Tässä oon filosofoinut yhtä sun toista tänne. Ihan vakavissaan olen kertoillut itsestäni ja ajatuksista, tunteista.
Ei ole kaikki varmaan ollut loppuun asti mietittyjä, mutta en kadu mitään. Sanottu mitä sanottu, tehty mitä tehty.
Mutta tänään on viimeinen lomapäivä, enkä ole pätkääkään harmissaan. Tää on mun eka päivä omassa elämässä.
Mietin, että mitä tulee olemaan mun elämä? Koti. Siellä vietän n. 1/3 elämääni. Siitä teen sellaisen, että viihdyn siinä. Työ. Sen otan työnä. En hae sillä kuin toimeentulon.
Vapaa-aika. Silloin aion tehdä sitä mitä haluan. En mitään muuta.
Ja tähän elämään kuuluu lapset ja kiva pikantti lisä siihen mahtuu, mutta se nainen tulee olemaan sellainen, että minäkin sen tähän elämään tosiaan haluan. Sen löydän. :-)
Oman elämän kautta...
4
123
Vastaukset
- kysyn.sivusta
Eikö siis entisen puolisosi kanssa asiat menneetkään hyvin?
Joo, ei mennyt. Mutta opetti ja näytti valoa pimeään. Elämäni kokemus. Ei kaduta, päinvastoin. Olen ikionnellinen, että sen koin. :-)
En kauheasti pidä siitä kuinka tietyt liberaalit ja konservatiivit tahot toimivat ajatuspoliiseina ja haluavat kertoa toisille ihmisille mistä on sallittua vitsailla ja mistä ei, mutta sinun kohdalla olen tehnyt poikkeuksen.
"Mies tulee kotiin työmatkalta, ja löytää vaimonsa sängystä hermostuneen näköisenä. Kun mies avaa vaatekaapin laittaakseen takkinsa sinne, hän löytää parhaan ystävänsä alastomana kaapista. Hän kysyy: "Lauri, mitä teet täällä?" Lauri kohauttaa olkapäitään ja sanoo: "Jokaisen täytyy olla jossakin".
https://youtu.be/TcEDxnjMHGg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511883
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131786Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391614Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961218- 941215
- 851178
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3581024- 62879
- 49831
- 50826