Miten tarkasti elätte raamatunohjeiden ja sääntöjen mukaan? Jos pitäisi arvioida vaikka asteikolla 1-10? 10 tarkottaisi että täysin.
RoT ei ainakaan elä niin koska näyttää valehtelevan päivittäin.
Uskovaiset!!!
11
211
Vastaukset
- JammuTursas
Eli eivät näytä elävän ollenkaan sen mukaan:D
On eräs hauska kirja mikä kertoo amerikanjuutalaisen miehen pyrkimyksistä eläää raamatullisesti, oliko se nyt vuoden ajan.
- Knark5
Kuukkeliin hakusanaksi A J Jacobs.
- AseistakieltäytyjäJyri
Kas kummaa, kukaan evokki ei löydä Jyristä mitään moitittavaa, ehehheh.
Jyri oli ensimmäisten parinsadan suomalaisen aseistakieltäytyjän joukossa, heheh. Siis suunnannäyttäjä tuhansille evokeille jotka nykyään tekevät samoin. Ironista vai mitä?
Asevelvollisuus tuli silti suoritettua. - saiskostäsmennystä
Mitä tarkoitat Raamatun mukaisesti elämisellä?
Jonkun lahkonko oppeja noudatellen?Kaikkien Raamatun käskyjen noudattamista pilkulleen Nosturi tarkoittaa. Tottelematon lapsi pitää kivittää, neitsyestä saa vaimon raiskaamalla hänet ja maksamalla hänen isälleen 50 sekeliä hopiassa, sekoitekankaisia vaatteita ei ole lupa pitää jne.
Jos Jumalan laki ja maallinen laki ovat ristiriidassa, maallisessa laissa on virhe eikä sitä tarvitse noudattaa. Jos Raamattu ja todellisuus ovat ristiriidassa, todellisuudessa on virhe eikä esimerkiksi fossiilien ikään saati vanhaan maapalloon ole lupa uskoa.
Jne. ad absurdum et infinitum. JC, Mark5, ROT ja t-torppa antavat mielellään neuvoja ad nauseam et de profundis.- Jkjghjkll
Kai tiedät että jotka tekevät lauantaina työtä täytyy kivittää?
http://www.vapaasana.net/artikkelit/2007/11/raamatun-julmuuksia-ja-ristiriitoja - äläröllääatte
Kysymys oli tarkoitettu uskovaisille, joiden joukkoon tuskin voi laskea henkilöä, jolle Raamatun mukaisne elämän merkitys on täysi mysteeri.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183