Raamatussa sanotaan, että ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmistä. Nyt kaikkia Suomen pappeja edustava ammattijärjestö pappisliitto on ilmoittanut puolustavansa oikeudessa niitä pappeja, jotka vihkivät vastoin kirkkojärjestystä homopareja.
http://yle.fi/uutiset/lannen_media_pappisliitto_aikoo_puolustaa_homopareja_vihkineita_pappeja_oikeudessa/9175573
Monet papit ovat ilmoittaneet vihkivänsä homopareja 1.3.2017 alkaen ja piispat tuskin puuttuvat asiaan. Tuomiokapitulille papista kannellut voi valittaa tuomiokapitulin vapauttavasta päätöksestä hallinto-oikeuteen. Pappisliitto puolustaa siellä Jumalan tahtoa rikkonutta pappia. Onkohan hallinto-oikeudella kanttia määrätä pappi erotettavaksi, kun piispat ovat vapauttaneet papit rangaistuksesta? Ei taida olla.
Mitä tästä seuraa? Olisikohan niin, että Jumala lähettää Suomeen Elian.
Papit eivät taida uskoa Jumalaan eivätkä pelkää Jumalaa. Mutta se tulva ja tulikivi tulvat Nooan ja Lootin aikana yllättäen. Vanhurskaus palautettiin yllättäen.
Pappisliitto puolustaa homot vihkineitä oikeudessa
144
348
Vastaukset
- exluterilainen
Kirkko on todella lähellä olemassaolonsa loppua.
Jeesuksen sanat: Ei talo joka riitaantuu iysensä kanssa voi pysyä pystyssä.
Liberaalit ovat päässeet sitten päämääräänsä."Kirkkojärjestys" ei ole Jumala.
Ja Jumalalla ei ole ollut mitään moniavioliittoja ja homoliittoja vastaan. Uskovilla on, mutta heitä ei oteta näissä huomioon. Jumala on tärkeämpi.
Kirkko vihkii jo nyt sellaisia pareja joita Raamatun mukaan ei tulisi vihkiä joten mikä se muutos Raamatun kannalta siis on?
Aivan, jos todella tiukkaa linjaa vedettäisiin niin mm. eronneiden vihkimisestä pitäisi kieltäytyä.
mummomuori kirjoitti:
Aivan, jos todella tiukkaa linjaa vedettäisiin niin mm. eronneiden vihkimisestä pitäisi kieltäytyä.
Juuri näin.
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Juuri näin.
Ei se aivan niin ollut pojat :-) ja tytöt :-)
Matteus antaa tässä ymmärtää ,että miehelle uudelleen avioituminen on sallittua jos vaimo on tehnyt huorin.
Silloin sen on oltava vastaavasti naisellekin sallittua jos mies tekee huorin.
Jumala pitäytyy oikeudenmukaisuudessa ja vanhurskaudessa.
Matteuksen evankeliumi :
19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin.pertsa2012 kirjoitti:
Matteus antaa tässä ymmärtää ,että miehelle uudelleen avioituminen on sallittua jos vaimo on tehnyt huorin.
Matteuksen evankeliumi :
19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin.Ei ihan niin, pertsa.
Sinulla on vaan sellainen tapa, että muutat Jumalan lakeja sellaisiksi kuin ne itse haluaisit olevan.torre12 kirjoitti:
Ei ihan niin, pertsa.
Sinulla on vaan sellainen tapa, että muutat Jumalan lakeja sellaisiksi kuin ne itse haluaisit olevan.Jaa :-)
- jdjsjsjsjw
pertsa2012 kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi :
19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin.Eikö se rikollisen kristinuskon uusi jumala poistanut "älä tee huorin" käskyn? Ainakin 1992 vuoden jo ennestäänkin väärennetyssä raamatussa sitä ei ole.
Käytännössähän tuo merkitsee sitä, että kun älä tee huorin käsky korvattiin älä tee aviorikosta käskyllä, uuden herra jumalan lain mukaan, niin EI AVIOSSA OLEVAT VOIVAT JÄRJETTÖMINÄ EKSYTETTYINÄ USKOVAISINA NUSSIA ITSENSÄ HELEVETTIIN. JA SEHÄN SE ON PAPISTON TARKOITUS AINA OLLUT.
Ei JUMALA JA JEESUS ole pappeja virkaan asettaneet vaan SEN TEKEE RIKOLLISUUS ITSE, KUTEN TÄMÄKIN VALE TODISTAA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
"kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . "
luterilais-lestadiolaisuuden faktaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ordinaatio
"Ordinaatio eli Pappisvihkimys on uskonnollinen riitti, jossa henkilö vihitään uskonnolliseen virkaan."
"VIRKA" NIMITYS OLLENEE SEN VUOKSI KUN KYSEESSÄ ON SUOMEN SURULLISEN KUULUISESTA VALTION KIRKOSTA.
Uskontunnustuksensa kaltaiset papit kouluttavat kaltaisekseen. Heitä ja pappeja ei ole Jumala tai Jeesus asettanut suomen valtion kirkonkaan virkoihin...
PAPPI:
"Suomen evankelis-luterilainen kirkko
Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa ordinaatio järjestetään papeille, diakoneille ja piispoille. Ennen ordinaatiota järjestetään siihen osallituville ordinaatiokoulutus.[1] Vihkiminen tapahtuu aina sen hiippakunnan tuomiokirkossa, jossa kyseinen henkilö tulee työskentelemään. Vihittävät antavat pappis- tai diakonialupauksen, jonka jälkeen papit puetaan alttarilla tilaisuudessa stolaan ja kasukkaan, kunta taas diakoneille puetaan pelkkä stola.[2] Ordinaation jälkeen pappi tai diakoni saa työskennellä hänelle osoitetussa virassa."
pappislupaus herra jumalalle....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
"Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon.""
HUOMATAKAA;
Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
JOTEN MM PAPPIEN TAHTO herra jumalan palvelijoina; ON SELVÄSTI JUMALAN JA JEESUKSEN OPPIEN VASTAISTA MUTTA MYÖS IHMISYYDEN VASTAISTA HEIDÄN OMAN ARVON SOPASKAA!
---
katekismuksen oppien pappien kouluttamilla on rikollisuuden voima ilmaisuja...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10686019#comment-55509101
"teu.
4.6.2012 11:15
Nainen on Hengellinen huora , koska sitä vakanssia ei ole
täyttäneet muut kuin ihmisen tekemät tasaarvo lain laatijat
ja soveltajat , usko nyt jo sulla se voi olla vähän pahempi
juttu kuin muilla , kun heillä jo on usko. Mutta sulla ei ..
Evnkeliumia voidaan levittää vaikkei ole virkaa ..
Kolmanneksi Diakoni voi olla nainenkin, hänkin voi levittää
sanaa erittäinhyvin ,, siskoni on Andverpenissä merimieskirkon
Diakonissa . ,,tulihan tuo kaupunki oikein .."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!
MIHIN NE EKSYTETYT USKOVAISET MUUHUN JUMALAA JA JEESUSTA TERVITSEE KUIIN HEIDÄN PILKKAAMISEEN!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
"teuta
8.8.2012 00:24
Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ." - faktoja_kohdalleen
jdjsjsjsjw kirjoitti:
Eikö se rikollisen kristinuskon uusi jumala poistanut "älä tee huorin" käskyn? Ainakin 1992 vuoden jo ennestäänkin väärennetyssä raamatussa sitä ei ole.
Käytännössähän tuo merkitsee sitä, että kun älä tee huorin käsky korvattiin älä tee aviorikosta käskyllä, uuden herra jumalan lain mukaan, niin EI AVIOSSA OLEVAT VOIVAT JÄRJETTÖMINÄ EKSYTETTYINÄ USKOVAISINA NUSSIA ITSENSÄ HELEVETTIIN. JA SEHÄN SE ON PAPISTON TARKOITUS AINA OLLUT.
Ei JUMALA JA JEESUS ole pappeja virkaan asettaneet vaan SEN TEKEE RIKOLLISUUS ITSE, KUTEN TÄMÄKIN VALE TODISTAA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
"kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . "
luterilais-lestadiolaisuuden faktaa:
"Ordinaatio eli Pappisvihkimys on uskonnollinen riitti, jossa henkilö vihitään uskonnolliseen virkaan."
"VIRKA" NIMITYS OLLENEE SEN VUOKSI KUN KYSEESSÄ ON SUOMEN SURULLISEN KUULUISESTA VALTION KIRKOSTA.
Uskontunnustuksensa kaltaiset papit kouluttavat kaltaisekseen. Heitä ja pappeja ei ole Jumala tai Jeesus asettanut suomen valtion kirkonkaan virkoihin...
PAPPI:
"Suomen evankelis-luterilainen kirkko
Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa ordinaatio järjestetään papeille, diakoneille ja piispoille. Ennen ordinaatiota järjestetään siihen osallituville ordinaatiokoulutus.[1] Vihkiminen tapahtuu aina sen hiippakunnan tuomiokirkossa, jossa kyseinen henkilö tulee työskentelemään. Vihittävät antavat pappis- tai diakonialupauksen, jonka jälkeen papit puetaan alttarilla tilaisuudessa stolaan ja kasukkaan, kunta taas diakoneille puetaan pelkkä stola.[2] Ordinaation jälkeen pappi tai diakoni saa työskennellä hänelle osoitetussa virassa."
pappislupaus herra jumalalle....
"Pappislupaus
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon.""
HUOMATAKAA;
Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
JOTEN MM PAPPIEN TAHTO herra jumalan palvelijoina; ON SELVÄSTI JUMALAN JA JEESUKSEN OPPIEN VASTAISTA MUTTA MYÖS IHMISYYDEN VASTAISTA HEIDÄN OMAN ARVON SOPASKAA!
---
katekismuksen oppien pappien kouluttamilla on rikollisuuden voima ilmaisuja...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10686019#comment-55509101
"teu.
4.6.2012 11:15
Nainen on Hengellinen huora , koska sitä vakanssia ei ole
täyttäneet muut kuin ihmisen tekemät tasaarvo lain laatijat
ja soveltajat , usko nyt jo sulla se voi olla vähän pahempi
juttu kuin muilla , kun heillä jo on usko. Mutta sulla ei ..
Evnkeliumia voidaan levittää vaikkei ole virkaa ..
Kolmanneksi Diakoni voi olla nainenkin, hänkin voi levittää
sanaa erittäinhyvin ,, siskoni on Andverpenissä merimieskirkon
Diakonissa . ,,tulihan tuo kaupunki oikein .."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!
MIHIN NE EKSYTETYT USKOVAISET MUUHUN JUMALAA JA JEESUSTA TERVITSEE KUIIN HEIDÄN PILKKAAMISEEN!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
"teuta
8.8.2012 00:24
Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."Papit usein; järjettöminä ja ymmärtämättöminä syyllistyvät vahingossa olemaan todellisen herransa paljastajia, vaikka ihmisyydestään luopuneet uskovaiset eivät sitä ymmärrä....
TYYPILLISTÄ JÄRJETTÖMYYTTÄ ON, ETTÄ SYYTETÄÄN JUMALAA JA IHMISIÄ Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneiden RIKOKSISTA, KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN syyksi (rikoksiksi)!
Tavallaan tuo oppi on saatanaa palvelevan todellisen herransa tunnustus.
Niin, ja Jeesuksen pilkkaaminen on yleistä uskovaisten piireissä, JO EHTOOLLISELLA tekevät Jeesuksesta kusta ja paskaa:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
huom! Jeesuksella ei ole ruumista!!!!
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
JA KUN JEESUS EI OLLUT KRISTITTY EIKÄ luterilaisuudenkaan opin mukaan AVIOITUNEEN PARIN LAPSI, NIIN TOTTA KAI PAPILLA ON AIHETTA PILKATA...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
"Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
Antti-pappi "
Antti-pappi ei tunne Jumalan Poikaa Jeesusta oppeineen mutta tuntee saatanaa palvelevan tarkuudella herransa sillä ihmiset tietävät, että "jumalan ja tämän seurakunnan edessä" oleva pappi valehtelee vaikka haukkuu äpäriksi paavalialais-luterilaisuuden vihkimättömien lapsia!
FAKTAA:
Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut häävieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman PYHÄN lupauksen yhteisestä liitosta.
HUOM!
Siihen tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta, ei edes suomen valtion kirkon papeilta!
Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jumala ei ole asettanut avioliittoa ja Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT. - kmkfmvkrmvrk
faktoja_kohdalleen kirjoitti:
Papit usein; järjettöminä ja ymmärtämättöminä syyllistyvät vahingossa olemaan todellisen herransa paljastajia, vaikka ihmisyydestään luopuneet uskovaiset eivät sitä ymmärrä....
TYYPILLISTÄ JÄRJETTÖMYYTTÄ ON, ETTÄ SYYTETÄÄN JUMALAA JA IHMISIÄ Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneiden RIKOKSISTA, KUTEN TÄMÄ PAPPIKIN....
#kuunteleva_kirkko
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN syyksi (rikoksiksi)!
Niin, ja Jeesuksen pilkkaaminen on yleistä uskovaisten piireissä, JO EHTOOLLISELLA tekevät Jeesuksesta kusta ja paskaa:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
huom! Jeesuksella ei ole ruumista!!!!
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
JA KUN JEESUS EI OLLUT KRISTITTY EIKÄ luterilaisuudenkaan opin mukaan AVIOITUNEEN PARIN LAPSI, NIIN TOTTA KAI PAPILLA ON AIHETTA PILKATA...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
"Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
Antti-pappi "
Antti-pappi ei tunne Jumalan Poikaa Jeesusta oppeineen mutta tuntee saatanaa palvelevan tarkuudella herransa sillä ihmiset tietävät, että "jumalan ja tämän seurakunnan edessä" oleva pappi valehtelee vaikka haukkuu äpäriksi paavalialais-luterilaisuuden vihkimättömien lapsia!
FAKTAA:
Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut häävieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman PYHÄN lupauksen yhteisestä liitosta.
HUOM!
Siihen tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta, ei edes suomen valtion kirkon papeilta!
Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jumala ei ole asettanut avioliittoa ja Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.Joten tulee tarkoin miettiä huoritteluja ja muistakin rikollisen kristinuskon herra jumalia palvelevien sontaluukku oppeja!
Papisto on omalla tavallaan itse itselleen aikojen kuluessa "ole tärkeä laiskana elätettäväksi eksytetyille Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneille rikollisille uskovaisille" tähtävään asettaneita väärän todistuksen antavia viran haltijoita.
TUOLLASTEN virkailijoiden kaikkine rikollisuuden oppeineen EI TULISI sallia suomalaistenkin lapsien kouluttamis oikeuksia. Uskonvapaus ei anna lupaa aivopestä luojaltaan lahjansa saaneita lapsia, lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uhreiksi. Lastenkin uskonvapaus oikeus tulee asettaa HENKILÖKOHTASEKSI OIKEUDEKSI eikä lasten vanhempien perisynneiksi; lapsikaste rikoksesta kirkko ja papisto ei ota vastuuta vaan asettaa sen miekka sivistyksen; satojen vuosien rutiinien tavoin lasten vanhempien synniksi/rikokseksi.
(näin lasten vanhemmista lapsikaste rituaalissa tehdään perisyntisiä...)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
"Hei Mirka,
Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
t. Maarit-pappi"
TUOSSA, PAPIN TEKSTISSÄ ON NELJÄ SAATANALLISUUDEN TÖRKEÄÄ VALETTA JA IHMISYYDEN OMAAVAT LÖYTÄVÄT TAUSTALTA MUUTAKIN TÖRKEYTTÄ ja oikein "taivaan isän" nimeen VALHEELLA.
Joten se "minä olen herra sinun jumalasi" palveleminen on rikollista lasten uskonvapauttakin vastaan "sinulla ei saa olla muita jumalia" laittomuuden aivopierujen mukaan.... pertsa2012 kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi :
19:9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."Matteus antaa tässä ymmärtää ,että miehelle uudelleen avioituminen on sallittua jos vaimo on tehnyt huorin.
Jumala pitäytyy oikeudenmukaisuudessa ja vanhurskaudessa."
Tällä samalla periaateella jolla itse tulkitsen Raamatun tarkoittavan asioita noin voi tulkita Raamattua myös niin että koska avioliitto on Raamatussa sallittu eri sukupuolta oleville (eikä avioliittoa siis kielletä eri sukupuota olevilta) niin koska Jumala pitäytyy oikeudenmukaisuudessa ja vanhurskaudessa hän sallii myös samaa sukupuolta olevien liitot.
Siis omaa tulkintaasi soveltaen Pertsa.YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
"Matteus antaa tässä ymmärtää ,että miehelle uudelleen avioituminen on sallittua jos vaimo on tehnyt huorin.
Jumala pitäytyy oikeudenmukaisuudessa ja vanhurskaudessa."
Tällä samalla periaateella jolla itse tulkitsen Raamatun tarkoittavan asioita noin voi tulkita Raamattua myös niin että koska avioliitto on Raamatussa sallittu eri sukupuolta oleville (eikä avioliittoa siis kielletä eri sukupuota olevilta) niin koska Jumala pitäytyy oikeudenmukaisuudessa ja vanhurskaudessa hän sallii myös samaa sukupuolta olevien liitot.
Siis omaa tulkintaasi soveltaen Pertsa.Höpö höpö - kaappiisi siitä :-)
pertsa2012 kirjoitti:
Höpö höpö - kaappiisi siitä :-)
Oma tapasi tulkita Raamattua ei enää kelpaakaan sinulle?
- Uudistusmielinen
Kirkon pitäisi poistaa käskyistä "älä varasta" kohta, koska varastaminen on niin jokapäiväistä ja hyväksyttävää toimintaa. Kirkon pitäisi muuttua maailman mukana.
Miksi kirkon pitäisi poistaa käskyistä jotain joka on Suomen lainkin mukaan rikos?
- näinpä.tulee.käymään
Ei kirkko edes uskalla lähteä käräjöimään homojen/lesbojen vihkijöitä vastaan, kun jo etukäteen tietävät, että häviävät jutut, koska kirkko itsekin on sitoutunut noudattamaan eduskunnan tahtoa kaikessa.
Vahingonkorvaukset nousevat niin suuriksi, että painavat villasella koko asian ja samalla koko homo/lesbovihkiminen muuttuu normaalikäytännöksi kirkon piirissä. näinpä.tulee.käymään kirjoitti:
Ei kirkko edes uskalla lähteä käräjöimään homojen/lesbojen vihkijöitä vastaan, kun jo etukäteen tietävät, että häviävät jutut, koska kirkko itsekin on sitoutunut noudattamaan eduskunnan tahtoa kaikessa.
Vahingonkorvaukset nousevat niin suuriksi, että painavat villasella koko asian ja samalla koko homo/lesbovihkiminen muuttuu normaalikäytännöksi kirkon piirissä.Näinhnä siinä todennäköisesti käy.
Kirkolla, varsinkin sen konservatiiveillä, olisi ollut 2 vuotta aikaa tehdä asialle jotain jos olisivat halunneet, mitään ei ole tehty.- Jumalan.laki
Miksi kirkon pitäisi poistaa käskyistä jotain joka on Suomen lainkin mukaan rikos?
Miksi homojen tunteet ovat kaltaisillesi tärkeämpiä kuin kaikkien niiden ihmisten uskonnollinen vakaumus, joka perustuu klassisen kristinuskon mukaiseen Raamatun tulkintaan, luterilaisen kirkon oppiin, tunnustuskirjoihin, kirkkolakiin ja kirkkojärjestykseen?
Miksi te loukkaatte niitä ihmisiä, jotka kunnioittavat Jumalan tahtoa, jota te ette tunne?
Enemmän on toteltava Jumalaa kuin ihmisiä! Jumalan.laki kirjoitti:
Miksi homojen tunteet ovat kaltaisillesi tärkeämpiä kuin kaikkien niiden ihmisten uskonnollinen vakaumus, joka perustuu klassisen kristinuskon mukaiseen Raamatun tulkintaan, luterilaisen kirkon oppiin, tunnustuskirjoihin, kirkkolakiin ja kirkkojärjestykseen?
Miksi te loukkaatte niitä ihmisiä, jotka kunnioittavat Jumalan tahtoa, jota te ette tunne?
Enemmän on toteltava Jumalaa kuin ihmisiä!"Miksi homojen tunteet ovat kaltaisillesi tärkeämpiä kuin kaikkien niiden ihmisten uskonnollinen vakaumus, joka perustuu klassisen kristinuskon mukaiseen Raamatun tulkintaan, luterilaisen kirkon oppiin, tunnustuskirjoihin, kirkkolakiin ja kirkkojärjestykseen? "
Ihmisten tunteet ja vakaumukset ovat yhdenvertaisia. Ei jokin uskonnollinen vakaumus ole sen arvokkaampi kun mikään toinenkaan vakaumus.
"Miksi te loukkaatte niitä ihmisiä, jotka kunnioittavat Jumalan tahtoa, jota te ette tunne?"
Eri mieltä oleminen ei ole loukkaamista.- kiiskivastarannalta
"Miksi homojen tunteet ovat kaltaisillesi tärkeämpiä kuin kaikkien niiden ihmisten uskonnollinen vakaumus, joka perustuu klassisen kristinuskon mukaiseen Raamatun tulkintaan, luterilaisen kirkon oppiin, tunnustuskirjoihin, kirkkolakiin ja kirkkojärjestykseen? "
Ihmisten tunteet ja vakaumukset ovat yhdenvertaisia. Ei jokin uskonnollinen vakaumus ole sen arvokkaampi kun mikään toinenkaan vakaumus.
"Miksi te loukkaatte niitä ihmisiä, jotka kunnioittavat Jumalan tahtoa, jota te ette tunne?"
Eri mieltä oleminen ei ole loukkaamista.Se ero tässä on, että kirkon tunnustukset on sidottu Raamattuun. Papit ovat tienneet papin pestiä hakiessaan, että avioliitto on miehen ja naisen välinen, Jumalan asettama ja vsin yksi mies ja yksi nainen voidaan vihkiä avioliittoon. Tämä avioliittomalli on raamatullinen, eikä se luo omantunnon ristiriitaa papin vakaumuksen ja työtehtävän välille.
Nyt sitten ollaan ajamassa avioliittomallia, joka perustuu Raamatun vastaiseen moraaliin. Sen vuoksi uskovaiset papit joutuvat kestämättömään ristiriitaan, koska työtehtävä ei enää ole Raamatun mukainen, vaan he tietävät sen, että vihkiessään samaa sukupuolta olevia avioliittoon he samalla tekevät syntiä Jumalaa vastaan.
Tämän vuoksi uskovaisille papeille tulee saada lain suoja olla vihkimättä samaa sukupuolta olevia pareja. - Hävetkää
"Miksi homojen tunteet ovat kaltaisillesi tärkeämpiä kuin kaikkien niiden ihmisten uskonnollinen vakaumus, joka perustuu klassisen kristinuskon mukaiseen Raamatun tulkintaan, luterilaisen kirkon oppiin, tunnustuskirjoihin, kirkkolakiin ja kirkkojärjestykseen? "
Eri mieltä oleminen ei ole loukkaamista.Olkaa ihan mitä mieltä haluatte siellä SETAssa, mutta oman Jumalan sanan vastaisen ideologianne ajaminen kirkkoon loukkaa syvästi kaikkia niitä kirkon jäseniä, jotka tahtovat pysyä Jumalan tahdossa totellen hänen sanaansa. Ette näytä laisinkaan kunnioittavan ihmisiä, jotka ovat kanssanne jyrkästi eri mieltä, vaan tuputtamalla tuputatte jumalattomia käsityksiänne ja vaatimalla vaaditte, että kaikkien olisi niihin suostuttava, tai... Te ette ymmärrä vapaudesta mitään, koska ette suo vapautta toisille ihmisille. Me emme ole vaatimassa SETAlta alistumista Jumalan laille. Millä oikeudella te vaaditte, että kirkon on alistuttava SETAn tahtoon. Kerrassaan röyhkeää toimintaa teidän puoleltanne. Ette osaa edes hävetä.
- dikduk
kiiskivastarannalta kirjoitti:
Se ero tässä on, että kirkon tunnustukset on sidottu Raamattuun. Papit ovat tienneet papin pestiä hakiessaan, että avioliitto on miehen ja naisen välinen, Jumalan asettama ja vsin yksi mies ja yksi nainen voidaan vihkiä avioliittoon. Tämä avioliittomalli on raamatullinen, eikä se luo omantunnon ristiriitaa papin vakaumuksen ja työtehtävän välille.
Nyt sitten ollaan ajamassa avioliittomallia, joka perustuu Raamatun vastaiseen moraaliin. Sen vuoksi uskovaiset papit joutuvat kestämättömään ristiriitaan, koska työtehtävä ei enää ole Raamatun mukainen, vaan he tietävät sen, että vihkiessään samaa sukupuolta olevia avioliittoon he samalla tekevät syntiä Jumalaa vastaan.
Tämän vuoksi uskovaisille papeille tulee saada lain suoja olla vihkimättä samaa sukupuolta olevia pareja."Tämä avioliittomalli on raamatullinen, " ei ole, raamatussa ostettiin vaimo, myytiin vaimo, maattiin orjatar tai pidettiin haaremia.
Jeesus UT:ssa kielsi eronneita menemästä uudelleen naimisiin ja erotakin sai vain uskottomuuden takia, vaikka Jumala laissaan sanoo että miehellä on oikeus lähettää ostamansa nainen pois heti kun niin haluaa.
Nykyistä avioliittoa sen missään muodossa ei tuolloin ollut, ei edes miehen ja naisen välistä, vaan oli omistajan (mies) ja omistetun/omistettujen (jos miehellä oli haaremi) välinen järjestely. - dikduk
dikduk kirjoitti:
"Tämä avioliittomalli on raamatullinen, " ei ole, raamatussa ostettiin vaimo, myytiin vaimo, maattiin orjatar tai pidettiin haaremia.
Jeesus UT:ssa kielsi eronneita menemästä uudelleen naimisiin ja erotakin sai vain uskottomuuden takia, vaikka Jumala laissaan sanoo että miehellä on oikeus lähettää ostamansa nainen pois heti kun niin haluaa.
Nykyistä avioliittoa sen missään muodossa ei tuolloin ollut, ei edes miehen ja naisen välistä, vaan oli omistajan (mies) ja omistetun/omistettujen (jos miehellä oli haaremi) välinen järjestely.Unohtui ettei eronneitakaan saisi vihkiä jos toimii kuten Jeesus käski .
Se ero tässä on, että kirkon tunnustukset on sidottu Raamattuun. Papit ovat tienneet papin pestiä hakiessaan, että avioliitto on miehen ja naisen välinen, Jumalan asettama ja vsin yksi mies ja yksi nainen voidaan vihkiä avioliittoon. Tämä avioliittomalli on raamatullinen, eikä se luo omantunnon ristiriitaa papin vakaumuksen ja työtehtävän välille.
Tämän vuoksi uskovaisille papeille tulee saada lain suoja olla vihkimättä samaa sukupuolta olevia pareja.Kyse oli arvoista.
- Yksinkertainen.eikö.tosi
"Miksi kirkon pitäisi poistaa käskyistä jotain joka on Suomen lainkin mukaan rikos?"
Toimia kuten homoudenkin kohdalla. Ensin poistetaan rikoslaista ja sitten sallitaan tasa-arvoisuuden vuoksi varkaudet de facto - asiana. Yksinkertainen.eikö.tosi kirjoitti:
"Miksi kirkon pitäisi poistaa käskyistä jotain joka on Suomen lainkin mukaan rikos?"
Toimia kuten homoudenkin kohdalla. Ensin poistetaan rikoslaista ja sitten sallitaan tasa-arvoisuuden vuoksi varkaudet de facto - asiana.Sinulla ei taida olla aivotoimintaa, joten on ehkä turha kysyä.
Mutta mikä rikos on olla homo ja mikä rikos on varastaa?Yksinkertainen.eikö.tosi kirjoitti:
Toimia kuten homoudenkin kohdalla. Ensin poistetaan rikoslaista ja sitten sallitaan tasa-arvoisuuden vuoksi varkaudet de facto - asiana.No odottele sinä sitten sitä päivää kun rikoslaista poistetaan varkaus ja palaa asiaan sitten, eikös vain?
Jumalan.laki kirjoitti:
Enemmän on toteltava Jumalaa kuin ihmisiä!>Miksi homojen tunteet ovat kaltaisillesi tärkeämpiä kuin kaikkien niiden ihmisten uskonnollinen vakaumus, joka perustuu klassisen kristinuskon mukaiseen Raamatun tulkintaan, luterilaisen kirkon oppiin, tunnustuskirjoihin, kirkkolakiin ja kirkkojärjestykseen?
Siksi että homojen tunteet koskevat lähinnä heidän omia asioitaan, kun taas uskonnollisen vakaumuksen omaavat eivät voi millään pysyä omissa asioissaan vaan vaativat vakaumuksiaan kaikkia koskeviksi normeiksi.Yksinkertainen.eikö.tosi kirjoitti:
Toimia kuten homoudenkin kohdalla. Ensin poistetaan rikoslaista ja sitten sallitaan tasa-arvoisuuden vuoksi varkaudet de facto - asiana.>Toimia kuten homoudenkin kohdalla. Ensin poistetaan rikoslaista ja sitten sallitaan tasa-arvoisuuden vuoksi varkaudet de facto - asiana.
Tuossa saattoi tulla epäloogisuuden ja epä-älyllisen ajattelun palstaennätys. Se ei ole ihan mitätön suoritus tässä hupsujenhuoneessa.
- kommarien.hommia
Pappisliitto on pappen SAK
http://www.suomi24.fi/profiili/YksinkertaistaEiköVain - kristitty_mies
Kirkkolaki ja -järjestys eivät ota kielteistä kantaa homojen kirkolliseen vihkimiseen. Vihkivät papit eivät myöskään toimi luterilaisen tunnustuksen vastaisesti vihkiessään homopareja. Mikä tässä on vielä epäselvää? Fundisten nuppiko?
- OnkoEpäselvää
Näin tämä toimii maallisen lain mukaan. Mutta uskovainen, joka elää homoparisuhteessa, ei pelastu taivaaseen eikä ne papit, jotka vihkivät homoja.
1 Kor 6: 9 Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
Mitä tässä on epäselvää?
Matt 7: 21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Tässä on selvä Jumalan käsky, joka ei ole muuttunut ollenkaan.
3 Moos 18: 20 Älä makaa toisen miehen vaimon kanssa, ettet tulisi saastaiseksi. 21 Älä uhraa lastasi Molokille, sillä jos niin teet, häpäiset oman Jumalasi nimen. 22 Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko. 23 Älä yhdy mihinkään eläimeen, ettet tulisi saastaiseksi. Älköön kukaan nainen paritelko eläimen kanssa, sillä sellainen on luonnonvastaista.
24 "Älkää saastuttako itseänne tällaisilla teoilla. Niiden takia ovat tulleet saastaisiksi ne kansat, jotka minä ajan pois teidän tieltänne, 25 ja myös se maa on tullut saastaiseksi. Siksi minä panen sen maan vastaamaan näistä pahoista teoista, ja se oksentaa ulos asukkaansa.
26 Pitäkää sen tähden minun lakini ja käskyni. Älköön kukaan teistä, olipa hän pysyvä asukas tai teidän keskuudessanne asuva siirtolainen, tehkö mitään näistä iljettävistä teoista. 27 Kaikkia näitä iljetyksiä ovat sen maan entiset asukkaat tehneet, ja näin he ovat saastuttaneet maansa. 28 Älkää te siis teoillanne saastuttako maata, ettei se oksentaisi pois teitäkin, niin kuin se oksentaa entiset asukkaansa.
29 Jokainen, joka tekee yhdenkään näistä kauhistuttavista teoista, on poistettava kansansa keskuudesta. 30 Pitäkää minun säädökseni älkääkä ryhtykö noudattamaan mitään niistä iljettävistä tavoista, joita on noudatettu ennen teitä, ettette saastuttaisi niillä itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne." - Turhaa.vetkuttamista
Kirkkolaki ja -järjestys ovat alisteisia klassiselle raamatuntulkinnalle perustuvalle kirkon opille ja tunnustukselle. Piispainkokous hiljattain lausui julki sen, mikä luterilaisen kirkon avioliittokäsitys on. Avioliittoon vihitään vain mies ja nainen. Mikä tässä on vaikeaa?
- raamatunlukijalle
Mitään ei ole vialla. Kirkolliskokous päättää ketä vihitään kirkossa. Ovat päättäneet piispojen säestyksellä, että kirkossa vihitään vain sekapareja.
Mikä teille homottajille vielä on epäselvää? raamatunlukijalle kirjoitti:
Mitään ei ole vialla. Kirkolliskokous päättää ketä vihitään kirkossa. Ovat päättäneet piispojen säestyksellä, että kirkossa vihitään vain sekapareja.
Mikä teille homottajille vielä on epäselvää?Kirkolliskokouksen yläpuolella on kirkkoa koskeva lainsäädäntö.
- näin.se.menee
raamatunlukijalle kirjoitti:
Mikä teille homottajille vielä on epäselvää?Jumala päättää kuka pääsee taivaaseen ja kuka tuomitaan ikuisiksi ajoiksi helvettiin. Siitä sitten valintaa tekemään.
Vain hyvin harva pappi päässee taivaaseen. Suuri osa papeista kärsii ikuisia aikojan palovammakipua helvetissä.
Mt 23: 13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14419942/vain-harva-pappi-paasee-taivaaseen
- voi_voi_voi
Pappisliittoa johtaa nainen Eija Nivala. Raamatussa sanotaan, ettei nainen voi hallita miestä, mutta tätä käskyä ei kukaan halua totella.
Onkohan niin, että tämä naisen johtama pappisliitto ja piispa Irja Askolan johtama Helsingin hiippakunta ovat esikuvia Iisebelistä, joka ei ole uskollinen Jumalalle?
Taitaa olla, että meillä on kaksi IIsebeliä Eija Nivala ja Irja "Iisebel" Askola.- ArtoTTT
Ollaanko jo niin pitkällä että kirkko itse toteuttaa nämä Jeesuksen sanat???
Matt. 15
14 Älkää välittäkö heistä, he ovat sokeita sokeiden taluttajia. Ja kun sokea taluttaa toista sokeaa, molemmat putoavat kuoppaan." - aivann
ArtoTTT kirjoitti:
Ollaanko jo niin pitkällä että kirkko itse toteuttaa nämä Jeesuksen sanat???
Matt. 15
14 Älkää välittäkö heistä, he ovat sokeita sokeiden taluttajia. Ja kun sokea taluttaa toista sokeaa, molemmat putoavat kuoppaan."Mt 23: 13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.
Kirkossa vielä valtaa pitävä änkyräryhmä on jäämässä todella yksin.
Uskovien tuleekin olla erillään maailman kauheuksista mutta yksin emme koskaan ole. Jeesus on luvannut olla kanssamme maailman loppuun saakka täällä maanpäällä ja sen jälkeen taivaassa.
- Setan.agenda.toteutuu
qwertyilija kirjoitti:
Ehkä osa niistä jättää kirkon. Toivoa ainakin sopii.
Kirkko ja Seta voivat sitten yhtyä neutraalisti.
- MrMorden_-
Daavidintähti kirjoitti:
Uskovien tuleekin olla erillään maailman kauheuksista mutta yksin emme koskaan ole. Jeesus on luvannut olla kanssamme maailman loppuun saakka täällä maanpäällä ja sen jälkeen taivaassa.
Räyhiksellä kerrankin hyvä idea! Tosiaankin hihhulit voisivat hihhuloida keskenään ja olla häiritsemästä normaaleja tervejärkisiä ei hihhuleita. Saatika että sekaantuvat vielä yhteiskunnan toimintaan ja sitä on pakko rahoittaa verotuksen muodossa.
- et.kertonut.ideaasi
MrMorden_- kirjoitti:
Räyhiksellä kerrankin hyvä idea! Tosiaankin hihhulit voisivat hihhuloida keskenään ja olla häiritsemästä normaaleja tervejärkisiä ei hihhuleita. Saatika että sekaantuvat vielä yhteiskunnan toimintaan ja sitä on pakko rahoittaa verotuksen muodossa.
Niin, mikä se sinun ideasi oli Räyhis?
- vkfdkdkwkwk
Daavidintähti kirjoitti:
Jaa, no missä kohtaa Jeesuksen evankeliumia noin opetetaan?
JEESUS ON MM KIELTÄNYT USKOMASTA
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
IHMISYYDESTÄÄN USKONTUNNUSTUKSIN LUOPUMATTOMILLE JEESUS ILMOITTI....
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan 4:
9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
JOTEN USKOMALLA USKOVAISET OVAT JEESUKSEN OPIN MUKAAN "ULKOPUOLISIA" JA "Daavidintähti" JAKAA TAIVASPAIKKOJA herra jumalan ehdoilla!!!!
joten, se järjettömiksi aivopestyt uskokaa vaan saatanaa jumalaksi saatanan enkeleinä niin.....
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
JA PAPPISLUPAUKSEN ANTANUT PAPISTOHAN ON JO ITSE ITSENSÄ TUOMINNUT:
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion." - Mdkfkfkxk
vkfdkdkwkwk kirjoitti:
Jaa, no missä kohtaa Jeesuksen evankeliumia noin opetetaan?
JEESUS ON MM KIELTÄNYT USKOMASTA
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
IHMISYYDESTÄÄN USKONTUNNUSTUKSIN LUOPUMATTOMILLE JEESUS ILMOITTI....
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan 4:
9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
JOTEN USKOMALLA USKOVAISET OVAT JEESUKSEN OPIN MUKAAN "ULKOPUOLISIA" JA "Daavidintähti" JAKAA TAIVASPAIKKOJA herra jumalan ehdoilla!!!!
joten, se järjettömiksi aivopestyt uskokaa vaan saatanaa jumalaksi saatanan enkeleinä niin.....
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
JA PAPPISLUPAUKSEN ANTANUT PAPISTOHAN ON JO ITSE ITSENSÄ TUOMINNUT:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."Joh 15
10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
11. Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12. Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
14. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
16. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
17. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
Matteus 28
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - mjnybtv8v
Daavidintähti kirjoitti:
Niin, uskovat haluaa olla aivopestyinä pahempia kuin toiset pahat JA TOTTAKAI JUMALA JA IHMISET OVAT USKOVAISTEN JA PAPISTON MIELESTÄ SYYLLISIÄ JUMALASTA ihmisyydestään luopuneiden uskovaisten rikoksista saatanaa palvelevien mielestä...
#kuunteleva_kirkko
Hei.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
Näistä, suomen valtion kirkon oppien rikoksien seurauksista oli kyse...
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
Huomatkaa myös se, että pappi maksaa oikein ilolla kirkollisverojaan!!!
#Me maksamme kirkollisveroa iloiten#
tarkoitti varmaan omien luontais etujen "iloiten" nautintoja....
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
http://yle.fi/uutiset/3-8581727
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
jne
- Laupiastaivas
Homoliitot, lesboliitot ja heteroliitot. Kohta halutaan jo moniavioisuutta.... kirkko on kadottanut uskonsa ja Raamattunsa...
Moniaviosuuden ottavat esiin vain "uskovat". Kukaan muu sitä ei ole kai edes ehdottanut.
- hfghfhf
Moniaviosuuden ottavat esiin vain "uskovat". Kukaan muu sitä ei ole kai edes ehdottanut.
Liberaalit sanovat, että antaa kaikenlaisen rakkauden kukkia. Jos useita naisia haluaa mennä saman miehen kanssa naimisiin, niin kai liberaalit sellaisenkin hyväksyvät.
hfghfhf kirjoitti:
Liberaalit sanovat, että antaa kaikenlaisen rakkauden kukkia. Jos useita naisia haluaa mennä saman miehen kanssa naimisiin, niin kai liberaalit sellaisenkin hyväksyvät.
Sehän selviää jos teet aiheesta lakialoitteen, katsotaan kuinka paljon kannatusta se saa.
:-)- paluu.menneisyyteen
Kirkko on 2000-luvun Sodoma!
>> Moniaviosuuden ottavat esiin vain "uskovat" <<
Moniaviolla, eläinaviolla ja vastaavalla mässää Aa-kerhon yksinkertaisimmat fanit. Juuri ne oinoslaiset, jotka osaa just ja just kirjoittaa nimensä paperiin, niin ne on tuputtamassa noita ennustuksia.
Ja, ikävä kyllä, ne on ihan vakavissaan.- ArtoTTT
Ainakin vihreiden nuoret on sitä jo ehdottaneet
- islamin.nuolijat
ArtoTTT kirjoitti:
Pakkohan vihervassujen on sitä ajettava koska muslimeille moniavioisuus on ihan luonnollista.
- monta-rakasta
Kerrohan, mitä väärää mielestäsi on nauttia esim. seksistä useiden kumppanien kanssa samaan aikaan? Et ole tainnut koskaan kokea sitä nautintoa? Voi sinua! Kyllä aivan hyvin aikuiset voivat olla moniavioisessa liitossa, jos se kaikille sopii. Rakkaus on jakamista!
- himoheikile
monta-rakasta kirjoitti:
Kerrohan, mitä väärää mielestäsi on nauttia esim. seksistä useiden kumppanien kanssa samaan aikaan? Et ole tainnut koskaan kokea sitä nautintoa? Voi sinua! Kyllä aivan hyvin aikuiset voivat olla moniavioisessa liitossa, jos se kaikille sopii. Rakkaus on jakamista!
Sinulle rakkaus tuntuu olevan yhtä kuin orgiat.
Et tiedä rakkaudesta yhtään mitään. ArtoTTT kirjoitti:
Siis YKSI nuori esitti ajatuksen. Se olisi kyllä ihan Jumalan lakien mukaista olla moniavioliitossa.
Huomaa että kyllä tämä aihe on suurten tunteiden viemää.
Raamatun aikaan ei osattu kuvitellakaan, että "ihmisen totteleminen" tarkoittaisi demokraattisesti laadittuja lakeja.
- yujyjuyujyjyu
Jos laki on Jumalan käskyä vastaa, niin lakia ei saa totella. Tästä ei ole tullut Suomessa eikä monessa muussakaan länsimaassa ongelmaa, koska lainsäätäjät ovat olleet kristittyjä ja maallinen laki on noudattanut Raamatun käskyjä.
Suomessa on vielä kohtuullinen tilanne ja ristiriitoja on vähän. Mutta ristiriitojen määrä koko ajan kasvaa, kuten muissakin länsimaissa.
Yleensä Jumala toimii siten, ettei se katso syntistä menoa ikuisesti. Jumala lähettää Venäjän armeijan Suomeen ja silloin tämä kansa on polvillaan Herran edessä. Jumala on ilmoittanut, että se käskee venäläisiä sotilaita. Voi Repe sunkin kotiovelle tulla sotilaspartio, joka vie sinut mennessään.
Nyt taas ehkä alat huutamaan, että kaikkea kanssa. En väittele sun kanssa yhtään. Huutele vain törkeyksiäsi sen aikaa kun se on mahdollista, mutta sunkin suu menee tukkoon, kun tuomion päivä tulee. yujyjuyujyjyu kirjoitti:
Jos laki on Jumalan käskyä vastaa, niin lakia ei saa totella. Tästä ei ole tullut Suomessa eikä monessa muussakaan länsimaassa ongelmaa, koska lainsäätäjät ovat olleet kristittyjä ja maallinen laki on noudattanut Raamatun käskyjä.
Suomessa on vielä kohtuullinen tilanne ja ristiriitoja on vähän. Mutta ristiriitojen määrä koko ajan kasvaa, kuten muissakin länsimaissa.
Yleensä Jumala toimii siten, ettei se katso syntistä menoa ikuisesti. Jumala lähettää Venäjän armeijan Suomeen ja silloin tämä kansa on polvillaan Herran edessä. Jumala on ilmoittanut, että se käskee venäläisiä sotilaita. Voi Repe sunkin kotiovelle tulla sotilaspartio, joka vie sinut mennessään.
Nyt taas ehkä alat huutamaan, että kaikkea kanssa. En väittele sun kanssa yhtään. Huutele vain törkeyksiäsi sen aikaa kun se on mahdollista, mutta sunkin suu menee tukkoon, kun tuomion päivä tulee.>Jumala on ilmoittanut, että se käskee venäläisiä sotilaita.
Oho! Missä?
Jos Jumala tosiaan tykkää Putinin puolidiktatuurista enemmän kuin suomalaisesta demokratiasta ja vapaudesta, voit pitää semmoisen jumalan ihan hyvänäsi. Sen tekojakin saat odottaa kunnes kasvat koiranputkea.- varustelija
yujyjuyujyjyu kirjoitti:
Nyt taas ehkä alat huutamaan, että kaikkea kanssa. En väittele sun kanssa yhtään. Huutele vain törkeyksiäsi sen aikaa kun se on mahdollista, mutta sunkin suu menee tukkoon, kun tuomion päivä tulee.Jaa sieltäkö se uhka nyt tuleekin. Tämä tuli nyt ihan uutena asiana. Olin kyllä valmistautunut jo pidempään seksuaalivähemmistöjen ja muslimien invaasioon linnottamalla vanhan kellarini sekä maailmanlopun veden paisumukseen ostamalla kanootin. Pyssylöitäkö tässä täytyy nyt kuitenkin sitten lähteä ostamaan.
- eräs.maallikko
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Jumala on ilmoittanut, että se käskee venäläisiä sotilaita.
Oho! Missä?
Jos Jumala tosiaan tykkää Putinin puolidiktatuurista enemmän kuin suomalaisesta demokratiasta ja vapaudesta, voit pitää semmoisen jumalan ihan hyvänäsi. Sen tekojakin saat odottaa kunnes kasvat koiranputkea.Tukholman profetiassa.
Olen saanut Pyhältä Hengeltä vahvistuksen, että Tukholman profetia on Herrasta. - hyihelvetti
eräs.maallikko kirjoitti:
Tukholman profetiassa.
Olen saanut Pyhältä Hengeltä vahvistuksen, että Tukholman profetia on Herrasta.Tuollainen on mielipuolinen ja tyrannisoiva paskajumala, jonka mielipiteen saa jättää aivan omaan arvoonsa!
- lapsukaiselle
hyihelvetti kirjoitti:
Tuollainen on mielipuolinen ja tyrannisoiva paskajumala, jonka mielipiteen saa jättää aivan omaan arvoonsa!
Jumala ei sinulta kysy mitä sinä Hänestä ajattelet.
- hyivittu
Itseriittoinen paskajumala!
eräs.maallikko kirjoitti:
Tukholman profetiassa.
Olen saanut Pyhältä Hengeltä vahvistuksen, että Tukholman profetia on Herrasta.En kysynyt sinulta. Kuulostat skitsofreenikolta.
En kysynyt sinulta. Kuulostat skitsofreenikolta.
Siis tämä yisiyisyi kirjoittaa niin hulluja, ettei voi kuin nauraa.
- Solut
Tuliko tämä Kirkossa vihkiminen jo lakiin vai maistraatiin?
Taitaa Maistraatit saada tunkosta ja uusia työpaikkoja syntyy.
Kasvatuksen tuloksena saatuja hedelmiä joudutaan soveltamaan.
Kuntavaalit ja Pressanvaalit painaa päälle,alkaa Haavistokin,
Niinistön voimin tulla esille.Meitä taitaa sittekin tulevaisuudessa johtaa
Naiset,Homot ja Mafia.Liitojen on tapana kumartaa kuka sitä nyt itseltään
työpaikkoja alta veisi aivan erillaisilla päätöksillä,Edes SDP,Rinne ei syylistyisi
tällaiseen toimintaan.Kirkko varmaankin noudattaa Raamatun sanomaa,heidä
opetuslapsensa luovii kuka mitenkin.- tervetuloa_2000-luvulle
Jep eikös oo paskahomma kun entiset alistetut&sorretut eli naiset menee niiden heikoimpien puolelle mutta tiedätkö noin se monesti todellisessa elämässä on. Vain kiihkouskovaiset oikeastaan ovat tunnettuja siitä että entisinä luusereina jaloilleen päästyään alkavat kivittää heikompiaan.
Mitä tulee ammattiliittoihin niin haloo, suomen naiset on jo olleet työelämässä vuosikymmeniä ja niillä on jo valmiiksi todella vahvoja ammattiliittoja eli ne mahdolliset muutamat maistraatin työpaikat ei asiaa muuta miksikään. - islamistako.puhut
tervetuloa_2000-luvulle kirjoitti:
Jep eikös oo paskahomma kun entiset alistetut&sorretut eli naiset menee niiden heikoimpien puolelle mutta tiedätkö noin se monesti todellisessa elämässä on. Vain kiihkouskovaiset oikeastaan ovat tunnettuja siitä että entisinä luusereina jaloilleen päästyään alkavat kivittää heikompiaan.
Mitä tulee ammattiliittoihin niin haloo, suomen naiset on jo olleet työelämässä vuosikymmeniä ja niillä on jo valmiiksi todella vahvoja ammattiliittoja eli ne mahdolliset muutamat maistraatin työpaikat ei asiaa muuta miksikään.On hienoa, että naisia ei sorreta eikä alisteta kristinuskossa.
- tervetuloa_2000-luvulle
Onko taas lukutaidossa aukko ? "entiset alistetut&sorretut"
Niin naisten asemahan on parantunut kokoajan sitä mukaan kun uskonnollisuus on vähentynyt. Muslimeja kyllä hyvin hanakasti arvostelette naisten sortamisesta kun ei teillä ymmärrys riitä siihen että siellä käydään pikkuhiljaa samaa lehitystä mikä meillä on jo käyty. Ei nykyinen suomalaisten naisten asema mikään selviö ole ollut
1864 naimattomien naisten täysivaltaisuus
1878 perintö- ja naimaosuuksien tasoitus
1901 täydet opinto-oikeudet yliopistossa (erillisvapaus alkaen 1870)
1906 eduskuntavaalien äänioikeus ja vaalikelpoisuus (yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden myötä)
1916 oikeus tulla nimitetyksi korkeakoulutason opettajanvirkaan[14]tarvitaan parempi lähde
1917 täysi äänioikeus ja vaalikelpoisuus kunnallisvaaleissa (yleisen ja yhtäläisen kunnallisvaaliäänioikeuden myötä)
1919 naimisissa olevan oikeus tehdä työtä ilman aviomiehen lupaa (aiemmin 15-vuotiaana naimattomana kenen tahansa)
1926 laajemmat oikeudet tulla nimitetyksi valtion virkoihin
1929 avioliittolaki: naiselle oikeus omaisuuteen ja yhtäläiseen vanhemmuuteen
1937 äitiysavustus
1944 äitiysneuvolat
1962 periaate samapalkkaisuudesta
1967 leskeneläke (miehille 1990)
1970 laki raskauden keskeyttämisestä
1972 ehkäisypalvelut
1972 tasa-arvoasiain neuvottelukunta
1973 laki lasten päivähoidosta
1985 sukunimilaki: naiselle oikeus omaan nimeen
1985 subjektiivinen päivähoito-oikeus
1986 laki tasa-arvosta
1994 avioliitossa tapahtuvan raiskauksen kriminalisointi
2005 tasa-arvolain kokonaisuudistus - ex-viidesläinen
islamistako.puhut kirjoitti:
On hienoa, että naisia ei sorreta eikä alisteta kristinuskossa.
Valitettavasti uskovien mielessä on edelleen vanhat ajat joilloin lapsia sai kurittaa fyysisesti ja aviopuolisoa alistaa hellan ja nyrkin väliin. Nykyäänkin olen kuullut naisten kertovan uskovan miehensä väkivaltaisuudesta kotona. Näin ainakin viidesläisyydessä on tapahtunut.
tervetuloa_2000-luvulle kirjoitti:
Onko taas lukutaidossa aukko ? "entiset alistetut&sorretut"
Niin naisten asemahan on parantunut kokoajan sitä mukaan kun uskonnollisuus on vähentynyt. Muslimeja kyllä hyvin hanakasti arvostelette naisten sortamisesta kun ei teillä ymmärrys riitä siihen että siellä käydään pikkuhiljaa samaa lehitystä mikä meillä on jo käyty. Ei nykyinen suomalaisten naisten asema mikään selviö ole ollut
1864 naimattomien naisten täysivaltaisuus
1878 perintö- ja naimaosuuksien tasoitus
1901 täydet opinto-oikeudet yliopistossa (erillisvapaus alkaen 1870)
1906 eduskuntavaalien äänioikeus ja vaalikelpoisuus (yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden myötä)
1916 oikeus tulla nimitetyksi korkeakoulutason opettajanvirkaan[14]tarvitaan parempi lähde
1917 täysi äänioikeus ja vaalikelpoisuus kunnallisvaaleissa (yleisen ja yhtäläisen kunnallisvaaliäänioikeuden myötä)
1919 naimisissa olevan oikeus tehdä työtä ilman aviomiehen lupaa (aiemmin 15-vuotiaana naimattomana kenen tahansa)
1926 laajemmat oikeudet tulla nimitetyksi valtion virkoihin
1929 avioliittolaki: naiselle oikeus omaisuuteen ja yhtäläiseen vanhemmuuteen
1937 äitiysavustus
1944 äitiysneuvolat
1962 periaate samapalkkaisuudesta
1967 leskeneläke (miehille 1990)
1970 laki raskauden keskeyttämisestä
1972 ehkäisypalvelut
1972 tasa-arvoasiain neuvottelukunta
1973 laki lasten päivähoidosta
1985 sukunimilaki: naiselle oikeus omaan nimeen
1985 subjektiivinen päivähoito-oikeus
1986 laki tasa-arvosta
1994 avioliitossa tapahtuvan raiskauksen kriminalisointi
2005 tasa-arvolain kokonaisuudistus"...siellä käydään pikkuhiljaa samaa lehitystä mikä meillä on jo käyty.2
Aivan ja tässä kehityksessä me voimme olla sekä apuna että tukena.
- dogmatikos
>>Raamatussa sanotaan, että ennemmin tulee totella Jumalaa kuin ihmistä.>>
Olemme samaa mieltä, jos Jumalan tahto ja ihmisen tahto ovat vastakkaiset. Esimerkiksi emme suostu tappamaan, vaikka käskettäisiin.
Sen sijaan emme usko emmekä opeta, että homojen vihkiminen on Jumalan tahdon vastaista. Vihkimisestä säätää eduskunta. Siksi Pappisliitto haluaa avustaa lainopillisissa kysymyksissä, jos joku ihminen haluaa viedä asian oikeuteen.- kerrohan.tämä
Kerrohan miten kahden miehen tai kahden naisen avioliitto olisi Jumalan tahdon mukaista kun kerran Jumala tuomitsee homoseksin johdonmukaisesti kautta koko Raamatun?
- yksi.ratkaisu
Se oliskin mielenkiintoista nähdä, oikeuteen vieminen. Ei taitaisi ihan perusteet kyllä siellä riittää.
Eduskunta tosiaan säätää vihkimisestä eli voihan se ottaa myös kirkolta tuon oikeuden pois. Tuolloinhan sitten kaikki oltaisiin ikäänkuin samalla viivalla. - älähän.höpsi
yksi.ratkaisu kirjoitti:
Se oliskin mielenkiintoista nähdä, oikeuteen vieminen. Ei taitaisi ihan perusteet kyllä siellä riittää.
Eduskunta tosiaan säätää vihkimisestä eli voihan se ottaa myös kirkolta tuon oikeuden pois. Tuolloinhan sitten kaikki oltaisiin ikäänkuin samalla viivalla.Homothan nimenomaan haluavat kirkkohäitä ja häpäistä näin Herran huoneen. Jos kirkkohäitä ei olisi tuskin edes seta oli kiinnostunut ajamaan spn. avioliittolakia.
- on.jo.häpäisty
älähän.höpsi kirjoitti:
Homothan nimenomaan haluavat kirkkohäitä ja häpäistä näin Herran huoneen. Jos kirkkohäitä ei olisi tuskin edes seta oli kiinnostunut ajamaan spn. avioliittolakia.
Eiköhän se Herran huone ole jo häpäisty niitten monien lesbo/homopappien toimesta, jotka siellä sunnuntaisin saarnaavat!
- yksi.ratkaisu
No mutta tuon vihkimisoikeuden poistaminen kirkoltahan olisi silloin oiva ratkaisu. Kaikki pääsisivät vihille mutta uskovaiset saisivat pitää kirkkonsa. Tuohan olisi erittäin hyvä kompromissi kaikkien puolelta katsottuna.
- älähän.höpsi
on.jo.häpäisty kirjoitti:
Eiköhän se Herran huone ole jo häpäisty niitten monien lesbo/homopappien toimesta, jotka siellä sunnuntaisin saarnaavat!
Ei riitä vielä se häpäisy setalle.
- on.jo.häpäisty
älähän.höpsi kirjoitti:
Ei riitä vielä se häpäisy setalle.
No jos seta on kirkon ylin päättävä elin niin sitten ei riitä.
- älähän.höpsi
No jos seta on kirkon ylin päättävä elin niin sitten ei riitä.
Eikös se ala olemaan kun setalaisia on jo puolet kirkon piispoista ja papeistakin.
- kiiskivastarannalta
Raamattu ei taida olla sinulle kovin tuttu teos, dogmatikos?
- dikduk
"Herran huone" Raamatussa ei ollut kirkko, joita ei edes ollut vaan Jerusalemin temppeli . Eikö juuri se kristittyjen mielestä ollut turha ja aikansa elänyt vaikka Herra, JHWH, itse oli ilmoittanut että temppeli uhreineen toimii ikuisesti ?
- Toiminta-Tapani
kerrohan.tämä kirjoitti:
Kerrohan miten kahden miehen tai kahden naisen avioliitto olisi Jumalan tahdon mukaista kun kerran Jumala tuomitsee homoseksin johdonmukaisesti kautta koko Raamatun?
"Kerrohan miten kahden miehen tai kahden naisen avioliitto olisi Jumalan tahdon mukaista kun kerran Jumala tuomitsee homoseksin johdonmukaisesti kautta koko Raamatun?"
Avioliitto tuskin lisää homoparin kohdalla seksiä. Avioliitto on juridinen sopimus, jolla ei ole tekemistä minkään mielikuvituskaverin kuvitellun tahdon kanssa. kerrohan.tämä kirjoitti:
Raamattu kertoo vain tietyistä seksiakteista eikä tuomitse missään kohtaa kahden samaa sukupuolta olevan rakkautta ja kiintymystä.
Kahden naisen välistä seksiä Raamattu ei edes mainitse.
- jumalanpuolesta
Minä uskon, että Jumala voi muuttaa mieltään tässä asiassa, eli hänkin varmasti hyväksyy homoseksuaalien avioliiton. Ei meidänkään uskovien tule jämähtää kivikaudelle, vaan suoda näillekin ihmisille arvo ja oikeus onneen!
- setaan.terkut
Tiedätkö, olet myös tyhmä sen lisäksi, että olet älyttömän huono trolli :D
- sinulle.tiedoksi
Vastakkaisen ja radikaalinkaan mielipiteen esittäminen ei välttämättä tee toisesta keskustelijasta trollia - päinvastoin se toisinaan jopa osoittaa tämän nimittelijän kykynemättömyyden ymmärtää laajempia kokonaisuuksia ja keskustella niistä avoimesti.
- väärin.uskot
"Minä uskon, että Jumala voi muuttaa mieltään tässä asiassa,......"
Mutta kun tilanne on kuitenkin se, että Jumala ei muuta sitä sanomaa joka on Raamattuun kirjoitettu. Tuliviiriksikö Jumalaa luulet? - EiMuutosta
Raamattu opettaa, ettei Jumala muutu. Hän ei muuta lakiaan.
Jaak 1:17: Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, taivaan tähtien Isältä, jonka luona ei mikään muutu, ei valo vaihdu varjoksi.
Mal 3:6: Minä, Herra, en muutu, ettekä tekään, Jaakobin jälkeläiset, ole entisestänne muuttuneet.
Psalmi 119: 89 Herra, sinun sanasi on ikuinen. Sen luja perusta on taivaassa. 90 Polvesta polveen pysyy totuutesi. Sinä panit paikoilleen maan, ja se pysyy. - raamatunlukija
väärin.uskot kirjoitti:
"Minä uskon, että Jumala voi muuttaa mieltään tässä asiassa,......"
Mutta kun tilanne on kuitenkin se, että Jumala ei muuta sitä sanomaa joka on Raamattuun kirjoitettu. Tuliviiriksikö Jumalaa luulet?Kyllähän Raamatussa kerrotaan että Jumala muuttaa mieltään. Lue sitä Raamattua, äläkä puhu mitä sylki suuhun tuo.
- KerroKohta
raamatunlukija kirjoitti:
Kyllähän Raamatussa kerrotaan että Jumala muuttaa mieltään. Lue sitä Raamattua, äläkä puhu mitä sylki suuhun tuo.
Jumala ei ole muutanut mieltään homoasiassa vai laitatko Raamatun kohdan joka todistaa, että on muuttanut?
- EiMuutosta
Kyllähän Raamatussa kerrotaan että Jumala muuttaa mieltään. Lue sitä Raamattua, äläkä puhu mitä sylki suuhun tuo.
Jeesus sanoi, että Vanhan testamentin laki on voimassa kunnes taivas ja maa häviävät. Se joka muuta väittää, Jeesuksen sanojen mukaan voi menettää pelastuksensa. Jeesus sanoi, että taivaaseen on hyvin vaikea päästä. Tässä on luja perustus siihen, ettei homoparisuhteen kielto mihinkään muutu.
Mt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan. - tuliko.selväksi
Olen kyllä lukenut. Ja sanotaanhan, että Jeesus on sama eilen,tänään ja iankaikkisesti. Ja kun Johannes kirjoittaa, että Jeesus on lihaksi tullut Jumalan sana, niin niin silloin myös Jumalan sana on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
- Justjooheh
Mitäs meidän Jeesuksesta tarvitsee välittää?
- tuliko.selväksi
Justjooheh kirjoitti:
Mitäs meidän Jeesuksesta tarvitsee välittää?
Tarvii toki välittää jos vähääkään itsestäsi tykkäät. Kun sitten tämän ajan jälkeen kuitenkin jokaisen polven pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, niin eikös ole parempi jo tässä ajassa notkistaa polvet Jeesuksen nimeen ja saada iankaikkisen elämän armolahja, kuin että vasta kuoleman jälkeen teet tuon saman josta ei kuitenkaan enää armahdusta tule vaan matka jatkuu iankaikkiseen kadotukseen.
- raamatunlukija
tuliko.selväksi kirjoitti:
Olen kyllä lukenut. Ja sanotaanhan, että Jeesus on sama eilen,tänään ja iankaikkisesti. Ja kun Johannes kirjoittaa, että Jeesus on lihaksi tullut Jumalan sana, niin niin silloin myös Jumalan sana on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti.
Jos olet lukenut Raamattua, miksi sitten väität ettei Jumala muuta mieltään. Raamatussa kerrotaan tämä kyllä niin selvästi että täytyy olla aivan lukutaidoton tai ymmärrystä vailla ettei sitä ole huomannut.
- tuliko.selväksi
Jos olet lukenut Raamattua, miksi sitten väität ettei Jumala muuta mieltään. Raamatussa kerrotaan tämä kyllä niin selvästi että täytyy olla aivan lukutaidoton tai ymmärrystä vailla ettei sitä ole huomannut.
Taitaa olla niin, että et joko itse ymmärrä lukemaasi tai sitten et vaan yksinkerataisesti usko mitä on kirjoitettu.
- raamatunlukija
Taitaa olla niin, että et joko itse ymmärrä lukemaasi tai sitten et vaan yksinkerataisesti usko mitä on kirjoitettu.
Lue nyt Raamattua äläkä jankkaa. Kyllä Jumala muuttaa mieltään Raamatussa. Miksi vänkäät selvää asiaa. Apukouluko on peruskoulusi?
- Muahahahahaaa
Tarvii toki välittää jos vähääkään itsestäsi tykkäät. Kun sitten tämän ajan jälkeen kuitenkin jokaisen polven pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, niin eikös ole parempi jo tässä ajassa notkistaa polvet Jeesuksen nimeen ja saada iankaikkisen elämän armolahja, kuin että vasta kuoleman jälkeen teet tuon saman josta ei kuitenkaan enää armahdusta tule vaan matka jatkuu iankaikkiseen kadotukseen.
No voi lol joku jeesus :D
- voi-voi-Paavalia
EiMuutosta kirjoitti:
Jeesus sanoi, että Vanhan testamentin laki on voimassa kunnes taivas ja maa häviävät. Se joka muuta väittää, Jeesuksen sanojen mukaan voi menettää pelastuksensa. Jeesus sanoi, että taivaaseen on hyvin vaikea päästä. Tässä on luja perustus siihen, ettei homoparisuhteen kielto mihinkään muutu.
Mt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.Apostoli Paavali muuten väitti että kristitty ei ole enää lain alla, eli laki ei ole hänen kohdallaan voimassa. Menettikö hän taivaspaikkansa?
- tällätavalla_se_menee
voi-voi-Paavalia kirjoitti:
Apostoli Paavali muuten väitti että kristitty ei ole enää lain alla, eli laki ei ole hänen kohdallaan voimassa. Menettikö hän taivaspaikkansa?
Paavali sanoi sellaista, mutta se ei tarkoita sitä, että laki olisi kumottu tai sitä ei tarvitsisi noudattaa. Et pysty ymmärtämään Galattalaiskirjettä, jos et tunne juutalaisuutta.
Paavali sanoi, että lakia noudattava pakana tuomitsee lakia rikkovan juutalaisen. Paavali ei koskaan sanonut, ettei tarvitse noudattaa lakia. Hän sanoi efesolaisille pakanoille jopa sellaista, että heidän tulee hylätä pakanatavat. tuliko.selväksi kirjoitti:
>Kun sitten tämän ajan jälkeen kuitenkin jokaisen polven pitää Jeesuksen nimeen notkistuman
Todistapa tuo väite.- voi-voi-Paavalia
tällätavalla_se_menee kirjoitti:
Paavali sanoi sellaista, mutta se ei tarkoita sitä, että laki olisi kumottu tai sitä ei tarvitsisi noudattaa. Et pysty ymmärtämään Galattalaiskirjettä, jos et tunne juutalaisuutta.
Paavali sanoi, että lakia noudattava pakana tuomitsee lakia rikkovan juutalaisen. Paavali ei koskaan sanonut, ettei tarvitse noudattaa lakia. Hän sanoi efesolaisille pakanoille jopa sellaista, että heidän tulee hylätä pakanatavat.Jos olet mies, olet varmasti jo käynyt ympärileikkauttamassa itsesi:)
- Jumala_katui
Lue nyt Raamattua äläkä jankkaa. Kyllä Jumala muuttaa mieltään Raamatussa. Miksi vänkäät selvää asiaa. Apukouluko on peruskoulusi?
Olet oikeassa. Kyllä Jumala muutti mieltään. Raamatussa kerrotaan monessa kohtaa että Jumala katui tekojaan. Tätähän MIELENMUUTOS juuri on.
- ans.kattoo
>Kun sitten tämän ajan jälkeen kuitenkin jokaisen polven pitää Jeesuksen nimeen notkistuman
Todistapa tuo väite.">Kun sitten tämän ajan jälkeen kuitenkin jokaisen polven pitää Jeesuksen nimeen notkistuman
Todistapa tuo väite."
No aiotko sitten olla polvistumatta Herramme eteen, kun aikasi koittaa? Ans katttooooo ny - sano Tampereen plikka. - dfgdfdfgd
Jumala_katui kirjoitti:
Olet oikeassa. Kyllä Jumala muutti mieltään. Raamatussa kerrotaan monessa kohtaa että Jumala katui tekojaan. Tätähän MIELENMUUTOS juuri on.
Kerjäät helvetin tulta päällesi.
- torre11
dfgdfdfgd kirjoitti:
Kerjäät helvetin tulta päällesi.
Ei voi olla totta! Ei Jumalan Raamatussa sanotuista toiminnoista kertominen voi olla helvetin tulen kerjäämistä päälleen!
- Ateisti68
voi-voi-Paavalia kirjoitti:
Jos olet mies, olet varmasti jo käynyt ympärileikkauttamassa itsesi:)
Toivottavasti hän on vältellyt partureita, eikä ole ajanut partaansa. Myös kahdesta eri lankalaadusta tehtyjä vaatteita hän ei ole saanut käyttää, eikä syödä sikaa, eikä äyriäisiä.
- nhbtvrtcrc
Kirkoista tehdään rikollisuudelle homoluolia ja kansa jättää suomen valtion kirkon törkeyksineen!
Ellei valtion johto puutu asioiden kulkuun niin ihmiset perustaa uuden puolueen IHMISYYTTÄ puolustamaan:
uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
Pappislupaus
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
TOIVOTTAVASTI HOMOPAREILLE EI ANNETA OIKEUTTA LASTEN ADOPTIOINTIIN!
SE OLISI JÄRKYTTÄVÄÄ....- sus.siunnakkoon
Joo olishan se. Siinähän voisi käydä niin että muutama heterolutkan hylkäämä tai vanhempien sikailun takia huostaanotettu onnetton lapsi pääsisi rakastavaan ja huolehtivaan ympäristöön.
- Setan.jäsen
Lapsille oikeus rakastaviin vanhempiin. Myös homo- ja lesbovanhemmat otetaan ilolla vastaan!
- se.todellisuus
Setan.jäsen kirjoitti:
Lapsille oikeus rakastaviin vanhempiin. Myös homo- ja lesbovanhemmat otetaan ilolla vastaan!
Homoperheessä ei ole kuin orpoja tai puoliorpoja lapsia.
se.todellisuus kirjoitti:
Homoperheessä ei ole kuin orpoja tai puoliorpoja lapsia.
Mutta onneksi vain 1.7%:ssa homoperheistä vuosittain avioituvista omaa lapsia. Heitä tulee noin viisi vuodessa, jos saman verran kuin suhteutettuna Espanjaan.
- rkop
SUOMEN PAPPEN KOTONA VIERAILEE ULKOPUOISIA HENKILÖITÄ KYLVÄMÄSSÄ HUUMETA RUOKIIN, JOTKA TEKEVÄT PAPIT POHKÖIKSI ELI EPÄRAIITTIIIKSI HYVÄKSYMÄÄN ESIMERKIKSI HOMOILUA!
- kirkkopäättää
Ei kai siitä pappisliitto päätä, minkä kannan kirkko ottaa avioliiton
vihkimiseen.
Tämä on just sitä kirkon painostamista. Ei muuta kuin kirkosta ulos, jotka eivät toimi työnantajansa mukaan. Samoin kuin naispappeuden vastustajatkin on joutuneet menemään, kun töitä enää ei anneta. - kaatukoonkokokirkko
Kirkko joutaa kaatua omaan mahdottomuuteensa. Ja kyllä se kaatuukin sen jälkeen kun ensimmäinen homopari vihitään kirkossa. Sitä jumalattomuutta ei kukaan ala katsomaan.
Jos kirkko kaatuu muutaman kymmenen homoseksuaalisen vihkimiseen vuosittain, niin sitten kaatuu. Tai siis jo yhden parin takia. Mutta pikkuisen pelkään sen olevan vain sinun toiveesi.
Onko Jumala muuten sanonut sellaisen olevan "jumalattomuutta"? Pikkuisen pelkään sen olevan vain sinun arviosi.
- ElliParkki
Valtion pitäs katkasta napanuora Kirkkoon ja Ay-liikkeseen, molempien kohdalla pitäs siirtyä siihen, että saavat itse hoitaa jäsenmaksuasiansa miten haluaa. Toki korvausta vastaan voidaan tehdä.
?? Olen ehdottanut että kirkko voisi periä jäsenmaksunsa samoin kuin ammattiyhdistysliikkeet. Kätevä tapa.
- jäsenet.maksakoot
mummomuori kirjoitti:
?? Olen ehdottanut että kirkko voisi periä jäsenmaksunsa samoin kuin ammattiyhdistysliikkeet. Kätevä tapa.
Ja vielä niin, etteivät esim vapaan suuntien kirjakusatantamot joutuisi maksamaan lut kirkolle niitä yhteisöveroja. Periköön maksunsa vain omilta jäseniltään.
- ei.hyvä
jäsenet.maksakoot kirjoitti:
Ja vielä niin, etteivät esim vapaan suuntien kirjakusatantamot joutuisi maksamaan lut kirkolle niitä yhteisöveroja. Periköön maksunsa vain omilta jäseniltään.
Joutuuhan luterilaisen kirkon jäsenetkin maksamaan yhteisöveroja mm. helluntailaishihhuleille
- kiiskivastarannalta
Toivottavasti puolustavat ensi keväänä niitä pappeja, jotka eivät vakaumuksensa vuoksi voi vihkiä samaa sukupuolta olevia avioliittoon.
- näin.toimitaan
Mikäli pappi ei suostu pyynnöstä vihkimään kahta ihmistä jotka ovat päättäneet solmia avioliiton, hänen on annettava sellaisen papin yhteystiedot joka vihkii. Uskon että näin ainakin aluksi toimitaan. Ja niitä pappeja varmasti löytyy enemmän kuin kieltäytyjiä. Lopulta käy niin ettei näiden kieltäytyjä -pappien palveluksia halua enää kukaan.
- kiiskivastarannalta
näin.toimitaan kirjoitti:
Mikäli pappi ei suostu pyynnöstä vihkimään kahta ihmistä jotka ovat päättäneet solmia avioliiton, hänen on annettava sellaisen papin yhteystiedot joka vihkii. Uskon että näin ainakin aluksi toimitaan. Ja niitä pappeja varmasti löytyy enemmän kuin kieltäytyjiä. Lopulta käy niin ettei näiden kieltäytyjä -pappien palveluksia halua enää kukaan.
Se on mahdollista, että kieltäytyjäpappeja ei enää suvaita. Noin varmasti käy, kun kirkko vähitellen lopettaa raamatullisen opetuksen ja muuttuu Jumalan viholliseksi.
Tuota kohti kirkko onkin menossa ja onpa vielä siitä ylpeä. - nurin.perin
Se on mahdollista, että kieltäytyjäpappeja ei enää suvaita. Noin varmasti käy, kun kirkko vähitellen lopettaa raamatullisen opetuksen ja muuttuu Jumalan viholliseksi.
Tuota kohti kirkko onkin menossa ja onpa vielä siitä ylpeä.Oikeassa elämässä kaikki valelääkärit, valepoliisit jne saa varmasti kenkää kun asia tulee julki. Mutta miten obn kirkon valepappien kohdalla? Näyttääpi olevan niin, että nämä valepapit ja valepiispat ovatkin kirkossa sitä hyvää ja oikeaa ja taasen ne oikeat papit ja oikeat piispat ovatkin nyt sitten niitä valepappeja ja -piispoja joille lätkäistään kengän kuva takamukseen!
- muut_ei_potki_meitä
Pappisliitto onkin hyvä veli järjestelmä. Näihän ne kaikki muutkin suljetut yhteisöt ja "veljeskunnat" ja ammattikunnat (kuppikunnat) toimii.
Solidaarisuus ymmärretään useimmin järjestödiktatuuriksi. Kyllä siinä Jumala ja muut eettiset arvot jäävät toissijaiseen asemaan kun toverihengestä on kyse. Ettei vain olisi annettu väärää tietoa Pappisliiton kannasta avioliittoasiassa.
Aivan kuin Pappisliitto toimisi Kirkon säännöksiä vastaan
http://www.akiliitot.fi/632-pappi-ja-avioliittolain-muutos- tietoa_
Suomen perustuslaki on se jota on noudatettava 1.3.2017 alkaen myös avioliittoasiassa. Kirkon omat säädökset ovat alisteisia perustuslaille ja rikoslaille. Syrjintä -rikokseen syyllistyviä pappeja ja piispoja rangaistaan lain mukaan.
tietoa_ kirjoitti:
Suomen perustuslaki on se jota on noudatettava 1.3.2017 alkaen myös avioliittoasiassa. Kirkon omat säädökset ovat alisteisia perustuslaille ja rikoslaille. Syrjintä -rikokseen syyllistyviä pappeja ja piispoja rangaistaan lain mukaan.
Siis niiltä osin kuin sille ei ole annettu erivapautta toimia omien ohjeidensa mukaan, kuten tässä avioliittoasiassa.
- lkj3423hgfd
tietoa_ kirjoitti:
koskeeko se "iloisesti kirkollisveroja" maksavia pappejakin?
https://www.google.fi/search?q=african christianity and witchcraft&hl=fi&biw=1920&bih=1066&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj0nsmXuvrLAhXkIJoKHWgHDToQ_AUIBigB#hl=fi&tbm=isch&q=african christianity witchcraft&imgrc=ObUArIJAIGOaOM: - kkiunyub
tietoa_ kirjoitti:
ONKO PAPPIEN VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMINEN LUOKITELTU RIKOKSEKSI/RIKOKSIKSI???
#kuunteleva_kirkko
Hei.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
---
uskontunnustuksen kaltainen ev.l. herra jumalalle pappislupauksen antaneet ovat aivopesu ammattilaisia ja väärää todistusta jakavia...
Rikollisen kristinuskon uskovaiset, ovat uskuntunnustuksessaan Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä ja ymmärryksestään luopuneita syntisiä/rikollisia.
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Olemme syntisiä'
Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
papisto aivopesee (muka kouluttaa) uskomaan kun Jeesus on uskomiset kieltänyt:
JOTEN
pappi tietoisesti toimii itse itselleen ja seurakuntalaisilleen VÄÄRÄÄ TODISTUSTA jakavana rikollisena....
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
VAI miten on?
usko ei ole totuutta!!!!
---
muistakaa....
Lakien hierarkia:
Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN
uskonvapaus ei anna oikeutta rikkoa voimassa olevia Lakeja. - mjnhbgvfgvv
kkiunyub kirjoitti:
ONKO PAPPIEN VÄÄRÄN TODISTUKSEN ANTAMINEN LUOKITELTU RIKOKSEKSI/RIKOKSIKSI???
#kuunteleva_kirkko
Hei.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
---
uskontunnustuksen kaltainen ev.l. herra jumalalle pappislupauksen antaneet ovat aivopesu ammattilaisia ja väärää todistusta jakavia...
Rikollisen kristinuskon uskovaiset, ovat uskuntunnustuksessaan Jumalasta, ihmisyydestä, järjestä ja ymmärryksestään luopuneita syntisiä/rikollisia.
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Olemme syntisiä'
Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
papisto aivopesee (muka kouluttaa) uskomaan kun Jeesus on uskomiset kieltänyt:
JOTEN
pappi tietoisesti toimii itse itselleen ja seurakuntalaisilleen VÄÄRÄÄ TODISTUSTA jakavana rikollisena....
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
VAI miten on?
usko ei ole totuutta!!!!
---
muistakaa....
Lakien hierarkia:
Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN
uskonvapaus ei anna oikeutta rikkoa voimassa olevia Lakeja.VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.
JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali tai/ja sen oppikunta ottanut raamattuun, OSITTAIN VOIMAKKAALLA TÖRKEYDELLÄ VÄÄRENNETTYNÄ.
UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä. (Jota pappislupauksen antaneiden pappien tulee eksyttäjinä ja aivopesu ammattilaisina opettaa ja saarnata.)
Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.
Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. " - etkö.ymmärrä
evita- kirjoitti:
Siis niiltä osin kuin sille ei ole annettu erivapautta toimia omien ohjeidensa mukaan, kuten tässä avioliittoasiassa.
Kirkolle eikä uskoville ole annettu erivapautta perustuslaista. Tulet sen näkemään 1.3.2017 jälkeen.
- vieläseurakuntalainen
Minä ainakin eroan kirkosta, jos joku pappi erotetaan virastaan sen takia ettei vihi samaa sukupuolia olevia avioliiton omaiseen liittoon, joka ei ole Jumalan sanan mukaan ja luomisjärjestyksen mukaan solmittu.
Joku tolkku tässä yhetiskunnassa pitää olla.
Pölkkypari alttarilla tai kaksi hamehelmaa. Kauhistus Herralle, sanoo Jumalan sana.
Hajottajapiispat pitäisi ensiksi erottaa virastaan, mutta he vaan nauttii korkeasta palkastaan ja ilmaisista viinoistaan.- Onnea-vaan
Tuskin olet ollut kirkon jäsen tähänkään asti. Sovit hyvin lahkoihin joiden homovihan sinä jaat heidän kanssaan.
"Minä ainakin eroan kirkosta, jos joku pappi erotetaan virastaan sen takia ettei vihi samaa sukupuolia olevia avioliiton omaiseen liittoon, joka ei ole Jumalan sanan mukaan ja luomisjärjestyksen mukaan solmittu."
Ja tähän sinulla on oikeus koska yhteiskuntamme lainsäädäntö sallii sinun erota kirkosta.
"Joku tolkku tässä yhetiskunnassa pitää olla."
Tolkku onkin, se sallii sinun erota kirkosta. Ja yhteiskunnassa on myös Suomessa ihan perustuslainkin mukaan tavoitteena ihmisten yhdenvertainen kohtelu lain edessä. Ja myös se että jokaisella on vapaus uskoa miten haluaa.
KÄytännössä tuo tarkoittaa sitä että yhden uskon käsitykset asioista eivät ole yhteiskunnan lainsäädäntöä ohjaavia asioita.
"Pölkkypari alttarilla tai kaksi hamehelmaa. Kauhistus Herralle, sanoo Jumalan sana."
JUmalan sana ei sano noin missään kohtaa.
- Hahhahhohhooo
Fundisten naama on monenlaisella vinkuralla kun ovat oikeudessa syytteessä syrjintärikoksesta. Väännelkää vaan naamaanne:):):)
- tervejumalanpelko
http://www.reijotelaranta.fi/?document=42778977&hitspic=1&hitspage=1
Terve on Jumalan pelko hyvästä. Nykyaika myös Jumala voi luonnonilmiöiden kautta näyttää mielipiteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011