Olen koska taide, politiikka, uskonto, musiikki ja kaikenlainen muu humpuukki vie vain aian kauemmaksi tieteellisestä totuudesta. Siksi pysyttäydyn kaukana kaikesta turhanpäiväisestä humpuukista.
Miksi MINÄ olen ateisti?
23
223
Vastaukset
- trollausta_taas
Olet trolli. Lue ensin, mitä se ateismi tarkoittaa, ei ainakaan vähänkään noin kuin aloituksessa väität,taidatkin olla uskis..
- trollausta_taas
Joo, olet selvästi lähimmäisrakas uskis, suorastaan pursuat hyväntahtoisuutta muita kohtaan....
- MINÄ_AVAUDUN
trollausta_taas kirjoitti:
Joo, olet selvästi lähimmäisrakas uskis, suorastaan pursuat hyväntahtoisuutta muita kohtaan....
Tuo ei ole minun kirjoittama kommentti vaan jonkun provosoituneen nettitrollin. Onko niitä täällä useinkin? Tein siitä ilmiannon koska se rikkoo sivuston sääntöjä, mutta toistaiseksi moderaattori ei ole tehnyt mitään asiattoman eli toista loukkaavan kommenti poistamiseksi.
Terveisin
AVAUTUJA - kaikki_sen_tietää
MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Tuo ei ole minun kirjoittama kommentti vaan jonkun provosoituneen nettitrollin. Onko niitä täällä useinkin? Tein siitä ilmiannon koska se rikkoo sivuston sääntöjä, mutta toistaiseksi moderaattori ei ole tehnyt mitään asiattoman eli toista loukkaavan kommenti poistamiseksi.
Terveisin
AVAUTUJAOlet itsekin trolli.
- Riito
Epäilemättä. Mistähän johtuu ettei tuo kuulostanut yhtään ateistilta, vaan lähinnä uskovaiselta ja/tai trollilta... on se kumma.
- MINÄ_AVAUDUN
Ai, miltä ateisti sitten tulee kuulostaa? Onko siihen jokin sääntö tai laki? Eikö jokainen saa kuulosta itseltään?
Terveisin
AVAUTUJA - trllausta_taas
MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Ai, miltä ateisti sitten tulee kuulostaa? Onko siihen jokin sääntö tai laki? Eikö jokainen saa kuulosta itseltään?
Terveisin
AVAUTUJATottakai saa kuulostaa miltä haluaa, ja sinä kuulostat uskikselta, joka vain esittää ateistia.
- Riito
MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Terveisin
AVAUTUJATuossa toinen ehtikin jo kommentoida, kyllä saa kuulostaa itseltään ja aloittajan teksti tosiaan kuulostaa ennemminkin uskovaiselta.
Ei siihen miltä joku vaikuttaa muille sen kummempaa lakia tarvita. Ihminen kun voi väittää olevansa mitä tahansa, muut sitten arvioivat uskottavuuden omalta kannaltaan.
Jos minä esim. väitän olevani jumala, jostain syystä en ensimmäisenä oleta että heittäydyt polvillesi kun jumala kerran vastasi sinulle näin henkilökohtaisesti, ja olisin jokseenkin kovasti huolissani jos olisit uhraamassa minulle esim. esikoistasi jos moista menisin pyytämään.
Kenenkään kun ei tarvitse myöskään automaattisesti uskoa sitä mitä heille väitetään ja tyhmempi sitä tekisi, etenkin jos vaikuttaa ettei väite vaikuta syystä tai toisesta uskottavalta. Muutenhan sitä menisi esim. uskomaan jokaiseen vastaantulevaan uskontoon. - etkö.tunne.ateismia
MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Terveisin
AVAUTUJAAteisti ei usko vapaaseen tahtoon, joten ateisti myös yleensä kuulostaa sellaiselle, joka ei osaa ajatella itse.
etkö.tunne.ateismia kirjoitti:
Ateisti ei usko vapaaseen tahtoon, joten ateisti myös yleensä kuulostaa sellaiselle, joka ei osaa ajatella itse.
Taisi mennä ateistit ja uskovaiset sekaisin. Uskovaisethan ovat niitä jotka uskovat että ihmisellä on vapaa tahto VAIN jos Jumala ei päätä vaikuttaa asioihin. :)
- 7oscaria
Voiko tiedeuskovainen olla ateisti?
- asdfasdfasdfs
Enpä tiedä. Sinun täytyy kysyä niiltä, joiden mielestä "tiedeuskovainen" on aito ja relevantti käsite. Eli samoilta lahkovarajeesuksilta, joiden mielestä "evousko" on uskonto. Turha moista on täysijärkisiltä kysellä.
- MINÄ_AVAUDUN
Kyllä kai,en tiedä. Skientologia, pseudotiede ja muu huuhaa ovat kuitenkin tiedemaailmaa vaivaavia ikäviä sairauksia.
Terveisin
AVAUTUJA MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Kyllä kai,en tiedä. Skientologia, pseudotiede ja muu huuhaa ovat kuitenkin tiedemaailmaa vaivaavia ikäviä sairauksia.
Terveisin
AVAUTUJAMikään mainitsemistasi ei liity mitenkään tieteeseen :)
- hgjhgjgjhgj
Aika ponneton aloitus. Uskovaiseksi trolliksikin poikkeuksellisen heikkotasoinen.
- a----a
Helvetin huono trolli, mutta olkoot. Minäkin olen ateisti, ollut koko pienen ikäni. Musiikki, taiteet, historia (myös uskontohistoria) ovat kiinnostaneet aina, tai tuolta varhaisesta teini-iästä saakka. Samoin tiede. Uskallan myös väittää tuntevani Raamatun paremmin kuin monikaan itseään kristittynä pitävä.
- MINÄ_AVAUDUN
Minusta kaikki humpuukki vie vain aina kauemmaksi tieteellisestä totuudesta ja keskittää huomion epäoleellisiin asioihin. Tiede ja talous ovat ainoita asioita joihin ihmisten tulisi vain keskittyä kurinomaisesti kaiken humpuukin sijaan.
Terveisin
AVAUTUJA - selvästi_uskis
MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Minusta kaikki humpuukki vie vain aina kauemmaksi tieteellisestä totuudesta ja keskittää huomion epäoleellisiin asioihin. Tiede ja talous ovat ainoita asioita joihin ihmisten tulisi vain keskittyä kurinomaisesti kaiken humpuukin sijaan.
Terveisin
AVAUTUJAMitään tieteellistä totuutta ei ole samassa mielessä kuin uskonnollinen totuus.
Tästäkin kirjoituksestasi näkee selvästi, että olet uskis, joka trollaa. - Riito
MINÄ_AVAUDUN kirjoitti:
Terveisin
AVAUTUJASinä ilmeisesti asian tiedät jos siihen elämäsi perustat, eli kerro meille että mikä se on se Tieteellinen Totuus?
- hjkhps
Musa on matikkaa ja taide geometriaa ja fysiikkaa ja optiikkaa, urheilu fysiikkaa, sekä urheilijan että välineiden osalta, politiikassa olisi suotavaa tehdä päätöksiä tosiasioiden eikä uskomusten pohjalta.
Uskonto sen sijaan perustuu humpuukiin. - lihaapöytään
Aloitus saattaa olla parodia siitä millainen ateisti olisi, jos ateismi olisi uskonto.
- jumalsatua
Voihan se olla, että aloittaja uskis yrittää kovasti olla hauska. Tavallisestihan uskikset ovat niin säälittävän tosissaan jumalsatujensa kanssa.
- raukka_uskis
jumalsatua kirjoitti:
Voihan se olla, että aloittaja uskis yrittää kovasti olla hauska. Tavallisestihan uskikset ovat niin säälittävän tosissaan jumalsatujensa kanssa.
...aloittaja epäonnistuu surkeasti. Aloittaja ei uskalla varmasti esim. sanoa tai kirjoittaa "jumala on ihmisten keksimä satu", koska pelkää kadotusta ja jumalan pilkkaa yli kaiken, raukka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433443- 362064
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301779- 161547
- 231518
- 101420
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122