Mietin tossa pitkään, että kirjoitanko tänne enään yhtään mitään, mutta kait mä sitten kirjoitan.. No en itseasiassa tiedä edes miten mun pitäs muotoilla tämän hetkiset ajatukset tekstiksi/sanoiksi. Hiton vaikeeta, Mutta yritetään,valitettavasti en koko tarinaa tänne voi kirjotella, koska se on piiiitkä tarina.. Mutta silleen lyhyesti kerrottuna: Seurustelin narsistin kanssa 5vuotta avoliitossa ja kun pääsin hänestä eroon kokonaan mun elämäni oli aivan paskana, en edes tiedä miten voi noin pohjalla olla.. Mä kuitenkin selvisin sieltä ja sain vähän itseluottamustakin vuosien jälkeen takaisin mun elämässä ei ollu mitään vikaa hetkeen kaikki oli oikeesti paremmin kuin hyvin, olin tyytyväinen itseenikin. Tapasin uuden miehen jonka kanssa seurustelin vuoden ja se päättyi hirveeseen riitaan ja huutoon, toisen osapuolen pettäessä mua todella törkeesti... Ja taas alko se sama rumba itsetunnon kanssa, olin ihan paska, mikään ei ollut hyvin jne.. Pohjalta kuitenkin taas noustiin jotenkin ihmeellä ja alotin taas uudelleen, pistin oikeestaan mun koko elämäni uusiks duunia / paikkakuntaa myöten.. Oli niin paljon helpompi hengittää kun unohti vaan kaiken menneen... Tapasin alkuvuodesta miehen (tai viime vuoden puolella oikeastaan), jonka kanssa kaikki päättyi taas katastrofiin, tää mies käytti mua hyväkseen todella paskalla tavalla,en halua edes mun pahimmalle vihamiehelleni koettavaksi. Nyt oon yrittänyt taas kasata mun elämäni ja lähinnä itsetuntoni joka on kerta kerran jälkeen ollut entistä paskempana näiden kokemuksien jälkeen. Kaikki joille olen tästä viimesimmästä tapauksesta kertonut on estänyt mut ja poistanut mut elämästään lähes välittömästi ja syyttänyt mua siitä.. Mutta ei kait siinä, jos totta puhutaan niin tunnenkin itseni syypääksi kaikkeen, vaikka toisaalta tiedän myös että en ole se..
Tänne en tietyistä syistä kerro yksityiskohtia, en oo nyt sellasessa mielentilassa että kestäisin astetta pahempaa paskamyrskyä..
Elämäni on paskana miesten takia
101
1356
Vastaukset
- Neuvoni.sulle
No siinä tapauksessa ihan itsesi vuoksi suosittelen ettet lue tämän kommenttini lisäksi tulevia kommentteja yhtä ainutta. Kannattaa ehkä pyytää ylläpitoa poistamaan koko aloituksesi. Jos et ole huomannut, niin tämä palsta ei ole hyväntahtoisten ja myötätuntoisten ihmisten kansoittama. Varsinkaan miesten.
- voikoolla
Jees, kauhulla odotan minäkin..
- Naisasialooseri1
Miksi pitäisi osoittaa myötätuntoa naiselle, joka on valinnut miehensä kiimavitullaan?
- Raakatotuus
voikoolla kirjoitti:
Jees, kauhulla odotan minäkin..
Tähän mennessä ei ole ihan kamalia vastauksia ollut kun vähemmistö? Kyllähän ihmisen täytyy pystyä katsomaan peiliin, jos kerta toisensa jälkeen ajautuu tuhoisaan suhteeseen. Kaikkien miesten syyttely sen perusteella että itse on valinnut pelkästään huonoja miehiä on yhtä väärin kun kaikkien naisten syyttämisen siitä ettei ole itse saanut yhtäkään. (Ja kyllä, tiedän että tämä on asia mitä palstaätminkäiset nimenomaan tekevät, se oli pointtinikin).
- S24.nFemakotRy
Lue vaikka viimeiset sata miesten tekemää avausta, niin kyllä paskaa satelee palstafemakoilta miesten niskaan minkä ehtii. Miksi sama ei saisi päteä toisinpäin?
- delta00
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Miksi pitäisi osoittaa myötätuntoa naiselle, joka on valinnut miehensä kiimavitullaan?
Jokapaikan panomiehet sen sijaan ovat rautaa, eikö?
Se oikeuttaa vaikkapa hyväksikäyttöön ja valehteluun useankin samanaikaisen panosuhteen ohella.
Naisilla on kiima, miehillä ei moista koskaan ole todettu, se on vain sitä vaihtelun ja uudelle reiälle pääsyn ihanuutta. - naismiesasiamies
delta00 kirjoitti:
Jokapaikan panomiehet sen sijaan ovat rautaa, eikö?
Se oikeuttaa vaikkapa hyväksikäyttöön ja valehteluun useankin samanaikaisen panosuhteen ohella.
Naisilla on kiima, miehillä ei moista koskaan ole todettu, se on vain sitä vaihtelun ja uudelle reiälle pääsyn ihanuutta.Eiköhän pointti naisasialooserilla ole se, että vapaana on paljon rehellisiä, uskollisia ja muutenkin luotettavia, lämpimiä, hyväsydämisiä, huomaavaisia ja naista kunnioittavia miehiä. Ylipäätään miehiä löytyy joka lähtöön. Se, että nainen päätyy jonkin hyväksikäyttävän ja valehtelevan jokapaikan panomiehen kanssa yhteen on seurausta hänen omista valinnoistaan, kun toisenlaisiakin miehiä on kyllä tarjolla.
Ne vaihtoehdot ovat kuitenkin yleensä muutenkin toisenlaisia. Vähintään tyyli on oletettavasti toisenlainen. Rokkarimiehet ovat tutkimusten mukaan yleisesti ottaen kaikkein kovimpia pettämään, joten rock-tyylisten miesten joukosta ainakin on turha luotettavaa kumppania hakea. Tutkimukset kertovat myös, että pitkät miehet pettävät tuplasti useammin kuin lyhyet. Yleisimmin pettävät 180-190 cm miehet ja vähiten yleisesti alle 175 cm miehet. Lyhyet miehet tekevät myös keskimäärin enemmän kotitöitä parisuhteessa ja jättävät kumppaninsa huomattavasti harvemmin kuin pitkät.
- 12121212
Klassinen kuvio.
Nainen valitsee jännittäviä ja sytyttäviä narsisteja/jännämiehiä/pelimiehiä jotka antavat hänelle juuri sitä vuoristorataa joka miehessä sytyttikin. Mutta pidemmän päälle vuoristorata käy liian raskaaksi, niinpä välissä keräillään voimia kunnes löytyy seuraava vastaavanlainen mies.- tarralenkkari161
Toki jos uudelleen ja uudelleen pariutuu narsistin ym. kanssa on syytä katsoa peiliin.
Kuitenkin narsisteja ja paskoja löytyy monenlaisista ihmisistä. Ei siis välttämättä auta, että kokeilisi sitä hiljaista hissukkaa. - helgamies
Jännämies kostuttaa kiimavitun. Koska kiimavittu vie naista sama toistuu ainavaan naisen tietoisuuden tasosta riippumatta.
- atännä
helgamies kirjoitti:
Jännämies kostuttaa kiimavitun. Koska kiimavittu vie naista sama toistuu ainavaan naisen tietoisuuden tasosta riippumatta.
Kiimavittu on jo kostea. Olisi syytä perehtyä hiukan paremmin aiheeseen, ettei noi sun tinsajutut olis niin noloja joka kerta.
- 12121212
tarralenkkari161 kirjoitti:
Toki jos uudelleen ja uudelleen pariutuu narsistin ym. kanssa on syytä katsoa peiliin.
Kuitenkin narsisteja ja paskoja löytyy monenlaisista ihmisistä. Ei siis välttämättä auta, että kokeilisi sitä hiljaista hissukkaa....joten kannattaa jatkossakin suosia jännämiehiä koska eihän sitä varmaksi tiedä vaikka kilttikin mies paljastuisi narsistiksi.
Taidan tästä mennä sijoittamaan rahani Wincapitan perustajan uuteen rahastoon, koska kyllähän ne tunnettujen varainhoitoyhtiöidenkin rahastot voivat joskus osoittautua huonoiksi sijoituksiksi. - rtyvbujk
Kun ne narsistit nimenomaan osaavat parhaiten esittää kunnollista. Eikä siinä edes tartte narsistikaan olla, ihan tavis miehetkin sen osaavat. Kaikkein nössöimmätkin miehet osoittautuvat yleensä pettureiksi. Itselläni on joku fetissi just ujoihin miehiin ja he ovat KAIKKI valehdelleet mulle, alusta asti. Täysin selkärangattomia vätyksiä.
Ne nössömiehethän harrastelevat sitä, että epätoivossaan huolivat kenet tahansa naisen joka kiinnostuu heistä ja sit heillä itsetunto kohenee kun vihdoin saavat pillua ja sitten etsitäänki jo toinen nainen, kun ei ollakaan enää niin nössö.
Ja niin tää piiri pyörii ja pyörii ja traumatisoituneita naisia häviää parisuhdemarkkinoilta koko ajan.
Miehet tappelevat aina vain pienemmästä (ja puhkipoljetummasta) naisporukasta kunnollisten naisten vetäydyttyä omiin oloihinsa kissojensa keskelle masennuslääkkeitä popsimaan. Sit ihmetellään ku sinkkujen ja lapsettomien määrä vain kasvaa. Onko se mikään ihme? Kun ei ihmiset enää kohtele toisiaan ihmisinä vaan kertakäyttöesineinä.
Kyllä teillä miehilläkin on oma osuutenne siinä, miks nykyaikana asiat menevät näin kuin menee, mutta naisia pelkästään syytätte. Kyllä mä sanoisin, että molemmilla osapuolilla olis oppimista, mutta enempi vielä miehillä.
- itseoletmiehesivalinnut
Elämäsi on paskana itsesi takia, koska olet valinnut paskoja miehiä. Kunnon miehet ovat tietysti sinusta tylsiä eivätkä ole seksuaalisesti puoleensa vetäviä toisin kuin paskat.
- miksi.ei.olla.kanssasi
niin vaikea sanoa mitä on tapahtunut ja miten petetty mutta jos ihmisille kerrot ja sinut estetään ja poistetaan elämästä niin mitä oikein touhuat ei se taida syyt olla miehissä nyt
- nythetihakemaanapua
Ennenkuin haet taas uutta miestä, niin haepa itsellesi ensin apua ammatti ihmiseltä. Tuo ei taida oikein ratketa mitenkään muuten. Sun täytyy saada sun päänuppi kuntoon ja katsoa siltä pohjalta miten se lähtee etenemään. Miehestä ei ole sinun ongelman ratkaisijaksi. Sinun täytyy ensin arvostaa itseäsi. Ei se mies käyttäydy niinkuin sinä haluat vaan sinun täytyy päättää kuinka sinä haluat sinua kohdeltavan ja pitää siitä kiinni.
Ei kannata hakata päätä seinään se sattuu joka kerta. Ongelmasi ei ratkea päivässä, se vie tovin aikaa, mutta jos saat kunnon apua niin saat itsesi kasaan varmasti.
Olet varmaan aika malttamaton kun syöksyt tulta päin vaikka sammuttaminen olisi loogisempaa ensin ja jatkaa sitten. - 14plus9
Tyypillisen naisen tarina:
1. Tapasin miehen, erosimme
2. Tapasin miehen, erosimme
3. Tapasin miehen, erosimme
Tyyppillisen miehen tarina:
1. En taaskaan tavannut naista
2. En taaskaan tavannut naista
3. En taaskaan tavannut naista Olet siis monen jännämiespaskan nussima nainen. Häpeä itseäsi kun et kelpuuta kunnollista miestä.
- atännä
Noista jokainen on ollut kunnollisempi kuin yksikään teistä palstan atm:stä. Kukaan normaali ihminen ei kirjoittele toisista noin rumasti.
- reformaattori
Vika ei oikeastaan ole sinussa vaan sukupuolessasi. Naiset vain ovat täysin kykenemättömiä tekemään järkeviä puolisovalintoja. Juuri tästä syystä naisten
seksuaalinen vapaus pitää lopettaa ja samalla kieltää naisia itse valitsemasta
puolisoaan. Naiselle puolison voisivat valita hänen vanhempansa. He eivät valitsisi mitään paskaa vaan kunnon miehen, joka on ryhdikäs ja suoraselkäinen ja pystyy pitämään naisesta huolen. Kun nainen itse valitsee miestä hormoonit sotkevat valintaa ja nainen valitsee jonkun paskan alapäänsä ohjaamana. Tämä estetään siirtymällä järjestettyihin liittoihin ja kieltämällä seksuaalinen vapaus. Intassa
ja monessa muussa maassa homma toimii hyvin. Miksi se ei toimisi myös Suomessa.- Roksi
Joo eihän äijiä ohjaakaan se alapää... Älä naurata!
- etsgshgrh
"Naiset vain ovat täysin kykenemättömiä tekemään järkeviä puolisovalintoja."
Mutta vaikka nainen tekisikin järkevän puolisovalinnan niin sekään ei toisi hyvää loppuratkaisua vaan nainen kyllästyisi nopeasti mieheen ja tekisi keskustelunavauksen "mieheni on liian kiltti enkä halua häntä enää".
Nainen valitsee jännämiehen tarkoituksella joko tietentahtoen tai alitajuntaisesti. - 7986
Kuinka moni mies on puskenut pään paskaan kun pili vie ja mies vikisee?
Mieti sitä. - mitä.ihmettä
7986 kirjoitti:
Kuinka moni mies on puskenut pään paskaan kun pili vie ja mies vikisee?
Mieti sitä.Mitä miettimistä siinä on? Tuntuuko asia vaikeatajuiselta?
- Naisasialooseri1
Roksi kirjoitti:
Joo eihän äijiä ohjaakaan se alapää... Älä naurata!
Se ei ole mikään puolustus. Aloittaja on kiimareikänsä vietävissä oleva elukka ja on tilanteensa itse aiheuttanut, harmi ettei se narsu tappanut häntä, se olisi ollut hänelle oikeudenmukainen rangaistus, kiimareikä tappoi kantajansa eikö siinä tapahdu oikeus?
- Naisasialooseri1
Kyllä. Tai oikeastaan miehen isä ainoastaan voisi tehdä sen valinnan, myös äitiä ohjaa edelleen elähtänyt kiimareikä.
Avioliittoseremoniakin symbolisoi sitä, että nainen siirtyy isänsä omistuksesta miehensä omistukseen ja jos nainen on käytetty huora niin se on suunnaton häpeä koko naisen suvulle ja sellainen nainen pitäisi mielestäni ristiinnaulita. - oletidiootti
Kyllä. Tai oikeastaan miehen isä ainoastaan voisi tehdä sen valinnan, myös äitiä ohjaa edelleen elähtänyt kiimareikä.
Avioliittoseremoniakin symbolisoi sitä, että nainen siirtyy isänsä omistuksesta miehensä omistukseen ja jos nainen on käytetty huora niin se on suunnaton häpeä koko naisen suvulle ja sellainen nainen pitäisi mielestäni ristiinnaulita.Onko äidilläsi "elähtänyt kiimareikä "?
- S24.nFemakotRy
oletidiootti kirjoitti:
Onko äidilläsi "elähtänyt kiimareikä "?
Kun sanallinen informaatio puolustuspuheeksi sinkut palstalla loppuu käytetään "onko äitisi, onko siskosi" kortti. Ihan sama kuin tavallisessa elämässä. Kun ei kyetä poliittisesti enään perustelemaan mielipiteitä heitetään rasismi tai populismi kortti. No teiltä femakoilta nyt ei mitään kannata odotellakkaan.
- 2322
Jaahas, joku yksittäinen mt-ongelmainen hakeutuu toistuvasti sairaisiin suhteisiin, ja sen perusteella ollaan vaatimassa kaikkia naisia luopumaan itsemääräämisoikeudestaan? Jospa kuitenkin jättäisitte meidät normaaleissa suhteissa elävät ihan rauhaan.
- Naisasialooseri1
Ei ole yksittäinen, eikä mt-ongelmainenkaan välttämättä, kiimaläpi ohjaa myös mt-ongelmatonta naista, tosin se voi aiheuttaa niitä ongelmia.
Jatkuvasti lehdestä voi lukea, että jännämies on tappanut naisensa ja ne ovat vain jäävuoren huippu, suurin osa naisista ei uskalla puhua jännämiehensä tekosista. Itse tiedän mm. tapauksen jossa nainen sai todistetusti ainakin 10 kertaa kunnolla turpaan jännikseltään, AKTM kaverini kertoi koska näki ne tapaukset ja monesti joutui pitämään jännämiestä aisoissa ettei se ihan sairaalakuntoon piekse naistaan.
Työkaverini kertoi, että joutui lähtemään turvaksi pikkusiskolleen koska ei yksin uskaltanut mennä hänen ja jännämiehensä yhteiseen kotiin turpasaunaa peläten. Mies myös joutui kerran hakkaamaan sen jännämiehen kun se parin viikon ryyppyputken aikan myös hänen kimppuunsa erehtyi käymään. näitähän riittää näitä tapauksia, tiedän paljon muitakin. - TotuusSattuu
"Jatkuvasti lehdestä voi lukea, että jännämies on tappanut naisensa ja ne ovat vain jäävuoren huippu, suurin osa naisista ei uskalla puhua jännämiehensä tekosista. Itse tiedän mm. tapauksen jossa nainen sai todistetusti ainakin 10 kertaa kunnolla turpaan jännikseltää"
Juu ja ongelma on sitten siinäkin vain se nainen, ei ollenkaan se että maailmassa riittää ihan liikaa miehiä jotka tekevät juuri tätä kaikkea paskaa. Ja tiedätkö mitä, te "kiltit miehet" seisotte siinä vieressä ja hiljaisesti hyväksytte koko jutun kun syvällä sisimmässänne kadehditte noita miehiä naisen saannista.
Kun olette keran itse niin helkutin suoraselkäisiä ja kunnollisia niin mitäs jos joskus menisitte näiden jännämiesten luo ja koputtaistte olalle ja kertoisitte että nyt on aika lopettaa se naisten hakkaaminen. Mutta eihän teillä siihen enää suoraselkäisyys riitä vaan puratte sen täällä haukkumalla vain niitä naisia.
Ja kyllä, jokaisella on vastuu tekemisistään, myös sillä naisella. Mutta kyllä vastuu on myös sillä miehellä ja olisi aika kohtuullista että myös heitä kohtaan esitettäisiin jotain rakentavaa kritiikkiä eikä vain aina niitä naisia. Ei minulla muuta... - PalstanRuminMies
TotuusSattuu kirjoitti:
"Jatkuvasti lehdestä voi lukea, että jännämies on tappanut naisensa ja ne ovat vain jäävuoren huippu, suurin osa naisista ei uskalla puhua jännämiehensä tekosista. Itse tiedän mm. tapauksen jossa nainen sai todistetusti ainakin 10 kertaa kunnolla turpaan jännikseltää"
Juu ja ongelma on sitten siinäkin vain se nainen, ei ollenkaan se että maailmassa riittää ihan liikaa miehiä jotka tekevät juuri tätä kaikkea paskaa. Ja tiedätkö mitä, te "kiltit miehet" seisotte siinä vieressä ja hiljaisesti hyväksytte koko jutun kun syvällä sisimmässänne kadehditte noita miehiä naisen saannista.
Kun olette keran itse niin helkutin suoraselkäisiä ja kunnollisia niin mitäs jos joskus menisitte näiden jännämiesten luo ja koputtaistte olalle ja kertoisitte että nyt on aika lopettaa se naisten hakkaaminen. Mutta eihän teillä siihen enää suoraselkäisyys riitä vaan puratte sen täällä haukkumalla vain niitä naisia.
Ja kyllä, jokaisella on vastuu tekemisistään, myös sillä naisella. Mutta kyllä vastuu on myös sillä miehellä ja olisi aika kohtuullista että myös heitä kohtaan esitettäisiin jotain rakentavaa kritiikkiä eikä vain aina niitä naisia. Ei minulla muuta...Justiin. Olen senverran sosiaalinen vaikka ruma olenkin niin kaveripiiriä löytyy myös. Kaksi kaveriani on väkivaltaisia. Ovat ns jännämiehiä koska ovat komeita ja näillä aina myös naisia on riittänyt elämäni nuoruus vuosista saakka mitä ollaan tunnettu. Kummallakin parisuhde jotka alkaneet -90 luvulla ja ovat naimisissa sekä lapsia löytyy molemmilta kolme. Toinen oikein ammatti pettäjä. Myös toisella samaa vikaa ja kehuu näitä panojaan aina työreissunsa päätteeks. Ensimmäinen näistä panee käytännössä kaikkia mitä vastaan tulee ja naiset ovatkin häneen aina lääpällään. Esim jos ollaan baarissa niin hänen kimppuunsa käyvät kaikki. Vittumaisimpia ovat olleet naiset jotka ovat hänelle sanoneet minun kanssa sanaakaan juttelematta että "mitä vittuu sä tollasen luuserin kans baaris" ja huom ei ole edes ne nuoremmat vaan viimeisin vastaava oli lähes nelikymppinen nainen joka noin hänelle tokaisi. Kuitenkin hän on senverran kaveria et jos muija noin tokaisee niin saa kyllä lähdöt samantien. Kenelläkään ole varaa arvostella ihmisiä tuntematta vaan naaman perusteella mielestäni. No hän kyllä ottaa aina helpomman naisen ja panee. Ei vaikuta vaimo saati lapset asiaan ja silloin kun kuuluin faceen myös hänen naisensa itki mulle näitä asioita "mies pettää ja tuo tauteja kotiin" Pahin on se että hän myös lyö. Olen sanonut hänelle joskus pahastikin että vitun mulkku lopeta se pahoinpitely. Ei vaikutusta eikä myöskään nainen lähde. Tosin nämäkin vaan kuulopuheita että lyökö oikeasti... Mene ja tiedä. Toinen kaverini lyö oikeasti. Nainen tullut väliin minulle itkemään ja turvaan häntä silmä mustana. Silti ei puhettakaan että eroaisivat vaan nainen on tasaisesti raskaana ja suhde senkuin "kukoistaa" Et kyllä totuus vaan on se että nainen ei eroa kun on jännämiehensä löytänyt.
- Roksi
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Kun sanallinen informaatio puolustuspuheeksi sinkut palstalla loppuu käytetään "onko äitisi, onko siskosi" kortti. Ihan sama kuin tavallisessa elämässä. Kun ei kyetä poliittisesti enään perustelemaan mielipiteitä heitetään rasismi tai populismi kortti. No teiltä femakoilta nyt ei mitään kannata odotellakkaan.
Nimim oletidiootti kommentoi nallin kiimavittu-retoriikkaa ja ihan osuvasti, samantasoisesti, silmä silmästä periaatteella.
Älä sinä edellytä mitään ''poliittisesti perusteltuja'' mielipiteitä naiskommentoijilta! - oiud
PalstanRuminMies kirjoitti:
Justiin. Olen senverran sosiaalinen vaikka ruma olenkin niin kaveripiiriä löytyy myös. Kaksi kaveriani on väkivaltaisia. Ovat ns jännämiehiä koska ovat komeita ja näillä aina myös naisia on riittänyt elämäni nuoruus vuosista saakka mitä ollaan tunnettu. Kummallakin parisuhde jotka alkaneet -90 luvulla ja ovat naimisissa sekä lapsia löytyy molemmilta kolme. Toinen oikein ammatti pettäjä. Myös toisella samaa vikaa ja kehuu näitä panojaan aina työreissunsa päätteeks. Ensimmäinen näistä panee käytännössä kaikkia mitä vastaan tulee ja naiset ovatkin häneen aina lääpällään. Esim jos ollaan baarissa niin hänen kimppuunsa käyvät kaikki. Vittumaisimpia ovat olleet naiset jotka ovat hänelle sanoneet minun kanssa sanaakaan juttelematta että "mitä vittuu sä tollasen luuserin kans baaris" ja huom ei ole edes ne nuoremmat vaan viimeisin vastaava oli lähes nelikymppinen nainen joka noin hänelle tokaisi. Kuitenkin hän on senverran kaveria et jos muija noin tokaisee niin saa kyllä lähdöt samantien. Kenelläkään ole varaa arvostella ihmisiä tuntematta vaan naaman perusteella mielestäni. No hän kyllä ottaa aina helpomman naisen ja panee. Ei vaikuta vaimo saati lapset asiaan ja silloin kun kuuluin faceen myös hänen naisensa itki mulle näitä asioita "mies pettää ja tuo tauteja kotiin" Pahin on se että hän myös lyö. Olen sanonut hänelle joskus pahastikin että vitun mulkku lopeta se pahoinpitely. Ei vaikutusta eikä myöskään nainen lähde. Tosin nämäkin vaan kuulopuheita että lyökö oikeasti... Mene ja tiedä. Toinen kaverini lyö oikeasti. Nainen tullut väliin minulle itkemään ja turvaan häntä silmä mustana. Silti ei puhettakaan että eroaisivat vaan nainen on tasaisesti raskaana ja suhde senkuin "kukoistaa" Et kyllä totuus vaan on se että nainen ei eroa kun on jännämiehensä löytänyt.
Rakastuminen on valitettavasti sitä, että uskoo voivansa parantaa toisen omalla rakkaudellaan. Tuo sun kertoma tarina on aivan liian yleinen niin Suomessa kuin kaikkialla maailmassa. Siksi monet naiset eivät halua alkaa seurustelemaan ollenkaan koska se on aina naiselle riski.
Itsekin olen aina ollut tosi varovainen miesten suhteen, en päästä miehiä asuntooni ennen kuin tutustutaan kunnolla, mutta tämähän on tietysti sitten johtanut siihen, ettei miehillä riitä kiinnostus kun ei heti pääse panopuuhiin.
Että vois sanoa näin, että me naiset jotka emme kiimavitulla ajattele vaan järjellä, me ollaan sitten niitä jotka emme miestä helpolla saa.
Ne kiimavitut ei mitään pelkää, uskaltavat mennä ventovieraan miehen luokse yöksi noin vain, monesti se suhde alkaa sitten siitä. Niin se nykyään menee. Kiimavitut eivät yksin jää koska ne on niitä mitä te miehet haluatte, ei teitä kunnolliset ja järkevät naiset edes kiinnosta!
- Jousimiesnainen-83
Nyt sun oikeesti kannattaa miettiä mitä haluat elämältä ja mitä haluat parisuhteelta. Varmasti tuolla on paljon miehiä jotka osaa arvostaa ja kunnioittaa naista. Sun pitää itse ensin saada itsetuntosi kuntoon että huomaat missä meni vikaan. Mikä on ollut aijemmin se piirre mihin olet toisessa ihastunut...ehkä tämä piirre voi olla ihan väärä ja ajaudut väärille poluille jo heti alussa. Kyllä sä vielä sen rakkauden kohtaat joka sulle on tarkoitettu , mutta se voi vaatia ensin paljon itsetutkiskelua ja malttia. Ei ihmissuhteisiin kannata rynniä pääedellä vaan oikeesti tutustua rauhassa. Sillon sitä huomaa onko toinen luottamuksen arvoinen vai ei.
- S24.nFemakotRy
Mitä jos vastaavan avauksen olisi kirjoittanut mies? Olisitko haukkunut alimpaan helvettiin? Voin vastata puolestasi. Olisit. Täällä on niin uomiinsa asettuneet puolustusasemat, että avauksesta katsotte aina kumman sukupuolen tekemä se on ja vastaukset kerrotte sen mukaan. Onhan tänne tehty kokeeksi sukupuolettomia avauksiakin, joista teidän femakoiden tavoite huokuu heti alkuunsa "jos olet mies niin, olet käytökselläsi sen ansainnut....." tai "jos olet nainen, niin ehdottaisin että jätät sen sian...." Muunmuassa tällaiset vastaukset ovat olleet taannoin eräässäkin keskustelussa. Kuten sanoin edellä. Sitä saa mitä tilaa ja jokainen on rikkansa valinnut.
- Ujoatm27v
Joo, ihan sairasta kuinka nykymaailmassa mies on aina se paha tyyppi joka on kaiken paskan niskaansa ansainnut ja nainen aina se kaltoinkohdeltu prinsessa jota on hyysättävä ja lohdutettava kun joku sikamies on pilannut hänen elämänsä. Näin se menee jokatapauksessa vaikka osat olis niin päin että mies on joutunut jonkun narsisti naisen kaltoinkohtelemaksi.
T: Feministit - S24.nFemakotRy
Ujoatm27v kirjoitti:
Joo, ihan sairasta kuinka nykymaailmassa mies on aina se paha tyyppi joka on kaiken paskan niskaansa ansainnut ja nainen aina se kaltoinkohdeltu prinsessa jota on hyysättävä ja lohdutettava kun joku sikamies on pilannut hänen elämänsä. Näin se menee jokatapauksessa vaikka osat olis niin päin että mies on joutunut jonkun narsisti naisen kaltoinkohtelemaksi.
T: FeministitNiinpä. Kun ei uskalla puolustautua.
- Roksi
Joo pakko sanoa: Etkö näe kuviota? Olet noidankehässä.
Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi liikaa. Jos joku hyväksikäyttää, kohtelee väärin, niin se on täysin sen hyväksikäyttäjän syy. Jos / kun nainen alkaa suhteeseen ''jännämiehen'' kanssa eikä kykene näkemään selkeästi missä mennään, niin naista voi syyttää mahdollistajaksi, muttei syylliseksi miehen vääriin tekoihin.
Yritä kiskaista itsesi pois tuosta noidankehästä ja seuraavaa miestä ''valitessa''pidä pää kylmänä. Kun seuraavan kerran jännittävältä tuntuva mies lähestyy sinua, ole sinä se joka arvioi tilannetta ja tekee päätöksen aletaanko tapailla vai ei.
Näitten jännämiesten kanssa tahtoo olla niin, että nainen on liian myötäilevä ja lepsu, hyväluonteinen, melkeinpä vailla omaa tahtoa. Mies vaan tulee, ja poimii kuin omenan puusta!
Jännämiehillä tuntuisi olevan hyvä itsetunto ja he vain saapastelevat paikalle. Juuri tämä piirre taitaa viehättää monia vailla omaa tahtoa olevia naisia? Todellisuudessa tällaisilla äijänretkuilla ei ole hyvää itsetuntoa lainkaan ja he ruokkivat itseään liian myötäilevien naisten avulla. Totuus sitten valkenee naiselle myöhemmin.
Älä siis ole ''poimittavana'' , kun seuraava retku saapastelee hurmaamaan sinua. Ole sinä se joka valitsee, ja arvioi, ja valitse oikein.- S24.nFemakotRy
Luehan tekstisi mihen tekemämä. Olisitko enään kannustava tuskin!
- Iupoiuyt
Luehan tekstisi mihen tekemämä. Olisitko enään kannustava tuskin!
No kyllä tuo pätee molemmin puolin sukupuolesta riippumatta.
- 5plus17
Niin paljon on monia hyviä kilttejä kunnollisia miehiä ja naiset valitsemalla valitsee juuri niitä jännämiehiä.
En ymmärrä kuviota. Nainen ei oikeasti halua kunnollista miestä, ei ole muuta päätelmää.- helgamies
Atm32 kirjoitti:
Ei naiset halua kunnollista miestä.
"kunnollinen mies" ei vaan kostuta kiimavittua.
- txryctvybuinop
Ihan sama se menee toisinki päin. Mitä kunnollisempi nainen on, sen helpommin jää yksin. Ei miehet mitään jaksa rauhassa tutustua, seksiä heti tai siirtyvät suoraan seuraavaan, joka raottaa jalkansa samantien.
Ja mä just haluaisin kunnon miehen, mutta eipä oo sellasta ihmettä vastaan tullut, vaikka kuinka olen koittanut keskittyä niihin vähän hissukampiin tyyppeihin.
Kyllä tää ihan toivotonta touhua on, eiköhän luovuteta kaikki? Maailmaki pelastuu.
- EIsokeasti
Elämään saattaa liittyä epäoikeudenmukaisuutta , mutta parisuhdetta ei pidä muodostaa sokeasti huomioimatta kumppanin elämäntapaa ja suhtautumista lähimpiin . Siis aikaa pitää käyttää ja eroa ei pidä siirtää jos ja kun näyttää kehnolta . Mitkään LUPAUKSET hänen muuttumisesta ei toteudu , ihminen on itsensä orja . Ikävä kyllä.
- ätminki
Sellasta se on kun nainen on kiimavittunsa vietävissä.
- naistensyy
Melkein kaikkien palstan miesten elämä on paskana naisten takia
- artphoto
Valitset väärin miehesi. Saat miehiä helposti, koska kirjoituksesta päätellen sinulla niitä on tarjolla, tämä on asia mikä pitää käyttää hyödyksi, kun sellaisen 'lahjan' on saanut eli valitse paras mies minkä löydät ja ellet halua kärsiä lisää, älä enään valitse kusipäätä, häivy suhteesta heti jos huomaat miehen olevan kusipää. Nämä tapahtuneet asiat eivät todella ole syytäsi vaan miestesi syytä, älä tee samoja virheitä.
- Naisasialooseri1
Ne ovat nimenomaan aloittajan omaa syytä. Hän on kiimavitullaan ne miehet valinnut, komea, supliikkimies narsisti, olisi ottanut sen vähemmän komean ja sosiaalisesti kyvyttömän epäsuositun kiltin miehen
- artphoto
Huonot valinnat miehissä ovat hänen syynsä kyllä, tarkoitin pettämiset ja narsistin temppuilut. Olen ihan samaa mieltä kanssasi tuosta, mutta sanon asian ystävällisesti.
- marpat
Ne ovat nimenomaan aloittajan omaa syytä. Hän on kiimavitullaan ne miehet valinnut, komea, supliikkimies narsisti, olisi ottanut sen vähemmän komean ja sosiaalisesti kyvyttömän epäsuositun kiltin miehen
Sosiaalisesti kyvytön erakko, peräkammarin poika, naisten haukkuja, naisten vihaaja, henkistä väkivaltaa käyttävä, kaiken lisäksi epämiellyttävä ulkoisesti, siitä ne vasta ongelmat olisikin syntyny.
- S24.nFemakotRy
marpat kirjoitti:
Sosiaalisesti kyvytön erakko, peräkammarin poika, naisten haukkuja, naisten vihaaja, henkistä väkivaltaa käyttävä, kaiken lisäksi epämiellyttävä ulkoisesti, siitä ne vasta ongelmat olisikin syntyny.
Femakoilla olisi peiliin katsomisen paikka mistä miesviha kumpuaa. Kun mies ei tee neidin pillin mukaan asioita, niin tottakai hän on narsisti. Vittu teitä idiootteja:D
- helgamies
Femakoilla olisi peiliin katsomisen paikka mistä miesviha kumpuaa. Kun mies ei tee neidin pillin mukaan asioita, niin tottakai hän on narsisti. Vittu teitä idiootteja:D
Nainen ei voi kiimavitulleen mitään.
- Ujoatm27v
marpat kirjoitti:
"Sosiaalisesti kyvytön erakko, peräkammarin poika, naisten haukkuja, naisten vihaaja, henkistä väkivaltaa käyttävä, kaiken lisäksi epämiellyttävä ulkoisesti, siitä ne vasta ongelmat olisikin syntyny."
Mietippä nyt oikein tarkkaan vaikka kokonaisen vuorokauden ajan mistähän se johtuu että joistain miehistä tulee ns. peräkammarin poikia ja naisten vihaajia. Ainiin ei femakko pysty mihinkään älylliseen ja loogiseen ajatteluun joten täysin turha toivo. Tää maailma on menetetty lopullisesti! - tarralenkkari161
Anna yksikin rationaalinen syy vihata kokonaista sukupuolta. Ai niin, ei sellaista ole.
- PalstanRuminMies
Ujoatm27v kirjoitti:
"Sosiaalisesti kyvytön erakko, peräkammarin poika, naisten haukkuja, naisten vihaaja, henkistä väkivaltaa käyttävä, kaiken lisäksi epämiellyttävä ulkoisesti, siitä ne vasta ongelmat olisikin syntyny."
Mietippä nyt oikein tarkkaan vaikka kokonaisen vuorokauden ajan mistähän se johtuu että joistain miehistä tulee ns. peräkammarin poikia ja naisten vihaajia. Ainiin ei femakko pysty mihinkään älylliseen ja loogiseen ajatteluun joten täysin turha toivo. Tää maailma on menetetty lopullisesti!Niinpä. Itse en ole peräkammarinpoika enkä vihaa naisia. Silti yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Herää enään kysymys ketkä miehet on niitä joista kiinnostutaan.
- Ujoatm27v
tarralenkkari161 kirjoitti:
Anna yksikin rationaalinen syy vihata kokonaista sukupuolta. Ai niin, ei sellaista ole.
"Anna yksikin rationaalinen syy vihata kokonaista sukupuolta. Ai niin, ei sellaista ole."
Suurin osa naisista on kuitenkin samasta puusta veistettyjä. Eivät suostu seurustelemaan eikä panemaan kilttien ja kunnollisten miesten kanssa joten siinä hyvä syy vihata ainakin 95% nais-sukupuolesta. - xcvybui
Ujoatm27v kirjoitti:
"Anna yksikin rationaalinen syy vihata kokonaista sukupuolta. Ai niin, ei sellaista ole."
Suurin osa naisista on kuitenkin samasta puusta veistettyjä. Eivät suostu seurustelemaan eikä panemaan kilttien ja kunnollisten miesten kanssa joten siinä hyvä syy vihata ainakin 95% nais-sukupuolesta.Minä sanoin jo tuolla ylempänä, että oon koko ikäni odottanut sellasta kilttiä kunnollista miestä kintut ristissä, mut ei oo sellast ihmettä vastaan tullu!
Vaikka olen oma-aloitteisestikin lähentynyt sellasia ujompia erakkoluonteisia miehiä, olenhan iteki jo tosi erakoitunu vuosien mittaan ni ymmärrän heitä.
Ymmärrän jopa seki, että he ovat aika katkeria naisia kohtaan.
MUT EN YMMÄRRÄ MIKS VITUSSA MUA PITÄÄ RANKAISTA? Ei se perkele mun syyni oo, ettei kukaan oo heitä aiemmin huolinu, miksei he suostu tajuamaan, että muille he oli roskia, mutta mulle olisivat olleet helmiä? - voivittuvee
komppaan, mikähän suhde se sellanen on, missä pitää elää toisen luomilla säännöillä?
aika helvetin yksipuolista ja typerää touhua miehiltäkin, jotka näiden narttujen vaatimuksiin alistuu.
fucking idiots :D
- kysynvaintätä
Miksi kelpuutat vain paskoja miehiä? Onko kunnollinen, kiltti mies total turn off
- katkeratmiehethaukkuu
Kiitos tästä kirjoituksesta! Saan siitä lohtua. Oma elämäni on vaikeata, koska en vain löydä kunnollista aviomiestä ja en kelpuuta huonoa minulle sopimatonta kumppania. Olen siis elänyt vanhanapiikana ja kauan. Kärsin yksinäisyydestä. Meillä molemmilla on vaikeata tosin eri syystä!
Huomaan, että nämä samat tyypit, jotka ovat haukkuneet minut pystyyn siitä, että asia on minun vika, haukkuvat sinutkin vaikka teet täysin päinvastoin kuin minä. Nämä tyypit täällä taitavat järjestäen haukkua kaikki naiset, ei täällä taida tervepäisiä olla tai tervehenkisiä tyyppejä, kuin joku poikkeustapaus aina silloin tällöin. Täältä ei kannata kysellä mitään, eikä tänne normaalin ihmisen tulla, nämä eivät halua/kykene katkeruudeltaan mihinkään asialliseen keskusteluun. Älä pahoita mieltäsi. Minä uskon, että niitä kunnon miehiä on vain niin vähän vapaina ainakin keski-iässä. Pahimmat tapaukset paljastuu vasta ajan kanssa, niinkuin nämä narsistit. Minäkin olen heitä kohdannut aivan liikaa, ihmetellyt mistä puusta niitä kasvaa? Narsistin uhriksi joutuminen ei ole sinun vika! He osaa näytellä niin hyvin kaiken alussa.
En osaa muuta sanoa kuin, että älä lannistu ja ei voi muuta kuin vain yrittää uudestaan, jos se jo seuraavalla kerralla onnistuisi ja löytyisi se kunnollinen. Jos lakkaa yrittämästä, sitten ei ainakaan ketään löydä. Ei pidä antaa periksi. Mutta kunnon miehet vapaana ovat hyvin harvinaista! Sääli, että tämmöisetkään palstat eivät anna tietoa siitä, että jos he ovatkin jossakin olemassa niin missä he sitten ovat, että heidät voisi löytää? Sitten voisi muuttua se minunkin mielipide, jos pääsisin heidän seuraan. Emme vain kohtaa. Luultavasti Prisman kassalla olisi parhaat mahdollisuudet! Oletko kokeillut iskemistä siellä? Viimeksi minun keskustelun avaus paljastui, että nainen odotti häntä kassan toisella puolella...
Kunnollisten ongelma lienee se, että elämä on niin pientä, ettei tapaa uusia ihmisiä. Itselläkin harrastukset ovat yksinäistä puuhaa. Mielenkiinnon kohteitaan ei voi valita toisiksi. Ehkä pitää aloittaa harrastus vain miesten pyydystys mielessä, onko olemassa jotakin kalastajaseuraa? Ehkä hankin metsästyskortin vain tämän tähden. Niin paljon kaikkea muuta on jo kokeiltu.
Punttisalille ei kannata mennä, siellä on urheiluriippuvaiset narsismiin kallellaan olevat miehet ja siellä on kova kilpailu naisten kesken. Samanlaisia naisiakin löytyy, neiti täydelliset saavat masentumaan tavis Tiinan. En olisi uskonut, että sanon tämän (itse urheilullinen ihminen ja pidän sitä hyvänä, kun se on normaalia) mutta urheilu voi olla yhtä paha ongelma parisuhteelle kuin alkoholi, kun se menee överiksi ja kunnolla. Tämä on nykypäivän nouseva trendi. Siellä on ihmisiä, jotka on tuhonneet terveytensä liiallisella liikunnalla ja epäilyttävillä urheiluravinteilla ja hormooneilla. Voivat sitten käyttäytyä tosi arvaamattomasti ja saada raivokohtauksia. He ovat monesti myös umpi itsekkäitä itseensä käpertyneitä ihmisiä. Ei siis avioliittokamaa! He elävät liikunnalle ja hyvä, jos edes töihin siltä kerkeevät. Siihen ei mahdu parisuhde eikä lapset. Täydellisyydentavoittelu pilaa heidän elämänsä ja he vaativat yleensä sitä myös puolisoiltaan.- helgamies
Naiset saavat tasoistaan seuraa kuten tämä ja AP:n vuodatus osoittavat.
- laihdutaläski
"Punttisalille ei kannata mennä, siellä on urheiluriippuvaiset narsismiin kallellaan olevat miehet ja siellä on kova kilpailu naisten kesken. "
Olet siis läskiämmä joka valittaa miesten puutetta.
YLLÄTYS!
- Itsemokasit
"Damaged goods" nainen kyseessä.
Joo, EI näitä koskaan enää vittu mun elämään.
Tehneet paskoja valintoja ja vika on sitten miehissä. - w456ut
Jokainen nainen on seurustellut sanojensa mukaan jonkun "narsistin" kanssa :p
Toiset useammankin..
Älkää seukatko sellaisten kanssa, jotka on täysiä mulkkuja.- tarralenkkari161
Enkä ole.
Narsismi on muuten sellainen ominaisuus, joka ei aina näyttäydy ensi silmäyksellä. Tälläkin palstalla on paljon kilttejä ja kunnollisia narsisteja :)
- S24.nFemakotRy
Multinikkaaja vaihtanu numerogoodinsa muuksi ettei muka paljastuisi, mut se on paska juttu kun suosii samoja paskoja piirteitä miehissä, niin kuten edellisessäkin ketjussa sulle vastasin, niin itse tiesi valitset. "mieheni on narsissi" :D Yleisin kommentti miehestä, joka toimii eritavalla mitä neidin mielipiteet sallisivat. Narsismi on oikea diaknoosi tietyissä tapauksissa. Se että joku on sinun toimillesi erimieltä ei ansaitse narsimin sohvadiaknoosia. Narsismista on tullut nykyajan termi entisajan homottelulle. Ennen sanottiin ...tun homo. Nyt sanotaan ...tun narsisti. Sitä saat mitä tilaat, joten itke lisää.
- 673
Narsisimidiagnoosin liimaaminen ihmisten otsiin on minunkin mielestäni typerää, mutta samaa mieltä en ole tuosta sitä saat mitä tilaat lauseesta. Typerä ajatus, että ihmisen pitäisi jotenkin syyttää itseään siitä, että toinen kohtelee häntä huonosti. Paskat kohtelevat toisia paskasti ja siksi heistä pitää hankkiutua eroon kun huomaa millaisia he ovat.
- S24.nFemakotRy
673 kirjoitti:
Narsisimidiagnoosin liimaaminen ihmisten otsiin on minunkin mielestäni typerää, mutta samaa mieltä en ole tuosta sitä saat mitä tilaat lauseesta. Typerä ajatus, että ihmisen pitäisi jotenkin syyttää itseään siitä, että toinen kohtelee häntä huonosti. Paskat kohtelevat toisia paskasti ja siksi heistä pitää hankkiutua eroon kun huomaa millaisia he ovat.
Koska olet noin kommentoinut palstaätmeille? Et kertaakaan. Kun puhutaan naisesta, niin heti on multinikkaajallakin toinen ääni kellossa. Voisin lyödä isonkin summan vetoa täysin identtisestä avauksesta jonka tekisi mies, niin johan palstafemakot sen ampuisivat alas samantien.
- 673
Koska olet noin kommentoinut palstaätmeille? Et kertaakaan. Kun puhutaan naisesta, niin heti on multinikkaajallakin toinen ääni kellossa. Voisin lyödä isonkin summan vetoa täysin identtisestä avauksesta jonka tekisi mies, niin johan palstafemakot sen ampuisivat alas samantien.
En kommentoinut ketjun aloittajan kirjoitukseen, vaan vain tähän narsistisanan viljelyyn mitä nykyisin harrastetaan oli syytä tai ei. Sinänsä huonoista suhteista kannattaa lähteä heti, eikä jäädä niihin roikkumaan. Siinä aloittaja on sentään tehnyt oikein.
Nyt vain malttia ennen seuraavaan suhteeseen ryhtymistä. Koita miettiä missä meni vikaan ja mitä voisit tehdä itse toisin, että seuraksi valikoituisi jotakin muuta kuin pettymyksiä. Onnea matkaan! :)
Tämä kommentti siksi näin, koska muitahan ei voi muuttaa. Ainoa asia mihin voit vaikuttaa olet sinä itse. Eli omiin valintohinsa pystyy vaikuttamaan. Kun tietää miksi mitäkin on valinnut ja millaiseen seuraan on valinnoillaan päätynyt, se hiukan auttaa jatkossa tekemään ehkä erilaisia valintoja ja kiinnittämään huomiota niihin vihjeisiin huonosta seurasta, joiden kanssa olla varuillaan ja ehkä jopa kiertää kaukaa kokonaan. :)
Ettei ota uusintaa aina uudelleen ja uudelleen siipien polttelussa. Elämä on oppimista kehdosta hautaan ja aina kun uulee tietävänsä jo kaiken, niin oppii taas jotain uuttaa. Pääasia onkin, että oppii ja hyväksyy itsensäkin virheineen ja pyrkii niistä suuntaan mikä kohentaa omaakin oloa ja itseluottamusta tehdä oikeita valintoja. :)
- atännä
Tää ei ehkä paljoa lohduta nyt just tässä kohtaa, mutta oikeasti sinä itse päätät sen, miten noihin asioihin suhtaudut. Kukaan muu ei ole vastuussa sun tunteistasi, vain sinä itse. Ei ole "syyllisiä", se on elämää.
Noita sattuu ja on sattunut varmasti kaikille. Ikäviin asioihin ei kannata jäädä piehtaroimaan. Näyttäis nyt siltä, että kaivat kaikki vanhatkin ikävät asiat esille uudestaan, kun sulle "taas" tuli pahat fiilikset. Oliskohan ne vanhatkin jutut vielä käsittelemättä? Musta sun kannattaisi mennä juttelemaan ihan jollekin terapeutille. Tuossa voi olla vaikka masennusta taustalla. Sulla on lupa olla epätäydellinen täydellinen itsesi. Sulla on kuitenkin aivan varmasti ollut noissa kaikissa jutuissa myös hyviä hetkiä ja hyviä puolia. Niistä hyvistä hetkistä kannattaisi ennemminkin tehdä muistilistaa, ei huonoista.
Koita tehdä jotain sellaista, mistä pidät. Sillä saa ainakin mielialaa paremmaksi. Jaksamisia!- S24.nFemakotRy
Ainoa nainen joka ei lyö heti narsistiksi mikä helpoin tie kiitos siitä!
- atännä
Ainoa nainen joka ei lyö heti narsistiksi mikä helpoin tie kiitos siitä!
Lyö narsistiksi ketä?
Me ollaan aivan kaikki _narsistisia_. Se narisimin jana on pitkä. Molemmissa päissä on sairaat, keskivaiheilta löytyy terve narsismi. Se, että meillä on vahvoja narsistisia piirteitä, ei vielä tee kenestäkään narsistista persoonallisuushäiriöistä. Nykymaailmassa arvostetaan niitä itsekeskeisiä, narsistisia piirteitä. - kadotettuminuus
Nykymaailman arvot on päin vittua ja persettä, hevon vitun persettä.
- sgl
Ihan hyvä (aloittaja), että kirjoitit. Vaikka vastaukset ovatkin enimmäkseen pskaa, joukossa pari kolme hyvääkin kommenttia.
Mielestäni vika on siinä, ettet ole oikein omilla jaloillasi seisova eli itsenäinen, vaan kumppanina olet liiaksi miestä nöyristelevä ja siten liian pitkälle joustava miehen oikkujen ja vaatimusten edessä. Kun jo alun perin Sinulle jossain määrässä sopimaton tyyppi tuon huomaa, niin pompottaa lisää ja tilanne pahenee edelleen.
Olisi suotavaa asettaa itse itsellesi parisuhteen perusehdot, ja tuoda myös potentiaaliselle kumppanille tietoon. Tarkoittaa sitä, että jos suhteessa alat huomata kitkaa ja kahnausta mikä ei selviä suunnilleen siitä paikasta, teet selväksi ettet jatka suhdetta. Suoraselkäisyyttä se vaatii, tähän astisen toimintatapasi tuloksen jo tiedät. Myöskään pikkurahasta suurempiin taloudellisiin epäselvyyksiin, so. velanantamiseen peleihin, juopotteluun, joutaviin teknisiin härpäkkeisiin yms. et ala. Sellaisten vaatimukset tulee merkitä suhteen katkeamista.
Itsenäisyys kaikin muodoin, henkisestikin, on haasteellista, tietty. Ja Sun luonnetyypillesikin ehkä. Mutta jos siihen asemaan pääset, olet jo vahvoilla. Se estää Sua joutumasta ajopuuksi ylipäätään, ja parisuhteen suhteen myös. Sulla on selkäranaa sanoa mitä haluat, ja se vähentää oleellisesti todennäköisyyttä joutua huonoihin, pitkittyviin ja lopulta katkeaviin suhteisiin kuitenkin.
Vielä hivenen huumorilla höystettyä: jos olet lueskellut tätä palstaa, täällä on millä tahansa asialla vain kaksi ääripäätä, välimuotoja ei ole, esim.miehissä narsisti ("jännämies" hyväksikäyttäjä kaiketi) ja vätys ("atm" luulen). Todellisuus on kuitenkin enimmissä jatkumoissa kuitenkin suunnilleen normaalijakauman mukainen eli ns.normaalejakin miehiä on, jopa suorastaan eniten. Eräs naiskirjoittaja ylempänä vaan harmitteli, mistähän heitä löytyisi..
No, se probleema lienee jokaisen kohdallaan taklattava, ainakaan tällaisilla tavallaan leimaantuneilla somepalstoilla heitä ei juurikaan kirjoittele ja viihdy kirjoitusten yksipuolisuutensa vuoksi ehkä, ja naisia kiinnostaa vielä vähemmän.
Mutta, "laulua kolmannella!" olen kuullut armeijassa käskettävän joskus apatian ilmapiirin alentuessa synkkänä marssivan joukko-osaston harteille ja kypärään
ja ilmoille raikunut sitten viesti "...veesii tiippuu vempeleestä, vesi tippuu vempeleestä, rasva raahkehen neNästä... "
Tsemppiä!
(ps. ks. myös juuri edelle tullut kommentti) - kiltti-ja-kunnollinen
ALoittaja on tyypilinen nainen, haukkuu miehet ja sitten kelpuuttaa seuraavaksi myös paskan miehen.
- lklklklkl
Joo aloittaja älä syytä itseäsi liikaa vaan ota opiksi. Narsistihan hurmaa ensin uhrinsa eli ei vaikuta pahalta ollenkaan aluksi vaan tosi hyvältä. Kannattaa ehkä antaa seuraavaksi itselleen aikaraja että katselee rauhassa mikä tyyppi lieneekään eikä ole heti heittämässä sydäntään täysillä kehiin vaan pitää myös järjen pääässä ja peli on pystyttävä viheltää poikki heti kun huonot merkit ilmenee. Itselläkin kokemusta parista vastaavasta, tosin näitä edelsi pitkä hyvä suhde. Itse pyrin tarkkailemaan nykyään miehen parisuhdehistorian melko tarkasti, eli löytyykö pitkiä suhteita, mitä vanhempi mies sitä paremman tiedon antaa. Jos 35 mies ei ole ollut pitkässä suhteessa, se kertoo kyllä jostain. Myös se, miten puhuu eksistään ja ihmisistä yleensä. Voit odottaa itse saavasi samaa kohtelua. Itsenäinen täytyy olla, eikä hylätä omia juttujaan kun suhteeseen ryhtyy.
- S24.nFemakotRy
"Jos mies sitä ja tätä" niin.......Ei vaan päde vaikka haluisit.
- Käyttäjätutkimus
Monenko miehen nussima olet?
- 33D
ätmi tyhjensi älyllisen pajatsonsa
;-) - toinen.ätmi
33D kirjoitti:
ätmi tyhjensi älyllisen pajatsonsa
;-)Ihan oleellinen kysymys
- ryppis
Jos elämä on ns. paskan, niin ei siihen ensimmäisenä kannata ketään toista ottaa sotkemaan asioita vielä lisää. Malttia.
- mies_86__
Helpottiko kun sait haukkua meitä?
- 287
Eihän hän teitä haukkunut, vai oletko yksi mainituista?
Jo sadattuhannet naiset Suomessa ovat todenneet, että yksin on parempi kuin huonossa suhteessa. Kokeile sinäkin! Tyytyväisyystakuu.
- Ikis__M
Tiivistettynä siis:
"Seurustelin narsistin kanssa 5vuotta avoliitossa ja kun pääsin hänestä eroon kokonaan mun elämäni oli aivan paskana"
"Tapasin uuden miehen jonka kanssa seurustelin vuoden ja se päättyi hirveeseen riitaan ja huutoon, toisen osapuolen pettäessä mua todella törkeesti."
"Tapasin alkuvuodesta miehen (tai viime vuoden puolella oikeastaan), jonka kanssa kaikki päättyi taas katastrofiin, tää mies käytti mua hyväkseen todella paskalla tavalla,en halua edes mun pahimmalle vihamiehelleni koettavaksi. "
Olet siis paskamiesmagneetti ehkä itse sitä tiedostamatta, ilmeisesti kiltti, avulias ja hyväuskoinen luonne joka haluaa aina yhä uudestaan uskoa noiden saalistajien tarinoihin. Pääset noista paskoista eroon kun hyväksyt palstatotuudet ja ymmärrät miksi naiset toimii niin kuin ne toimii niin osaat sitten välttää sitä stereotyyppistä käytöstä omassa elämässäsi. Ehkä joku kiltti aisuri olisi jo hyvä valinta tässä vaiheessa elämääsi kun juoksuja on riittävästi jo juostu jännittävien paskiaisten kera. Varmaan jo ymmärrät että niiden kanssa kierrät vain päättymätöntä kehää ja on aika loikata sivuun vaikka se elämästä tylsää tekeekin, säilyy kuitenkin henkikulta, rahat ja mielenterveys.- PalstanRuminMies
Niinpä. Pärstävärkki vie naisia. Komea mies kerää kaikki ja vähemmän komea itseni mukaanlukien ei ketään. Jos esim edellämainittu henkilö olisi joskus valinnut minut niin hyvän ukon olis saanut. Tosin saan tähän kohta katkeria kommentteja "olet vihainen ätmi nainen vaistoaa yms" Koskaan en ole ollut vihainen naiselle elävässä elämässä. Naiset ovat vain päättäneet että eivät halua rumaa mutta muun elämänsä hallitsevaa miestä. Jos geenilotto olisi tuonut mulle komean naaman niin avot olisin varmaan super ytm luokassa mut kaikki tai ei mitään. Jäljelle kohdallani jäi ei mitään. Silti kaikille rumille miehille tiedoks. Elämä on mukavaa ilman naisiakin. Tehkää siitä sellainen itsellenne. Toteuttakaa haaveenne mihin rahkeet riittää. Niin itsekin olen tehnyt. Naiset ei kiinnostu mut elämä on parasta mitä olla voi! Lisääntykööt ne joille se mahdollisuus on luotu.
- Ujoatm27v
"Tosin saan tähän kohta katkeria kommentteja "olet vihainen ätmi nainen vaistoaa yms" Koskaan en ole ollut vihainen naiselle elävässä elämässä. "
Aivan. Voin itse esittää tähän kohtaan kysymyksen että miksi sitten en itsekkään kelvannut naisille silloin kun en vielä vihannut naisia millään tasolla niin ettei se näkynyt edes mistään eleistä tai asenteesta ulospäin. Eikä se kyllä nytkään pitäisi mitenkään näkyä ulospäin että tunnen katkeruutta ja vihaa naisia kohtaan kun en ole kelvannut heille. Silloin harvoin kun baarissa juttelen jonkun naisen kanssa niin käyttäydyn kyllä aina asiallisesti ja kohteliaasti enkä puhu mitään palstajuttuja. Tästä huolimatta naiset ei koskaan kiinnostu minusta niin paljon että lähtisivät minun matkaan ja antaisivat pillua. Koko elämäsi ei ole paskana. Voit aina aloittaa alusta kunnollisen ja kiltin miehen kanssa mutta sulle ei kelpaa. Kelpuutat myös seuraavaksi jonkun paskan miehen joka yrittää pilata elämäsi mutta ihminen on vahva ja nousee aina uudestaan
- eivoitietääetukäteen
Mistä tietää onko mies kunnollinen vai paska?
- kevätaurinkopaistaa
Yksin oleminen voi olla ihan hyvä asia varsinkin silloin, kun miesvalinnat menee jatkuvasti pieleen. Miksi hakea parisuhdettakaan vain suhteen itsensä vuoksi? Eikös se niinkuin järkevästi menisi niin, että jos joskus tulee vastaan ihminen joka kiinnostaa ja jonka kanssa tuntuu hyvälle, niin silloin aletaan miettimään josko elämää jotenkin jakaa. Pointtina se molempien hyvä olo.
Edelleenkin, kyllä narsisti hyväksikäytettävän vainua. Aloittajan puolustukseksi kuitenkin se, että narsistilla tosiaan on konstit murentaa jo hiukan rakoileva itsetunto ja kierre alkaa olla valmis. Se, että tuntuu, voi olla huumaavaa vaikka rauha olisi järkevämpää. - adadsa22
Vielä yksi yhteiskunnan universaali uhri. Elämä epäreilua ja miehet sikoja!
Katso peiliin sitten etsi hyväksyntää ja empatiaa.- kevätaurinkopaistaa
Jos minulle tuon kirjoitit, niin olen hyvin toimivassa suhteessa hyvän miehen kanssa ja elämäni on hyvää. Olen tyytyväinen ja onnellinen. En vihaa miehiä. Tuttavapiirissäni on myös monta tosi fiksua miestä. Typerien kanssa en pidä seuraa, oli se nainen tai mies.
- khbkb
Kyllähän se vähän niin on, että jos uudestaan ja uudestaan joutuu paskojen miesten kaltoin kohtelemaksi, niin silloin taitaa vika olla omissa parinvalintakriteereissä.
Kannattaa tutustua toiseen kunnolla, ennen kuin alkaa seurustelemaan.
Maailmassa on niin paljon oikeasti mukavia miehiä. Mutta eikö selliset miehet sitten sytytä?- paskaapaskalle
Paska houkuttelee paskaa
- pitihänsearvata
Naiset rakastuu aina narsisteihin.
- Kasvajakehity
Sorry baby, mutta sinä yksin päätät sinun elämästäsi, ei yksikään mies eikä kukaan muukaan. Elämässä pitää kyllä huomioida muut, toiset, läheiset, kanssaihmiset, vierellä kulkijat, mutta jos oma elämäsi on piloilla, syyllinen piilee sinun sisälläsi. Tsiikailepa sinne.
Vai väitätkö sinä olevasi niin tahdoton aasi, että joku mies voi omistaa sinut eikä sulla ole siihen nokan koputtamista. Sellainen suhde on vankila eikä mikään ihmisten välinen suhde tai liitto jonka pitää olla tasavertainen että se on ihmismäinen, inhimillinen. - Huhuhuhuhuuuuu
On se vaikeeta, ei ihme,et aloittajan polla on sekaisin. Voisitte palstamiehet olla vähän aemollisempia hei...
Älkää tuomitko, niin teitä ei tuomita!
Ei mitää lohduttavaa löytyis suuhun pantavaksi;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523