"Jos asiakas on pettynyt, haluamme korjata tilanteen heti ja tarjota hänelle uuden tilaisuuden syödä ravintolassamme meidän piikkiimme. Tämä onnistuu, kun saamme palautteen heti. Jos viikon kuluttua törmään somessa pettymystään purkavaan asiakkaaseen, ei tilannetta ole yhtä helppo korjata, Tuominen harmittelee."
Toki sosiaalisessa mediassa on ilmiöillä tapana myös paisua. Pieni epäkohta saattaa saada valtavat mittasuhteet.
"Toki voimme vastata viestiin ja pahoitella, mutta se on yhtä tyhjän kanssa. Aiemmin saimme palautteen suoraan asiakkaalta. Nyt tuntuu, että palautetta pantataan, jotta se päästään kirjoittamaan someen, Tuominen jatkaa."
"Kasvotusten saatu palaute on mielestäni rehellisempää ja tietyllä tavalla arvokkaampaa kuin monasti viinipäissään kirjoitetut anonyymit purkaukset."
Eräs "ravintoloitsija" voisi ottaa tästä mallia eikä aina mesoa täällä. Jos siis olet edes yrittäjä.
Näin toimii rehti ravintoloitsija !
Asenteella-Pärjää
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495