Tähtitieteen kehitys on ollut huimaa.

HurlumpskisVaan

2000 vuotta sitten partaiset ukkelit katselivat taivaalle ja esittelivät arvioita.

Nyt partaiset ukkelit katselevat taivaalle ja esittävät teorioita.

Tulevaisuudessa partaiset ukkelit katselevat taivaalle ja muuttelevat aiempia arvioita.

6

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, nuo 2 000 vuotta sitten esitetyt ja Raamattuun kirjatut silloisten partaisten ukkelien arviot olivat lopullinen totuus. Sen jälkeen on ajattelu mennyt vain vinoon.

      Tuohan on nykyajan fundamentalistien käsitys. Mikään ei saisi muuttua, vaikka vuosituhennet kuluvat. He mielisivät takaisin parintuhannnen vuoden taakse. Toivotaan, että aikamatkustus pian toteuttaa heidän haaveensa. Tosin epäilen, että monille tulisi pian koti-ikävä ja he hipsisivät kiireenvilkkaa takaisin aika-alukseensa.

    • HjuvaMaa

      Ihminen on aina haaveillut pääsevänsä maan piiristä jonnekin kauas.
      Se on haaveena vieläkin ja tulee aina olemaan.
      Me emme täältä pääse pois.
      Miksi pitäisikään koska mitään ei muualla ole.
      Onkohan ihminen koskaan käynyt 100 km korkeammalla ja tullut elävänä takaisin?

      • Tutkivatieteilijä

        Viime vuosituhannella oli Apollo-ohjelma jossa he kehittelivät raketteja jotka lähettäisivät ihmisiä kuuhun asti. Muistaakseni korkeimmalle noussut oli n.53km jonka jälkeen puhti loppui raketeista. Tähän oli varauduttu ja miehistö palasi maahan laskuvarjon avulla turvallisesti. Myöhemmin keksittiin juttuja kuukivistä, laserheijastimista ja liehumattomista lipuista jotta ihmiskunta ei masentuisi lopullisesti tajutessaan että he ovat maan vankeja pysyvästi. Tuot huijausta on laajennettu aika leveästi nykypäivänä, on ISS ja muuta hömppää jotka on tehty tietokoneilla ja osa painottomuus lennoilla siihen suunnitelluilla lentokoneilla. Maailmankaikkeus loppuu alle 100km korkeudella joten eipä täältä oikein mihinkään voisi poistuakaan.


      • HulluVaiKakara
        Tutkivatieteilijä kirjoitti:

        Viime vuosituhannella oli Apollo-ohjelma jossa he kehittelivät raketteja jotka lähettäisivät ihmisiä kuuhun asti. Muistaakseni korkeimmalle noussut oli n.53km jonka jälkeen puhti loppui raketeista. Tähän oli varauduttu ja miehistö palasi maahan laskuvarjon avulla turvallisesti. Myöhemmin keksittiin juttuja kuukivistä, laserheijastimista ja liehumattomista lipuista jotta ihmiskunta ei masentuisi lopullisesti tajutessaan että he ovat maan vankeja pysyvästi. Tuot huijausta on laajennettu aika leveästi nykypäivänä, on ISS ja muuta hömppää jotka on tehty tietokoneilla ja osa painottomuus lennoilla siihen suunnitelluilla lentokoneilla. Maailmankaikkeus loppuu alle 100km korkeudella joten eipä täältä oikein mihinkään voisi poistuakaan.

        Sekopää mikä sekopää. Avaruus on täynnä satelliitteja. Ei ne 53 km:n korkeudella lennä.
        Olet joko mieletäsi sairas niin, että elät omassa mielikuvitusmaailmassasi tai vaihtoehtoisesti viljelet murruhuumoria tiedepalstalla.


      • FRGFRGFRRGG

        Mikä urpo oletkaan. Luuletko että niissä sAteliiteissa on ihmisiä sisäälä DD OLET MIELISAIRAS


    • Marssilaulu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe