perhemiehelle?
Olen kunnollinen työssäkäyvä perheellinen mies, joka haluaisi kakkospillun aikaajoin ykstoikkoisen lapsiperhearjen piristykseksi. Mistä löytyisi turvallinen nainen, joka osaisi pitää asian salassa, joka ei keplottelisi itseään raskaaksi ja jolla ei olisi tauteja?
Mistä turvallinen kakkospillu kunnolliselle
35
903
Vastaukset
- seuraavaaetsiskelevä
löysin itse seuranhakusaitilta mutta ravintolastakin löytää kun on vähän tuuria. Molemmat naiset oli terveitä ja suut pysyi kiinni. Ja tietty kun molemmat oli vielä suhteessa niin ei senkään puolesta huolta. Hyvin pysyi salassa.
- mokajonyt
Jos aloitus ei ole trolli, niin toivottavasti ykkösp. saa tietää, että kunnollinen mies etsii kakkosta, että ykkönen voi heittää tuon limasian ulos elämästään.
- muovinukenostat
real life doll
- äläviitsinaurattaa
Päivän naurut sait aikaan! Kunnollinen mies ei etsi vierasta naista. Kukaan vieras nainen ei käy sulle patjaksi jos mainostat itseäsi kunnon miehenä. Kunnon mies ei petä. Eikä myöskään puhu naisista pilluina.
Toivottavasti olet provo. Jos et, niin toivottavasti joku vieras panee sun kanssa ja käräytää sitten sut vaimollesi. Saa vaimo siinä tehdä omat johtopäätöksensä sun kunnollisuudesta.- ehkänäin
ei kunnollisuus välttämättä pettämiseen liity...
- kaikkiliittyy
Liittyy se, aina.
- Kakkosenoikut
Onneksi noita varatun miehen ymmärtäjiä löytyy. Ihan varmasti löydät. Kerro säälittävä tarina erostasi joka kesken. Liehittelet aikasi muista ostella jotain kivaa, vie syömään, sitten pääset perille. Muista ottaa brebeid numero käyttöösi. Käytä aina käteistä. Kun olet saanut sormesi ympärille ja alkaa se painostus ja kysely erosta. Kerrot ettei asiat niin nopeasti hoidu. Ja mitä pitemmälle aikaa saat menemään ei se uskalla sua kärähtää. Puolisollesi kerrot " hullusta akasta joka ihastunut sinuun ja vonkuaa. Kiellät kaiken ja tunnustat sen heti jos epäilyjä kotona. Kyllä tuo kakkonen jää toiseksi ja jos käräyttää sinut niin ei puolisosi usko. Neuvoja nuoremmalle.
- kertaensimmäinenkin
Sano suoraan että etsit seksiä se riitti ainakin mulle. Pano silloin tällöin tekee hyvää. Jos pettää ei saa jäädä kiinni, niinhän se muissakin asioissa...
- kukaottaatosissaan
Sinä se jaksat, nimimerkit vaan vaihtuu. Etkös yhteen aikaan ollut "kakkosenjonkatiedän". Hyvin viihdyt palstalla.
- ttttä
Kiitos samoin.
- näinmeillä
Ei noin. Pitää kertoa suoraan, että seksiä vain on vailla. Ukkomiehet, jotka lätisee huonosta liitosta, valehtelevat eron olevan tulossa milloin vaan yms. skeidaa, ovat kuvottavia. Pitää uskaltaa olla rehellinen edes jossain asiassa.
On meitä naisia, jotka haluamme mieheltä vain mukavaa seuraa ja seksiä silloin tällöin. Ilman lupauksia ja sitoumuksia yhteisestä tulevaisuudesta. Sen kun sopii heti, ei ole vaaraa että puolisolle vieras käräyttäisi.
- Lkjhgloi
HEH ja tämä tarinahan onkin miehen kirjoittama juu..voimia petetylle naiselle.
- yrittäkääedes
eikö teitä pelota todellakaan vika tuomio, nyt voi vielä valita palaako vai ei
- Kimpaantuja
Sinussa ei ole kunnollisuutta alkuunkaan, tyhmä on aloituksesi. Itse olet ne lapsesi alulle saattanut pidä huolikin niistä ja vaimostasi. Et tiedä piirunkaan vertaa niistä kärsimyksistä mitä vaimosi on saanut kestää kun on lapsesi odottanut ja synnyttänyt. Saisit kärsiä samat kivut ja vaivat että järki kasvaisi sinullekin munien heiluttaja.
- mitähel
Huvittavaa luettavaa. Naisen logiikalla ajateltuna jos parisuhde ajautuu seksittömälle linjalle niin molempien pitäisi osata unohtaa se elämästään kokonaan. Ulkopuolelta seksiä etsivä on tuomittava koska molempien pitää elää ilman seksiä. Parempi siis olla sinkku niin saa elää elämäänsä kuten haluaa.
- toinen.nainenn
Miksi rikkoa toimivaa parisuhdetta/perhettä jos seksi on ainoa mikä puuttuu?
Olen itse ns. toinen nainen tällaiselle miehelle. Hänellä on hyvä parisuhde ja perhe, vaimoa ei vaan seksi kiinnosta kuin harvoin. Minä "annan" sen mitä hän tarvitsee. En vaadi mitään, enkä tarvitse mitään. Saan sen mitä haluan, eli mahtavaa seksiä.
Tapaillaan noin kerran kuukaudessa, joten suhteemme ei häiritse heidän elämäänsä.
Turha moralisoida, tämä sopii niin minulle kuin tälle miehellekin.
Täytyy myöntää, että itsekin olen petetyksi aikoinaan joutunu joten en uskonut itse toisena naisena koskaan olemaan mutta elämä yllättää. Meidän liittoa ei seksin puute rikkonut. Sitä oli kylä minun puoleltani tarjolla Aina.- Kukintyylillään
Toki voi nauttia jos muusta ei ole kyse ja pidätte sen todellakin salassa. Siinäpä kaikki osapuolet hyötyy. Mutta ei mainostamisen arvoista ole vaikka kuinka et välitä toisten jutuista. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Muistakaa pitää päät alhaalla ja suut supussa.
- toinen.nainenn
Miten lapset liittyy tähän asiaan? Meidän suhde ei kuulu mun muksuille. Ei olla eikä tulla tapaamaan toistemme perhettä. Enkä todellakaan mainosta suhdettamme kenellekään. Ellei tämä kirjoitus nyt nimettömänä ole sitä mainostusta?
- arvotontytär
toinen.nainenn kirjoitti:
Miten lapset liittyy tähän asiaan? Meidän suhde ei kuulu mun muksuille. Ei olla eikä tulla tapaamaan toistemme perhettä. Enkä todellakaan mainosta suhdettamme kenellekään. Ellei tämä kirjoitus nyt nimettömänä ole sitä mainostusta?
Hylkäsin isäni kun kuulin hänen panevan toisia naisia.
Mies joka littaa panon oman perheen edelle ei ansaitse lapsia....sama toisinpäin.
Lapsella oikeus valita haluaako olla tekemisissä tällaisen "isän" kanssa jolle halut menee perheen edelle.
Viettää mieluummin aikaa panon kuin perheensä kanssa. Se on valinta kysymys! Perhe vai pano. - natkumikänatku
toinen.nainenn kirjoitti:
Miten voit olla noin naivi. Miehellä on ok parisuhde, seksiäkin vaimon kanssa, kuten kirjoitit. Jutut vain usein paljastuvat, pidittepä kuinka matalaa profiilia tahansa. Ja satutat silloin vaimoa lujasti. Enkä usko, että mies olisi niin paatunut, että huoraaminen ei vaikuta käytökseen ja vallan hyvin voi syyllisyyttään projisoida käyttäytymällä huonosti vaimoaan kohtaan. Miltä tuntuu muuten olla loisena toisen parisuhteessa
- ilhal
Se että etsit "kakkospillua" kertoo että olet jotain tökittävää etsivä surkea nylkyttäjä. Eipä ihme ettei seksi toimi kotona. Opettele harjoittamaan toisele osapuolellekin tyydyttävää seksiä ja harkitse vasta sitten useampia kumppaneita. Kukaan seksistä nauttiva amies ei puhu rakastajattaresta "kakkoapilluna". Ehkä parempi kaikille että annat pillisi vaan roikkua ja heilua tuulessa niin et aiheuta enempää pettymyksiä naisille:D
- wssedr
Totta, koskahan miehet ymmärtävät tämän, että kun kotona loppuu seksi eli vaimo ei halua, niin nimenomaan seksielämässä on jotain pielessä. Vaimo ei halua enään miestä. Jopa näin, että nainen ei ole koskaan halunnut tätä miestä seksuaalisessa mielessä mutta voi toki rakastaa häntä.
- toiaalta
Usein se on niin, että vaimo lakkaa antamasta koska jokin muu asia suhteessa on pielessä. Mutta mies ei tätä tajua, koska luulee kaiken muun olevan hyvin. Syyttää sitten vain naista, että se ei anna vaikka kaikki on kunnossa.
- Dzezezezezezez
Suomi on puolillaan naisia, jotka mielellään, läheisyyden puutteessa, ovat valmiita siksi kakkoseksi.
- eimuuta
En ole koskaan ymmärtänyt tuota kakkosta, mulle nainen joka harrastaa seksiä kanssani on salapano.
Jaaha joudut siis helvettiin. Tervemenoa. Jos ei oman naisen pillu kiinnosta niin miksi menit sen kanssa naimisiin? Ja se on sinun vastuulla että käytätkö kondomia ei sen naisen.
- Täysilläpäin
No onneksi näitä ukkomiesten hoitajia" riittää nauttivat pelkästään seksistä. Ei sulla hätää jos ulkonäköä riittää. Kyllä sut joku hoitelee. Hauskanpitoahan se vain on ja kaikki ymmärtää. Anna mennä kunhan itse tiedät mihin ryhdyt. Jos puolisoni olisi hakenut hetken huvia niin en halua edes tietää. Haluan olla silloin kuplassani ja onnellinen. Samoin luottaa siihen että on sanojensa takana. Nauttikaa ukkomiehet kuten haluatte mutta älkää jääkö kiinni. Kumma juttu että kylillä kuulee näitä juttuja.
- ehkälisääjatkossa
Kyllähän noita välillä on "liikkeellä". Tapailin itseäni hiukan vanhempaa naista, oli luotettava, terve ja suht kauniskasvoinenkin vielä. Baarissa ei tavattu vaan muissa merkeissä. Nainen oli naimisissa mutta ei haittanut häntä eikä minua. Mutta aikansa kutakin, nyt taas rauhassa ilman seuraa mutta kesän tullen kuka tietää.
- Kunnon_meis
Täällä pääsisi salapano kunnon miehen ykköspilluksi, kun tuo entinen on jo rutikuiva, ei heru sitten millään, mutta ei sitä jättääkään voi.
- kysymyssulle
Miksei voi jättää? Meillä toistepäin, miehellä ei seiso enää, eikä mies kehtaa yrittää enää. Eroa mietin kun omat keinot ei enää riitä ja halujani en aio tyrehdyttää. Pettäminen taas olisi niin mun oman luonteeni vastaista, luultavasti kärsisin siitä enemmän kuin mieheni.
- Mulkku-Seppo
No etkai jätä noin pinnallisen syyn takia miestäsi. Minkä hän voi jossei sojota?
- Mulkku-Seppo
Poraat välillä kato muijaasi persereikään nii siinähän on kakkosta riittävästi.. sitte jykytät tylsästi parkkihallia nii tiukka rööri tuntuu hyvältä välillä.. sitte muna haisee jöötiltä.
- Hinaaaja
Kolmospillu se vasta parasta onki. Tai rupea homox.
- Mietiuudelleen
Anteeksi mutta Jumala Sinua Rankaiskoon.
- Suprisesuprise
Mistä tiedät ettei se oma tuttu turvallinen petä sinua?? Nainen ei nimittäin ole tyhmä.On voinut kyllästyä sinuun jo aikoja sitten vaikket edes tiedä.Hän on voinut tavata jo toisen joka on vakaamalla tilalla kuin sinun ja hänen niinsanottu suhde.Odotappa vain.Katsotaan sitten miten sinun suu vääntyy mutta älä ylläty.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183429Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981547- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962