Euroa niin vois saada ihan kenet naisen haluaa koska naiset on rahan perään. Jos olet ujo etkä ole erityisen komea, pitkä tai sulla ei ole isoa kyrpää niin et muuten saa koskaan tasokasta naista.
Pelasin tänään 10 eurolla Eurojackpottia siinä toivossa että voittaisin mutta en yleensä voita lottopeleistä mitään.
Voittaispa Eurojackpotista melkein 50 miljoonaa
39
579
Vastaukset
- Ujoatm28v
Ehkä sitten joskus 80-vuotiaana voitan päävoiton Lotossa ellen ole jo sen takia tappanut itseäni kymmeniä vuosia aikaisemmin kun en ole saanut pillua kauniilta naisilta. Enkä enää tuon ikäisenä edes viitsi lotota koska en tekisi rahalla enää mitään kun ei munakaan enää seiso.
Uskoisin tuon olevan mahdollista, se että voittaisit Eurojackpotissa miljoonia, mutta ensin sinun tulisi nimetä/valita se nainen keneen haluaisit tehdä vaikutuksen. Onnetar ei katso hyvällä ihmisiä,. jotka vain toivovat jollakin verukkeella ammoa.
- näisevaamenee
rakas ystävä, riittää jos sulla satanen! ja saat kauniin naisen(tosin vaa puoleksi tunniksi)..
Jos ajatellaan ja hinnaksi tingitään 100€ per. tunti, niin vuodessa se kustantaisi 876 000. Jos käytössä on 50 miljoonaa, se jaettuna xxx xxx=57 vuotta ja tämä 50 milj. 5% tuotolla takaisi sen, että joutuisit jakamaan persettä joka päivä noin 300 vuotta.
- Ujoatm28v
On mulla paljon enemmän kuin satanen mut en nyt viitsi kertoa kuinka paljon.
- viiskyt_miltsii---
.
"Viiskyt miltsii ei kuitenkaan riittäisi kuin viikon"
har!111
.
- Voittaisipa
Voittaisipa juu, niin samantien olisi oma elämä täällä myynnissä, sillä tähän maahan en jäisi sekunniksikaan enää.
Naiset ovat rahan perään jos rahan omistaja mies on pitkä. Vaikka voittaisin 100 miljoonaa euroa niin en taatusti saisi naista. Tähän kun otetaan huomioon vielä se että vuorovaikutustaitoni ovat luokkaa nolla, niin ihan yksin erakoituisin miljoonien kanssa.
- 184
Minulla ei varmaan sekään auttaisi. Toki hiukset voisi olla leikattu viimosen päälle ja asukokonaisuus kenkiä myöten kuin muotilehden kannesta. Auto ja asuntokin voisi olla luokkaa "status saa näkyä" mutta kun niissä kulisseissa en tuntisi olevani oma itseni ja se kyllä paistaisi säteilynä ympärille. Itsevarmuus olisi aikalailla kadonnutta kansanperinnettä ja muistuttaisin pikavipeillä viimeiseen hyökkäykseen lähtenyttä sankaria.
Ehkä sitä on liian vaativa jos toivoo että nainen haluaa minut ja yllättyy myöhemmin kun bonuksena on 50 miljoonaa eikä toisinpäin. - Kiltti-ja-kunnollinen
Tänään tps voittaa hifkin 4-1. Laitin 100 euroa panokseksi tulosvetoon. Voitin jo kerran sillä 2400 euroa kun tps voitti 4-1 ekassa pelissä
- 100-meni
Eikö olisi kannatanut lopettaa jos on jo voitolla.
- pelimies---
Rahaa se vaan on.Eikös tää kiltti ja kunnollinen voittanut kenossa 5000 euroa. Tuskin on pikkurahan puutetta.
- Ujoatm28v
Kuinka jollain voi olla noin hyvää tuuria? Vittu minä voittanu taaskaan mitään eilen enkä yleensä voita pitkävedosta enkä tulosvedostakaan mitään.
- Ujoatm28v
Monta sataa euroa olen itse tappiolla noista pitkävedoista ja lottopeleistä. Kannattaiskohan lopettaa vai alkaa pelaamaan entistä isommilla panoksilla singlejä? No eipä noilla pitkävedoilla tai tulosvedoilla kuitenkaan pääse rikastumaan ellei voita miljoonia lotosta.
- Ujoatm28v
Ja taas voitit 2400 euroa. Voiko jollain olla jatkuvasti noin hyvää tuuria?
- palsta-totuus
Tps-hifk tulosveto kerroin 21.71 eli voitto 2171 euroa.
eikö tää kiltti ja kunnollinen saanut perintöä 160 tonnia. Voittaa vielä vedoistakin joten hyvin menee. 160 tonnista menee veroa 25 tonnia joten siitä jää pelirahaa reippaasti. Tepsi tosiaan voitti 4-1, eli paljonko tänään voitit??
Ensi kierroksella voisi pelata pitkävedossa voittoa ilvekselle ja HPK:lle.- Ujoatm28v
Tappara kyllä hoitelee ilveksen. Tai ehkä pelataa täydet 7 ottelua vain sen takia että saadaan rahat pois ihmisiltä.
- Ujoatm28v
palsta-totuus kirjoitti:
Tps-hifk tulosveto kerroin 21.71 eli voitto 2171 euroa.
eikö tää kiltti ja kunnollinen saanut perintöä 160 tonnia. Voittaa vielä vedoistakin joten hyvin menee. 160 tonnista menee veroa 25 tonnia joten siitä jää pelirahaa reippaasti.No, voittaahan joku Lotostakin kymmeniä miljoonia euroja ja aina joku on kateellinen. Monet sentään onnittelee, onnittelen minäkin mutta myönnetään silti että olen vähän kateellinen niille jotka voittaa Lotossa miljoonia.
- Kiltti-ja-kunnollinen
DarkFear kirjoitti:
Tepsi tosiaan voitti 4-1, eli paljonko tänään voitit??
Ensi kierroksella voisi pelata pitkävedossa voittoa ilvekselle ja HPK:lle.En ole tällä viikolla pelannut muuta kun kenoa. Viikonloppuna voisin pelaa taas tulosvetoa. Pitkävetoa pelaan harvoin kun siitä ei voita mitään mun tuurilla.
Kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:
En ole tällä viikolla pelannut muuta kun kenoa. Viikonloppuna voisin pelaa taas tulosvetoa. Pitkävetoa pelaan harvoin kun siitä ei voita mitään mun tuurilla.
Pitkävedossa oli ainakin tepsin kerroin 3, jos uskoo sen selviävän jatkoon IFK:ta vastaan. Myös HPK:n kerroin oli muistaakseni yli neljä, jos onnistuu pääsevän jatkoon tosta parista Jyppiä vastaan.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Joskus voitta ja joskus hävii. On kylä tuuriakin ollut. En minä useinkaan pistä yli 10 euron panoksia. Kenossakin mulla on kaksi riviä ja kahden viikon kesto päiväkenoa
- Kiltti-ja-kunnollinen
Tilanne 3-1 , 8 minuuttia jäljellä.
- Kiltti-ja-kunnollinen
vitun jees, tps voitti 4-1. 2100 euroa voittoa
- ätminki
Oi vittu, onnee vaan. Nyt äkkiä mene tilamaan huora että saat pillua.
- Ujoatm28v
Eipä kyllä ole meikäläisellä koskaan tuollaista tuuria peleissä käynyt mutta onnea silti.
- realismia
Mielenkiintoista, että pidät "tasokkaina naisina" juuri niitä golddiggereitä.
Sehän on selvää, että hyväksikäyttäjänaiset pyörisivät ympärilläsi kun sitä 50-miljoonaasi mainostaisit (pyöris muuten hyväksikäyttäjämiehetkin, ei ois "kavereista" sulla pulaa niin kauan kuin hynää riittäis). Jokainen noista keksis omat keinonsa nyhtää sut kuiviin, ja sitten ne häipyis.
Jotkut noista "tasokkaista" naisista vois kyllä seksiäkin harrastaa rahojesi vastineeksi, toiset taas veisi sulta pelkät rahat. Jo pelkkä nimimerkkisi kertoo, että kuulut helposti höynäytettävien kastiin.- Ujoatm28v
Hankkisin aseen siltä varalta että joku yrittäis höynäyttää mua. Enkä mä muutenkaan anna kenenkään kusettaa itseäni.
- realismia
Ujoatm28v kirjoitti:
Hankkisin aseen siltä varalta että joku yrittäis höynäyttää mua. Enkä mä muutenkaan anna kenenkään kusettaa itseäni.
Vankilaanko tykkäisit päästä?
Sinne joutuisit, jos aseella rupeisit uhkailemaan. - Ujoatm28v
realismia kirjoitti:
Vankilaanko tykkäisit päästä?
Sinne joutuisit, jos aseella rupeisit uhkailemaan.En mä nyt oikeasti noin tyhmä ole että vankilaan hankkiutuisin tai antaisin kenenkään kusettaa mun rahojani saamatta itse mitään vastinetta.
- TiedätMitäHänTarkoittaa
Puhuko hän tasokkuudesta mitään? Jos niin missä?
Jos ujo ätmi ei saa nyt naista ns köyhänä niin mitä tasoa hänelle on tarjolla? Ei ketään. Voittaessaan 50 miltsiä hänestä alkaa silloin naiset kiinnostumaan olkoot kultadikkareita tai mitä vaan mutta kiinnostuu koska hänellä on rahaa. Ei kyse ole ollut missään vaiheessa tasosta vaan siitä ett ruma ja ujo mies ei kiinnosta ketään mut kaskummaa kun massia on et paskalle ei taivu niin johan alkaa pillua tulemaan ovista ja ikkunoista. - realismia
TiedätMitäHänTarkoittaa kirjoitti:
Puhuko hän tasokkuudesta mitään? Jos niin missä?
Jos ujo ätmi ei saa nyt naista ns köyhänä niin mitä tasoa hänelle on tarjolla? Ei ketään. Voittaessaan 50 miltsiä hänestä alkaa silloin naiset kiinnostumaan olkoot kultadikkareita tai mitä vaan mutta kiinnostuu koska hänellä on rahaa. Ei kyse ole ollut missään vaiheessa tasosta vaan siitä ett ruma ja ujo mies ei kiinnosta ketään mut kaskummaa kun massia on et paskalle ei taivu niin johan alkaa pillua tulemaan ovista ja ikkunoista.Lainaus hänen tekstistään:
"...Euroa niin vois saada ihan kenet naisen haluaa koska naiset on rahan perään. Jos olet ujo etkä ole erityisen komea, pitkä tai sulla ei ole isoa kyrpää niin et muuten saa koskaan tasokasta naista."
Huomaa nuo kaksi viimeistä sanaa: TASOKASTA NAISTA
- bitches-
Vanhana inhoaa horo akkoja ja jakorasioita yli kaiken.
Siinä mielessä vanheneminen on plussaa miehelle.
Mielestäni nykyiset huomiohuorat ja perseselfie tatskanartut ovat pelkkiä käveleviä perseitä ei mitään muuta...kukapa haluaisi olla pelkän "perseen" kanssa seurustelusuhteessa?- 456987
Vissiin aika moni palstalaisista haluis olla pelkän perseen kanssa seurustelusuhteessa. Heidän kommenteistaan päätellen, he eivät mitään muuta naisessa edes näe.
- Ujoatm28v
Olen niin onneton ja saamaton naisten kanssa että olen ryhtynyt homoksi. Jos sitten miehiltä saisi helpommin kuin naisilta. Löytyisikö tältä palstalta homomiehiä toteuttamaan uutta fantasiaani? Minulla seisoo jo!
Vois ostaa sen 10miljoonan paatin ja asua siinä..
Pitää ruveta sijoittamaan että sais vähän sisältöä elämään..
Tollanen summa rahaa masentaa kun ei enää ole sitä porkkanaa kepin nokassa. :D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993