Millainen ikäero oli hyvä nuorena ja entä nyt?

Selit

Onko ikäero mieltymyksesi muuttunut vuosien varrella?

Tässä minun ikäjaksot:

13-18 vuotiaana poikaystävän piti olla ehdottomasti minua vanhempi. Maksimissaan kuitenkin 2 vuotta vanhempi

19- 35 vuotiaana jo kelpuutin lähinnä itseäni nuoremmat. Tässä iässä poikaystäväni olivat minua pari vuotta nuorempia. 4 vuotta vanhempi mies olisi ollut jo liian vanha.

Tästä myöhemmillä vuosilla olen ollut kiinnostunut pari vuotta nuoremmista ja pari vuotta vanhemmista riippuen miehen elämäntilanteesta. Ei kuitenkaan kiinnostusta vauvakuumiselle miehelle.

Kirjoittaja on 40 nainen, lapset hankittu.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinam

Aina ollut nuoremmat miehet, 7 v ja 4 v nuoremmat, nyt yli 40-vuotiaana sinkkuna haluaisin mieluiten oman ikäisen tai korkeintaan pari vuotta nuoremman/vanhemman. Mutta jos nuorempi taas saattuisi kohdalle, ei se mikään este olisi.

• näinseonmennyt

Silloin kun olin 18 riitti että tyttö oli kaksi vuotta nuorempi
      kaksvitosena riitti että tyttö oli viisi vuotta nuorempi
      nyt viiskymppisenä riittää että tyttö on 25 vuotta nuorempi

• Selit

Ok. Sulla noin. Millaisia naisia sitten tapailet tässä ajassa?

• Maksullisillamennään
        Selit kirjoitti:

Ok. Sulla noin. Millaisia naisia sitten tapailet tässä ajassa?

Lähinnä maksullisia, koska alle kaksvitosia ei oikein helpolla enää ilman saa.

Omanikäisiltä saan kyllä ehdotuksia aika useinkin, mutta ei kiinnosta, mieluummin runkkaan haaveillen teinitytöistä kun alan naimaan yli kolmekymppisiä.

• ätmelssön

On tää palsta hassu paikka.

Tutkittu on että naiset keskimäärin suosii itseään hieman vanhempia miehiä ja miehet suosii itseään nuorempia naisia.

Mutta täällä kaikkien naisten vienti vaan lisääntyy kun ikää tulee lisää ja kaikki suosii vain nuorempia miehiä :D

• Selit

Niin ätmeillehän tämä tarkoittaa sitä että kannattaa toimia silloin kun naiset ovat vielä kiinnostuneita itseään vanhemmista. Väittäisin, että jos nainen on kiinnostunut vanhemmasta niin se on "äijä" eikä nössö. En kyllä tiedä mihin väliin ätmi voi iskeä...😳

• Selit kirjoitti:

Niin ätmeillehän tämä tarkoittaa sitä että kannattaa toimia silloin kun naiset ovat vielä kiinnostuneita itseään vanhemmista. Väittäisin, että jos nainen on kiinnostunut vanhemmasta niin se on "äijä" eikä nössö. En kyllä tiedä mihin väliin ätmi voi iskeä...😳

Ätmien olisi kannattanut toimia 18-vuotiaana, kun 15-17-vuoitaat olivat kiinnostuneita pari vuotta vanhemmista. Sitten se juna meni ja jäljelle jäi vain katkeruus.

• Selit
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ätmien olisi kannattanut toimia 18-vuotiaana, kun 15-17-vuoitaat olivat kiinnostuneita pari vuotta vanhemmista. Sitten se juna meni ja jäljelle jäi vain katkeruus.

Samaa mieltä, tosin ne ätmeille tarkoitetut tytöt eivät olleet tuossa iässä kiinnostuneita pojista. Mahdollisesti ätmitkään eivät olleet tuolloin kiinnostuneita muista ihmisistä.

• Selit kirjoitti:

Samaa mieltä, tosin ne ätmeille tarkoitetut tytöt eivät olleet tuossa iässä kiinnostuneita pojista. Mahdollisesti ätmitkään eivät olleet tuolloin kiinnostuneita muista ihmisistä.

Niinpä.

• Pakko on ollut siirtyä itseäni nuorempiin, kun oman ikäisille ei ole oikein koskaan kelvannut.

• kohtaviiskyt

Hyvin paljon samoin kuin aloittajalla!! :)

• Nuorempana tykkäsin oman ikäisistä ja vanhemmista. Vanhin deitti muistaakseni 13v. Itseä vanhempi.

Nykyään tykkään nuoremmista, oman ikäisistä ja max pari vuotta vanhemmista. Nuorin deitti -10v omasta iästä.

• Näimpä-

Oma viimeisin deittini on itseäni 17v. nuorempi. Siitä vielä 10 vuotta nuorempia olisi tulossa.

• defacto2

16-17 vuotiaana 21 tyttöjä ja nyt 51 vuotiaana 23 v tyttö

• sopivaero

Ensimmäinen tyttöystävä oli 3v nuorempi, seuraavat 5v ja 7v nuorempia ja vaimo on 11 vuotta nuorempi.

• 123123123123

En ole itse asiassa koskaan ajatellut, minkä ikäisen kumppanin haluaisin tai mikä olisi sopiva ikäero. Mielestäni kysymys on itse asiassa aika absurdi, enhän minä kenenkään iän kanssa suhteeseen mene, vaan sen ihmisen. :)

No tässä kuitenkin omat kumppanit ja ikäerot:

- samanikäinen
      - 2 v. vanhempi
      - 5 v. nuorempi
      - 8 v. nuorempi
      - 2 v. vanhempi
      - 16 v. vanhempi

• ex-sönkkö

Yleensä olen mieltynyt aikalailla itseni ikäisiin tai pari vuotta vanhempaan tai nuorempaan. Muutama poikkeuskin on ollut, 8-vuotta vanhempi ja n. 9-vuotta nuorempi. Ja tämä nuorempi nyt on se ihminen jota rakastan ja tuntuu kaikista tuntemistani sopivimmalta kumppanilta järjenjuoksultaan. Ns. päätepysäkkini. :)

Eli loppujenlopuksi ei se ikä, vaan se luonne ja arvomaailmat. Ikä ei kerro ihmisen ajatusmaailmasta ja elintavoista oikeastaan yhtään mitään, joten olen huomannut sen olevan kriteerinä aika joutava. Toki joku tolkku, aikuiset ja lapset ei kuulu yhteen parina.

• oma_mielipiteeni_on

No jos nyt oikein miettimällä miettii, niin...

En ole osannut nuorempana tai vanhempana (30 v) ajatella seurustelua itseäni nuoremman kanssa. Enkä kyllä oikein innostu toisaalta siitäkään, jos ikäeroa toiseen suuntaan jo useampi vuosi (heittona yli 7 vuotta). Oma kumppani muutaman vuoden vanhempi ja se mielestäni ok. Mutta tää on tätä teoreettista höpinää, tiedä häntä sitten käytännössä jos sinkkuna rajat ylittävä mies olisi vastaan tullut ja itseä kovasti miellyttänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65