Jos olisin sijoittanut 15000 euroa bitcoiniin vuoden 2015 tammikuussa, olisi minulla nyt 67500€ arvosta virtuaalivaluuttaa jonka voisin halutessani siirtää suoraan tililleni. Voisin myös luottavaisin mielin muhia sijoitukseni kanssa, seurata tilannetta ja nauttia elämästä. Tässä vaiheessa luultavasti kotiuttaisin 21000€, maksaisin verot valtiolle ja tekisin vaimon kanssa maailmanympärimatkan. Tai sitten vain shoppailla netissä.
**
Onecoinin kanssa tilanne on hieman toisenlainen. En siihen sijoittaessa nimittäin kuunnellut lukuisia varoituksia, ottanut selvää mitä louhiminen oikeastaan tarkoittaa tai edes ajatellut sitä, minkälaisia huonoja puolia virtuaalivaluutan täydellisellä keskittämisellä on. Pitää nimittäin myöntää että sijoituksen kotiuttaminen on hieman hankalaa. Minun pitää odottaa että organisaation johtoporras suostuu lähettämään ensinnäkin minulle onecoinit jotta pääsisin käyttämään niitä. Omille päästäkseni minun pitäisi ponnistella pyramidin huipille, mutta kukaan kavereistani ei ole kiinnostunut virtuaalivaluutoista. Lähinnä vittuilevat baarissa. Mutta hyviä puolia:
-hyvä joukkuehenki, yrittänyttä ei laiteta
-minusta tulee ehkä miljonääri, kunhan vaan joku tekee kaikki työt valmiiksi
-halpoja oheistuotteita
-kokemusta verkostomarkkinoinnista
Minua ei edes harmita, sillä teoriassa olen edelleen tuleva miljonääri!
Jälkiviisautta: Onecoin vs. Bitcoin
27
1316
Vastaukset
- ONECOIN2
Vielä selvennys aloitukseen, Onecoin perustettiin 2015 tammikuussa, siitä hintavertailu. Itse hyppäsin mukaan vasta siinä vaiheessa kun iltasanomissa oli juttu jossa mainittiin mahdollinen 1000x voitto.
- Game-Overr
"Jos tädillä olisi jortikka, täti ei olisi sijoittanut unocoiniin...."....vähänkin matematiikkaa osaava ymmärtää tosiasian. Jos sijoitan 1000€ ja vuoden louhinnan ja splitaamisen jälkeen minulla on wtun koineja kymmenkertainen määrä euroissa laskettuna. Joku ei vaan täsmää, kuka maksaa erotuksen? He hyöhemmin kusetukseen lankeavat. koska nyt ei uusia pölhöjä osta koulutusta......Game Over.
- hahha..Rujaaa
Game-Overr kirjoitti:
"Jos tädillä olisi jortikka, täti ei olisi sijoittanut unocoiniin...."....vähänkin matematiikkaa osaava ymmärtää tosiasian. Jos sijoitan 1000€ ja vuoden louhinnan ja splitaamisen jälkeen minulla on wtun koineja kymmenkertainen määrä euroissa laskettuna. Joku ei vaan täsmää, kuka maksaa erotuksen? He hyöhemmin kusetukseen lankeavat. koska nyt ei uusia pölhöjä osta koulutusta......Game Over.
haha------Älä lannistu. Koulutuskansio tulee lukea hyvin. Tri Ruja järjestää lopputenhin.......Tunista kumman kusiset kalsarit ovat...Minun, Rujan vai äiti Veskan.........Saat tokeneita ja pääset louhimaan......hah
- Maajahtaaja
hahha..Rujaaa kirjoitti:
haha------Älä lannistu. Koulutuskansio tulee lukea hyvin. Tri Ruja järjestää lopputenhin.......Tunista kumman kusiset kalsarit ovat...Minun, Rujan vai äiti Veskan.........Saat tokeneita ja pääset louhimaan......hah
Maajohtaja tässä:
Emme lupaa mitään, rikastuminen on vain yksi mahdollisuus.
- HyväBitcoinjaOneCoin
"Jos olisin sijoittanut 15000 euroa bitcoiniin vuoden 2015 tammikuussa, olisi minulla nyt 67500€ arvosta virtuaalivaluuttaa jonka voisin halutessani siirtää suoraan tililleni. Voisin myös luottavaisin mielin muhia sijoitukseni kanssa, seurata tilannetta ja nauttia elämästä. Tässä vaiheessa luultavasti kotiuttaisin 21000€, maksaisin verot valtiolle ja tekisin vaimon kanssa maailmanympärimatkan. Tai sitten vain shoppailla netissä."
Jep, juuri tunti sitten palasin OneCoin palaverista ja asiaa käsiteltiin jälleen kerran.
Me vaistosimme Bitcoinin nousun jo vuoden alussa ja ymmärsimme että niin kauan kunnes OneCoin on valmis ja paras kryptovaluutta, niin Bitcoin tulee nousemaan varmasti koska kaikkialta kuului lohkoketjuteknologia kiinostavan valtavasti.
Moni onecoinilainen oli noudattanut kehoitusta sijoittaa Bitcoiniin ja itsekin laitoin 10 000€ ja olispa kannattanut enemmän laittaa nykyisen tiedon mukaan.
Eräs onecoinilainen valitteli kun oli ostanut vain viisi bitcoinia ja eniten oli eräs yrittäjä sijoittanut 40 000€
No aika hyvin kuitenkin kun arvo huiteli silloin vain noin 200€
Muuten leikkimisesi onecoinilaisena ei mene läpi kömpelön trollauksesi ansiosta ja tiedoksesi vain mm. yksi asia jonka kaikki oikeat onecoinilaiset tietävät, että me emme ole sijoittaneet mitään, vaan ostaneet talouskoulutusta ja saaneet sitten ilmaisia kylkiäisiä. Jos haluamme rakentaa verkostoa, niin se on se tämänhetkinen paras ansaintamuoto OneCoinissa, mitä ei ole esim. Bitcoinissa.
"Minun pitää odottaa että organisaation johtoporras suostuu lähettämään ensinnäkin minulle onecoinit jotta pääsisin käyttämään niitä. Omille päästäkseni minun pitäisi ponnistella pyramidin huipille"
Tässä kanssa ulkopuolisen käsittämätöntä löpinää, koska jokaisella on ne onecoinit tilillään, jotka hänelle kuuluvat ja voin kertoa, että eräs vauras kaveri joka lähti n. kuukausi sitten mukaan huomattavan isoilla paketeilla on jo nyt voitolla haalittuaan muutamia muitakin isotuloisia verkostoonsa, siis kysymys ei ole siitä, että vain ensin lähteneiden pyramiidin huipulla olevilla on mahdollisuus rikastua.- Lukutaitoinen
Bitcoinin sivulta rolli voit lukea, että SUURIN Bitcoiniin talletettu summa on 480 euroa Suomesta, mitä oikein hämmennät.
Keskimääräinen summa on n. 20 euroa eli sillä saa pussukan kanepia.
Yksikään Oneconna ei ole tehnyt tiliä Bitticoinilla ja tämä on varmaa tietoa ! >Tässä kanssa ulkopuolisen käsittämätöntä löpinää, koska jokaisella on ne onecoinit tilillään
Jos jokaisella on ne onecoinit tilillään, niin ovatko kenties maksaneet verot rujan ilmoittamaan kurssiin? Coinien määrä x 8 euroa ja tästä summasta tulovero. Tai oletko itse maksanut? Käy tsekkaamassa mitä verottajan sivuilla sanotaan kryptovaluutan verotuksesta
Poijjaat!! Taasen!
MUAHAHAMUAHAHAHAAAA- Bitteri
Lukutaitoinen kirjoitti:
Bitcoinin sivulta rolli voit lukea, että SUURIN Bitcoiniin talletettu summa on 480 euroa Suomesta, mitä oikein hämmennät.
Keskimääräinen summa on n. 20 euroa eli sillä saa pussukan kanepia.
Yksikään Oneconna ei ole tehnyt tiliä Bitticoinilla ja tämä on varmaa tietoa !Tämä ei kyllä voi pitää paikkaansa. Itse sijoitin bitcoiniin reilu kolme tonnia tammikuussa 2016. Ja en ole oneconna. Onecoiniin en sijoittaisi edes kuollutta kärpästä.
- Nordeanpääkonttuuri
Nordean tililtä siirretyt kuulemma näkyy Ruotsin maksuina..
Mutta tuskimpa Oneceijarit on tajunneet sijoittaa toimivaan Bitrcoiniin.. - 480euroa
Bitteri kirjoitti:
Tämä ei kyllä voi pitää paikkaansa. Itse sijoitin bitcoiniin reilu kolme tonnia tammikuussa 2016. Ja en ole oneconna. Onecoiniin en sijoittaisi edes kuollutta kärpästä.
Moni Suomessa sijoitti Bitcoiniin kun hypetys alkoi, en ymmärrä tällaisia selkeitä valheita joista jää tietenkin heti myös kiinni?
- EnOikeinYmmärrä
480euroa kirjoitti:
Moni Suomessa sijoitti Bitcoiniin kun hypetys alkoi, en ymmärrä tällaisia selkeitä valheita joista jää tietenkin heti myös kiinni?
Suomessa on kymmeniä ihmisiä joiden pelkkä päivävaihto on yli 10k melkein joka ainoa päivä. Ja mistä ylipäätään näet kuka mitäkin sijoittaa? Pörssejä on paljon ja et näe mitenkään kenen omistuksessa ne ovat, näet toki lompakon mutta et kenelle se kuuluu.
- Jätin_väliin
Mul ois ollu mahollisuus liittyä heti alkutekijöissä. Vuorisen Tommiin törmään usein ku asutaa samal paikkakunnal ja harrastuspaikois nähää. - Sinänsä siis kiinnostaa aihe, mutta en luottanut siihen että louhitaan jotakin pimennossa vailla mitään näkyviä sopimuksia ja viel jossaki epämääräsessä maassa, se tuli mieleen, että hyväksytäänkö valuuttaa ylipäätään koskaan missään. Jos koulutuksen sijalla olisi ollut jotakin oikeasti arvonsa pitävää, niin miettisin tämmöisen virtuaalirahan ehkä uudestaan. Pitää muistaa, että Bitcoin on ainoa joka on käytännössä onnistunut, eikä sekään ole ollut yksinkertainen tie.
- JulePukki
Ihanan hellyyttävää että täällä vielä puolustetaan OneCoinia ja uskotaan tulevaisuuden miljooniin :D
- Päämajalla
Sä et tiedä, että Ruja ja hänen pieni kryptorinsessansa ovat köyhän maapallon pelastus.
Mitä ruja on tehnyt ja v. 2016 kertausta:
- Siirti Oncoinin hallinnon Spenanille (tai joku muu homonimi..)
- Muutti itse nimensä Pieksi (Ruoskiiko itseään..vai maatiepiki..)
- Hävitti kaikki Youtube videot Bigcoinnista (edellinen kyptoniittiin karahtanut kusetusvaluutta)
- Osti kaikilla rahoilla Sofian laatukiinteistöjä äidin Veskaan (Veska=äidin nimi)
- Kukaan ei tiedä monessako pankissa oli Onecoin oikeaa valuuttaa, Onecoineja ei missään pankissa
- Kiina vangitsi kaikki kiinalaiset johtohahmot (hys hys)
- Ladyboi meinasi saada kunnon tipin, mutta kytät nappas hänet ja loppu historiaa
- Murot, Petteri ja suoliporukka laittoi suomen liikevaihdon kiinni, Suomi konnat joutuivat lähtemään maailmankiertueelle
- Onecoinin kotiutukset murto-osa siitä mitä näkyy ruudulla, osa tuskailee jo nyt, että ihmisikä ei riitä kotiutuksiin, niin heikosti rahaa tulee takaisin.
- Kotiutuksiin toden-näköisesti tulee nyt tauko, koska kauppapaikat avautuu 2018, ehkä siihen saakka, tosin arvo nousee ja pakkosäästöistä saa sen 12 % vuotuisen koron. (lopullinen niitti)
- Onecoinin jäljet haituu 2 vuodessa koin Teräsmiehen kalsarit kryptoniittiin. - kjhjfxf
Päämajalla kirjoitti:
Sä et tiedä, että Ruja ja hänen pieni kryptorinsessansa ovat köyhän maapallon pelastus.
Mitä ruja on tehnyt ja v. 2016 kertausta:
- Siirti Oncoinin hallinnon Spenanille (tai joku muu homonimi..)
- Muutti itse nimensä Pieksi (Ruoskiiko itseään..vai maatiepiki..)
- Hävitti kaikki Youtube videot Bigcoinnista (edellinen kyptoniittiin karahtanut kusetusvaluutta)
- Osti kaikilla rahoilla Sofian laatukiinteistöjä äidin Veskaan (Veska=äidin nimi)
- Kukaan ei tiedä monessako pankissa oli Onecoin oikeaa valuuttaa, Onecoineja ei missään pankissa
- Kiina vangitsi kaikki kiinalaiset johtohahmot (hys hys)
- Ladyboi meinasi saada kunnon tipin, mutta kytät nappas hänet ja loppu historiaa
- Murot, Petteri ja suoliporukka laittoi suomen liikevaihdon kiinni, Suomi konnat joutuivat lähtemään maailmankiertueelle
- Onecoinin kotiutukset murto-osa siitä mitä näkyy ruudulla, osa tuskailee jo nyt, että ihmisikä ei riitä kotiutuksiin, niin heikosti rahaa tulee takaisin.
- Kotiutuksiin toden-näköisesti tulee nyt tauko, koska kauppapaikat avautuu 2018, ehkä siihen saakka, tosin arvo nousee ja pakkosäästöistä saa sen 12 % vuotuisen koron. (lopullinen niitti)
- Onecoinin jäljet haituu 2 vuodessa koin Teräsmiehen kalsarit kryptoniittiin.Ei ehkä ruoski itseään, eikä ole maantiepiki, vaan Pie (engl. "Piirakka")
mahdollisesti halunnut jakaa piirakkaansa ja olla pullantuoksuinen herttainen söpöläinen.
Tosin nyt, mikäli kiinan aidot mafiosot ovat mitenkään päätyneet menettämään kasvonsa tämän coin hölmöilyn kanssa, saattanee olla että Rujan "piirakka" paistetaan vielä kiinalaisten toimesta sellaisessa uunissa, ettei edes yhtä perskarvaa jää jäljelle.
Nimenmuutos saattaa olla sen takia, että koittaa piileskellä kaikkia niitä, jotka tietää olevan perässään etsimässä.
- Jubaskaba
Bitcoin? Ai se menneisyyden maksuvaluutta? Kaikki olisi mennyt, jos siihen olisit sijoittanut. Eihän siellä saa edes tuplattua varallisuuttaan splittaamalla sen. Kyllä jälkiviisaankin pitäisi erottaa menneisyyden ja tulevaisuuden valuutat toisistaan.
- Lentäväsilaakka
Jos tekisin tänään eurolotoon yhden oikean rivin, mikähän olisi tuttoprosentti?
- lottokannattaa
Lottorivillä todennäköisyys tuotolle on joka tapauksessa Onecoinia parempi. Eurojackpotissa yhdellä rivillä voitto tulee 0,00000001% todennäköisyydellä joka on huomattavasti suurempi kuin Onecoinin 0,0% .
- bitguy
Antakaa bitcoinei :))) 3Q2sqL8tNCg7givszYKoEMCYPG2WNEkPb9
- SlJOlTTAJA
Nyt suomalainen bittiraha.fi maksaa yhdestä bitcoin kolikosta 1080,00 EUR. Mm. osuuspankin kautta myynnin saa tilille muutamassa minuutissa. Koko prosessi kestää 5 min. ja on selkeä kuin siwan kassalla. Lisäksi bitcoin näyttää käyvät jo pelkästään Suomessa noin kuudessakymmenessä verkkokaupassa. Suomessa varmaan noin 20 000-30 000 ihmistä ottaa mielellään suorituksensa bitcoinina (mielummin kuin eurona).
Yritin etsiä OneCoin pisteitä. En löydä maailmasta yhtään paikkaa joka hyväksyy OneCoin virtuaalivaluuttaa maksutavaksi, eikä yhtään joka haluasi sitä ostaa. Gambiassa oli vuonna 2016 yksi ravintola, mutta sekin häipyi netistä jo alle 2h ilmoittelun. Onko tuossa OneCoin hommassa jokin täydellinen kusetus menossa? Voiko noita koulutuspaketteja myydä eteenpäin? Voisiko niitä kopioida (onko kopiosuojattuja)? Niissä on varmasti jotain todella arvokasta tietoa!! Miksi niitä ei ole myynnissä?
Tätä kirjoittaessani näyttää bitcoin tehneen kaikkien aikojen uuden ennätyksen 100e, eli 1188 EUR/bitcoin (2.3. klo: 18.03).- Sivustaseurannut
Niin ja verottaja tykkää kun arvo nousee. Muistathan ilmoittaa verottajalle arvonnousun sillä se on verottetavaa tuloa.
- Uppovarakas
Kannattaa laittaa kaikki kiinni bitcoiniin ja sit kun on kymmenkertaistanut rahansa, muuttaa ulkomaille missä bitcoinia ei viisaammin veroteta ja näyttää verottajalle pitkä nenä, LAILLISESTI!
Samalla lentokoneeseen kömpiessä voi nauraa paskaisesti höhlille onekoinisteille jotka sortuivat pyramidihuijaukseen samalla kun kerrankin olisi ollut oikeakin rikastumismahdollisuus tarjolla! HEH! - Kuin_rytsöla
"Bitcoin? Ai se menneisyyden maksuvaluutta? Kaikki olisi mennyt, jos siihen olisit sijoittanut. "
Oletko aineissa, teen ihan helvetin tukevaa tiliä, joka päivä!! No kohta ei enää jutella kun muutan karibialle, siellä ei enää suoli24 suomikateeellista tartte kattella. :D - skfhkeuhi47fi47t
Bitcoinin päivän arvo 1,623.48 euroa
15 tonnin sijoitus pari vuotta sitten olis nyt arvoltaan reilut 121 000 euroa, , siis ihan oikeata rahaa :)
Samaan aikaan höpöhöpö Onecoinin arvo NOLLA Euroa.
Huomaako tunkki jo mikä on oikean kryptovaluutan ero pyramidi huijaukseen.
Oikeassa kryptovaluutassa ei tarvita rujan äidin veskaa tallettamaan huijattuja rahoja.
Oikeaa kryptovaluuttaa kuka tahansa voi ostaa ja myydä vapaasti heti kun se on luotu.
Oikeassa kryptovaluutassa ei tarvita mitään koulutuspakketteja ja tokeneja huijauksen tukemiseksi.
Ihanaa onekoijarit ihanaa , ei haittaa vaikka tekee kipeää.
Lisää vaan supetradertycoon pakettia tilaukseen. - KYC-man
Hahah. Bitcoin on anonyymi mutta Onecoinilla on maaginen KYC.
Olemme muita edellä kaksi vuotta (Rujan aforismi) - päästäinen
entäs jos tänään sijoittaa bitcoiniin 15000€, paljonko on 2 vuoden päästä?
- VarmanPäälle1
Nolla euroa jos otamme töpselin irti! Mulla on euroja suolattuna monta tiinua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019