Eikö ahneudella ole mitään rajaa? Nuo oli jo ennestään liian kalliita!
Kokkikartanon lootat taas kallistuneet
6
224
Vastaukset
- tarkkamarkka
Hyviähän nuo KK:n valmisruuat ovat, laadukkaimpia einesaterioista mun mielestä. Mutta, tyyritä toki myöskin. Itse päätynyt siihen ratkaisuun, että ostan silloin jos 50% alelappu niistä löytyy ;). Silloin ei hinta kirpaise niin pahasti ja viimeisenä käyttöpäivänä ihan syötävää ruokaahan tuo.
- IsoMiesF
Ei ole pakko jos ei tahdo, osta jotain muuta - äläkä kitise.
- HigherEngineering
Totta kai kaikki kallustuu, kun maahan roudataan kymmeniä tuhansia luku- ja kirjoitustaidottomia insinöörejä joista jokainen maksaa yhteiskunnalle yli kolme tonnia kuukaudessa.
- Reppanat
Rehellinen PS mies totesi miksi Kokkikartanon tuotteet maksavat niin paljon. Hyvin tehty, liki tieteellinen johtopäätelmä, josta aika moni on eri mieltä, PS hoitaa hallituksen kanssa pakolaispoliikkaa ja toivottavasti kantaa siitä myös vastuun. Minua eivät toisen kerran kuse silmään.
- TienataankoTällä
Reppanat kirjoitti:
Rehellinen PS mies totesi miksi Kokkikartanon tuotteet maksavat niin paljon. Hyvin tehty, liki tieteellinen johtopäätelmä, josta aika moni on eri mieltä, PS hoitaa hallituksen kanssa pakolaispoliikkaa ja toivottavasti kantaa siitä myös vastuun. Minua eivät toisen kerran kuse silmään.
No eihän kokoomus- tai vasemmistopelle kykene näkemään pienintäkään yhteyttä elintasokustannusten nousun ja haittamaahanmuuton välillä, koska ei kosketa häntä!
- Psykologiaa
Hienostelija ostaa kalliin KK looran ja sirpustelee näykkimällä siitä monta päivää. Tulee kokonaisedulliseksi, ei haukuta köyhäksi eikä lihavaksi, kun on varaa ostaa KK lastikoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428