Siitä korkeatasoinen tili myyntiin:
http://www.huuto.net/kohteet/world-of-tanks-eu-tili-_-account-wn8-2780-wr-61/442349518
World of Tanks EU tili / account wn8 2780 wr 61%
5
474
Vastaukset
- öjfwödfjöwf
Kuka on niin hölmö että viitsii rahojaan haaskata tuollaiseen?
- äytssssss...stiksstiks
herra öfwöfwöf mikä liet? jokainen meistä kuluttaa rahaa johonkin ? poltatatko tupakkaa? juotko viinaa ? lopetin ne ja ostin tämän pelitilin toiselta myyjältä jossa harvinaisia tankkeja, saanut terapiaa tästä pelistä ! kumpi on pahempi ? tiesitkö että suurin osa ihmistä syö liikaa ja syö paskaa ? eikö se ole se hölmö joka tuhlaa rahojansa ? tai nainen joka ostaa meikkejä ja muotivaatteita . eikö se ole rahan tuhlausta tai lomamatkat ? ihminen maksaa jostain mistä saa iloa ja piste.
- Anonyymi
urpot maksaa ryssille "ilmaisesta" pelistä, meikäläinen pistää 6-0 näitä "iskäonostanumulle tankin ja ammuksia ja oon nyt man- pentuja". Killinkiäkään en ole wottiin laittanut, kaikki tallissa olevat vaunut lisukkeineen on taidokkaasti pelaamalla hankittu.
T: Tier X - Anonyymi
Ois 74k peliä pelattu tili myynnissä 400e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591