Evoluution huipputuote: FUNDIS

Tuosta ei evoluutio parane. Ateistit vaietkoot.

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukava kuulla että hyväksyt vihdoin evoluution ja itsesi sen tuloksena.

      • Tervetuloa meidän rekattujen joukkoon :)

        Olet lyhyessä ajassa noussut palstan huippukirjoittajien joukkoon. Kommenttejasi on mukava lukea.


      • puolimutkateisti kirjoitti:

        Tervetuloa meidän rekattujen joukkoon :)

        Olet lyhyessä ajassa noussut palstan huippukirjoittajien joukkoon. Kommenttejasi on mukava lukea.

        Kiitän sanoistasi :).

        Varmuudeksi tosiaan rekisteröin, kun ylläpito toisessa ketjussa kertoili miten helppoa rekisteröimättömien nimimerkkien lukitseminen on, ja Jyrbä viimeksi tänään yritti esittää tieteenharrastajaa (ei toki uskottavasti).


      • Tietävä_Kreationisti3

        Hän ei esittänyt tieteenharrastajaa, hänen käyttämänsä nimimerkki oli tieteen"harjoittaja."

        Mutta pitihän se arvata ettei evokeilta edes perus luetun ymmärtäminen onnistu, kuten yleensäkin.


    • Ihan rehellisesti sanottuna fundikset ovat ilmiö, joska ihmiskunnan pitäisi päästä eroon. Pahimmillaan fundamentalismi johtaa sellaisiin ilmiöihin kuin ISIS.

      Ihmiskunnan tulevaisuus näyttäisi huomattavasti paremmalta jos ääriuskonnoista ja tiedevastaisuudesta päästäisiin eroon.

      • Mentaliteettihan noilla kristillisillä fundiksilla on ihan vastaava. Se näkyy hyvin esim. siinä, miten uskovat yrittävät puolustella VT:n lapsia murhaavaa psykopaattia. Eikö se kerro ihmisestä melkoisesti, jos nuo pitävät lapsia murhaavaa ja murhauttavaa jumalaansa korkeimpana moraalin lähteenä?

        Onneksi tuonne Lähi-itään oli päätynyt VT:n joukkomurhaoppien rinnalle rauhanomaisempia ajatuksia ympäröiviltä kansoilta UT:n kynäilyn aikaan, muutoin hellarit ja kumppanit voisivat hyvinkin juoksennella ympäriinsä pommivöiden kera.


      • utti kirjoitti:

        Mentaliteettihan noilla kristillisillä fundiksilla on ihan vastaava. Se näkyy hyvin esim. siinä, miten uskovat yrittävät puolustella VT:n lapsia murhaavaa psykopaattia. Eikö se kerro ihmisestä melkoisesti, jos nuo pitävät lapsia murhaavaa ja murhauttavaa jumalaansa korkeimpana moraalin lähteenä?

        Onneksi tuonne Lähi-itään oli päätynyt VT:n joukkomurhaoppien rinnalle rauhanomaisempia ajatuksia ympäröiviltä kansoilta UT:n kynäilyn aikaan, muutoin hellarit ja kumppanit voisivat hyvinkin juoksennella ympäriinsä pommivöiden kera.

        EVOLUUTIOLAKI: Vahvin voittaa. Heikkojen veret roiskukoot.


      • yurki1000js kirjoitti:

        EVOLUUTIOLAKI: Vahvin voittaa. Heikkojen veret roiskukoot.

        Jyrki. Viitsisitsää kaivaa evoluutioteorian julkaisuista yhdenkin tieteellisen julkaisun jossa tuo "evoluutiolaki" esitetään?

        Evoluutioteoria ei väitä että vahvin voittaa. Eikä varsinkaan sitä että heikkojen veren pitäisi roiskua.

        Mutta katsotaanpa mitä Raamattusi toteaa veren roiskumisesta:

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

        Tuo on lainaus Raamatusta. Tuossa Jumalasi kehoittaa rikkomaan yhtä kymmenestä käskystä: "Älä tapa"

        Nyt Jyrki, esitä minulle vastaava moraaliton kehoitus evoluutioteorian tieteellisistä julkaisuista.


      • yurki1000js kirjoitti:

        EVOLUUTIOLAKI: Vahvin voittaa. Heikkojen veret roiskukoot.

        Luonnossa veret roiskuu koko ajan, mutta henkiin jää keskimäärin sopeutuvin, ei välttämättä vahvin.
        ps se sun jumalas on eri veitikka, kun yhdetkin hämähäkinkin lapset opetti kannibalisteiksi. Ne hämähäkki-kakrut kun syö (mutsinsa yllyttäminä!) tuon oman mutsinsa viimeiseksi ateriakseen ennen maailmalle lähtöä.
        Älykästä suunnittelua?
        Oppia ikä kaikki ja tästä se alkaa sanoi hämähäkki, kun äitiään söi.


      • puolimutkateisti kirjoitti:

        Jyrki. Viitsisitsää kaivaa evoluutioteorian julkaisuista yhdenkin tieteellisen julkaisun jossa tuo "evoluutiolaki" esitetään?

        Evoluutioteoria ei väitä että vahvin voittaa. Eikä varsinkaan sitä että heikkojen veren pitäisi roiskua.

        Mutta katsotaanpa mitä Raamattusi toteaa veren roiskumisesta:

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."

        Tuo on lainaus Raamatusta. Tuossa Jumalasi kehoittaa rikkomaan yhtä kymmenestä käskystä: "Älä tapa"

        Nyt Jyrki, esitä minulle vastaava moraaliton kehoitus evoluutioteorian tieteellisistä julkaisuista.

        LOGIIKKA 1

        Jos uskoo evoluutioon, joutuu hyväksymään KAIKKI evoluutiotuotteet. Pulinat pois!

        LOGIIKKA 2

        Oletettu evoluutio on SKITSO. Se loi uskonnot ja niiden vastustajat.

        ! HERÄÄ SUOMI !


      • Tietävä_Kreationisti3

        "Ihmiskunnan tulevaisuus näyttäisi huomattavasti paremmalta jos ääriuskonnoista ja tiedevastaisuudesta päästäisiin eroon."

        Samaa mieltä. Siksi evouskon hokkuspokkukselle perustuva kouluopetus pitäisi lopettaa kouluissamme tyystin ja ottaa tilalle totuudellinen ja tieteellinen, Raamatullinen luomisoppi.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Luonnossa veret roiskuu koko ajan, mutta henkiin jää keskimäärin sopeutuvin, ei välttämättä vahvin.
        ps se sun jumalas on eri veitikka, kun yhdetkin hämähäkinkin lapset opetti kannibalisteiksi. Ne hämähäkki-kakrut kun syö (mutsinsa yllyttäminä!) tuon oman mutsinsa viimeiseksi ateriakseen ennen maailmalle lähtöä.
        Älykästä suunnittelua?
        Oppia ikä kaikki ja tästä se alkaa sanoi hämähäkki, kun äitiään söi.

        Qwer. Miten on? Loiko evoluutio jumalat ja demonit vai loiko Luoja lankeavaiset enkelit ja ihmiset?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe