täällä kauhajoella on aloitettu hieno palvelu joka kylläkin on tarkoitettu vähä osaisille! hinta1,50,tämä hieno asia mutta kun sen ovat ottaneet omakseen n.s hyväosaiset joiden tuloilla varmaankin pystyisi syömään jossaintoisessakin paikassa itse olen pienimmällä eläkkeellä oleva mutta kun en aina ehdi jonoon puoltatuntia aikaisemmin kun ruuanjako alkaa niin olen jäänyt ilman ruokaa useasti ja eräästä olen huomannut (jolla varmaankin on rahaa tai sitten ainakin omia perunoita kellarissa riittävästi ainakin omien puheittensa mukaan )hän nimittäin kertoi kerran kun kouluruokaa ei jäänytkään jaettavaksi vähäosaisille niinhän vain totesi noeipä sen väliä ompahan omassa kellarissa 3000kg perunoita ettei tässä nälkään kuole eli siinä taas nähtiin kauhajokinen kateus köyhiäkohtaan eli hänen ajatus maailmansa pyörii täysin oman navan ympärillä SIIS YRITTÄISIT EDES VÄHÄN AJATELLA MEITÄ TYHJÄTASKUJAKIN ETKÄ VAIN OMAA ITSEÄSI KOSKA SINULLA AINAKIN RUOKAA PIISAA mutta on siellä paljon muitakin joiden tulot ovat n.s köyhyys rajan yläpuolella siis haistakaa vee te rahan/ruuan ahneet paskiaiset kyllä teillekkin noutaja tulee!
Vastaukset 1
- kauhajoenjake
Mitä se sulle kuuluu missä muut käy syömässä? Tietenkin siellä käydään syömässä missä on edullista. Keskity omiin asioihisi pummi. Miten niin et muka ehdi, mitä muuta tekemistä sinulla muka on? Köyhä laiska eläkeläinen joka ruikuttaa kun muut osaavat hoitaa asiansa paremmin. Juuri sinunlaistesi takia äänestän aina kokoomusta, rumennatte katukuvaa ja teette ruokaloista epämiellyttäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid130842En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38447
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää115433Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397