täällä kauhajoella on aloitettu hieno palvelu joka kylläkin on tarkoitettu vähä osaisille! hinta1,50,tämä hieno asia mutta kun sen ovat ottaneet omakseen n.s hyväosaiset joiden tuloilla varmaankin pystyisi syömään jossaintoisessakin paikassa itse olen pienimmällä eläkkeellä oleva mutta kun en aina ehdi jonoon puoltatuntia aikaisemmin kun ruuanjako alkaa niin olen jäänyt ilman ruokaa useasti ja eräästä olen huomannut (jolla varmaankin on rahaa tai sitten ainakin omia perunoita kellarissa riittävästi ainakin omien puheittensa mukaan )hän nimittäin kertoi kerran kun kouluruokaa ei jäänytkään jaettavaksi vähäosaisille niinhän vain totesi noeipä sen väliä ompahan omassa kellarissa 3000kg perunoita ettei tässä nälkään kuole eli siinä taas nähtiin kauhajokinen kateus köyhiäkohtaan eli hänen ajatus maailmansa pyörii täysin oman navan ympärillä SIIS YRITTÄISIT EDES VÄHÄN AJATELLA MEITÄ TYHJÄTASKUJAKIN ETKÄ VAIN OMAA ITSEÄSI KOSKA SINULLA AINAKIN RUOKAA PIISAA mutta on siellä paljon muitakin joiden tulot ovat n.s köyhyys rajan yläpuolella siis haistakaa vee te rahan/ruuan ahneet paskiaiset kyllä teillekkin noutaja tulee!
Vastaukset 1
- kauhajoenjake
Mitä se sulle kuuluu missä muut käy syömässä? Tietenkin siellä käydään syömässä missä on edullista. Keskity omiin asioihisi pummi. Miten niin et muka ehdi, mitä muuta tekemistä sinulla muka on? Köyhä laiska eläkeläinen joka ruikuttaa kun muut osaavat hoitaa asiansa paremmin. Juuri sinunlaistesi takia äänestän aina kokoomusta, rumennatte katukuvaa ja teette ruokaloista epämiellyttäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190643Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637- 73607
- 57603