vähiten sinua
En voi sille mitään enkä tiedä haluanko edes
riippuu sinusta <3
En pysty..
4
340
Vastaukset
Onko tämä aloitus "trolli"?
Kuka olet, ja kenessä koet roikkuvasi.
(Kyllä menneisyyden ihmisiäkin saa ajatella,
kunhan ei häiritse heidän ARKIelämäänsä
jatkuvin yhteydenotoin. Näin minä asian näen.)- MäOlinHuono
En minäkään.
Tähän siis on tultu.
En jaksa enää miellyttää.
Mulla on itellä ihan tarpeeksi huolia ja murheita,
en halua rasittaa sua enää.
Syy oli kokonaan mun.
Anteeksi.
Kiitos tästä kaikesta.
Se oli ihanaa, mutta nyt se on loppu.- Piristypäs
Höpsöjä puhut.
Kerro hänelle, että haluat olla tekemisissä. Hänellellä voi olla samat tunteet sinua kohtaan, muttei kehtaanut kertoa niistä. Voit tokin tunteet tulla myöhemmin, kun saa tietää , että sinulla on tunteita häntä kohtaan. Käytä tätä mahdollisuutta. Mitä menetät ? Jos et kokeile , niin et voi onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1736634Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793680"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1133580Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762878Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442440Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni652273- 1211829
- 541308
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761303Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a531116