Vai vieläkö serverit "RUNKSUTTAA" kryptorahaa?
BUAHAHAHAHAHAAAAA!
Muistatteko kun Dr. Ruja ilmoitti juhlivalle yleisölle miten tulee uusi block chain ja tienaukset tuplataan!!!! Ei vitsi mä nauran niin hitosti..!!!!! Uuusi block chain...aaahhahahaahahaaaaaa!!!
Joko voidaan sanoa että OC:sta on vedetty töpselit
19
128
Vastaukset
- KannattaisiMiettiä
Kyllä se näin on, valitettavasti. Pöljiä on TAAS kerran pissitty silmään ja huolella. Jantteri, jantteri poloinen, miksi et opi ja käytä kaikkea tuota energiaa ihan OIKEIDEN bisneksien edistämiseen?
Miksi haluat tunkea ehdoin tahdoin roposi huijareiden pohjattomiin taskuihin. Mieti. Aika finaalissa on meininki nyt.
Se Tansaniassa peitenimellä toimiva pankkiyhteys kait vielä toimii. Mutta heikossa jamassa on "yhtiön" meiningit kun jo ohjeissakin nyt sanotaan ettei maksutositteissa saa mainita nimiä "onecoin" tai "onelife" koska niiden mainitseminen johtaisi tilien jäädyttämiseen saman tien.
Xcoinx "pörssi" takkuilee. Kuulemma siellä ei nyt pysty myymään enää kuin kolikon kerrallaan. Ja palvelimet kaatuilevat koko ajan kun kaikki tunkerot koittavat epätoivoisesti päästä eroon kolikoistaan. Eikä kukaan halua ostaa. Minkähän takia?
Tulevaisuuden maksuvaluutta kyntää nyt todella syvällä. Rutjake ennusti aika nätisti koska kannattaa hypätä uppoavasta laivasta.
MUAHAHAHAAAMUAHAHAHAHAAAAA
Tulevaisuuden maksuvaluutta
BRUAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- PaljonLiossa
Onko tosiaan noin? Että on tuollaiset ohjeet ettei maksaessa saa mainita yhtiön nimeä ym...???? JOS, niin luulisi janttereiden puntin tutisevan jo todella pahasti.
Siispä kysyn vielä, onko todella totta tuo väittämä, vai vain vastustajien propagandaa?
Asia kiinnostaa, koska kaveripiirissä on tyyppejä, joilla on paljon liossa. Ovat sijoittaneet siis merkittäviä summia! - OnkoNäinTodella
"
Se Tansaniassa peitenimellä toimiva pankkiyhteys kait vielä toimii. Mutta heikossa jamassa on "yhtiön" meiningit kun jo ohjeissakin nyt sanotaan ettei maksutositteissa saa mainita nimiä "onecoin" tai "onelife" koska niiden mainitseminen johtaisi tilien jäädyttämiseen saman tien."
AVOTAMPIO! Pliis - voitko vielä vahvistaa tuon, onko jotain dokumenttia tms. josta voisi todentaa asian, että pankit hyljeksivät, maksutositteissa ei saa mainita nimiä ym. Tämä olisi loistava uutinen, koska olen nyt pari vuotta jankuttanut kavereille, että ettekö toopet ymmärrä, että olette mukana huijauksessa?
Tämä tieto mistä kerrot tuossa ylempänä, on KYLMÄÄ suihkua pojille! (tavallaan olen jopa hieman vahingoniloinen, koska sen verran lujia ovat pojat olleet uskossaan ja ovat pitäneet minua lähinnä kateellisena pahan ilman lintuna)
Joten vielä kerran Avo - onko tosiaan näin, mitä kirjoitit? OnkoNäinTodella kirjoitti:
"
Se Tansaniassa peitenimellä toimiva pankkiyhteys kait vielä toimii. Mutta heikossa jamassa on "yhtiön" meiningit kun jo ohjeissakin nyt sanotaan ettei maksutositteissa saa mainita nimiä "onecoin" tai "onelife" koska niiden mainitseminen johtaisi tilien jäädyttämiseen saman tien."
AVOTAMPIO! Pliis - voitko vielä vahvistaa tuon, onko jotain dokumenttia tms. josta voisi todentaa asian, että pankit hyljeksivät, maksutositteissa ei saa mainita nimiä ym. Tämä olisi loistava uutinen, koska olen nyt pari vuotta jankuttanut kavereille, että ettekö toopet ymmärrä, että olette mukana huijauksessa?
Tämä tieto mistä kerrot tuossa ylempänä, on KYLMÄÄ suihkua pojille! (tavallaan olen jopa hieman vahingoniloinen, koska sen verran lujia ovat pojat olleet uskossaan ja ovat pitäneet minua lähinnä kateellisena pahan ilman lintuna)
Joten vielä kerran Avo - onko tosiaan näin, mitä kirjoitit?Kyllä, valitettavasti se on näin.
http://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-
krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-526
Muropalstaa kun selaat tuolta sivulta niin löydät lisää linkkejä. Artikkeli mihin viittasin on tuon sivun 526 viimeisin artikkeli.
Siellä oli toinenkin dokumentti onecoinilta joka ehdottomasti kielsi mainitsemasta firman nimeä, mutta en tähän hätään löydä sitä.
Mutta jos menet "firman" back-officeen ja yritätä maksaa jotain, esim. korota pakettisi tasoa, niin saat tuon saman ilmoituksen ja saat katsoa itse. Tai sano niille kavereille että käyvät itse katsomassa jos kerran niillä on tunnarit järjestelmään.
Pankki toisensa jälkeen laittavat onecoinilta tilit jäihin ja syynä vähintäänkin perusteltu rahanpesuepäily
Poijjaat!!Avotampio_ kirjoitti:
Kyllä, valitettavasti se on näin.
http://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-
krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-526
Muropalstaa kun selaat tuolta sivulta niin löydät lisää linkkejä. Artikkeli mihin viittasin on tuon sivun 526 viimeisin artikkeli.
Siellä oli toinenkin dokumentti onecoinilta joka ehdottomasti kielsi mainitsemasta firman nimeä, mutta en tähän hätään löydä sitä.
Mutta jos menet "firman" back-officeen ja yritätä maksaa jotain, esim. korota pakettisi tasoa, niin saat tuon saman ilmoituksen ja saat katsoa itse. Tai sano niille kavereille että käyvät itse katsomassa jos kerran niillä on tunnarit järjestelmään.
Pankki toisensa jälkeen laittavat onecoinilta tilit jäihin ja syynä vähintäänkin perusteltu rahanpesuepäily
Poijjaat!!Äh, tuo linkki siis ei toiminut.
Tee niin että kopioit tuon allaolevan tekstin ja pastetat sen selaimeen. Linkki johtaa muropalstoille jonka löydät mm. googlettamalla "murobbs onecoin"
http://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-526- OnkoNäinTodella
Kyllä, näin todella on marjat! Huh huh, melkoista touhua "Tulevaisuuden Maksuvaluutalta" (heh heh heh heh heh)
Kiitos linkistä, todella hyvää asiaa tuolla! Onkohan suomessa populaatioon suhteutettuna erityisen hölmöä porukkaa?
- LahdenKusetusPiste
Onneksi tietokanta on läppärillä, mutta miten kauan akku kestää, vuoden pari.
Poliisit jo miettii ketä haetaan kaappiin, Kiinassa ollaan pisimmällä, sielä on johtoporsaat häkissä ja tilien varat takavarikoitu.
Sieltä vaan kun KRP ottais mallia, loppus tämäkin kolikkokauppa Suomessa.- Syytönvapaana
Liikaa poliiseja mukana. Kaikki juomaritkin..ei voida antaa tuomioita. Vanginvartijatkin mukana. Menee hankalaksi kuka tutkii. Tuomitsee. Täytäntöpanee. Ulosottaja taitaa olla puolueeton
- Suomicoini
Ottakaa asioista selvää ennen kuin tulette tänne huutelemaan yhtään mitään senkin paviaanit. Ei voi olla tyhmempää kuin tuollainen, mistään ei mitään ymmärretä, ei tajuta kyrptovaluutan todellista luonnetta ja täällä vaan mantran omaisesti toistellaan satusetä-petterin jorinoita, joissa ei ole lainkaan päätä eikä häntää. Miksi petterin pitää keksiä valheita ja mollata rehellistä firmaa, ei mene kyllä meikäläisen jakeluun, ei sitten millään!
Jokainen joka mistään mitään tajuaa, ymmärtää että Onecoin on tullut jäädäkseen ja muuttaa koko maailman rahapolitiikan, globaalisti. Etenkin kehitysmaat tarvitsevat tätä, koska länsivaltiot ja rikkaat valtiot ovat niin kauan kyykyttäneet köyhiä maita, globaalisti!
Aina muutosta ensi vastustetaan , sitten se hyväksytään itsestäänselvyytenä, näin juuri on Onecoinin kanssa joka tulee muuttamaan asioita maailmassa ja osoittamaan selkeästi että bitcoinin valitsema hajautettu systeemi ei milloinkaan voi toimia. Ainoa oikea on Tohtori Rujan itsensä kehittämä sensaatiomainen louhinta järjestelmä jonka avulla on todella mahdollista vaurastua pysyvästi, jos vain haluat ottaa mahdollisuuden vastaan ja uskot itseesi. Mutta mitäpä täällä enempää mainostamaan kun täällä asuu vain bitcoinin ja petterin käsikassaroita jotka oikeasti, siis todella pelkäävät nyt bitcoinin puolesta. Ja syytä onkin, Onecoinin kehittämä databace on täysin omaa luokkaansa. Syyttäkää vain itseänne sitten, kun vaurastuminen jäi haaveeksi.
Hyvää syksyä kuitenkin kaikille, etenkin coinisteille - meillä sentään pyyhkii hyvin!- Tunkki202
Aika hyvä Tommi imitaatio. :D
4.5/5. - CryptoKing
Maahohtajan henki leijailee raunioiden yläpuolella.... Liekö kuitenkin kyse sosiaaliantropologin empiirisestä testistä, miten finninaamaiset huppupäät reagoivat provoiluun...? Jotenkin tunnuttaa kuitenkin siltä, että sitkeimmätkin coinijat ovat häipyneet luoliinsa ja ovat hyvin hiljaisia sioittajia, kun ei se äkkirikastuminen sitten taaskaan tapahtunut. Mitään saatu, maksamaan jouduttiin sanoivat jo Johanssonin pojat aikoinaan Kummelisketsissä. Parempi täälläkin siirtyä vitsipalstoille...
- BuuAaaAaHHaaaaa
Sama laulu oli WinCapitassa ennen loppua. WinCapitalla oli omat lakimiehetkin.
- RuskiLäjä
Päkäpäkä mäkämäkä. Mitään laitonta ei ole tapahtunut. Kakun syönti on laillista yli 200 maassa, talouskoulutusta saa ostaa kuka haluaa, We are the championsista oli teostot maksettu ja Onecoin aurinkoa ei saada edes oikeuteen koska se on valovuosien päässä.
Mitään ette voi.
- Lohkoperunaketju
Tyhmät vastustajat ei tajua että Onecoin käyttää 71 bitin alko rytmiä.
- Olin.siinä.minäkin
WinCapitassa oli pipsimittarikin. Ponselle sai vaihdettua eurot virtuaalirahaan, joka turposi kuin pullataikina. Ensimmäiset kerkesivät netota, niin aina pyramidihuijauksissa käy.
- fyrkkaavaikeasti
Ja osa näistä coinilaisista on kuulemma sanonut itsensä irti työpaikasta kun kohta kuulemma rupeaa rahulia jota myös pinkaksi kutsutaan tulemaan...Ei vittu näitä toopeja!!
- Gryptosioittaja
Saakos tätä "tulevaisuuden maksuvaluuttaa" ostettua enää muuten kuin ruskealla kirjekuorella ABC:n vessatiloissa?
- KasvaaJaKehittyy
Ei ilmeisesti saa, mutta mitä sitten!!!??? Kateelliset taas huutelee, on ihan normaalia että kun kasvu on kovaa ja homma vielä alkutekijöissään niin voi tulla pieniä kasvukipuja!
Homma kasvaa ja kehittyy, tienataan mukavasti ja hyvin etenee, ihan sama mitä tällä pikku-ilkiöt inisee!
Ei näihin hommiin tuollaiset vinkujat edes sopisi, pitää olla miestä rakentaa hommaa silloinkin kun on hieman vastatuulta. Ei mene kauaa, kun on taas pankkitilit ym. hommat auki.
Että ei meitä näin helposti kaadeta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823