2000 vuotta sitten partaiset ukkelit katselivat taivaalle ja esittelivät arvioita.
Nyt partaiset ukkelit katselevat taivaalle ja esittävät teorioita.
Tulevaisuudessa partaiset ukkelit katselevat taivaalle ja muuttelevat aiempia arvioita.
Tähtitieteen kehitys on ollut huimaa.
6
128
Vastaukset
Niin, nuo 2 000 vuotta sitten esitetyt ja Raamattuun kirjatut silloisten partaisten ukkelien arviot olivat lopullinen totuus. Sen jälkeen on ajattelu mennyt vain vinoon.
Tuohan on nykyajan fundamentalistien käsitys. Mikään ei saisi muuttua, vaikka vuosituhennet kuluvat. He mielisivät takaisin parintuhannnen vuoden taakse. Toivotaan, että aikamatkustus pian toteuttaa heidän haaveensa. Tosin epäilen, että monille tulisi pian koti-ikävä ja he hipsisivät kiireenvilkkaa takaisin aika-alukseensa.- HjuvaMaa
Ihminen on aina haaveillut pääsevänsä maan piiristä jonnekin kauas.
Se on haaveena vieläkin ja tulee aina olemaan.
Me emme täältä pääse pois.
Miksi pitäisikään koska mitään ei muualla ole.
Onkohan ihminen koskaan käynyt 100 km korkeammalla ja tullut elävänä takaisin?- Tutkivatieteilijä
Viime vuosituhannella oli Apollo-ohjelma jossa he kehittelivät raketteja jotka lähettäisivät ihmisiä kuuhun asti. Muistaakseni korkeimmalle noussut oli n.53km jonka jälkeen puhti loppui raketeista. Tähän oli varauduttu ja miehistö palasi maahan laskuvarjon avulla turvallisesti. Myöhemmin keksittiin juttuja kuukivistä, laserheijastimista ja liehumattomista lipuista jotta ihmiskunta ei masentuisi lopullisesti tajutessaan että he ovat maan vankeja pysyvästi. Tuot huijausta on laajennettu aika leveästi nykypäivänä, on ISS ja muuta hömppää jotka on tehty tietokoneilla ja osa painottomuus lennoilla siihen suunnitelluilla lentokoneilla. Maailmankaikkeus loppuu alle 100km korkeudella joten eipä täältä oikein mihinkään voisi poistuakaan.
- HulluVaiKakara
Tutkivatieteilijä kirjoitti:
Viime vuosituhannella oli Apollo-ohjelma jossa he kehittelivät raketteja jotka lähettäisivät ihmisiä kuuhun asti. Muistaakseni korkeimmalle noussut oli n.53km jonka jälkeen puhti loppui raketeista. Tähän oli varauduttu ja miehistö palasi maahan laskuvarjon avulla turvallisesti. Myöhemmin keksittiin juttuja kuukivistä, laserheijastimista ja liehumattomista lipuista jotta ihmiskunta ei masentuisi lopullisesti tajutessaan että he ovat maan vankeja pysyvästi. Tuot huijausta on laajennettu aika leveästi nykypäivänä, on ISS ja muuta hömppää jotka on tehty tietokoneilla ja osa painottomuus lennoilla siihen suunnitelluilla lentokoneilla. Maailmankaikkeus loppuu alle 100km korkeudella joten eipä täältä oikein mihinkään voisi poistuakaan.
Sekopää mikä sekopää. Avaruus on täynnä satelliitteja. Ei ne 53 km:n korkeudella lennä.
Olet joko mieletäsi sairas niin, että elät omassa mielikuvitusmaailmassasi tai vaihtoehtoisesti viljelet murruhuumoria tiedepalstalla. - FRGFRGFRRGG
Mikä urpo oletkaan. Luuletko että niissä sAteliiteissa on ihmisiä sisäälä DD OLET MIELISAIRAS
- Marssilaulu
Kyllä tähtitiede on kehittynyt huimasti jos Nasaan on luottamista.
Tässä hieman historiaa Marsista. Kuka tuon hirnumatta kestää?
https://www.youtube.com/watch?v=a2OASPsCr2s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402