Mikään täällä ei ole minulta sinulle koska ei ole mitään syytä (paitsi tämän vain kirjoitan)
Tiedän että sinulla on oma elämäsi ja kaipaat täällä ihan toista henkilöä joten älä pelkää, en aio enkä kirjoita sinulle täällä mitään enkä aio muutenkaan häiritä ja ahdistella sinua missään muuallakaan.
Sen vaan sanon että älä pelkää äläkä turhaan ahdistu että niin tulisin tekemään.
Ole ihan rauhassa.
Kunnioitan toisten suhteita syvästi ja sitä että halutaan olla rauhassa.
Voin olla toki ihan harhainenkin että täällä olisit mutta mitä väliä, pitäköön vaikka koko suomi harhaisena, saanpahan jonnekkin sanottua mitä mieltä olen tai kukaan ei edes lukisi tätä.
Kirjoitan ihan muista jutuista
7
237
Vastaukset
- ennekaikkiolikaunisata
mäkin tajusin illansuussa
että vaikka muutaman itseäni loukkaavan viestin täältä löysinkin
niin siinä olikin kaikki
ja loppu on ollut vaan kuvitelmaa
kait maailma on muuttunut ja ihmisisuhteet on muuttunut
ihmiset ammentaa nykyään voimansa jsotain muusta kuin ennenTällaisten anonyymipalstojen ulkopuolelta,
joissa pitäisi keskustella yleisesti "Ikävästä".
Löytyvät oikeat ihmiset.
Jos olisit "Texas", nimimerkki "ennenkaikkiolikaunista",
niin minä olen kirjoittanut Sinulle tänään kauniisti
ihan omalla REKISTERÖIDYLLÄ nimimerkilläni.
(Rumasti en ole Sinulle kirjoittanut lainkaan - USKOTTUNI.)M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Tällaisten anonyymipalstojen ulkopuolelta,
joissa pitäisi keskustella yleisesti "Ikävästä".
Löytyvät oikeat ihmiset.
Jos olisit "Texas", nimimerkki "ennenkaikkiolikaunista",
niin minä olen kirjoittanut Sinulle tänään kauniisti
ihan omalla REKISTERÖIDYLLÄ nimimerkilläni.
(Rumasti en ole Sinulle kirjoittanut lainkaan - USKOTTUNI.)Texu oheisen linkin takaa löydät keskustelun, jossa kirjoitan sinulle.
Olen ko. keskustelussa mukana vain REKISTERÖIDYLLÄ nimimerkilläni:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14820170/kirjoittaisitko-mulle#comment-89592166
- tilipäivääodotellessa
minä luin
KIRJOITIT: "saanpahan jonnekkin sanottua mitä mieltä olen tai kukaan ei edes lukisi tätä..."
VASTAAN: Jonnekin-sanassa ei ole
kahta k-kirjainta eli geminaattaa k:n suhteen.
Koetapa ALOITTAJA piristyä!
(Etäisiä ihastuksia tulee ja menee.)
T: Ei-ap., kuten nimimerkkikin kertoo eli aloituksia tekemätön.- Mistätiedätkaipaatoista
Voisitko tarkentaa, kenelle kirjoitat?
- Harhaa-tai-ei
En tiedä ketä täällä kirjoittaa mutta jos tuntuu vähänkään tutulta niin sitten vaikka sille joka tuntee että tuntuu tutulta. Tiedän koska ne tiedot ovat ihan oikeaa tietoa muualta kuin täältä siis realissa tiedettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543