eli myönnät että yleistät oman suppean kuvasi kautta, ja että se on muodostunut miesvalinnoista jotka ovat olleet jännämiehiä?

Jos jännämies on joku pahoinpitelijä ja linnakundi niin ei todellakaan.

• tarralenkkari161
        Nainen_28v kirjoitti:

Miksi ei olisi?

Ex-pulla kuvittelee, että jokaisella on oikeus seksiin ilman vastapuolen suostumusta.
        Normaaleille ihmisille tuo oikeus tarkoittaa oikeutta seksiin suostuvaisen partnerin kanssa.

• Bcncncnx

Ei ole, vaan seksuaalinen vapaus.

• tarralenkkari161 kirjoitti:

Ex-pulla kuvittelee, että jokaisella on oikeus seksiin ilman vastapuolen suostumusta.
        Normaaleille ihmisille tuo oikeus tarkoittaa oikeutta seksiin suostuvaisen partnerin kanssa.

Onko Exp joku puskaraiskaaja?

• Ex----------PUA
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Tässä näimme että nainen myönsi, että seksi on ihmisoikeus..

Nainen antaa ja mies saa, joten täten miehilllä tuo ihmisoikeus ei toteudu, ja se on naisten syytä. Nainen saa käyttää sitä oikeutta, mutta jotta mies voisi sitä käyttää, on se kiinni naisesta.

Samoin, hypergamisen huorana totta kai vielä sanot ätmejä, joita naiset syrjviät seksuaalisesti epänormaaliksi.

Jälleen on femakko näyttänyt miten paljon kannattaa ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. :D

• Ex----------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Onko Exp joku puskaraiskaaja?

Shaming language käytetty! :D Spermaviemäri-YH kunnollisen jännämiespatjan tavoin jakelee valeraiskaus-syytöksiä tuntemattomille ihmisille. Hyvin taas näytät minkälainen oikeasti olet, ja minkälaisia te femakot olette.

Se olit sinä jo myönsit että seksi on ihmisoikeus.

• Ex----------PUA
        Bcncncnx kirjoitti:

Ei ole, vaan seksuaalinen vapaus.

Kysyin, että onko seksi ihmisoikeus. ;)

Toisaalta, saivartelusta huolimatta, ei tuo pahemmin asiaa muuta.

Shaming language käytetty! :D Spermaviemäri-YH kunnollisen jännämiespatjan tavoin jakelee valeraiskaus-syytöksiä tuntemattomille ihmisille. Hyvin taas näytät minkälainen oikeasti olet, ja minkälaisia te femakot olette.

Se olit sinä jo myönsit että seksi on ihmisoikeus.

On hieman kyseenalaista jos ajattelee että seksiä voi vain "ottaa".

Toki seksi on ihmisoikeus. Oma käsi tai kumppanin kanssa, mutta ei muita ihmisoikeuksia rikkoen.

• Ex----------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

On hieman kyseenalaista jos ajattelee että seksiä voi vain "ottaa".

Toki seksi on ihmisoikeus. Oma käsi tai kumppanin kanssa, mutta ei muita ihmisoikeuksia rikkoen.

Sinä jo myönsit, että seksi on ihmisoikeus, joten turha alkaa turvautumaaan shaming languageen jos itse puhut itsesi pussiin.

"Toki seksi on ihmisoikeus. Oma käsi tai kumppanin kanssa, mutta ei muita ihmisoikeuksia rikkoen."

Naiset rikkovat MYÖNTÄMIÄSI miesten ihmisoikeuksia siten, että he eväävät tuon oikeuden toteuutumisen miehiltä.

Voimme tietysti mennä linjallesi, ja kumoata ihmisoikeudet.

Esim. homoliitot on pitkälti perusteltu ihmisoikeuskysymyksinä.

Mutta ilmeisestitefemakot olette muutenkin homofoobikkoja, kuin vain niiltä osin että käytätte nimitystä "homo"-haukkumasanana. ;)

• Jfbxj

Sinä jo myönsit, että seksi on ihmisoikeus, joten turha alkaa turvautumaaan shaming languageen jos itse puhut itsesi pussiin.

"Toki seksi on ihmisoikeus. Oma käsi tai kumppanin kanssa, mutta ei muita ihmisoikeuksia rikkoen."

Naiset rikkovat MYÖNTÄMIÄSI miesten ihmisoikeuksia siten, että he eväävät tuon oikeuden toteuutumisen miehiltä.

Voimme tietysti mennä linjallesi, ja kumoata ihmisoikeudet.

Esim. homoliitot on pitkälti perusteltu ihmisoikeuskysymyksinä.

Mutta ilmeisestitefemakot olette muutenkin homofoobikkoja, kuin vain niiltä osin että käytätte nimitystä "homo"-haukkumasanana. ;)

Puhuit vain oikeudesta seksiin, et oikeudesta seksiin naisen kanssa.

Onanoi vapaasti.

• Ex----------PUA
        Jfbxj kirjoitti:

Puhuit vain oikeudesta seksiin, et oikeudesta seksiin naisen kanssa.

Onanoi vapaasti.

Oletko tyhmä?

• tarralenkkari161

Tässä näimme että nainen myönsi, että seksi on ihmisoikeus..

Nainen antaa ja mies saa, joten täten miehilllä tuo ihmisoikeus ei toteudu, ja se on naisten syytä. Nainen saa käyttää sitä oikeutta, mutta jotta mies voisi sitä käyttää, on se kiinni naisesta.

Samoin, hypergamisen huorana totta kai vielä sanot ätmejä, joita naiset syrjviät seksuaalisesti epänormaaliksi.

Jälleen on femakko näyttänyt miten paljon kannattaa ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa. :D

Kyllä seksi on ihmisoikeus, jokaisella on siis oikeus harrastaa seksiä halukkaiden partnereiden kanssa. Kellään ei ole siis automaattista oikeutta haluamiinsa partnereihin.

Kyllä se toteutuu myös miehillä. On tietenkin ihmisiä, jotka eivät kohtaa monia halukkaita partnereita tai jotka eivät halua harrastaa seksiä niiden kanssa, jotka olisivat siihen halukkaita. Tämä pätee kaikkiin sukupuoliin.

En ole sanonut ätmejä miksikään?

• Fjxjxjx

Oletko tyhmä?

En, koska sinä mokasit ja minä bongasin sen.

Sinä taas et edes tiedä, mitä seksi tarkoittaa.

Etkä tiedä miltä pillu näyttää.

Etkä edes muista aina, kuinka pitkään olet leikkinyt olevasi ytm. Mokailet siinäkin.

• Ex----------PUA
        Fjxjxjx kirjoitti:

En, koska sinä mokasit ja minä bongasin sen.

Sinä taas et edes tiedä, mitä seksi tarkoittaa.

Etkä tiedä miltä pillu näyttää.

Etkä edes muista aina, kuinka pitkään olet leikkinyt olevasi ytm. Mokailet siinäkin.

Minä puhuin nimenomaan siitä että seksi on ihmisoiekus, en siitä, että masturbointi on ihmisoikeus.

Sinä mokasit ja osoitit että olet joko tyhmä, tai patologinen valehtelija joka yrität valehdella jotain minkä jokainen voi tarkistaa.

Lisäksi olet varmasti myös ruma, ja vanha, muuten et olisi puolustelemassa kaltaisiasi.

• Ex----------PUA

Kyllä seksi on ihmisoikeus, jokaisella on siis oikeus harrastaa seksiä halukkaiden partnereiden kanssa. Kellään ei ole siis automaattista oikeutta haluamiinsa partnereihin.

Kyllä se toteutuu myös miehillä. On tietenkin ihmisiä, jotka eivät kohtaa monia halukkaita partnereita tai jotka eivät halua harrastaa seksiä niiden kanssa, jotka olisivat siihen halukkaita. Tämä pätee kaikkiin sukupuoliin.

En ole sanonut ätmejä miksikään?

"Kyllä seksi on ihmisoikeus"

Näin. :D

Mitä tulee ätmeihin, heillä tuo oikeus ei toteudu, joten heiltä riistetään syrjimällä ihmisoikeus.

Otetaan ihmisoikeukssita oikeus opetukseen:
        "Oikeus opetukseen

Jokainen on oikeutettu saamaan opetusta. Jokaisella on myös velvollisuus osallistua opetukseen ainakin alkeistasolla."

Oikeus seksiin olisi:

Jokainen on oikeutettu saamaan seksiä. Jokaisella on myös velvollisuus osallistua seksiin ainakin alkeistasolla.

Tai:

"Oikeus riittävään elintasoon

Jokaisella ihmisellä olisi oltava mahdollisuus tyydyttää ruokaan, suojaan, vaatetukseen, asumiseen ja yhteisöllisiin palveluihin (vesi, hygienia, terveys ja koulutus) liittyvät perustarpeensa."

(Seksi myös on perustarve, jos et etuoikeutettuna tiennyt, vaan minun täytyy se opettaa koska olet kuvottava tuossa ihmisoikeuksien polkemisessasi).

Jos hyväksyt mainittujen oikeuksien riistämisen, niin olet johdonmukainen tuossa väitteessäsi, muuten et.

Silloin olet joko tyhmä tai feministi, mikä usein tarkoittaa molempia asioita.

• SäästätJaTestaat

Kannattaa viedä pizzeriaan, niin selviää saman tien millaista ainesta nainen on. Jos hän haluaa mielummin muualle, tämä on hyvä merkki. Jos hän tilaa pizzeriassa salaatin, tämä myös. Jos ei, jatka testiä kysymällä, otetaanko puoliksi vai omat.

• SäästätJaTestaat kirjoitti:

Kannattaa viedä pizzeriaan, niin selviää saman tien millaista ainesta nainen on. Jos hän haluaa mielummin muualle, tämä on hyvä merkki. Jos hän tilaa pizzeriassa salaatin, tämä myös. Jos ei, jatka testiä kysymällä, otetaanko puoliksi vai omat.

Ja mitä puoliksi ottaminen sinulle kertoo? Syö terveellisesti? Persaukinen?

• seksuaalisuuttasekin

"Kyllä seksi on ihmisoikeus"

Näin. :D

Mitä tulee ätmeihin, heillä tuo oikeus ei toteudu, joten heiltä riistetään syrjimällä ihmisoikeus.

Otetaan ihmisoikeukssita oikeus opetukseen:
        "Oikeus opetukseen

Jokainen on oikeutettu saamaan opetusta. Jokaisella on myös velvollisuus osallistua opetukseen ainakin alkeistasolla."

Oikeus seksiin olisi:

Jokainen on oikeutettu saamaan seksiä. Jokaisella on myös velvollisuus osallistua seksiin ainakin alkeistasolla.

Tai:

"Oikeus riittävään elintasoon

Jokaisella ihmisellä olisi oltava mahdollisuus tyydyttää ruokaan, suojaan, vaatetukseen, asumiseen ja yhteisöllisiin palveluihin (vesi, hygienia, terveys ja koulutus) liittyvät perustarpeensa."

(Seksi myös on perustarve, jos et etuoikeutettuna tiennyt, vaan minun täytyy se opettaa koska olet kuvottava tuossa ihmisoikeuksien polkemisessasi).

Jos hyväksyt mainittujen oikeuksien riistämisen, niin olet johdonmukainen tuossa väitteessäsi, muuten et.

Silloin olet joko tyhmä tai feministi, mikä usein tarkoittaa molempia asioita.

Ex-pua on vittuiluseksuaali joka saa suurimmat kicksinsä palstalla trollaamisesta.

• Ex----------PUA
        SäästätJaTestaat kirjoitti:

Hyvä pointti!

• Ex----------PUA
        seksuaalisuuttasekin kirjoitti:

Ex-pua on vittuiluseksuaali joka saa suurimmat kicksinsä palstalla trollaamisesta.

:D Ehkä!

• 222333
        Nainen_28v kirjoitti:

Sulla taitaa olla ymmärryksen kanssa ongelmaa. Miksi nainen olettaa miehen maksavan yhtääb mitään? Nykynainen ei yleensä ole muutenkaan rahaton.

Juuri näin se on. Nykynaiset tosiaankin tulkitsevat sen jos mies edes treffeillä kahvit maksaa yritykseksi vaikuttaa heihin taloudellisesti. Ja tosiaankin tuo on naisten päissä vahvana että 'älä velkaannu miehelle jolle et halua jäädä mitään velkaa' Eli jos mies ei ensitapaamisella ole ulkoiselta olemukseltaan naisen mieleen, niin nainen haluaa tehdä heti selväksi sen, että se on sitten siinä. Tää johtuu myös miesten käyttäytymisestä. Monet miehet kun ovat sellaisia, että jäävät roikkumaan eikä se mene perille että ei kiinnosta on tosiaankin ei kiinnosta, ja siksi tämä halutaan riittävän selkeästi sanoa ja jo heti kättelyssä että ei ala roikkua.

• 222333 kirjoitti:

Juuri näin se on. Nykynaiset tosiaankin tulkitsevat sen jos mies edes treffeillä kahvit maksaa yritykseksi vaikuttaa heihin taloudellisesti. Ja tosiaankin tuo on naisten päissä vahvana että 'älä velkaannu miehelle jolle et halua jäädä mitään velkaa' Eli jos mies ei ensitapaamisella ole ulkoiselta olemukseltaan naisen mieleen, niin nainen haluaa tehdä heti selväksi sen, että se on sitten siinä. Tää johtuu myös miesten käyttäytymisestä. Monet miehet kun ovat sellaisia, että jäävät roikkumaan eikä se mene perille että ei kiinnosta on tosiaankin ei kiinnosta, ja siksi tämä halutaan riittävän selkeästi sanoa ja jo heti kättelyssä että ei ala roikkua.

Tämä on ainakin mulla sisäänrakennettu systeemi, etten halua "jäädä velkaa kenellekään". En miehille, en kavereille, en sukulaisille. Jos on velkaannuttava, niin sitä varten on pankki.

Jos mies haluaa tarjota senkin jälkeen kun selkeästi on sanottu että hänen ei tarvitse, niin sitten on tarjonnut. Yleensä kyllä mennyt "kumpikin maksaa omansa" periaatteella. Eri asia jos himassa on joku siideri kaapissa niin eihän siinä nyt rahasta puhuta puolin eikä toisin.

Tämä varmaankin pohjaa siihen että edellisessä suhteessa minua velvoitettiin asioihin rahasta. "Minä maksan tämän niin sinä teet minulle mieliksi." = Esim. Riitatilanteessa sitten raha nostetaan aina esille. Se ei todellakaan edistä tasa-arvoa.

Tuntuu jopa absurdilta, jos itse menisi ehdottamaan tuollaista miehelle. Ei parisuhteessa voi dominoida rahalla. Rahalla ei saa rakkautta eikä arvostusta.

• 222333
        Nainen_28v kirjoitti:

Tämä on ainakin mulla sisäänrakennettu systeemi, etten halua "jäädä velkaa kenellekään". En miehille, en kavereille, en sukulaisille. Jos on velkaannuttava, niin sitä varten on pankki.

Jos mies haluaa tarjota senkin jälkeen kun selkeästi on sanottu että hänen ei tarvitse, niin sitten on tarjonnut. Yleensä kyllä mennyt "kumpikin maksaa omansa" periaatteella. Eri asia jos himassa on joku siideri kaapissa niin eihän siinä nyt rahasta puhuta puolin eikä toisin.

Tämä varmaankin pohjaa siihen että edellisessä suhteessa minua velvoitettiin asioihin rahasta. "Minä maksan tämän niin sinä teet minulle mieliksi." = Esim. Riitatilanteessa sitten raha nostetaan aina esille. Se ei todellakaan edistä tasa-arvoa.

Tuntuu jopa absurdilta, jos itse menisi ehdottamaan tuollaista miehelle. Ei parisuhteessa voi dominoida rahalla. Rahalla ei saa rakkautta eikä arvostusta.

Tuossa tarkoitin nimenomaan ensitapaamista toisilleen entuudestaan outojen kesken. Se miten jossain parisuhteessa tai ylipäätänsä ensitapaamisen jälkeen näiden talouspuolen juttujen kanssa mennään ja miten ne vaikuttavat on oma lukunsa. Kyllä nää talouspuolen jututkin vaikuttavat ilman muuta, ja vaikka ne ei suoraan vaikuttaisikaan niin epäsuorasti silti voivat vaikuttaa paljonkin. Esim. aina rahaton pummi pakkaa olemaan naiselle ja miehillekkin vastenmielistä seuraa vaikka se sitten hyvän näköinenkin olisi. Toki kaunis nainen saa olla varaton ja seuraksi silti hyvin kelpaa vaikka miehen varoilla eläisikin.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

"Eri asia jos himassa on joku siideri kaapissa niin eihän siinä nyt rahasta puhuta puolin eikä toisin."

Miehet ei yleensä juo siideriä niin lähtisin siitä että nainen saa hankkia siiderinsä jos kerran niitä lipittää ja jos tuo "siideriä kaapissa" näyttäisi olevan jatkuva asiaintila, siis että sitä on aina siellä pakko olla, saisi varmaan sen kaapin etsiä muualta.

• 222333 kirjoitti:

Tuossa tarkoitin nimenomaan ensitapaamista toisilleen entuudestaan outojen kesken. Se miten jossain parisuhteessa tai ylipäätänsä ensitapaamisen jälkeen näiden talouspuolen juttujen kanssa mennään ja miten ne vaikuttavat on oma lukunsa. Kyllä nää talouspuolen jututkin vaikuttavat ilman muuta, ja vaikka ne ei suoraan vaikuttaisikaan niin epäsuorasti silti voivat vaikuttaa paljonkin. Esim. aina rahaton pummi pakkaa olemaan naiselle ja miehillekkin vastenmielistä seuraa vaikka se sitten hyvän näköinenkin olisi. Toki kaunis nainen saa olla varaton ja seuraksi silti hyvin kelpaa vaikka miehen varoilla eläisikin.

Kyllähän miehet mullekin tarjoisi mutta olen sanonut ei.

Ei tarvii olla mikään miss suomi, perusnätti riittää...

• Ikis__M kirjoitti:

"Eri asia jos himassa on joku siideri kaapissa niin eihän siinä nyt rahasta puhuta puolin eikä toisin."

Miehet ei yleensä juo siideriä niin lähtisin siitä että nainen saa hankkia siiderinsä jos kerran niitä lipittää ja jos tuo "siideriä kaapissa" näyttäisi olevan jatkuva asiaintila, siis että sitä on aina siellä pakko olla, saisi varmaan sen kaapin etsiä muualta.

Kyllä jotkut miehetkin sitä juo. Elin yhden sellaisen kanssa 10v.

Mulla ei ole yleensä mitään viinaa kaapeissa, koska en juo. Ostin yhden paremman viinin joka juodaan kun lapsi syntyy. Johan se on viisi vuotta asunut kaapissa. Avaamaton pullo siis.

Ikiksellä hieman asenne taas puhuu ja jutut sen mukaisia...

• LawyerHKI

Kahvilatreffit yökk

• kaisanoasaa

Kahvilatreffit. Ne on homoille.

• kaisanoasaa kirjoitti:

Kahvilatreffit. Ne on homoille.

Missä on lähin homokahvila?

• otavaanäijäsrahat

Ennenvanhaan oli tapana että herrasmies maksaa. Ja nainen arvosti sitä eikä käyttänyt väärin toisen hyvänsuopaisuutta. Tietysti oli aina onnenonkijoita jotka eivät arvostaneet, eivätkä ainakaan kyenneet itse tekemään mitään ansaitakseen, joten pummivat viimeisenkin satasen ja lähtevät tekemään mitä nyt tekevät.

• Jeps, eikä myöskään ennenvanhaan odotettu (ainakaan monguttu), että jos maksaa kahvin ja käntyn pitää heti saada pesää. Se oli vain kohtelias ele ja naisen huomioimista. Joko tuli uudet treffit tai ei tulleet, ainakin mies pyrki tekemään kohteliaan vaikutuksen.

Nykyään on erilaiset etiketit. :)

• Ex----------PUA

Niin tosiaan, feminismi on tappanut herrasmiesmäisyyden, ja sen se teki tappamalla sukupuuttoon herrasmiesten vastakappaleet eli kunnon naiset.

• tarralenkkari161

Hyvä. Ei kukaan kaipaa herrasmiehiä. Sen sijaan aidosti kohteliaat ihmiset ovat olleet aina kortilla.

• Rationalisointihamsteri

Hyvä. Ei kukaan kaipaa herrasmiehiä. Sen sijaan aidosti kohteliaat ihmiset ovat olleet aina kortilla.

Jännämies on oikeasti kiltti ja kunnollinen mies.
        Herrasmies on oikeasti jännämies.

• tarralenkkari161

Herrasmies on mies, joka osoittaa alentuvasti tiettyjä eleitä vain naisille. Esim. pitää ovea auki vain naisille. Oikeasti kohtelias ihminen on kohtelias sukupuolesta riippumatta.

Olisiko aika vaihtaa jo levyä, paskasi on jo kumottu useaan otteeseen.

• Rationalisointihamsteri

Herrasmies on mies, joka osoittaa alentuvasti tiettyjä eleitä vain naisille. Esim. pitää ovea auki vain naisille. Oikeasti kohtelias ihminen on kohtelias sukupuolesta riippumatta.

Jännämies on oikeasti kiltti ja kunnollinen mies.
        Herrasmies on oikeasti jännämies.
        Siksi kohteliaisuus on alentuvaisuutta ja oven auki pitäminen on pahempi kuin raiskaus.

- Varmistettu!

• 333666

Oven auki pitäminen suureleisesti ei ole ainakaan mitään luontevaa kohteliaisuutta, ei varsinkaan jos sitä harrastaa vain hyvän näköisille naisille, ja sellaisille joilla ei siinä mitään erityiskantamuksiakaan niin että itsekkin oven hyvin auki saa.
        Mutta jos menee ovesta ja joku toinen tulee perässä, niin on fiksua toisella kädellään taakse päin kurottaen pitää ovea niin että se ei pääse takaa tulevan eteen kiinni lyömään.

• rahat_tai_pillu

Koskaan ei kannata maksaa mitään, ennen kuin on saanut pillua. Ja yyhoolle ei sittenkään.

• Kukkaro_auki

Se yyhoo maksakoon, tai jääköön ilman.

• KoomisiaPellejä

Eeh, kerran hain olutta tiskiltä ja pari tyttöö oli siin, no tottakai kun oli rahaa ni pistin likoille juomat myös.... perästä sain kuulla ett ne vaan 'kusetti' mua :)
      Mut ei osunu eikä upponu, kyllä sitä voi tarjota iha vaan huvikseen :)
      Tää juttu käyny pari kertaa jopa. Tarjoat ja oot hyvällä tuulella, ni sit nää neropatit alkaa siitä kiukuttelee että heh heh me kusetettii sulta oluet... voi ei! x) no jää siihen nauramaan tilanteelle ni lyövät mimmit turpiin x)

• olethyvätyyppi

Kun tytöt tietäisivät ettei jokainen heille hyvää hyvyyttään juomia tarjoile.. No, ikä opettaa, aika rypistää.

• Eiiiinoin

Kyllä ihminen jolla on ihan oukei raha tilanne nyt tuollaisessa tilanteessa olisi kuulunut minusta tarjota noi parit pullat yms. Siis aika ihmeellistä eniten kuitenkin on ajatus että pullakahvilla pääsisi pukille.. Seksihän maksaa monta sataa euroa muutenkin miten sitä voi esim. verrata johonkin kymmeneen euroon vai oliko siinä nyt pizzaakin sitten mutta joku asia tossa logiikassa nyt ei toiminut ollenkaan. Eikö ollut tarkoitus miettiä seurustelun mahdollista aloittamista eikä siihen oikeastaan kuulu silloin seksi vaan toiseen tutustuminen. Sitten jos aletaan olemaan niin sitten katsotaan se seksi homma sitten kun on treffailtu tarpeeks ja kemiat alkaa vetämään puoleensa. Miten noin yksinkertainen asia ei uppoa tai mene miehen tajuntaan että menee noin tuo asia????. Ja ihan voi mies tarjota ihan ystävällisyyttään kahvin ja pullan vaikkei ois edes tarkoitus aloittaa seurustelemaan siitä edespäin.. Sitä en sitten tiedä onko tämä nainen jotenkin kuitenkin pysyvä kahvi ja pulla rotta joka ei kenenkään kanssa aio harkitakaan seurustelua vaan haluaa vaan pulla annoksen ja nähdö esim. tarjokkaan niin
      sanoisin että myös hän on
      yksinkertainen ja tyhmä silloin.Koska ei toimi mitenkään jörkevästi eikä tapaamisesta hänelle oikeasti mitään hyötyä ole vaikka saisi jonkun sairaan tyydytyksen tuosta että esim. häippäsee. Että molemmissa toki
      voi olla tyhmyyttä mutta eipä
      tuossa sen enempää kyllä ole että kaksi vähän tyhjää ihmistä kerää vielä lisää tyhjyyttä ympärilleen.. Eli ei noin... Ei vaan toimi kummallakaan nyt tuo homma ollenkaan. (Sukset katosi kokonaan kuvasta eikä menneet edes ristiin.)

• peräerkki

Minä en koskaan maksaisi kenenkään huoran kahveja, sitten olkoot vaikka ilman saatana.

• Havanna0000

Ei kaikki voi pitää kaikesta, eli nainen ei pitänyt sinusta ja totesi, ei tulevaisuutta.

• einoin

Minkä tasoisia ihmisiä täällä liikkuu?
      Ei kait sitä ekoilla treffeillä naimaan lähdetä, oli kahvit maksanut kumpi hyvänsä.
      Haloo, jotain rotia käytökseen!
      Ja aivan ala-arvoista meininkiä, jos joku pitää toisen tarjoamaa kahvia tai juomaa
      toisen kusetuksena! Haloo! Haloo!

• Tasottomia. Lyhdyt ovat jo aikapäiviä sitten sammuneet latvoista.

• asioistatietävätaho

Kyllä se olisi hyvä jos ensimmäisillä treffeillä jo saisi panna.

• nakkkaaaaaaaaaaaa

Mies joka ajattelee että hän kahvit maksamalla saa pillua, on niin tyhmä, että ei ansaitse seuraavia treffejä. Tuollaisissa tyypeissä on evoluutio pysähtynyt.

• Tyyda

Ja nainen joka automaattisesti olettaa että miehen hänelle ostama kahvi tarkoittaa miehen mielestä kutsua seksiin, on lapsen tasolle jäänyt vajakki. Hyvänä esimerkkinä tästä on palstalehmä Nainen_28v.

• Tyyda kirjoitti:

Ja nainen joka automaattisesti olettaa että miehen hänelle ostama kahvi tarkoittaa miehen mielestä kutsua seksiin, on lapsen tasolle jäänyt vajakki. Hyvänä esimerkkinä tästä on palstalehmä Nainen_28v.

Ei tietenkään meinaa. Mutta maksan mielummin kahvini itse.

• Ex----------PUA

Olet oikeassa.

Tuo on varas, ja se kuuluu nykyiseen naisten hypergamiseen golddigger-elämäntyyliin, joka tunnetaan nimellä alfa fucks, beta bucks, eli betat makselevat ilmaisia lounaita yms. ja alfat panevat.

Minun treffit ovat lähes aina menneet pariin viime vuoden aikana ekoilla treffeillä seksiin, jos on ollut vain tilaisuus (esim. olemme olleet meillä). Koskaan ei mitään tarjoamisvelvoitetta ole ollut (tosin, jos olemme olleet kämpilläni, on vanha kunnon punaviini tullut talon puolesta, mutta se ei ole mitään mitä en muuten tarjoaisi vierailleni), seksiä kylläkin.

Usein typy on ottanut jopa omat juomat mukaan, jos kyseessä on ollut "pari lasillista meillä"

Kuinka sitten tähän päästään?

MGTOW-kirjain yhdistemä ja se asennoituminen, ettei seurasta tai seksistä makseta.

Naiset ovat ryhtyneet varkaiksi, jotka tuovat tavaran, ottavat maksun ja vastoin yhteistä sopimusta poistuvat tavaran ja rahojesi kanssa.

Feministien mukaan maksava osapuoli yrittää "kontrolloida rahalla" porvaria, jolla ei ole mitään oikeutta antaa tavaraa maksua vastaan, mutta rahat hän saa kyllä kääriä limaisiin ja paksuihin sormiinsa.

Jos sinua hirvittää nyt ajatus siitä, että nyt ei kukaan suostu lähtemään kanssasi ulos, niin näe asia siten, että yksin jäisit joka tapauksessa jos kyseessä on varas. Nyt vain saat pitää rahasi ja arvokkuutesi.

Parhaimmassa tapauksessa saat peuhata sänkypuuhissa.

Valinta on sinun, joko punainen tai sininen pilleri, joko feminismi tai MGTOW.

• tarralenkkari161

Eihän tuossakaan tapauksessa ollut mitään sopimusta. Jos kokee ärsyttävänä, että euron tuhlattuaan, ei saa seksiä, kannattaa lopettaa tarjoaminen. Ei ole olemassa mitään sopimusta, että kahvien(tai minkään muunkaan) tarjoajalle täytyy antaa.
        Itselleni usein tarjotaan kysymättä edes lupaa. Onko se sitten raiskauksen yritys?
        :D

• Ex----------PUA

Eihän tuossakaan tapauksessa ollut mitään sopimusta. Jos kokee ärsyttävänä, että euron tuhlattuaan, ei saa seksiä, kannattaa lopettaa tarjoaminen. Ei ole olemassa mitään sopimusta, että kahvien(tai minkään muunkaan) tarjoajalle täytyy antaa.
        Itselleni usein tarjotaan kysymättä edes lupaa. Onko se sitten raiskauksen yritys?

Osu ja uppos! :D Älähtihän se viemärirotta kun tuli hänen kaltaisistaan puhe.

Kyllä, se tarkoittaa juuri sitä. Nainen myy siinä vittuaan, ja tuo on lisäksi naisten luoma kulttuuri. Kyseessä on kirjoittamaton sopimus, jonka jokainen kyllä tietää ja tajuaa. Jos et tajua on syy sinun.

Et ole vieläkään kommentoinut sitä, kun kerroin miten minulle tultiin suoraan sanomaan, että pitäisi tarjota, että saan toisen pöytääni tulleista naisista luokseni.

Samoin, miten usein olet törmännyt päinvastaiseen, eli siihen että nainen tulee kysymään miehltä ilmaista lounasta, ja sanoo: Et saa sitten seksiä, vaan aion vain mässäillä rahoillasi, ilman mitään vastapalvelusta.

" Onko se sitten raiskauksen yritys?"

:D Tämä antoikin odottaa itseään.

Eli, jos nainen varastaa miehen rahat, on mies raiskaaja kun hän valittaa naisen varkaudesta.

Samoin, myös juoman tarjoaminen on nyt raiskaus! :D

Jälleen osoitus siitä, miksi raiskaus pitäisi dekriminalisoida, sillä jos kaikki on raiskausta, ei mikään ole raiskausta.

Samoin, niin moni nainen nykyisin ottaa juoman ilmaiseksi, että ilmeisesti jos se on raiskausyritys, on se myös osaltaan raiskausfantasian toteutuma ja jälleen esimerkki siitä miten naiset käyttävät miehiä hyväkseen.

• Kgkfkx

Kyllä, se tarkoittaa juuri sitä. Nainen myy siinä vittuaan, ja tuo on lisäksi naisten luoma kulttuuri. Kyseessä on kirjoittamaton sopimus, jonka jokainen kyllä tietää ja tajuaa. Jos et tajua on syy sinun.

Et ole vieläkään kommentoinut sitä, kun kerroin miten minulle tultiin suoraan sanomaan, että pitäisi tarjota, että saan toisen pöytääni tulleista naisista luokseni.

Samoin, miten usein olet törmännyt päinvastaiseen, eli siihen että nainen tulee kysymään miehltä ilmaista lounasta, ja sanoo: Et saa sitten seksiä, vaan aion vain mässäillä rahoillasi, ilman mitään vastapalvelusta.

Eli, jos nainen varastaa miehen rahat, on mies raiskaaja kun hän valittaa naisen varkaudesta.

Jälleen osoitus siitä, miksi raiskaus pitäisi dekriminalisoida, sillä jos kaikki on raiskausta, ei mikään ole raiskausta.

Samoin, niin moni nainen nykyisin ottaa juoman ilmaiseksi, että ilmeisesti jos se on raiskausyritys, on se myös osaltaan raiskausfantasian toteutuma ja jälleen esimerkki siitä miten naiset käyttävät miehiä hyväkseen.

Aspergerpulla osoitti jälleen kyvykkyytensä tulkita muiden kirjoittajien kommentteja.

(shame, nollavastaus, bla bla bla et sinä kuitenkaan mitään uutta sanoisi joten säästetään molempien aikaa)

• Ex----------PUA
        Kgkfkx kirjoitti:

Aspergerpulla osoitti jälleen kyvykkyytensä tulkita muiden kirjoittajien kommentteja.

(shame, nollavastaus, bla bla bla et sinä kuitenkaan mitään uutta sanoisi joten säästetään molempien aikaa)

Osu ja uppos! :D

0% vastausta viestiini
        100% henkilöhyökkäystä multinikin takaa

"(shame, nollavastaus, bla bla bla et sinä kuitenkaan mitään uutta sanoisi joten säästetään molempien aikaa)"

Edellisen lisäksi olet kuitenkin tarpeeksi tyhmä tekemään siiten, että silti länkytät suutasi, vaikka tiedät vastauksen.

Tai sitten te kiimavittunne viemä, hypergamiset elukat vain olette tuollaisia että ette pysty toimimaan mitenkään muulla tavoin.

Ei ihme että olette jännämiehenkin hakattavina, ettekä opi millään, sillä tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. :D

• tarralenkkari161

Se että jotkut myyvät itseään kaljatuopin hinnalla ei tarkoita, että kaikki tai edes suurin osa myisi. Kaikenlaisia älypäitä mahtuu maailmaan, mitä sitten?

Mutta nyt selittyikin miksi kaiken maailman urpot aina yrittävät pakottaa ottamaan vastaan juomia ja ties mitä. Yrittävät pakottaa seksiin, eli yrittävät raiskausta. Tämä on suora johtopäätelmä sinun perverssistä uskomuksestasi, että tarjoaminen=velvoitus seksiin.

• Kgbdkx

0% vastausta viestiini
        100% henkilöhyökkäystä multinikin takaa

"(shame, nollavastaus, bla bla bla et sinä kuitenkaan mitään uutta sanoisi joten säästetään molempien aikaa)"

Edellisen lisäksi olet kuitenkin tarpeeksi tyhmä tekemään siiten, että silti länkytät suutasi, vaikka tiedät vastauksen.

Tai sitten te kiimavittunne viemä, hypergamiset elukat vain olette tuollaisia että ette pysty toimimaan mitenkään muulla tavoin.

Ei ihme että olette jännämiehenkin hakattavina, ettekä opi millään, sillä tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. :D

Siis et ihan oikeasti ymmärrä ironiaa/sarkasmia? For real?

Nauran, aspergerpulla oli läppä mutta se onkin TOTTA!

• Ex----------PUA

Se että jotkut myyvät itseään kaljatuopin hinnalla ei tarkoita, että kaikki tai edes suurin osa myisi. Kaikenlaisia älypäitä mahtuu maailmaan, mitä sitten?

Mutta nyt selittyikin miksi kaiken maailman urpot aina yrittävät pakottaa ottamaan vastaan juomia ja ties mitä. Yrittävät pakottaa seksiin, eli yrittävät raiskausta. Tämä on suora johtopäätelmä sinun perverssistä uskomuksestasi, että tarjoaminen=velvoitus seksiin.

"Se että jotkut myyvät itseään kaljatuopin hinnalla ei tarkoita, että kaikki tai edes suurin osa myisi. Kaikenlaisia älypäitä mahtuu maailmaan, mitä sitten? "

Et vastannut: "miten usein olet törmännyt päinvastaiseen, eli siihen että nainen tulee kysymään miehltä ilmaista lounasta, ja sanoo: Et saa sitten seksiä, vaan aion vain mässäillä rahoillasi, ilman mitään vastapalvelusta."

Jos sinä menet bordelliin makoilemaan, niin älä kehtaakaan järkyttyä jos joku tarjoaa sinulle rahaa.

"Mutta nyt selittyikin miksi kaiken maailman urpot aina yrittävät pakottaa ottamaan vastaan juomia ja ties mitä. Yrittävät pakottaa seksiin, eli yrittävät raiskausta. Tämä on suora johtopäätelmä sinun perverssistä uskomuksestasi, että tarjoaminen=velvoitus seksiin."

Pakottaa?

Siis esim. aseella uhkaa?

Etkö ole koskaan mennyt kertomaan esim. portsarille?

Yhtälailla naiset ryöstävät miehiä, ja tekevät valehraiskaus-syytöksiä ottamalla vastaan juomia, joita itse ovat vaatineet.

Johtopäätöksesi ei todista muuta kuin sen, että olet idiootti joka et osaa ajatella loogisesti. Tai yrität taas valeraiskaus-syytöstä, koska olet feministi ja yrität todistaa ettei raiskaus ole muuta kuin seksifantasia ja ase naisille.

Lopuksi pieni vertailu:
        "Tämä on suora johtopäätelmä sinun perverssistä uskomuksestasi, että tarjoaminen=velvoitus seksiin"

vrt.

"Et ole vieläkään kommentoinut sitä, kun kerroin miten minulle tultiin suoraan sanomaan, että pitäisi tarjota, että saan toisen pöytääni tulleista naisista luokseni. "

Ei vieläkään vastausta, vaan minunsyyttä mistä naisten itsensä luomasta huoraamiskulttuurista, johon sinäkin otat osaa.

Tyypillistä!

Muuten taas tuo oli sinulta tätä samaa: "Eli, jos nainen varastaa miehen rahat, on mies raiskaaja kun hän valittaa naisen varkaudesta.

Samoin, niin moni nainen nykyisin ottaa juoman ilmaiseksi, että ilmeisesti jos se on raiskausyritys, on se myös osaltaan raiskausfantasian toteutuma ja jälleen esimerkki siitä miten naiset käyttävät miehiä hyväkseen."

• Ex----------PUA
        Kgbdkx kirjoitti:

Siis et ihan oikeasti ymmärrä ironiaa/sarkasmia? For real?

Nauran, aspergerpulla oli läppä mutta se onkin TOTTA!

Edellleenkin 0% vastausta, 100% selittelyä.

• Ghbb

Edellleenkin 0% vastausta, 100% selittelyä.

Asperger ja lisäksi kielitaidoton.

(jankkaa lisää, pokemon!)

• tarralenkkari161

"Se että jotkut myyvät itseään kaljatuopin hinnalla ei tarkoita, että kaikki tai edes suurin osa myisi. Kaikenlaisia älypäitä mahtuu maailmaan, mitä sitten? "

Et vastannut: "miten usein olet törmännyt päinvastaiseen, eli siihen että nainen tulee kysymään miehltä ilmaista lounasta, ja sanoo: Et saa sitten seksiä, vaan aion vain mässäillä rahoillasi, ilman mitään vastapalvelusta."

Jos sinä menet bordelliin makoilemaan, niin älä kehtaakaan järkyttyä jos joku tarjoaa sinulle rahaa.

"Mutta nyt selittyikin miksi kaiken maailman urpot aina yrittävät pakottaa ottamaan vastaan juomia ja ties mitä. Yrittävät pakottaa seksiin, eli yrittävät raiskausta. Tämä on suora johtopäätelmä sinun perverssistä uskomuksestasi, että tarjoaminen=velvoitus seksiin."

Pakottaa?

Siis esim. aseella uhkaa?

Etkö ole koskaan mennyt kertomaan esim. portsarille?

Yhtälailla naiset ryöstävät miehiä, ja tekevät valehraiskaus-syytöksiä ottamalla vastaan juomia, joita itse ovat vaatineet.

Johtopäätöksesi ei todista muuta kuin sen, että olet idiootti joka et osaa ajatella loogisesti. Tai yrität taas valeraiskaus-syytöstä, koska olet feministi ja yrität todistaa ettei raiskaus ole muuta kuin seksifantasia ja ase naisille.

Lopuksi pieni vertailu:
        "Tämä on suora johtopäätelmä sinun perverssistä uskomuksestasi, että tarjoaminen=velvoitus seksiin"

vrt.

"Et ole vieläkään kommentoinut sitä, kun kerroin miten minulle tultiin suoraan sanomaan, että pitäisi tarjota, että saan toisen pöytääni tulleista naisista luokseni. "

Ei vieläkään vastausta, vaan minunsyyttä mistä naisten itsensä luomasta huoraamiskulttuurista, johon sinäkin otat osaa.

Tyypillistä!

Muuten taas tuo oli sinulta tätä samaa: "Eli, jos nainen varastaa miehen rahat, on mies raiskaaja kun hän valittaa naisen varkaudesta.

Samoin, niin moni nainen nykyisin ottaa juoman ilmaiseksi, että ilmeisesti jos se on raiskausyritys, on se myös osaltaan raiskausfantasian toteutuma ja jälleen esimerkki siitä miten naiset käyttävät miehiä hyväkseen."

En kuule kertaakaan mutta olen törmännyt usein siihen, että kaltaistesi idioottien vuoksi, laitetaan disclaimeri että "tämä tarjoamasi X ei sitten tarkoita mitään, ymmärrätkö?" En siis ole koskaan kuullut pyytämään tarjoamaan.

Pakottaa eli:
        -Tuovat juoman eteesi kysymättä lupaa
        -Jankkaavat niin kauan kunnes hyväksyt juoman

Vastasin tuohon toiseen asiaasi ihan siinä viestini alussa.

Minusta juoman luvatta tarjoaminen ei ole raiskausta, sillä minusta juoman tarjoaminen ei ole velvoite seksiin.

• Ex----------PUA
        Ghbb kirjoitti:

Asperger ja lisäksi kielitaidoton.

(jankkaa lisää, pokemon!)

Kurppa jatkaa jälleen tyhjäpäistä raivoamistaan, mutta ei pysty muodostamaan ensimmäistäkään argumenttia.

• Ex----------PUA

En kuule kertaakaan mutta olen törmännyt usein siihen, että kaltaistesi idioottien vuoksi, laitetaan disclaimeri että "tämä tarjoamasi X ei sitten tarkoita mitään, ymmärrätkö?" En siis ole koskaan kuullut pyytämään tarjoamaan.

Pakottaa eli:
        -Jankkaavat niin kauan kunnes hyväksyt juoman

Vastasin tuohon toiseen asiaasi ihan siinä viestini alussa.

Minusta juoman luvatta tarjoaminen ei ole raiskausta, sillä minusta juoman tarjoaminen ei ole velvoite seksiin.

"En kuule kertaakaan mutta olen törmännyt usein siihen, että kaltaistesi idioottien vuoksi, laitetaan disclaimeri että "tämä tarjoamasi X ei sitten tarkoita mitään, ymmärrätkö?" En siis ole koskaan kuullut pyytämään tarjoamaan."

Kaikki tietää, tosin kuin kaltaisesi autisti, miksi juoma tarjotaan.

Miten usein nainen on tullut avoimesti vain juomaan miehen piikkiin, ilman lupausta seksistä?

"Pakottaa eli:
        -Jankkaavat niin kauan kunnes hyväksyt juoman"

Itsenäinen vahva nainen jokaei pysty kertakaikkiaan sanomaan ei. :D Awwwww, voi pientä vauvaa!!!

Annatko myös pillua jos joku
        - tulee eteesi lupaa kysymättä baarissa
        - vonkaa kunnes annat?

Anna kun arvaan, juoman olet aina ottanut, mutta tinsaa et ole koskaan antanut?

"Vastasin tuohon toiseen asiaasi ihan siinä viestini alussa. "

Et vastannut.

Vastaa kysymyksiini, ole hyvä. Ei mitään tuota siinulle tyypillistä "olen pelkurimainen rotta ja en uskalla vastata suoraan miehelle jota kohtaan tunnen alemmuttaa"-vikinää, okei? Saat luvan kerrankin ottaa jostain vastuun, niin me aikuiset teemme. ;)

"Minusta juoman luvatta tarjoaminen ei ole raiskausta, sillä minusta juoman tarjoaminen ei ole velvoite seksiin."

ahaa, eli sinä siis tietoisesti vielä käytät valeraiskaus-syytöksen, jotta hypergamisen huorana ja varkaana voit jatkossakin juoda ilmaiseksi.

Yllätys että olet täysin selkärangaton, sen lisäksi että olet tyhmäkin vielä.

Mitään ei puutut siitä, ttä olet juuri sellainen minkälaisiksi teidä femakot nähdään.

Juuri siksi tarvitset myös koiranpentupoikaystävän, jonkun pitää niellä paskaasi kysymättä. ;D

• Jcjdjx

Kurppa jatkaa jälleen tyhjäpäistä raivoamistaan, mutta ei pysty muodostamaan ensimmäistäkään argumenttia.

Luulet keksineesi uuden hienon sanan, mutta et osaa kuin jankata.

Laula lisää, soittorasia!

• tarralenkkari161

Se että kaikki tietävät että on olemassa sekopäitä, kuten sinä ei tarkoita, että se vastaanottaminen velvoittaisi seksiin. Olen itsepintaisesti torjunut tarjoamisyrityksiä mutta nyt alan ottamaan kaiken vastaan. Jos joku tyyppi suuttuu, on hän ansainnut kaiken paskan mitä saa. Jos ei suutu, oli hän normaali sivistynyt ihminen :D

"Miten usein nainen on tullut avoimesti vain juomaan miehen piikkiin, ilman lupausta seksistä? "

Ööh...Noin 99% ajasta?

"Itsenäinen vahva nainen jokaei pysty kertakaikkiaan sanomaan ei. :D Awwwww, voi pientä vauvaa!!! "

Jankkaaminen nimenomaan tarkoittaa, ettei suostuta hyväksymään sanaa ei.

"Et vastannut."

Vai vastasinko?:
        "Se että jotkut myyvät itseään kaljatuopin hinnalla ei tarkoita, että kaikki tai edes suurin osa myisi. Kaikenlaisia älypäitä mahtuu maailmaan, mitä sitten?"

"Annatko myös pillua jos joku
        - vonkaa kunnes annat?"

Mitä ihmettä sepustat? En. Samoin kuin en anna, vaikka joku pakolla haluaa tarjota juoman :D

"ahaa, eli sinä siis tietoisesti vielä käytät valeraiskaus-syytöksen, jotta hypergamisen huorana ja varkaana voit jatkossakin juoda ilmaiseksi."

En ole edelleenkään koskaan huijannut keltään juomia. En ole ikinä edes antanut ymmärtää antavani juoman hinnalla. Tämän lisäksi pyrin aina tarjoamaan vastadrinkin, jos olen ottanut jotain vastaan. Osa miehistä kun on kaltaisiasi kauhukakaroita :D

Jos iso osa ihmistä ei pidä juoman tarjoamista velvoitteena seksiin, kannattaisiko sopimusehdot tarkastaa ennen tarjoamista? Olette liian pihejä maksullisille ja itkette kun kaikki naiset eivät olekaan tuopilla ostettavissa. Kenen sitä pitäisikään kasvaa aikuiseksi?

• Ex----------PUA
        Jcjdjx kirjoitti:

Luulet keksineesi uuden hienon sanan, mutta et osaa kuin jankata.

Laula lisää, soittorasia!

Taas kurpan huudattaminen on alkanut!

Onneksi sinää et taaskaan jankkaa, se on vain se osapuoli joka sinua huudattaa, vai mitä, einstein?

• Ex----------PUA

Se että kaikki tietävät että on olemassa sekopäitä, kuten sinä ei tarkoita, että se vastaanottaminen velvoittaisi seksiin. Olen itsepintaisesti torjunut tarjoamisyrityksiä mutta nyt alan ottamaan kaiken vastaan. Jos joku tyyppi suuttuu, on hän ansainnut kaiken paskan mitä saa. Jos ei suutu, oli hän normaali sivistynyt ihminen :D

"Miten usein nainen on tullut avoimesti vain juomaan miehen piikkiin, ilman lupausta seksistä? "

Ööh...Noin 99% ajasta?

"Itsenäinen vahva nainen jokaei pysty kertakaikkiaan sanomaan ei. :D Awwwww, voi pientä vauvaa!!! "

Jankkaaminen nimenomaan tarkoittaa, ettei suostuta hyväksymään sanaa ei.

"Et vastannut."

Vai vastasinko?:
        "Se että jotkut myyvät itseään kaljatuopin hinnalla ei tarkoita, että kaikki tai edes suurin osa myisi. Kaikenlaisia älypäitä mahtuu maailmaan, mitä sitten?"

"Annatko myös pillua jos joku
        - vonkaa kunnes annat?"

Mitä ihmettä sepustat? En. Samoin kuin en anna, vaikka joku pakolla haluaa tarjota juoman :D

"ahaa, eli sinä siis tietoisesti vielä käytät valeraiskaus-syytöksen, jotta hypergamisen huorana ja varkaana voit jatkossakin juoda ilmaiseksi."

En ole edelleenkään koskaan huijannut keltään juomia. En ole ikinä edes antanut ymmärtää antavani juoman hinnalla. Tämän lisäksi pyrin aina tarjoamaan vastadrinkin, jos olen ottanut jotain vastaan. Osa miehistä kun on kaltaisiasi kauhukakaroita :D

Jos iso osa ihmistä ei pidä juoman tarjoamista velvoitteena seksiin, kannattaisiko sopimusehdot tarkastaa ennen tarjoamista? Olette liian pihejä maksullisille ja itkette kun kaikki naiset eivät olekaan tuopilla ostettavissa. Kenen sitä pitäisikään kasvaa aikuiseksi?

"Se että kaikki tietävät että on olemassa sekopäitä, kuten sinä ei tarkoita, että se vastaanottaminen velvoittaisi seksiin. Olen itsepintaisesti torjunut tarjoamisyrityksiä mutta nyt alan ottamaan kaiken vastaan. Jos joku tyyppi suuttuu, on hän ansainnut kaiken paskan mitä saa. Jos ei suutu, oli hän normaali sivistynyt ihminen :D"

Passiivis-aggressiivisesta hymiöstä ja henkilöhyökkäyksestä päätellen, on alkanut rotalta loppua argumentit.

Juu, tosiaan olen niin outo etten jaa sinun autistista ja feminismistä maailmankuvaa, missä on ok myydä tavaraa, ottaa siitä maksu ja sitten olla toimittamatta sitä, ja lopulta syyttää petoksensa uhria raiskaajaksi.

LIsäksi hyvä että tunnustat, että aiot jatkossa todistaa että feministit ovat normaalia huoraa alhaisempia ja varkaita.

Onnea vaan kannatuksen kanssa!

Mielelläni edistän tuon mielikuvan ja imagon levittämistä!

"Ööh...Noin 99% ajasta?"

Jälleen olet joko tyhmä, patologinen valehtelija tai autisti.

Tai sitten oikeasti pidät ihmisiä tyyhminä, ja naisia loisina.

"Mitä ihmettä sepustat? En. Samoin kuin en anna, vaikka joku pakolla haluaa tarjota juoman :D"

Haluasin vain varmistua siitä, että olet loisiva varas.

Sinä et pysty sanomaan ei, kun kyseessä on juoma mikä tarjotaan, mutta äkkiä pystytkin kun pitäisi antaa seksiä, joten toisin sanoen paljastin bluffisi.

"En ole edelleenkään koskaan huijannut keltään juomia. En ole ikinä edes antanut ymmärtää antavani juoman hinnalla. Tämän lisäksi pyrin aina tarjoamaan vastadrinkin, jos olen ottanut jotain vastaan. Osa miehistä kun on kaltaisiasi kauhukakaroita :D "

Myönsit juuri, sinä tyhmä ja valehteleva loinen, että otat juomia vastaan ja aiot tehdä sen jatkossakin.

Ja kyllä, on ikävää että on kauhukakaroita jotka eivät suostu olemaan kupattavanasi, vaan vaativat vastinetta rahoilleen. Sinunlaiselle yhteiskunnan painolastille se on varmasti kamala asia, sillä sinun pitää saada kaikki ilmaiseksi ja muiden maksaa.

"Jos iso osa ihmistä ei pidä juoman tarjoamista velvoitteena seksiin, kannattaisiko sopimusehdot tarkastaa ennen tarjoamista? Olette liian pihejä maksullisille ja itkette kun kaikki naiset eivät olekaan tuopilla ostettavissa. Kenen sitä pitäisikään kasvaa aikuiseksi?"

Niiden jotka menevät kauppaamaan itseään lihatiskille, ottavatmaksun ja sitten sanovat etteivät ole huoria.

Valtaosa pitää tuota maksuna ja siksi tekee niin. Jos et tiedä sitä, on se sinun sivistymättömyyttä, jos taas tiedät, ja kiellät on se silti sinun syysi.

Olet oletettu tyhmempi, mikä on jo feministin mittakaavalla saavutus, jos oikeasti sanot että juoma tarjotaan ilman mitään vastineita.

• Jdkxkxjxjzjx

Taas kurpan huudattaminen on alkanut!

Onneksi sinää et taaskaan jankkaa, se on vain se osapuoli joka sinua huudattaa, vai mitä, einstein?

Kutsuit minua einsteiniksi eli tunnustit ylivertaisen älykkyyteni ;)

Ah, nyt luulet keksineesi huudattamisenkin itse, vaikka olen kutsunut sinua ketjuun mölisemään jo monta kertaa. Ja aina olet tullut!

Sitä paitsi kopioit kaikki tehokeinosikin kuten toiston, sulkujen käytön ja kirjoitustyylin minulta.

Kopioinnin suunta osoittaa vielä kuukausienkin jälkeen, kumpi vie ja kumpi vikisee ;D

• Ex----------PUA
        Jdkxkxjxjzjx kirjoitti:

Kutsuit minua einsteiniksi eli tunnustit ylivertaisen älykkyyteni ;)

Ah, nyt luulet keksineesi huudattamisenkin itse, vaikka olen kutsunut sinua ketjuun mölisemään jo monta kertaa. Ja aina olet tullut!

Sitä paitsi kopioit kaikki tehokeinosikin kuten toiston, sulkujen käytön ja kirjoitustyylin minulta.

Kopioinnin suunta osoittaa vielä kuukausienkin jälkeen, kumpi vie ja kumpi vikisee ;D

Ja sinä sanot minulle, etten ymmärrä sarkasmia ja ironiaa.;)

"Ah, nyt luulet keksineesi huudattamisenkin itse, vaikka olen kutsunut sinua ketjuun mölisemään jo monta kertaa. Ja aina olet tullut! "

Huudattaminen jopa terminä on minun "keksimä" (totta kai sitä joku jossain on käyttänyt ennen minua, mutta nyt puhutaanpalstasta) ja sinä tulit raivoaaamn minulle koska provosoiduit- se oli täysin minun ansiotani se. :)

"Sitä paitsi kopioit kaikki tehokeinosikin kuten toiston, sulkujen käytön ja kirjoitustyylin minulta. "

Päinvastoin. Olet joko seonnut tai tuo on vain itte oot-defenssi.

• tarralenkkari161

HAISTAKAA KAIKKI VITTU !!!!!!! JA MINÄ OLEN VARATTU !!!!!!!!!!!!!!!!!

• tarralenkkari161

Taas kalahti feikkitarrikseen :D

• sinkkumiestäällä

Suhteessa olevat naiset on parhaimpia, tarjoat kahvit tai lounaan...pillua saa kun ovat kotona puutteessa.

• pan0miess

Oikein!

• helgamies

Kokeilisit mielummin aluetta A, B tai Moon. Miksi syöttää ja juottaa turhaan?

• pekka--

Sitä virhettä en tee että naisille alkaisin jotain maksamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1001
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      918
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      820
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      751
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. 78
      541
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      88
      519
    8. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    9. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    10. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      100
      504
    Aihe