Itse haluaisin vastauksia esimerkiksi kysymyksiin paljonko One Coin on tuottanut jo teille, monessako maassa on jo kauppapaikkoja/verkkokauppoja auki, tuotteet joita voi ostaa One Coinilla: vaatteet, elintarvikkeet, ravintolat, autot, veneet etc.
Mutta ei täällä ole asiallista keskustelua. Kesken kasvuiset vain laukovat.
Kai pitää siirtyä keskustelemaan toisille Forumeille jos haluaa asiallista keskustelua Kryptovaluutoista!
Ei täällä ole asiallista keskustelua
3
61
Vastaukset
- Krypto
Mene muualle keskustelemaan!
Olet verkostokus.. -markkinointipalstalla.
Hus pois täältä senkin kryptorahatyyppi >Itse haluaisin vastauksia esimerkiksi kysymyksiin ...
No eikö kupletin juoni jo ole käynyt selväksi?
Onecoinilla ei ole tienannut kukaan muu kuin pyramidin terävin kärki. Jos joku rivitunkittajista on jäänyt plussalle, kyse on suolarahoista.
Mitään kauppoja ei ole eikä tule. Onecoin itse ilmoittaa, ettei onecoin kelpaa maksuvälineeksi missään.
Onecoinilla ei ole mitään tekemistä kryptovaluuttojen kanssa. Se on pyramidihuijaus- SorottajaSoros
Lisää tietoa ulkomailta, köysi kiristyy:
http://www.onecoin-harhautetut.fi/onecoin-rikosilmoitukset.html
Tais mennä rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131534Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621505- 1101144
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76766
- 161702
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala395595- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515