Vahvoja epäilyksiä evoluutioteoriasta

Jumala.jo.ratkaissut

Evoluutiotutkimuksistaan Nobelilla palkittu huipputiedemies Thomas Hunt Morgan on epäillyt yhdessä aiemmista kirjoistaan "Evolution and Adaptation", että luonnonvalinta ja hyvin pienet muutokset perimässä eivät riitä selittämään lajiutumista. Uudemmassa kirjassaan "A Critique of the Theory of Evolution" Morgan esittää seuraavan tärkeän ja aiheellisen kysymyksen: "Does selection play any role in evolution? How can selection produce anything new? Is selection no more than the elimination of the unfit? Is selection a creative force?"

Morgan kuuluu myös tiukkoihin eugeniikan vastustajiin, kuten kaikki, jotka eivät voi hyväksyä väkivaltaan ja tappamiseen perustuvaa oppia moraalinsa perustaksi. Kuten tunnettua, monet darwisnimin kannattajat, mm. kuuluisa evoluutiotutkija Julian Huxley, ovat olleet eugeniikan kannattajia. Tiedemiehissä on aina niitä, jotka suhtautuvat kylmän tunteettomasti ympäröivään maailmaan ja erityisesti toisiin ihmisiin. Näiltä kylmiltä laskukoneilta puuttuu kaikki kyky myötätuntoon ja inhimillisiin tuntemuksiin. Tälläkin palstalla nimimerkii ertert vaikuttaisi olevan juuri tuollainen kova ja kylmä pikkusieluinen laborantti.

Näin vakaalla pohjalla on siis todellisuudessa tämä uusi, uljas evoluutioteoria, jonka evoluutikot täälläkin väittävät olevan tiedemaailmassa consensus ja täysin vedenpitävästi ja varmasti todistettu asia. Kirjoittaisiko eräs kuuluisimmista evoluutiotutkijoista näin, jos tuo väite olisi totta?

Ajatelkaa, ennen kuin uskotte! Think, before you believe!

Raamatusta löytyy ongelmattomampi ratkaisu tähänkin kysymykseen. Sinunkin kannattaa lukea se sieltä heti miten ja alat ymmärtää, miksi maailma on sellainen kuin se on!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8765

      Kannattaisiko sinunkin lukea ensin tuo kirja, missä Morgan itse vastaa alussa esittämiinsä kysymyksiin? Kyllä, olen lukenut.
      Hauskaa muuten, että kyseinen kirja on julkaistu tasan 100 vuotta sitten. Nobelinsa hän sai parikymmentä vuotta myöhemmin.

    • Älä_hoppuile

      Paskansitko taas housuihisi?

    • Jatkoo

      Jos sinulla on epäilyksiä niin miksi kirjoitat tuollaista sontaa.

    • PelleäPukkaa

      Aloittajan Morgansekoilut on jo loppuunnaurettu ateismipalstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe