Apua!!! Auttakaa nopeesti pliis! Mä äsken huomasin että mun uloimmassa häpyhuulessa on joku patti. Noin herneen kokonen. Se on ihon alla ja se liikkuu kun sitä puristaa. Ei oo kipee mut nyt mua pelottaa et mikä se on:( laittakaa pliis asiallisia vastauksia. Toivon että joku osais auttaa:/
Mikä mun alapäätä vaivaa?
5
209
Vastaukset
- rohkeastilääkäriin
Gynekologilla käynti voisi auttaa sinua…?
Terveyskeskuslääkärikin.
Siihen asti älä murehdi itseksesi asiaa ! - jgjgjgf
Se voi olla ihan rasva-/talipatti. Itselläni oli sellainen sisemmässä häpyhuulessa, ja se oli tosi kipeäkin. Voit mennä ihan terveyskeskuslääkäriin tai koulu- tai opiskelijaterveydenhuoltoon, jos rahasta on pulaa. Asian pystyy toteamaan ja hoitamaan yleislääkärikin.
- eitarttelääkäriä
Turhaan huolestut. Alapäähänkin voi tulla finnin kaltaisia patteja. Ne voivat olla kipeitäkin, mutta häipyvät kyllä itsestään. Itselläni on ollut kymmeniä.
Kävitkö lääkärissä?
- näinmäteen
koeta puristaa se,siitä voi tulla märkää,tai valkoista talia.Mutta jos ei tule mitään,keitä vettä,kasta puhtaan pyyhkeen kulma veteen,ja äina hetki niin kuumalla pyyhkeellä kuin kärsii,ja seuraavana päivänä paise on hävinnyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498