Miksei kokematon mies kelpaa naisille?

kyselijä-

Miksei naiset ei kelpuuta kokemattomia miehiä suhteeseen?

162

1392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa sanoa.

      • Kyllä osaat sanoa. Ei sinullekaan varmasti kelpaa kokematon mies seurusteluun eikä seksiin.


      • super-atm kirjoitti:

        Kyllä osaat sanoa. Ei sinullekaan varmasti kelpaa kokematon mies seurusteluun eikä seksiin.

        Mikä on kokematon? Yhden naisen mies? Kahden naisen mies? Neitsyt?

        (Jos mies olisi 30v neitsyt niin kyllä mä vähän ihmettelisin asiaa.)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mikä on kokematon? Yhden naisen mies? Kahden naisen mies? Neitsyt?

        (Jos mies olisi 30v neitsyt niin kyllä mä vähän ihmettelisin asiaa.)

        Päätä itse minkä lasket kokemattomaksi.

        "Jos mies olisi 30v neitsyt niin kyllä mä vähän ihmettelisin asiaa."

        Ja kaiken varalta käskisit sen miehen painua helvettiin. Onhan siinä pakko olla jotain vikaa. Ja mitä kaverisikin ajattelisivat jos näkisivät sinut kokemattoman kanssa.


      • super-atm kirjoitti:

        Päätä itse minkä lasket kokemattomaksi.

        "Jos mies olisi 30v neitsyt niin kyllä mä vähän ihmettelisin asiaa."

        Ja kaiken varalta käskisit sen miehen painua helvettiin. Onhan siinä pakko olla jotain vikaa. Ja mitä kaverisikin ajattelisivat jos näkisivät sinut kokemattoman kanssa.

        Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?

        En mä määrittele kuka on kokematon ja kuka ei. Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about).


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?

        En mä määrittele kuka on kokematon ja kuka ei. Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about).

        "Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?"

        Lukeeko otsassasi tai rintaliiveissäsi että olet monen miehen käyttämä huora?

        Kuinka monta naista 30 vuotiaalla miehellä on pitänyt olla että on kokenut?


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?

        En mä määrittele kuka on kokematon ja kuka ei. Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about).

        "Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about). "

        Entäs valkoinen mies?


      • super-atm kirjoitti:

        "Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about). "

        Entäs valkoinen mies?

        Riippuu siitä millaisen elämän mies on elänyt.

        Huora-paita olis aika hauska. Herättäisi keskustelua. Varsinkin jossain sunnuntai kahveilla sukulaisten kanssa.


      • super-atm kirjoitti:

        "Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about). "

        Entäs valkoinen mies?

        Jonkun pitäisi antaa sulle kunnon suihinotto niin et olis aina niin äkäinen.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jonkun pitäisi antaa sulle kunnon suihinotto niin et olis aina niin äkäinen.

        Paljonko maksaa?


      • Niin--

        kukahan antais... edes rahasta... :D :D
        vaikuttaa siltä, että superatm taitaisi olla nikkinsä väärtti......


      • Niin-- kirjoitti:

        kukahan antais... edes rahasta... :D :D
        vaikuttaa siltä, että superatm taitaisi olla nikkinsä väärtti......

        Mitä sitten? Kannattaako nauraa ennemmin huoralle vai sille joka huoran palveluja käyttää.

        Olen useasti sanonut että olen ruma mies ja naisten hypergamian takia ollut enimmäksene ilman.

        Edellisessä kommentissa huomaa naisten aivojen ja ajatusamailman tason.

        No mutta kiitos vaan kun heitit bensaa tuleen. Lupaan vittuilla tällä palstalla kuten palstan ulkopuolellakin mahdollisimman paljon naisille ja tehdä heidän elämästään mahdollisimman vaikeaa.

        :D XD


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Mitä sitten? Kannattaako nauraa ennemmin huoralle vai sille joka huoran palveluja käyttää.

        Olen useasti sanonut että olen ruma mies ja naisten hypergamian takia ollut enimmäksene ilman.

        Edellisessä kommentissa huomaa naisten aivojen ja ajatusamailman tason.

        No mutta kiitos vaan kun heitit bensaa tuleen. Lupaan vittuilla tällä palstalla kuten palstan ulkopuolellakin mahdollisimman paljon naisille ja tehdä heidän elämästään mahdollisimman vaikeaa.

        :D XD

        "Mitä sitten? Kannattaako nauraa ennemmin huoralle vai sille joka huoran palveluja käyttää"

        Kumpikin on vastenmielinen.


      • ouitty kirjoitti:

        "Mitä sitten? Kannattaako nauraa ennemmin huoralle vai sille joka huoran palveluja käyttää"

        Kumpikin on vastenmielinen.

        Siinä tapauksessa suurin osa suomalaisista naisista on mielestäsi vastenmielisiä. Lähes jokainen suomalainen nainen on joko huora tai parisuhdehuora.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Siinä tapauksessa suurin osa suomalaisista naisista on mielestäsi vastenmielisiä. Lähes jokainen suomalainen nainen on joko huora tai parisuhdehuora.

        Et kai sinä ole oikeasti käynyt huorissa?


      • ouitty kirjoitti:

        Et kai sinä ole oikeasti käynyt huorissa?

        Mitä se sulle kuuluu?


      • 121212121212
        Nainen_28v kirjoitti:

        Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?

        En mä määrittele kuka on kokematon ja kuka ei. Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about).

        Keskivertomiehellä on tyypillisesti elämänsä aikana 2-5 naista, sanovat tutkimukset.

        Mutta ilmeisesti kun panokumppaneita on itsellä tuplasti enemmän kuin keskivertonaisella koko elämänsä aikana, "kokemattomuuden" rima on vähän korkeammalla.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu?

        Kyselet sinäkin asioita, jotka eivät kuulu sinulle.

        Mutta.. rupesit taas persenaamaksi.. Kyllä se nyt on vain uskottava että sinä et pysty ystävälliseen keskusteluun.


      • ouitty kirjoitti:

        Kyselet sinäkin asioita, jotka eivät kuulu sinulle.

        Mutta.. rupesit taas persenaamaksi.. Kyllä se nyt on vain uskottava että sinä et pysty ystävälliseen keskusteluun.

        En ole persenaama vaikka ruma mies olenkin. Naamani ja perseeni ovat erillään.

        On naisilta typerää kauhistella ja halveksua miehiä jotka maksavat seksistä. Ihan itsehän naiset ovat kyseiselle miehelle tilanteen aiheuttaneet. Ensin he eivät anna ilamiseksi seksiä ja osa naisista tarjoaa sitä maksua vastaan. Sitten jos mies ostaa seksiä, niin sekin on väärin.

        Ymmärrän hyvin että maksullinen seksi vähentää pillun valtaa. Sen myötä suurempi osa miehistä on haluttomampia parisuhteeseen naisen kanssa, joka pyrkii parisuhdehuoraksi ja elämään kokonaan tai osittain miehen rahoilla.

        Naisten mielestä huorat ja huoran palveluista maksavat miehet pelaavat sääntöjen vastaisesti.


      • 121212121212
        ouitty kirjoitti:

        "Mitä sitten? Kannattaako nauraa ennemmin huoralle vai sille joka huoran palveluja käyttää"

        Kumpikin on vastenmielinen.

        Ei suinkaan.

        Nykypäivänä tuo on ihan normaalia. Seurusteluhaluisia naisia kun ei riitä kaikille, ja suhde on nuorelle tavalliselle miehelle ainoa tie seksiin, useimmissa tapauksissa. Seksimarkkinoilla - ihan todistetusti - muutama playeri hoitaa valtavan määrän naisia.

        Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei.

        Niinpä, mitä useampi nainen sinkkuilee/matkailee/seikkailee nuorena, sitä useampi parikymppinen mies jää kokonaan ilman naista.

        Itse odottelin 25-vuotiaaksi josko _tyttöystävä_ löytyisi (en oikeastaan yrittänytkään irtosuhteita koska halusin seurustella). No, ei löytynyt joten pitkäsäärinen tsekkikaunotar sanotaanko nimeltään "C" sai kunnian olla ensimmäiseni.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        En ole persenaama vaikka ruma mies olenkin. Naamani ja perseeni ovat erillään.

        On naisilta typerää kauhistella ja halveksua miehiä jotka maksavat seksistä. Ihan itsehän naiset ovat kyseiselle miehelle tilanteen aiheuttaneet. Ensin he eivät anna ilamiseksi seksiä ja osa naisista tarjoaa sitä maksua vastaan. Sitten jos mies ostaa seksiä, niin sekin on väärin.

        Ymmärrän hyvin että maksullinen seksi vähentää pillun valtaa. Sen myötä suurempi osa miehistä on haluttomampia parisuhteeseen naisen kanssa, joka pyrkii parisuhdehuoraksi ja elämään kokonaan tai osittain miehen rahoilla.

        Naisten mielestä huorat ja huoran palveluista maksavat miehet pelaavat sääntöjen vastaisesti.

        No mikset selittänyt asiaa heti ystävällisesti? Miksi piti sanoa tuo vittumainen "mitä se sulle kuuluu"?


      • 121212121212
        super-atm kirjoitti:

        En ole persenaama vaikka ruma mies olenkin. Naamani ja perseeni ovat erillään.

        On naisilta typerää kauhistella ja halveksua miehiä jotka maksavat seksistä. Ihan itsehän naiset ovat kyseiselle miehelle tilanteen aiheuttaneet. Ensin he eivät anna ilamiseksi seksiä ja osa naisista tarjoaa sitä maksua vastaan. Sitten jos mies ostaa seksiä, niin sekin on väärin.

        Ymmärrän hyvin että maksullinen seksi vähentää pillun valtaa. Sen myötä suurempi osa miehistä on haluttomampia parisuhteeseen naisen kanssa, joka pyrkii parisuhdehuoraksi ja elämään kokonaan tai osittain miehen rahoilla.

        Naisten mielestä huorat ja huoran palveluista maksavat miehet pelaavat sääntöjen vastaisesti.

        Näinhän se on. Ja nekin naiset jotka hyväksyvät prostituution, vaativat kilpailun rajoittamista ja hintakartellia jottei tavallisella miehellä olisi varaa ostaa seksiä säännöllisesti.

        Esim. Thaimaan tilanne on hyvä. Seksi on halpaa ja sitä voi ostaa kuka tahansa koska tahansa. ts. seksiä eivät saa helposti vain muutamat pelimiehet ja enemmistö naisista, vaan myös tavalliset miehet. Siellä rakkauden arvo onkin todella suuri.


      • ouitty kirjoitti:

        No mikset selittänyt asiaa heti ystävällisesti? Miksi piti sanoa tuo vittumainen "mitä se sulle kuuluu"?

        Siksi koska kaikki asiat eivät sinulle kuulu.


      • ouitty
        121212121212 kirjoitti:

        Ei suinkaan.

        Nykypäivänä tuo on ihan normaalia. Seurusteluhaluisia naisia kun ei riitä kaikille, ja suhde on nuorelle tavalliselle miehelle ainoa tie seksiin, useimmissa tapauksissa. Seksimarkkinoilla - ihan todistetusti - muutama playeri hoitaa valtavan määrän naisia.

        Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei.

        Niinpä, mitä useampi nainen sinkkuilee/matkailee/seikkailee nuorena, sitä useampi parikymppinen mies jää kokonaan ilman naista.

        Itse odottelin 25-vuotiaaksi josko _tyttöystävä_ löytyisi (en oikeastaan yrittänytkään irtosuhteita koska halusin seurustella). No, ei löytynyt joten pitkäsäärinen tsekkikaunotar sanotaanko nimeltään "C" sai kunnian olla ensimmäiseni.

        "Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei."

        Aijaa tunnette toisenne ihan henkilökohtaisesti.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Siksi koska kaikki asiat eivät sinulle kuulu.

        Itsekin kyselet henkilökohtaisia toisilta! :D


      • ouitty kirjoitti:

        Itsekin kyselet henkilökohtaisia toisilta! :D

        Kaikkea saa kysyä, mutta ei ole pakko vastata.


      • 121212121212
        ouitty kirjoitti:

        "Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei."

        Aijaa tunnette toisenne ihan henkilökohtaisesti.

        Ei tunneta, mutta kokeneina palstakonkareina olemme kertoneet toisillemme seksuaalisesta historiastamme.

        N28v on nähnyt ko. naisesta kuviakin, ne kun olivat hänen nettimainoksessaan vapaasti katsottavissa ja tyytyväisenä asiakkaana mielelläni autan C:tä markkinoimaan palvelujaan :)


      • Naisasialooser1
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mikä on kokematon? Yhden naisen mies? Kahden naisen mies? Neitsyt?

        (Jos mies olisi 30v neitsyt niin kyllä mä vähän ihmettelisin asiaa.)

        Miksi ihmettelisit 30v miehen neitsyyttä? Sehän on täysin luonnollista, että mies jolla on 0 naisia viehättävää piirretä on myös 0 seksikokemusta ellei ole maksullisissa käynyt. Näytä minulle 30v neitsytmies, jolla on naisia viehättäviä piirteitä niin sitten minäkin ihmettelen ellei kyseessä ole uskonnollinen vakaumus.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mikä on kokematon? Yhden naisen mies? Kahden naisen mies? Neitsyt?

        (Jos mies olisi 30v neitsyt niin kyllä mä vähän ihmettelisin asiaa.)

        Naisten muuttuessa aina vain nirsommiksi, ei ole mikään ihme että monella nykymiehellä on poikuus tallella. Pieni osa miehistä kun pyörittää suurta osaa naisista.
        Itse olen käynyt huorissa jotain 6 tai 7 kertaa mutta muuta kokemusta ei ole. Noi maksulliset on nyt kyllä koettu enkä saanut niistä oikein minkäänlaista seksuaalista tyydytystä, koska vaadin seksin suhteen erilaisia virikkeitä ja enemmän aikaa kuin tunnin. Läheisyyden kaipuuta se tyydytti jonkun verran kun sai olla fyysisesti kiinni toisessa mutta enää en tarvitse sitäkään. Haluan sellaisen naisen joka on uskoton himokas lutka. Juuri sellaisen joka on tavallisen miehen painajainen. Se kiihottaa suuresti.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?

        En mä määrittele kuka on kokematon ja kuka ei. Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about).

        No minä olen sitten se kokematon, sillä ei minulla ole ollut viittäkää naista, vaikka ilmeisesti mahdollisuus olisi ollut hyvin moneen. Ehkä siihen vaikuttaa se, että asennoitun nykyisin vähän siihen suuntaan "vasta kihloihin menon jälkeen" varsinaiseen seksiin. Minusta ennen varsinaista suhteeseen pitäisi olla sitoutunut. En harrasta yhden-illan-suhteita luonnollisesti.

        Intiassa naisilla on ihanteena kuulema mies, joka ei ole ollut kenenkään kanssa ennen häntä. Sellainen on tietysti joitenkin intialaisten naisten ihanne aviomiehestä. Ei se siis niin yksinkertaista ole vaan jossain päin maailmaa annetaan arvoa "vähäiselle sellaiselle kokemukselle". Sitä paitsi joitakin naisia kuulema kiinnostaa opettaa nuorta miestä sellaisissa asioissa, joten ei se välttämättä ole kaikille huono juttu. Kokemus ei ole ainostaan seksuaalista vaan joku mies voi sosiaalisissa taidoissa olla naisten suhteen kokenut. Minusta se merkitsee enemmän miten mies kohtelee naista yleensä! Oletko samaa mieltä?


      • KysynVaan-76
        Nainen_28v kirjoitti:

        Lukeeko sillä otsassa tai t-paidassa että se on nussimaton?

        En mä määrittele kuka on kokematon ja kuka ei. Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about).

        "Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about)."

        Siis jos mies on harrastanut kerran seksiä kuuden eri naisen kanssa niin se on kokenut mutta jos harrastanut 500 kertaa mutta vain yhden saman naisen kanssa niin hän on kokematon?


      • 164cmMies kirjoitti:

        Naisten muuttuessa aina vain nirsommiksi, ei ole mikään ihme että monella nykymiehellä on poikuus tallella. Pieni osa miehistä kun pyörittää suurta osaa naisista.
        Itse olen käynyt huorissa jotain 6 tai 7 kertaa mutta muuta kokemusta ei ole. Noi maksulliset on nyt kyllä koettu enkä saanut niistä oikein minkäänlaista seksuaalista tyydytystä, koska vaadin seksin suhteen erilaisia virikkeitä ja enemmän aikaa kuin tunnin. Läheisyyden kaipuuta se tyydytti jonkun verran kun sai olla fyysisesti kiinni toisessa mutta enää en tarvitse sitäkään. Haluan sellaisen naisen joka on uskoton himokas lutka. Juuri sellaisen joka on tavallisen miehen painajainen. Se kiihottaa suuresti.

        Näyttäis enemmän siltä että ovat muuttuneet vähemmän nirsoiksi. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Näyttäis enemmän siltä että ovat muuttuneet vähemmän nirsoiksi. :D

        Mistä sä sen tiedät?


      • 164cmMies kirjoitti:

        Mistä sä sen tiedät?

        Näkeehän tuon katukuvasta..

        Kaikenvärisiä pikkunistejä näkee muijat kainalossa vaikka nuo nistit ei selviäis paria tuntia pitempään jos mentäis muutama vuosikymmen takasin ajassa.

        Ennen vanhaan naiset himoitsi miestä jolla oli talo, niitti heinää vasemmalla kädellä ja tappo kirveellä ryssiä oikealla kädellä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Näkeehän tuon katukuvasta..

        Kaikenvärisiä pikkunistejä näkee muijat kainalossa vaikka nuo nistit ei selviäis paria tuntia pitempään jos mentäis muutama vuosikymmen takasin ajassa.

        Ennen vanhaan naiset himoitsi miestä jolla oli talo, niitti heinää vasemmalla kädellä ja tappo kirveellä ryssiä oikealla kädellä.

        Useimmiten nuoret naiset liikkuvat pitkien ja sliipattujen snobipoikien kanssa, ainakin näin täällä isossa opiskelijakaupungissa. Vanhukset ja pultsarit ovat sitten asia erikseen.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Useimmiten nuoret naiset liikkuvat pitkien ja sliipattujen snobipoikien kanssa, ainakin näin täällä isossa opiskelijakaupungissa. Vanhukset ja pultsarit ovat sitten asia erikseen.

        Pitkä olen mutta en ole sliipattu ja ihan hyvin on ollu pesää tarjolla "isoissa kaupungeissa"..

        Oisko niin että sun tutkas on viritetty näkemään vaan sellaset pariskunnat joita vihaat?

        Mulle on ennenkin valehdeltu että esimerkiksi Lontoon parisuhdemarkkinat näyttää siltä ja tältä..

        Näin ulkopuolisena asiantuntijana tein ihan oman arvion tilanteesta joka oli erilainen.


      • exkeittiöekspertti
        Nainen_28v kirjoitti:

        Jonkun pitäisi antaa sulle kunnon suihinotto niin et olis aina niin äkäinen.

        Menny kokonaan ohi tää tarjous...

        Vieläkö on voimassa?


      • super-atm kirjoitti:

        Paljonko maksaa?

        Ei sitä rahasta tehdä vaan omasta halusta.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Ei suinkaan.

        Nykypäivänä tuo on ihan normaalia. Seurusteluhaluisia naisia kun ei riitä kaikille, ja suhde on nuorelle tavalliselle miehelle ainoa tie seksiin, useimmissa tapauksissa. Seksimarkkinoilla - ihan todistetusti - muutama playeri hoitaa valtavan määrän naisia.

        Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei.

        Niinpä, mitä useampi nainen sinkkuilee/matkailee/seikkailee nuorena, sitä useampi parikymppinen mies jää kokonaan ilman naista.

        Itse odottelin 25-vuotiaaksi josko _tyttöystävä_ löytyisi (en oikeastaan yrittänytkään irtosuhteita koska halusin seurustella). No, ei löytynyt joten pitkäsäärinen tsekkikaunotar sanotaanko nimeltään "C" sai kunnian olla ensimmäiseni.

        Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei."

        Puhut ihan höpöjä taas mun henkilöhistoriasta.

        En ole ikinä ollut naimisissa eikä kaikki miehet keitä olen tapaillu ole saliakaan varmaan ikinä nähneet.


      • trrrrtrr
        Nainen_28v kirjoitti:

        Otetaan esimerkiksi vaikka Nainen_28v. Hänen aviomiehensä oli tavallinen KTM. Mutta panokamut ovat kaikki hyvin komeita salimiehiä. Suhdemarkkinoilla Nainen_28v oli tavallisten miesten saatavilla, seksimarkkinoilla taas ei."

        Puhut ihan höpöjä taas mun henkilöhistoriasta.

        En ole ikinä ollut naimisissa eikä kaikki miehet keitä olen tapaillu ole saliakaan varmaan ikinä nähneet.

        Jokainen normaali näkee et täällä eletään täydessä mielikuvitusmaailmassa. Trollien jutuista ei pitäis välittää eikä niitä tartte korjata :) Jotain vanhoja setiä täällä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei sitä rahasta tehdä vaan omasta halusta.

        Toimivatko samalla periaatteella myös huorat ja miesten rahoilla elävät parisuhdehuorat, joita on yhteensä naisista reilusti yli puolet?


      • Kuka nyt rumaa kyrpää haluaa imeä?

        Nätti kyrpä on kyllä jees.


      • Naisasialooser1 kirjoitti:

        Miksi ihmettelisit 30v miehen neitsyyttä? Sehän on täysin luonnollista, että mies jolla on 0 naisia viehättävää piirretä on myös 0 seksikokemusta ellei ole maksullisissa käynyt. Näytä minulle 30v neitsytmies, jolla on naisia viehättäviä piirteitä niin sitten minäkin ihmettelen ellei kyseessä ole uskonnollinen vakaumus.

        Kyllä kovasti ihmettelen, koska ei ole ikinä kukaan mies liveä kertonut olevansa 30v neitsyt enkä tiedä mistä sellaista edes lähtisin etsimään. Monella sen ikäisellä on jo lapsia jne.


      • 164cmMies kirjoitti:

        Naisten muuttuessa aina vain nirsommiksi, ei ole mikään ihme että monella nykymiehellä on poikuus tallella. Pieni osa miehistä kun pyörittää suurta osaa naisista.
        Itse olen käynyt huorissa jotain 6 tai 7 kertaa mutta muuta kokemusta ei ole. Noi maksulliset on nyt kyllä koettu enkä saanut niistä oikein minkäänlaista seksuaalista tyydytystä, koska vaadin seksin suhteen erilaisia virikkeitä ja enemmän aikaa kuin tunnin. Läheisyyden kaipuuta se tyydytti jonkun verran kun sai olla fyysisesti kiinni toisessa mutta enää en tarvitse sitäkään. Haluan sellaisen naisen joka on uskoton himokas lutka. Juuri sellaisen joka on tavallisen miehen painajainen. Se kiihottaa suuresti.

        "Haluan sellaisen naisen joka on uskoton himokas lutka."

        Kyllähän niitäkin varmasti löytyy, tiedän useita naisia jotka on pettäneet.

        En kyllä kehottaisi kertomaan naiselle ainakaan sitä että olet käynyt huorissa. Ei nosta osakkeita. Vähän sama kuin ei naisenkaan varmasti kannattaisi kertoa antaneensa rahasta... Näin ainakin oletan asian olevan.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        No minä olen sitten se kokematon, sillä ei minulla ole ollut viittäkää naista, vaikka ilmeisesti mahdollisuus olisi ollut hyvin moneen. Ehkä siihen vaikuttaa se, että asennoitun nykyisin vähän siihen suuntaan "vasta kihloihin menon jälkeen" varsinaiseen seksiin. Minusta ennen varsinaista suhteeseen pitäisi olla sitoutunut. En harrasta yhden-illan-suhteita luonnollisesti.

        Intiassa naisilla on ihanteena kuulema mies, joka ei ole ollut kenenkään kanssa ennen häntä. Sellainen on tietysti joitenkin intialaisten naisten ihanne aviomiehestä. Ei se siis niin yksinkertaista ole vaan jossain päin maailmaa annetaan arvoa "vähäiselle sellaiselle kokemukselle". Sitä paitsi joitakin naisia kuulema kiinnostaa opettaa nuorta miestä sellaisissa asioissa, joten ei se välttämättä ole kaikille huono juttu. Kokemus ei ole ainostaan seksuaalista vaan joku mies voi sosiaalisissa taidoissa olla naisten suhteen kokenut. Minusta se merkitsee enemmän miten mies kohtelee naista yleensä! Oletko samaa mieltä?

        "No minä olen sitten se kokematon, sillä ei minulla ole ollut viittäkää naista, vaikka ilmeisesti mahdollisuus olisi ollut hyvin moneen. Ehkä siihen vaikuttaa se, että asennoitun nykyisin vähän siihen suuntaan "vasta kihloihin menon jälkeen" varsinaiseen seksiin. Minusta ennen varsinaista suhteeseen pitäisi olla sitoutunut. En harrasta yhden-illan-suhteita luonnollisesti."

        No kaiken rehellisyyden nimissä ajattelisin, että asian kanssa on joku ongelma, jos mies haluaisi ensin kihlata ja sitten harrastaa seksiä. Seksi kun erottaa Sen suhteen muista kaverillisemmista suhteista.

        "Intiassa naisilla on ihanteena kuulema mies, joka ei ole ollut kenenkään kanssa ennen häntä. Sellainen on tietysti joitenkin intialaisten naisten ihanne aviomiehestä. Ei se siis niin yksinkertaista ole vaan jossain päin maailmaa annetaan arvoa "vähäiselle sellaiselle kokemukselle". Sitä paitsi joitakin naisia kuulema kiinnostaa opettaa nuorta miestä sellaisissa asioissa, joten ei se välttämättä ole kaikille huono juttu. Kokemus ei ole ainostaan seksuaalista vaan joku mies voi sosiaalisissa taidoissa olla naisten suhteen kokenut. Minusta se merkitsee enemmän miten mies kohtelee naista yleensä! Oletko samaa mieltä?"

        Ottaen huomioon oman elämäntilanteeni, on vaikea kuvitella että totaalikokematon mies ajattelisi elämästä samalla tavalla kuin minä. Ei se silti mahdotonta varmaankaan ole. Riippuu toki haluaisinko olla opettaja miehelle, että miten se vaikuttaisi suhteeseen muuten, yleiseen asetelmaan. Onhan sellaisia asioita joissa minä olen epävarma ja esim. kun nainen on vaikkapa raskaana tai lapsivuodeaikana mieheen on pystyttävä luottamaan, hänen siis myös pitää pystyä ottamaan vahvan rooli joissakin tilanteissa.


      • KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Musta mies on kokematon jos sillä on ollut vain pari naista, tai sanotaanko vaikka noin 5, (jos siis ikää tuo 30 about)."

        Siis jos mies on harrastanut kerran seksiä kuuden eri naisen kanssa niin se on kokenut mutta jos harrastanut 500 kertaa mutta vain yhden saman naisen kanssa niin hän on kokematon?

        Eri tavalla kokematon. :D Tietää siis mikä skulaa sen yhden naisen kanssa mutta saattaa olla aivan kuutamolla muiden kanssa. Sama pätee myös vain yhden kanssa olleeseen naiseen. (Voin sanoa myös omasta kokemuksesta, kun tallasin samaa peltoa itsekin niin kauan.)


      • exkeittiöekspertti kirjoitti:

        Menny kokonaan ohi tää tarjous...

        Vieläkö on voimassa?

        Mikä "tarjous" ;D ?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Näkeehän tuon katukuvasta..

        Kaikenvärisiä pikkunistejä näkee muijat kainalossa vaikka nuo nistit ei selviäis paria tuntia pitempään jos mentäis muutama vuosikymmen takasin ajassa.

        Ennen vanhaan naiset himoitsi miestä jolla oli talo, niitti heinää vasemmalla kädellä ja tappo kirveellä ryssiä oikealla kädellä.

        Samaa mieltä että mitä kummallisimmilla miehillä / naisilla riittää vientiä.

        Esim. tunnen tapauksen jolla ei varmaan ole muuta aitoa kuin kylkiluut tallella ja lapsia vaikka kenen kanssa ja silti vaan kummasti miehiä riittää vaikka vihille asti. Toisen paska on toisen helmi... Jos taas mietin ko. tapauksen muutettuna mieheksi niin varmaan juoksisin lujaa karkuun.


      • trrrrtrr kirjoitti:

        Jokainen normaali näkee et täällä eletään täydessä mielikuvitusmaailmassa. Trollien jutuista ei pitäis välittää eikä niitä tartte korjata :) Jotain vanhoja setiä täällä.

        :DDD

        Onko täällä joku normaalikin? ;D


      • super-atm kirjoitti:

        Toimivatko samalla periaatteella myös huorat ja miesten rahoilla elävät parisuhdehuorat, joita on yhteensä naisista reilusti yli puolet?

        Kysy niiltä. Ei aavistustakaan.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kysy niiltä. Ei aavistustakaan.

        Sinä olet yksi niistä, tai ainakin haluaisit olla.


      • super-atm kirjoitti:

        Sinä olet yksi niistä, tai ainakin haluaisit olla.

        Mistäs sä niin päättelet?

        Johan tässä on monta vuotta elämää kateltu sitoutumattomana ja sitä enemmän siitä on alkanut pitämään ja omaa itseään arvostamaan.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mistäs sä niin päättelet?

        Johan tässä on monta vuotta elämää kateltu sitoutumattomana ja sitä enemmän siitä on alkanut pitämään ja omaa itseään arvostamaan.

        Siitä että lähes jokainen nainen tekee rahaa pillullaan jos siitä maksetaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Siitä että lähes jokainen nainen tekee rahaa pillullaan jos siitä maksetaan.

        Meinaatko tyyliin "saat satasen jos annat pesää" vai "vien sut romanttiselle illalliselle jos sen jälkeen lohkee"? Ohan siinä eroa. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Meinaatko tyyliin "saat satasen jos annat pesää" vai "vien sut romanttiselle illalliselle jos sen jälkeen lohkee"? Ohan siinä eroa. :D

        En meinaa. Mutta molemmissa tapauksissa pillusta maksetaan.

        Tarkentaisin tuota romanttista illallista niin ettei siinä tapauksessa puhuta suoraan maksamisesta ja saamisesta, tiedät sen itsekin. Aivan kuten nainen suostuu parisuhteeseen parempituloisen miehen kanssa ja antaa sitten pillua.

        Itsehän olette itsenne hinnoitelleet.


      • super-atm kirjoitti:

        En meinaa. Mutta molemmissa tapauksissa pillusta maksetaan.

        Tarkentaisin tuota romanttista illallista niin ettei siinä tapauksessa puhuta suoraan maksamisesta ja saamisesta, tiedät sen itsekin. Aivan kuten nainen suostuu parisuhteeseen parempituloisen miehen kanssa ja antaa sitten pillua.

        Itsehän olette itsenne hinnoitelleet.

        Ei sanota suoraan, mutta nainenhan on idiootti jos ei tajua pelin henkeä.

        En kyllä itsekään ole tainnut sanoa ikinä suoraan vaikkapa kukkapuskan antajalle että haluutsä sitä pillua nyt vai leikitäänkö hetki että muukin kiinnostaa.


      • valaistunut-
        super-atm kirjoitti:

        En meinaa. Mutta molemmissa tapauksissa pillusta maksetaan.

        Tarkentaisin tuota romanttista illallista niin ettei siinä tapauksessa puhuta suoraan maksamisesta ja saamisesta, tiedät sen itsekin. Aivan kuten nainen suostuu parisuhteeseen parempituloisen miehen kanssa ja antaa sitten pillua.

        Itsehän olette itsenne hinnoitelleet.

        Mitä kirjaimellisesti superätmi jankkaat? Itsehän sinä ja kaltaisesi itsellenne kustannuksia hinnoittelette. Jos ette tarjoa mitään, eli kieltäydytte maksumiehen (-ätmin;) roolista, takuusti ei maksakaan mitään, selkeää ja yksinkertaista vai?
        "Tyhmyydestä sakotetaan" sanotaan, ja usein tuo taitaa pitää paikkansa, tuntuu siltä ainakin jos tämänkaltaisia vapaista valituspalstoja lueskelee


      • Nainen_28v kirjoitti:

        "No minä olen sitten se kokematon, sillä ei minulla ole ollut viittäkää naista, vaikka ilmeisesti mahdollisuus olisi ollut hyvin moneen. Ehkä siihen vaikuttaa se, että asennoitun nykyisin vähän siihen suuntaan "vasta kihloihin menon jälkeen" varsinaiseen seksiin. Minusta ennen varsinaista suhteeseen pitäisi olla sitoutunut. En harrasta yhden-illan-suhteita luonnollisesti."

        No kaiken rehellisyyden nimissä ajattelisin, että asian kanssa on joku ongelma, jos mies haluaisi ensin kihlata ja sitten harrastaa seksiä. Seksi kun erottaa Sen suhteen muista kaverillisemmista suhteista.

        "Intiassa naisilla on ihanteena kuulema mies, joka ei ole ollut kenenkään kanssa ennen häntä. Sellainen on tietysti joitenkin intialaisten naisten ihanne aviomiehestä. Ei se siis niin yksinkertaista ole vaan jossain päin maailmaa annetaan arvoa "vähäiselle sellaiselle kokemukselle". Sitä paitsi joitakin naisia kuulema kiinnostaa opettaa nuorta miestä sellaisissa asioissa, joten ei se välttämättä ole kaikille huono juttu. Kokemus ei ole ainostaan seksuaalista vaan joku mies voi sosiaalisissa taidoissa olla naisten suhteen kokenut. Minusta se merkitsee enemmän miten mies kohtelee naista yleensä! Oletko samaa mieltä?"

        Ottaen huomioon oman elämäntilanteeni, on vaikea kuvitella että totaalikokematon mies ajattelisi elämästä samalla tavalla kuin minä. Ei se silti mahdotonta varmaankaan ole. Riippuu toki haluaisinko olla opettaja miehelle, että miten se vaikuttaisi suhteeseen muuten, yleiseen asetelmaan. Onhan sellaisia asioita joissa minä olen epävarma ja esim. kun nainen on vaikkapa raskaana tai lapsivuodeaikana mieheen on pystyttävä luottamaan, hänen siis myös pitää pystyä ottamaan vahvan rooli joissakin tilanteissa.

        Oikeastaan kihloihin meno liittyy siihen, että liikun uskovaisten porukoissa jonkun verran. Siellä kaikki eivät katso hyvällä vapaata seksiä. Joku kaveri on sitä mieltä, että vasta naimisissa. Hän menikin sitten naimisiin näine arvoineen ja sai nuorena lentäjämiehenä vastavalmistuneen uskovaisen lääkärivaimon. Ne uskovaiset kaverit on vähän ongelmana ja heidän norminsa. En ole itse varma siitä, että toteutanko näitä tulevaisuudessa, mutta mahdollisesti olen kihloissa ennen kuin seuraava kerta tapahtuu. Aina en ole ollut uskovainen, miksi silloin on tullut ehdotettu naiselle jotain ilman kihlasormusta. Aina en ole ollut totaalinen kihloihin asti pihtaava.

        Toisaalta mahdollinen vaimo luottaa siihen, että en käy koskaan vieraissa, jos käytännössä ennen ensimmäistä kertaa pitää olla kihloissa. Minusta pidättävyydellä voi saada aikaan luottamusta tai ainakin niin toivon.

        Odotin kauan uteliaisuudesta mitä vastaat. Kiva, kun vastasit nyt.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Oikeastaan kihloihin meno liittyy siihen, että liikun uskovaisten porukoissa jonkun verran. Siellä kaikki eivät katso hyvällä vapaata seksiä. Joku kaveri on sitä mieltä, että vasta naimisissa. Hän menikin sitten naimisiin näine arvoineen ja sai nuorena lentäjämiehenä vastavalmistuneen uskovaisen lääkärivaimon. Ne uskovaiset kaverit on vähän ongelmana ja heidän norminsa. En ole itse varma siitä, että toteutanko näitä tulevaisuudessa, mutta mahdollisesti olen kihloissa ennen kuin seuraava kerta tapahtuu. Aina en ole ollut uskovainen, miksi silloin on tullut ehdotettu naiselle jotain ilman kihlasormusta. Aina en ole ollut totaalinen kihloihin asti pihtaava.

        Toisaalta mahdollinen vaimo luottaa siihen, että en käy koskaan vieraissa, jos käytännössä ennen ensimmäistä kertaa pitää olla kihloissa. Minusta pidättävyydellä voi saada aikaan luottamusta tai ainakin niin toivon.

        Odotin kauan uteliaisuudesta mitä vastaat. Kiva, kun vastasit nyt.

        Kukin tavallaan, mä en voisi kuvitellakaan tekeväni noin. :)

        Itse enemmän liputan vapaan ajattelun perään, vaikka olenkin kasvatukseltani ev.lut. Nykyään taloudessani ei tunnusteta mitään uskoa. Olen mielelläni sitoutumaton, näin ollut jo kymmenisen vuotta ja olen tyytyväinen ratkaisuun. :)


      • valaistunut- kirjoitti:

        Mitä kirjaimellisesti superätmi jankkaat? Itsehän sinä ja kaltaisesi itsellenne kustannuksia hinnoittelette. Jos ette tarjoa mitään, eli kieltäydytte maksumiehen (-ätmin;) roolista, takuusti ei maksakaan mitään, selkeää ja yksinkertaista vai?
        "Tyhmyydestä sakotetaan" sanotaan, ja usein tuo taitaa pitää paikkansa, tuntuu siltä ainakin jos tämänkaltaisia vapaista valituspalstoja lueskelee

        "Mitä kirjaimellisesti superätmi jankkaat?"

        Lue ajatuksen kanssa niin ehkä ymmärrät. Mutta tuskin silloinkaan.

        "Itsehän sinä ja kaltaisesi itsellenne kustannuksia hinnoittelette. Jos ette tarjoa mitään, eli kieltäydytte maksumiehen (-ätmin;) roolista, takuusti ei maksakaan mitään, selkeää ja yksinkertaista vai?"

        Onhan se yksinkertaista, ihan niin kuin sinäkin olet. Siksi mgtow onkin paljon yleistyvä ja hyvä asia. Yhä useampi mies ei suostu beetamieheksi monen alfamiehen käyttämille naisille, jotka etsivät maksumiestä.


      • super-atm kirjoitti:

        "Mitä kirjaimellisesti superätmi jankkaat?"

        Lue ajatuksen kanssa niin ehkä ymmärrät. Mutta tuskin silloinkaan.

        "Itsehän sinä ja kaltaisesi itsellenne kustannuksia hinnoittelette. Jos ette tarjoa mitään, eli kieltäydytte maksumiehen (-ätmin;) roolista, takuusti ei maksakaan mitään, selkeää ja yksinkertaista vai?"

        Onhan se yksinkertaista, ihan niin kuin sinäkin olet. Siksi mgtow onkin paljon yleistyvä ja hyvä asia. Yhä useampi mies ei suostu beetamieheksi monen alfamiehen käyttämille naisille, jotka etsivät maksumiestä.

        Miksi omia valintoja pitää toitottaa muille?

        Jokainen makaa niin kuin petaa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Miksi omia valintoja pitää toitottaa muille?

        Jokainen makaa niin kuin petaa.

        Siksi koska tämä on keskustelupalsta. Yleensä keskusteluissa kerrotaan mielipiteitä.


      • super-atm kirjoitti:

        Siksi koska tämä on keskustelupalsta. Yleensä keskusteluissa kerrotaan mielipiteitä.

        Sulla on joulumieltä jalkovälissä kun et keksinyt mitään vittuilua vastaukseksi.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sulla on joulumieltä jalkovälissä kun et keksinyt mitään vittuilua vastaukseksi.

        Kulkuset jalkovälissä kyllä.


      • super-atm kirjoitti:

        Kulkuset jalkovälissä kyllä.

        Joo ja ne kilisee helkkyen ja välkkyen. Kiitos mielikuvasta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo ja ne kilisee helkkyen ja välkkyen. Kiitos mielikuvasta.

        Ole hyvä. Kyllä taitaa mennä nyt monenlaiset kulkuset yh-mammalla sekaisin.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kukin tavallaan, mä en voisi kuvitellakaan tekeväni noin. :)

        Itse enemmän liputan vapaan ajattelun perään, vaikka olenkin kasvatukseltani ev.lut. Nykyään taloudessani ei tunnusteta mitään uskoa. Olen mielelläni sitoutumaton, näin ollut jo kymmenisen vuotta ja olen tyytyväinen ratkaisuun. :)

        Ehkä minä tein ratkaisuni alustavasti uskoon tulessani 21-vuotiaana. Tuntui silloin, että oli mahdollisuus hyvin moniin naisiin, sillä minuun oli vuoden sisällä ihastunut kaksinumeroinen määrä naisia. Tuntui siltä, että vaihtoehto olivat: olet kymmenien naisten kanssa vapaassa seksissä tai sitten sitoudut yhteen naiseen. Valitettavasti se valintani yksi nainen ei sitten 18-vuotiaana (melkein 19v.) oikein innostunut seuraavan kesän juhannushäistä. Tähtäsin vuosia yhteen naiseen ja luulin tosi rakkauden tullessa saavani sen naisen omakseni, mutta toisin kävi.

        Jostain syystä uskoin siihen Juuri Siihen Oikeaan ja yhteen suureen rakkauteen. Oikeastaan se on vieläkin mahdollista. :)


      • valaistunut-
        super-atm kirjoitti:

        "Mitä kirjaimellisesti superätmi jankkaat?"

        Lue ajatuksen kanssa niin ehkä ymmärrät. Mutta tuskin silloinkaan.

        "Itsehän sinä ja kaltaisesi itsellenne kustannuksia hinnoittelette. Jos ette tarjoa mitään, eli kieltäydytte maksumiehen (-ätmin;) roolista, takuusti ei maksakaan mitään, selkeää ja yksinkertaista vai?"

        Onhan se yksinkertaista, ihan niin kuin sinäkin olet. Siksi mgtow onkin paljon yleistyvä ja hyvä asia. Yhä useampi mies ei suostu beetamieheksi monen alfamiehen käyttämille naisille, jotka etsivät maksumiestä.

        varmaankin, hyvän asian puolesta puhut, "hinnat laskee..."
        suhtaudut vaan ärtyneesti toisenlaisiin mielipiteisiin ;)


      • valaistunut- kirjoitti:

        varmaankin, hyvän asian puolesta puhut, "hinnat laskee..."
        suhtaudut vaan ärtyneesti toisenlaisiin mielipiteisiin ;)

        Onko tietyt tunnetilat kiellettyjä? Vittuako se sinulle kuuluu miten asioihin reagoin.


      • valaistunut-

        Miten suhtaudut kompromisseihin
        niissä kun ei milloinkaan saa kaikkea tahtoja läpi


    • maikkimatkustajao

      Minä Tiedän .....kerran tuli mies maalta luokseni -kauheat oli halut miehellä yläpäässä
      mutta kesken aktin mies lopetti toiminnan alapäässä ja sanoi että jännittää kauheasti!!!
      En tosiaan halua sänkyyn mitään tumpeloa jota jännittää varsinkaan jos itse on kauheassa kiimassa !

      • Bi-nainen_

        Puhun nyt yhdestä tietystä kokemattomasta miehestä:

        Kokematon ei vastaa naisten kutsuihin postiivisesti, vaan menee ihan lukkoon. Kokematon pitäisi vietellä hellästi pitkällä kaavalla, mutta sitten se ei olisi enää satunnaissuhde vaan jotain enemmän eikä mies ole henkisiltä ominaisuuksiltaan sellainen, jonka kanssa haluaisi suhteeseen.

        Miksei kelpaa suhteeseen? Maailmankuvat ja arvomaailmat liian erilaiset.


      • on.kokemusta

        Itsellenikin on käynyt noin, vaikka olen ollut useamman naisen kanssa. Tykkäsin yhdestä naisesta todella paljon ja sitten kun päästiin sänkyyn niin tuli valtavat suorituspaineet, koska olisin halunnut tehdä vaikutuksen häneen. Kyllähän se nolotti kauheasti silloin, mutta naista itseäkin jännitti ja seuraavan kerran ongelmaa ei ollutkaan.

        Olen huomannut, että mitä enemmän tykkään naisesta niin sitä vaikeampaa "ensimmäinen" kerta on, mutta sitten jos harrastaa seksiä sellaisen kanssa josta ei pahemmin välitä niin se on paljon helpompaa.


    • hunnin-golla

      En tiiä onko tää liian vaikee tälle palstalle, mutta
      ei se kokemattomuus sinänsä, vaan kun se syy on yleensä ihan muualla.
      Onhan se hivenen ilmapiirissäkin, vertauksena, vähän kuin jenkeissä: jos maksaa (kuitteja, suorituksia yms.siis) käteisellä, herättää epäilyksiä ("on varmaan jotain peiteltävää..."), pitäisi olla vaan velkaa
      eli rehellisyyttä saattaa joutua selittelemään...

      Mutta jos fiksu nainen ja fiksu mies, ei mikään kaadu tuollaiseen palstalaismiesten pelkäämään asiaan, jämpti on kyllä niin, sano

    • exkeittiöekspertti

      Kokemattomuus johtuu siitä ettei kyseinen yksilö vain viehätä ketään.

      • niinseonelämässä

        syitä voi olla monia niistä sen enempää


      • Naisasialooser1

        Totta. Sempä takia 30 miehen totaalikokemattomuus on täysin luonnollinen seuraus em. syystä, jos tuollaisella miehellä olisi ollut yksikin seksikokemus yhdenkin naisen kanssa niin se se vasta olisi ihmettelyn aihe ja ei odotettu seuraus.

        Jos miehellä on 0 naisia viehättävää piirrettä niin luonnollinen odotusarvo siitä seurauksena on 0 naista. Jos miehellä on muutama naisia viehättävä piirre niin vastaava odotusarvo on muutama naista jne jne. Hyvin yksinkertaista.

        Totaalikokematon 30 mies ei siis ole friikki tai luonnoton tapaus vaan täysin luonnollisen syy ja seuraus-suhteen tulos.


      • Bi-nainen_
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Totta. Sempä takia 30 miehen totaalikokemattomuus on täysin luonnollinen seuraus em. syystä, jos tuollaisella miehellä olisi ollut yksikin seksikokemus yhdenkin naisen kanssa niin se se vasta olisi ihmettelyn aihe ja ei odotettu seuraus.

        Jos miehellä on 0 naisia viehättävää piirrettä niin luonnollinen odotusarvo siitä seurauksena on 0 naista. Jos miehellä on muutama naisia viehättävä piirre niin vastaava odotusarvo on muutama naista jne jne. Hyvin yksinkertaista.

        Totaalikokematon 30 mies ei siis ole friikki tai luonnoton tapaus vaan täysin luonnollisen syy ja seuraus-suhteen tulos.

        Voi myös olla monta naista viheättävää piirrettä ja naiset kiinnostuneitakin mut mies itse niin jännittäjä, että ei pysty menemään tilanteisiin mukaan.


      • 121212121212
        Bi-nainen_ kirjoitti:

        Voi myös olla monta naista viheättävää piirrettä ja naiset kiinnostuneitakin mut mies itse niin jännittäjä, että ei pysty menemään tilanteisiin mukaan.

        Eikä sekään välttämättä riitä. Viejänaisia on sen verran vähän, erityisesti kun lasketaan pois butch-lesbot jotka ei haluakaan suhdetta, ja ehkä puumat.

        Parisuhdetta haluavista sopivan ikäisistä naisista 99% haluavat miehen joka osaa viedä kun nainen seuraa mukana.


    • Rumasinkkumies-

      Naiset ei halua rumaa miestä päällensä ähkimään.

    • outty

      On kelvannutkin.

      • Hänellä oli varmasti paljon rahaa.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Hänellä oli varmasti paljon rahaa.

        Oli työtön :)


      • ouitty kirjoitti:

        Oli työtön :)

        Siinä tapauksessa hänellä oli varmasti erittäin iso kalu.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Siinä tapauksessa hänellä oli varmasti erittäin iso kalu.

        Normaalin kokoinen.


      • ouitty kirjoitti:

        Normaalin kokoinen.

        Komea mies on naisten mielestä normaalin näköinen, samoin kuin yli 20 cm kalu on naisten mielestä keskikokoinen.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Komea mies on naisten mielestä normaalin näköinen, samoin kuin yli 20 cm kalu on naisten mielestä keskikokoinen.

        En ole asiantuntija.


      • ouitty kirjoitti:

        En ole asiantuntija.

        Varmasti olet. Olet kertonut olevasi lähemmäs kolmekymppinen nainen ja siihen ikään mennessä suomalaisella naisella on ollut miehiä jo todella monta.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Varmasti olet. Olet kertonut olevasi lähemmäs kolmekymppinen nainen ja siihen ikään mennessä suomalaisella naisella on ollut miehiä jo todella monta.

        Selitin kyllä jo aiemmassa ketjussa nimimerkille 121212, että minulla on ollut vain kaksi suhdetta. Onko se todella monta?


      • ouitty
        ouitty kirjoitti:

        Selitin kyllä jo aiemmassa ketjussa nimimerkille 121212, että minulla on ollut vain kaksi suhdetta. Onko se todella monta?

        Ja lisäyksenä vielä, etten ole koskaan harrastanut irtosuhteita.


      • ouitty kirjoitti:

        Ja lisäyksenä vielä, etten ole koskaan harrastanut irtosuhteita.

        Se mitä nainen kertoo tehneensä ja on oikeasti tehnyt poikkeaa toisistaan yleensä täysin.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Se mitä nainen kertoo tehneensä ja on oikeasti tehnyt poikkeaa toisistaan yleensä täysin.

        No nyt ei poikkea. Ei ole syytä valehdella.


      • 121212121212
        super-atm kirjoitti:

        Hänellä oli varmasti paljon rahaa.

        ouitty kertoi että kyseessä oli hänen ensimmäinen miehensä. Toinen oli YTM, ja lienee selvää että se on korkeus jolla rima on nyt asetettu.


      • ouitty
        121212121212 kirjoitti:

        ouitty kertoi että kyseessä oli hänen ensimmäinen miehensä. Toinen oli YTM, ja lienee selvää että se on korkeus jolla rima on nyt asetettu.

        Kummassakin miehessäni oli sama ikävä ominaisuus, jota en tulevalle kumppanille halua. Rima on siis asetettu, mutta pääosin luonteenpiirteiden suhteen.


    • kokematon.mies

      Kokematon mies on sellainen joka ei ole saanut seksiä keneltäkään eikä ole edes pussanut naista.

    • KipeetäPaskaa

      Olette naiset ilkeitä paskoja.

      • ouitty

        Minusta on parempi että mies on vähän kokematon kuin että olisi liikaa naisia ollut. Alkaisi vain ahdistaa. Pari naista on ok.


      • vanhapiiika
        ouitty kirjoitti:

        Minusta on parempi että mies on vähän kokematon kuin että olisi liikaa naisia ollut. Alkaisi vain ahdistaa. Pari naista on ok.

        Mä haaveilen kokemattomasta miehestä koska oon itsekin kokematon. Harmi vaan, että mun iässä se on jo aika toivotonta kohdata sellasta.


    • Naisasialooser1

      Ei siksi että on kokematon vaan niiden kokemattomuuteen johtaneiden syiden takia, joista se kokemattomuus on täysin luonnollinen ja odotettava seuraus.

      Ja ne syyt ovat:0 naisia viehättvää piirrettä, joista seuraus on luonnollisesti:0 seksikokemusta.

      Kokematon mies kelpaa kyllä, jos kokematon mies on komea, mutta pysynyt kokemattomana esim. uskonnollisten syiden takia.

    • 30vmies-

      Olen maksanut seksistä. Olen käyttänyt noin 10000 euroa maksullisiin naisiin viimeisen 3 vuoden aikana.

    • OikeusVittuun

      Nyt se vittu levälleen että pääsee nussimaan !!!!!!!!!!!!!!!

      • tykkäisitkumminkin

        Leikkaa kyrpäs irti niin mä nussin sua sillä perseeseen.


    • ira-s

      Vastataanpa alkuperäiseen kysymykseen: kokemattomuus on useimmin seurausta jostain muusta ongelmallisesta asiasta. Tässäkin ketjussa - tosin hyvin pienellä otoksella ;P
      on esimerkkejä luonteista, joiden kanssa kuvittelee välittömästi olevan hankalaa tulla toimeen samassa huushollissa, sen verran on riehunta herkässä.

      Ja mikäli olen palstaa silmäillyt, tällaiset asiat helposti ulkoistetaan, syy on vastapuolessa. Kirjaimellistikin niin, koska pienikin näkökantaero asioissa tulkitaan vihamielisyyden merkiksi. Toisaalta itse halutaan väännellä, ikään kuin tässä aloituksessakin syy olisi yleisesti nimenomaan kokemattomuudessa!

      Ylempänä todetaan, jospa henkilö ei viehätä ketään. No, viehätys on enempi herkkäliikkeinen asia, ja kokonaan((?)tarvitaanko kyssäriä edes?) henkisistä resursseista lähtevä: jos on sympaattinen tasapainoinen persoona, niin melkein mikä tahansa ulkoisen raamin asettama kynnys on ylitettävissä. Miehillä tällainen etu siis. Älkää angstatko toisista 'hyvemmännäköisistä' kavereista, erilaisuus on osa luontaista elämänjärjestystä.
      Tämä satunnaisen kirjoittajan kynästä tässä ja illan ratoksi. Tsemppiä ja öitä!

      • miehenlogiikkaaa

        Se on tää miehen malli näillä vähän kapea. Jos jossain on ollut joku pää punaisena huutava aggressiomölyapina, joka on joskus saanut pillua, niin kun itse käyttäytyy kuin tuo apina ja pillua ei tulekaan, niin vika on sitten kyllä naisissa!


      • crux

        Jos mies on kokematon, niin hän ei ole läpäissyt naisten ulkonäkö- ja tyylivaatimuksia. Hankalan luonteenkin osoittaminen todeksi tapahtunee vasta siinä vaiheessa kun kokemusta on jo ehtinyt kertyä.

        Se että naiset vaativat ulkonäön lisäksi paljon muutakin, ei tee naisista yhtään vähemmän pinnallisia, päinvastoin. Siinäpä sekin miesten "etu" tuli kumottua.


    • silver1412

      Käykä kaikki huorissa, niin naiset kelputaa teitä.
      Kun on pannu yli 10 huora, silloin ei todella ole kokematon.

    • EläSiithuolii

      On kuule niitä syitä muitakin kuin vain kokemattomuus....
      Jos et vaan kelpaa niin et kelpaa, syy voi olla jossain muuallakin...

    • Normaali-nainen

      Kokematon mies on todennäköisesti ruma ja lihava, ei semmoisen kanssa voi seksiä harrastaa.

      • Naisasialooser1

        Mutta olethan sinä itsekin ruma.


    • tietäjä-

      Aivan varmasti kelpaa, kaikkihan ovat aluksi kokemattomia

    • miehen.mielipide

      Jos on 30-vuotias neitsytmies, ja tämä ei ole oma valinta, niin 99% varmuudella on todella ruman näköinen ja/tai päässä heittää pahasti.

      • Naisasialooser1

        Dippainssikaverini on 31v neitsytmies, joka ei ole edes kädestä pitänyt naista. Hän ei ole ruma vaan erittäin ei panettavan näköinen.


      • 1120
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Dippainssikaverini on 31v neitsytmies, joka ei ole edes kädestä pitänyt naista. Hän ei ole ruma vaan erittäin ei panettavan näköinen.

        Siis sinun mielestäsi erittäin panettavan näköinen.
        Jos hän on sitä myös naisten mielestä, niin sitten hän on kaiketi suuntautunut enemmän miehin päin.


    • veikkaukseni

      Koska kokematon mieshän ei ole vielä oppinut rakastamaan itseään yms. kliseitä. Ja sen vuoksi vielä kykenemätön parisuhteeseen. Tämän siis todistaa naisen mielestä se, että mies on kokematon. Ja siten epäilyttävä. Luultavasti jotenkin viallinen. Kokeneitakin on jonossa, joten mitäpä sitä kokematonta "kouluttamaan". Ikäänkuin parisuhdetta edes voisi opetella jotenkin geneerisesti.

      • kylläpäkelpaa

        Kokematon on kuitenkin vähemmän epäilyttävä kuin eronnut.

        Kaikki ovat olleet joskus kokemattomia, joka kumoaa sen että kokematon ei kelpaa kellekään. Muutenhan kukaan ei kelpaisi kellekään.


      • veikkaukseni
        kylläpäkelpaa kirjoitti:

        Kokematon on kuitenkin vähemmän epäilyttävä kuin eronnut.

        Kaikki ovat olleet joskus kokemattomia, joka kumoaa sen että kokematon ei kelpaa kellekään. Muutenhan kukaan ei kelpaisi kellekään.

        Mäh. Aina se "kokemattomuus" herätti kysymyksiä/epäilyksiä naisissa, kun olin kolmekymppiseksi asti ns. seurustelematon. Sittemmin tasoittunut. Käsi sydämelle, eikö sinua epäilyttäisi, jos tapailukumppani paljastuisi kokemattomaksi? Ja nyt ei kelpaa selitykseksi se, että voihan hän olla hyvä kumppani---> Jollekkin muulle.

        eronneet sen sijaan tuntuu osaavan suhtautua naisiin ns. realistisesti. Joten vientiä riittää. Elleivät sitten roiku katkerina exissään.


    • ätmi68

      Ei kelpaa kokematon mies. . Ikäni sinkku enkä naista tule löytämään. En ole edes kädestä pitänyt naista,

      • PerkeleenVelliPerseet

        Hanki ja tarjoa TARPEEKSI RESURSSEJA NAISEN KÄYTTÖÖN niin sitten saat naisen! Älä ole köyhä tai pihi!


      • Old_school_man

        Mistä päättelet että kommentoija on köyhä tai pihi?


      • ouitty
        PerkeleenVelliPerseet kirjoitti:

        Hanki ja tarjoa TARPEEKSI RESURSSEJA NAISEN KÄYTTÖÖN niin sitten saat naisen! Älä ole köyhä tai pihi!

        Hauska tää "resurssimies" :D


    • sdvsdf

      Naisilleko ei kelpaa kokematon? Ovatko kaikki panemaan päässeet miehet olleet sitten jo syntyessään kokeneita?

    • Old_school_man

      Ei rationaalisesti ajattelevan naisen pitäisi ketään sen takia olla kelpuuttamatta, että hän on kokematon. Pitäisi ajatella omilla aivoillaan ja kiinnittää huomio muihin asioihin -niin minäkin teen. Oletettu liika kokeneisuus naisella on kuitenkin pahasta.

      • Rationaalisuus ja nainen eivät mahdu samaan lauseeseen.


      • Old_school_man

        Naiset laskelmoivat miesvalinnoissaan enemmän kuin miehet naisvalinnoissaan, mutta miten "oikeaan osuvan" rationaalista tuo laskelmointi loppujen lopuksi on on sitten asia erikseen.


    • 42-v-mies--

      Olen oikeasti ruma ja kokematon. Olen reilusti ylipainoinen, maha roikkuu, ruma naama, rumat hampaat.

      • ouitty

        Aina voit laihduttaa. Hampaillekin ehkä voi tehdä jotakin?


    • 2322

      Ei mua ainakaan haittaa, että mies on kokematon. Mutta niillä miehillä, joilla on mua kiinnostavia ominaisuuksia on keskimäärin myös muita naisia kiinnostavia ominaisuuksia, eikä he jää vastentahtoisesti kokemattomaksi. Periaatteesta avioliittoon odottajat taas tuskin huolisivat mua. Näistä johtuen on aika epätodennäköistä että pariutuisin täysin kokemattoman miehen kanssa.

    • kokkeilija

      Nainen ei edes tiedä, onko mies kokematon vai ei, jos sitä ei hänelle kerrota. Kokemattomuus voi tietysti johtua siitä, että mies on vain epäkiinnostava naisten mielestä.

    • naisen-mielestä

      Kokemattomuus on täältä luetun perusteella iso ongelma lähinnä miehelle itselleen.

      Naiset kysyvät seurustelusta, koska haluavat vältellä pelimiehiä eivätkä siksi, että haluaisivat vältellä neitsyttä. Annat itsestäsi hyvän vaikutelman, jos sanot, että olet ollut rakastunut muutamaan naiseen, mutta et pidä hyvien tapojen mukaisena kertoa siitä sen enempää. Mennyt on mennyttä. Tämähän on aivan totta myös, ei tartte valehdella.

      Jotkuthan totaalikokemattomuutensa avuna. Siinä on särmää ja kiinnostavuutta, mutta vaatii itseluottamusta ja aitoa, vahvaa vakaumusta sanoutua irti seksinkylläisestä "panomaailmasta", joka pohjimmiltaan perustuu kulutuskulttuurin ilosanomaan. Tällaiset henkilöt voivat muutenkin olla vakaumuksen miehiä, vegaaneja tai uskonnollisia. Tälläiseen näkökulmaan olen törmännyt viimeksi erään esseistin teksteissä. Hieno näkökulma, sillä koskemattomuuden ja puhtauden liittäminen naisiin on historiallisesti nuorempi ilmiö kuin miehiin liitetty askeesi. Naisista ja miehistä riippumaton aseksuaali tai neitsyt voi katsoa menoa sivusta kuten täälläkin monet miehet kertovat tekevänsä, kun ovat luopuneet naisten/naisen tavoittelusta.

      • huonompijuttu

        "Jotkuthan totaalikokemattomuutensa avuna. Siinä on särmää ja kiinnostavuutta, mutta vaatii itseluottamusta ja aitoa, vahvaa vakaumusta sanoutua irti seksinkylläisestä "panomaailmasta", joka pohjimmiltaan perustuu kulutuskulttuurin ilosanomaan. Tällaiset henkilöt voivat muutenkin olla vakaumuksen miehiä, vegaaneja tai uskonnollisia. Tälläiseen näkökulmaan olen törmännyt viimeksi erään esseistin teksteissä. Hieno näkökulma, sillä koskemattomuuden ja puhtauden liittäminen naisiin on historiallisesti nuorempi ilmiö kuin miehiin liitetty askeesi. Naisista ja miehistä riippumaton aseksuaali tai neitsyt voi katsoa menoa sivusta kuten täälläkin monet miehet kertovat tekevänsä, kun ovat luopuneet naisten/naisen tavoittelusta."

        siinä on särmää ja kiinnostavuutta lähinnä silloin, kun se on miehen oma valinta. Jos taas totaalikokemattomuus johtuu sellaisista tuiki tavallisista asioista, kuin keskimääräistä rumempi naama, pieni ylipaino ja lyhyt varsi ja hermostunut käytös vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, niin siinä harvemmin on mitään kovin syvällisen kiinnostavaa.


      • 121212121212

        "Naiset kysyvät seurustelusta, koska haluavat vältellä pelimiehiä eivätkä siksi, että haluaisivat vältellä neitsyttä."

        Jos mies vaikuttaa sellaiselta joka saisi helposti naisia, kyllä.

        Naiset ovat kaavamaisia ja elävät vaiheittaisesti. 20v kokematon ei ole sama kuin 30v kokematon tai 40v kokematon.

        Vahvaa perheen johtajaa etsivä 30v nainen ei halua sitä kokematonta eikä 40v miestä jolle urautuneen naisen suhdekaava ei ole tuttu.


      • 121212121212
        huonompijuttu kirjoitti:

        "Jotkuthan totaalikokemattomuutensa avuna. Siinä on särmää ja kiinnostavuutta, mutta vaatii itseluottamusta ja aitoa, vahvaa vakaumusta sanoutua irti seksinkylläisestä "panomaailmasta", joka pohjimmiltaan perustuu kulutuskulttuurin ilosanomaan. Tällaiset henkilöt voivat muutenkin olla vakaumuksen miehiä, vegaaneja tai uskonnollisia. Tälläiseen näkökulmaan olen törmännyt viimeksi erään esseistin teksteissä. Hieno näkökulma, sillä koskemattomuuden ja puhtauden liittäminen naisiin on historiallisesti nuorempi ilmiö kuin miehiin liitetty askeesi. Naisista ja miehistä riippumaton aseksuaali tai neitsyt voi katsoa menoa sivusta kuten täälläkin monet miehet kertovat tekevänsä, kun ovat luopuneet naisten/naisen tavoittelusta."

        siinä on särmää ja kiinnostavuutta lähinnä silloin, kun se on miehen oma valinta. Jos taas totaalikokemattomuus johtuu sellaisista tuiki tavallisista asioista, kuin keskimääräistä rumempi naama, pieni ylipaino ja lyhyt varsi ja hermostunut käytös vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, niin siinä harvemmin on mitään kovin syvällisen kiinnostavaa.

        Jep.

        Aika monikin asia muuttuu kiinnostavaksi silloin kun mies on _tasokas_.

        Ilman muuta jos pitkä ja komea, menestynyt mies tuijottelee naista silmiin kääntäen jykevät leukaperänsä valkoisen hammasrivistön paljastavaan hymyyn, ja sitten matalalla äänellään kertoo reippaasti olevansa täysin kokematon...

        ...niin kyllähän SE sytyttää. "Ei oo totta, en usko!". "Kyllä, olin nuoreja niin ujo ja sitten keskityin yritykseni rakentamiseen menestyväksi, mutta nyt haluaisin nauttia elämästä ihanan naisen kanssa".

        "IIk, ihkuu, voi että".

        Mutta se sama mies sytyttäisi kokeneenakin. Sitten taas kun mietitään ätmin ja ketmin rajoilla hiippailevaa kokematonta, kokemattomuudessa tuskin on "särmää" tai "kiinnostavuutta".


      • naisen-mielestä
        huonompijuttu kirjoitti:

        "Jotkuthan totaalikokemattomuutensa avuna. Siinä on särmää ja kiinnostavuutta, mutta vaatii itseluottamusta ja aitoa, vahvaa vakaumusta sanoutua irti seksinkylläisestä "panomaailmasta", joka pohjimmiltaan perustuu kulutuskulttuurin ilosanomaan. Tällaiset henkilöt voivat muutenkin olla vakaumuksen miehiä, vegaaneja tai uskonnollisia. Tälläiseen näkökulmaan olen törmännyt viimeksi erään esseistin teksteissä. Hieno näkökulma, sillä koskemattomuuden ja puhtauden liittäminen naisiin on historiallisesti nuorempi ilmiö kuin miehiin liitetty askeesi. Naisista ja miehistä riippumaton aseksuaali tai neitsyt voi katsoa menoa sivusta kuten täälläkin monet miehet kertovat tekevänsä, kun ovat luopuneet naisten/naisen tavoittelusta."

        siinä on särmää ja kiinnostavuutta lähinnä silloin, kun se on miehen oma valinta. Jos taas totaalikokemattomuus johtuu sellaisista tuiki tavallisista asioista, kuin keskimääräistä rumempi naama, pieni ylipaino ja lyhyt varsi ja hermostunut käytös vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa, niin siinä harvemmin on mitään kovin syvällisen kiinnostavaa.

        "siinä on särmää ja kiinnostavuutta lähinnä silloin, kun se on miehen oma valinta."

        Voi se olla stailattukin lopputulos eli mies on kääntänyt tosiasiat omaksi edukseen. Niinhän ihmiset monesti muutenkin tekevät. Jos joku juttu ei onnistu, sitä ei haluakaan oikeasti, lakkaa yrittämästä, löytää siitä hyvätkin puolensa. Myös naiset ovat täällä kertomansa mukaan toimineet samoin. "Ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa" (suhteen huonoutta ei voi tietää ennen kuin on siinä suhteessa ollut).


      • naisen-mielestä
        121212121212 kirjoitti:

        Jep.

        Aika monikin asia muuttuu kiinnostavaksi silloin kun mies on _tasokas_.

        Ilman muuta jos pitkä ja komea, menestynyt mies tuijottelee naista silmiin kääntäen jykevät leukaperänsä valkoisen hammasrivistön paljastavaan hymyyn, ja sitten matalalla äänellään kertoo reippaasti olevansa täysin kokematon...

        ...niin kyllähän SE sytyttää. "Ei oo totta, en usko!". "Kyllä, olin nuoreja niin ujo ja sitten keskityin yritykseni rakentamiseen menestyväksi, mutta nyt haluaisin nauttia elämästä ihanan naisen kanssa".

        "IIk, ihkuu, voi että".

        Mutta se sama mies sytyttäisi kokeneenakin. Sitten taas kun mietitään ätmin ja ketmin rajoilla hiippailevaa kokematonta, kokemattomuudessa tuskin on "särmää" tai "kiinnostavuutta".

        "Aika monikin asia muuttuu kiinnostavaksi silloin kun mies on _tasokas_."

        :D Noi sun leukaperäjutut ovat kyllä aika legendaarisia :D Nyt tuli vielä välkkyhampaatkin kaupan päälle :D

        Mut joo, oikeassa olet, komea saa enemmän anteeksi, vaikka kuvauksesi muistuttikin kauhuleffan käsikirjoitusta: kyllä pelottaisi noin herttainen komea mies :D


    • sinkkunainen25

      Kokemattomat miehet on rumia eikä ne tiedä miten naisen kanssa ollaan. Niitä joutuis opastamaan koko ajan eikä se sovi mulle

      • vähänluottoohei

        Ettekö te usko, että jotkut saattaa oppia nopeastikkin... :D Ja sittenhän niille ei ole vielä päässyt tulemaan pahoja tapoja, joista pitäisi opettaa pois... :P


    • mot-

      Pitkä ketju, sisältö enimmältään pskaa mutta muutama hyvinkin asiallinen kommentti vaikka aloituksena on palstalle tavanomainen lapsellinen yksi uikutus-rivi ;)

      Jossain ylemmässä kommentissa tehdään selväksi, että kokemattomuus (täällä näkyy tulkittavan se sinällään ongelmaksi) on seuraus jostain ongelmallisemmasta ja lähes poikkeuksetta henkisen puolen asiasta (luonteesta, asenteista, lahjoista, mielen tasapainosta...), mikä on arkikokemuksenkin perusteella varsin uskottavaa. Myös lähes poikkeuksetta se halutaan itselleen puolustelureaktiona vääntää joksikin mitä tahansa fyysiseksi (ulkoiseksi) puutteeksi, jonka taakse voi linnoittautua.

      Palstata näyttää löytyvän kooste miehiä, joilla on jotenkin oudoksi kasvanut ja poteroitunut luulo ja näkemys (pari)seksuaalisuuden luonteesta ja seksisuoritusten vertailuroolista 'kilpakumppaneihin' nähden, ja sitä kautta edelleen kuplaksi, möröksi tai monsterijätiksi muodostunut käsitys ns.kokemuksen (tai sen puutteen) "tärkeydestä"/merkityksestä (kuitenkin kyseessä on homma minkä kanikin osaa, fyysisen aktin siis). Kun sitten tämä asia päällimmäisenä ja etutanassa kohelletaan oikeakin *pari*suhde tällä tavalla tavoitteena, niin kivillehän se useimmmin menee. Jos sattuu olemaan vielä näille elämään kuuluville 'pettymyksille' käsittelykyvytön luonne tai henkinen kypsyys kesken, niin kitkeröidytään ja niin kokemattomuudesta tulee entistä suurempi mörkö.

      Voisi luonnehtia, että on usein ns.itseaiheutettu ongelma. Toki nykyajan populaariviihdehömpällä ja 'hyvinvoinnilla' (joutilaisuudella ajankuluineen) on osansa asiantilaan, etenkin jos ei ole toimivaa immuniteettia kaiken yltäkylläisyyden (liikasyömisen, pornonkin ;) suhteen ja edessä. On sekin totta, että vähäosaisimpia tämä eniten koskee, kun ihmisen perimä ei noudata tasa-arvopykäliä muuten kuin ettei erottele sukupuolia lahjoiltaan kovin.

      Lähtökohtana parinmuodostukselle voidaan pitää, että ihminen haluaa 'operaatiosta' jotain lisää tai plussaa nykyolosuhteisiin nähden puolin ja toisin. Palstalla näkyy olevan puolitosissaan joskus mielenilmauksia siitä, miksi kukaan ei halua rakastua (=merkityksessä sekstata) minuun tasa-arvon verukkeella (muka "perusteella") tai ehkä kohteliaisuuden tai ei niin teeskennellynkään myötätunnon motivoimana!
      Mutta ei se kukkokaan käskien laula.
      Tässä voisi viisastella palstan miehille, mitä se oikea rakastaminen on: sen ulkoinen ilmenemismuoto fyysisestikin voi olla vain hailakka varjo tai kulissi siitä, mikä jää näkemiseltä paitsi, sellaista henkien huminaa että jos se visualisoitais pornon muotoon, niin saaattaisipa olla mahdollisimman tylsää katsottavaa, meditaatiota tms... eli sisälle ette silleen näe, mutta ottaisittepa opiksi ja omaksuisitte...

      No joo.
      Täälläkin mainittu: parempi ainakin tilapäisesti yksin kuin huonossa suhteessa. Se on, että jos on vain antavana tai suhdetta kantavana osapuolena pelkästään, niin noin helposti käy. Kestävään suhteeseen samalla aaltopituudella oleva henkinen vuorovaikutus on ehdoton edellytys. Homma pykii esim., jos vaikka nainen vaan miellyttääkseen myöntyy ja mies (senkertaisella luvallakin) suorittaa sitten pelimieskirjassa piirretyt testatut ja syvävaikutteisiksi arvioidut hydrauliliikesarjat entistä tehokkaammin ja pyyhkii lopuksi työvehkeet ja kädetkin seinältä tippuneeseen ikkunaverhoon...

      Stereotypioita tai ei, mutta arkihavainto taitaa olla, että nainen nauttii olostaan ainakin tilapäisesti yksin paremmin kuin rasittavassa suhteessa, useammin kuin mies, jolloin mies jää vastentahtoisesti yksin.
      Aina on se mahdollisuus, että hioo luonteensärmiään, tarkistaa asenteitaan ja harjoittaa ja kehittää positiivisesti itseään, niin mahdollisuus parisuhteisiin paranee. Miehiä ja naisia kuitenkin on noin karkeasti ottaen, vapainakin, suunnilleen saman verran.
      mot.

      • fiksuasanottavaa

        Fiksusti sanottu. Mut harmi et ne jotka tän tiedostamisesta eniten hyötyisivät menee siilipuolustukseen jo ekan kappaleen puolivälissä.


      • 121212121212

        "Jossain ylemmässä kommentissa tehdään selväksi, että kokemattomuus (täällä näkyy tulkittavan se sinällään ongelmaksi) on seuraus jostain ongelmallisemmasta ja lähes poikkeuksetta henkisen puolen asiasta (luonteesta, asenteista, lahjoista, mielen tasapainosta...)"

        Ja mietitäänpä naisia.

        Miten suuria henkisen puolen ongelmia naisella tulee olla jotta hän _ei_ saa halutessaan seksiä?
        Ujo? Ei ole este.
        Masentunut? Ei ole este.
        Asperger? Ei ole este.
        Kirvesmurhaaja? Ei ole este.

        Tästä näkökulmasta naisen onkin helppoa arvostella miksi esim. tavallinen mutta liian ujo, naisen iskemistä jännittävä tai pelimiestaidoiltaan vajavainen mies on henkisesti viallinen.

        Jos naisilta vaadittaisiin samoja henkisiä ominaisuuksia kuin miehiltä, yli 90% jäisi ilman seksiä. Mahdollisesti 95%. Harva nainen tekee ollenkaan aloitteita, ja silloin kuin tekevät, naisten "pelinaisliikkeet" ovat sitä luokkaa että samoin toimiva mies saisi turpiinsa joko kamumieheltä tai paikalle soitetulta poliisilta.


      • mot-

        "Mietitäänpä naisia."

        Kovin mustavalkoista ja mekaanista botti"ajattelua" sulla. Lähtökohta on se, että huolimatta nykyisin kohtuullisesta tasavertaisuudesta mies ja nainen sukupuolina kuitenkaan eivät ole samanlaisia (mikä lienee sinänsä ihan luvallista;)
        Tilanne ketjun aiheessa muistuttaa paremminkin puhelinmyyjän ja kohteen (potentiaalisen uhrin) välistä tilannetta.
        Henk.koht: jos tulen joskus vastanneeksi myyjän soittoon tarkoituksenaan myydä esim.aivan käänteentekevää lehteä tms., olen joskus perusteellisemmin halunnut kartoittaa lähtökohtia puolin ja toisin vaikkapa kysymällä "pitäiskö meidän ensin käydä läpi, kummalla on suurempi tarvis saada kauppa aikaiseksi, kertoisitko taustoistasi tai muuten tilanteestasi... minun puolelta vähiten rasittavinta olisi jättää hanke tähän mutta... olen minä joskus hyväntekeväisyyteenkin laittanut... "
        Yleensä tulee lyhyt hiljaisuus..ö-öö..no h-hyvää päivän jatkoa // ..voi vit...klak!!
        Onhan toisaalta luvallista myyjältä joskus (tekstistäsi:"halutessaan") jopa tilatakin, jos vaan on jotenkin oikeustoimikelpoinen henkilö.
        *--
        "Tästä näkökulmasta naisen onkin helppoa arvostella miksi esim. tavallinen mutta liian ujo, naisen iskemistä jännittävä tai pelimiestaidoiltaan vajavainen mies on henkisesti viallinen."
        *--
        Tämän "arvostelun" suhteen olen mielestäni hyvinkin tasapuolinen. Sitä osoittanee tässäkin ketjussa heti alempana oleva jatkokommentti nimim.sami-90:n osalta. Hän on mitä sympaattisin persoona, toisin kuin palstan "kilteiksi ja kunnollisiksi" itseään kutsuvat sanojen merkitysten vääntelijät. Siellä on lause tapaan
        "...lukijat voivat halutessaan ottaa kantaa, miten tapaukseensa (siis sami-90) verrattavissa tilanteissa olisi mahdollista tehdä ja toimia syrjäytymis- ja yksinäisyysprobleeman tiimoilta. "
        Yksi kannustava viesti tähän liittyen on tullut:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14573136/miksei-kokematon-mies-kelpaa-naisille#comment-87575359


      • saakosilläpildeä
        mot- kirjoitti:

        "Mietitäänpä naisia."

        Kovin mustavalkoista ja mekaanista botti"ajattelua" sulla. Lähtökohta on se, että huolimatta nykyisin kohtuullisesta tasavertaisuudesta mies ja nainen sukupuolina kuitenkaan eivät ole samanlaisia (mikä lienee sinänsä ihan luvallista;)
        Tilanne ketjun aiheessa muistuttaa paremminkin puhelinmyyjän ja kohteen (potentiaalisen uhrin) välistä tilannetta.
        Henk.koht: jos tulen joskus vastanneeksi myyjän soittoon tarkoituksenaan myydä esim.aivan käänteentekevää lehteä tms., olen joskus perusteellisemmin halunnut kartoittaa lähtökohtia puolin ja toisin vaikkapa kysymällä "pitäiskö meidän ensin käydä läpi, kummalla on suurempi tarvis saada kauppa aikaiseksi, kertoisitko taustoistasi tai muuten tilanteestasi... minun puolelta vähiten rasittavinta olisi jättää hanke tähän mutta... olen minä joskus hyväntekeväisyyteenkin laittanut... "
        Yleensä tulee lyhyt hiljaisuus..ö-öö..no h-hyvää päivän jatkoa // ..voi vit...klak!!
        Onhan toisaalta luvallista myyjältä joskus (tekstistäsi:"halutessaan") jopa tilatakin, jos vaan on jotenkin oikeustoimikelpoinen henkilö.
        *--
        "Tästä näkökulmasta naisen onkin helppoa arvostella miksi esim. tavallinen mutta liian ujo, naisen iskemistä jännittävä tai pelimiestaidoiltaan vajavainen mies on henkisesti viallinen."
        *--
        Tämän "arvostelun" suhteen olen mielestäni hyvinkin tasapuolinen. Sitä osoittanee tässäkin ketjussa heti alempana oleva jatkokommentti nimim.sami-90:n osalta. Hän on mitä sympaattisin persoona, toisin kuin palstan "kilteiksi ja kunnollisiksi" itseään kutsuvat sanojen merkitysten vääntelijät. Siellä on lause tapaan
        "...lukijat voivat halutessaan ottaa kantaa, miten tapaukseensa (siis sami-90) verrattavissa tilanteissa olisi mahdollista tehdä ja toimia syrjäytymis- ja yksinäisyysprobleeman tiimoilta. "
        Yksi kannustava viesti tähän liittyen on tullut:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14573136/miksei-kokematon-mies-kelpaa-naisille#comment-87575359

        "Tämän "arvostelun" suhteen olen mielestäni hyvinkin tasapuolinen. Sitä osoittanee tässäkin ketjussa heti alempana oleva jatkokommentti nimim.sami-90:n osalta. Hän on mitä sympaattisin persoona, toisin kuin palstan "kilteiksi ja kunnollisiksi" itseään kutsuvat sanojen merkitysten vääntelijät."

        Ja miten sympaattisuus on sami-90:n tapauksessa toiminut? Antaa herran itsensä kertoa:

        "Olen 26 vuotias mies. Olen kokematon parisuhteissa sekä seksissä."

        Niinpä. Sympaattisuudella ei saa pillua. Jos kyseessä olisi Sanni-90 eikä Sami-90, seksiä saisi pelkästään olemalla olemassa. Sitten voisi tulla palstalle huutelemaan sosiaalisista taidoista ym.


      • Hupiukkorisumies

        Elämä on kuin pokeri. Jos ei ole paria, niin täytyy olla hyvä käsi


    • Olen 26 vuotias mies. Olen kokematon parisuhteissa sekä seksissä. Usempaan kertaan olen kuullut sanottavan, että joku nainen saa musta hyvä miehen itsellensä. Tämän sanoneet ovat olleet yleensä äitini ikäisiä, tai sitä iäkkäämpiä naisia.

      Aloitin 2012 marraskuulla kuntouttan työtoiminnan kierrätyskeskuksessa. No siellä kierrätyskeskuksessa oli hommissa yks keski-ikäinen nainen, noin 55v. Kyseli multa, että onko tyttöystävää, miks ei oo yms. Luetteli naisia sieltä kierrätyskeskuksesta, joista voi valita.

      • mot-

        Nimimerkki sami-90 inspiroimana tuon tähän näkyviin yhden linkin ko.nimimerkin aiempia kirjoituksia itsestään tällä foorumilla:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13657264/aion-muuttaa-omilleni-asumaan

        Toivon ettet tästä huomiosta pane kovin pahaksesi, stoori kun täydentää ja avartaa näkökulmaa tuohon minunkin edellä olevaan "kolumniini".

        Lukijat voivat sitten halutessaan ottaa kantaa, miten tapaukseesi verrattavissa tilanteissa olisi mahdollista tehdä ja toimia tämän syrjäytymis- ja yksinäisyysteemankin tiimoilta. Myös itse voit tietenkin kertoa laajemmin nykytilanteestasi.


      • mot- kirjoitti:

        Nimimerkki sami-90 inspiroimana tuon tähän näkyviin yhden linkin ko.nimimerkin aiempia kirjoituksia itsestään tällä foorumilla:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13657264/aion-muuttaa-omilleni-asumaan

        Toivon ettet tästä huomiosta pane kovin pahaksesi, stoori kun täydentää ja avartaa näkökulmaa tuohon minunkin edellä olevaan "kolumniini".

        Lukijat voivat sitten halutessaan ottaa kantaa, miten tapaukseesi verrattavissa tilanteissa olisi mahdollista tehdä ja toimia tämän syrjäytymis- ja yksinäisyysteemankin tiimoilta. Myös itse voit tietenkin kertoa laajemmin nykytilanteestasi.

        16 kuukautta melkein olen nyt asunut yksikseni. Kun muutin omilleni, ostin kierrätyskeskuksesta sohvan, olohuoneen pöydän, keittiön pöydän, sekä neljä tuolia. Muuttoapukin hoitui samasta paikasta pakettiautolla. Viime keväänä ostin uuden valkoisen senkin Jyskistä. Kasasin itse sen samalla, kun katsoin euroviisuja.

        Olen edelleen kuntouttavassa työtoiminnassa siellä kierrätyskeskuksessa, josta sen muuttoavunkin hankin. Sopimus on vuoden loppuun Ja varmaankin jatkan, kun ei ole muutakan. Se kierrätyskeskus ottaa vastaan ihmisten lahjoittamia tavaroita, joita myydään eteenpäin. Tavaroilla on kotiinkuljetus.Lahjoitettavia huonekaluja myös haetaan asiakkaan kotoa.

        Työpajalla on myöskin tehtaista tulevia alihankinta hommia, joita itsekkin teen. Työpaja tarjoaa ihmisille muuttopalvelua. Ja sitten on omakotitalossa asuville veteraaneille ruohonleikkuuapua kesäisin, ja lumityöapua talvisin. Itse osallistun veteraanien siivouspalveluun päivittäin. Siivousporukkaan kuuluu kolme ihmistä. Tamppaan joka kuukausi noi 40 asunnon matot. Kesäisin on myös ikkunan pesuja. Siivouksia on myös lähiseudun paikkakunnilla.

        Kopioin aiemmasta viestistä tietoa liittyen tuohon kierrätyskeskukseen. Tyypillinen päivä on sellainen, että kännykän herätyskello herättää klo 6. Ensiksi pesen hampaat. Sitten keitän kahvia, ja laitan lautasellisen kaurapuuroa mikrossa. Siinä sitten puuron jälkeen juon kupillisen kahvia ja surffailen netisssä taletilla.

        Siinä sitten lähden kävelemään kahdeksaksi sinne kierrätyskeskukseen. Sinne on matkaa 1,5km. Olen työtoiminnassa kahteen asti. Puoli kolmen aikaan olen kotona, ja alan laittamaan ruokaa. Usein laitan pariksi päivää ruokaa, niin voi sitten lämmittää mikrossa toisena päivänä. Syönnin jälkeen juon kupin kahvia. Kahvin jälkeen käyn kävelemässä, ja käyn kaupassa ostamassa ruokaa, jos tarvitsee. Olen siinä vähän ennen viittä takaisin kotona.

        Siinä puoli kuuden aikoihin syön ilta palaa, ja juon teetä. Laitan valmiiksi eväsleivät valmiiksi, jotka otan aamulla reppuun mukaan, kun lähden sinne kuntouttavaan työtoimintaan. Loppu ilta menee surfatessa netissä ja telkkaria katsoessa.


    • Olen kertonut aiemmin Suomi24-palstoilla laihduttaneeni 16 kiloa. Myöhemmin taisin myös kertoa, että ne kilot tulivat takaisin, kun muutin omilleni. No aloitin viime talvena uudestaan laihduttamaan, ja nyt on taas paino pudonnut 18 kiloa.

      Olen alkanut noudattamaan säännöllisiä ruokailuaikoja, joita noudatan myös viikonloppuna. Kasviksia ja hedelmiä syön monipuolisemmin nykyään. Eineksiä syön vähemmän. Kävelen ulkona lähes joka päivä. Säällä kuin säällä. Kahvakuulan omistan myös, mutta harvoin sillä tulee treenattua. Yhtä tyhjän kanssa siis kuulan hyödyt.

      Ruokavalion muutoksella olen kokenut olevan hyötyä. Finnit on lähes kokonaan kadonneet. Aiemmin niitä oli kasvoissa, olkapäillä ja rinnuksilla. Olen aamulla virkeämpi, kun herään. En torkuta enää herätyskelloa. En nuku enää tunnin päikkäreitä. Uskon päikkärien pois jäännin vaikuttaneen siihen, että saan illalla paremmin unen päästä kiinni.

      Nykyään saa olla maksimissaan neljä päivää viikossa kuntouttavassa työtoiminnassa. Siispä olen valinnut, että perjantait on vapaapäiviä. Olen ottanut tavaksi perjantaisin siivota kotona. Imuroin sekä moppaan lattiat. Ja moppaan vessan lattian, ja pesen suihkukopin sisältä. Tiskit tiskaan aina heti syönnin jälkeen, niin ei kerry tiskiä, niin kun ennen käi usein.

      Kun yleinen virkeystaso on korkeampi nykyään, niin jaksaa kodin siisteydestä pitää paremin huolta. Siinä lokakuun alkupuolella vähitellen siivoamaan kotia. Järjestin puhtaat pyykit kaappiin järjestykseen, likaset pyykit järjestin yhteen läjään jne. Semmonen kolme viikkoa meni, niin alkoi koti olemaan tip top. Jääkaapissakin on sapuskat nyt paremmin järjestyksessä.

      • suukkoja_sulle

        Tosi hienoa Sami-90,
        monelta mieheltä puuttuu konkreettisesti elämänhallinta!
        Jotain liikunnallisia harrastuksia voisit vielä lisätä päiväohjelmaasi.


      • Aloitin laihduttamisen ensimmäistä kertaa, kun asuin vielä vanhempien luona. Limsaa ja juustosnacksia tykkäsin monesti ostaa. Ostin monesti myös hampurilaissämpylöitä, ja väliin laitoin einespihvejä sekä valmiiksi viipaloitua cheddarjuustoa. Lihapiirakoita 10 kappaleen pusseissa ostin myös monesti.

        Päätin sitten vähentää herkkujen syöntiä. Halusin ruveta laihduttamaan. Aloin myös kävelemään ulkona lähes päivittäin. Toinenkin syy herkkujen vähentämiselle oli. Halusin pistää säästyneet rahat jemmaan muuttoa varten. Ja sitten vielä sellainen yksi syy herkkujen vähentämiselle. Isäni joskus yöllä kävi syömässä kysymättä ostamiani lihapiirakoita. Hänellä kun on tapana valvoa öisin, ja istua netissä pelaamassa casinoita. Kertoi kyllä aamulla syöneensä niitä, ja osti sitten uusia lihapiirakoita tilalle.

        Kun muutin yksin asumaan, olin onnistunut laihtumaan sen 16 kiloa. Helmikuulla tänä vuonna ostin puntarin. No se näytti täsmälleen saman kilomäärän, mitä olin ollut ennen laihdutusta. Siinä sitten aloin tekemään ruokavalioon muutoksia, joista kerroin jo aiemmassa viestissä. Nyt on se 18 kiloa lähtenyt siitä maksimipainosta, ja olo on kevyempi.

        Viime talvena tuli iltaisin syötyä melko tuhtisti. Joskus, kun en saanut unta, niin tuli mieleen paistaa paketillinen kananugetteja jääkaapista. Siinä sitten yhdentoista aikaan illasta söin lautasellisen kananugetteja, jotka olin tarkoittanut seuraavalle päivälle riisin kanssa. Piti sitten käydä uudestaan kaupassa ostamassa lisää ruokaa tilalle. Ja tällaista tapahtui useamman kerran. Jonakin iltana saatoin syödä 400 gramman italian salaatin kerralla. Joskus tullut miettineeksi, että onko tässä kyse jonkun sortin syömishäiriöstä.


    • hfsshfshfshdshshfsh

      Miks helvetis sen pitäs kelvata kellekään!!!!!!!!

    • hupiukkopaskantärkee

      Se nyt vaan on niin, että vuosi vuodelta homma käy vaikeammaksi ja epätodennäköisemmäksi. Mutuna heittäisin, että jos vielä n. 22-vuotiaana ei ole edes suudellut, niin todennäköisesti on sama tilanne vielä yli kolmekymppisenäkin.

      • Siis miehillä. Naisten kokemattomuushan on yleensä hyvä asia.


    • outojenkerho

      Mutta eihän sitä voi edes tietää kuka on kokenut ja kuka ei, ellei sitä kuule joltain tai tyyppi itse kerro. Eikä sitä heti kuulu paukauttaa, eihän eksistäkään ruveta heti alussa vaahtoamaan.

      Ei naiset mitään selvänäkijöitä ole. Miten siis olette niin varmoja, että juuri kokemattomuus on syynä siihen ettei teistä kiinnostuta? Voisko se syy ollakin muu?

      Tunnen työpaikaltani pari nelikymppistä miestä, joilla ei oo koskaan naisia nähty ja kyllä ne on aika omituisia tyyppejä, vaikka eivät varmaan itse sitä tiedostakaan.
      Heistä ei jotenkin ota selvää ollenkaan, höpisevät ihme juttuja ja ikään kuin heissä olisi monta eri persoonaa, koskaan ei tiedä mikä persoona on minäkin päivänä päällä.

      Se ei oo oikein houkutteleva piirre koska tuntuu, ettei sellasta opi tuntemaan kunnolla vaikka kuinka paljon juttelis.
      Ulkonäön puolesta ihan hyvän näkösiä, mutta se outo tasapainoton luonne ärsyttää.
      Heidän kanssa jutellessakin on aina kiusallinen olo. Muut sanovat samaa, en vain minä vaan myös miespuoliset kollegat.

      Ei mua kokemattomuus sinänsä haittaa, mutta tuntuu että kokemattomat on usein vähän omituisia.
      Ja oon muuten itsekin varsin kokematon nainen, joten turha nyt tuputtaa jotain tuhannen kullin tuijotusta mun sielunmaisemaks.
      Ehkä minäkin olen outo?

    • Old_school_man

      Jos nyt hieman viisastellaan, niin kaikki miehet ja myös naiset ovat kokemattomia ennen ensimmäistä suhdettaan. Varsinkaan ihan "normimiehelä" ei ole mitään tavatonta että on vielä vähän päälle 20-v vanhana poikuus tallella. Tunnen erään tällaisen miehen, josta en olisi kyllä arvannut että hän vasta 22-v pääsi poikuudestaan eroon, kertoi kerran pienessä nousuhumalassa kun olin samassa porukassa. Nykyään hän on pääpomona organisaatiossa, jossa on satoja työntekijöitä ja esim. uskonnollista vakaumusta tms. ei ollut hänellä taustalla. Sitten kun ikää alkaa olla miehellä muutama vuosi päälle 20-v ja ei ole aseksuaali ja on ainakin kohtalaisesti yrittänyt siihen mennessä tehdä aloitteita tai "ollut esillä" ja poikuus tallella, niin ikävä tosiasia on ettei ole/ole ollut todennäköisesti kovin houkuttava partneri. Tähän luonnollisesti voi olla useita syitä.

      Ongelmalliseksi asian tekee se, että ihan samalla lailla kokemattomatkin kaipaavat rakkautta ja eikä seksikylläinen nykykulttuurimme helpota asiaa.

      • juuuhhuhuuu

        Mulla on sellasia sukulaispoikia jotka vielä pitkälle yli parikymppisenäkin asuvat vanhempiensa luona ja istuvat tietokoneillaan aina. Mitään eivät juttele, käyvät vaan syömässä välillä ja äkkiä koneelle takas.
        Joten kyllä heillä tulee varmasti olemaan vaikeuksia naisiin tutustumisen kanssa, kun oikein mitään sosiaalista elämää ei ole.
        Veikkaan, että aika moni nuori on sillä tiellä nykyään, heitä on jo tytöissäkin. Joten kyllä se alkaa olla jo ihan normaalia nykyään, että riiustaminen siirtyy myöhempään ikään ja täyskokemattomia tulee olemaan kolmekymppisissä runsaasti.

        Itsekin olen tietokoneella viettänyt parhaat vuoteni. Siinä on se huono puoli, että vielä parikymppisenä se riittää, silloin ei tajua että siihen kyllästyy jossain vaiheessa. Kivaa vaan olla yksin, pelata ja tissutella siinä samalla.
        Mutta sit kun ikää tulee, ei se pelaaminen enää riitäkään vaan alkaa tulla kaipuu saada kumppaniki jostain.
        Ihminen on ihan erilainen kolmekymppisenä kuin kakskymppisenä. Silloin viimeinenkin lapsenmielisyys katoaa ja alkaa väkisinki pyöriä elämän tosiasiat ja vanhenevuus mielessä, miten haluaisi jonkun jonka kanssa vanheta yhdessä. Alkaa tajuta, että omatkin vanhemmat on jo toinen kinttu haudassa ja kohta sitä jää ihan ypöyksin.
        Mutta mistäs sellanen kumppani yks kaks saadaan kun sosiaaliset taidot on nollissa ja kroppaki rapakunnossa?

        Loppu onki sitte historiaa ja löydät ittes tällasilta katkerien ihmisten palstoilta ulisemasta yksinäisyyttäs. Eli menee se loppuelämäkin koneella istuskellessa.


    • Pihi-Iida

      Alan uskoa ettei kelpaakaan. Enemmistölle. Jos palstaa on uskominen mielipiteissä.
      Syyhän on selvä jos hiukan osaa pohtia toisenlaisten ajatusmaailmaa.

      Mutta sitten muistettakoon, että on myös meitä (palstan mukaan) "kokemattomia" naisia olemassa. Moni kun näköjään luokittelee kokemattomaksi myös pitkässä suhteessa olleen.. Aina ihmettelen mitä tarpeellista kokemusta parisuhdetta varten saa hyppimällä tuntemattomien kanssa sänkyyn. Ilmeisesti jotain merkittävää. :) Oman vähäisen (2 pitkää suhdetta ja yksi reilun vuoden seurustelu) kokemuksen perusteella uskoisin erilaisien mieltymysten vaihtelevan eikä muiden kanssa sutinoista ole pöläyksen "hyötyä".
      Suurin osa ihmisistä kun ei ota opikseen eivätkä ns.kehity vaikka huseeraisivat kuinka monen kanssa. Esim. Nainen päätyy aina pahoinpitelyt taipuvaisen tyypin tai juopon kanssa yhteen.. Mies aina kiipijän/elättäjää/palvelijaa etsivän jnejne.. Koska tietty tyyppi viehättää seurauksista huolimatta.
      Omakohtaisesti viehätyn aina enempi "elämää" syrjässä seuraavista introverteista, vaikka kaikki eivät olekaan sitä vapaaehtoisesti -> suuria ongelmia tiedossa.
      Sellainen vapaasta tahdostaan enemmän yksin viihtyvä mutta parisuhde-tyyppi on vaikea löytää..

      Minulle mies, jolla on takana lukuisia irtosuhteita eikä lainkaan yli vuoden mittaista seurustelua edes on epäilyttävä ja kokematon silmissäni. Kun taas yhdenkin kanssa pitkään ollut tai täysin yksin ollut on paljon mukavampi vaihtoehto. Toki jossain neljän kympin korvilla voi jo epäilyttää, jos ei satu olemaan ujo tai introvertti..

      Ainahan on riski toki "urautumisesta" tai pariutumisen jälkeen heräävästä uusien kokemusten hankkimisen tarpeesta mutta silloin olisi kyseessä vääränlainen minulle ja seula on kehittynyt erehdyksen kautta. Ei kaikki haikaile uusia"kokemuksia" pariuduttuaan, pakko edes yrittää uskoa näin. :D

      Miehillä kun usein se yleinen kiinnostavuus-aste nousee kun on "kelvannut" jollekin hupakoiden silmissä.. Moni käyttää sitten tilanteen hyväkseen varattuna vihdoinkin. <- huono juttu sille ensimmäiselle naiselle.. Tuossa se suurin mahdollinen vika "kokemattomuudessa". Harva on oikeasti niin rehti ettei ole altis houkutuksille, ns.parempaan vaihtamiseen ja tuolloin on alkujaan pariutunutkin vääristä syistä. :/
      Ja tiedän kyllä naisiakin, jotka näin ovat toimineet. Ei sillä.

      • Olipas Hyvä kommentti ja hyvää pohdintaa KaikinPuolin.. ;P


    • https://www.youtube.com/watch?v=lS3b1EaTSwk

      Kummelissa kuultu tarina:
      Yks mies ajeli neljän aikaan aamuyöstä autolla kotia päin, ja rengas puhkes. Eikä ollut edes tunkkia kuskilla. Mietti siinä, että kävellenkö pitää kotiin mennä. Huomas sitten, että tuossa on pikkunen talo, ja valo kajahtaa. Päätti mennä sieltä tunkkia lainaamaan. Portilla alkoi epäröinti. Siellähän kaikki nukkuu kaikki, kun kello on neljä, lapsetkin herää. Siellä vihanen koira puree perseestä tai äijä ampuu haulikolla. Kuski otti kiven maasta ja heitti ikkunaan. Huusi vielä, että PITÄKÄÄ TUNKKINNE.

    • Eikokenutnainen

      Itse en ole kauhean kokenut nainen (takana yksi tosi pitkä parisuhde ja pari lyhyttä juttua). Jos toinen ei ole ikinä ollut parisuhteessa, saattaisi olla ettei juttu vaan toimisi, mikäli hän vasta "opettelisi" ihmissuhteessa olemista. Itsellä kuitenkin takana pitkä, vakava parisuhde, joten sitä odottaa toimivaa suhdetta ilman mitään perusasioiden kelailuja. Toki se voi onnistua sellaiseltakin, joka ei ole seurustellut, jos on voinut harjaannuttaa ihmissuhdetaitojaan muissa ihmissuhteissa.

      Mitä seksiin tulee, niin kahden kokemattoman välinen seksi ei välttämättä toimi kovin hyvin, ikävä kyllä. On harhaa ajatella, että kyllä kaikki sitten rupeaa menemään omalla painollaan - no, voihan niin käydä, mutta todennäköisempää on, että ei käy tai ainakin siihen menee tosi paljon aikaa. Jos suhteessa edes toinen on kokeneempi, hän voi ikäänkuin opastaa oikeaan suuntaan. Ja vaikka itselläni on pitkä suhde takana, ei se välttämättä tässä auta - suhteessa seksi muokkautuu juuri kahden ihmisen väliseksi, eli sitten osaa miellyttää juuri sitä tiettyä ihmistä ja ne kaksi ihmistä pelaavat hyvin yhteen. Mutta joku toinen on ihan erilainen. Kokeneemmalla ihmisellä on enemmän tietoa ja taitoa.

      Palstalla aina halveksutaan kokeneisuutta, mutta on siitä hyötyä ja iloa kummallekin niin parisuhteen kuin seksinkin osalta. Eikä kokeneisuuden tarvitse tarkoittaa sitä, että on monta sataa entistä kumppania, vaan se voi tulla jo muutamien suhteiden kautta.

      En nyt sano, ettei kokematon mies kelpaisi. Jos kunnolla ihastuisin, varmaan haluaisin olla hänen kanssaan. Mutta se on sitten eri asia, tulisiko suhde oikeasti toimimaan, jos mies on kokematon SEKÄ ihmissuhteissa ETTÄ seksissä. Varsinkin se, jos parisuhteessa jatkuvasti tulee kummallista draamaa ja ongelmaa ihan perusasioista ja jos toinen hapuilee koko ajan siinä, miten seurustellessa toimitaan, voi olla että juttu kuivuisi kasaan pikku hiljaa, vaikka muuten olisi halua ja toivoa sen jatkosta. Jos suhde on jatkuvasti hankala ja seksikään ei tunnu toimivan, sen kuitenkin tulkitsisi luultavasti niin, että ei vaan sovita yhteen tai että juttu ei toimi.

      • Kiitos "ennakkoluulottamasta" ja "kypsästä" kommentista. Lisäksi voit painua vaikka vittuun.


      • vanha_nainen

        Kiitos Eikokenutnainen!
        Ensimmäisiä asiallisia kommentteja tässä keskustelussa?

        Täällä näköjään aina vain nämä samat onnettomat iki-sinkku-miehet itkevät saamattomuuttaan huomaamatta omia sosiaalisten taitojen puutteitaan.

        Ihan vinkkinä miehille voisin kertoa, ettei yksin peräkammarissa netissä pelatessa ja pornoa katsellessa ihmissuhdetaidot ja asenteet ainakaan parempaan suuntaan kehity.


      • vanha_nainen kirjoitti:

        Kiitos Eikokenutnainen!
        Ensimmäisiä asiallisia kommentteja tässä keskustelussa?

        Täällä näköjään aina vain nämä samat onnettomat iki-sinkku-miehet itkevät saamattomuuttaan huomaamatta omia sosiaalisten taitojen puutteitaan.

        Ihan vinkkinä miehille voisin kertoa, ettei yksin peräkammarissa netissä pelatessa ja pornoa katsellessa ihmissuhdetaidot ja asenteet ainakaan parempaan suuntaan kehity.

        Haista vittu! Tuhannet suomalaiset miehet ovat ilman naista koska ovat rumia ja rumalle naiselle ei kelpaa ruma mies. He ovat sosiaalisia ja muiltakin osin hyviä miehiä lukuunottamatta ulkonäköä.

        Sitten joku sinunlainen matalaotsainen vajakkimummo tulee lässyttämään jostain sosiaalisuudesta ja ihmissuhdetaidoista.

        Vedä itsesi jojoon.


    • https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietohaku/F60-69/F60/Pages/F601.aspx

      Taidan olla eristäytyvä persoonallisuus.
      - Laaja-alainen vetäytyminen ihmissuhteista. Täsmää. Enpä ole kovinkaan aktiivisesti uusia ihmissuhteita luonut.
      - Rajoittunut tunteiden ilmaiseminen. Täsmää. En avaudu tunteistani muille.
      - Nämä henkilöt saattavat vetäytyä yksinäisiin harrastuksiin, itsetutkisteluun ja mielikuvitukseen. Täsmää. Yksinään harrastelen. Yläasteella loin mielikuvitusihmisiä. Kuvittelin tuolloin itselleni kaksi isoveljeä.
      - Ihmissuhteiden sijasta saattaa olla kaukorakkauksia tai voimakkaita lemmikkieläinsuhteita. Täsmää. Pidän paljon eläimistä. Yhtä tiettyä kissaa olen joskus kadulla ohikulkiessani silittänyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe