Tätäkään ei saavutettu kreationismilla

"Yhdysvaltalaistutkijat ovat löytäneet uuden, erittäin lupaavan tavan taistella syöpää vastaan. Uuden hoitomuodon havaittiin tehoavan kaikkiin tutkittuihin seitsemään syöpätyyppiin. Stanfordin yliopiston tutkijat aikovat siirtyä seuraavaksi eläinkokeista testaamaan uutta hoitoa ihmisillä.

Ihmisen elimistön terveet solut tuottavat proteiinia CD47, joka kertoo elimistön puolustusmekanismille jättämään solun rauhaan. Proteiini on läsnä esimerkiksi veren punasoluissa.

Valitettavasti myös syöpäsolut käyttävät hyväkseen tätä proteiinia. Verisyövän tutkimuksessa syöpäsoluissa on havaittu CD47:ää tavallisesti suurempia määriä kuin terveissä verisoluissa. Proteiinin avulla syöpäsolut huijaavat elimistön puolustusjärjestelmää jättämään itsensä rauhaan."

https://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/67654-valtava-lapimurto-tieteessa-loytyi-yksi-laake-kaikkia-syopia-vastaan#.WBJXTB2MUZo.facebook

Tätäkään läpimurtoa ei olisi saavutettua kreationismin opeilla, Raamattua tutkimalla eikä tieteenvastaisia valheita levittämällä. Eräskin hörhöhihu totesi tänään eräässä keskustelussa seuraavasti: "Se mitä meidän tarvitsee tietää, löytyy Raamatusta. Kannattaisi aloittajankin pitäytyä pelkästään siihen, mitä Jumala on itse Sanassaan sanonut, eikä alkaa järkeilemään. "

17

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Proteiinin avulla syöpäsolut huijaavat elimistön puolustusjärjestelmää jättämään itsensä rauhaan."

      Tuo on nyt sitten varmaan kretuopeilla sitä älykästä suunnittelua, jolla älykäs sadisti suunnitteli syöpäsolut tuhoamaan ihmisiä. Onneksi tiede jälleen taistelee urhoollisesti sadistista jumalaa vastaan.

    • En tajua palstan ateisteja. Aina vaan he HALUAVAT nolata ittensä.

      FAKTA

      Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo?

      • oletjonolannutittes

        "Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo?"

        Ei uppoo koska tuota todellisuuden vastaista valhetta yrittää syöttää päästään sekaisin oleva hörhö fundishihu.


      • oletjonolannutittes kirjoitti:

        "Evoluutiota ei ole. Miksei uppoo?"

        Ei uppoo koska tuota todellisuuden vastaista valhetta yrittää syöttää päästään sekaisin oleva hörhö fundishihu.

        olipas tieteellistä

        Ateisti = henkilö joka karsastaa TIETOA. Syy löytyy Raamatusta. Lankeemus pani ihmisen lymyämään Jumalaa/totuutta.

        "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1mo 3


      • dfgfgfgffgg
        yurki1000js kirjoitti:

        olipas tieteellistä

        Ateisti = henkilö joka karsastaa TIETOA. Syy löytyy Raamatusta. Lankeemus pani ihmisen lymyämään Jumalaa/totuutta.

        "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1mo 3

        Sinä se idiootti nolaat itsesi joka kirjoituksissasi. Ainoa joka karsastaa tietoa olet sinä, et ota asioista selvää ja uskot vain uskovaisten valehtelevia nettisivuja. Olet nolo idiootti joka ei pysty ajattelemaan.


      • Täytyy sanoa että yurki1000js on minulle käsittämättömämpi tapaus kuin Mark5 konsanaan. Miten tuollainen pakko-oireinen kaiken väärin käsittäjä tulee ollenkaan toimeen jokapäiväisessä elämässä?


      • PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Täytyy sanoa että yurki1000js on minulle käsittämättömämpi tapaus kuin Mark5 konsanaan. Miten tuollainen pakko-oireinen kaiken väärin käsittäjä tulee ollenkaan toimeen jokapäiväisessä elämässä?

        Kärmes. Aikaa ei ole hukattavaksi. Keskityn oleelliseen. Miksei kelpaa?


      • dfgfgfgffgg kirjoitti:

        Sinä se idiootti nolaat itsesi joka kirjoituksissasi. Ainoa joka karsastaa tietoa olet sinä, et ota asioista selvää ja uskot vain uskovaisten valehtelevia nettisivuja. Olet nolo idiootti joka ei pysty ajattelemaan.

        Hifk. Mikä vika Raamatussa?


      • ahctung
        PuhuvaKärmes kirjoitti:

        Täytyy sanoa että yurki1000js on minulle käsittämättömämpi tapaus kuin Mark5 konsanaan. Miten tuollainen pakko-oireinen kaiken väärin käsittäjä tulee ollenkaan toimeen jokapäiväisessä elämässä?

        Human race have advanced the most with their masskilling abilities.


      • mistäteriitelette
        ahctung kirjoitti:

        Human race have advanced the most with their masskilling abilities.

        Ihminen on kehittänyt tehokkaan keinon tuhota kaikki mitä oletettu evoluutio on saanut aikaan maan päälle.
        Siinä on evokkien mainostaman tieteen tähänastinen huippusaavutus.


    • Se lääke ei taida olla leivinjauhe?

    • yrtyrtytry

      Kreationismi ei ole ristiriidassa asian kanssa. Yhtä hyvin voi sanoa, ettei sitä saavutettu evoluutiolla. Eikä tutkijoiden vakaumuksesta ole tietoa.

      • Kreationismi_on_sairaus

        Evoluutiobiologiaan liittyvä tutkimus on lisännyt ymmärrystä monista ihmisen immuniteettijärjestelmään liittyvistä tekijöistä - kreationismi ei ole lisännyt ymmärrystä millään lailla millään biologian osa-alueella.

        Evoluutiotutkimus on tiedettä - kreationismi on tiedettä.

        Evoluutiotutkimus ja -teoria on edistänyt lääketiedettä merkittävästi - kreationismi tieteenvastaisena huuhaana vai aiheuttanut haittaa.

        Joten älä sössötä jeesuksenmorsian.


      • Kreationismi_on_sairaus kirjoitti:

        Evoluutiobiologiaan liittyvä tutkimus on lisännyt ymmärrystä monista ihmisen immuniteettijärjestelmään liittyvistä tekijöistä - kreationismi ei ole lisännyt ymmärrystä millään lailla millään biologian osa-alueella.

        Evoluutiotutkimus on tiedettä - kreationismi on tiedettä.

        Evoluutiotutkimus ja -teoria on edistänyt lääketiedettä merkittävästi - kreationismi tieteenvastaisena huuhaana vai aiheuttanut haittaa.

        Joten älä sössötä jeesuksenmorsian.

        olipas tieteellistä


    • RepeRuutikallo

      Jumalauta, syöpäsoluhan on kreationistiakin kierompi!

      • ihmeellinen evoluutio


    • Ei taida olla koivuntuhkalipeä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe