Kun olet saanut lisäkiloja...raskaus?:/
No näytät hyvälle. Ne silmät<3, kun ne tapittaa, vaikka pikkusen harittaa.
Toivottavasti et pelkää tai alistu, onnea elämään. :)
Jos meitä muu ei yhdistä, kuin se että kummallakin on kauniit silmät.
On sekin jotain.
Naenen näytät hyvälle
23
827
Vastaukset
- missänähnyviimeksjamillo
En ole raskaana ja onneksi ei enää tartte pelkää eikä alistua kun jätin sen narsistin.
- hullu_olet
Missä stalkkaat?!
- hetken.huumaahh
Lähinnä internetti antoi fiilistelyä opin hieman tuntemaan sen kautta elekieltä ja muuta aloin jäädä koukkuun. Samalla tavalla kuin irl-kohtaamisessa. Silloin oli esteet. Nyt esteet haaveille/harhoille on etemme näe tai tapaa. Internetissä mahdollisuus 'stalkkaamiseen'.
Hih. Hulluksi itsensä saa. - mitävittua2
Kostatko mulle jos oot kokenut epäreiluutta kysyn vaan koska pakko olla kysymys tämmösestä
- hetken.harhaahh
mitävittua2 kirjoitti:
Kostatko mulle jos oot kokenut epäreiluutta kysyn vaan koska pakko olla kysymys tämmösestä
Kysymykset on keskeisiä. Tähän...
Pitäisi ymmärtää olla ymmärtämättä.
- bminormaali
Haistappa kuule vittu!!!
- eiraskaana
melko kiusallista XD
- hetken.kiusaaminen
Ihmiset ei muutu aikuisina mihinkää kiusaavat epäsuoremmin
En ole raskaana. (Olen tunnesyöppö.) Ja tällaisia juttuja on ihan turha tänne kirjoitella,jos on menossa naimisiin 20.7.2017. Sinusta kai siinä vihjeessä on kyse.
Muuta yhteistä et keksinyt? Keksin pari seikkaa lisää, vaikka niitä sinun kesäsulhasen on turha muistella:
- kumpikin tulee kaksilapsisesta perheestä,
-kummallakin on luonnontiedettä soveltavan alan koulutus.
Onni ei tässä elämäntilanteessa pitkälle kanna.- Kauniskiitoss
En ole raskaana. Olen saattanut syödä liikaa munkkeja :)
Vaikka en ehkä saisi niin Sun silmiä voisinkin tapittaa, ne on ihanat :) harmi vain että niiden katseluaika on aika rajallista.- pahastikin
Mua ei nää sun jutut enää hetkauta mutta muista että jotakuta muita nää jutut voi loukata
- Jokuuu1
Minkä tästä teki loukkaavan?
- Eimuuta
Tuskin on mulle eikä tarvi ollakkaan mutta en ole raskaana vaikka tahtoisin vielä ainakin yhden vauvan.
T:t - szdrxtcgyvhbj
Ei kun otin silikonit. Tuli vähän reilusti desejä ;)P
Ja kuka haluaa öitänsä valvoa tai paskavaippoja vaihtaa jos ei ole pakko???!!! Ei kiitos. Vapaus, harrastukset...ahhh :D!!- eikiitoskerroenempää
Vapaudesta ja harrastuksista en halua kuulla enempää.
- Aamullako-
Missä näit mut tänään? Käytän reilua takkia, kun palelen herkästi...
- Puistattavaa
Älkää herran jumala vastatko tälle postanneelle narsistille. Siitähän tämä ihmis saasta vaan nauttii. Parempi jättää yksin raukka. Vain narsisti iskee loukattuna ihmisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, kuten ulkonäköön.
- tiiähäntä
Puistattavaa kirjoitti:
Älkää herran jumala vastatko tälle postanneelle narsistille. Siitähän tämä ihmis saasta vaan nauttii. Parempi jättää yksin raukka. Vain narsisti iskee loukattuna ihmisen henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, kuten ulkonäköön.
kyllä minäkin näen vähän outona aloituksen, jos aloitusta tarkoitat? Itse aina talvisin kerään 5kg painoa ja karistan keväällä, kieltämättä joskus vähän pömpöttää talvisin.. SILTI se, jota itse kaipaan, ei koskaan sanoisi näin, kuin ap. Hän huomaisi vain isontuneen rintavarustuksen ja kohtelisi kuin ennenkin. Ei sanoisi lihomisesta sanaakaan.. Kokemusta on lähiaikojen irl:stä.
- säälikäämmetuota
Aloittaja on itse kaljamahaa kantava, erektio-ongelmista ja löysästä mininakistaan alemmuutta ja huonoimmuutta kärsivä luuseri.
- onsullaotsaa
Omituista, että tässä näitä jotain loukkaavaa, joten päätit loukata aloittajaa.
En kerjää sääliä. :)) olen ihminen, mutta sinä pidät minua ali-ihmisenä olettamuksien takia. onsullaotsaa kirjoitti:
Omituista, että tässä näitä jotain loukkaavaa, joten päätit loukata aloittajaa.
En kerjää sääliä. :)) olen ihminen, mutta sinä pidät minua ali-ihmisenä olettamuksien takia."Säälikäämmetuota" on ilmeisesti sinulle niin vihainen, että sinun on vain parempi sivuuttaa hänen (miehen tai naisen) kommentit.
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
"Säälikäämmetuota" on ilmeisesti sinulle niin vihainen, että sinun on vain parempi sivuuttaa hänen (miehen tai naisen) kommentit.
...hänen kommenttinSA.
Ehkä sinä itse jatkoit sitä alkoholitarjoilua silloin joskus liian pitkään.
Ehkä sinun olisi pitänyt pistää "baari" aikaisemmin kiinni,
jotta silmäni eivät olisi niin kovasti harittaneet.
Tykkään sinusta, jos tunnistin oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454