Älä luikertele takaisin sinne kivesi alle piiloon vaan kerron nyt perustelut väitteellesi minkä esitit tuossa naista saamattoman miehen elämän arvottomuus ketjussa ja tiedoksesi sinulle ja muille, että minä en ollut kyseisen ketjun aloittaja.
Väitit siis, että ketjun aloittaja on väärässä sanoessaan, että HC-AT-miehen elämän on turhaa ja hänen kannattaa vetää itsensä kiikkuun, mutta et viitsinyt perustella väitettäsi. Olen enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan perustelusi kyseiselle väitteelle varsinkin kun sinäkään et rumalle HC-AT-miehelle seksiä antaisi.
Marrnielle kysymys!!
5
<50
Vastaukset
- Feklwklklwefklwefkl
Kosmiset voimat vaativat tällä syrjäisellä planeetalla sijaitsevia 50-300kg kokoisia massakeskittymiä organisoitumaan tietyllä tavalla - koska syyt. Determinismin määräämä ahdistus, vitutus ja masennus ovat kuin pään sisäinen kompassi joka johtaa jokaisen ATM-miehen vääjäämättä kohti kosmisen tuntemattoman ja yksilökohtailoista täysin piittamaattoman harmonian määräämää päämäärää.
Dissentismi tätä vastaan ei ole mahdollista. Jos vedät itsesi hirteen - niin sen piti olla. Jos otatkin ruman naisen - niin sen piti olla. Jos paarustat elämäsi loppuun saakka - niin sen piti olla. Aivokudelmaamme viritetty kompassineula ei erehdy. Se antaa meille aina väistämättä roolin existenssissä, kausaliteettisen suhteen maailman topologiaan eri energiatasoilla - mutta kukaan ei sano että se rooli olisi kaunis tai miellyttävä.
Kylmän universumin suhdetta ihmiseen voi kuvata vain sanalla "indifferent". Olet siinä missä pitääkin. Tekemässä juuri sitä mikä on supernovatanssin deterministinen seuraus. Jos elämällä on tarkoitus, on tarkoitus se miten läskisi järjestyvät aika-avaruudessa. Kartta on, pääsi sisällä. Sensijaan selitystä miksi tarkalleenottaen näin - ei todellakaan ole.
Yksi on varmaa. Kun kysyt universumilta että "Miksi juuri minä?" niin universumi ei jää sinulle gluoninkaan vertaa velkaa selityksissä.Subjektiivisesti pidän elämän tarkoituksena luoda tarkoitus omalle elämälleen. Haaste on osata tehdä se niin, että muiden elämän tarkoitukset ei ole sotkemassa.
Sinänsä oman elämänsä päättäminen omalla tavallaan on ehkä yksi helpoimmin perusteltavia.
Tyhjentävä oli edellinen vastaus, mutta vastataan nyt ominkin sanoin. Mun mielestä ongelma on se, että ulkopuolelta yritetään määritellä, mikä on toisen elämän arvo. Vaikka olenkin parisuhteessa, se ei määritä mun elämää kokonaisvaltaisesti, niin kuin ei määrittäisi sekään, jos olisin sinkku. Moni täällä on kertonut elävänsä hyvää elämää naisettomuudesta huolimatta, enkä soisi heidän riistävän henkeään vain siksi, että jonkun muun mielestä seksin harrastaminen naisen kanssa on ainoa tarkoitus elämässä.
- 9plus6
Onneksi olkoon. Sait puheellasi Naisasialooserin näyttämään silmissäni seksiaddiktilta elukalta :D
Miehen elämän arvo on täysin nolla jos ei saa naisilta mitään rakkautta. Eli minä olen täysin nolla eikä minulla ole mitään arvoa. Raha tai muu ei merkitse yhtään mitään kun joutuu elämään yksin 80 vuotta jos elää nii kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5331753Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84853
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2687- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65608- 65533