Tätäkään ei saavutettu kreationismilla

"Yhdysvaltalaistutkijat ovat löytäneet uuden, erittäin lupaavan tavan taistella syöpää vastaan. Uuden hoitomuodon havaittiin tehoavan kaikkiin tutkittuihin seitsemään syöpätyyppiin. Stanfordin yliopiston tutkijat aikovat siirtyä seuraavaksi eläinkokeista testaamaan uutta hoitoa ihmisillä.

Ihmisen elimistön terveet solut tuottavat proteiinia CD47, joka kertoo elimistön puolustusmekanismille jättämään solun rauhaan. Proteiini on läsnä esimerkiksi veren punasoluissa.

Valitettavasti myös syöpäsolut käyttävät hyväkseen tätä proteiinia. Verisyövän tutkimuksessa syöpäsoluissa on havaittu CD47:ää tavallisesti suurempia määriä kuin terveissä verisoluissa. Proteiinin avulla syöpäsolut huijaavat elimistön puolustusjärjestelmää jättämään itsensä rauhaan."

https://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/67654-valtava-lapimurto-tieteessa-loytyi-yksi-laake-kaikkia-syopia-vastaan#.WBJXTB2MUZo.facebook

Tätäkään läpimurtoa ei olisi saavutettua kreationismin opeilla, Raamattua tutkimalla eikä tieteenvastaisia valheita levittämällä. Eräskin hörhöhihu totesi tänään eräässä keskustelussa seuraavasti: "Se mitä meidän tarvitsee tietää, löytyy Raamatusta. Kannattaisi aloittajankin pitäytyä pelkästään siihen, mitä Jumala on itse Sanassaan sanonut, eikä alkaa järkeilemään. "

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Proteiinin avulla syöpäsolut huijaavat elimistön puolustusjärjestelmää jättämään itsensä rauhaan."

      Tuo on nyt sitten varmaan kretuopeilla sitä älykästä suunnittelua, jolla älykäs sadisti suunnitteli syöpäsolut tuhoamaan ihmisiä. Onneksi tiede jälleen taistelee urhoollisesti sadistista jumalaa vastaan.

    • En tajua palstan ateisteja. Aina vaan he HALUAVAT nolata ittensä.

      FAKTA

      Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo?

      • oletjonolannutittes

        "Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo?"

        Ei uppoo koska tuota todellisuuden vastaista valhetta yrittää syöttää päästään sekaisin oleva hörhö fundishihu.


      • oletjonolannutittes kirjoitti:

        "Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo?"

        Ei uppoo koska tuota todellisuuden vastaista valhetta yrittää syöttää päästään sekaisin oleva hörhö fundishihu.

        olipas tieteellistä

        Ateisti = henkilö joka karsastaa TIETOA. Syy löytyy Raamatusta. Lankeemus pani ihmisen lymyämään Jumalaa/totuutta.

        "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1mo 3


      • dfgfgfgffgg
        yurki1000js kirjoitti:

        olipas tieteellistä

        Ateisti = henkilö joka karsastaa TIETOA. Syy löytyy Raamatusta. Lankeemus pani ihmisen lymyämään Jumalaa/totuutta.

        "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1mo 3

        Sinä se idiootti nolaat itsesi joka kirjoituksissasi. Ainoa joka karsastaa tietoa olet sinä, et ota asioista selvää ja uskot vain uskovaisten valehtelevia nettisivuja. Olet nolo idiootti joka ei pysty ajattelemaan.


      • Täytyy sanoa että yurki1000js on minulle käsittämättömämpi tapaus kuin Mark5 konsanaan. Miten tuollainen pakko-oireinen kaiken väärin käsittäjä tulee ollenkaan toimeen jokapäiväisessä elämässä?


      • PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Täytyy sanoa että yurki1000js on minulle käsittämättömämpi tapaus kuin Mark5 konsanaan. Miten tuollainen pakko-oireinen kaiken väärin käsittäjä tulee ollenkaan toimeen jokapäiväisessä elämässä?

        Kärmes. Aikaa ei ole hukattavaksi. Keskityn oleelliseen. Miksei kelpaa?


      • dfgfgfgffgg kirjoitti:

        Sinä se idiootti nolaat itsesi joka kirjoituksissasi. Ainoa joka karsastaa tietoa olet sinä, et ota asioista selvää ja uskot vain uskovaisten valehtelevia nettisivuja. Olet nolo idiootti joka ei pysty ajattelemaan.

        Hifk. Mikä vika Raamatussa?


      • ahctung
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Täytyy sanoa että yurki1000js on minulle käsittämättömämpi tapaus kuin Mark5 konsanaan. Miten tuollainen pakko-oireinen kaiken väärin käsittäjä tulee ollenkaan toimeen jokapäiväisessä elämässä?

        Human race have advanced the most with their masskilling abilities.


      • mistäteriitelette
        ahctung kirjoitti:

        Human race have advanced the most with their masskilling abilities.

        Ihminen on kehittänyt tehokkaan keinon tuhota kaikki mitä oletettu evoluutio on saanut aikaan maan päälle.
        Siinä on evokkien mainostaman tieteen tähänastinen huippusaavutus.


    • Se lääke ei taida olla leivinjauhe?

    • yrtyrtytry

      Kreationismi ei ole ristiriidassa asian kanssa. Yhtä hyvin voi sanoa, ettei sitä saavutettu evoluutiolla. Eikä tutkijoiden vakaumuksesta ole tietoa.

      • Kreationismi_on_sairaus

        Evoluutiobiologiaan liittyvä tutkimus on lisännyt ymmärrystä monista ihmisen immuniteettijärjestelmään liittyvistä tekijöistä - kreationismi ei ole lisännyt ymmärrystä millään lailla millään biologian osa-alueella.

        Evoluutiotutkimus on tiedettä - kreationismi on tiedettä.

        Evoluutiotutkimus ja -teoria on edistänyt lääketiedettä merkittävästi - kreationismi tieteenvastaisena huuhaana vai aiheuttanut haittaa.

        Joten älä sössötä jeesuksenmorsian.


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Evoluutiobiologiaan liittyvä tutkimus on lisännyt ymmärrystä monista ihmisen immuniteettijärjestelmään liittyvistä tekijöistä - kreationismi ei ole lisännyt ymmärrystä millään lailla millään biologian osa-alueella.

        Evoluutiotutkimus on tiedettä - kreationismi on tiedettä.

        Evoluutiotutkimus ja -teoria on edistänyt lääketiedettä merkittävästi - kreationismi tieteenvastaisena huuhaana vai aiheuttanut haittaa.

        Joten älä sössötä jeesuksenmorsian.

        olipas tieteellistä


    • Jumalauta, syöpäsoluhan on kreationistiakin kierompi!

      • ihmeellinen evoluutio


    • Ei taida olla koivuntuhkalipeä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe