Mies ei ota yhteyttä treffien jälkeen :(

needyourhelp

Olen pitkästä aikaa taas sinkkuna enkä ymmärrä miesten, tai siis yhden miehen käytöstä :(

Kävin tiistaina (3 päivää sitten) treffeillä erään miehen kanssa ja mielestäni meillä synkkasi todella hyvin, juttua riitti ja nauroimme paljon, mieskin kiitteli, kun sain hänet hyvälle tuulelle, kehui ulkonäköäni ja suuteli minua sekä treffien aikana, että treffien lopussa.
Juteltiin paljon intresseistämme ja sovimme asioita joita tekisimme yhdessä tulevilla treffeillä (mies siis itse kyseli minun kiinnostuksista ja halusi lähteä tekemään näitä asioita minun kanssani). Hyvästellessä hän suuteli minua taas ja sanoi nähdään pian. Mutta nyt miehestä ei ole kuulunut mitään, ei edes yhden yhtä viestiä ja itselle tulee tosi idiootti olo miksi mies on koko treffien ajan antanut ymmärtää, että meillä olisi jotakin jatkoa, muttei sitten laita mitään viestiä. Mies vielä itse vaikutti tosi suoralta henkilöltä, hän mm. kertoi erään naisen kohdalla vaan poistuneen kesken ensimmäisten treffien ilmoittamalla hänelle, että tämä ei vaan nyt toimi, joten senkin vuoksi on omituista, että hän johtaisi minua tällä tavoin harhaan. Osaako joku analysoida tätä tilannetta paremmin ja onko mitään toivoa, että mies ottaa vielä kolmen päivän jälkeen kontaktia, jos hän ei ole tähän mennessä niin tehnyt vai pitäisikö vain unohtaa koko tapaus? Kiitos teille fiksummille xx

140

6645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan.Rumin.Mies

Miksi tapailet vain niitä komeimpia jännämiehillä joilla on niinpaljon varaa valita naisista että on vara myös sinut jättää omanonnesi nojaan? Hän valitsi tarjokkaimmista kauneimman joten suotta itket perään. Kannattaisi joskus tutustua tavallisiin miehiin eikä vaan ulkonäkö edellä niin puheetkin pitäisivät kutinsa.

• aloittaja-

olen käynyt treffeillä myös vähemmän komeiden, lyhyiden, kaljujen, työttömien ja vähätuloisten henkilöiden kanssa ja jopa ollut sellaisen kanssa nuorempana suhteessa, mutta nyt kiinnostaa löytää joku kenellä on elämä kondiksessa ja kuka myös miellyttää ulkonäöllisesti. Mutta taidat olla oikeassa mies on komea ja hänellä taitaa olla liian monta naista pyörityksessä :( tosi harmillista, hän olisi voinut jättää tulevien treffien suunnittelut oman päänsä sisään jos ei ollut varma toisista treffeistä :(

• naiset.aina.samanlaisia
        aloittaja- kirjoitti:

olen käynyt treffeillä myös vähemmän komeiden, lyhyiden, kaljujen, työttömien ja vähätuloisten henkilöiden kanssa ja jopa ollut sellaisen kanssa nuorempana suhteessa, mutta nyt kiinnostaa löytää joku kenellä on elämä kondiksessa ja kuka myös miellyttää ulkonäöllisesti. Mutta taidat olla oikeassa mies on komea ja hänellä taitaa olla liian monta naista pyörityksessä :( tosi harmillista, hän olisi voinut jättää tulevien treffien suunnittelut oman päänsä sisään jos ei ollut varma toisista treffeistä :(

"mies on komea ja hänellä taitaa olla liian monta naista pyörityksessä"

Palstatotuudet ne sen kuin vaan vahvistuvat.

• Palstan.Rumin.Mies
        aloittaja- kirjoitti:

Onhan mullakin elämä kondiksessa mut en kelvannut koskaan kun olen ruma. Kuten edellä palstatotuudet senkuin jylläävät.

• 121212121212
        aloittaja- kirjoitti:

Niin. Komeus, raha, status.

Koska naiset oppivat ettei asioiden eteneminen ole todiste kemiasta? Siihen vaikuttaa olennaisesti miehen pelimiestaidot ja halu saada seksiä nopeasti.

Komea pelimies etenee nopeasti ja rutiinilla kosketteluun, vaikkei nainen sytyttäisi erityisemmin. Näin koukkuun saadaan yksi pano lisää, ellei kukaan kiinnostavammista tartu juuri sillä viikolla syöttiin.

• 121212121212

http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm

Siinä on selitettynä asia jota miehet ja naiset eivät ymmärrä toisissaan.

Jos _itsevarma_ ja _aloitteellinen_ mies ei pidä kiirettä ottaa yhteyttä, osannet päätellä ettet ole tason 7 yläpuolella ("vaimomatskua").
        Koska mies ei yrittänyt saada sinua petiin, et luultavasti yllä vakipanotasolle - joka siis on vaimomatskun alapuolella.

Kysy itseltäsi rehellisesti: kuinka kaunis olet? Jos 10 on mallitasoinen nainen, iältään 18-25v. Saisiko kyseinen mies kauniimman naisen kuin sinä?

Jos vastaus on kyllä, mitä voit odottaa kun yrität itseäsi reippaasti kovempitasoista? "Koska haluan parasta mitä voin saada". Surprise surprise, se mies ajattelee samoin.

• voiälyhoi
        121212121212 kirjoitti:

http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm

Siinä on selitettynä asia jota miehet ja naiset eivät ymmärrä toisissaan.

Jos _itsevarma_ ja _aloitteellinen_ mies ei pidä kiirettä ottaa yhteyttä, osannet päätellä ettet ole tason 7 yläpuolella ("vaimomatskua").
        Koska mies ei yrittänyt saada sinua petiin, et luultavasti yllä vakipanotasolle - joka siis on vaimomatskun alapuolella.

Kysy itseltäsi rehellisesti: kuinka kaunis olet? Jos 10 on mallitasoinen nainen, iältään 18-25v. Saisiko kyseinen mies kauniimman naisen kuin sinä?

Jos vastaus on kyllä, mitä voit odottaa kun yrität itseäsi reippaasti kovempitasoista? "Koska haluan parasta mitä voin saada". Surprise surprise, se mies ajattelee samoin.

Tiedän miehiä, jotka saisivat mallin näköisen naisen (yhdellä ollutkin oikea malli kumppanina), mutta valitsivat lopulta sellaisen, jonka kanssa on jotain yhteistä ja älykästä puhuttavaakin. Ei kaikki ole pelkän naamataulun perässä. Mutta olet varmaan teini-ikäinen?

• Naisasialooser1

Eli siis kuvittelet, että komea mies valitsisi mallin sijaan sinut? Ei valitse, edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa noissa tasoasioissa, jos mies ei yritä saada seksiä niin et kelpaa edes panoksi.

• 121212121212
        voiälyhoi kirjoitti:

Tiedän miehiä, jotka saisivat mallin näköisen naisen (yhdellä ollutkin oikea malli kumppanina), mutta valitsivat lopulta sellaisen, jonka kanssa on jotain yhteistä ja älykästä puhuttavaakin. Ei kaikki ole pelkän naamataulun perässä. Mutta olet varmaan teini-ikäinen?

Hassuinta onkin että kun naiset kiistävät markkina-arvoteorian, heillä on aina mielessä tilanne jossa he voittavat kaupassa saamalla itseään tasokkaamman miehen.

Hyvän käsityksen tästä ajattelusta saa kun esim. lyhyt, hintelä ja pienituloinen mies haaveilee luonteeltaan sopivasta naisesta joka nyt vain sattuu olemaan mallin näköinen.

Kummasti tässä tilanteessa naiset ovatkin sitä mieltä että kannattaa yrittää oman tasoisiaan :D

• 7fds68f
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Eli siis kuvittelet, että komea mies valitsisi mallin sijaan sinut? Ei valitse, edellinen kirjoittaja on täysin oikeassa noissa tasoasioissa, jos mies ei yritä saada seksiä niin et kelpaa edes panoksi.

Vain yksinkertainen mies kaipaa naiselta pelkkää ulkonäköä.

• 37u2893
        121212121212 kirjoitti:

Hassuinta onkin että kun naiset kiistävät markkina-arvoteorian, heillä on aina mielessä tilanne jossa he voittavat kaupassa saamalla itseään tasokkaamman miehen.

Hyvän käsityksen tästä ajattelusta saa kun esim. lyhyt, hintelä ja pienituloinen mies haaveilee luonteeltaan sopivasta naisesta joka nyt vain sattuu olemaan mallin näköinen.

Kummasti tässä tilanteessa naiset ovatkin sitä mieltä että kannattaa yrittää oman tasoisiaan :D

"Hassuinta onkin että kun naiset kiistävät markkina-arvoteorian, heillä on aina mielessä tilanne jossa he voittavat kaupassa saamalla itseään tasokkaamman miehen. "

Minä joka tuon kirjoitin en viitannut itseeni. Enkä ole sanonut etteikö miehet olisi pinnallisia. Mutta on miehiä jotka tarvitsevat muutakin kuin kauniin naaman. Eivätkä ne miehet ole aina niitä rumia, komeakin voi haluta. Tiedän ruman miehen jolla on aivan helvetin kovat vaatimukset naisen ulkonäön suhteen.

• Palstan.Rumin.Mies
        7fds68f kirjoitti:

Selittääkin miksi kaikki naiset on yksinkertaisia koska kaipaavat miehiltä pelkkää ulkonäköä.

• 32rjew
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Selittääkin miksi kaikki naiset on yksinkertaisia koska kaipaavat miehiltä pelkkää ulkonäköä.

Kyllä, moni nainenkin on todella yksinkertainen.

• 121212121212
        37u2893 kirjoitti:

"Hassuinta onkin että kun naiset kiistävät markkina-arvoteorian, heillä on aina mielessä tilanne jossa he voittavat kaupassa saamalla itseään tasokkaamman miehen. "

Minä joka tuon kirjoitin en viitannut itseeni. Enkä ole sanonut etteikö miehet olisi pinnallisia. Mutta on miehiä jotka tarvitsevat muutakin kuin kauniin naaman. Eivätkä ne miehet ole aina niitä rumia, komeakin voi haluta. Tiedän ruman miehen jolla on aivan helvetin kovat vaatimukset naisen ulkonäön suhteen.

Suurin osa haluaa muutakin kuin ulkonäköä, tai naisten tapauksessa ulkonäköä, rahaa ja statusta.

...siltä mieheltä/naiselta jolta löytyy ulkonäköä (ja rahaa/statusta).

Luonteeltaan sopiva valitaan oman tasoisten joukosta. Vain naisten harhaisissa mielissä he ovat aina niitä onnekkaita jotka "nyt vain sattuivat" löytämään itseään tasokkaamman miehen.

• ettäs-tiedät
        7fds68f kirjoitti:

Mutta kaksinkertainen mies haluaa myös billua naiselta.

Ja se billu onkin sitten ainoa kiinnostava asia naisessa kuin naisessa.

• 2322
        121212121212 kirjoitti:

Suurin osa haluaa muutakin kuin ulkonäköä, tai naisten tapauksessa ulkonäköä, rahaa ja statusta.

...siltä mieheltä/naiselta jolta löytyy ulkonäköä (ja rahaa/statusta).

Luonteeltaan sopiva valitaan oman tasoisten joukosta. Vain naisten harhaisissa mielissä he ovat aina niitä onnekkaita jotka "nyt vain sattuivat" löytämään itseään tasokkaamman miehen.

En usko. Ensinnäkään miehet eivät etsi tasoistaan naista, kuten ei naisetkaan, vaan parasta mahdollista. Toiseksikin, ulkonäkö on varmasti tärkeä tekijä parinvalinnassa, mutta toisin kuin annat ymmärtää ei ihan kaikilla miehillä(kään) kuitenkaan tärkein. Sekä miehillä että naisilla kaikista suosituimpia ovat ne, joilla on ihan kaikki yleensä tärkeänä pidetyt asiat kunnossa. Näitä on vähän ja nämä menevät yleensä vastaaville lähes-täydellisille kumppanille. Tällä palstalla tuntuu olevan yleinen harha ajatella, että jos on saumoja kauniisiin naisiin on automaattisesti saumoja myös hyväluonteisiin, tasapainoisiin ja fiksuihin kauniisiin naisiin, mikä ei pidä paikkaansa. Eihän naisellakaan se, että on saumoja kaupungin komeimpaan kokkiin tai itseä 30 vuotta vanhempaan varakkaaseen mieheen tarkoita sitä, että on saumoja miehiin jotka ovat komeita JA rikkaita JA sosiaalisesti lahjakkaita jne. Kyse on siitä, mitä 8-9 tasoisille (tai heikompi YTM tai YKTM) jää kun ne kaikkein halutuimmat on jo viety päältä. Ja tässä ryhmässä on miehiä, joilla on realistiset mahdollisuudet joko tosi hyväluonteiseen tavisnaiseen tai mt-ongelmaiseen malliin, ja kaikki heistä eivät valitse sitä mallia.

Ja minä en ainakaan huijaa itseäni tässä asiassa. Mä tiedän täysin faktana, että mun miehellä olisi ollut nuorempia ja kauniimpia ottajia, mutta mä olin se sopivin. Ero ulkonäön tasossa ei toki ollut mitenkään valtava mutta mun mielestä kuitenkin selvä.

• 121212121212
        2322 kirjoitti:

En usko. Ensinnäkään miehet eivät etsi tasoistaan naista, kuten ei naisetkaan, vaan parasta mahdollista. Toiseksikin, ulkonäkö on varmasti tärkeä tekijä parinvalinnassa, mutta toisin kuin annat ymmärtää ei ihan kaikilla miehillä(kään) kuitenkaan tärkein. Sekä miehillä että naisilla kaikista suosituimpia ovat ne, joilla on ihan kaikki yleensä tärkeänä pidetyt asiat kunnossa. Näitä on vähän ja nämä menevät yleensä vastaaville lähes-täydellisille kumppanille. Tällä palstalla tuntuu olevan yleinen harha ajatella, että jos on saumoja kauniisiin naisiin on automaattisesti saumoja myös hyväluonteisiin, tasapainoisiin ja fiksuihin kauniisiin naisiin, mikä ei pidä paikkaansa. Eihän naisellakaan se, että on saumoja kaupungin komeimpaan kokkiin tai itseä 30 vuotta vanhempaan varakkaaseen mieheen tarkoita sitä, että on saumoja miehiin jotka ovat komeita JA rikkaita JA sosiaalisesti lahjakkaita jne. Kyse on siitä, mitä 8-9 tasoisille (tai heikompi YTM tai YKTM) jää kun ne kaikkein halutuimmat on jo viety päältä. Ja tässä ryhmässä on miehiä, joilla on realistiset mahdollisuudet joko tosi hyväluonteiseen tavisnaiseen tai mt-ongelmaiseen malliin, ja kaikki heistä eivät valitse sitä mallia.

Ja minä en ainakaan huijaa itseäni tässä asiassa. Mä tiedän täysin faktana, että mun miehellä olisi ollut nuorempia ja kauniimpia ottajia, mutta mä olin se sopivin. Ero ulkonäön tasossa ei toki ollut mitenkään valtava mutta mun mielestä kuitenkin selvä.

Itse kuitenkin noudatit markkina-arvoteoriaa tavoittelemalla tasokkainta (komeus, raha, status) miestä jonka pystyit saamaan.

Hassua sekin että tunnustit asian manitsemalla miehistä vain tasoon liittyviä ominaisuuksia. Tässä:

"Eihän naisellakaan se, että on saumoja kaupungin komeimpaan kokkiin tai itseä 30 vuotta vanhempaan varakkaaseen mieheen tarkoita sitä, että on saumoja miehiin jotka ovat komeita JA rikkaita JA sosiaalisesti lahjakkaita jne."

Entäs hyväluonteiseen joka ei ole komea, rikas ja statuksekas (=sosiaalisesti lahjakas)? :D

Miehet voivatkin rikkoa tasoteoriaa joskus. Mutta nainen toimii kuin kello, pyrkien maksimoimaan miehen tason MAT:n mukaisesti.

• 121212121212

Ps. Tässä onkin yksi nykyisen pariutumisen ongelmista.

Naiset tottuvat nuorina olemaan lähinnä tasokkaampien miesten kanssa ja sitten oikeasti tavis ei oikein tunnukaan miltään. Mitä myöhemmässä vaiheessa vakiinnutaan, sitä pidempi lista vaatimuksia ja odotuksia (vaikka naisen oma taso on laskenut!).

Mutta hetkinen, onneksi kaikki eivät noudata tasoteoriaa. Miksen minäkin voisi saada top 20% miehen joka on pitkä, jykeväleukainen, menestynyt ja sosiaalisesti taitava? Naisen mielessä tasoteoriaa rikkovassa pariutumisessa tietty aina käy niin että nainen voittaa vaihtokaupassa.

Vaan kun jo matemaattisesti niitä top20% miehiä ei riitä kaikille.

• Palstan.Rumin.Mies
        121212121212 kirjoitti:

Itse kuitenkin noudatit markkina-arvoteoriaa tavoittelemalla tasokkainta (komeus, raha, status) miestä jonka pystyit saamaan.

Hassua sekin että tunnustit asian manitsemalla miehistä vain tasoon liittyviä ominaisuuksia. Tässä:

"Eihän naisellakaan se, että on saumoja kaupungin komeimpaan kokkiin tai itseä 30 vuotta vanhempaan varakkaaseen mieheen tarkoita sitä, että on saumoja miehiin jotka ovat komeita JA rikkaita JA sosiaalisesti lahjakkaita jne."

Entäs hyväluonteiseen joka ei ole komea, rikas ja statuksekas (=sosiaalisesti lahjakas)? :D

Miehet voivatkin rikkoa tasoteoriaa joskus. Mutta nainen toimii kuin kello, pyrkien maksimoimaan miehen tason MAT:n mukaisesti.

En voi kuin kompata näitä vastauksiasi. Niin miettiä sopii miksi itse olen pysynyt aina sinkkuna vaikka muu elämä onkin enemmän kuin täydellisesti hallinnassani. Ettei vaan se peilistä näkyvä ruma naama olisi kuitenkin syy.... Joo tiedän kyllä ja sen tietää naisetkin. Laiseni komea mies menisi muuten kuin kuumille kiville. Ainakin samoissa harraste ja työ piireissä jossa pyörin ovat menneet ja jokaisella kaverillani onkin akka käsipuolessa menemme sitten minne hyvänsä mutta ilman se Rahikaisen poika sinnittelee...

• simppeliä

Oletko itse ottanut kontaktia? Ei miehen tarvitse tehdä kaikkia.

Kun tapasin nykyisen poikaystäväni, lähetin hänelle viestin heti seuraavana päivänä, sitten seuraavalla viikolla, ja sovimme että näemme muutaman päivän päästä. Hyvin on mennyt. Ihmisillä on eri tahti minkä he kokevat sopivaksi yhteydenottoajaksi, mutta tuskin kukaan pahastuu jos sinä otat yhteyttä.

Jos pahastuu, niin hän ei ole se Oikea.

• aloittaja-

en ole ollut kontaktissa ja olen kait siinä mielessä vanhanaikainen, että mielestäni miesten kuuluu ekojen treffien jälkeen olla yhteydessä. Ja kyseinen henkilö on niin itsevarma ettei hänellä ainakaan olisi mitään kynnystä olla kontaktissa, jos haluaisi. Ehkä näin on sitten parempi, jos miestä ei kiinnosta tarpeeksi ottaa yhteyttä niin turhaan häntä toisille treffeille raahaan :( harmillista.

• TreffejäTakana
        aloittaja- kirjoitti:

en ole ollut kontaktissa ja olen kait siinä mielessä vanhanaikainen, että mielestäni miesten kuuluu ekojen treffien jälkeen olla yhteydessä. Ja kyseinen henkilö on niin itsevarma ettei hänellä ainakaan olisi mitään kynnystä olla kontaktissa, jos haluaisi. Ehkä näin on sitten parempi, jos miestä ei kiinnosta tarpeeksi ottaa yhteyttä niin turhaan häntä toisille treffeille raahaan :( harmillista.

Silloin kun minä treffailin naisia, niin kaksi asiaa oli varmaa. Jos nainen viestitti heti treffien jälkeen, hän oli kiinnostunut. Jos viestiä ei kuulunut seuraavanakaan päivänä ja kyselit nähtäisiinkö uudestaan, niin alkoi ne selittelyt "olit ihan kiva mutta" Joten tuossa asiassa olen täysin sitä mieltä, kun nainen valitsee nainen myös ilmoittaa kiinnostuksensa treffien jälkeen. Itse en koskaan eka treffien jälkeen enään ollut ensimmäisenä yhteydessä, vaan pallo oli naisella.

• palstailija
        TreffejäTakana kirjoitti:

Silloin kun minä treffailin naisia, niin kaksi asiaa oli varmaa. Jos nainen viestitti heti treffien jälkeen, hän oli kiinnostunut. Jos viestiä ei kuulunut seuraavanakaan päivänä ja kyselit nähtäisiinkö uudestaan, niin alkoi ne selittelyt "olit ihan kiva mutta" Joten tuossa asiassa olen täysin sitä mieltä, kun nainen valitsee nainen myös ilmoittaa kiinnostuksensa treffien jälkeen. Itse en koskaan eka treffien jälkeen enään ollut ensimmäisenä yhteydessä, vaan pallo oli naisella.

Näin se menee normisti. Joskus naiset ovat treffien jälkeen kysynyt miten tästä edetään, mutta parin päivän sisään tullut täys hiljaisuus. Eivät ole kehdannut heti sanoa ettei kiinnosta tai tavanneet seuraavana päivänä paremman??

• aloittaja- kirjoitti:

Mielestäni kannattaa kuunnella tämän ketjun aloittajaa, hänellä on tosi hyvä pointti. Sitä paitsi miehiin käsittääkseni vetoaa aktiiviset naiset.

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Mielestäni kannattaa kuunnella tämän ketjun aloittajaa, hänellä on tosi hyvä pointti. Sitä paitsi miehiin käsittääkseni vetoaa aktiiviset naiset.

Riippuu paljon miehestä.

Useimpiin tuntemiini miehiin vetoaa se kun nainen on myös aktiivinen ja ilmaisee kiinnostuksensa. "Kiinnostuksen osoittamisella" en tarkoita samaa kuin naiset, eli pelimieskikkoja käsivarsikosketteluineen ja roolileikkeineen.

Pelimiehet taas tykkäävät jahdata. Esim. minä tunnen kaksi reippaasti yli sadan kaadon playeriä jotka pitävät kirjaimellisesti ällöttävänä sitä kun nainen on heti alussa liian aktiivinen.

Luultavasti kannattaa siis pukeutua seksikkäästi mutta olla passiivinen. Näin saa suodatettua ne pelimiesalfat joita te kuitenkin haluatte, silläkin riskillä että 99,99% todennäköisyydellä meininki tulee olemaan Pump & Dump.

• 2322
        121212121212 kirjoitti:

Riippuu paljon miehestä.

Useimpiin tuntemiini miehiin vetoaa se kun nainen on myös aktiivinen ja ilmaisee kiinnostuksensa. "Kiinnostuksen osoittamisella" en tarkoita samaa kuin naiset, eli pelimieskikkoja käsivarsikosketteluineen ja roolileikkeineen.

Pelimiehet taas tykkäävät jahdata. Esim. minä tunnen kaksi reippaasti yli sadan kaadon playeriä jotka pitävät kirjaimellisesti ällöttävänä sitä kun nainen on heti alussa liian aktiivinen.

Luultavasti kannattaa siis pukeutua seksikkäästi mutta olla passiivinen. Näin saa suodatettua ne pelimiesalfat joita te kuitenkin haluatte, silläkin riskillä että 99,99% todennäköisyydellä meininki tulee olemaan Pump & Dump.

Höpöhöpö. Tuo on useimpien naisten taktiikka, ja useimmat ei joudu sekaantumaan 10 000 pelimieheen ennenkuin natsaa se oikeasti sopiva kumppani.

• Latotanssssit
        121212121212 kirjoitti:

Riippuu paljon miehestä.

Minunkin mielestä alouttaja voisi ottaa yhteyttä, koska mies oli niinhienoa aktiivinen jo treffeillä. Jotkut ihmiset ovat aktiivisia ja heistä saattaa saada sellaiaen käsityksen, ettäkun tekevät mielellään kaikki aloitteet. Tämä ei pidä kuitenkaan paikkaansa, jiskun ihminen on terveollut päästänsä, eikä mikään kontrollifriikki. Aktiivinen ihminen kyllä tykkäö, jos toinenkin tekee jotain, eikä vaan oottele palvelua...

Tuolle 112lle voisin sanoa et näitten playereitten smörgasbord kaatuu muuten yllättävän helposti...vittu miten hyvät naurut voi kunnon huoran kustannuksella saada, ihan sama, onko mies vai nainen. Kuka oikeesti ottais tosissaan idiootin, jonka pää vetää tota " pump and dump" rataa, ilman mitään toivoa KASVAMISESTA AIKUISEKSI VASTUUNTUNTOISEKSI JA RAKASTAMISKYKYISEKSI ihmiseksi. Tajuat kai edes sen, mille nauran?

• aloittaja- kirjoitti:

No tässähän se sitten paljastui. Aloittaja on sitä tyyppiä, johon en koskisi parisuhdemielessä ollenkaan.

Nämä "miehen kuuluu tehdä aloite" -naiset ovat juuri sitä pahinta pohjasakkaa.

Miehen kuuluu tuoda kukkia. Miehen kuuluu olla aktiivinen sängyssä. Miehen kuuluu tarjota. Miehen kuuluu tehdä minut onnelliseksi.

Onnea vaan. Tuolla tavalla löydät itsellesi pelimiehen.

• ansaitsetjäädäyksin

Hoh hoijaa. Taas näitä passiivisia objektiksi asettuvia naisia jotka odottavat miehen tekevät juuri tasan kaiken. Mikäs sinua estää viestiä laittamasta? Saldo loppu, tietokone rikki, mobiilidatakiintiö täynnä?

Tasa-arvo kelpaa naisille aina niin kauan kun se heitä itseään hyödyttää.

• mokomatkin

Eka treffeillä ei pussailla. Hyi hyi.

• ytmsaaaina

Kato kyllä lipevä pelimies saa naisen kostumaan jutuillaan ja ulkonäöllään helpostikin. Pilluakin tuo mies olisi varmasti saanut, mutta taisi todeta että huominen deitti saattaa sittenkin olla paremman näköinen ja näin mies päättikin mennä sitten häntä panemaan.

• kehkehkeh
        ytmsaaaina kirjoitti:

Kato kyllä lipevä pelimies saa naisen kostumaan jutuillaan ja ulkonäöllään helpostikin. Pilluakin tuo mies olisi varmasti saanut, mutta taisi todeta että huominen deitti saattaa sittenkin olla paremman näköinen ja näin mies päättikin mennä sitten häntä panemaan.

Miksi ei pannut molempia? Kyllä sitä päivässä ehtii latautua täysin.

• kunnollinen-mies-

Suutelit sitä joten olet lutka joka antaa heti miehen kähmiä. Kunnollinen mies ei suutele ensi treffeillä joten mies näki millainen lutka olet.

• crux

Kyllä se on naisen tehtävä ottaa yhteyttä treffien jälkeen. Nirsous nyt vaan tuo mukanaan joitakin velvollisuuksia - ihan luonnollinen juttu.

• Ruma-ätmi

Oliko edellinen miehesi jännämies?

• aloittaja-

Edellisen kanssa olimme suhteessa 4v, mies ei ollut jännämies. Hän viihtyi kotona, ei juonut alkoholia juuri koskaan, kävi baareissa muutaman kerran vuodessa jne.

• s0ppa

Ei Roomaakaan rakennettu päivässä. Nykyään pitää tehdä kaikkea pärjätäkseen ei-missään. Välillä ei onnistu 24/7 läsnäolo.

• naisen-mielestä

Kolme päivää on minusta aika lyhyt aika. Voi olla, että mies on vain kiireinen.

Toisaalta kerrot asioita, jotka viittaavat siihen, että mies osaa tuon pelin. Hän kertoi sinulle dumpanneensa (erittäin rahvaanomaisesti muuten) entisen deittinsä. Hän rakensi lisää luottamusta puhumalla toisesta tapaamisesta, näin hän pääsi lähempään kontaktiin ja totesi, että pystyy saamaan sinut myöhemminkin. Ei siis mitään kiirettä.

Hän voi ottaa yhteyttä, mutta kaikki nuo merkit ovat sellaisia, ettei kannata ottaa ihan tosissaan kaikkea, mitä hän sanoo. Hän sanoo mukavia asioita, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi upeaksi, mutta ota ne kohteliaisuuksina ja flirttinä, liehittelynä, äläkä lupauksena vakavasta suhteesta tai merkkinä rakastumisesta.

Tinderissä on varmaankin hyvä harjoitella taitojaan hurmaamisessa. Mutta tämä mies ei kuulostanut kovin hurmaavalta. Minusta mies, joka haukkuu entisiä naisiaan, deittejään tai puhuu naisista halventavasti ei sovi edes lyhytaikaiseksi seuraksi, ellet halua, että sinusta puhutaan samalla tavalla. Liehittelyn osaa jokainen, joka tahtoo opetella - naisten liehittely, kohteliaisuudet yms. kuuluu oikeastaan normaaleihin sivistyneisiin käytöstapohin - joten ei kannata antaa kauniiden sanojen sumentaa arvostelukykyäsi. Ota hyvä palaute kiittäen vastaan, vastaa samalla mitalla kohteliaisuuksiin, mutta täysin tuntemattomien miesten kohteliaisuuksilla ei pitäisi olla siihen mitään vaikutusta, miten itse arvioit miestä.

Ehkä olitkin onnekas, kun mies ei ottanut yhteyttä, vaan sait lisää miettimisaikaa.

• crux

Nainen ei vahingossakaan kerro toiselle naiselle ohjeeksi että itsekin voisi ottaa yhteyttä. Rintama pitää.

• naisen-mielestä
        crux kirjoitti:

Nainen ei vahingossakaan kerro toiselle naiselle ohjeeksi että itsekin voisi ottaa yhteyttä. Rintama pitää.

En ottaisi tuohon mieheen yhteyttä (ei kuulosta mukavalta), siksi en antanut sellaista ohjetta.

• palstailija

Hyvin kirjoitettu, naisen_mielestä! Naisille on tärkeää olla se "valittu" ja tässä pelimies halusi antaa itsestään suoraselkäisen kuvan kertomalla dumpanneensa edellisen treffinaisensa. Aloittajan kanssa oli tietysti huippu hauskaa (varmasti olikin).

• 121212121212

Hyvä kirjoitus.

Ap:n tarina on opettavainen esimerkki siitä kuinka nainen ei koe komean miehen pelimiestemppuja pelimiestemppuina vaan kemiana ja erityisyytenä.

Jos nainen osaisi ajatella järkevästi, kaikki hälytyskellot soisivat.

"mieskin kiitteli, kun sain hänet hyvälle tuulelle"
        - suoraan Mysteryn PUA-opeista, demonstroidaan että naisella on vaikutus mieheen

"kehui ulkonäköäni"
        - ei kaipaa selitystä

"suuteli minua sekä treffien aikana, että treffien lopussa."
        - nopea eteneminen, kuten taitavalta pelimieheltä sopii odottaakin

"Hyvästellessä hän suuteli minua taas ja sanoi nähdään pian. Mutta nyt miehestä ei ole kuulunut mitään, ei edes yhden yhtä viestiä ja itselle tulee tosi idiootti olo miksi mies on koko treffien ajan antanut ymmärtää, että meillä olisi jotakin jatkoa, muttei sitten laita mitään viestiä."
        - mies kehuu naisen maasta taivaaseen, suutelee, haluaa nähdä pian. Muttei ota yhteyttä. Mitä tästä voisi päätellä...?

"Mies vielä itse vaikutti tosi suoralta henkilöltä, hän mm. kertoi erään naisen kohdalla vaan poistuneen kesken ensimmäisten treffien ilmoittamalla hänelle, että tämä ei vaan nyt toimi, joten senkin vuoksi on omituista, että hän johtaisi minua tällä tavoin harhaan."
        - myös suoraan PUA-opeista. Mies demonstroi saavansa muitakin naisia, ts. omaavansa valinnan varaa. Samalla mies hiveli ap:n itsetuntoa kehumalla tätä paremmaksi kuin muut naiset

Onnittelut pelimiehelle, taitavasti toimittu.

• 121212121212

Huom. ulkonäön kehuminen on merkki siitä ettei pelimies koe ap:ta huippukauniina. _Kokenut pelimies_ ei koskaan kehuisi kauniin naisen ulkonäköä, koska oletus on että nainen tietää olevansa kaunis ja on kuullut saman tarinan moneen kertaan.

Tuo kehu annetaan silloin kun pelimies olettaa, omasta mielestään syystä, ettei naisen usko omaan ulkonäköönsä ole erityisen vahva. ts. mies olettaa naisen uskovan että hän on "out of her league".

Toistaiseksi kaikki osoittaa että tasoero on suuri, ja pelimies näkee ap:n vaihtoehtona C tai D.

• " Minusta mies, joka haukkuu entisiä naisiaan..."

Tämä on näitä samoja juttuja, kuin se että ei saisi puhua entisistä työnantajista tai kilpailevista yrityksistä jne. pahaa.. Miksei saa jos pysyy totuudessa, eikä vääristele asioita?.. ;P

Kyllähän niitä syitä voi päätellä.. yksi on varmaan se, että tiedostetaan se ettei itselläkään ole ihan "puhtaat jauhot pussissa", eikä haluta kenenkään tietävän niistä.. Tällöin voi toimia vapaasti miten sattuu ja huvittaa.. ;P

Toki ymmärrän ettei ihan alkumetreillä aleta kertomaan entisten suhteiden ongelmia, varsinkaan omasta aloitteesta.. toisen aloitteesta ja kysyttäessä ehkä.. riippuen ihan ihmisestä ja tilanteesta.. ;P

Eikä tämän tarinan mies mitään haukkunut vaan tarinahan meni näin.."kertoi erään naisen kohdalla vaan poistuneen kesken ensimmäisten treffien ilmoittamalla hänelle, että tämä ei vaan nyt toimi"

Mitä haukkumista tuossa on?

"naisten liehittely.... kuuluu oikeastaan normaaleihin sivistyneisiin käytöstapohin"

Riippuu toki ihan siitä mitä on hakemassa ja etsimässä.. Tietenkin jos etsii sellaista, joka sulavasti liehittelee ja on liehitellyt yhtä jos toista, niin turha sitten on ihmetellä, jos tulee petetyksi.. Kun se nyt vaan kuuluu sivistyneisiin käytöstapoihin liehitellä naisia myös suhteessa, eikä sillä mitään muuta tarkoiteta.. Näin saa toki uskoa, jos haluaa.. ItsePetos on TaitoLaji.. ;P

• ytityutiyut
        crux kirjoitti:

Höpö höpö! Nainen ei halunnut profiloitua epätoivoiseksi roikkujaksi. Mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

• crux
        ytityutiyut kirjoitti:

Höpö höpö! Nainen ei halunnut profiloitua epätoivoiseksi roikkujaksi. Mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Mitähän naiset kuvittelevat voittavansa tuollaisella valtapelillä?

• helgamies_
        crux kirjoitti:

Mitähän naiset kuvittelevat voittavansa tuollaisella valtapelillä?

Eivät mitään, koska kyseessä on naisten luonnostaan harjoittama peli.

• naisen-mielestä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

" Minusta mies, joka haukkuu entisiä naisiaan..."

Tämä on näitä samoja juttuja, kuin se että ei saisi puhua entisistä työnantajista tai kilpailevista yrityksistä jne. pahaa.. Miksei saa jos pysyy totuudessa, eikä vääristele asioita?.. ;P

Kyllähän niitä syitä voi päätellä.. yksi on varmaan se, että tiedostetaan se ettei itselläkään ole ihan "puhtaat jauhot pussissa", eikä haluta kenenkään tietävän niistä.. Tällöin voi toimia vapaasti miten sattuu ja huvittaa.. ;P

Toki ymmärrän ettei ihan alkumetreillä aleta kertomaan entisten suhteiden ongelmia, varsinkaan omasta aloitteesta.. toisen aloitteesta ja kysyttäessä ehkä.. riippuen ihan ihmisestä ja tilanteesta.. ;P

Eikä tämän tarinan mies mitään haukkunut vaan tarinahan meni näin.."kertoi erään naisen kohdalla vaan poistuneen kesken ensimmäisten treffien ilmoittamalla hänelle, että tämä ei vaan nyt toimi"

Mitä haukkumista tuossa on?

"naisten liehittely.... kuuluu oikeastaan normaaleihin sivistyneisiin käytöstapohin"

Riippuu toki ihan siitä mitä on hakemassa ja etsimässä.. Tietenkin jos etsii sellaista, joka sulavasti liehittelee ja on liehitellyt yhtä jos toista, niin turha sitten on ihmetellä, jos tulee petetyksi.. Kun se nyt vaan kuuluu sivistyneisiin käytöstapoihin liehitellä naisia myös suhteessa, eikä sillä mitään muuta tarkoiteta.. Näin saa toki uskoa, jos haluaa.. ItsePetos on TaitoLaji.. ;P

"Tämä on näitä samoja juttuja, kuin se että ei saisi puhua entisistä työnantajista tai kilpailevista yrityksistä jne. pahaa.. Miksei saa jos pysyy totuudessa, eikä vääristele asioita?.. ;P"

Eihän kukaan ole kieltänyt puhumasta eivätkä pahan puhujat keneltäkään lupia kyselekään. Hyvä niin, harvat esittelevät huonot puolensa rehellisesti niin kuin nämä luonnonlapset.

Käytöstavoista voi sanoa vain sen, että toisilla ne ovat hallussa, kun taas joidenkin mielestä kaikki mukava toisten huomioiminen on epäilyttävää, mitä se ei suinkaan ole. Itse tosin pidän ujoista miehistä, kuten olen aiemmin kertonut. Tuttavissani olevien liehittelevien miesten vaimot eivät kuitenkaan ole niin epävarmoja ja mustasukkaisia, että kokisivat tällaisen käytöksen lähtökohtaisesti epäilyttävänä. Riippuu toki tavasta, jolla se tehdään ja siitä, ettei vaimokaan tunne oloaan osattomaksi.

• naisen-mielestä kirjoitti:

"Tämä on näitä samoja juttuja, kuin se että ei saisi puhua entisistä työnantajista tai kilpailevista yrityksistä jne. pahaa.. Miksei saa jos pysyy totuudessa, eikä vääristele asioita?.. ;P"

Eihän kukaan ole kieltänyt puhumasta eivätkä pahan puhujat keneltäkään lupia kyselekään. Hyvä niin, harvat esittelevät huonot puolensa rehellisesti niin kuin nämä luonnonlapset.

Käytöstavoista voi sanoa vain sen, että toisilla ne ovat hallussa, kun taas joidenkin mielestä kaikki mukava toisten huomioiminen on epäilyttävää, mitä se ei suinkaan ole. Itse tosin pidän ujoista miehistä, kuten olen aiemmin kertonut. Tuttavissani olevien liehittelevien miesten vaimot eivät kuitenkaan ole niin epävarmoja ja mustasukkaisia, että kokisivat tällaisen käytöksen lähtökohtaisesti epäilyttävänä. Riippuu toki tavasta, jolla se tehdään ja siitä, ettei vaimokaan tunne oloaan osattomaksi.

Liehitteleminen varsinkaan suhteessa ei kuulu hyviin käytöstapoihin, enkä muutenkaan laskisi sitä käytöstapoihin.. Tämä on toki vain minun mielipiteeni.. ;P

Oman epävirallisen empiirisen "tutkimuksen" mukaan, voin sanoa, että on suuri riski, että sukupuolesta riippumatta "liehittelijä" persoonalla varustettu yksilö menee jossain vaiheessa/tilanteessa helposti pidemmällekin.. Toki menevät jotkut niistäkin, jotka eivät liehittele, kun tilaisuus tulee eteen ja/tai joku liehittelijä heidät liehittelee.. ;P

Pettämistä näkee jatkuvasti ja liehittelyä vielä enemmän.. Sukupuolesta riippumatta.. Ajattelen yleensä nykyisin, että "Ovat juuri toisilleen Sopivat, sekä toisensa Ansaitsevat", niissä suhteissa missä molemmat tuota harrastavat.. Mutta edelleen välillä hieman laittaa surettamaan sen toisen puolesta, jos suhteessa "vain" toinen tuota harrastaa.. ;P

Yritän kyllä nykyisin olla miettimättä koko asiaa, vaikka se aina välillä ihmetyttääkin miksi suhteet monesti ovat mitä ovat.. Tulee vaan nuo asiat jatkuvasti silmille, eikä karkuunkaan pääse jos ei muuta autiolle saarelle asumaan, joten ihmetellä saa monesti ihmetyksen perään.. ;P

• naisen-mielestä

Liehitteleminen varsinkaan suhteessa ei kuulu hyviin käytöstapoihin, enkä muutenkaan laskisi sitä käytöstapoihin.. Tämä on toki vain minun mielipiteeni.. ;P

Oman epävirallisen empiirisen "tutkimuksen" mukaan, voin sanoa, että on suuri riski, että sukupuolesta riippumatta "liehittelijä" persoonalla varustettu yksilö menee jossain vaiheessa/tilanteessa helposti pidemmällekin.. Toki menevät jotkut niistäkin, jotka eivät liehittele, kun tilaisuus tulee eteen ja/tai joku liehittelijä heidät liehittelee.. ;P

Pettämistä näkee jatkuvasti ja liehittelyä vielä enemmän.. Sukupuolesta riippumatta.. Ajattelen yleensä nykyisin, että "Ovat juuri toisilleen Sopivat, sekä toisensa Ansaitsevat", niissä suhteissa missä molemmat tuota harrastavat.. Mutta edelleen välillä hieman laittaa surettamaan sen toisen puolesta, jos suhteessa "vain" toinen tuota harrastaa.. ;P

Yritän kyllä nykyisin olla miettimättä koko asiaa, vaikka se aina välillä ihmetyttääkin miksi suhteet monesti ovat mitä ovat.. Tulee vaan nuo asiat jatkuvasti silmille, eikä karkuunkaan pääse jos ei muuta autiolle saarelle asumaan, joten ihmetellä saa monesti ihmetyksen perään.. ;P

Liehittelyäkin on monenlaista, tässä ap:n tapauksessa oli kyse iskemisestä. Ehkä parempi puhua naisen huomioivasta käytöstavoista kuin liehittelystä.

Pettämistä tapahtuu, mutta vähemmän kuin vaikkapa näitä palstoja lukiessa luulisi. Yli puolet (prosentit hiukan vaihtelevat riippuen tutkimuksesta,) suomalaisista ei ole pettänyt kumppaniaan. Mutta joka ainoa kerta, kun tutkimustuloksesta uutisoidaan, se uutisoidaan niin päin, että "joka kolmas pettää" eikä niin päin, että suurin osa on itse asiassa uskollinen.

Siitä olen ihan samaa mieltä, että voimme päätellä paljon ihmisestä sen perusteella, miten itse tulemme kohdelluiksi. Pettämistä on kuitenkin hyvin vaikea ennustaa, koska siihen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin puolisoiden persoonallisuus. Tutkimusten mukaan on kuitenkin yksi persoonallisuudenpiirre, joka tekee pettämisestä todennäköisempää. Se on impulsiivisuus. Henkilö, joka lähtee helposti juttuihin mukaan, innostuu tai on taipuvainen addiktiiviseen käyttäytymiseen, on taipuvaisempi pettämään kuin muut. On olemassa muitakin tutkimuksia, mutta esimerkiksi haastattelututkimusten otokset ovat usein niin pieniä, ettei tulos ole luotettava.

Ei siis kannata lakata toivomasta itselleen hyvää, luotettavaa kumppania, sellaisia on varmasti suurin osa. Mutta miten kaksi sopivaa löytää toinen toisensa, on aina jotenkin satumaista :)

• naisen-mielestä
        121212121212 kirjoitti:

Huom. ulkonäön kehuminen on merkki siitä ettei pelimies koe ap:ta huippukauniina. _Kokenut pelimies_ ei koskaan kehuisi kauniin naisen ulkonäköä, koska oletus on että nainen tietää olevansa kaunis ja on kuullut saman tarinan moneen kertaan.

Tuo kehu annetaan silloin kun pelimies olettaa, omasta mielestään syystä, ettei naisen usko omaan ulkonäköönsä ole erityisen vahva. ts. mies olettaa naisen uskovan että hän on "out of her league".

Toistaiseksi kaikki osoittaa että tasoero on suuri, ja pelimies näkee ap:n vaihtoehtona C tai D.

Kehumisesta muutama sananen. Ensinnäkin naisen ei kannata koskaan miettiä sitä, kenen mielestä hän on tai ei ole riittävän kaunis. On todella hyvä asia, jos ne katoavat, jotka eivät pidä kauniina. Kannattaa aina ajatella nenäänsä pitemmälle eli se mies, joka millään lailla vertaa naista toiseen, on mies, joka on valmis ja kyvykäs vetoamaan heikkouksiimme omaa etua tavoitelleessan (=manipulointi). Vertailun avulla kehuminen on merkki kieroudesta myös ystävyyssuhteissa. Jos Jaana sanoo minulle, että olen paljon mukavampi kuin Marita, niin Jaanasta ei koskaan tule ystävääni.

Sinulle 121212 haluan sanoa, että olet loistava kirjoittaja, älykäs, hallitset pelimiesteorian, mutta jos käytät tuota vertailun avulla kehumista iskemisessä, niin sinun haaviisi tarttuu naisia, joiden kanssa on vaikeampi rakentaa parisuhdetta (jota olet kertonut tavoittelevasi). Kuten aiemminkin olen täällä kirjoittanut, niin playerit saavat haaviinsa helpoiten naisia, joilla itselläänkin on itsetunto-ongelmia. He hakevat hyväksyntää ulkopuolelta, jolloin heitä on helppo hallita ja manipuloida kehumalla, vertailemalla ja dissaamalla. Suhteesta tulee valtataistelua, kun molemmilla on huono itsetunto. Molemmat myös helposti hakevat vahvistusta feminiinisyydelleen ja maskuliinisuudelleen suhteen ulkopuolelta. Kukaan ei riitä, koska he eivät riitä itselleen.

• 121212121212
        naisen-mielestä kirjoitti:

Kehumisesta muutama sananen. Ensinnäkin naisen ei kannata koskaan miettiä sitä, kenen mielestä hän on tai ei ole riittävän kaunis. On todella hyvä asia, jos ne katoavat, jotka eivät pidä kauniina. Kannattaa aina ajatella nenäänsä pitemmälle eli se mies, joka millään lailla vertaa naista toiseen, on mies, joka on valmis ja kyvykäs vetoamaan heikkouksiimme omaa etua tavoitelleessan (=manipulointi). Vertailun avulla kehuminen on merkki kieroudesta myös ystävyyssuhteissa. Jos Jaana sanoo minulle, että olen paljon mukavampi kuin Marita, niin Jaanasta ei koskaan tule ystävääni.

Sinulle 121212 haluan sanoa, että olet loistava kirjoittaja, älykäs, hallitset pelimiesteorian, mutta jos käytät tuota vertailun avulla kehumista iskemisessä, niin sinun haaviisi tarttuu naisia, joiden kanssa on vaikeampi rakentaa parisuhdetta (jota olet kertonut tavoittelevasi). Kuten aiemminkin olen täällä kirjoittanut, niin playerit saavat haaviinsa helpoiten naisia, joilla itselläänkin on itsetunto-ongelmia. He hakevat hyväksyntää ulkopuolelta, jolloin heitä on helppo hallita ja manipuloida kehumalla, vertailemalla ja dissaamalla. Suhteesta tulee valtataistelua, kun molemmilla on huono itsetunto. Molemmat myös helposti hakevat vahvistusta feminiinisyydelleen ja maskuliinisuudelleen suhteen ulkopuolelta. Kukaan ei riitä, koska he eivät riitä itselleen.

Olet aivan oikeassa.

Jos hakisin yhden yön suhdetta keinolla millä hyvänsä, ilman muuta käyttäisin tuota keinoa. Mutta en hae.

Moniin naisiin uppoaa tuo ajatus että muita dissataan sinua kehutaan. Miehenä sitä on vaikeampaa ymmärtää. Jos joku sanoisi minulle "potkaisin köyhää kadulla, mutta en sinua koska olet häntä menestyneempi", ajattelisinko että onpas rehellinen ja kiva nainen just _minulle_? :D

Ilman muuta parisuhteeseen on haussa nainen johon pelimiestaktiikoista manipulointi ei juuri tehoa (muut taktiikat tehoavat käytännössä kaikkiin naisiin, se on hyväksyttävä). Kyseessä on tietysti nainen joka ei ole harrastanut irtosuhteita/panosuhteita boostatakseen itsetuntoaan, tai muustakaan syystä.

• Voihan se noinkin olla
        Mutta aloituksesta ei voi vetää tuollaisia johtopäätöksiä. Ei edellisistä deiteistä puhuminen paras muuvi ole mutta ei mikään pelimiesmerkkikään.

• 2322

Tuo on muuten totta, että entisten deittien tai kumppaneiden mollaus treffeillä on iso varoitusmerkki. Vähän sama kuin haukkuisi työhaastattelussa entisen pomonsa.

• Olipa hyvä kommentti

• naisen-mielestä kirjoitti:

Liehittelyäkin on monenlaista, tässä ap:n tapauksessa oli kyse iskemisestä. Ehkä parempi puhua naisen huomioivasta käytöstavoista kuin liehittelystä.

Pettämistä tapahtuu, mutta vähemmän kuin vaikkapa näitä palstoja lukiessa luulisi. Yli puolet (prosentit hiukan vaihtelevat riippuen tutkimuksesta,) suomalaisista ei ole pettänyt kumppaniaan. Mutta joka ainoa kerta, kun tutkimustuloksesta uutisoidaan, se uutisoidaan niin päin, että "joka kolmas pettää" eikä niin päin, että suurin osa on itse asiassa uskollinen.

Siitä olen ihan samaa mieltä, että voimme päätellä paljon ihmisestä sen perusteella, miten itse tulemme kohdelluiksi. Pettämistä on kuitenkin hyvin vaikea ennustaa, koska siihen vaikuttaa niin moni muukin asia kuin puolisoiden persoonallisuus. Tutkimusten mukaan on kuitenkin yksi persoonallisuudenpiirre, joka tekee pettämisestä todennäköisempää. Se on impulsiivisuus. Henkilö, joka lähtee helposti juttuihin mukaan, innostuu tai on taipuvainen addiktiiviseen käyttäytymiseen, on taipuvaisempi pettämään kuin muut. On olemassa muitakin tutkimuksia, mutta esimerkiksi haastattelututkimusten otokset ovat usein niin pieniä, ettei tulos ole luotettava.

Ei siis kannata lakata toivomasta itselleen hyvää, luotettavaa kumppania, sellaisia on varmasti suurin osa. Mutta miten kaksi sopivaa löytää toinen toisensa, on aina jotenkin satumaista :)

"
        Pettämistä tapahtuu, mutta vähemmän kuin vaikkapa näitä palstoja lukiessa luulisi. Yli puolet (prosentit hiukan vaihtelevat riippuen tutkimuksesta,) suomalaisista ei ole pettänyt kumppaniaan. Mutta joka ainoa kerta, kun tutkimustuloksesta uutisoidaan, se uutisoidaan niin päin, että "joka kolmas pettää" eikä niin päin, että suurin osa on itse asiassa uskollinen."

Ensinnäkin tuollaiset tutkimukset ovat ehkä suuntaa antavia, kuten tutkimukset alkoholin kulutuksestakin. Toiseksi tutkimus ei kerro kuinka moni pettäisi jos tulisi tilaisuus.

• naisen-mielestä
        Miesmannn kirjoitti:

"
        Pettämistä tapahtuu, mutta vähemmän kuin vaikkapa näitä palstoja lukiessa luulisi. Yli puolet (prosentit hiukan vaihtelevat riippuen tutkimuksesta,) suomalaisista ei ole pettänyt kumppaniaan. Mutta joka ainoa kerta, kun tutkimustuloksesta uutisoidaan, se uutisoidaan niin päin, että "joka kolmas pettää" eikä niin päin, että suurin osa on itse asiassa uskollinen."

Ensinnäkin tuollaiset tutkimukset ovat ehkä suuntaa antavia, kuten tutkimukset alkoholin kulutuksestakin. Toiseksi tutkimus ei kerro kuinka moni pettäisi jos tulisi tilaisuus.

Ei sitä turhaan sanota, että tilaisuus tekee varkaan.

Milloinkaan ei myöskään olla niin terveitä kuin silloin, kun tullaan lääkäriin ajokortin uusimista varten :)

Sitäkin on muuten tutkittu, miten ihminen itse arvioi itseään (esimerkiksi älykkyyttään) ja mikä on todellinen tulos. Itsearviointi menee yläkanttiin, millä on mielenterveyttä suojaava vaikutus. Masentuneiden kuvaus omasta itsestään on realistisempi. Mutta jos omien ja ympäristön käsitysten välillä on suuri ristiriita, ihmissuhteissa on vaikeuksia.

Kaikkea sitä tutkitaankin, niin utelias on ihminen.

• Nnnainennnnnn

Mies panee nyt muita. Kyllä se vielä yhteyttä ottaa. Kaikki tiet vievät roomaan = sama kuin = kaikki miehet palaavat naisen luokse. Olet ilmeisen pantava jos hän suuteli sinua.

• 3päivää vielä ole mitään.

Sillä saattaa olla toinen nainen.

• MrHedgehog

"Mies vielä itse vaikutti tosi suoralta henkilöltä, hän mm. kertoi erään naisen kohdalla vaan poistuneen kesken ensimmäisten treffien ilmoittamalla hänelle, että tämä ei vaan nyt toimi, joten senkin vuoksi on omituista, että hän johtaisi minua tällä tavoin harhaan."

Mies poistui sen kummemmin perustelematta kesken ensimmäisten treffien - mikä kuulostaa aika tökeröltä käytökseltä - ja tästä siis päättelet ettei hän varmaankaan käyttäytyisi tökerösti johtamalla sinua harhaan?

Aha...ok.

Lähdenpä tästä hetkeksi aikaa metsään samoilemaan.

Hyvää viikonloppua jännäjennoille, ätmeille, ytmeille ja muille palstahahmoille :)

• "Mies poistui sen kummemmin perustelematta kesken ensimmäisten treffien"

Nyt täällä on tääs lukemisen ymmärtämisessä vikaa näämmä yhdellä jos toisella.. ;D

Tarinassa sanottiin näin.. "ilmoittamalla hänelle, että tämä ei vaan nyt toimi".. ;P

Joten mies oli fiksusti, rehdisti ja suoraan ilmoittanut naiselle asian, niin ettei asian suhteen ole jäänyt mitään epäselvyyksiä toiselle.. ;P

Harva näin toimii, mutta ainakin itse pidän suoritusta HatunNoston Arvoisena.. kun ei jätä toista miettimään ja pohtimaan missä oikein mennään vai mennäänkö yhtään missään.. ;P

• Parisuhdemies-

Nainen ei tee mitään sen eteen että saisi suhteen. Miehen pitäää tehdä kaikki. Minäkin pyysin tyttöä 10 kertaa treffeille ensi treffien jälkeen eikä nainen itse pyytänyt kertaakaan

• Jos mies pyörittelee sua suvereenisti, se pyörittelee kaikkia muitakin naisia yhtä suvereenisti.

• NiitäPiisaa

Se on naimisissa, tai

ei vain ole kiinnostunut sinusta. Mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Jatka matkaa.

• NäinTreffitEtenee

Nainen valitsee miehen ja nainen ottaa myös yhteyttä treffien jälkeen. Kerroin sen jo tuossa edellä, että kaikki ne mun treffeistä jotka on mennyt niin, että naisen otettua heti pian alle vuorokauden sisään yhteyttä on taannut jatko treffit. Jos itse olen ottanut seuraavana esim päivänä yhteyttä, kun naisesta ei ole kuulunut mitään on 100% joka kerta tullut pakit.

• helgamies_
        NäinTreffitEtenee kirjoitti:

Nainen valitsee miehen ja nainen ottaa myös yhteyttä treffien jälkeen. Kerroin sen jo tuossa edellä, että kaikki ne mun treffeistä jotka on mennyt niin, että naisen otettua heti pian alle vuorokauden sisään yhteyttä on taannut jatko treffit. Jos itse olen ottanut seuraavana esim päivänä yhteyttä, kun naisesta ei ole kuulunut mitään on 100% joka kerta tullut pakit.

Tässä tulikin tyhjentävästi käytännön faktat.

• naisen-mielestä
        NäinTreffitEtenee kirjoitti:

Minusta on ihan samantekevää, kumpi ottaa yhteyttä, ei siis ole mitään sellaista, että miehen tai naisen pitäisi tehdä aloite, vaan se riippuu kokonaan tilanteesta ja ihmisistä. Itse olen tehnyt molemmissa kahdessa suhteessani aloitteen, pidän parempana itse poimia kuin tulla poimituksi. Eivätkä sen tyyppiset, joista olen kiinnostunut, itse lähestyisi välttämättä minua lainkaan. Kun keskustelin MA-teoriasta mieheni kanssa jokin aika sitten, selvisi, ettei hän ole koskaan tehnyt aloitetta seurustelusuhteissaan! Sosiaalisemmalta osapuolelta on luontevampaa odottaa aloitetta, koska hän osaa todennäköisesti käsitellä pettymyksen paremmin.

Se, joka ottaa aloitteen käsiinsä, ottaa riskin tulla torjutuksi. Naisen kohdalla kaksinkertaisen, koska toisin kuin naisen kohdalla, mies todennäköisesti on suostuvainen treffeille tms. Nainen ei mene treffeille miehen kanssa, josta ei ole kiinnostunut, mutta mies lähtee toiveissaan saada seksiä.

• 121212121212

Minusta on ihan samantekevää, kumpi ottaa yhteyttä, ei siis ole mitään sellaista, että miehen tai naisen pitäisi tehdä aloite, vaan se riippuu kokonaan tilanteesta ja ihmisistä. Itse olen tehnyt molemmissa kahdessa suhteessani aloitteen, pidän parempana itse poimia kuin tulla poimituksi. Eivätkä sen tyyppiset, joista olen kiinnostunut, itse lähestyisi välttämättä minua lainkaan. Kun keskustelin MA-teoriasta mieheni kanssa jokin aika sitten, selvisi, ettei hän ole koskaan tehnyt aloitetta seurustelusuhteissaan! Sosiaalisemmalta osapuolelta on luontevampaa odottaa aloitetta, koska hän osaa todennäköisesti käsitellä pettymyksen paremmin.

Se, joka ottaa aloitteen käsiinsä, ottaa riskin tulla torjutuksi. Naisen kohdalla kaksinkertaisen, koska toisin kuin naisen kohdalla, mies todennäköisesti on suostuvainen treffeille tms. Nainen ei mene treffeille miehen kanssa, josta ei ole kiinnostunut, mutta mies lähtee toiveissaan saada seksiä.

"Se, joka ottaa aloitteen käsiinsä, ottaa riskin tulla torjutuksi. Naisen kohdalla kaksinkertaisen, koska toisin kuin naisen kohdalla, mies todennäköisesti on suostuvainen treffeille tms. Nainen ei mene treffeille miehen kanssa, josta ei ole kiinnostunut, mutta mies lähtee toiveissaan saada seksiä."

Näen asian eri tavalla. Tuo mitä kirjoitit viimeiseksi on aivan totta, mutta sehän tarkoittaa että naisella on pienempi riski tulla torjutuksi suorilta koska myöntävä vastaus tulee myös miehiltä joille hän on ihan ok seksiin. Sitäkin olennaisempaa on ettei tämä liity aloitteiden tekemiseen, koska riskihän ei poistu jättämällä aloitteen tekeminen miehelle. Itse asiassa riski voi jopa olla suurempi, koska tyypillisesti pelimiehet ovat aloitteellisia ja tykkäävät jahdata.

• naisen-mielestä
        121212121212 kirjoitti:

"Se, joka ottaa aloitteen käsiinsä, ottaa riskin tulla torjutuksi. Naisen kohdalla kaksinkertaisen, koska toisin kuin naisen kohdalla, mies todennäköisesti on suostuvainen treffeille tms. Nainen ei mene treffeille miehen kanssa, josta ei ole kiinnostunut, mutta mies lähtee toiveissaan saada seksiä."

Näen asian eri tavalla. Tuo mitä kirjoitit viimeiseksi on aivan totta, mutta sehän tarkoittaa että naisella on pienempi riski tulla torjutuksi suorilta koska myöntävä vastaus tulee myös miehiltä joille hän on ihan ok seksiin. Sitäkin olennaisempaa on ettei tämä liity aloitteiden tekemiseen, koska riskihän ei poistu jättämällä aloitteen tekeminen miehelle. Itse asiassa riski voi jopa olla suurempi, koska tyypillisesti pelimiehet ovat aloitteellisia ja tykkäävät jahdata.

"naisella on pienempi riski tulla torjutuksi suorilta koska myöntävä vastaus tulee myös miehiltä joille hän on ihan ok seksiin. "

Totta, en oikeastaan ole koskaan tullut torjutuksi, kun aloitteita tein. Minun kokemukseni miehistä on se, että he ovat kohdelleet minua oikein hyvin, joten mielestäni on järjetöntä jättää aloitteen teko miehille. Aloitteen tekeminen on todella helppoa, riski on pieni, sillä aloitteen avulla saa paljon tietoa miehistä. Useimmat miehet ovat häkeltyneitä ja mielissään huomiosta eikä perääntyminen ole vaikeaa, jos mies ei olekaan kiinnostava tarkemmassa tarkastelussa.

"Sitäkin olennaisempaa on ettei tämä liity aloitteiden tekemiseen, koska riskihän ei poistu jättämällä aloitteen tekeminen miehelle. "

Totta tämäkin. Riski on paljon pienempi, olenhan mä tietysti sitäkin ajatellut. Mutta aloitteen ottaminen on liittyy persoonaani/henkilöhistoriaani ja siihen, millaista miestä pidän puoleensavetävänä seksuaalisesti. Aktiivinen ja päällekäyvä mies on pelottava, kun taas passiivinen mies on turvallisempi... pelimiesopeissa on täysin unohdettu se, että useimpien järkevien naisten mielestä lähestyvä tuntematon mies on potentiaalisesti vaarallinen. Jotain pahaa voi tapahtua.

• 121212121212

"naisella on pienempi riski tulla torjutuksi suorilta koska myöntävä vastaus tulee myös miehiltä joille hän on ihan ok seksiin. "

Totta, en oikeastaan ole koskaan tullut torjutuksi, kun aloitteita tein. Minun kokemukseni miehistä on se, että he ovat kohdelleet minua oikein hyvin, joten mielestäni on järjetöntä jättää aloitteen teko miehille. Aloitteen tekeminen on todella helppoa, riski on pieni, sillä aloitteen avulla saa paljon tietoa miehistä. Useimmat miehet ovat häkeltyneitä ja mielissään huomiosta eikä perääntyminen ole vaikeaa, jos mies ei olekaan kiinnostava tarkemmassa tarkastelussa.

"Sitäkin olennaisempaa on ettei tämä liity aloitteiden tekemiseen, koska riskihän ei poistu jättämällä aloitteen tekeminen miehelle. "

Totta tämäkin. Riski on paljon pienempi, olenhan mä tietysti sitäkin ajatellut. Mutta aloitteen ottaminen on liittyy persoonaani/henkilöhistoriaani ja siihen, millaista miestä pidän puoleensavetävänä seksuaalisesti. Aktiivinen ja päällekäyvä mies on pelottava, kun taas passiivinen mies on turvallisempi... pelimiesopeissa on täysin unohdettu se, että useimpien järkevien naisten mielestä lähestyvä tuntematon mies on potentiaalisesti vaarallinen. Jotain pahaa voi tapahtua.

Ei sitä ole unohdettu.

Kyse on vain siitä että vähemmistö naisista tekee aloitteita. Ja pääsääntöisesti naiset tekevät aloitteita vain kärkitason miehille, riippumatta siitä onko naisilla heihin mahdollisuuksia.

Niinpä ainoa keino on lähestyä. Osa pelästyy, osa ei.

• naisen-mielestä
        121212121212 kirjoitti:

Ei sitä ole unohdettu.

Kyse on vain siitä että vähemmistö naisista tekee aloitteita. Ja pääsääntöisesti naiset tekevät aloitteita vain kärkitason miehille, riippumatta siitä onko naisilla heihin mahdollisuuksia.

Niinpä ainoa keino on lähestyä. Osa pelästyy, osa ei.

No millä tavalla se sitten ilmenee, jos ei ole unohdettu? Kaikki neuvot, jotka olen täältä lukenut ovat samoja kuin vähän karkeammat markkinointistrategiat eli on painettava päälle eri taktiikoilla, kunnes asiakas ilmoittaa selvällä suomenkielisellä lauseella, että keskustelu on päättynyt. Useita kertoja olen täältä lukenut, että naiset pitävät tälläisestä taktiikasta, he pitävät painostamisesta, ohjailusta jne.

• kokenutmies-

Naisen pitäis ottaa treffien jälkeen yhteyttä että haluaako tavata

• Ei täällä kannata kysellä mitään neuvoja, koska vastaus on aina sama "tasosi ei riitä pelurimiehelle".

Kolme päivää on toisiaan suht lyhyt aika ja ihmisellä voi olla kiireitä. Voit varmaan itsekin kysäistä muutaman päivän kuluttua mitä kuuluu. Jos ei kuulu mitään, kannattanee antaa olla.

• "Ei täällä kannata kysellä mitään neuvoja"

Selailin ja lueskelin vanhoja ketjuja yrittäen löytää jotain hyviä pohdintoja/ajatuksia/näkökantoja, sekä TotuudenSiemeniä.. ja kyllä niitä oli ripoteltu sinne sun tänne.. Eli on niitä ihan hyviäkin pointteja monessa ketjussa, niin kuin tässäkin.. ;P

Nyt mulle tuli mieleen tuosta sun kommentista, että onko "hyvät" neuvot mielestäsi sellaisia mitä haluaa itse kuulla?

Vai onko "hyvät" neuvot ennemminkin mielipiteitä (näiden pitäisi olla mahdollisimman totuudenmukaisia tai muuten menee pieleen) erillaisilta yksilöiltä, josta sitten itse tekee itselleen yhteenvedon syvän analyyttisen/kriittisen pohdinnan jälkeen?.. ;P

Ottaen samalla huomioon itsekkyyden ja itsepetoksen vaikutuksen itseensä ja muihin, kuin myös sen asian, että monella on itsetuntemuskin aika heikolla tolalla.. ;P
        Hmmm... pitäisiköhän tästä tehdä jossain vaiheessa oma ketju.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Ei täällä kannata kysellä mitään neuvoja"

Selailin ja lueskelin vanhoja ketjuja yrittäen löytää jotain hyviä pohdintoja/ajatuksia/näkökantoja, sekä TotuudenSiemeniä.. ja kyllä niitä oli ripoteltu sinne sun tänne.. Eli on niitä ihan hyviäkin pointteja monessa ketjussa, niin kuin tässäkin.. ;P

Nyt mulle tuli mieleen tuosta sun kommentista, että onko "hyvät" neuvot mielestäsi sellaisia mitä haluaa itse kuulla?

Vai onko "hyvät" neuvot ennemminkin mielipiteitä (näiden pitäisi olla mahdollisimman totuudenmukaisia tai muuten menee pieleen) erillaisilta yksilöiltä, josta sitten itse tekee itselleen yhteenvedon syvän analyyttisen/kriittisen pohdinnan jälkeen?.. ;P

Ottaen samalla huomioon itsekkyyden ja itsepetoksen vaikutuksen itseensä ja muihin, kuin myös sen asian, että monella on itsetuntemuskin aika heikolla tolalla.. ;P

Niin, ei siis kannata kysellä neuvoja koskien miesten käyttäytymistä. Valtaosassa vastauksista käytetään vain hyväksi tilaisuutta, jälleen kerran, julistaa mat-teorian ilosanomaa ja palstahöpinää, ja vastaukset ovat sen mukaisia, sen sijaan, että oikeasti pohdittaisi tai analysoitaisi mistä joku asia johtuu, vaikkapa omien kokemusten kautta. Tosin jonkun yksittäisen ihmisen käyttäytymisen analysoiminen hänestä mitään tietämättä on ylipäätään mahdotonta, niin yllä olevan kaltaisten kysymysten esittäminen on sinänsä turhaa, kun ei kukaan niihin pysty vastaamaan.. Aika näyttää miten aloittajan lopulta käy deittinsä kanssa.

"Vai onko "hyvät" neuvot ennemminkin mielipiteitä (näiden pitäisi olla mahdollisimman totuudenmukaisia tai muuten menee pieleen) erillaisilta yksilöiltä, josta sitten itse tekee itselleen yhteenvedon syvän analyyttisen/kriittisen pohdinnan jälkeen?.. ;P"

Joo, tuo oli aika lähellä.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Niin, ei siis kannata kysellä neuvoja koskien miesten käyttäytymistä. Valtaosassa vastauksista käytetään vain hyväksi tilaisuutta, jälleen kerran, julistaa mat-teorian ilosanomaa ja palstahöpinää, ja vastaukset ovat sen mukaisia, sen sijaan, että oikeasti pohdittaisi tai analysoitaisi mistä joku asia johtuu, vaikkapa omien kokemusten kautta. Tosin jonkun yksittäisen ihmisen käyttäytymisen analysoiminen hänestä mitään tietämättä on ylipäätään mahdotonta, niin yllä olevan kaltaisten kysymysten esittäminen on sinänsä turhaa, kun ei kukaan niihin pysty vastaamaan.. Aika näyttää miten aloittajan lopulta käy deittinsä kanssa.

"Vai onko "hyvät" neuvot ennemminkin mielipiteitä (näiden pitäisi olla mahdollisimman totuudenmukaisia tai muuten menee pieleen) erillaisilta yksilöiltä, josta sitten itse tekee itselleen yhteenvedon syvän analyyttisen/kriittisen pohdinnan jälkeen?.. ;P"

Komea, menestynyt, _itsevarma_ ja _aloitteellinen_ mies. Ensimmäisillä treffeillä edetään suutelemiseen asti.

Sitten, kaiken mentyä kuin saduissa, mies ei laita kolmeen päivään yhtä ainutta viestiä.

Tarinassa kuvataan pelimiesten tyyypillisimmät temput. Ap itse kuvaa miehen tasokkaammaksi kuin hänen exänsä, ja epäilee miestä playeriksi.

Mitä tästä voisi päätellä?

"Kolme päivää on toisiaan suht lyhyt aika ja ihmisellä voi olla kiireitä."

Mahtaa olla kiireinen mies jos kolmen päivän aikana ole kymmentä sekuntia aikaa tekstata vaikka "oli ihanat treffit" tms.

• PikkuLikka kirjoitti:

"niin yllä olevan kaltaisten kysymysten esittäminen on sinänsä turhaa, kun ei kukaan niihin pysty vastaamaan.. "

Tämä on täysin totta.. Itse pyrin ottamaan nämä nykyään pääosin fiktiivisenä, eli kuviteltuina neuvonpyyntöinä, vaikka varmasti niitä aitojakin joukossa on.. Yhtenä syynä juuri tuo mainitsemasi asia.. ;P

Ihan asiaa oli muutenkin kommenttisi sisältö.. jonka voin itsekin allekirjoittaa, vaikka mat-uskonnossa ja palstahöpinöissäkin kyllä totuudensiemeniä on.. ;P

Onkin oma taitolaji yrittää yhdistellä palapelin palasia ja hahmottaa kokonaisuutta.. Jotkut asiat toistuvat useammin kuin toiset, mutta muuttujia on myös paljon.. Kaikki lähtee yksilön persoonasta/luonteesta, sekä ulkoisten tekijöiden vaikutuksesta yksilöön.. yhteisön kulttuuri mukaan lukien.. ;P

Ja ettei asia olisi noin helppo, niin sitten siihen tulee vielä se, että moni yksilö ei ole sinut itsensä kanssa, eli vaikka hän toimii enemmän tai vähemmän niin kuin on ulkoisesti "ohjelmoitu", niin hän ei välttämättä edes tiedosta, että toimii omaa persoonaa/luonnetta vastaan joissakin asioissa.. ;P

Tästä tosin oireena on se, että ihminen ei voi hyvin, mutta aika harva ihminen osaa helposti yhdistää nämä kaksi asiaa yhteen, josta sitten aiheutuu se, että oma "lääkitys" oireeseen voi olla hieman sitä sun tätä.. Varsinkin tässä suorituskeskeisessä maailmassa.. Oikea "lääke" kun olisi itsetutkiskelu, joko itse jos on siihen kykyä tai sitten etsii ulkopuolista apua ainakin aluksi.. ;P

Kirjoittelin ihan AjatusVirtaa asian tiimoilta varmaan osittain itsellenikin.. enkä odota mielipidettä tai vastausta , mutta saa toki kommentoida itse kukin jos haluaa.. ;D

• Palstan.Rumin.Mies
        121212121212 kirjoitti:

Komea, menestynyt, _itsevarma_ ja _aloitteellinen_ mies. Ensimmäisillä treffeillä edetään suutelemiseen asti.

Sitten, kaiken mentyä kuin saduissa, mies ei laita kolmeen päivään yhtä ainutta viestiä.

Tarinassa kuvataan pelimiesten tyyypillisimmät temput. Ap itse kuvaa miehen tasokkaammaksi kuin hänen exänsä, ja epäilee miestä playeriksi.

Mahtaa olla kiireinen mies jos kolmen päivän aikana ole kymmentä sekuntia aikaa tekstata vaikka "oli ihanat treffit" tms.

Muutaman muun kirjoittajan lisäksi sinulla on kaikista parhaiten täällä selitykset hallussa! Peukut siitä. Kerrot ne asiat joita naiset ei halua kuulla koska kuten täällä on monasti huomattu naiset tekevät avauksen ja odottavat vaan yhdenlaisia vastauksia vaikka esittävätkin kysymyksen. Herää kysymys miksi kysyä jos ei halua kuulla vastauksia?

• helgamies_
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

Muutaman muun kirjoittajan lisäksi sinulla on kaikista parhaiten täällä selitykset hallussa! Peukut siitä. Kerrot ne asiat joita naiset ei halua kuulla koska kuten täällä on monasti huomattu naiset tekevät avauksen ja odottavat vaan yhdenlaisia vastauksia vaikka esittävätkin kysymyksen. Herää kysymys miksi kysyä jos ei halua kuulla vastauksia?

Onhan se huvittavaa, että naiset kyselevät tälläisia asioita netin keskustelupalstoilla. Kun voisivat pienemmällä vaivalla ottaa yhteyttä mieheen josta kiinnostuneita. Ja kun nainen on se joka antaa ja mies se joka saa. Niin asia on tyäsin naisen vallassa.

• 121212121212 kirjoitti:

PikkuTissi vain kiukutteli tuossa kiukuttelemisen ilosta. Sehän käytännössä sanoi, että vastaukset ovat tyhmiä, kysymys on tyhmä ja keskustelu ylipäätään on ihan tyhmää, keskustelijoista puhumattakaan.

• naisen-mielestä

"Ei täällä kannata kysellä mitään neuvoja"

"Nyt mulle tuli mieleen tuosta sun kommentista, että onko "hyvät" neuvot mielestäsi sellaisia mitä haluaa itse kuulla?"

Hyvä kysymys. Ainakin itsessäni tunnistan sen inhimillisen piirteen, että kun kokee itsensä dissatuksi, niin on vaikea kuulla sitä, missä kohtaa olisi itse voinut ajatella tai toimia fiksummin. On vaikea asemoida itsensä loukkaantuneena tai virheen tehneenä muiden näkökantoihin nähden realistisesti.

• HC-ätmel kirjoitti:

PikkuTissi vain kiukutteli tuossa kiukuttelemisen ilosta. Sehän käytännössä sanoi, että vastaukset ovat tyhmiä, kysymys on tyhmä ja keskustelu ylipäätään on ihan tyhmää, keskustelijoista puhumattakaan.

Noo..et sinä ainakaan ihan tyhmä ole, kun ymmärrät lukemasi ja osaat vieläpä tiivistääkin sen noin hyvin.. mutta onhan tässä ketjussa hyviäkin kommentteja tullu esim. naisen-mielestä ja Muikkunenkin ovat niitä esittäneet.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Noo..et sinä ainakaan ihan tyhmä ole, kun ymmärrät lukemasi ja osaat vieläpä tiivistääkin sen noin hyvin.. mutta onhan tässä ketjussa hyviäkin kommentteja tullu esim. naisen-mielestä ja Muikkunenkin ovat niitä esittäneet.

Unohdit minun kommenttini, jotka olivat erittäin tarkkanäköisiä.

• 121212121212

"Nyt mulle tuli mieleen tuosta sun kommentista, että onko "hyvät" neuvot mielestäsi sellaisia mitä haluaa itse kuulla?"

Hyvä kysymys. Ainakin itsessäni tunnistan sen inhimillisen piirteen, että kun kokee itsensä dissatuksi, niin on vaikea kuulla sitä, missä kohtaa olisi itse voinut ajatella tai toimia fiksummin. On vaikea asemoida itsensä loukkaantuneena tai virheen tehneenä muiden näkökantoihin nähden realistisesti.

Tämä.

Ja sitten on sekin että naisten rintama on aikojen alusta pyrkinyt varmistamaan mahdollisimman tasokkaat geenit sisarille.

Siksi, kun mies on komea/menestynyt/itsevarma, rationalisointihamsteri muuttaa vaikka mustan valkoiseksi kunnes päädytään siihen lopputulokseen ettei ytmiä ole syytä epäillä.

Jos mies olisi kuvattu lyhyeksi, rumaksi ja työttömäksi, ketju olisi täynnä viestejä tyyliin:

"Jätä se! Jos mies ei saa kirjoitettua yhtä viestiä, hän on saamaton tai ei vain kiinnostunut"

Unohdit minun kommenttini, jotka olivat erittäin tarkkanäköisiä.

En unohtanut, ongelma vaan on, että tiedän jo etukäteen suurinpiirteiden mitä vastaat. Kun ei sinunkaan järjenjuoksussasi ole mitään vikaa niin siksipä olisikin kiinnostavaa kuulla hiukan syvempääkin analyysiä kuin sitä ainaista mat-evankeliumia.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

En unohtanut, ongelma vaan on, että tiedän jo etukäteen suurinpiirteiden mitä vastaat. Kun ei sinunkaan järjenjuoksussasi ole mitään vikaa niin siksipä olisikin kiinnostavaa kuulla hiukan syvempääkin analyysiä kuin sitä ainaista mat-evankeliumia.

Millaista se syvempi analyysi voisi tässä tapauksessa olla?

"No rakkaus nyt vain on sellaista että joskus ne asiat vain tapahtuvat eikä sitä voi koskaan tietä..."

Jotain muuta?

Millaista se syvempi analyysi voisi tässä tapauksessa olla?

"No rakkaus nyt vain on sellaista että joskus ne asiat vain tapahtuvat eikä sitä voi koskaan tietä..."

Jotain muuta?

Olisi kiva tietää mitä sinä oikeasti ajattelet, tai ajattelisit, jos sinulla ei olisi kaikkia näitä teorioita joihin nojata.

• 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

Olisi kiva tietää mitä sinä oikeasti ajattelet, tai ajattelisit, jos sinulla ei olisi kaikkia näitä teorioita joihin nojata.

Hieno backhanded compliment taas. En minä nojaa teorioihin, teoriat nojaavat minuun ja tukevat ajatteluani.

Hieno backhanded compliment taas. En minä nojaa teorioihin, teoriat nojaavat minuun ja tukevat ajatteluani.

Kiitos, teen parhaani. :)

Minä vaan pelkään, että siinä käy helposti niin, että kun joutuu tietylle ajatusten polulle ja löytää vieläpä jostain vahvistusta omille ajatuksilleen, siinä voi käydä lopulta niin, että oma ajattelu kaventuu ja kangistuu.

• naislaasanen
        121212121212 kirjoitti:

Tämä.

Ja sitten on sekin että naisten rintama on aikojen alusta pyrkinyt varmistamaan mahdollisimman tasokkaat geenit sisarille.

Siksi, kun mies on komea/menestynyt/itsevarma, rationalisointihamsteri muuttaa vaikka mustan valkoiseksi kunnes päädytään siihen lopputulokseen ettei ytmiä ole syytä epäillä.

Jos mies olisi kuvattu lyhyeksi, rumaksi ja työttömäksi, ketju olisi täynnä viestejä tyyliin:

"Jätä se! Jos mies ei saa kirjoitettua yhtä viestiä, hän on saamaton tai ei vain kiinnostunut"

Tuo on kyllä totta!!! :)

• HUORAAAAAAA

Huahahhahaha! Nusssinta mielessä! Terska ATM-naisen kielessä! Sperma suussa - Misssäs muussa!

MAT-Teoria on 101% totta! Taas se nähtiin!

• Atn_neuvoo

En ymmärrä tuota, että ollaan itse passiivisia odottaen miehen olevan se aktiivinen osapuoli.
      Haloo! Nyt on vuosi 2016 eikä joku 1956. Jos haluat, että jotain tapahtuu niin asiat pitää tehdä itse eikä odottaa muiden tekevän asioita puolestasi.

Toisaalta kyseessä voi olla ehkä liian lipevä jännämies joten ihan hyvä, että äijä on joutunut odottamaan.
      Jos otat häneen yhteyttä ja hän on niin kutsuttu jännämies niin hän ei vastaa sinulle. Jos hän on normaali niin vastaa.

• helgamies_

Jos naisen kiimavittu kostuu, nainen ottaa yhteyttä mieheen. Käytännössä miehen ei siis kannata tuhlata aikaa naiseen joka ei ota yhteyttä.

• Atn_neuvoo
        helgamies_ kirjoitti:

Jos naisen kiimavittu kostuu, nainen ottaa yhteyttä mieheen. Käytännössä miehen ei siis kannata tuhlata aikaa naiseen joka ei ota yhteyttä.

Pidä sinä se kiimakullisi pois keskustelusta kun et muuhun pysty kuin toistamaan samaa mantraa.

• helgamies_
        Atn_neuvoo kirjoitti:

Pidä sinä se kiimakullisi pois keskustelusta kun et muuhun pysty kuin toistamaan samaa mantraa.

Ilmeisesti sinulla ei enää kostu?

• SunNenäAkkaMunPerseessä

Tais wittu käydä kierroksilla kun alfan kulli hämmensi!

• iuyiutiyi

En ota yhteyttä, jos ei yhtään kiinnosta. Otan pikaisesti yhteyttä, jos on edes vähän potentiaalia. (Silloin tavallaan ei ole niin väliä..) Jos mies vie täysin jalat alta, tunnustelen maaperää keksimällä tikusta asiaa viiden päivän päästä. Voi olla, että teillä on eri tapa kommunikoida. Mies saattaa olla vaan viileä ja välinpitämätön luonteeltaan. Se ei hyvää tiedä -joutuisit olemaan aina epävarma hänen tunteistaan. Luultavasti on tosiaan pelimies. Mulla ei menis jatkoon..

• Käytä_Älyäsi

"hän mm. kertoi erään naisen kohdalla vaan poistuneen kesken ensimmäisten treffien ilmoittamalla hänelle"

Toi ei ole suora ihminen, vaan liero, koska ei voi kertoa että poistuu ja miksi.

• Käytä_Älyäsi

Lukihäiriö! Luin väärin, mutta mies kuulostaa silti lierolta. :D

• Miehen itsevarmuudesta ei kannata vetää liian vahvoja johtopäätöksiä. Saattaa olla että hän odottaa samoin vastausta.
      Itse olen todennut että minä voin ihan hyvin lähettää yhden tekstarin ihan vain ettei jää lähettämättä. Se ei kovin suuri panostus ole vaikken saisikaan vastausta.
      Mikähän sopiva aika mahtaisi muuten olla?

• 4tsdfgsdf

Naiset menevät aina helppoon, ei oikeasti itsevarma mies lässytä miten mukamas käyttäytyy muiden naisten kanssa. Joskus kaverinaiset ovat kertoneet miten treffimies on kertonut heille ettei enää naisten perässä juokse yms.. Eivät ole uskoneet kun olen kertonut että mikki hiiri se vain yrittää elvistellä ja totuus on päinvastainen.

• Säälittävä avaus..kaadan lisää viinaa lasiin!!!

• LaitaVainViestiä

Hienoa, että uskaltauduit treffeille eron jälkeen! Toki treffaileminen on ns. "peliä", mutta toisaalta, mieskin saattaa olla epävarma itsestään, vaikka paikanpäällä vaikuttikin itsevarmalta, ja saattaa kokea myös samoin kuin sinä, eli ihmettelee, miksi et ota yhteyttä, ja oliko hänessä jotain vikaa. Eli laitappa vain viestiä hännelle, mikäli pidät hänestä, on se sen arvoista kokeilla.
        Itse olen mies, ja myös epävarma itsestäni ja siitä olenko kiinnostava ja riittävä, vaikka minulla on oma menestyvä yritys ja urheilun ja yritän pitää itsestäni huolta. Joskus siis, kun pääsin treffeille, vaikka kaikki meni hyvin, en uskaltanut laittaa viestiä naisille, etten olisi painostava tai liian innokas, ja olin myös epävarma, että kelpaanko. Tässä saattaa siis olla samanlainen tilanne meneillään, ja vaikka mies vaikutti paikanpäällä itsevarmalta, kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, ja tällaiseen vaikuttavat aiemmat kokemukset.
        -M

• VittusOnLöysäLuolaAkka

Hahaha! Nauran!

Niin sitä yritettiin pyydystää alpha male huahahahahhahahhah!

• Kontsales

No paska akka kerro jatkoa tyhmä kääkkä

• ijiunu

Oletko itse koittanut ottaa yhteyttä häneen? Itse olen monesti treffien jälkeen miettinyt, että olihan se toinen tavallaan kiinnostava, mutta jokin asia kuitenkin on saanut minut kallistumaan siihen, että ehkä ei kuitenkaan nähdä toiste. Tällaisessa tapauksessa lähes poikkeuksetta voisin kuitenkin antaa naiselle toisen mahdollisuuden, jos HÄN olisi tarpeeksi kiinnostunut ehdottamaan uudestaan näkemistä. Elämme tasa-arvon aikaa. Naiset voivat ihan yhtä hyvin ehdottaa toisia treffejä, kuin mieskin.

Itsekin olen joskus jutellut treffeillä tulevia suunnitelmia, että voitaisiin joskus vaikka tehdä sitä tai tätä, mutta sitten kotona olen tullut siihen tulokseen, että ehkä en sittenkään ole tarpeeksi kiinnostunut ottamaan enää yhteyttä. Se, jos mies kuitenkin suuteli sinua, kertoo siitä että hä oli kiinnostunut ainakin harrastamaan seksiä kanssasi. Mutta ei välttämättä sen enempää.

• MikäOngelmaTässä

Olit ruma ja se ei tykännyt susta! Helppoa!

• KFelsdmkldfmklsdds

Mies vain kokeili viehätysvoimaansa ja kun huomasi että helposti satsaamalla hän sai sinut selvästi viehättymään hän totesi että pystyy tekemään saman todennäköisesti vielä paremmalle naisellekin.

Koska miehillä ei ole mitään todellista mittaria kuinka viehättävään ja mukavaan naiseen heillä on rahkeet miehet haarukoivat vastauksen iskemällä naisia kunnes löytävät tason jota he itse ovat, johon heidän rahkeensa riittää.

Vaikka olisitkin "se paras taso" mihin mies yltää hän kokeilee silti muutaman kerran vielä parempaa - ja sitten iskee jonkun toisen tasoisesi naisen jos hänellä on mielessä parisuhde - hän ei palaa takaisinpäin "iskulistassa" koska ei omista sinuun nähden mitään henkilökohtaista sidettä; joku toinen kaltaisesi on täsmälleen yhtä hyvä kuin sinä - ja sille toiselle ei tarvi selitellä miksi ei ollut yhteyksissä.

Nyt kannattaa ymmärtää että treffinne olivat miehen iskurutiini, ei henkilökohtaista - vaan treffitarina ja jutut jotka kerrottiin sinua miellyttämään, treffit käydään aina naisen viehättymisen ehdoilla eikä suinkaan miehen todellisia mieltymyksiä myötäillen - koska niin treffikulttuurimme toimii. Sinä halusit kohdata "unelmamiehen", sinä sait kohdata "unelmamiehen" koska sellaiseksi kaikki iskijät itsensä tekevät viehättääkseen naista.

• Fewjksdjkdfjksddsf

Otetaan nyt esimerkiksi tämä tarina "Poistun naisen luota koska hän ei ollut selvästikään sopiva". Tämä on aivan selvää pelitekniikaa; viehätysmetodi. Epäsuora tapa ilmaista että "Sinä olet aivan jees" ja rentouttaa sinua, saattaa vastaanottavaisemmaksi.

Tämän pystyy tekemään kuka tahansa, riippumatta kuinka paljon sinä OIKEASTI kiinnostat tai viehätät - kunhan vain kertoo tuollaisen röyhkeän jutun. Kunhan vain sanoo ne sanat.

Ja se suutelu. Suuteleminen on tässä vaiheessa miehelle tapa testata "oletko antautunut". Sinä olet antautunut. Sinä annat suudella ja suudelma merkitsee NAISELLE jotain. Miehelle se on tuossa vaiheessa testi että onko nainen mieltynyt minuun, ja se miksi mies suutelee ei ole tuossa vaiheessa mitään muuta kuin miehen kepillä-jäätä testi. Siinä ei ole mitään henkilökohtaista mukana, ei oikeasti henkilökohtaista. Jos saat suudeltua naista niin saat iskettyä hänet käytännössä loppuun saakka. Tästä mies tiesi että hän saisi paremmankin koska sinäkin olit noin helppo.

Onnea, sait unelmatreffisi ja juuri sellaisen roolisuorituksen treffikaveriltasi kuin "jokainen" romantiikannälkäinen nainen haluaa. Ruusut ovat muovisia ja bändillä on taustanauha. Lisäksi joulupukkiakaan ei ole oikeasti olemassa.

Toistan.

Joulupukkia ei ole olemassa.

• Durex

Täydellinen analyysi!

• 16plus4

Analyysi oli muuten täydellinen mutta sekoitit nyt sukupuolet keskenään. Noin toimii naiset. Miehillä tai tavis miehillä ei tuollaiseen toimintaan ole varaa koska ei ole varaa valita muutenkaan.

• helgamies_
        Durex kirjoitti:

Täydellinen analyysi!

On kyllä pätevästi kirjoitettu.

• m-i-e-s

Siitä on jo viikko vierähtänyt, et lue tätä viestiä, mutta se mies on ottanut jo yhteyttä, eikö niin? Aika on suhteellinen käsite ja tietenkin miehelle on opetettu maltillisuutta, ei saa ottaa liian nopeasti yhteyttä, olla liian päällekäyvä, liiaksi takertua tms. (Hosuen tulee vain sutta ja sekundaa.)

Se mitä edellä oleville oman agendansa ajaminen ketjusta ja viestistä toiseen ei tullut esille on tapaturmallinen kuolema, miehen tai lähiomaisen. (Unohtamatta kaikkia muita mahdollisia syitä ja seuraamuksia. Hyvin epätodennäköistä, mutta mahdollista että pieni meteoriitin palainen, mikä jäi tuhoutumatta ilmakehässä on laskeutunut miehen takaraivosta läpi, tämän jälkeen on hyvin mahdotonta ottaa yhteyttä.
      Koska olet aikuinen nainen ja vastuussa omasta elämästäsi, olet varmasti osannut itse ottaa yhteyttä mieheen, mikäli hän ei ole ottanut. Mitään vaikutteita ei kannata ottaa keskenkasvuisten viesteistä, jossa ajetaan ainoastaan omaa agendaa. Sulla on oma lehmä ojassa, niin kuin vastanneillakin, olet riittävän älykäs päättelemään asian itse, vastanneet eivät ole.)

• Ylitse_muiden

Vain m-i-e-s tietää nämä asiat.

• mäkin-tiedän
        Ylitse_muiden kirjoitti:

Vain m-i-e-s tietää nämä asiat.

Kaikkihan sun keskenkasvuisuuden, agendan ja vähä-älyisyyden tietää. :D

• Mua ei kovin paljoa haittaa, kumpi ottaa yhteyttä tai jatkaa yhteydenpitoa, tai ei ota yhteyttä tai lopettaa yhteydenpidon.. Riippuu niin paljon kaikista tilanteista.

Se vähän huvittaa, että vikisevät palstaätmit vaativat naisen vievän. Kuitenkin kamala poru samaan aikaan, kun naiset ovat kamalia femistejä ja äijiä, lutkia ja ties mitä. Pitäis olla, muttei sais olla. :)

• helgamies_

Nainen on kiimavittunsa viemä. Jos mies on ytmi naisen kiimavittu kostuu ja nainen ottaa yhteyttä.

• helgamies_ kirjoitti:

Nainen on kiimavittunsa viemä. Jos mies on ytmi naisen kiimavittu kostuu ja nainen ottaa yhteyttä.

Sulle on ilmeisesti vasta ihan viimeaikoina selvinnyt, että ihmisillä on seksivietti? Luultavasti meille muille se on ollut itsestäänselvyys jo aikapäiviä. Ei sun tarvitse sitä koko aikaa autistisesti jankuttaa.

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Sulle on ilmeisesti vasta ihan viimeaikoina selvinnyt, että ihmisillä on seksivietti? Luultavasti meille muille se on ollut itsestäänselvyys jo aikapäiviä. Ei sun tarvitse sitä koko aikaa autistisesti jankuttaa.

Hieno, että myönnät naisen olevan kiimavitun viemän.

• helgamies_ kirjoitti:

Hieno, että myönnät naisen olevan kiimavitun viemän.

Tuommoista ei ole olemassakaan, mutta jos se jotenkin helpottaa sun naispelkoasi, niin jatka jankkaamista.

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Tuommoista ei ole olemassakaan, mutta jos se jotenkin helpottaa sun naispelkoasi, niin jatka jankkaamista.

Naisen kiimavittu on tieellisesti todistettu fakta. Tutkimus tehtiin mittaamalla naisen vaginan kostumista. Tutkitut naiset kostuivat nähtyään mitä tahansa seksiä, myös eläinseksiä.

• helgamies_ kirjoitti:

Naisen kiimavittu on tieellisesti todistettu fakta. Tutkimus tehtiin mittaamalla naisen vaginan kostumista. Tutkitut naiset kostuivat nähtyään mitä tahansa seksiä, myös eläinseksiä.

Se on kuule ihan tavallinen naisen sukupuolielin, emätin. Ihme tarve sulla värittää tosiasioista jotain satuolentoja ja keksiä niille huutosi tukemiseksi mahdollisimman rumia nimiä. Minäkin pidän enemmän miehistä kuin naisista, mutta ei mun tarvi naisia silti inhota yhtään tai solvata niitä. Sunkin kannattaisi keskittyä ennemmin niihin asioihin, jotka koet positiivisena. Penis?

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Se on kuule ihan tavallinen naisen sukupuolielin, emätin. Ihme tarve sulla värittää tosiasioista jotain satuolentoja ja keksiä niille huutosi tukemiseksi mahdollisimman rumia nimiä. Minäkin pidän enemmän miehistä kuin naisista, mutta ei mun tarvi naisia silti inhota yhtään tai solvata niitä. Sunkin kannattaisi keskittyä ennemmin niihin asioihin, jotka koet positiivisena. Penis?

Kirjoituksestasi päätellen sinulla on hankaluuksia ymmärtää tieteen tarjoamia tutkimustuloksia. Kerrataan nyt vielä, naisen kiimavittu kostuu kosteutta mittaavien mittalaitteiden mukaan kaikenlaisista seksuaalista herätteistä ja myös eläinseksistä.

• helgamies_ kirjoitti:

Kirjoituksestasi päätellen sinulla on hankaluuksia ymmärtää tieteen tarjoamia tutkimustuloksia. Kerrataan nyt vielä, naisen kiimavittu kostuu kosteutta mittaavien mittalaitteiden mukaan kaikenlaisista seksuaalista herätteistä ja myös eläinseksistä.

Siis emätin kostuu. Tuo yksi tutkimustulosko sua on ajanut pari vuotta jankkaamaan noita samoja sanoja joka kirjoituksessasi, monta kertaa päivässä?

Ja toinen kysymys: pidätkö naisista seksuaalisessa mielessä?

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Siis emätin kostuu. Tuo yksi tutkimustulosko sua on ajanut pari vuotta jankkaamaan noita samoja sanoja joka kirjoituksessasi, monta kertaa päivässä?

Se, että et edelleenkään ymmärrä tutkimustuloksen tärkeyttä on yllättävää. Sillä, kuten nyt tiedämme myös tietellisesti todistettuna, ei pelkästään tuhansien miessukupolvien kokemana empiirisenä faktana, joka on.. Kiimavittu vie naista.

• 121212121212
        exex-atn kirjoitti:

Aika perinteinen kaava palstakeskustelussa. Nainen ja mies ovat eri mieltä -> nainen yrittää potkia vyön alle kyseenalaistamalla miehen miehisyyden.

Olen ymmärtänyt tuon kiimavittuidean siten ettei siinä niinkään valiteta naisen seksivietistä vaan siitä että nainen, jos sallit karskin ilmaisun, ajattelee alapäällään.

Mies yhtä lailla on"kiimakulli", mutta osaa erotella järjen ja himot. Minustakin joku nainen voi olla ulkonäöltään kiihottava, mutten ala heti rationalisoimaan kuinka narsistinen pelinainen on luotettava ja sisältä kiltti sielunkumppani.

• helgamies_ kirjoitti:

Se, että et edelleenkään ymmärrä tutkimustuloksen tärkeyttä on yllättävää. Sillä, kuten nyt tiedämme myös tietellisesti todistettuna, ei pelkästään tuhansien miessukupolvien kokemana empiirisenä faktana, joka on.. Kiimavittu vie naista.

Eli sulle on vasta selvinnyt, että ihmisillä on seksivietti. Onpa yllättävää. Ja siis naisen hunajapurnukka kostuu kiihottuessa. Ou nou... :D

Niin pidätkö sinä naisista vai et?

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Eli sulle on vasta selvinnyt, että ihmisillä on seksivietti. Onpa yllättävää. Ja siis naisen hunajapurnukka kostuu kiihottuessa. Ou nou... :D

Niin pidätkö sinä naisista vai et?

Voisin periaatteessa kirjoittaa "naisen emättimen hallitsematon kostuminen vie naista sponttaaneihin seksuaalisiin seikkailuihin". Mutta helpompihan se on todeta, että kiimavittu vie naista.

• helgamies_
        121212121212 kirjoitti:

Aika perinteinen kaava palstakeskustelussa. Nainen ja mies ovat eri mieltä -> nainen yrittää potkia vyön alle kyseenalaistamalla miehen miehisyyden.

Olen ymmärtänyt tuon kiimavittuidean siten ettei siinä niinkään valiteta naisen seksivietistä vaan siitä että nainen, jos sallit karskin ilmaisun, ajattelee alapäällään.

Mies yhtä lailla on"kiimakulli", mutta osaa erotella järjen ja himot. Minustakin joku nainen voi olla ulkonäöltään kiihottava, mutten ala heti rationalisoimaan kuinka narsistinen pelinainen on luotettava ja sisältä kiltti sielunkumppani.

Nainen joka kieltää kiimavitun, kieltää itsensä. Eli kiimavitun kieltävä nainen ei ole naisena kovin hyvä.

• helgamies_ kirjoitti:

Nainen joka kieltää kiimavitun, kieltää itsensä. Eli kiimavitun kieltävä nainen ei ole naisena kovin hyvä.

Oletko kiinnostunut naisista seksuaalisesti?

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Oletko kiinnostunut naisista seksuaalisesti?

Mä kun sitä olenkin umpihomo joten tiedä sä se!

• false.fag.attack
        exex-atn kirjoitti:

Homokortti vedetty esiin! Kyllä te palstan naiset olette sitten homofobisia...

• helgamies_
        helgamies_ kirjoitti:

Kappas, täällä alkaa femakoilla olla emättimet kuivina, kun pitää harrastaa niikkivarkauksia;)

• helgamies_
        false.fag.attack kirjoitti:

Homokortti vedetty esiin! Kyllä te palstan naiset olette sitten homofobisia...

Femakoilla nämä argumentointitaidot nyt vaan eivät ole samalla tasolla kuin kiimavitun kostuminen. Tosin, on täällä näemmä yksi kuiva emätin kirjoituksista päätellen.

• helgamies_ kirjoitti:

Inhoat naisia ja heidän sukupuolielimiään niin paljon, että jokaisessa kirjoittamassasi viestissä julistat sitä. Ihmeellistä. Minä en pidä käärmeistä, mutta en muistaakseni ole koskaan kirjoittanut siitä täällä ainuttakaan viestiä. Sulla on varmasti tosi kurjaa pääsi sisällä. Kannattaisi keskittyä ennemmin niihin asioihin, joista pitää ja jotka tuovat elämään iloa.

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Inhoat naisia ja heidän sukupuolielimiään niin paljon, että jokaisessa kirjoittamassasi viestissä julistat sitä. Ihmeellistä. Minä en pidä käärmeistä, mutta en muistaakseni ole koskaan kirjoittanut siitä täällä ainuttakaan viestiä. Sulla on varmasti tosi kurjaa pääsi sisällä. Kannattaisi keskittyä ennemmin niihin asioihin, joista pitää ja jotka tuovat elämään iloa.

No tuota, taidat vastata nyt itsellesi.

• helgamies_
        exex-atn kirjoitti:

Mikä ongelma sinulla on muuten emättimessäsi. Nimittäin toimiva kiimavittu on soiva peli. Ainoastaan sellainen nainen jolla emättimessä on jokin (vakava)ongelma, kenties niin vakava, että vulvakirurgialla sitä ei hoideta - kärsii kaltaisestasi kiimavittufobiasta.

• kiinnostaavaa

Niin ottiko se yhteyttä? Itse myös ihmettelen tuota kikkailua, miksi et itse soitellut sille. Ihme pelailua.

• m-i-e-s

Otti yhteyttä mutta vain pikaisen sperma lennätyksen merkeissä??

Sää tiedät nää jutut ja mää tiedän nää jutut eiks, Right?

Täällä yksi jyväleukainen tuulennussima pulkannaru katos tietää nää jutut - Eiks jehh??

• Ex---PUA

Täällä on osunnut ja uponnut. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5227
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3382
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2896
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      129
      1233
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1139
    Aihe