minun elämäni meni pieleen

järkikäteenjäitähattuun

Aivopestiin lapsena. Menin nuorena naimisiin alistavan narsistin kanssa. Kolmen kympin kriisissä tajusin erota. Miehen takia meni luottotiedot. Elimme minun tuloilla,jotka olivat pienet. Hän ei kodin eteen rikkaa ristiin laittanut. Ruokaa ei välillä ollut. Hän pisti kädet ristiin. Jeesus auttaa. Ei tullut ruokaa pöytään. Nyt olen vapaa kaikesta. Jumalaan uskon. En halua tutustua mihinkään uskoviin. He ovat sairaita. Älkää nuoret menkö naimisiin liian nuorena,vaikka seksuaaliset halut ajaa siihen. Voitte kokeilla seurustella ja sekstailla ja sitten päättää. Sairasta on rynnätä naimisiin muka ikuiseen liittoon. Ei nuorena voi olla varma haluaako oikeasti sitoutua. Se on vaan ne alapään himot.

14

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narinari

Mitäpä täällä valitat! Varmaan monen muunkin elämä on mennyt pieleen jostain muusta syystä. Itse varmaan miehesi valitsit joten turha ainakaan muita syytellä. Jospa katsoisit peiliin ja miettisit onko itsessäsi mitään vikaa.

• ikäviäasioita

Oikeassa olet siinä, että monet ajaa naimisiin alapään himot.

Niin ei pitäsi tehdä.

Pitäisi oikeasti tutustua seurustelun aikana toiseen, niin että tietää, kuka hän on, millainen hän on, miten hän toimii ja mitkä ovat hänen unelmansa, hänen ajatuksensa, hänen tapansa ja soveltuuko hän naimisiin ollenkaan ja voiko yhdessä rakentaa kestävää liittoa.

Hetkessä ei saa selville toisesta sitä oikeaa todellisuutta.

On ihanaa, että olet päässyt eroon paskiaisesta, joka ei oikeasta Jeesuksen seuraamisesta ymmärrä yhtään mitään, vaan on perkelettäkin pahempi.

On todella valitettavaa, että sinun elämääsi tuli tuo perkelettäkin pahempi ihminen, joka todellakaan ei ole Jeesuksen seuraaja - hän on perkeleen seuraaja - hänen tekonsa näyttävät sen, ketä hän seuraa. Sanat eivät mitään merkitse - teot näyttävät todellisen ihmisen.

Siunausta sinulle ja tulevaisuuteesi. Toivottavasti tutustut joskus vielä oikeisiin Jeesuksen seuraajiin, joissa näet rakkauden asuvan - siitä heidät tunnet.

• vittumitensekaisin

Sinä taidat ymmärtää kaiken Jeesuksen seuraamisesta kun täällä toisia haukut perkelettä pahemmaksi jonkun katkeroituneen ihmisen lyhyen kirjoituksen perusteella.

• NipottavaNysvääjä

Miten tämä liittyy helluntailaisuuteen?

• eiliityei

Ei mitenkään. Helluntalaiset siten tahtovat elää kriiseissä vuodesta toiseen ilman viisastumista. Sukupolvesta toiseen.

• siukkuja

Ehkäpä tuo mies oli/on helluntailainen?

• Helposti te tänään eroatte puolisoistanne, ja syytätte milellänne vielä heitä kaikista ongelmista, vaikka teillä itseltänne myös puuttuu jumaliset arvot, jotka antaisivat voiman, ja ymmärryksen elää liitossa.

Raamatussakin on naisia, joilla on huno avio mies, mutta he eivät eronneet, sillä he olivat alamaisia myös Jumallen, ja Jumala voimisti heitä.

Toisin on teidän kanssanne.

Ja aviotonta yhdyntää ei pidä harjoittaa. Parempion naida, kuin palaa. Eli jos teissä ei ole hillintää, niin menkää naimiin sitten, ennen kuin juoksette tuolla sinkkuina sängystä sänkyyn. (kuten on aikamme tapa)

Ja ottakaa itsellenne kunnon kristitty puoliso, ei mitään huulipalvelijaa, joka on kykenemätön mihinkään hyvää. Jos hän selittelee hyvät teot tarpeettomiksi uskossa, niin varmaan hän selittelee, että niitä hyvä tekoja ei tarvita myöskään avioliitossa. Tai jos hän uskoo syntiseen kristillisyyteen, niin todennäköisesti hän pettää sinua ainakin sydämen tasolla.

Mutta kuka tahtoo kunnon puolison, kun harva rakastaa itsekkään hurskautta? No tässäpä teille syy teidän onnettomiin liittoihinne.

• On se outoa, että aikuinen ihminen ei saa uskovaisten mielestä itse päättää sukuouolielämästään. Ajastus siitä, että Jumalaa aihe kiinnostaisi on mieletön. Sukupuolielämän kontrolloinnille on historialliset syynsä. Omituista, jos uskovaiset eivät niitä näe.

• saviseutulainen

>>Mutta kuka tahtoo kunnon puolison, kun harva rakastaa itsekkään hurskautta? No tässäpä teille syy teidän onnettomiin liittoihinne.<<

Sinäpä se Mikko kaiken tiedät. Kaikkeen sinulla on "totuuden torvena" toitottaa omavanhurskautesi ehtymättömästä "aarreaitasta" syytökset ja ohjeet jokaikiselle syntisäkille, joita ympärilläsi vilisee.
        No, työsarkasi on loppumaton, koska meitä kurjia syntisiä totisesti riittää.
        Miten mukavaa onkaan sitten kiittää Jumalaa siitä, "etten minä ole kuin nuo muut . vaikkapa publikaani tuossa ..."!

>>>Raamatussakin on naisia, joilla on huno avio mies, mutta he eivät eronneet, sillä he olivat alamaisia myös Jumallen, ja Jumala voimisti heitä.<<<

Sinä kaikessa jumalisuudessasi ja "hurskaudessasi" soisit onnettoman naisen - tai miehen kärsivän kauhistuttavassa aviohelvetissä narsistin kanssa, joka tuhoaa ja tappaa kumppaninsa niin henkisesti kuin fyysisesti.

Hyvistä teoista sinä Mikko jaksat muistuttaa jokaisessa viestissäsi palstalaisia.
        Jospa aloittaisit vaikkapa itsestäsi ja osoittaisit edes yhden kerran ymmärtämystä ja sääliä/empatiaa kanssakulkijoitasi kohtaan.

• narskujakaikkialla

Nämä aloitukset ei välttämättä ole "todellisesta elämästä" vaikka voisivat olla todellisesta elämästä.

Esimerkiksi naiset usein valittavat miehen tai ex-miehen olevan narsisti, liekö se aina se totuus kaiken takana, taitaa olla uusi ilmiö laittaa kaikki käsittelemättömät avio-ongelmat narsismin piikkiin, jos ei ole tyytyväinen toisen osapuolen korren kantoon taloudessa tms.

En väitä, ettenkö olisi itse syyllistynyt valittamiseen toisesta osapuolesta jollekin kolmannelle henkilölle...kait se on kun sukset menee ristiin, niin se vika on aina siinä toisessa, vaikka on sitä usein myös itsessäkin, sitä on vaan niin paljon vaikeampi sitten havannoida ja nähdä ja tunnustaa itselleen.

:)

• vähänenempikokenut

Ei ole aloittajallakaan kaksiset neuvot tarjolla ja köykäsesti diaknosoi uskovat sairaiksi huh millaisia pönttöjä on tänä aikana liikenteessä muita neuvomassa!

koita palata peilin ääreen äläkä hätäile siitä pois heti saman tien.

• MyösPaljonKokenut

Eihän aloittaja uskovia kategorisesti sairaiksi diagnosoinut. Jos mies on vaimonsa palkalla elävä narsisti, niin pitääkö naisen pilata loppuelämänsä elättäen syöttilästä? Mielestäni ei. Olisi vaan lempannut ukon aikaisemmin pihalle.
        Olen sivusta seurannut niin uskovien kuin uskomattomienkin avioeroja. Osa niistä tehdään varmasti aivan liian kevein perustein, mutta osa roikkuu avioliittohelvetissä liiankin kauan.

• vittumitensekaisin

Kolikossa on kaksi puolta, et voi tietää todellista tilannetta jonkun lyhyen kirjoituksen perusteella. Parisuhteessa ja erossa on kaksi osapuolta ja oman kokemukseni mukaan, ja sen mitä olen toisten elämää joutunut seuraamaan, niin syy liiton hajoamiseen on aina siinä toisessa. Ainakin suurin syy. Ja jos molemmilta kuulee kertomuksen tilanteesta ja siihen johtaneista syistä niin ne poikkeavat täysin toisistaan.

Yleensähän suurimpia asiantuntioita ja parisuhdeneuvojia on ne joilla ei itsellään ole milloinkaan ollut parisuhdetta.

• OtaItseVastuu

Syytät toisia omista vääristä valinnoistasi. Noloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      237
      1558
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1297
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      978
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      871
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      844
    Aihe