Onko kellään näistä kokemuksia? Onko kivoja tapahtumia, millaista porukkaa mukana? Jospa sitä uskaltautuisi...
https://www.luonnonpaivat.fi/haetapahtumia/129?backlink=/haetapahtumia/q/84c72df3a054d637beb49ce7708b47b9596f8360
Aiotteko osallistua? :)
Sinkkuvaellus
40
299
Vastaukset
- Luolasukeltaja
En. Vaellan yksin. Yksinolossa erämaassa on jotain maagista. Eli olen siis sinkkuvaeltaja. Ja mitä paskempi sää niin sitä paremmin viihdyn.
Syitä tähän ei tiedetä.
En ole kyllä ehtinyt vuosiin kadota jonnekin.
( Hihitystä )- Luolasukeltaja
Varusteiden päivittäminen on kyllä hauskaa, ja se on tehtävä kaupungissa.
Muistan kerran, kun vaelluskengästä repesi pohja kantapäästä irti keskellä "ei mitään". Taas seuraaviin ilmaiskenkiin iski kiinni kivikkojen käärme.
Matkani ovat olleet joskus perin juurin hankalia.
( Naurua ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Varusteiden päivittäminen on kyllä hauskaa, ja se on tehtävä kaupungissa.
Muistan kerran, kun vaelluskengästä repesi pohja kantapäästä irti keskellä "ei mitään". Taas seuraaviin ilmaiskenkiin iski kiinni kivikkojen käärme.
Matkani ovat olleet joskus perin juurin hankalia.
( Naurua )Ruotsissa teltta lähti lentoon myrskyssä. Onko kukaan juossut teltan perässä pitkin sopulimaata?
( Reps ) - Luolasukeltaja
Ruotsissa teltta lähti lentoon myrskyssä. Onko kukaan juossut teltan perässä pitkin sopulimaata?
( Reps )Olenko muuten mainunnut, että olen erinomainen suunnistaja ja paineensietokykyni on sotilaslentäjän tasoa.
Olenko muuten mainunnut, että olen erinomainen suunnistaja ja paineensietokykyni on sotilaslentäjän tasoa.
( Naurua )Ehkä kaunein näky mitä olen nähnyt on kuitenkin tavallinen tähtitaivas tammikuun pakkashangilta katsottuna. Oikeastaan mitään yhtä levollista näkyä ei minulle maailmankaikkeudessa ole.
Sudet tietenkin ulvovat makuupussi ulkopuolella. Se on luonnollista.
Tietenkin.
( Reps ) - Luolasukeltaja
Ehkä kaunein näky mitä olen nähnyt on kuitenkin tavallinen tähtitaivas tammikuun pakkashangilta katsottuna. Oikeastaan mitään yhtä levollista näkyä ei minulle maailmankaikkeudessa ole.
Tietenkin.
( Reps )Ei kun ei olekaan. Se on ukkosmyrskyn katseleminen Monte Cintolta Korsikassa.
Rajuin tekemäni reissu.
Ei kun ei olekaan. Se on ukkosmyrskyn katseleminen Monte Cintolta Korsikassa.
Rajuin tekemäni reissu.
( Naurua )Mutta silloin Joe Bob oli nuori & nätti.
( Hihitystä )
https://youtu.be/-QV8irCGmOE Luolasukeltaja kirjoitti:
Ehkä kaunein näky mitä olen nähnyt on kuitenkin tavallinen tähtitaivas tammikuun pakkashangilta katsottuna. Oikeastaan mitään yhtä levollista näkyä ei minulle maailmankaikkeudessa ole.
Tietenkin.
( Reps )Pohjoinen tähtitaivas on vielä aika levollinen kun ei ole suurta huolta, että siellä näkyisi jotain älyllistä. Eteläisellä puoliskolla on jo jännempää, kun ei tiedä milloin ne on tulossa jos on. Tai voihan ne olla oppineet koukkaamaan.
- Luolasukeltaja
scrg kirjoitti:
Pohjoinen tähtitaivas on vielä aika levollinen kun ei ole suurta huolta, että siellä näkyisi jotain älyllistä. Eteläisellä puoliskolla on jo jännempää, kun ei tiedä milloin ne on tulossa jos on. Tai voihan ne olla oppineet koukkaamaan.
Tämä ei koukannut. Ainakaan mua.
(Cuul)
https://youtu.be/O9G5lrxTF6k Me olemme aurinkokuntana aika ekstrovertteja ja annamme kuulua itsestämme. Jos tuolla muutaman valovuoden päässä onkin vähän introvertimpi laji niin ne saattaa ihan huomaamatta käydä jollain intergalaktisella keskustelupalstalla siriuslaisten kanssa keskustelua siitä, mitä mieltä meistä pitäisi olla.
- Luolasukeltaja
scrg kirjoitti:
Me olemme aurinkokuntana aika ekstrovertteja ja annamme kuulua itsestämme. Jos tuolla muutaman valovuoden päässä onkin vähän introvertimpi laji niin ne saattaa ihan huomaamatta käydä jollain intergalaktisella keskustelupalstalla siriuslaisten kanssa keskustelua siitä, mitä mieltä meistä pitäisi olla.
Jou
Itse olen sitä mieltä, että juuri keskustelet tässä ja nyt alienin kanssa. Alienilla on tosin vähän kiire näiden lonkeroittensa kanssa.
( Naurua ) Luolasukeltaja kirjoitti:
Jou
Itse olen sitä mieltä, että juuri keskustelet tässä ja nyt alienin kanssa. Alienilla on tosin vähän kiire näiden lonkeroittensa kanssa.
( Naurua )No huh. Sä todellakin teet sinkkuvaelluksia kauas.
- Ikis__M
Ei avannut itse juttua mutta kuvien perusteella miehet enimmkseen taitaa olla vähän vanhempaa kaartia kuin naiset:
http://seura.fi/puheenaihe/sinkkuvaelluksella-saisi-nukkua-toisen-vieressa/
Sittenhän sen ikäjakauman kyllä näet jos uskaltaudut mukaan ja on siellä varmaan jokunen nuorempikin mies eikä nuo osallistujat kovin pelottavilta näyttäneet ainakaan noissa kuvissa. - atännä
Ei tuollainen vaikuta oikein miellyttävältä. Neljä tuntia jäykistelyä. Minä menen metsään rentoutumaan ja olemaan yksikseni rauhassa, en kenenkään tuijotettavaksi ja arvioitavaksi.
- Ikis__M
Kyllä siinä rentoutuu kun makkaroita paistellessa ukkelit heittelee kaksimielisiä juttuja ja jäävät sitten matkan jatkuessa taakse vahtaamaan atännän p..ttä, heittelevät arvoitaan sen verran kovalla äänellä että atännäkin kuulee tasonsa :D
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä siinä rentoutuu kun makkaroita paistellessa ukkelit heittelee kaksimielisiä juttuja ja jäävät sitten matkan jatkuessa taakse vahtaamaan atännän p..ttä, heittelevät arvoitaan sen verran kovalla äänellä että atännäkin kuulee tasonsa :D
Joo, kyllähän niissä joku vika on, jos pitää lähteä mettään naisia katselemaan.
- 13plus5
Eivätköhän ne miehet tuijottele ja arvioi siellä ennemmin kooteeänniä ja yteeänniä kuin sinua.
- singlesevent
Vaikea kuvitella että mikään tapahtuma jossa ihmisten ajatuksena on parin löytäminen, sujuisi kovin luontevasti.
Miesten näkökulmasta tieto/luulo on että sellainen reipas, osaava, rohkea, sosiaalinen ja mielellään toisia miehiä johtava mies yleensä vetoaa naisiin. Kisailuahan siitä seuraa, kuka pääsee olemaan se mies kun muut joutuvat odottamaan.
Kyllä nuo vaellukset silti speed datingin hakkaa, tuossa sentään ehtii vähäsen tarkkailemaan ja arvioimaan ;) - havaintovain
singlesevent kirjoitti:
Vaikea kuvitella että mikään tapahtuma jossa ihmisten ajatuksena on parin löytäminen, sujuisi kovin luontevasti.
Miesten näkökulmasta tieto/luulo on että sellainen reipas, osaava, rohkea, sosiaalinen ja mielellään toisia miehiä johtava mies yleensä vetoaa naisiin. Kisailuahan siitä seuraa, kuka pääsee olemaan se mies kun muut joutuvat odottamaan.
Kyllä nuo vaellukset silti speed datingin hakkaa, tuossa sentään ehtii vähäsen tarkkailemaan ja arvioimaan ;)Sama se on kaikkialla.
Siksihän naiset haluaa mieluummin tutustua sosiaalisissa tilanteissa eikä kahden kesken. Sillä testataan miehen taitoja ja asemaa miesten keskeisessä sosiaalisessa hierarkiassa.
- kyllälähteee
Olen käynyt ja todella hyvännäkösiäkin on aina mukana, puskat lähellä eikä vielä lunta joten..... JEAH! :P
- buha
Ai että hyvännäkösiä?! Keski-ikäsiä koirineen ja muutama hissukka kiikareiden kanssa. Aika puskista tulee se hyvännäkönen jos sinne valleukselle eksyy.
- palstan-ainut-kunkku
buha kirjoitti:
Ai että hyvännäkösiä?! Keski-ikäsiä koirineen ja muutama hissukka kiikareiden kanssa. Aika puskista tulee se hyvännäkönen jos sinne valleukselle eksyy.
Komppaan!
Eipä oo hyvännäköstä sinkkua nähty ikinä missään vaeltelemassa. Hyvännäköset viedää samantien puskiin eikä ne sen jälkeen oo enää sinkkuja. Mälsää. - tarpomaan
palstan-ainut-kunkku kirjoitti:
Komppaan!
Eipä oo hyvännäköstä sinkkua nähty ikinä missään vaeltelemassa. Hyvännäköset viedää samantien puskiin eikä ne sen jälkeen oo enää sinkkuja. Mälsää.No te ootte kans yksiä puskajusseja. Sinkkuvaellus on ihan ok tapahtuma, ainut ärsyttävä piirre siinä ovat ne hoppuilijat, jotka yrittää iskeä heti lähtökuopissa, jotta ehtisivät varata sut jotenki iteleen. Sit ei saa muka jutella enää muiden kaa.
- PalstanRuminMies
Olen 35 vuotta sinkkuvaellellu yksin pitkin mettiä. Pahaa sanottavaa ei ole mut eipä se sinkkustatukseenkaan ole mitenkään vaikuttanut muuttuvampaan suuntaan.
- Fkfdilhggklgfyklh
Bodom järven kierros?
Joku Karrrhu?
Grrrr.. "Kviik"!
Saparot pöllyäisi.squeallikeapig kirjoitti:
"Kviik, kviik!"
https://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8Nii, just jotain tollasta kuitenkin.
Ni en uskalla lähteä. =I- MrHedgehog
SikaHelmi kirjoitti:
Nii, just jotain tollasta kuitenkin.
Ni en uskalla lähteä. =INoin siellä metsässä AINA käy :/
No ei, turvallistahan metsissä on. Ei juoppohulluja, sekakäyttäjiä, kännikuskeja, steroidibodareita, mt-ongelmaisia, palstakilttejä ja palstakunnollisia naisten keittelijöitä, jne.
Usempaa on purtu baarissa kuin luonnossa... MrHedgehog kirjoitti:
Noin siellä metsässä AINA käy :/
No ei, turvallistahan metsissä on. Ei juoppohulluja, sekakäyttäjiä, kännikuskeja, steroidibodareita, mt-ongelmaisia, palstakilttejä ja palstakunnollisia naisten keittelijöitä, jne.
Usempaa on purtu baarissa kuin luonnossa...Totta.
Mutta metsässä on itsensä armoilla :D
Oikeasti kyllä tykkään telttailusta. Hiljainen ja hyväntuoksuinen luonto rauhoittaa sielun. Ja tähtitaivas.. <3- MrHedgehog
SikaHelmi kirjoitti:
Totta.
Mutta metsässä on itsensä armoilla :D
Oikeasti kyllä tykkään telttailusta. Hiljainen ja hyväntuoksuinen luonto rauhoittaa sielun. Ja tähtitaivas.. <3Totta.
Kun nyt klassikkoelokuvat (Deliverance on oikeasti hyvä) ovat aiheena niin opettihan mestari Yodakin Star Warsissa Lukelle ettei siellä luolassa ole kuin mitä sinne mukanasi viet.
Pimeässä metsässä saattaa pelottaa, vaikka oikeasti siellä on paljon turvallisempaa kuin baarissa tai maantiellä kovaa vauhtia kiitävän metallisen laatikon sisällä. Miksi?
- MrHedgehog
Kokemuksia, ei.
Multiharju on vallan ok, helppokulkuinen mutta silti aika kivaa maastoa. Haukilammi on hieno paikka, mutta pl. talviaika liian suosittu.
Tuo järjestettiin viime kesänäkin Koveron perinnepäivän yhteydessä, kaksi porukkaa näytti vaellukselle lähtevän. Reippaan oloisia nelikymppisiä ja viiskymppisiä, nuoremmat vähemmistönä. Ellen muista väärin...
Mene ihmeessä jos kiinnostaa, eipä tuossa paljoa menetä vaikkei unelmien prinssiä löytyisikään :)- siilinruokkijatäti
No oletko sinä menossa jos kerran paikkakin on tuttu?
- MrHedgehog
siilinruokkijatäti kirjoitti:
No oletko sinä menossa jos kerran paikkakin on tuttu?
Naah...piikitkään ei suojaa kaikilta metsän vaaroilta :)
On vähän menoakin huomenna. Perinnepäivillä voisi ehkä poiketa. - siilinruokkijatäti
MrHedgehog kirjoitti:
Naah...piikitkään ei suojaa kaikilta metsän vaaroilta :)
On vähän menoakin huomenna. Perinnepäivillä voisi ehkä poiketa.Nössö!!! :D :D :D
- MrHedgehog
siilinruokkijatäti kirjoitti:
Nössö!!! :D :D :D
Ha! :) :) :)
Voikohan makkaranpaistoa harrastaa? Tuossa mainitaan vaan kahvittelu
- MrHedgehog
Haukilammilla on nuotiopaikka. Eli kyllä varmaankin.
- ätminki
Siihen osallistuu taatusti rumia ja lihavia vanhoja naisia eikä sellainen kelpaa
- Anonyymi
Monesti yhdyntä alkaa siellä vaelluksella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291703Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65588- 65523