Nyt on Maailmankirjat sekaisin

1000043143g

Arvatkaapa, kuka tai ketkä ovat Suomi 24 palstalla selittämässä Jumalansanaa Raamatusta?

Terveellä päällä olevat ovat aina pitkän koulutuksen saaneita asiaan ja kaikkein tärkeintä, että Jumala itse on valinnut henkilöt kuhunkin tehtään, jonka ihmiselle antaa.

Suomi 24 on kääntänyt senkin faktan päälaelleen tapansa mukaan.
Skeptikko idiootti, hema lusikalla saanut ja muutama psyk. pot. on mielestään asiantuntijoita kaikessa uskoon liittyvässä asiassa.

Tätäkin sananlaskua ehätti heti selittämään psyk. pot ja yksinkertainen hema. Nyt on papit ja poastrit pantu viralta.

Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa, ei erkane hänestä hänen hulluutensa.
Sananlasku 27:22

10

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottajat

Jälleen yksi Jarmon kiukuttelualoitus

• Pakko-onkysyä

Onko harhaisuuteesi väärä lääke vai onko lääke ottamatta?

• Pakkohan se jonkun on teille uskonharhaisille omaa uskontoanne selittää, kun ette sitä itse ymmärrä. Otettakoon tähän kaikkien kristinuskonharhaisten vihaama ote koraanista:

Vääräuskoiset pitää tappaa

"Jos saatte tietää, että jossakin niistä kaupungeista, jotka Herra, teidän Jumalanne, antaa teidän asuttaviksenne, on kelvottomia miehiä, jotka ovat viekoitelleet kaupunkinsa asukkaat palvelemaan muita, teille vieraita jumalia ... teidän on miekalla surmattava sen kaupungin asukkaat. Julistakaa kaupunki Herralle kuuluvaksi uhriksi, hävittäkää se ja surmatkaa sekä asukkaat että heidän karjansa."

Ainiin, se onkin raamatusta 5. Moos. 13:13-16

• Jarmo__EiKirj

Mulla ei ole mitään tekemistä teidän aloitustenne kanssa. Aloitan lähes aina rekatulla omalla nimellä. Käytän muussa tapauksessa vain Jarmo__EiKirj nimimerkkiä.
      Eikö jo kirjoitustyylistä pahvipäät erota kuka on ja mikä? Onko se liian vaikeeta?

• Jarmo__EiKirj

No tietysti täällä on panettelija Nro1 "odottajat" joka tekee kaikkensa vääristelläkseen mun mainetta. Hän osapuilleen kaiken palstalla tapahtuvan negatiivisen vyörryttää syykseni. HÄPEÄ! ...no sä saat maksaa joka tapauksessa siitä kalliin hinnan ja tiedät kyllä mistä.

• Ei ne ymmärrä. Sitäpaitsi sinä jarmo et varmaankaan pyhää henkeä pilkkaisi. Oman näkemykseni mukaan ainoa pyhä henki pääsee sulkijalihaksen takaa ja tuoksahtaa hurmaavasti rikkivedyille.

• Odottajat

Vääristely on synti, eikä sellaiseen tule syyllistyä. Mutta koska olet miellistynyt valheeseen ja turruttanut omatuntosi ettei sillä ole mitään väliä, niin tokihan ssinulle on täysin sallittya myös väittää ettet ole noiden turhien aloitusten takana. Jos pidät valheprofeetan mainetta sitten jotenkin puolustamisen arvoisena niin kiukuttele toki.

Ja totuus on että suuri osa floodiviesteistä on sinun käsialaasi, ja se on totta että ymmärtäväiset kyllä sen tunnistavatkin. Mutta kaikki eivät erota joten siksi ilmaisen asiat jotta oppisivat erottamaan. Mielenkiintoisena todistuksena päättelykyvystäsi ovat nuo kirjoituksesi kaikenmaailman profetioista jotka tulvat valheen hengeltä, jota sitten hoet Jumalan hengeksi. Kelle sitten häpeä kuuluu, taikka maine, niin kukin päätelkööt

• Onpas taas avaajalla vaikeaa. Sitä se kiihkouskovaisuus teettää...

• JeesuksenPalvelija67

Sananl. 3:3-10

3 Älä unohda laupeutta, älä uskollisuutta --
      kiedo ne kaulaasi, kirjoita sydämesi tauluun,
      4 niin saat rakkautta ja kiitosta
      sekä Jumalalta että ihmisiltä.
      5 Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan,
      vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan.
      6 Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi,
      hän viitoittaa sinulle oikean tien.
      7 Älä luulottele olevasi viisas;
      pelkää Herraa ja karta pahaa.
      8 Siinä on sinulle lääke,
      joka pitää koko ruumiisi terveenä.
      9 Siitä, mitä omistat, anna Herran kunniaksi uhrit,
      kaikesta sadostasi paras osa.
      10 Silloin varastosi täyttyvät viljasta ja viini pursuaa puserrusaltaistasi.

• Odottajat

Olen pyrkinyt tekemään selväksi kuka tuon sonnan floodaamisen takana on. Odottajat -nimimerkki on kuitenkin ainoastaan ollut minun käytössäni lukuunottamatta ainakin yhtä kertaa kun mitä ilmeisimmin Jarmo innostui sitäkin lainaamaan. Ja ilmaisin sen myös: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14802565/epailen-etta-teuvo-suni--jarmo#comment-89472924

Asiat mitkä toit esiin ovat juuri miten sanoit, ja lisäksi pahemminkin. En ole väittänyt että Jarmo olisi ainut häirikkö täällä mutta hän on ehdottomasti vaikein tapaus. Multipersoona toiminta ja mikä tahansa viitta kelpaa päällelaitettavaksi kun haluaa saada aikaan riitaa. Ja ellei kukaan lähde sitten siihen mukaan, niin hänelle kelpaa itsensäkin kanssa riitely. MIkäli palstalle ilmaantuu jokin kunnon hengellinen keskustelu niin silloin hän floodaa sen täyteen turhanpäiväisiä kommentteja "eimeen,eimeen" -tyylillä tms. Aloittaa uusia tyhjiä aloituksiaan ja nostaa muita tyhjiä keskusteluja jotta kristillinen keskustelu olisi mahdollisimman hankalaa.

Hän on riivaajahengen valtaanottama ja täysin immuuni nuhtelulle. Hänellä on nk. jumala-syndrooma. Asian voi halutessaan todeta Hänen omaltakin pelastussanoma sivustoltaan ja sen foorumista. Sielläkin hän antaa ymmärtää että keskustelijat olisivat harmoniassa keskenään, muta totuus sielläkin on sama. Hän itse itseään suosittelee, kuten Raamattukin heistä sanoo. Jonkun hän sitten saattaa saada kirjautumaan foorumille ehkäpä sen huijauksen kautta, mutta jos tulee vähäisintäkään kritiikkiä ulkopuolelta niin kyseisen ihmisen olemassaolo foorumilla kumotaan, ja saatetaan harmitella asiaa rakkaudellisuuteen pukeutuen. Hän myös esittää toisinaan sitä kritiikkiä itselleen ja teeskentelee sitten ottaneensa asian harkintaan ja kiittelee siitä, mutta kyseessä on kuitenkin hän itse. Pyrkimys vain nostattaa itseään.

Tuosta ongelmakäytöksestään hän kyllä mielellään latelee niitä sairaskertomuksia ja julkaisuja/tutkimuksia osoittaen ne muille keskustelijoille, mutta monestiko ne on kohdennettuina häntä koskeviksi. Valheelliset väitteet panettelu ja muiden pilkkaaminen on jokapäiväistä harrastusta. On varmasti totta sekin että hän on voinut vaivojensa kanssa jäädä ihan yksin ja on ajanut jo kaikki apua tarjonneet ihmiset pois. Tuollaisen valhehengen valtaan jääneestä ihmisestä puhutaan Raamatussakin, eivätkä he voi sitä henkeä vastustaa. Jumala ei anna nimeänsä pilkattavaksi ilman seurauksia, ja Jarmon kohdalla se on tullut ilmi.

Uskon että tuokin väite että minutkin jo liitetään hänen käyttämäkseen nimimerkiksi on vain yksi valhe lisää listaan. Tuo riidanhenki liittyy joka ikiseen tahoon. osansa saavat joka ikinen keskustelupalsta täällä. Kaikki ovat pilkan kohteena mutta kritiikki pelastussanomaansa kohtaan ei. Sanoohan hän että hänen nettisivustonsa on tie Jumalan luo ja jotka eivät sitä ota vastaan matkaavat kadotukseen. Alituinen Jumalan nimen hoenta ja itsestään julistaminen pitäisi olla helposti muidenkin havaittavissa.

Näyttää kuitenkin siltä että tuo henkilö on varsin hyvin onnistunut tavoitteessaan että kristillinen keskustelu on täällä vaiennut ja asialliset ovat menneet jonnekin muualle. Lisäksi hän on noiden kirjoitusten kautta onnistunut siinäkin että monet lukijat ovat päätelleet että kaikki kristityt olisivat häiriintyneitä. Jarmo ei suinkaan edusta uskoa, vaan täysin päinvastaisesta lähteestä tulee hänen mutinansa.

En kuitenkaan ole missään tekemisissä tuon häirikön kanssa. Olen kylläkin koittanut intensiivisesti tehdä asian selväksi kuka tuo henkilö on. Maltillisesti olen osoittanut asiaa myös hänen käyttämillä metodeilla, ja tarkoitan sillä että olen toistanut sanomisiani, samantyylisesti kuin hänkin.

Asian voi helposti todeta lukemalla viestini, ettemme ole sama henkilö. Olen ainoastaan keskittynyt tuon yhden häirikön paljastamiseen, jonka käytössä on todella monet nimimerkit, vaikka toisin uskotteleekin. Minulla ei ole kehoitusta poukkoilla jokaisen nimimerkin perässä erikseen, koska kyseessä on muutoinkin vain yksi fyysinen henkilö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1779
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1111
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1086
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      829
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      150
      799
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      53
      745
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe