Paljonko OneCoinin arvostettu leader Carl Danhammer laskuttaa, jos hän tulee pitämään noin kahden tunnin mittaisen esittelytilaisuuden OneCoinista? Jos kulut jaetaan esim. 20-30 henkilön kesken, niin kyllä siitä sirkushuvista voi jo jotain maksaakkin! Kamerat tietysti paikalle useasta kuvakulmasta.
Mitä OneCoinin sponssitilaisuus maksaa?
12
1062
Vastaukset
- Naurattaaetukäteen
Siinä koomikko vetäis hyvän tilin.
Sitä tuubaa kuunellessa pitäs herkän pidätyskyvyn omaavien käyttää vaippoja.
Vatsanpeitteetkin voi revetä. Voisko Luiho tulla juontamaan.
Kerrankin sais nauraa kunnolla. Jippiin tosikkokin voi joutua jäähylle, nauru ei katkea
Tampio jos kerkee vois tulla myymään rieskaa jos kerkee.. Montako tukehtuu ? Joo, jumankauta!!! Heti mukana! Ei kai se nyt mansikoita voi maksaa ;-)
Ilman muuta täysillä mukana!!!!
MUAHAHAHAHHAAAAAAAA- a-sampo
Carl Danhammerin tunkittama 118 000 euron kimppapaketti. Otetaan Vesa Keskinen mukanaan ;) Saunatontulta löytyy hyvä sopimuspohja.
- Maanhohtaja
Ääh. Tuli jo
- Uskomatonäijä
Heh heh. Prinssieversi sampomaalta.
Vasikoi itsensä, että sais pienemän tuomion, että tälläsiä kavereita Onanoinnissa.. - abbacd
Vielä ehtis...
- Rutjatov
Carl J. Danhammer os. Juvosen Jokke, ei enempää eikä vähempää kuin Ghanan prinssi. Häntä on päästävä katsomaan livenä.
Nyt on kovaa settiä!- TuurissaTunkitettiin
Avotampio_ kirjoitti:
Heti mukana!
Voisikohan Tuurin tunkittajat "taputtaa vielä kerran lavalle" Voisimme maksaa Rookie paketin verran.
- RuskaaPajassa
Jouko ja leila tullenee kahvipalkalla
- Anonyymi
Prinssi on nyt hieman huonossa hapessa eikä ole varmaa jaksaako vetää parin tunnin setit kaikkine hypetyksineen.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/757120-takavuosien-kohuliikemies-carl-danhammer-sairastui-vakavasti-il-odottaa-paasya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2542576Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151591Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751341Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161251Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251157Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist181992Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19876- 75843
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62831