Itkikö aloituksen pois hän

hjkhjkjhj

Se Raamatun totuutta nikissään julistava pelle näyttää itkeneen pois aloituksen, jossa paljastettiin hänet pelkäksi plagioijaksi. Ei silti, etteikö sitäkin asiaa olisi jo tiedetty.

14

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppu

      En ehtinyt näkemään. Mitä tässä yhteydessä tarkoitetaan plagioinnilla? Kopioiko hän tuota roskaansa jostain jenkkilän roskasivustolta? Eikös se ole ihan peruskretuilua?

      Se nyt tiedetään ettei bibbeli mitään mistään ymmärrä.

      • hjkhjkjhj

        Todennäköisesti James Kohlilta kopioi ainakin. Hän ainakin syyttää Tomia plagioinnista ja sen kerroin siinä poistetussa aloituksessa.


      • ppu

        Ok. Normaalia ihmistä tuollainen tietenkin kuvottaa ja lienee paikallaan huomauttaa asiasta, mutta plagioinnista syyttäminen on ehkä vähän overkilliä.

        Tomiakin voisi useammin muistuttaa siitä, ettei tämä palsta ole oikea paikka kaataa tieteellisiä teorioita. Siihen puuhaan on ihan muut foorumit.


      • ppu kirjoitti:

        Ok. Normaalia ihmistä tuollainen tietenkin kuvottaa ja lienee paikallaan huomauttaa asiasta, mutta plagioinnista syyttäminen on ehkä vähän overkilliä.

        Tomiakin voisi useammin muistuttaa siitä, ettei tämä palsta ole oikea paikka kaataa tieteellisiä teorioita. Siihen puuhaan on ihan muut foorumit.

        "plagioinnista syyttäminen on ehkä vähän overkilliä"

        James Kohl on itse todennut seuraavaa:

        "Tomi Aalto’s blog is a continuation of his plagiarism. His posts can be compared to more than 800 of mine on my domain."

        Samoinkuin tuohon liittyen:

        "You betrayed my trust in you."

        Johon Tomi Aalto on James Kohlin mukaan vastannut seuraavasti:

        "You don’t own the knowledge."


      • Ehdit näemmä jo kertomaan saman sillä välin kun etsin omaani lähteitä... Lähteet ovat seuraavat, jos sattuvat täällä säilymään:

        rna-mediated.com/futility-battlefield-fb-group/
        rna-mediated.com/energy-dependent-rna-methylation-3/


      • utti kirjoitti:

        "plagioinnista syyttäminen on ehkä vähän overkilliä"

        James Kohl on itse todennut seuraavaa:

        "Tomi Aalto’s blog is a continuation of his plagiarism. His posts can be compared to more than 800 of mine on my domain."

        Samoinkuin tuohon liittyen:

        "You betrayed my trust in you."

        Johon Tomi Aalto on James Kohlin mukaan vastannut seuraavasti:

        "You don’t own the knowledge."

        Vielä pari katkelmaa lisää samalta saitilta, jos poistoautomaatti sallii sattumalta englannin:

        "James Kohl Plagiarist Tomi Aalto, has already taken the information I provided to him to make the claims I have been making for 20 years without mention of the model."

        "Unless someone besides the plagiarist, Tomi Aalto comments, there will be no discussion of facts about how the stability of RNA is linked from RNA methylation"...


      • ppu

        Niin no, tuo vähän sama kuin jos yksi profetoiva hörhö syyttäisi toista hörhöilyjensä plagioinnista. En itse ainakaan viitsi moisesta moraalisesti närkästyä.

        Kiitos kuitenkin tiedoista! Hyvästä viihteestähän tämä käy eikä se ehkä tomille ole kunniaksi -- vaikkei se tomin kompurassa taida tuntuakaan.


    • hrthyhrty

      Uutta putkeen.

    • hjkhjkjhj

      Verratkaapa tätä ROT-pellen ilmeisestikin itse omin päin keksimää aloitusta: "Oikeakätinen Homo Naledi osasi puhua" hänen muihin aloituksiinsa, vaikka moniin hänen pitempiin ja epigenetiikkaa, DNAta ja biologiaa yleensä käsitteleviin aloituksiin. Huomaatte eroa olevan kuin yöllä ja päivällä. Miksi? No siksipä tietenkin, että toisin kuin tämä itse mietitty, ne ovat plagiointeja. Hän kääntää toisten tekstejä suomeksi ja esittelee täällä ominaan.

      • JäljetJaSylttytehdas

        "Hän kääntää toisten tekstejä suomeksi ja esittelee täällä ominaan. "

        Siltä käsitykseltä ei ole voinut välttyä. Siihen viittaa sekin, ettei hän kykene vastaamaan kysymyksiin, vaan liukenee ketjusta ja aloittaa uuden uudesta aiheesta.


    • hjkhjkjhj

      Taas poistui viesti sääntöjen vastaisena. Tämä kai tarkoittaa, että ylläpidon mielestä Tomille nolot viestit ovat sääntöjen vastaisia. Mitään muuta sääntöjen vastaisuutta siinä ei pitänyt olla.

      • Tuo on ilmeisestikin automaatin poistama, koska siinä ei lue että ylläpito olisi poistanut.

        Tuon poistetun alla olevissa viesteissäni on sama lainaus ja lähdelinkkejä erillisessä viestissä, tosin niistä on otettu http-alku pois. Mikäli omat viestini eivät myös poistu hetken päästä, lienee syytä epäillä, että tuo poistoautomaatti suuttuu erityisesti siitä, jos viestissä on sekä linkkejä että englanninkielisiä lainauksia, kuten omassasi muistaakseni oli.


      • hjkhjkjhj
        utti kirjoitti:

        Tuo on ilmeisestikin automaatin poistama, koska siinä ei lue että ylläpito olisi poistanut.

        Tuon poistetun alla olevissa viesteissäni on sama lainaus ja lähdelinkkejä erillisessä viestissä, tosin niistä on otettu http-alku pois. Mikäli omat viestini eivät myös poistu hetken päästä, lienee syytä epäillä, että tuo poistoautomaatti suuttuu erityisesti siitä, jos viestissä on sekä linkkejä että englanninkielisiä lainauksia, kuten omassasi muistaakseni oli.

        Se automaatti alkaa olla niin hevonperseestä, että luulenpa häipyväni täältä. Pitäkööt tunkkinsa.


    • Aikakäy

      Se taisi olla ryhmämiau.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe