Case: nainen joka toimi kuten palstalla sanotaan

paljonnähnytvanhaätmi

Nainen tuli vanhaksi ja jäi lapsettomaksi. Nyt sen nuppi ei enää kestä elää ja ajatukset jauhaa itsemurhassa.

Mitä olikaan tapahtunut?

Teininä nainen oli ihastunut naapurin poikaan. Poika oli fiksu, kuten naiset usein peräänkuuluttaa. Mutta ongelma tuli naisen ystävättären muodossa; ystävätär pilkkasi poikaa, joka ei edes välittänyt lällättäjän lätinöistä. Nainen siis hylkäsi fiksun pojan, koska toinen nainen ei kelpuuttanut poikaa lyhyyden vuoksi.

Seuraava poika olikin sitten ystäväpiirin tyttöjen ylistämä; pitkä ja perus komea. Poika oli kuitenkin ytm-tasoa ulkoisesti ja naista kaatui. Joten naisen kohtaloksi tuli parempaan vaihto, mikä onkin helppojen naisten osa ytmin elämässä.

Kaksikymppisenä nainen saikin "jättipotin". Eli iski seukkaavan miehen, joka naisen vuoksi jättikin tyttöystävänsä. No eipä tätäkään kauaa kestänyt. Mies vain haihtui naisen elämästä, kun seuraava lirkuttelija osui kohdalle.

Nainen muutti työn perässä. joten seuraavat 20v oli vientiä. Mutta ei nainen mitään koskaan opi. Tai oppii se, mutta sillä ei ole vaikutusta naisen toimintaan. No lopputulos oli: ei miestä - ei lapsia.

Viimen yli 40 vuotias nainen löysi pidempiaikaisen miehen. Tosin löyhä serustelu, olkoonkin että kesti viisi vuotta, kuihtui kokoon. Miehellä oli ongelmaa naisen historian kanssa.

Vuodet kului eikä nainen enää kelvannut ytm-tasoisille. Nainen eristäytyi (suom. jäi yksin). Naisen mielenterveys heittää nyt ja marketin narut pyörii kopassa.

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri noin naisen elämänkaari aina menee.

• 1710

Jaa että aina?
        No miten sinä sitten olet olemassa, jos äitisi on lapsettomana ja miehettömänä itsemurhan partaalla?

• Ne oli ne kehitystehtävät. Aina palstalla jotain oppii.

• 1710 kirjoitti:

Jaa että aina?
        No miten sinä sitten olet olemassa, jos äitisi on lapsettomana ja miehettömänä itsemurhan partaalla?

Poikkeus vahvistaa säännön.

• 1710
        HC-ätmel kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön.

Ylivoimaisesti suurin osa populaatiosta sitten kuuluu näihin "poikkeuksiin".

• MsFeeniks

Lapset ja mies eivät ole kaikkien naisten elämän tavoite.

• MtOoniks

nainen kaipaa ongelmia mielelleen. Vuoristorata jee ja MT-ongelmaa kummiskin kaivataan.

• Rohkea nainen, kun ei kuitenkaan tyytynyt ätmiin. Se vasta olisi kaamea kohtalo ollut.

• makunsajollakin

Vai vielä rohkea. Ei sitten kuunnellut sydäntään, vaan toisia naisia. Rohkea seuraa sydämensä ääntä. Tyhmänrohkea on jotain muuta. Ja tyhmä tarvii kysyä muilta.

ruskea lempivärinä ... no on sulla surkeen kaamee kohtalo

• makunsajollakin kirjoitti:

Vai vielä rohkea. Ei sitten kuunnellut sydäntään, vaan toisia naisia. Rohkea seuraa sydämensä ääntä. Tyhmänrohkea on jotain muuta. Ja tyhmä tarvii kysyä muilta.

ruskea lempivärinä ... no on sulla surkeen kaamee kohtalo

Eikös fasistit olleet ruskeapaitoja.

Totta puhuen nainen toki käveli onnensa ohi kuunnellessaan ystäviään. Vaan kuka haluaa naisen, joka on niin kavereidensa vietävissä, eikä osaa seurata omaa järkeään ja tunteitaan? Ätmikö?

• JosNoinIlkeä

Hyvä kun meni.
      Ilkeällä miehellä ei tee mitään.

• olenvähänyksinkertainen

Kuka miehistäsi oli ilkeä? Mitä teki?

• Ikis__M

Hyvä kirjoitus mutta tuo "Miehellä oli ongelmaa naisen historian kanssa.", eikö se ole kuitenkin niin että naisella siinä se ongelma on historiansa kanssa jos se estää vakiintumisen?

• vetelitäällä

Kuten sanoit. Mutta kyllä tuo kirjoitus kertookin koko ajan tästä naisen ongelmasta.

Naiset oikein hakemalla hakee ongelmia elämäänsä. Tää kuuluu naisen luontoon mun mielestä.

Miesten on tietoisesti vältettävä kaikki naiset jos halua elää ongelmatonta elämää. Tää vaan on aika ongelmallista kun feministien mielestä äijäkerhossakin on oltava naiskiintiö.

• 1413

Olipas siinä aloittaja lukenut tarkkaan palstaa, ja kerännyt tarinaansa kaikki ätmien toiveet. Hehheh
      Kenenkään todellisen elämän kanssahan tuolla tarinalla ei ole mitään tekemistä.

• alkup

Olen lukenut palstaa ja ymmärrän asioita hyvin muutenkin. Etenkin syy-seuraus käsite on hallussa.

Mutta valitettavasti kertomani nainen on olemassa ja tunnen hänet. Olin jo kuvitellut hänen elelevän hiljakseen hamaan hautaan asti. Enkä olisi hänen tarinaa kirjoittanut ellen sattumalta olisi perjantaina kuullut hänen MT-ongelmistaan. Lisäksi olin vastikään kuullut tutulta naiselta mitä hän oli kertonut yksinolostaan.

Joskus olen lukenut täältä juttua joka voisi sopia itseeni, joten kyllä uskomattomaltakin kuulostava voi olla tapahtunut. Jos nyt ei aivan ufoja aleta kirjoittelemaan, niin asiat voivat olla tapahtuneet useammankin kohdalla.

On tästä palstasta ollut minulle apuakin. Olen tullut tietoiseksi syystä jonka vuoksi olen atm. Ääneni on niin poikamainen, että se on karkoittanut kaikki naiset. Olisi vaan pitänyt kännätä teininä ääni matalankäheeksi. Tietääkö palstalaisista kukaan löytyykö lekuria joka korjaisi mokoman puhevian?

• Naisasialooseri1

Kyllä on ja sekös sinua pelottaa, se on myös sinun tulevaisuutesi. 40v haaskalla ei ole mitään arvoa miesten silmissä, YT-miehet eivät sylkäisekkään sellaista päin, joten sen naisen kohtalo on olla yksin ja kärsiä mt-ongelmista.

Nainen oli jo nuorena samassa veneessä HC-AT-miesten kanssa, ei vain säälittävä typerys sitä silloin tajunnut kun vielä YT-miehiä tuli ovista ja ikkunoista.

• tositarinaelämästä

Lukijan katkera tarina: Jäin lapsettomaksi, koska sopivia isäehdokkaita ei löytynyt

Studio55.fi > Tositarina Julkaistu 01.08.2016 06:15

http://www.studio55.fi/tositarina/article/lukijan-katkera-tarina-jain-lapsettomaksi-koska-sopivia-isaehdokkaita-ei-loytynyt/6002814

Nimimerkki Viiskyt kertoi Studio55.fin kyselyssä jääneensä lapsettomaksi sopivan kumppanin puutteesta johtuen.

Lapset jäivät hankkimatta, koska en nuorena tavannut sopivia isäehdokkaita. Mitään pakkomiellettä lisääntymisestä minulla ei kuitenkaan ole ollut. Suurin osa miestuttavistani ei halunnut edes vakituista suhdetta, puhumattakaan lapsista. Loput ehdokkaat hylkäsin juoppoina tai uskottomina. Lasten ei pidä kärsiä kelvottomasta isästä.

Nyt myöhemmin ajatellen olisi pitänyt jättää ehkäisy pois niiden kelvollisimpien miesten kanssa. He eivät välttämättä koskaan olisi tienneet siittäneensä lapsia.

Silloin harmittaa, kun näen vastuuttomia vanhempia tai lasten kulkevan myöhään kadulla kaljapullojen kanssa tai viettävän aikaa kotonaan yksinäisinä. Lasten tekoonhan ei tarvita vastuuntuntoa, eivätkä lapset paranna vanhempiensa päihderiippuvuutta tai muuta itsekkyyttä. Minä olisin ollut monin verroin parempi äiti.

Olen kerran vakavissani selvittänyt adoption mahdollisuutta, mutta yksinäiset naiset tai miehet harvoin saavat adoptiolapsia. Muistaakseni tuloni eivät riittäneet, kun on ollut tyytyminen pelkkiin määräaikaisuuksiin 90-luvun lamasta asti. Sen sijaan kuka tahansa katuojassa elävä saa lisääntyä surutta. Katkeraa!

Se lohduttaa, kun joskus tutut ja vieraammatkin lapset tukeutuvat minuun. Kai he kokevat minut turvalliseksi aikuiseksi. Olen myös aina kohdellut lapsia kunnioittavasti.

Kun joku nuori vanhempi on vihjannut, etten lapsettomana voi tietää mitään lasten kasvatuksesta, niin se on loukannut syvästi. Hoidin aikoinaan pikkusiskoani vauvasta kouluikään lähes kaiken vapaa-aikani. Olin myös 11-vuotiaana toisella paikkakunnalla hoitamassa kesän 5-vuotiasta ja 8-kuukautista, yksin aamusta iltamyöhään.

Vaikka olen tyytynyt yksinäisyyteeni, niin vanhuus pelottaa. Olen nähnyt, kuinka huonosti laitoksissa kohdellaan vanhuksia, joilla ei ole ketään valvomassa heidän oikeuksiaan.

Lapseton serkkupariskunta on testamentannut omaisuutensa löytökissakodille. Minun testamenttini on edunsaajaa vaille valmis. Ehkä jonkin kehitysmaan tyttökoulun opiskelustipendit voisivat tulla kyseeseen.

Uskovaiset tai sukulaiset eivät saa senttiäkään.

• nonninnon

Eiku kirjettä nigeriaan

• vihatipunen

Mua ei ole oma lapsettomaksi jäämiseni haitannut niinkään itseni kannalta vaan joskus "harmitti" vanhempieni puolesta kun eivät saaneet lapsenlapsia. Nyt kun hekin ovat edesmenneitä niin ei senkään puolesta haittaa.

• tunteellavedetty

Tiedän tapauksen, jossa naisen äiti tappoi itsensä, kun ei tytär saanut itselleen miestä. Nainen oli äitinsä luona ja oli kertonut tälle vaihdevuosiensa alkaneen. Seuraavana aamuna nainen löysi vainajan lääkkeisiin kuolleena, kun tätä ei kuulunut aamukahville.

• vihatipunen
        tunteellavedetty kirjoitti:

Tiedän tapauksen, jossa naisen äiti tappoi itsensä, kun ei tytär saanut itselleen miestä. Nainen oli äitinsä luona ja oli kertonut tälle vaihdevuosiensa alkaneen. Seuraavana aamuna nainen löysi vainajan lääkkeisiin kuolleena, kun tätä ei kuulunut aamukahville.

PItää nyt varmaan sen verran mainita, että vanhempani kuolivat vakavaan sairauteen ja sairaskohtaukseen. Että ei ihan noin vakavasti otettu lapsettomuuttani/miehettömyyttäni.

• stupid.feminists

Femakkojen takia ei ole enää naisia joka tekee niinkuin sanotaan, ainakin jos sanojana on mies. Jos mies sanoo naiselle että älä hyppää kaivoon niin se hyppää vaikka ei muuten olisi aikonutkaan hypätä vaikka seurauksena se hukkuisi sinne kaivoon.

• etsemmottoo

Case: nainen joka toimi kuten itse halusi. Seurustelua takana varsinkin nuorempana. Koskaan ei ns. tosimielellä, en ole halunnut sitoutua. En mieheen enkä lapsiin.
      Aikuistuttua muutuin nirsommaksi, miksi ottaa miestä jos se ei just eikä melkein?
      Olin ja olen vapaa. Liikun paljon maailmalla, monta maata nähnyt monta vielä näkemättä. Paljon ystäviä joka puolella maailmaa, perheitä pariskuntia, sinkkuja.
      Olen asunut kolmessa maassa, nytkin ulkomailla. Kukaan ei sido. Kenellekään en ole vastuussa. Menen ja tulen, nautin elämästä. Työni puolesta minulla melkoisen vapaat ohjakset, ja myös työn puolesta matkustan paljon.
      Minulta ei puutu mitään. Elämääni en vaihtaisi!
      Olen joskus leikkinyt ajatuksella, että jos olisin joskus hyvin vanhana ja hyvin sairaana kuolemaa odottamassa sairaalan sängyllä, ja siellä toisella sängyllä joku toinen. Sellainen, joka olisi elämänsä kyhjöttänyt Suomessa. No, mitä nyt Tallinnassa käynyt viinaostoksilla ja tietysti Ruotsinlaivalla. Naimisiin mennyt nuorena, ukko ja kakarat hankittu. Kenties velkakoti kerrostalosta tai sitten vuokrakasarmi. Äijä työtön, veltto kaljaa kittaava sohvaperuna. Hakkaa vaimon ja ajaa perheen ulos säännöllisesti joka viikonloppu, juhannuksena ja jouluna. Vaimo tienannut ukolle kaljapennit Siwan kassalla....
      Kumpi meistä on onnellisempi ? Kummallako on ollut rikas elämä, se ainoa jonka saamme? Kumpi voi kuollessaan sanoa, että ainakin olen ELÄNYT?
      On minullakin ollut suruja ja huolia. Mutta myös valtavasti iloa ja onnea! Ja mikä tärkeintä; päivääkään en vaihtaisi pois!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65